- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ribi
nagyúr
válasz dellfanboy #101898 üzenetére
Szerintem keress rá, hogy Scuhmacher bike race. Meg fogsz lepődni ...
-
imibogyo
veterán
válasz dellfanboy #101898 üzenetére
neha elgondolkozok hogy reflektaljak akarmire amit irsz
Te dolgod... Senki sem tart fegyvert a fejedhez, hogy válaszolj, vagy akár csak elolvasd amit írok...de az egyszeruen fenomenalis hogy majdnem az osszes hsz-edbe beleszovod a hazfelujitasod allapotat, komolyan mondom mar csak egy webkamera hianyzik... vagy 40HD kep.
Mivel baromi ritkán írok ide, ez gondolom valami nagyon kibírhatatlan dolog. Engem is zavar pár ember marha hasznos hozzászólása (pl. az ilyenek, ismerős?), mégsem szólok érte, átlapozom és kész. Amúgy meg van pár ember, akit az esetleges kis "motoros találkozó" ügyében érdekelhet, hogy hol tartok, mivel többek között ezért nem jött még ez össze. Persze téged ez nem érint, mert úgy sem jössz...Amúgy meg most visszakeresve, ennyiben említettem meg a házat: 2018.08.24.; 2018.07.05.; 2018.05.21.; 2018.04.11-12.. Ez áprilisig, vagyis 4 hónapra visszamenőleg 5 (!!!) hozzászólás és ezekből 3 a "találkozó" miatti válasz volt, tehát kérdésre reagáltam és nem magamtól írtam be. Huhh de durva.....
mindenesetre azt vagod hogy Schumaher 4 kereken nyomta? most akkor egy szembejovo autos vagy motoros kenyszeritett a padkara? mer arrol semmi erdemleges info..
Mivel egy a jelek szerint általad is ismerten négy keréken versenyző embert hoztam fel példának, szerintem magadtól is meg tudod oldani ezt a hihetetlenül nehéz fejtörőt...nem mintha annyira erdekelne hogy egy motoros topicban egy feher furgonos-al mi lesz, mert azert oket se kell sajnalni.
Ez meg engem nem érdekel, hogy téged mi érdekel. Ez egy szabad fórum. És én, mint motoros is ültem abban a furgonban... Egyébként meg nem vagyok "furgonos", csak most épp abban ültem. És egyértelmű relevancia van a között amit írtam és a között, hogy miért is szeretek egyre kevésbé közúton motorozni, mert azért szoktam haverom XTX-ével...amugy meg ha en autoval megyek, es latom szembe hogy egy motoros eloz, leveszem a labam a gazpedalrol es probalok neki helyet hagyni.
Egyrészt itt nem volt szó motorosról, másrészt meg nem fogom segíteni azt aki barom (maximum a saját testi épségemet és vagyontárgyamat óvandó). Jöhet tőlem autóval, motorral, repülővel, úgy ahogy nekem is meg kell tisztelnem a többi közlekedőt, úgy tiszteljen meg ő is és egyszerűen kezdjen bele 2 másodperccel később az előzésbe. Gondolom ebbe nem kellene belehalni, ellenben a türelmetlenségbe már elég sokan beledöglöttek. Másrészről viszont segítek annak, akivel szemben én döntöm el, hogy segítem. Nagy különbség van a kettő szituáció között, vagyis, hogy kikényszeríti valaki, hogy lehúzódjak, vagy lassítsak, vagy én döntök úgy, hogy segítem...[ Szerkesztve ]
-
dellfanboy
őstag
válasz imibogyo #101897 üzenetére
neha elgondolkozok hogy reflektaljak akarmire amit irsz, de az egyszeruen fenomenalis hogy majdnem az osszes hsz-edbe beleszovod a hazfelujitasod allapotat, komolyan mondom mar csak egy webkamera hianyzik... vagy 40HD kep.
mindenesetre azt vagod hogy Schumaher 4 kereken nyomta? most akkor egy szembejovo autos vagy motoros kenyszeritett a padkara? mer arrol semmi erdemleges info..
nem mintha annyira erdekelne hogy egy motoros topicban egy feher furgonos-al mi lesz, mert azert oket se kell sajnalni.amugy meg ha en autoval megyek, es latom szembe hogy egy motoros eloz, leveszem a labam a gazpedalrol es probalok neki helyet hagyni.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
imibogyo
veterán
Tudom, hogy én leszek az ügyeletes puhapöcs, de a rengeteg barmot látva az utakon én már nem is nagyon sajnálom (na jó, de ), hogy a CBR-t nem lehet visszaállítani a forgalomba.
Tegnap is majdnem frontáloztam. Egy ügyeletes Schumacher 5 (!!!) autót előzött ki egy elnyújtott, nagyon jól belátható kanyarban én meg ugye jöttem vele szemben. Mivel már nem voltam olyan távol amikor őbaromsága úgy döntött, hogy na már pedig most neki előznie kell, és mivel ezt az előzést is olyan nagyképűen oldotta meg (értsd jó nagy ívben került) ezért még a kormányt is el kellett kapnom és két kerékkel lementem a padkára (szerencsére volt). Azt sem tudom, hogy a fenébe nem lehetett észrevenni egy épp, hogy alig füves/bokros területen közeledő 17 m3-es furgont???
Bőven elég lesz nekem (ezzel vigasztalom magam), hogy szabadidőmben kimegyek a 2 Km-re lévő Euroringre, vagy a ~20 Km-re lévő Kakucsra (már ha egyszer elkészülök a tank felújításával, mivel már csak az van hátra) és kész. Mostanában amúgy is tényleges szabadidőm jó ha havi 3-5 órám van, a többiben dolgozom, vagy a házat csinálom (most hétfőre jön például 120 méternyi kerítésanyag és mehet a "móka"). Pár évet legalábbis biztosan elleszek így, a közúti közlekedésből pedig bőven elég az az évi ~20-30.000 Km, amit amúgy is megteszek...
(#101857) geresics: Értem. Csak azért kérdeztem, mert nekem a 1190 Adv. egy nagyon pozitív élmény volt. Ez kezdett el a túra-endurók felé terelni... Bár én amúgy is egy különleges állatfaj lehetek, mert nekem az új AT is nagyon bejött (DCT-vel is, mert mind a kettőt próbáltam). Szóval lehet, hogy a hiba az én készülékemben van...
[ Szerkesztve ]
-
#31733248
törölt tag
válasz runner 125 #101891 üzenetére
"csórókám tuti megfejelte benne a szalagkorlát oszlopát. Hisz természetesen itt sem telik motorosbarát szalagkorlátra"
Ezt egyébként nem is értem... Alig kerül volna pénzbe, ha csak annyit tettek volna a hosszú évek alatt, hogy ne tudjanak a motorosok alácsúszni, mert akkor erősen esélyes, hogy - lapos szögben érkezve a korláthoz - elkapják a szalagkorlát oszlopát. Hány emberélet veszett már el emiatt?
-
ath
senior tag
válasz Micsurin #101890 üzenetére
En arra gondoltam az elmondas alapjan, hogy erintoleges es frontalis utkozes miatt vagy a jobbos kulso iven elozes kozben megloktek es emiatt verte telibe a swiftet, vagy mar eleve elkottazta a kanyart es a citroent koccolta, majd verte telibe a swiftet. Akarhogy is, azon a bukon en is csak pislogtam, de a lokharito kornyeke talan nem olyan eros hogy igy szettorje, van egy olyan erzesem a kocsi elejet majd a korlattartot is megfejelte.
Nem is banom azt a defektet, igy jovore is biztos fogok meg menni -
zgospel
őstag
válasz runner 125 #101891 üzenetére
Pont ezt akartam írni, az a Shoei kapott rendesen...
Ez még a nem felújított szakasz, az új részen a galyatetői elágazástól már a motorosokra is gondoltak.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
Bakker, hogy néz már ki az a Shoei bukó... csórókám tuti megfejelte benne a szalagkorlát oszlopát. Hisz természetesen itt sem telik motorosbarát szalagkorlátra, h az útminőségről ne is beszéljünk...
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
A részletekre kíváncsi lennék... Miért van olyan érzésem, hogy egy előző swiftet talált meg az a busa? Ganyus, hogy a helyszínelők is a suzi bal elejéhez mérik a bukót.
Holnap kifaggatom fatert hátha 27 év után a vidi mond neki valami nagyon egyértelműt.A végén nagyon cuki a bevágás a figy. tábláról a felujított részen... de ott két autó és két motor elférne a sávokon... ez meg a felújított szakasz előtt van most....
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
ath
senior tag
-
madmike
őstag
Sziasztok!
A Pennyben 3490ért van motor takaró ponyva. Nézte valaki? Milyen minőségű?"Az igaz, hogy a kemény munka még senkit sem ölt meg, de minek kockáztasson az ember?" - Ronald Reagan
-
tboldi
nagyúr
Tök jó, hogy 290 fölött már nem jelzi ki a sebességet.
[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
Otthonról már nem biztos, hogy anyagilag megéri. Vegyél ki szabadságot, vigyél magaddal valakit, ha lábon hozod haza, szállás, utiköltség, bosszúságok, ha talász valamit még váltsd ki a próbarendszámot stb. Pénzbe kb ugyanott vagy, max egy jobb motort vettél. Itt jöhet a képbe az, hogy én 40km-re vagyok némettől, illetve a svájci piac is jó, nem tart sokból egy motort megnéznem és a szállításra is van ismerettségem, illetve nyelvi akadályok sincsenek.
-
HSM
félisten
válasz Formaster #101877 üzenetére
Arra próbáltam célozni, hogyha a sok apró költséget és kockázatot hozzádod már korántsem biztos, hogy annyival jobban jársz.
Bőven akadnak típusok, amiknél az árkülönbözetből a regadó sem jön ki, nemhogy bármi más.
Persze, nyilván vannak/lehetnek esetek, amikor bőven megéri.[ Szerkesztve ]
-
Formaster
addikt
válasz NorDezs #101876 üzenetére
A GS-ek esetében nagyjából 20% árkülönbözet van a magyar és a német piac között azonos, közepes futásteljesítmény esetén, regadóval, behozatallal, mindennel. Azt azért nem szabad elfelejteni, hogy kint a pistike szerelők nem léteznek, egy motorműhely nagyon komoly ellenőrzés alá van vonva, ráadásul a szervizelés szinte minden esetben 100%-os és a km óra lekövethető. Az utak minőségéről nem is beszélve. Kicsit belevetettem magam a piaci felállásba, mert tavasszal indulok egy vállalkozással, németből és svájcból fogok motorokat exportálni megrendelésre is. A legtöbb eladó frissen szervizelt motort árul, mert ez itt nem játék, ha elperecel a vevő egy elhanyagolt motor miatt, téged is szépen elővesznek. Szóval igenis megéri nyugatról vásárolni, főleg ilyen otthoni árak mellett. Kár, hogy most a forint kissé elfingotta magát, reméljük tavaszig lendületet vesz.
-
NorDezs
senior tag
válasz Teasüti #101871 üzenetére
Igen ez jogos, erre tényleg vigyázni kell, bár a megnézett motorok közül 1 vázán volt felületi rozsda.
HSM: Vannak költségek, ezért előtte alaposan körbe kell fotóztatni a motort, nagyfelbontású képeket kérni, stb... Mi is úgy fogtuk fel a dolgot, hogy, ha nem jön be élőben, akkor kirándulunk 3 napot Angliában. Viszont így is bőven megéri, ~500e HUF-al jöt ki mindennel együtt kevesebbre, mint egy itthoni gép, és ez márkaszervízben karbantartott, számlákkal igazolt, vezetett szervízkönyves gép volt viszonylag alacsony futással. Itthon ilyent ritkán találni. Nem mellesleg németországból, sem igyen teleportálodik haza a gép, és abszolút nem olcsóbbak odakint a GS-ek, mint itthon.
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz zgospel #101873 üzenetére
Fekete Honda CBR600F4i, valoszinuleg leghatul fogok pihegni a regisztralos boxban.
~100 loero, sztm 200-at el tudod erni vele. Enyemmel is igazabol ~240-el lehetne menni, de ahhoz nagyon jol kell megcsinalni a celegyenes raforditot. Eleg valoszinu, hogy nekem az soha nem fog osszejonni.
[ Szerkesztve ]
-
zgospel
őstag
válasz Shad0w #101872 üzenetére
Ez egy FZ6N szóval abban sem vagyok biztos hogy a 220-at elérem majd, vagy ha mégis akkor lehet hogy megállni nem tudok majd Az első 1-2 menetem úgyis arról fog szólni hogy keresem az íveket meg a féktávokat.
Az Euroringet szeretem nagyon, de az akciós napokat kerülöm, egyszer voltam és tényleg tömegnyomorMilyen motorral jössz?
Én 13:10-től foglaltam be a délutáni 4 menetet
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Shad0w
senior tag
válasz zgospel #101870 üzenetére
Igen, most nekem is sikerult. Meg mindig vannak szabad helyek egyebkent. 9:50-tol bepipaltam 6-ot, plusz egy masik e-mail cimrol a kezdot is 4:30-tol.
Sztm elvezni fogod, iszonyat feelinges 220-nal fektavot venni a celegyenes vegen
Motorom mindjart kesz, fel lett ujitva az elso fek, fog meg kapni uj brembo beteteket meg verseny fekfolyadekot es ha ma elkeszulnek akkor holnap ki is probalom Euroringen (csak holnap pont akcios nap lesz tehat tomegnyomor is...). Meg veszek uj gumit is elore aztan ha nagyon elkopik holnap akkor hetfon meg vadaszok egy gumist, hogy cserelje ki.
-
NorDezs
senior tag
válasz Geresics #101864 üzenetére
Ha használt motort akarsz, akkor vedd számításba angliát is. Én most cseréltem le a Yamaha XJ6-ot egy 1200GSA-ra. Angliából vettük, párommal kirepültünk érte, és lábon hoztuk haza 3 nap alatt. Csomagokkal, 2 személyel, pályán simán hozta a 170-et, fogyasztás 5,5-6 liter között, egyszerűen imádom a gépet. Ja, és azért anglia, mert pofátlanul olcsó áron hozzá lehet jutni.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
válasz Geresics #101854 üzenetére
Versys 1000, nagy tenere? Amúgy én nem vennék új at-t. Valaki nagyon szereti, valaki meg nagyon nem. Anno posztolt valahova egy motorkölcsönzős, hogy az öregebb1200 gs-re nem kell annyit költeni, mint az új at-re. Sokat szív vele. Nekem a ducati multi nagyon bejön, de félnék, hogy előjön valami olasz nyűg a legrosszabb helyen. Bmw-t alapból nem vennék, full tucatmotor, akkor már inkább ktm adv, terepen is jobb.
Ha rám hallgatsz, akkor régi at, a maradék lóvéból meg túrázol. Pályán viszi a 140-150-et megpakolva. Vehettem volna ktm-et, bmw-t is, mégis ez lett a befutó. Ha már bmw, akkor lehet jobban járnál kissebb gs-el, közelebb állna a mostani szeretett pegasodhoz, de erősebb.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
-
szilchi
őstag
válasz Geresics #101854 üzenetére
Én a BMW 1200 GS-re voksolnék.Aszfaltól a homokdűnéig mindenhova jó.És tulajok/tesztek alapján elég megbízható.Én a V hengeres motorokért vagyok oda,csak olyan motorom volt ill. van most is.De egy boxer BMW-t egyszer én is ki fogok próbálni .
[ Szerkesztve ]
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Micsurin
nagyúr
válasz Geresics #101854 üzenetére
3...2...1... #szarolasz.
Caponord, főleg az 1200 ABS, "TravelPack"-kel.
szrk.: terepen mondjuk az is vakbálna.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz imibogyo #101855 üzenetére
Iszonyatosan nehéz, és ezt érezni is! Fizikai erőszakot kellett eszközölnöm egy kis szerpentinezéshez! Terepen (még könnyűn is) számomra használhatatlan.
Triumph egyszerűen nem tetszik. Sem a kinézete, sem a hangja. Vezetni még nem vezettem, de "szerelem" nélkül nem is fogom!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
Kukucs!
Épp egy túra sűrűjében vagyunk még, de már most látom, hogy szeretett Pegasom lassan meg kell váljon tőlem. Az ok egyszerű: nem való neki a hosszú autópályázás felpakolva. Minden másban elégedett vagyok vele, mert kicsi (leér a lábam két oldalt tele talppal, és még fel tudok állni pár centit - ez terepen isteni tulajdonság), mégis magas a gasmagassága (még haspáncéllal is), könnyű (180kg), elég erős (autópályán kívül 1 személynek mindenre elég a 48 LE), lehet vele menni világgá (most Svájcban vagyok, de voltam vele Ázsiában is), jókat terepezni is lehet vele (nem krosszozni!), DE most már úgy fest kinövöm...
Ezeket azérr írtam le, mert hasonló motort fogok elkezdeni az ősszel keresni, és kíváncsi vagyok Ti mit néznétek!
Amit szeretnék: a fenti tulajdonságok, csak épp olyan 100 LE környékén! Egyszerűen szeretnék szenvedés nélkül huzamosabban 140-150 felett menni pl. autópályán!
Eddig felmerült bennem:
- új Africa Twin,
- KTM 790 Adventure (most fog megjelenni, és ha nem lesz sokkal drágább, mint a 790 Duke, akkor még beleférhet a keretbe)
- BMW 1200 GS Adventure (németből használtan behozva)
- BMW F800 GS Adventure
Tegnap próbáltam egy KTM 1290 Super Adventuret, és nagy csalódás volt. A kisebbeket még nem próbáltam, de 1050-1090 Adventure még akár jó is lehet...
Triumpf Tiger XC nem vonz...Ti hova lépnétek tovább?
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
laccczka
tag
Lenne egy ingyen elvihető Lazer Bayamo motoros bukósisak. Használni már nem ajánlott (60 km/h-s sebességgel pukkantam vele) de pl.szemléltetésre még kíváló. A plexi letört de a pinlock használható egy másik sisakon.
"...mert a víz melegebb mint a hőmérséklet..." egy ismeretlen zseni értekezése a víz felett lévő ködről.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz -Mike- #101825 üzenetére
Nehéz lett volna hidegen mérnünk mert lábon mentünk ugye.
Végül 2.0 elöl, hátul 1.9-re engedtük így az utcai teljesen rendben volt.
Valami beteg rohadt egy meleg volt de nem csúszkált. A 20 perc végen a sisakban az orromról csöpögött az izzadtság.
Néztem kb ilyen szűk 3 perces köröket mentem, de nem nagyon nyeleztem kanyarok között, inkább arra mentem hogy a kanyartempók jók legyenek. A durva az hogy még ezzel a fos idővel is volt akiket körbemotoroztam. .
Nagyon jó lenne a féktávokat megtanulni hol mennyire, meddig lehetne húzni, ez az ami nagyon sokat hozna időben. Néha felülmérem túlfékezem, máskor túllassítom azt majd beesek a rázóra.
Nem egyszerű ez na.A 2x 20 percbe úgy lefáradok vicc.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
vendingo
veterán
válasz Formaster #101846 üzenetére
Az összes gumicsövet is cserélném. Sokba lenne ez a motor a végén. Az állás ől meg minden járművet, ki tudja milyen állapotban vannak a hengerek, lehet le se volt dugózva a kipuff és így állt... ismerős vett már igy motort, szopott vele rendesen. Komplett motorfelújítás lett a vége.
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Formaster
addikt
Viszont nekem is lenne egy szervizzel kapcsolatos kérdésem. Érdekes hangot hallok, ha alacsony fordulaton gázt adok, kissé ilyen kávédarálásra emlékeztet. Nem tudom, hogy eddig volt-e, ma egy gagyi bukóval mentem 2 kört, a másikban eddig nem hallottam, bár az jobban szigetelt. Viszont ami tény, hogy van.
Én arra gondolok első körben, hogy a súlyom alatt kissé túlfeszül a lánc és húzza a tengelyt. Lehetséges ez? Nagyon fordulaton már nem hallok semmit, csak ha lentről kezdek gyorsítani, ott is inkább ha lendületesebb gázt adok. Lehet, hogy beképzelem, elképzelhető, hogy teljesen normális és csak én vagyok paranoiás.
-
Formaster
addikt
Ezzel a gumival tényleg hihető a sztori, hacsak nem rutinos róka és dobott fel egy használtat. A kipufogót lefogtam volna, jelentősebb kompresszió veszteségnél leáll a motor. Ha a kompresszió jó, a km hihető, akkor az állástól sem kell megfutamodni. Most kell egy teljes szerviz, fékolaj, motorolaj, hűtőfolyadék, aztán 1000km múlva ismét motorolaj + hűtőfolyadék és közben rohadtul figyeld a láncot, ha hirtelen nyúlni kezd, akkor azonnal csere, bár én személy szerint egy tizenévet állt lánccal biztos nem mernék elindulni. Ránézésre a féktárcsák jók, de a betétről még nem esett szó. Ha lemész ismét megnézni kérd, hogy hideg legyen a motor.
-
tboldi
nagyúr
válasz energy4ever #101843 üzenetére
Bar az oldaluk irja, hogy 10%-al olcsobb, ennek ellenere ugyan annyit fizettem amit a Netrisk-es kalkulator irt.
Mert sokszor csak akkor olcsóbb, ha a biztosító saját honlapján kötöd, nem alkuszon keresztül.
-
energy4ever
addikt
Tegnap kerdeztem biztositassal kapcsolatban! Ma elinteztem. Leirok par dolgot ami itt szoba kerult, es azt is ami a valosagban tortent:
-"Olcsobb online megkotni, mint szemelyesen." Bar az oldaluk irja, hogy 10%-al olcsobb, ennek ellenere ugyan annyit fizettem amit a Netrisk-es kalkulator irt.
-"Adasvetelitol szamitottan par ezres napi koltseget szamolnak fel, azokra a napokra, amikor meg nem volt biztositas kotve." Igaz, de az en esetemben nem volt ilyen, mivel 50-es motorrol van szo. Rendszam nelkuli dolgoknal nincsen ilyen.
-Jogositvanyt meg nemis kerdeztek, hogy van, vagy nincsen.
kb 6.500Ft lett az eves kotelezo biztositas.
(Allianz-hoz mentem be.) -
vendingo
veterán
-
WZP
aktív tag
Köszi a válaszokat. Voltam megnézni a motort egyedül. Korához képest összességében elég jó állapotban van. Sajnos a magyar tulaj részéről az elhanyagolás(vagy pénztelenség) jeleit látom. Úgy szól a sztori hogy 2005-ben le lett támasztva a vas németországban, és ezek után lett behozva tavaly. Még hihető is lehet, ha azt nézzük hogy a motoron 17(!) éves gumi van, ami nem kőkemény és nem repedezett. Matricák egy kivétellel a helyükön. Tárcsák lehetnek neccesek. Sajnos elfelejtettem tolómérőt vinni így nem tudom mekkorák, de nem tűnnek vállasnak tapogatásra. Lánc nem tűnt megnyúltnak. Első kör tartályában a fékfolyadék aranysárga volt. viszont motorolaj nem tudom mikor volt cserélve benne(elfelejtettem megkérdezni) Központi rugóstag amennyire láttam nem szivárgott. A blokk gyönyörű tiszta, sehol egy folyásnyom, se víz, se olaj, se semmi, és a hangja is nagyon jó volt a könnyű indulás után. Az egyetlen bajom hogy nem vagyok benne biztos hogy hideg motorral várt a tulaj.(mielőtt megtapogathattam volna a blokkot már beröffentette)
Érdemes szerintetek egy szerelős kört futni, és ha van kompresszió, meg nem kell azonnal tárcsát cserélni, akkor venni rá egy gumit és élvezni ? Tudtok budapesten szervizt aki átvizsgálná hétköznap délelőtt, vagy hétvégén ?
[ Szerkesztve ]
Inter Arma Enim Silent Leges
-
hroberto
veterán
válasz dellfanboy #101827 üzenetére
Nem tudom... Én 8000 km-el vettem, és egyszer sem állítottam egykerékre. Viszont az tapasztaltam, hogy néha lehet ürest találni leginkább a negyedik és az ötödik fokozatok között. De van egy-két ismerősömnek ugyanilyen motorja, és azokon is előfordul az üres a két fokozat között.
Nah mindegy! Ha szét lesz szedve okosabb leszek.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
JoinR
őstag
válasz -Mike- #101837 üzenetére
Vagy ha rosszul tapad vagy nem konzisztens?
Kiindulási pontnak nyilván hidegen kell mérni, de aki kicsit is komolyabban motorozik, valószínű, hogy finomhangol melegen - ha csak nem ismeri már annyira a kombinációt (motor, gumi, pálya, hőmérséklet), hogy fejből tudja.[ Szerkesztve ]
-
-
zgospel
őstag
válasz Shad0w #101830 üzenetére
Hehe, 10:04-kor még nem működött a hétfőire a reg, 10:05-kor igen, de mire kitöltöttem és rányomtam be is telt a bronz, rá 2 percre az ezüst is. A keddire elvileg holnap reggel 10-kor nyit a reg, ha sikerül akkor jövök mozgóbójának
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
szilchi
őstag
válasz szilchi #101829 üzenetére
Találtam is valamit,igaz egy 600-as Monster meg a hirdetés júniusi.De a kép alapján passzol az elektromos csatlakozó és a kapcsoló kinézete is hasonló.Írtam is az illetőnek.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Shad0w
senior tag
Basszus, lecsusztam a Hungaroring regisztraciorol. 3 perccel 10 elott ranyomtam a regisztraciora es bejott egy oldal ahol lehet valasztani Auto es Motor kozott, de igazabol 10-kor lecsereltek a regisztracio linkjet egy csak motorosra...
Van valami info, hogy 28-ra mikor nyitjak ki a regisztraciot?
-
-
-
dellfanboy
őstag
válasz hroberto #101823 üzenetére
haver mikor elkezdett megtanulni kerekezni, kb 5-6 ezer km utan jelentkezett eloszor az hogy3-4-5-6 kozott is talalt urest.. aztan volt olyan hogy 3-4-et nemvette, akkor szetboritotta kicserelt 1-2 fogaskereket+kapott uj kuplungot es azota kevesebbett kerekezik szoval lehet 14k km van a motorba de lehet nagyreszet 1kereken tehette meg.
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
Ferdzsoo
addikt
Ti mennyire szoktátok leengedni pályázáshoz a gumikat?
2 bar? 2.2?"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
hroberto
veterán
Valaki találkozott már azzal a tünettel, hogy a motorból eltűntek a sebesség fokozatok? Csak az 1-es maradt meg. Mert hétfőn én így jártam a Mátrából hazafelé jövet.
Ráadásul alig 14000 km van a motorban.KTM 1290 Super Duke R Gen3, Alfa Romeo Giulia
-
szilchi
őstag
-
szilchi
őstag
Szép estét.Nem tudja valaki,hogy a motorbontó Jánoshalmán még működik?A honlap még megy ,de a főoldalon az áll,hogy a "Motorbonto megszűnt 2012 április elsejével.".Egyenlőre csak náluk láttam Ducati bontott alkatrészeket.Kellene egy balos kormánykapcsoló,az enyémben xarakodik az indexkapcsoló.Lehet meg tudom csináltatni,de ha nem, kellene másik.
Ja meg egy másik kilométer óra,az enyém mérföldbe mér.
Honda ---- The power of dreams // A bizonyíték hiánya nem a hiány bizonyítéka!!//...To be a rock and not to roll...Skoda Octavia 2010 1.9 TDI Ambiente...
-
Teasüti
nagyúr
Én elmennék, megnézném mennyire van egyben. Ha nincs rajta sérülés vagy vmi égbe kiáltó hiba, akkor valószínűleg meg is venném ha tetszik, majd fél éven belül rálocsolnék legalább még egyszer annyit amennyiért vettem, h elhárítsam a felmerülő problémákat. Utána majdnem fasza lenne.
Vagy ha türelmes lennék, akkor fognám a vételárat, fél év múlva hozzácsapnám a rálocsolni szándékozott pénzt és vennék vmi olyat, ami kevésbé sz.pás.
Én nem voltam türelmes és annyiban van a motorom, amennyiért egy sokkal fiatalabb és jobb gépet vehettem volna. Megérte? Meg, hisz addig is motoroztam és élményeket szereztem. De ha visszakapnám azt a pénz, akkor nem költeném rá megint.
[ Szerkesztve ]
-
vendingo
veterán
Én nem merném megvenni. Sportmotort ennyi idősen, nem vennék, pláne nem ennyiért. Látszik a hirdetésből, hogy senkinek nem kell, ezért viszi le az árát. Ennyinél normális 125-ös gépek kezdődnek. Egy nézést megér tapasztalt ismerőssel, szerelővel, de gyanítom, hogy ott valami nem fog stimmelni, de ne legyen igazam. Amúgy nem lehetetlen kifogni jó gépet ennyi idősen is, de azokat jellemzően többért szokták árulni.
vlevi: nekem tömlős gépem van. Azzal kicsit neccesebb egy defekt.
[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Pocee
senior tag
Más alternatíva? Ehhez képest minden más felüdülés lesz,de legalább nem lehet rádfogni,hogy az elektronika vezet helyetted.
Szóval inkább gyűjtögess és vegyél kicsit fiatalabbat,ugyis mindjárt jönnek,hogy biztos nem ennyi a kilométer...most lehet tényleg nem valósMr.Brightside
-
WZP
aktív tag
Sziasztok!
Első motor vásárlása előtt állok frissen lerakott korlátlan A-s jogsival. A tanácsotokat szeretném kérni az alábbi motorral kapcsolatban.
A kötelező köröket ha kérhetném ugorjuk át, gondolok itt a "túl pucsítós" "megölöd magad egy ilyen kezdőmotoron" dolgokra gondolok
Azt szeretném megkérdezni mire számíthatok szerintetek. Nyilván a kora alapján meg a teljesen ismeretlen előélet miatt csodákat nem kell várni... nem társat keresek 15 évre, hanem olcsó kis hatszázast amivel szerezhetek egy kis rutint az első 1-2, esetleg 3 év alatt. Utána majd esetleg nézek valami újabbacska gépet ha kell.
Van valami típusspecifikus dolog amit érdemes figyelni ? Ismeri-e esetleg valaki a motort vagy a gazdáját ? Környéken jó szerelőt ?
Összefoglalót elolvastam. Előre is köszi!
Inter Arma Enim Silent Leges
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Formaster #101810 üzenetére
Én egy évben 4-5 alkalommal szoktam megtisztítani a láncot kefével és petróleummal, de akkor alaposan. Kb. 8000 km az éves futásteljesítményem. MOL láncspray-vel kenem, 3-400 km-enként. Gyakoribb tisztításnak nem látom szükségét.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Formaster
addikt
Lánctisztítás... lehet vak vagyok, de az ÖF-ban nem találok konkrét útmutatót, hogy a tisztítás minden olajozásnál javasolt, vagy csak X alkalmanként. Az előző tulaj nem vitte túlzásba a tisztítást, a hétvégén meg lesz ejtve, szerencsére a lánckerék és a lánc még nem látta kárát.
-
vlevi
nagyúr
válasz vendingo #101805 üzenetére
Az nekem megvolt, valahol Székelyföldön. Szerencsére nem egyedül voltam, és csak egy csavar állt bele, nem szakadt szét a gumi. Megkukacoltuk, pár napot kibírta, de azért itthon elvittem rendes gumishoz, aki motorgumival is foglalkozik, azután használtam azt a gumit meg a következő szezonban is.
-
vendingo
veterán
-
tboldi
nagyúr
válasz z123456789 #101801 üzenetére
Ez, kérlek szépen, megoldás a problémádra.
Ha nem kell közvetlenül a villára ragasztanod, akkor nem is kell onnan levakarni.
-
veze
őstag
válasz energy4ever #101795 üzenetére
A jogosítvány nem feltétele a biztosítás kötésnek. megkérdezi a nyomtatványon egy kérdés, de lehetvazt is válaszolni hogy nincs jogosítványa.
attol még biztositást köthet ha a jármű az övé !
Illetve csak az köthet akinek a tulajdona, független attól hogy esetleg más vezeti akinek jogsija van hozzá, az nem kötheti meg a biztosítást. És a dija se fog ettől más lenni
Ezt tapasztalatból tudom, van a családban olyan auto amire a biztosítás már B10 mert a kategóriában balesetmentesen vesz rész a közlekedésben ( a jármű tulajdonosa, vagy inkább az autója) már több mint tíz éve , miközben jogosítványa sincs[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Ferdzsoo #101799 üzenetére
Nézdd a jó oldalát, más meg azért puffoghat mert más volt ismételten lyukas!
@canniball: Ezt finoman felhozni az ősöknél, mivel a kettő együtt azt jelenti a nagymotor alapot kéne megvágni, közel a felére.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
z123456789
addikt
válasz tboldi #101798 üzenetére
Mi ez?
Akkor ennyi erővel odagyorskötözőzök én valami szart aztán arra ragasztom.Nem az lenne a lényege, hogy ne lehessen eltávolítani róla?
Online? Azt a funkciót én inkább úgy hívom hogy NEM, nem lehet náluk online vásárolni. Azért is írtam nagybetűvel az előbbi hsz-ben is. Értelmetlen szar. Meg amúgy holnapra kellene, úgyhogy ez a louisos dolog amúgy sem megoldás. De ilyet komolyan gyártok én is otthon.
(#101799) Ferdzsoo
Biztos vagyok benne, hogy nem vígasztal, de én 3 hete cserélek folyamatosan csajom bicajában belsőt, mert akárhányszor megy vele, defektes lesz. 4-nél tartunk. Tudom nem ugyanaz a költség, de az érzés bennem is fortyog. Sajnálom. :/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Jelszókezelők
- Chieftec nyereményjáték: szerezz egy terméket ingyen!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen monitort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Anime filmek és sorozatok
- Trollok komolyan
- Milyen belső merevlemezt vegyek?
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest