Hirdetés
- Toomy: Majdnem banki adathalász csalás áldozata lettem.
- t72killer: Egy gyors töltőteszt
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Amikor a Samsung Galaxy AI írja meg helyettem a blogot...
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- eBay-es kütyük kis pénzért
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
CyberPunk666
senior tag
Ahogy nézem a mami kupán olyan köröket mennek stabilan, ami nekem kb a legjobb köridőm.
A legjobb körüktől meg kb 2 secre vagyokKéne még fejlődni mielőtt belevágok.
-
HSM
félisten
válasz
CyberPunk666 #99896 üzenetére
"Bent van egész évben mindig."
Ezekszerint nélküle nem is próbáltad?
Mert amíg benn van, engem sem zavar, megszokom, inkább mikor kiszedem, akkor látom, hogy, jéé, dejó, így azért sokkal jobb a kilátás.Éjszakával nekem sem volt gondom vele soha. A párásodás az nagyon gáz, azzal volt bajom viszont nappal is, nem kevés, ha hirtelen hűvös lett, és még nem volt berakva a pinlock.
-
tboldi
nagyúr
válasz
Geresics #99893 üzenetére
Az én tapasztalataim is egybevág a többségével, bent volt mindig, kilátásban nem zavart. A Lazer Brevámban nem volt gyárilag, de vettem hozzá. Csak a tisztítással óvatosan, az első betétet hamar összekarcoltam még mikroszálas kendővel is, a másodikhoz inkább igyekeztem nem nyúlni.
-
CyberPunk666
senior tag
válasz
Geresics #99893 üzenetére
Bent van egész évben mindig.
Nem zavar csak ha nagyon bebújok a plexi mögé és felfele kell nézni nagyon, de ki lehet bírni.
Ha nem tolsz ilyet, akkor észre se fogod venni.
A ráírt szöveggel ellentétben, nekem éjszaka sem volt vele gondom soha.Egyetlen egyszer párásodott be eddig, amikor egész nap keményen izzadtam kakucson a sisakban, majd este hazafele hirtelen nagyon lehűlt az idő. De soha máskor még a legnagyobb esőben sem fordult elő.
-
HSM
félisten
válasz
Geresics #99893 üzenetére
Picit macerás kivenni/berakni, szóval én is csak egyszer rakom ki/be szezononként.
Mondjuk lehet a modernebb sisakoknál már "átlátszóbb" a pinlock, az enyém már lassan 8 éves, a Shoei Raid2 sisakomhoz adták még anno, nem kellett még cseréljem.És ez a sisak már akkor is kifutó, jóárasított modell volt. Szuperjó vétel volt.
Mielőtt aggódni kezdenétek, korát meghazudtolóan príma állapotban van, tökéletesen ép még benne minden, rugalmas a szivacs, stb....Ugyanúgy szépen összenyomorgatja a képem az arcpárna, mint új korában.
(#99894) Bogyó bá': Összekarcolva az enyém sincs, csak nem annyira "víztiszta" anyag, mint a plexi. Ha csak a plexi van, azt mondanám, 100%-os a kilátás, nem igazán ront ahhoz képest, mintha nyitva lenne, de a pinlock egy minimálisan ront nálam a "képminőségen". Egyáltalán nem vészesen, de észrevenni a különbséget.
-
Geresics
addikt
Pinlock: köszönöm mindenkinek a tapasztalatok megosztását!
Úgy látom HSM az egyetlen akinek valamelyest zavarja a kilátását, pedig arra számítottam, hogy ezt mindenki szóvá fogja tenni, és épp ezért csak hideg időben használja, de ezek szerint rosszul gondoltam a dolgokat!
A köv. sisakom akkor tuti nekem is ilyen lesz! -
etnies
senior tag
válasz
CyberPunk666 #99887 üzenetére
Én ezért megyek a Hondára. Ott van olyan oktatói képzés, ami nekem megfelel.
Egyébként nem vágyom fizikai magyarázatra, nekem elég, ha megmutatják, hogy mi miért jó és azzal boldog vagyok.Egy láncszett csere 2 óra munkadíj + anyag szokott lennie, sok nekem az a 60, de nem tudom a magyarországi árakat.
-
ath
senior tag
válasz
CyberPunk666 #99886 üzenetére
Atomjaira??
en most huztam rajta csutortokon, nagyjabol fel ora volt a teljes muvelet, a felso kiflin es az anyakon kivul semmihez sem kellett nyulni. Neked mitol volt sokkal masabb?
-
Geresics
addikt
válasz
CyberPunk666 #99886 üzenetére
Azt kicsit sokallom, de nincs típusismeretem persze. Nézz fel a motoralkatresz.eu oldalra!
-
CyberPunk666
senior tag
Dodor...
Nekem dodorral az a bajom, hogy sokszor mond hülyeséget, csak ugye nagyon magabiztosan és harsányan adja elő a dolgait, ezzel megetet egy csomó embert.
Azt gondolom, hogy persze a legtöbb gyengén motorozónak hasznos lehet a képzése, és sajnos hiánypótló is ez a fajta, de amint fizikáról kezd beszélni ledobom a láncot. Elmondja az iskolát szépen jól, majd hozzárak saját fejből magyarázatokat, amik ordas nagy faszságok. -
CyberPunk666
senior tag
Na, szerencsére csak állítani kellett a kormánycsapágyon, nem kellett cserélni. Így is atomjaira kellett szedni a gépet hozzá és sokáig tartott.
Most viszont úgy megy a gép, mint az álom, így összehasonlításban már kicsit olyan, mintha régebben kezdett volna gond lenni a csapággyal, csak nem volt olyan szintű, hogy hibának tűnjön.Btw már fel is készítettek, hogy a lánc szakaszosan van megnyúlva, szóval lassan láncszettcsere :/
Utángyártott esetben 60k munkadíjjal... -
etnies
senior tag
válasz
-Mosquito- #99875 üzenetére
Én beszeleteltem a mostani bukósisakomba úgy 2 éve, szépen meghúztam a csavarokat, úgy feszül fel, mint szűz csajra a hártya, nem ment alá semmilyen kosz, ezért hozzá sem nyúltam idáig.
(#99880) geresics offline pórnháb?
-
V.Stryker
nagyúr
Honda Super Cub -ra tudtok alternatívát mondani? Esetleg 125-ös verziók vagy hasonlók is jöhetnek.
-
dave0825
őstag
Ha már a Pinlock szóba került: Shark Evoline series 3-ban nincs elvileg Pinlock, de Fog Free plexije van. Szerintetek ez lehet hasonlóan jó?
Néztem ehelyett Shark Evo-One sisakot, ahhoz lehet venni Pinlock-ot. Ki, mit gondol, melyik sisakot érdemesebb megvenni? -
demars
addikt
válasz
Micsurin #99876 üzenetére
A világos, fehéres aszfalt csúszós. Ott kocsival is csúszkálok ha erősebben fékezek. Azzal nem tudsz mit csinálni, vigyázni kell.
Normál használatra ajánlom a Michelin PR5 . -
Micsurin
nagyúr
Új örök hit vita kérdés
GumiKezdem lejárni a BT45-öket (hátul lassan szintbe kerül a kopásjelző). Tulajdonképpen nem volt semmi különös gondom a Bridgestoneval de nem lenne rossz valami tapadósabb, mert ez hajlamos volt a világosabb beton szerűségen előjel és átmenet nélkül meg meg csusszanni fékezésnél. (Cserébe esőben marha jó volt.)
A 150-es hátsó szélesség sajnos korlátoz. Nézegettem az Angel GT-t van vele valakinek tapasztalata ? 110, 150 / 70-re ti mit tennétek ? (Valami olyan kéne ami Kakucstól se jönne zavarba szeretnék majd kinézni már)
Fura, az utolsó 3 ezer km-en gyorsabban kopik a gumi mint eddig tette...!?@boldi: beadtam egy újrajavítási kérvényt, 1500 nem tétel ... és 1 pont kéne mert akkor meg van a 40% készségből és 70% overall -> pipa a vizsga. Hátha. Amilyen olvashatatlanul írok lazán benne van, hogy nem tudták elolvasni.
@Mosquito34: Keresem a különbséget de elsőre nem lelem. Rögzítés? Vagy csak minőség a márkák közt? Eddig csak a gyári HJC-t használtam amit kaptam a bukohoz. (Azt is majdnem eltörtem mire befeszegettem a két kis pöcökkel.)
-
-Mosquito-
őstag
válasz
Micsurin #99872 üzenetére
Pedig időnként érdemes ha excenteres állítású. Mivel az idő múlásával laza lesz,így bekerülhet por,piszok a plexik közé,így megkarcolja a felületeket. Samponos langyos vízben érdemes legalább 1x egy évben kivenni és megtisztítani és állítani,hogy feszes/passzentos legyen. Amióta Raleri pinlock van,még ilyen gond sincs.
-
tothm
őstag
Sziasztok!
Esetleg ismertek valakit aki kulfoldrol behozott motort korrektul, normalis aron segit honositani?
Nagyon koszi! -
Micsurin
nagyúr
válasz
vendingo #99871 üzenetére
"azóta nem vettem ki. " Ne is, én megtettem mondván lemosom... volt néhány folt belül. Instant rommá is karcoltam. Azóta nem tettem be újat, 9-10k.
Ribi: 3-4-5 év amit bírnak. Ha üvegszálas is, maga a "hungarocell" veszít az energiaelnyelő képességéből. Nincs táblázat, adat etc de nézz zrá, csajokamotoron, hegylakok, totalbike, onroad mindegyiken ugyan azt fogod látni, csere érett kb.
-
canniball
nagyúr
válasz
Geresics #99857 üzenetére
Egyszer be lett téve és azóta ott van. Ha nem lenne bent és kéne akkor hiányozna (pláne hogy én valahogy különösen alkalmas vagyok a párásodásra), de ha nem kell és ott van akkor nem sok vizet zavar. Szóval nincs miért kivenni, így én használom. De nem napi szinten, csak ha motorra ülök.
-
V.Stryker
nagyúr
Németországban B kategóriával mekkora motor vezethető?
-
vlevi
nagyúr
válasz
Geresics #99857 üzenetére
Nolan N87-ben nem csak az előkészítés van benne, hanem a Pinlock is.
Természetesen rendszeresen használom (mert ott van
), és nem veszem ki.
Előnye akkor van, amikor hűvös, párás (esős) időben motorozol, nem párásodik a plexi. Mondjuk nekem egyszer volt már, hogy a pinlock sem bírt mit kezdeni a párával, ez az Alpokban volt, esőben, amikor az egyik srác azt mondta, neki a motoron lévő hőmérő 3°-t mutatott. Júliusban...
-
zgospel
őstag
válasz
HoaryFox #99854 üzenetére
Kezdőként minden oktatás nagyon hasznos, de szerintem a Dodor féle utcai kanyarodás egy kicsit vakítás, illetve ár-értékben szerintem egyáltalán nem éri meg. Egy Euroringes pályaoktatás sokkal hasznosabb és sokkal többet ad, még akkoris ha marhára nem érdekel a pályázás. Utána hazafelé úgy fogod dobálni a motort mint egy biciklit.
-
Geresics
addikt
Amúgy Ti használjátok is a pinlockot? Napi szinten? Vagy beraktátok, és sosem veszitek ki?
Aki már használta/használja: milyen a hadználata? (Még sosem próbáltam.)
Vagy ez is olyan, hogy már nem vennétek pinlock előkészítés nélkül bukót, de azért nem használjátok? -
Micsurin
nagyúr
@llwynog: Dodor forma,még élvezni is fogod azt az oktatást!
@tboldi: Bevált a jóslatod. Olvasáskészség 100% - 50 pont, Íráskészség 38% 15 pont. Overall 69% Eredmény: S.
Ennek a fszomságnak se megyek neki újra jó lesz az úgy inkább gurítok egy emelt matek + ágazati szakmai infó érettségit.
-
dave0825
őstag
válasz
HoaryFox #99848 üzenetére
Annyiból még "időben" vagyok, legalábbis amivel számoltam, hogy mire lesz meg, hogy ha kések is, állítólag nem 2-3 hét, mire megjön a jogsi, hanem 1 héten belül megvan, mert már csak a városba kell bemennem az okmányirodába, nem kell a megyeszékhelyre menni. Szóval, ha úgy nézem, 2 hét csúszással még a tervezetten belül leszek, mert 2 héttel kevesebb idő alatt jön meg.
Júliusban azért remélem, hogy már kirándulgatok.
-
etnies
senior tag
-
etnies
senior tag
válasz
HoaryFox #99833 üzenetére
Gratulálok!
Ha megfogadsz egy jó tanácsot, akkor egyből elmész egy tréningre. Még idén.
Én sajnos nem mentem, utólag nagyon megbántam. 3 éve voltam a Hondánál, azóta minden évben visszajárok. Ennyi év után is hasznosnak érzem összességében.Amúgy jó motorozást, de ésszel!
-
Geresics
addikt
Végre-végre-végre! KTM 390 Adventure!!!
-
demars
addikt
válasz
Tarill #99838 üzenetére
Runnernek sy max III van.
-
Shad0w
senior tag
Most vagy rontás van rajtam, vagy valakik fent meg akarják nekem mutatni, hogy kurva veszélyes a motorozás. Tegnap kint voltam Euroringen és egy srác eltörte a bordáját (mármint annyit tudtunk meg a pályabírótól, hogy nagyon nehezen veszi a levegőt és rohadtul fáj a mellkasa), mentő vitte el szegényt. Ma meg kimentem a Hungaroring bemelegítő tréningre, erre az orrom előtt elcsúszott az oktató. Neki semmi baja nem lett, de a motorja totálkár. 12-es kanyarban a kijáraton elment a motor eleje.
Baszki most már erősen parázok a szombati naptól. Most 80-90-es tempót mentünk és bőven van kanyar amit ennyivel lehet csak bevenni (persze ennél sokkal gyorsabb kanyarból is van bőven). Hát érdekes lesz, meglátjuk mennyire tudom majd tartani a most látott/gyakorolt íveket ha tempóról kell lefékezni és nem lesz előttem senki aki a jó íven megy és követhetem.
Ezt csak azért mert semmi baja nem lett az oktatónak: a mai akciófilmek 5 kilences* pontossággal másolják a baleseteket! Iszonyat látványos volt ahogy megpattan a rázókövön a motor, a pilóta meg bukfencezik mellette miközben az összes letörhető dolog hullik le a motorról pattogás közben. Ofcoz ilyenkor nincs rajtam kamera...
*5 kilences = 99.99999% -
Tarill
őstag
Hy. [link] ilyen sisakja van valakinek? Vélemény esetleg tapasztalat?
-
Geresics
addikt
válasz
Timyyy #99835 üzenetére
facebook event nincs hozzá? Mert akkor beraknám a 2018-as országos motoros rendezvénynaptárba, amit idén is frissen tartok, hogy minden motoros találjon magának programot!
(Egyik sem az én rendezvényem, és az oldalon reklám sincs! Egyszerűen motorosként motorosoknak csináltam a naptárat! Tavaly 240 program közül lehetett válogatni!)
-
HoaryFox
őstag
Ma sikeres forgalmi vizsgát tettem, szóval már csak az új rózsaszín plasztikkártyát kell megvárni
-
Ribi
nagyúr
Tudja valaki merre lehet bukó sisak belső szivacs cserét csináltatni?
Sajna az évek során szétporladt, így ami még benne maradt legbelső textil réteggel kicsit kemény a fejemnek. -
etnies
senior tag
-
runner 125
nagyúr
válasz
Laraxior #99828 üzenetére
GSX-R, ami fb-n terjed? Ma belefutottam én is.. de most komolyan, ilyen naívságot, meg eleve az is h valaki sötétedős előtt 20:00 után megy motort nézni..
Nem véletlenül van bent a hirdetések 99%-ban, h a motort kipróbálni csak a teljes vételár lerakását követően van mód.
Amikor az enyémért jöttek, én az előtt leszámoltam a lóvét, h a garázst felnyitottam. Ki tudja manapság ki, miért jön be hozzád és ez még nem is anaffalu.
-
Laraxior
titán
Eladó motor, érdeklődő, próbakör, nem jön vele vissza.... Nem gyenge sztori
-
KrAt
veterán
Sziasztok,
ha a sisakba 100 körül az arcom jobb ill. bal oldalán alul fúj be a szél / hangos (ha odateszem a kezem, akkor elhalkul), azzal mit tudok csinálni? Vmi "gallér"szerűségre gondoltam, de konkrétan?
-
ath
senior tag
Kint leszek kb 2tol kakucson, ha mas is jonne.
-
etnies
senior tag
válasz
z123456789 #99819 üzenetére
Ezekből a sztorikból lehet tanulni: [link]
-
z123456789
addikt
válasz
2thletme2day #99812 üzenetére
Na, szuper. Én is.
Legutoljára barátnőmnek voltunk sisakot nézni, elég sok márkát fel tudott próbálni Bike Expertben. Aztán átmentünk Louis-ba, ahol - jó, nem mondom, hogy nem volt sok sisak, de - olyan márkák voltak, amikről nem nagyon hallottam. Kb a fele szerintem ilyen saját márkás fos.Meg a színválaszték is elég gyér volt péáldául.
Magyarul nem biztos, de angolul csak-csak. Amúgy meg kézzel lábbal, aztán szevasz!És egyébként sok magyar vásárló volt amikor mi voltunk. Ha más nem megkérsz valakit.
(#99814) veze
Ah! Köszi a részletes írásokat.
Még egy kicsit hagyom érni ezt is meg a fokozatkijelzős témát, aztán mikor már mindenkinek passzol minden, veszek én is. -
Geresics
addikt
válasz
runner 125 #99817 üzenetére
10€ asszem. Csinált rólunk is, de annyira azért nem lett jó...
-
Geresics
addikt
válasz
2thletme2day #99812 üzenetére
állítsd át a weblap nyelvét angolra!
-
veze
őstag
válasz
z123456789 #99802 üzenetére
mikor keresgéltem rögzitő kitt után magamnak, Z750 hez találtam [link]
már csak az évjáratra kell odafigyelni, de mintha a 2004-es-re pont jó lenne..
egyben is van, [link] de igy egyben rendelve jó eséllyel (vám)afa köteles lesz ami 27% + a posta 2500 forintos ügyintézési illetéke.
lehet, külön külön rendelve olcsobb, mert egyesével nem valószínű hogy vámos lesz... -
veze
őstag
válasz
z123456789 #99802 üzenetére
innen vettem a feketét [link] [link]
és tőle vettem az ezüstöt [link] [link] ez utobbitól már mást is vásároltam ) pl komplett első lábtartót) és gyorsan postáz nyomkövetősen ( szerintem Németországból, (nem CN-es a tracking sem hanem DE és 7-10 nap alatt itt van) de nem lesz vámmentes ettől mert kinai az eladó csak tart itt is szerintem lerakatot.. vagy nem tudom Bilincseket meg innen (4db ot) [link]
és ide kell majd feltenni [link]
a bilincseket a kormányleszorító közé teszem, összekötve , az tartja fogja a kormány lengéscsillapitó gömbcsuklós bilincsét, a tank előtti váz darabra kell majd rögziteni egy csonkot amihez a végét kell kötni.
a beépítési szisztéma kb ez mint a videón , lásd 3,30mp től [link]
a felszerelési kitt a tipusfüggő de én nem találtam az enyémhez és egy és sokat nem is keresgettem látva hogy ez nem egy atomfizikusi tevékenység, inkább jó lakatos véna kell hozzáA lényeg hogy rögzítés után mindkét irányba ütközésig ki tudjon térni és közben ne érjen hozzá semmihez. szabadon mozoghasson.
Két gép van, honda cbf500 2007-es és egy honda cbf600s, 2005ös , de a kettő váza ugyanaz, az 500-ast a 600as vázába építették meg. ez utobbit használom mostanában már az elsőt átengedtem tapasztalatot gyüjteni egy családtagnak aki most szerzett A korlatlant , két hónapja
[link]
remélem érthetően tudtam leírni ..)) -
2thletme2day
őstag
válasz
z123456789 #99784 üzenetére
Köszönöm a tippet. Győr mellett lakom szóval Bécsújhely nem nagy táv. Rákerestem a boltra. Durva mekkora választék van
Azt hiszem ide mindenképp el kell látogatnom vásárlás előtt. A német nem az erősségem. Beszélnek ott magyarul vagy angolul?
-
dave0825
őstag
Nos, megnéztem megint a motor és a fokozatkijelző kapcsolatát, hát, jobb, mint tegnap, de valami megint nem stimmel:
1-esbe letéve jó, 1-et mutat, viszont a többi fokozatban is ugyanúgy 1-et.
Mivel az ECU-ból olvassa ki, lehet, hogy a fordulatszámnak és/vagy a sebességnek van hozzá köze? Mintha ezt olvastam volna valahol.
Menni nem tudtam vele, hogy használat közben kipróbáljam.A városi vezetés pedig még hetek kérdése.
Kérdés, hogy mehet-e a megerősítés és értékelés az eladónak, hogy megjött, és jól működik a cucc.
Tanítani nem kell, írja is a papírja, nem olyan, mint a GIpro, megpróbáltam, ami a följebb linkelt leírásban van, nem reagált semmire.A kitámasztó volt egyébként a ludas, megnéztem, tényleg megy oda kábel, bár a nyomógomb valahogy belül van, nem látszott, csak a kábele, és a csatlakozója.
-
KrAt
veterán
Hétvégén jön vki innen safety-re?
-
imibogyo
veterán
válasz
dave0825 #99797 üzenetére
Semmi különös, csak egyrészt utólag felesleges kötözködésnek éreztem, másrészt később újraolvasva a hozzászólásodat nem is volt igaz amire gondoltam, mert te a nyomógombra írtad az NO-t én meg az áramkörben gondolkoztam, hogy az inkább NC... Mármint akkor, ha menni is akarsz valahova a géppel, ezért is működik a kábelek rövidre zárása hibás kapcsoló esetén... De legalább még időben visszaszívtam a hülyeségemet... Sry..
-
z123456789
addikt
válasz
demars #99794 üzenetére
És ha kell, az működni fog?
A végsúlyt úgy értettem, hogy nekem gyári van, ez mennyit számít. De sejtettem, hogy jóval csekélyebben mint egy gátló.(#99800) veze
Tudnád linkelni? Hirtelen nem ugrik be milyen motorod van, csak érdekel, hogy melyiket választottad, ha nem titok.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Stadler Form Oscar Little Titanium hideg párásító
- Eszpresszóképes kávéfőző 15 bar nyomással
- Kona Hei Hei 26"-os szuperkönnyű versenykategóriás összteleszkópos mountain bike eladó
- Honda FRV 2.2 dizel Executive
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest