Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Miért ne vegyél gagyi kínai LED izzósort...
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Szólánc.
- Megérkezett a Android 15 és a HyperOS 2-! (EEA Stable ROM)
- Digitális Állampolgárság Program
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #99494 üzenetére
Semmit, elkértem a biztosítójának a nevét, felírtam a kocsi rendszámát, sofőr adatait és felhívtam a saját biztosítómat és megbíztam őket az ügyintézéssel. 5 nap múlva szemléztek, mivel kicsi volt a kár, azonnal aláírtak mindent, két hét alatt kész volt minden.
szerk: körbefotóztam mindent és felírtam a szemtanuk adatait.
[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
kcsa
veterán
válasz Geresics #99478 üzenetére
Nem a bónusz bukás a legnagyobb tétel manapság. A kulcsszó a károkozói díjszorzó: bukó a bónusz ÉS pluszban jön rá egy szorzó, csak úgy,ahogy a biztosító ászfjében szerepel.
Erről én is múlt hét óta tudok, amióta asszony lezúzott egy i3-at (plusz saját autót persze...)
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #99484 üzenetére
Én rohadtul mennék csak nincs senki akit ismerek és be is szállna ebbe a buliba.
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
etnies
senior tag
válasz Geresics #99473 üzenetére
Én biztosan nem engedem már, hogy valaki zsebből próbálja rendezni a kárt.
Egyszer fellökött egy autós a zebránál, akart adni kétszáz fontot. Megígért mindent, csak ne legyen biztosító. Felmértem a kárt másnap, kiderült, hogy kb 400 font + munkadíj. Megbeszéltük hogy fizet. Vigyem el a motort, majd kifizeti a számlát. Hülyének nézett
Húzta az időt, mindig volt valami indok, hogy ma miért nem tud fizetni.
Mondtam neki, hogy akkor vagy megadja a biztosítójának az adatait vagy holnap reggel megyek a rendőrségre.. Szerencsére volt több tanúm is, mert az az első ugye...Soha többet. Azonnal papírozunk, aztán mindenki mehet dolgára.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
etnies
senior tag
-
V.Stryker
nagyúr
Nem tudom mi a tököm van ,de nagyon rákívántam valami nagyon öblös cruisere a nyárra. Most szembesültem vele, hogy milyen dög drága.
-
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #99482 üzenetére
Nekem szerencsére még nem volt semmilyen általam okozott balesetem, csak az az egy ominózus önhibámon kívüli eset. Ott az volt a másik fél "szerencséje", hogy az Astránál volt, ami pont akkor vonult ki Magyarországról, úgyhogy a MABISZ vette át a kárügyet. A hölgyeménynek kizárólag a bíróság által kiszabott büntetést (250k) és a perköltséget (72k) kellett fizetnie - 24 havi részletben.
szerk.: Egy félresikerült tolatásom nekem is volt, de ott a másik fél egy korlát volt.
1-2 héttel azután történt, hogy meglett a Jazz. Reggel, 3-4 óra alvás után mentem a vasútállomásra, agyilag nem voltam toppon, így sikerült a parkolás. Az eredmény egy 5 Ft-os méretű horpadás lett a csomagtérajtón, semmi más (a matricától jobbra, az élen).[ Szerkesztve ]
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #99480 üzenetére
Egyszer rátolattam gyök 2-vel egy Limited Edition 92-es BMW 316i- compact-ra egy parkolóban, parkszenzor, kutyafasza volt benne. A Civic-en még csak karcolás sem esett, de a bimmernek lehúztam a lökösét... Ott hagytam a cetlit, aztán elmentem vacsorázni. 210 000 Ft lett a vége. Két fokozatot estem vissza, de a balfaszságom jobban bántott. Persze az évek során felém volt 3 kifizetés is mások miatt, mind a 3 autómnál ami idág volt az életemben. Anyukám nem tartotta jó ötletnek tavaly a motor vásárlást. Ilyen ez, ha az ember közlekedik.
Szépek.
-
zgospel
őstag
Totalbike24-en nem akar indulni valaki amúgy?
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #99479 üzenetére
Ez nem feltétlenül jelent jót.
------------------------------
Visszakanyarodva a 6 hengeres motorokhoz...[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #99477 üzenetére
Legyél mondjuk B6-ban. Ha balesetet okozol, nem lépsz B7-be, hanem B4-be. Mire B10 leszel, az még 6 év.
Ha évente 20eFt-tal fizetsz többet, akkor az 4x20eFt+1x10eFt+1x5eFt (hiszen az utolsó 2 évben nem 3 bónusz szint a különbség, hanem először 2, majd csak 1). És ez csak egy példa.
Persze, ha B10 voltál, akkor B8-ra esel vissza, és akkor máris kiderül, hogy nem éri meg kifizetni a kárt. De ha pl. valaki B0, akkor M2-be esik vissza, és ott bizony csúnyán magas a díj!Szerk.:
amúgy nálam 75eFt-ra jött volna ki a különbség, de utáltam volna, ha nem a saját hibámból bekerül az én biztosítási előéletembe...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #99475 üzenetére
Sokkal. De ne 1 évet nézz, hanem annyi évet, ami a B10 eléréséhez kell, mer a különbség ennyi időn keresztül végig ott van! (Igen, az utolsó két évben mérséklődik.)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
[-HERO-]
senior tag
Yamahanak folytatodik a turneja, most kecskemeten lesz, most szombaton.
Gondoltam megosztom hatha valakinek erdekes lehet, vagy max ingyen probalgatna mocikat ha eppen raer!Kozom nincs a bolthoz ne ertsetek felre.
Motorosok Figyelem !!!
Suzuki, Yamaha, Kawasaki mega teszt a Rodeo Ride 34 szervezésében Kecskeméten, 2018.06.16-án szombaton, a nagybani piac területén a Go kart stadion szomszédságában.
Tesztelhető modellek. ( még felsorolni is nehéz lesz ! )
Suzuki:
- GSX-S1000F
- DL1000XT V-Strom
- DL650XT V-Strom
- DL650 V-Strom
- DL250 V-Strom
- SV650X
- AN400 Burgman
- GSX-S 125
- GSX-R 250Yamaha:
- MT10SP
- MT09SP
- MT09 Tracer DX
- MT07
- X-Max 300
- N-Max 125Kawasaki:
- Z900RS
- Z650
- Ninja400
- Versys 30020-25 perces tesztkörökre kell felkészülni, megfelelő védő ruházatot hozzatok, a teszthez ez kötelező. 1 Látogató maximum 3 modellt tesztelhet, ha délutánra marad hely, természetesen ezen változtatunk.
10.00-kor kezdünk, regisztráció 09.00-tól. Az utolsó tesztkör várhatóan 1630-kor indul útnak.... további információkért hívjátok telefonszámainkat. +36/76/328-633, +36/70/368-1174
### HΘЯsΞ PΘwΞЯ ###
-
Geresics
addikt
válasz z123456789 #99472 üzenetére
Nem értek egyet!
Van ugyanis egy olyan, hogy ha nem akarod bukni a Bonus-Malus szinted, akkor kifizetheted a biztosító által megtérített összeget.
Nálunk az asszony nekiment egy autónak, és inkább kifizettem azt a 85eFt-ot. Ha akkor épp nem külföldön vagyok, akkor a biztosítót be sem vontuk volna, és fele ennyiből meglett volna...
Viszont, ha a károsult köcsög, és még megold okosban 200eFt extra kárt, akkor most 3 szinttel kisebb lenne a B-M besorolásom...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
z123456789
addikt
válasz Laraxior #99466 üzenetére
Had csinálják, ilyenkor kell kihasználni. Neked nagyobb károd nem fog származni, mint ami amúgy is származik már belőle. Sajnálom tényleg ami történt, a baleset pont ezért baleset. Bárkivel megesik. De ha már a másik a vétlen, én úgy gondolom illik együtt működni. Bár mondom, azon felül hogy le van papírozva, neked más dolgod nincs. Bármit csinálsz, lesz egy kalkuláció, azt megkapja, te meg vesztesz 2 fokozatot, aztán pár ezerrel többet fizetsz jövőre. El kell engedni, szerencsére nem történt komolyabb baj. A biztosító meg perkáljon csak helyetted!
-
Gaboman
nagyúr
válasz dellfanboy #99468 üzenetére
Tuti nem kamu!
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Doki16
addikt
válasz dellfanboy #99468 üzenetére
Én is ezt kaptam meg. Már utaltam is, ez az enyém lesz, te elbuktad ezt a szenzációs ajánlatot
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Horvi
őstag
-
dellfanboy
őstag
válasz dellfanboy #99384 üzenetére
kicsit kesve de megjott az e-mail James-tol
Üdv.
2004 Suzuki SV 650 S
A motorkerékpár kiváló állapotban van, nem sérült, nem véletlen.
A teljes ár 350.000 HUF (szállítás tartalmazza az otthoni cím).
Ez egy téli áron és ez a legjobb ár egy ilyen motorkerékpár.
A motorkerékpár bír(rendelkezik vmivel) magyar dokumentumok, forgalmi
engedély és valamennyi dokumentum Magyarországon!
Ha érdekel, hogy megvásárolja motorkerékpár kérem, forduljon hozzám
(angolul írni) .A fordítás használata https://translate.google.hu/?hl=hu&tab=wT
Tisztelettel és én várom az e-mail,
Jameseladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Gaboman
nagyúr
Iszonyat gyönyörű hangja van, ha csak a hangot hallanád tényleg mintha F1 autó lenne.
Laraxior Előbb ésszerű lenne az legolcsóbb módszerrel megpróbálkozni, ha a ragasztás beválik akkor töredékéből megoldod, de hát kinek a pap, kinek a papné!
[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Laraxior
titán
Megjottek a tükrök. Durvan gyors volt.
Idomot is talaltam, igy nem ragasztgatom.
Sajnos jobban megnezve a fejidom is megrepedt kis helyen, remelem a lampa nem fog beázni.
Varom a biztosítót, hogy mennyit mondanak a kis Opel lokharitojara. Gondolom azzal egyutt a fel autót kicserelik, ha mar egyszer itt a lehetoseg.*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
z123456789
addikt
Még mindig emelő adapter.
Amik most vannak, azok a tengelyeik körül forognak. Szeretném cserélni tüskésre az elsőt, és villásra a hátsót.
Viszont tüskésből, és villásból nincs olyan, ami forog a tengely körül, igaz?
Így értem a dolgot. Mármint az adapter tengely körüli forgását. Bár azt hiszem működésükből kifolyólag nem is lenne szerencsés, ha forognának, jól sejtem? Bocs ha baromságokat kérdezek, de nem volt idáig emelőm.
A tüskésnél érzésből azt mondom, hogy ja, baromság lenne ha forogna, hiszen lebillenne róla a villa. És talán a villás kivitelnél sem jó, ha billeg. Ez a forgathatóság csak a gumipapucsos, és közrefogó adaptereknél nyerhet érvényt. Jól vezettem le? -
Teasüti
nagyúr
Jó reggelt!
Akik válogatnak a fékbetétek közt tőlük kérdezném, hogy hogyan döntitek el mit vegyetek? Random típusszámokra keresgéltek hátha ír róla vki? -
tboldi
nagyúr
-
Rent
senior tag
Amúgy ma a kézi mosóban közvetlenül előttem egy OT-s rendszámú Honda volt. Néztem, hogy túl széles a blokkja, ezért kiszálltam, hogy szemügyre vegyem.
Bevallom, hogy még életemben nem is hallottam erről a típusról (a tankról leolvastam a lényeget).
Azonnal kiszúrtam, hogy 6 hengeres, ráadásul sor 6, illetve ügyesen leolvastam, hogy CB X.
A gazdáját kérdezgettem, hogy mi ez a csoda.
Kifejtette, hogy alig van pár belőle a világon. "Jelentsen is ez bármit"
Hahu-n egyet sem találtam.Szóval egy ezres CB X volt, ami a mosás után 4 hengerrel indult, egy ideig járatta, meg húzgálta neki, majd végül 4 hengerrel folytatta az útját.
Gazdája szerint majd kiszárad és utána ugyanúgy fog muzsikálni, ahogy a mosás előtt.[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
-
emre
veterán
válasz etnies #99451 üzenetére
csak egy javaslat: Angliában élő Magyar motorosok
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Geresics
addikt
Nos, ma Kakucs Ringen kiderült, hogy az új lábtartóm igenis le tud érni!
Összen kb. 100km-t mentem ma Kakucson, és már "hanging off" kanyarodásnál is leért mindkét oldalon a lábtartó! Nyilván lehetne még sokkal gyorsabban kanyarodni, de nekem a TKC70 gumikkal ez is elég!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #99451 üzenetére
Akkor viszont ha MCE, akkor nagyon ajánlom mellé ezt. Meg amúgy is.
Ők gondoskodnak majd róla, hogy az MCE kifizesse, amit ki kell.
Évi 15 fontért meg nem pénz érte.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz Teasüti #99450 üzenetére
Eldőlt a kérdés, hála a londoni motortolvaj bandáknak csak az MCE köt velem biztosítást.
Ilyen, amikor Comprehensive vagy Third party, fire and theft:
És ilyen, amikor nem akarom lopásra biztosítani:
Hmm, hmm. Legalább nem kell nagyon válogatnom a sok ajánlat közül
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #99449 üzenetére
Nekem mondtak már mindenfélét. De az alkusz nekem is a Bennettet hozta ki az elsők között, aminek nagyon jó ajánlatai vannak kifizetés esetén. Még nem az életbiztosítás kategória, de egy MCE-hez képest nagy különbség. Jövőre szerintem már hagyom az ilyen MCE/Bikesure/Wickedquotes féle biztosítókat és inkább vmi nívósabb helyre megyek. Bennet pl évi 150 fonttal lenne drágább, de ha vmi történik velem, akkor viszont nyugodtabb leszek, hogy nem ezen spóroltam.
Jah és ha jól emlékszem alapból benne volt az EU breakdown cover is mikor utólag nézegettem a részleteket, de ebben nem vagyok biztos. Ha újrakötnék, akkor Bennethez mennék.Az emberek amúgy meg azt mondják, hogy ha bármi történik akkor rögtön meg kell bízni egy jogászt, mert magadat nem tudod eredményesen képviselni a saját biztosítóddal szemben.
Legal protection-nek meg mondjuk a Driver Guardian, ami egy különálló legal assistance szolgáltatás a biztosítás mellé évi 15 fonttért. Így ezt meg lehet spórolni a motor biztosításon, amiben általában kevesebbet nyújtanak 3-5x ennyiért.[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
-
Gaboman
nagyúr
válasz runner 125 #99445 üzenetére
Mondok durvábbat, havernak villáskulccsal megnyomták a hengerét, úgy hogy a víz szivárgott belőle, ki gyököltem neki, majd megcsiszoltam, lekezeltem majd felváltva ragasztó, kitöltőanyag.
Hőálló is 150 fokig, ilyen jellegű ragasztásra is alkalma.Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz Gaboman #99444 üzenetére
Ugyanilyen ragasztó kittem van nekem is itthon! Baromi jó cucc, kb a legjobb, amit valaha is használtam. Nem olcsó, mert emlékeim szerint 5-6k volt a két komponens, de egy részből baromi sokáig elég otthoni környezetben, más részből tényleg bitang.
Sőt, konkrétan a KLE-s cimborám ezzel ragasztgatta meg a repedt idomait fényezés előtt. Előtte becsiszolta V alakba a repedést, majd feltöltötte a kristállyal és ment rá a lötyi. Tényleg meglepő, h mennyire erős.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Gaboman
nagyúr
válasz Laraxior #99442 üzenetére
Hallottál már műanyag hegesztésről, vagy esetleg próbálj meg egy több komponensű műanyag ragasztót, azzal simán megtudod csinálni te is otthon.
Mi a Hosch-Kleber ragasztóval csináltuk meg a medencét, rögzítettem fel a kerékre a kilométeróra mágnesét.
Ha az nem jött le a sárba, vízbe, pörgés közben, az sem fog szétjönni az idomnál ha egyszer összeragasztod.
Egy csomó videó van fent róla az oldalukon, mire lehet alkalmazni (ott van a tied is köztük), hogyan kell használni, nekem bevált.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
Laraxior
titán
válasz Ferdzsoo #99440 üzenetére
Meg van, már írtam is a csávónak.
Az alsót szerintem hagyom, remélem nem szakítja le a szél.[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
FeniX-
senior tag
..végülis, jól eltértünk a tárgytól.
Szóval van esetleg olyan "Kolléga", aki közelebbi barátságban volt már az ydis karbival?
:-) -
Ferdzsoo
addikt
válasz Laraxior #99439 üzenetére
Lehet egy darab idomot is venni, de ha gyárit akarsz készülj fel a horrorra...
Javíttatással szinte biztos hogy jobban fogsz járni..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Laraxior
titán
válasz runner 125 #99438 üzenetére
Fasza, akkor ez remélhetőleg letudva.
Egy darab idomot lehet venni vajon? Jó, hogy egy hete hoztam el a szervízből.
Megvártam direkt, hogy a hűtőventi bekapcsol-e, de az is rendben működik.
De legalább az autóban a kiscsaj tuti volt. Mondjuk nem így szoktam ismerkedni, hogy lezúzom a szekerüket.*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Laraxior
titán
Nem tudom mennyivel, a rendőrség csak legyintett, hogy most nem érnek rá ilyennel foglalkozni, intézzük el.
Visszapillantóm letörött, meg pár idom is elpattant.
Elvileg a teleszkópnak lehet komolyabb baja, ha... Megnézve nem engedi az olajat.
Benyomtam az első kerekemmel egy lökhárítót, úgy teljesen a hátsó kerékre vasalta.
Elestem, de a bukógomba azért felfogott sok mindent a motoron, amikor eldőltünk.Ez az olaj nem tudom, hogy normális-e és hogy honnan jön, vagy jött. A motor alatt száraz az aszfalt.
[ Szerkesztve ]
*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Laraxior
titán
Ütközés után mit kell megnéznem a motoron? Egyenesen fut, váltó oké, fékkel sincsen gond.
A teleszkópon valamit?*** Dodge Challenger V8 *** HEMI New Year! ***
-
Micsurin
nagyúr
A témát sajnálom már, hogy a négyszázas kapcsán felemlegettem. dellfanboy ha nem ültél rajta, ne verd a papír forma adatot.(Az A -dupla kör lámpás- széria valahol 15-16 közt adta le és 18-tól 20-ig volt a piros, később a C-t -ez a szív lámpás...- visszább fogták.) ne akard ferdíteni és kifordítani amit írtam, mivel említettem, hogy kategóriájában.
olyan mai kategória társa váo itt is van.@Pocee: "nyilván ha nem ebben a korban éltél akkor nem érted" kis túlzással a legfiatalabb is rám verne egy évet vagy legalábbis egyidősek lennénk. (Ha jól rémlik a C szériás ZXR-t 99 végéig gyártották.) Az a kis belpiacos mély benyomást tett bennem, a sajátomnak hiába kellemesebb a nyomatéka, de el is fogy ha kiforgatod, az meg kérte egyszerűen, hogy forgasd, alapjáraton meg iszonyú finoman ketyegett.
Azt hiszem a későbbi vitákat kerülendő vágok egy prémiumot majd...
@runner 125: Irigylem azt aki pihent, felváltva C# szerencsétlenkedés és mellé beható barátság a php-val és webezéssel. Ha meg véletlen lett volna időm este, naná, hogy leszakadt az ég.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
tboldi
nagyúr
Nyugi, másnak is be szoktam szólni. Mondjuk a "kilométerert" gyakoribb.
Amúgy a Te motorod nem attól nyomatékos, mert V2-es, hanem mert nagyobb a löket, mint a furat mérete. Ezek a 15-20k rpm-ig is elforgó motorok meg épp ellenkezőleg, nagy furat, kicsi löket. Nem sok köze van ennek a hengerek számához és azok elrendezéséhez.
Példa: Honda Jazz (L13A1) vs. Suzuki WagonR+ (M13A)
Henger: sor 4 - sor 4
HŰT: 1339 ccm - 1328 ccm
FxL: 73x80 mm - 78x69,5 mm
Nyom.: 119 Nm @2800 - 116 Nm @4200Ebből látszik, hogy ugyanaz a hengerszám és elrendezés mindkét alanynál, nagyon hasonló a hengerűrtartalom és a csúcsnyomaték is, mégis a Honda kisebb fordulaton adja le azt.
És tudom, hogy sokat példálózom az autómmal, de most ehhez volt a legkönnyebb nyúlni.(#99431) Teasüti: Pláne!
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Jól van, látom a hétvége alatt mindenki qrvára kipihente magát.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Pocee
senior tag
válasz dellfanboy #99418 üzenetére
volt idő amikor ezekről álmodtunk...nyilván ha nem ebben a korban éltél akkor nem érted...kár is beszélgetni róla.kis túlzással olyan mint ha 20 év múlva a H2es kawa lenne fitymálva...
Mr.Brightside
-
Teasüti
nagyúr
válasz etnies #99409 üzenetére
Jelenleg az MCE-nél, comprehensive évi 313 fontért.
De már megbántam eme döntésem, nevetséges biztosítási összegek vannak benne. Pl elhalálozásra adnak 1000 fontot.
A következő évben kicsit tudatosabban választok majd, 20-30%-al többért már arányaiban jóval többet ígérnek.
Olyat szeretnék majd, amivel létbiztonságban tudhatom magam anyagilag baleset után is.[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
zxr-rol volt szo de mind1
az hogy forog 20-at kvaszephangos de pl. a zxr a gyari adatok szerint 15-nel adja le a maxot. fzr 14,5. nel honda szinten. szoval miert is jo ez a 20rpm? lehet meregetni kinek hangosabb vagymi?eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
emre
veterán
válasz dellfanboy #99418 üzenetére
nem mi?
(#99419) Rent
Nekem olyanom van ami 1500-on ad le 250-et.
Az összehasonlításod a megmosolyogtató.[ Szerkesztve ]
"Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Rent
senior tag
Tenyleg felre ne ertsetek, de megmosolyogtato a 15-20k rpm egyes motorokon mig az enyem 3.200 -on lead 160nm-ert. 😀 honda scoopym 2-vel ezelott nem tudom mennyit forgott, de hogy menni se ment az biztos. 😆
[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz Micsurin #99413 üzenetére
a 250-es max 45 lo volt fenykoraban es sztem 18-at se forogtak..
hangja van az teny foleg egy szettrohadt herelt kipuffal, de nem gondolnam hogy olyan hu de nagyot tud lepni..soot...
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Micsurin
nagyúr
válasz V.Stryker #99414 üzenetére
Ha nincs bennük a gyári limiter akkor kiforogja a 20k-ret. De limiter mellet 18 vagy 19-nél levág lehet nem jól rémlik.
Miért ne már? 250-es létére szerintem technikai remek mű, hogy ezt bírja még ha nem is túl tartós technika hanyagabb kezek közt.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
Belpiac hmm, vagy meny vagy pokol.
Ha egyben vannak nagyon jók én ZX250R-en ültem (Haveri körben van a srác mint kiderült neki is nem kevésbe került mire egybe rántotta... bőven gtk ha úgy nézem.), 4 henger, 16 szelep. Hát nem tudom van e olyan mai kategória társa akit ne vágna be a zsebébe ha rendben van a kis nina.
10-11 ezertől 18-ig mintha vágási a vágási malac menekülne hihetetlen mit megy a mérete ellenére.[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FeniX- #99410 üzenetére
400 köbci - 4 henger?! Ugye, nem!
(#99412) Pocee: azért úgy a 15-20 éves példányokkal legendásan nagyokat lehet szívni: volt a topikban is ilyen, például Mocsanisi, a 400-as Banditjával. Ficcennek bele a százezrek, és az egész mégsem ér guriga taknyot se (mert a szerelőnél áll, várja kintről az alkatrészt....)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
FeniX-
senior tag
Sziasztok, kedves Motoros fórumtársak,
Egy kényes kérdésben kérnék segítséget.
Egy régi yamaha, karbis belpiacos gépet szereztem, amit több lépcsőben akarok megcsinálni.
Lényeg a lényeg, hogy amíg a tankot felújíttattam, a karbit elmostam brigéciolban, és elraktam pihenni.
Eltelt kb. 3 hét, és mikor visszajött a tank, összeraktam, és szomorúan tapasztaltam, hogy a karbi második - vákuumos - torka teljesen összeállt. Valószínűleg az volt a probléma, hogy nem öblítettem el a brigéciol után, csak kifújtam, eltöröltem a karbit. (igen, akkor nem ellenőriztem, hogy nyit-e a második torok, illetve, nyit, csak a gáztolattyú van beállva, nem moccan sehova.
(még lábon hoztam el korábban a gépet, akkor a gyorsítás jó volt, viszont a tank volt eltömődve rozsdával, amit azóta kimostam a karbiból)A klasszikus YDIS karbiról van szó.
Megőrülök, mert már két napja megy a vúdúzás, és eddig semmi eredménye nincs. Csavarlazító, brigéciol-os fürdő, egyelőre minden hiába..Bármilyen ötletet szívesen fogadok.
köszi![ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz zgospel #99403 üzenetére
Nocsak, egy statisztikus Egyébként teljesen igazad van.
(#99406) Teasüti Melyik biztosítónál vagy?
(#99407) Micsurin Egyszer engem is megelőzött a hátsó dobozom egy fékezés után, előtte raktam fel, nem nyomtam rá a platnira eléggé.
Azóta ha visszarakom a platnira izomból "rácsattintom" és meg is rángatom.[ Szerkesztve ]
"önmagam hite vagyok magamban"
-
demars
addikt
válasz runner 125 #99404 üzenetére
Pontosan ott történt igen.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Micsurin
nagyúr
válasz canniball #99369 üzenetére
Ilyenkor elagyalok, hogy én vagyok ennyire paranoiás vagy nem tudom, de nekem át van fúrva egy ponton a doboz az alján, gumi tömítés bele, platni is átfúrva és egy kis átmenő szárnyas csavarral lentről rögzítettem. Az le nem fog esni az biztos. Levenni meg még mindig könnyű hála a szárnyasnak.
szrk.: "(#99372) Bogyó bá'" megnyugodtam, nem egyedül hordok alucsákot az ufok ellen.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
runner 125
nagyúr
válasz tboldi #99390 üzenetére
Ez közvetlenül Csorna után van, a 86 felüljáró után (M86 lehajtónál), még az M85 körforgalom előtt, nemde?
Az egy elég veszélyes "csomópont", ugyanis a 85-ös főút egyenesen, Győr felé haladó sávja törik egy ívben jobbra, majd vissza balra, mintha kb. jobbra kanyarodó sáv lenne a szemből érkezők kanyarodósávja miatt. Így az autók cikk cakkozása végett könnyen előfordulhatott, h nem vette észre a Matiz-os a motorost. Aztán az is lehet h a záróvonal ellenére pont előzött a motoros, és az autós számára pont takarásban volt, ha mentek előtte autók..
Amúgy épp füvet nyírtam kint, amikor elhúzott a mentőhelikopter felettünk. Gyanítom pont ide ment.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz etnies #99395 üzenetére
Amit kiemeltél az az összes balesetre szól, beleértve a vétlen résztvevőket is. Ez akkor lenne érdekes ha a vétkes motorosokra néznénk lebontva az életkort.
Az adott életkorban aktív motorosok száma is érdekes lenne ebben az összehasonlításban, de ez biztos nincs nyílvántartva
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Geresics
addikt
Ma éjfélig lehet jelentkezni a MotoSunday MotoVlog versenyére!
Tavaly lemaradtam, de idén én is benevezek! Le ne maradjatok!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Milyen monitort vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- WoW avagy World of Warcraft -=MMORPG=-
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Xbox Series X|S
- Teljes verziós játékok letöltése ingyen
- Projektor topic
- Asszociációs játék. :)
- Path of Exile 2
- Milyen program, ami...?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest