Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
dellfanboy
őstag
volt nemreg tema, hogy szegeny topictarsunk cb500-as hondaja eldolt es motor KO-s lett.
akkor szoba kerult a doleserzekelo. probalok rakeresni, de nem jovok ra angolul hogy hivjak a doleserzekelot?
olvasgatom a triump 765 specifikaciojat de nem latok ilyen szenzorteladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
JoinR
őstag
Anno nekem a legelső smkp-m, egy Honda MT többször is sikeresen megragadt, igaz nem kíméltem a szerencsétlent...volt gyűrűtörés, de volt, hogy frissen bejáratás után pl. kiszakadt egy darab a karbi membránból...új Malossi szett örült neki (60 ezer volt a szett, a motort valami 50-ért kukázta fater...15 éve).
[ Szerkesztve ]
-
Topiccsendőr
addikt
válasz baboss #129295 üzenetére
A blokkban levo olajnak semmi koze a motorolajhoz. Az hajtomuolaj.
Ez a beszorulo gyuru jelenseg szocimotoroknal, rossz olajjal, alig porgetve elofordul. de ilyen hasznalatnal, ilyen motornal nem igen jellemzo. Plane nem szintetikus olajjal.
Szetszedes utan talan okosabbak keszunk. Talan.Explosión de dos tiempos
-
baboss
őstag
válasz csongi #129294 üzenetére
Valami olyasmit magyarázott, hogy lehet lekórmólt a gyűrűk mögé és azért szorult meg, de látatlanba nehéz megmondani. Kíváncsian várom a hiba okát. A blokkban az olaj elég fekete a kisablakon át nézve. Amikor megvettem a tulaj olajat cserélt, én 7 pályanapot mentem vele.
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #129292 üzenetére
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
-
duni84
aktív tag
válasz Methionyl #129277 üzenetére
a gyártók nem túl magas "ajánlott" nyomást szoktak ráírni a villára, hanem "legnagyobb nyomást hidegen"-t. a 2.5-2.9 nem azt jelenti, hogy annyira kell fújni, hanem "maximum annyira szabad". ezektől felfele semmiképp, ezektől lefele nyugodtan, ameddig kezesbárány marad.
ettől még a tiednél az 1.9-2.2 tényleg irdatlanul alacsonynak tűnik, de tényleg ennyit ír rá a gyártó. itt viszont nem tudom elképzelni azt a szitut, hogy ez lenne a maximum próbáltad már alacsonyabb vagy magasabb nyomással őket? egyedül szokál rajta járni mindenféle nehéz cucc nélkül?
#metszéspontok
-
csongi
veterán
válasz vendingo #129288 üzenetére
Olajfogyas nem fog zajt okozni.
Ha meg olajcsere elott all a dolog, akkor meg majd az uj olajjal lehet eltunik.
En sem hallok semmi extrat. Ennel ezek a blokkok tudnak sokkal jobban is zorogni.
En is leparaztam. Szetszedtem 3*, de semmit nem talaltam. Szelephezag3* allitva, kuplung meg minden is nezve.
Zorogjon, :). Hol jobban hallom hol kevesbe.
Uzemi zaj.
Meleg van mint a dog, most melegebbek a dolgok a motorba. Minden melegebb a meleg aszfalt, a beszivott forro levego. Jobban folyik az olaj, nem hul annyit vissza a karterbe, megnonek a zajok, kevsebbet fed el a folyos olaj.
Van km a motorodba, a kopasbol fakado zajok ilyenkor erosebbek
-
vendingo
veterán
válasz csongi #129286 üzenetére
Olajfogyás okozhat ilyet? Mostanság esedékes az olajcsere.
persu: nem rémlik, hogy korábban érdeklődtem volna motorzaj ügyben, de lehet igazad van.
Szervizbe mindenképpen viszem olajcsere miatt, és a szerelőmmel is meghallgatom a zajt, hátha tud rá valamit mondani.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz vendingo #129283 üzenetére
Probaltam poenosra venni, de akkor most konkretabban fogalmazok.
Ez egy belsoegesu motor. Ez ciceregni fog. Kb minden szezonban beinditod a motort, majd azonnal osszef*sod magad a hangjan. Tavaly is ez volt, ugyanigy topicba feltetted a kerdest, azelott is valamikor. ugyanigy reagaltam szerintem, talan meg bunko parasztabb voltam. Akkor elkezdjuk a tippeleseket, teljesen feleslegesen, mert ezt igy NEM LEHET.
Bekiabaljuk nagyobbnal nagyobb hulyesegeket.Felteszem a kerdest. Mire szamitasz? Veszel egy doktorbacsi jelmezt, hallgatozol, hogy zakatol. Huzogatod a kuplungot, zakatol- nem annyira zakatol. Jo, es mit fogsz csinalni? Akkor a kuplung az? Es miaz konkretan a kuplungban? Es baj az?
Elviszed szerelohoz? Szet fogod szedetni otvenezerert, hogy megnezzek a kuplungot, hogy tulajdonkepp kopott, de ujat nem kell venni, mert jo.
Tenyleg eljott az ideje az elektromos jarmuveknek.
Explosión de dos tiempos
-
Somatom
veterán
-
etnies
senior tag
válasz Topiccsendőr #129279 üzenetére
Az a fémlap fent van, egyébként engem nem zavar a hang. A régi betéteket elraktam, most már marad benne az új, amíg ki nem derül, melyik a jobb.
Hátul nem csak fémlap van, hanem valami egészen furcsa anyagból készült "párna", megnevezése: "szigetelő""önmagam hite vagyok magamban"
-
Topiccsendőr
addikt
válasz etnies #129276 üzenetére
Elol kapja a legtobb fekport, mivel azt hasznalja az ember a legtobbet, ezert mocskosabb. Plusz sosem volt eltakaritva.
En szemely szerint csupan azert nem cserelnem le a hatsot, mert elol brembo van, plane ha 3mm rajta van meg. Sztm koltseghatekonyabb es kornyezetbaratabb lenne bennehagyni.
A nyikorgasra van kulon kaphato folia a TRW tol. A gyari nissin betet hatuljan pedig ezert van egy lemez altalaban. Semmilyen pasztat ne rakj oda, nem odavalo, es semmit nem er. Leginkabb nem foglalkoznek vele, mert nem art semminek.Explosión de dos tiempos
-
vendingo
veterán
Üdv
Lehetetlent kérdezek, de azért próbálkozok.
A blokk felől ciripelő, kerregő hangot ad a motor. Jobb oldalról hallani leginkább, fordulattól függ az intenzitása. Mi lehet a gond, mi adhat hangot onnan? Csináltam videót róla, nem tudom mennyire halljátok ki?
Elviszem majd szervizbe, de kíváncsi vagyok, hátha tudtok mondani rá valamit. Vezérműlánc adhat ilyen hangot? Hűtő venti nem kapcsolt be, azt kizárnám.Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Methionyl
senior tag
Mindenhol azt hallom, hogy a gyártók túl magas ajánlott guminyomást szoktak írni. Viszont nálam azt írja hogy hidegen (!) elöl 1.9, hátulra pedig 2.2 bar. kawa z400
Nem kevés ez kicsit? Nincs sok tapasztalat még, ezért kérdezek. Bár ha már meleg lesz a gumi, ez az érték változni fog pozitív irányba.They can break you but not your promise, even death won't keep you apart. Through this darkness you will find him in your sword still beats, a heart.
-
etnies
senior tag
Megcsináltam ma a hátsó fékbetét cserét, itt még a gyári Nissin szinter volt benne, de mivel előre annyira bevált Brembo, gondoltam kicserélem hátul is. Még nem kopott el, pedig sokat szoktam használni, volt rajta úgy 3 mm.
Nagyon könnyen eltakarítottam a dugattyút, csak meg kellett neki mutatni a rongyot és tiszta lett 1 perc alatt. Nem értem, az első mitől lett olyan dzsuvás, elképzelhető egy útépítésnél rárepült egy kis kátrány?Mindenesetre ez 20 perc alatt megvolt takarítással és némi Youtube videó nézéssel, mert annyira nem akart nyílni az egyik csavar, hogy a biztonság kedvéért megnéztem neten, jó felé tekerem-e.. És igen. Kiszedtem, és a gyári zsír még rajta volt mindenhol, tökéletes állapotban, ennek ellenére alig nyílt ki. Visszahúztam nyomatékra mind a 3 csavart, holnap teszt.
Az első fékbetéttel a tapasztalatom az, hogy megérte cserélni, sokkal nagyobb a fékerő, pontosabban adagolható, viszont van egy pici hangja, amikor finom ér a tárcsához a fék. Annyira nem zavaró, de talán egy kis paszta (réz?, kerámia? ABS-es fék) megoldaná.
Az EBC HH és a gyári Nissin kb ugyanazt tudta, ez más kategória."önmagam hite vagyok magamban"
-
Xero
nagyúr
válasz yodamastah #129257 üzenetére
Pont ma nezegettuk ossze a vasakat egyutt gurulos bandaval. GSX-S 1000 & 750, MT-09SP mind mind erezhetoen nagyobb termetu gepek mint a CB650-esem, viszont elferni nem lehet jobban rajtuk. Szoval csaloka dolog ez valoban.
-
baboss
őstag
Pályarekord.
300m 20 perc alatt, elmentem a boltba, de nem mertem gyorsan menni mert a mankón a gumik még bejáratosak. Majd jelzem ha eltűnik róla a majrécsík.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz #56573440 #129270 üzenetére
Az XT városi "sm". Gyenge is, nehéz is, futómű se nagy szám, én nem tartom egy jó gépnek. A Dorsoduro viszont bszó. De oda megint tárca kell.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
senior tag
Pályamotorozás és hogy milyen motorral?
Ajánlom pl. egy Mami kupa megtekintését, minden kategóriafutamból csak 1 menetet, hétvégi programnak is jó.
És ott látni mivel 'lehet' és hogyan pályázni. Mondom az egyik aktuálisan leg inkább elterjedőben / indulók számában növekvő kategóriát: CBR125 kupa. És nem 40 kilós tinédzserek mennek ilyenekkel hanem erősen 40 év körüliek. Az hogy mi a móka, élvezet, és a szint relatív ugye...[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz runner 125 #129265 üzenetére
Közepes pályára szerintem már a 1190 Adventure-öm is alkalmas ;)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#56573440
törölt tag
válasz runner 125 #129268 üzenetére
Vagy xtx 660, esetleg dorsoduro
-
#14787072
törölt tag
válasz runner 125 #129268 üzenetére
Köszi a tippet. Akkor beleásom magam a részletekbe.
-
runner 125
nagyúr
válasz #14787072 #129266 üzenetére
DR-Z-ből érdemes ilyen felhaszánlásra szerintem akár az 50 lovas (az S, SM 40) E verziót keresni és rakni bele SM szettet. Viszonylag tartós az is, és nyilván erősebb (FCR karbi, más vezérműtengely, kompesszió, stb.), viszont a futóműhöz, fékekhez biztosan hozzá kell nyúlni.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
zgospel
őstag
válasz JoinR #129260 üzenetére
Szerintem nyugodtan ki lehet menni túraenduroval is pályázni. Nincs szembeforgalom, nincsenek sár vagy kavicsfelhordások, széles a pálya, nincsenek úthibák, csak előre kell nézned, kitapasztalhatod milyen a rendszeres intenzív fékezés, jobban döntheted a motort, szerintem csak előnye van.
Euroringen rendszeresen láttam egy 1200-es Triumph Tigert, 1:30-1:32 köröket ment túragumival, ami ebben a kombinációban egy elég jó idő.Egyáltalán nem kötelező a sebességet és a köridőt hajszolni, de azért az elvárt, hogy ne konstans gázon 60-nal gurulj körbe körbe kiszámíthatatlanul hülye íveken
Ezen kívül akadály biztosan nem lennél. Kiszámíthatóan a normál íveken kell motorozni és akkor a mögötted jövő megoldja ha előznie kell, neked csak előre fele kell figyelned.Láttam már nem egy embert full pályamotorral, slick gumival akik 60-80-nal mentek körbe-körbe az Euroringen a pálya közepén. Se íveket, se féktávokat nem használtak. Na ez veszélyes a pályán mindenkire.
Egyébként meg egy S1000XR az teljesen kompetens motor akár rendszeres pályázáshoz is
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
runner 125
nagyúr
válasz Geresics #129264 üzenetére
A határokat egy Kakucs méretű pályán a legjobban szvsz RS125/250 szintű sportmotorral, vagy supermoto-val lehet feszegetni. Aki meg nagy darab, magas, a supermoto tökéletes méretben is. Szinte bármelyik 400 fölötti.
ui. Most komolyan ki az aki egy GS-sel menne pályázni? Nemá. Már csak az 1-1 esést követő anyagi kockázatból fakadóan is butaság.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
baboss
őstag
Tud valaki segíteni abban, hogy a bőrruhát hova vihetem javítani. BP, Pestmegye. A varrásnál pár helyen szétment, komolyabb sérülés nincs rajta.
-
JoinR
őstag
válasz #14787072 #129259 üzenetére
Én is ezen gondolkozom egy ideje, hogy mennyire néznének hülyének, ha a számomra kényelmes túraenduróval kijárnék pályázni. Voltam már a BMW-s tréninggel Kakucson és nagyon tetszett, nekem a 390 Adventure ereje megfelel ezekhez a kisebb pályákhoz.
Csak a kevés erő, nagyobb kerék, dualsport gumi, nah meg főleg a kezdő tudásom miatt lehet akadály lennék egy rendes pályanapon. -
#14787072
törölt tag
Az ezrest azért írtam, mert mentem haveroméval, az nekem egyrészt piszok kényelmetlen volt (nyilván a 600-as is az lenne), másrészt feleslegesen erős.
Lehet a GS-sel fogok pályázni. Azon legalább elférek.
A képen nem én vagyok.... -
baboss
őstag
Huyodamastah
Geresics
johansonSokáig a CBF 600 jártam ki pályára. Akkor számomra volt egy határ amit nem tudtam átlépni, azt mondták ez a vége a túra motornak. Majd meglett az Aprilia, na azzal tanultam meg jobban pàlyán motorozni. Majd kivàncsiságból egyszer kivittem mind két motort. Aztán rájöttem, hogy sokkal jobban tudok menni a Hondával mint régen. Nagy élmény volt.
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
-
baboss
őstag
Kezdtem ráfordúlni a jobbos kanyarra, amikor beállt a blokk.
Lehet, hogy ha jobban belett volna döntve simán csak elcsúszok, és nem az aszfalton pattogtam volna. Vagy kiegyenesedett volna a motor és még nagyobbat dobott volna rajtam. Nem tudom, kár útólag agyalni rajta. Sokat járok ki, nincs olyan nap, hogy valaki ne dobja el a vasat. Átlagban csak saját hibájuk miatt csúsznak ki, és a motoron kívűl nincs semmi baj. Aki viszont nem csúszik azok nagyjából úgy járnak mint én. Nagyon ritka az, hogy aki esik az magával vigyen mást is. Itt inkább arra a pár "nagytudásúra" kell figyelni aki kanyarban előz, és bevág eléd, hogy majdnem kiveri az első kereked. Pedig a kanyar után ott az egyenes szakasz ahól lóerőből simán otthagyna. Szerencsére nem sok ilyen van. Őket inkább elengedem ha tudom. Átlagban ha látják, hallják, hogy gyorsabb vagy elszoktak engedni.
Kakucs, Serring olcsó, ezért nincs mentő a helyszínen. Euroringen van ügyelet ha gondvan egyből ellátnak, éppen ezért drágább is. Ami eséseket idáig láttam, azok lábon hazamentek. Ha valaki esik egyből megállnak és segítenek a többiek, azért akad olyan is aki simán kikerűl és továbbmegy. Nekem nem volt szerencsém, rajtam kívűl abban a pillanatban nem volt senki a pályán. Esés után felálltam, de jobbnak láttam, hogy ha leülök az aszfaltra, pár perc után felálltam megnézni mi lett a motorral. Felemelni nem tudtam. Levettem a sisakot, és akkor láttam, hogy lesett a kamera, sántikálva megkerestem. Ekkor láttam, hogy a pályán a bokszok végénél van pár ember, kiabáltam nekik, a harmadikra màr szaladtak is segíteni. A motort eltolták, majd berakták a kocsiba, lekötöttem, majd hazamentem. Fájt mindenem.[ Szerkesztve ]
-
BenQhunria
tag
Sziasztok!
Tegnap sikeres forglami vizsgát tettem, fél füllel hallottam, hogy lehetséges ügyfélkapun keresztül jogosítvány kategória bővítést indítani, erre tényleg van lehetőség?Titkok nélkül nincs biztonság,biztonság nélkül nincs győzelem.
-
Geresics
addikt
válasz Madwe #129249 üzenetére
Be kell fizetni egy jó tréningre, és utána máris mehet a rendes motorozás!
(#129248) etnies
"Pályamotorozás időre vagy megtett km-re vetítve veszélyesebb, mint a utcai motorozás"
én nem járok pályázni, de még én is tudom, hogy ez nagyon nem így van!
Pályán sokkal-sokkal biztonságosabb motorozni! Az, hogy ha valaki túlfeszíti, az a saját döntése. De egyértelműen biztonságosabb pályán túlfeszíteni! Van bukótér, nincs szalagkorlát, és nincs közúti forgalom! Nincs nyugdíjas Tompika, nincs szemből jövő, vagy eléd kikanyarodó! Sőt, ha baj van, akkor azt azonnal látják, és azonnal jön a segítség, nem pedig szarrá törve próbálsz egy árkoban elkúszni a motorodhoz a telefonodért...
Minden szempontból biztonságosabb...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#14787072
törölt tag
válasz yodamastah #129252 üzenetére
Én egy időben gondolkodtam a pályamotorozáson pont azok miatt az okok miatt, amiket írtál. Viszont ott megdőlt a lendületem, hogy nem tudom, milyen pályamotorra tudom elpakolni a kétméteremet...Egy 600-as bőven elég lenne erőben (sőt...), de méretileg az 1000-es gixxer is gyerekbicaj alattam.
-
yodamastah
őstag
válasz etnies #129248 üzenetére
Én senkit nem beszélnék le a pályamotorozásról. Nagyon jó vezetéstecnikai tudást ad a rendszeres pályázás, és ki tudod élni az állatkodós vágyaidat még kis pályán is.
Aki rendszeresen pályázik, közúton is sokkal jobban fog mototorzni, ami a hosszú távú túlélési esélyein sokat javítanak. Igaz, ha tempó van, több esés lesz mint közúton, a kilométereket számolva. Viszont a kövezkezmények sokkal enyhébbek általában, mint egy közúti balesetnél. Egy ilyen kis pályán egy kulcscsont törés bármikor benne van, de nagy eséllyel nem fogsz súlysan megsérülni, vagy meghalni egy átlag elcsúszás során.
-
Micsurin
nagyúr
válasz bacus #129250 üzenetére
Ez jó hír, elsőtől nekem az első nap 39,2 volt még vízben ülve is másnap meg komolyabb egyensúlyi gondjaim voltak mint mikor haverral letoltunk éhgyomorra egy nagyüveg Red labelt.
Remélem a júliusi nem fog ennyire elkapni akkor...
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Madwe
nagyúr
Na, eljött ez a nap is, csiphiány ide, suezi csatornába keresztbeálló hajó oda, a márciusra ígért mt07 hazatalált a közel 1 év kihagyás az amúgy se jelentős tudásom megtépázta, az biztos ahogy az is h ebben a motorfék továbbra is valami eszméletlen, nem figyel oda az ember s egy vosszaváltás meg tudja viccelni… voltunk ma 35 fokban is, este is, kis esőt is kapott szegény pár perc erejéig… jó gyakran bekapcsolt a venti, gyk folyamat ment, rögtön kapta itt a szaharai kiképzést…
azért pár forgalommentes esti/hajnali körre benevezek most, mert rámfér, az tuti (mondjuk kedden kapom astra 2- oltást s tekintve h az első mennyire szétbaszta az egyensúlyérzékem lehet kicsit msot bármennyire is fáj pihentetem…ja, a “csomagtartó” tudtam h kicsi, de azért bíztam benne h belefér a monimoto valahova - hát nem, de vagy fél óra keresgélés csavargatás után meglett kint a helye
[ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz fattyu #129245 üzenetére
Láttam a videót. Pályamotorozás időre vagy megtett km-re vetítve veszélyesebb, mint a utcai motorozás, nincs olyan alkalom, hogy valaki ne dobja el a vasat.
Runner, jó a szemed Egyébként nem bántásból, de egy kor fölött már nem úgy gyógyulnak a csontok sem, simán lehet egy rossz olajból 20 évnyi bicegés.
Mint írtam, én versenyszerűen kosaraztam 14 évig, ma már csak lazában nyomom, semmi olyan betörést nem vállalok el, ahol nekifutásból érkezhetek a hátamra, meg ilyesmi.
De mint általában írni szoktam, én nem szólok bele, ki-mit csinál, csak érdeklődtem."önmagam hite vagyok magamban"
-
Xero
nagyúr
válasz baboss #129242 üzenetére
Lehet hulyeseg de teljesen egyetertek. Ha az ember tudja, hogy nem akarja feladni azt a szorakozast, akkor bizony "vissza kell ulni a lora" es megmutatni ki az ur.
Magam peldajan: ronggya tortem a konyokomet sielesen (onhibamon kivul), 2 evvel kesobb ugyan oda mentem vissza es tetotol az aljaig a legjobb idomet futottam meg. Velem nem baszakodik a hegy.
Olyan nincs hogy valamit csak felig csinalunk... -
baboss
őstag
válasz etnies #129241 üzenetére
Én 54 vagyok, de nem, amint lehet megyek vissza, nekem ez a szórakozás. Nem a másodpercek érdekelnek, hanem, hogy tök jókat lehet dönteni, és nagyon élvezem. Inkább itt mint a közúton. Az utóbbi időben mindkét motort kiszoktam vinni, teljesen más vezetni a pályán a Hondát, mint az Apriliát. Augusztus elején kell visszamennem kontrolra , a gipszet hamarabb leszedik, amint lent van megyek ki.
Rendbe rakja a gyerek, odafigyelek az olajra, és az üzemórára, nem lesz még egy ilyen, hogy beáll. Napközben lebicegek a pincébe és bontogatom szét a mocit, ami nem megy, mert nehéz, vagy elfáradtam, azt a gyerekre bízom. Már az is eszem bejutott, meg érdekel, hogy kipróbálnám ezt is, [link] max 3 motor áll majd a garázsban. A párom biztos idegbajt kapna. Viszont a terepmotorozás nem érdekel.
[link][ Szerkesztve ]
-
etnies
senior tag
válasz baboss #129238 üzenetére
Jobbulást. Miután a pályamotorozás tönkretette ezt a nyarad nem gondolkozol el azon, hogy ne harcolj a másodpercekkel tovább?
Tudom, a kérdés kicsit provokatívnak tűnik, de nem annak szánom. Jómagam 20 éve kosárlabdázom, így 40 felé már jobban figyelek az egészségre, már nem két nap alatt múlik el a fájdalom, szóval a nagy küzdéseket már magam mögött hagytam, ma már inkább csak a szórakozással foglalkozom.
"önmagam hite vagyok magamban"
-
Geresics
addikt
-
baboss
őstag
Van fedett rész, pad asztal. A büfé lehet még nem megy. Fel kell hívni öket, ha nincs vinni kel enni inni. Vagy rendelsz kajàt kiszállítással. Az épületben is le lehet ülni. WC mosdók kulturáltabbak.
[ Szerkesztve ]
-
LógaGéza
veterán
válasz V.Stryker #129217 üzenetére
Hazafele beugrottam a XVII-be a Kelomotorba, hasonló felindulásból. Itt náluk már nincs Oxford, de adott a srác egy másik márkát, ami nincs fenn az oldalukon. 4Square Mercury a típusa, link róla: [link]
A lényeg, hogy normális CE protektorok vállon/könyökön, és gerincen (!) (nem a sima szivacsból kivágott cucc), visszacsúszás-gátlós cipzárok, kézen-derékon-csuklónál állítható, nadrággal (2 félével is) összecipzározható, elég jól szellőzik (megváltás volt a sima farmerdzseki után), kicipzározható szél/esőmembrános belső réteg, hátul ennek zseb elrakni, neoprén nyak, sttbstb - mindez 30ezerért.
Szerintem ennyiért tök jó ár, mindenképp megér egy megtekintést"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
veterán
válasz tboy93 #129232 üzenetére
Nekem mikorra találták ki, hogy be kellene mennem? Persze, hogy most szerda - csütörtök - péntek... Odafele még nem is volt baj, hazafele inkább... Konkrétan a meleg szél fújt át. Túlélem, de nem volt őszinte a mosolyam
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
LógaGéza
veterán
válasz baboss #129190 üzenetére
Egyik este akartam írni, hogy mikor mész ki legközelebb, mert szívesen csatlakoznék, erre másnap reggel FB-n láttam a videót Jobbulást, és kitartást, remélem nem lesz maradandó probléma.
"Go to work, get married, have some kids, pay your taxes, pay your bills, watch your tv, follow fashion, act normal, obey the law, and repeat after me: I AM FREE"
-
-
baboss
őstag
válasz nsgeri #129227 üzenetére
Mennék, de gipszben még nem tudok vezetni, de rajta vagyok.
Szűk kanyargós pálya, gokart/motor. 20 -30 perc és váltás van.
Inkább kis cm3 motorral érdemes kimenni, naggyal szenvedős, fárasztó.
Kakucs szélesebb, jobban motorozható nagyobb cm3 utcai motorral is.
Jó motorozást. -
nsgeri
csendes tag
Sziasztok!
Hétfő délelőttre foglaltam helyet Ser-Ring -re. Nem tervez valaki szintén ott gurulni akkor? Társaságban mégis csak jobb móka -
duni84
aktív tag
válasz fattyu #129220 üzenetére
tegnap tuti meleg rekordok dőlhettek, mert délután hazafele a menetszél konkrétan égette a kezem és az arcom. a blokk felől hűvösebbnek tűnt a levegő
mindemellett továbbra is hirdetem az attgat mantrát, de nincs az az isten, hogy pólón és rövidgatyán kívül többet vegyek fel, ha csak a városon belül nyuggerkedek
#metszéspontok
-
fattyu
veterán
válasz Fáraó #129219 üzenetére
tegnap 5 kor hazafelé. 250 körüli tempó összes venti nyitva a gtairII-n plexi is nem bekkatintva végállásba.
És csorgott az izzadtság homloktól gigáig...
csodálatos volt.
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Fáraó
őstag
válasz V.Stryker #129217 üzenetére
Modeka X-Vent-et vettem hétfő este hazafelé menet, mert már nem bírtam a bőrt. Nincs benne gerincproti, az + 9k.
Jah! Azóta minden kerek!
[ Szerkesztve ]
VIGYORRRGAZMUS.....
-
V.Stryker
nagyúr
Srácok,
40k-ig bezárólag van javasolt cordura kabát?
-
-
csongi
veterán
Szlovéniába az autópályán a kamerák ellenőrzik a pálya matricát?
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #129214 üzenetére
Hétvégén szétszedi a fiam, majd jelzem mi a hiba.
-
baboss
őstag
válasz dellfanboy #129212 üzenetére
Köszi.
Sima túracsizma,
a ball oldali, mindig abban mentem. Aznap elvittem és fel is vettem a másikat, [link] pár kőrre, de visszacseréltem mert valamiért furcsa kényelmetlen volt. Lehet, hogy ha az van rajtam nem tört volna ell a lábújjam, de azt nem tudhatom biztosra mondani.
Felületi sérülésem nem volt semmi, a bőrruha megvédett, csak a sisakot sajnálom [link] az oldala össze karcolódott, a gyerek azt mondta cseréljem le.
Majd rakok fel képet róla, lent van a pincében, nem akarok lemenni most érte.[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
válasz Topiccsendőr #129208 üzenetére
Motul 800 2T használt az előző tulaj, én Castrol POWER1 Racing 2T raktam bele. [link] lehet, hogy ezzel csesztem el ?
Elvileg a kipufogón kívül nem lett hozzányúlva a blokkhoz, illetve valami olyasmit mondott, a tulaj, hogy a power mechanikusan fix értékre van állítva.[ Szerkesztve ]
-
Pocee
senior tag
Ki kutyálkodik Bács megyében hófehér dobozos Vfr-el?
Mr.Brightside
-
Lomha 8V
addikt
válasz Topiccsendőr #129207 üzenetére
Én olajjal szoktam megkenni, ez is tocsogott. De akárhogy nyomom, nem megy a helyére, mert túl vastag. A csavar húzza be, így meg sérül. Ereszteni nem fog, csak csúnya.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz RAiN91 #129205 üzenetére
Ez egy 2T motor, amit valaki felkeszitett valahogyan. Hozza van nyulva minden olyan dologhoz, amitol erzekenyebb lesz, mint gyari allapotaban. A 2T amugy is hajlamos ilyesmire, ha elkezd jatszani az ember a beallitasokkal, de gyari allapotaban nem. kozuton 4T nel ez nemigen szokott elofordulni, inkabb lancszakadas, vagy valtoosszeakadas miatt blokkol ott a kerek.
Itt pedig vagy megragadt a dugattyu nyelgazon, amit pont nyelen nem szabadna neki, mivel akkor kap rendes hutest a benzintol, tehat tul szegeny volt vmi miatt a keverek. Masik lehetoseg, hogy hajtorudas lett, ami altalaban a pusztan szintetikus olaj szamlajara irhato. Siman szintetikus 2T olaj nem eleg versenypalyara. Ide verseny szintetikus ricinussal kell, pl castrol a747 vagy motul 800, vagy elf htx 909.Explosión de dos tiempos
-
JoinR
őstag
válasz tboy93 #129202 üzenetére
Mondjuk utcán (ha csak nem fattyu vagy) valszeg nem nyélen mész folyamatosan, szóval kisebb eséllyel fog beállni a motor.
Plusz utcán az út nagy részén nem lapon van a motor, álló motornál meg nem annyira para egy blokkoló hátsó.
Amúgy ilyen szituba gondolom jól jönne a csúszókuplung.
[ Szerkesztve ]
-
RAiN91
őstag
Sziasztok,
levettem az első féknyergeket, és meglepődtem, hogy így milyen könnyű tolni a motort. Ezek szerint picit befog a fék, fel lesz újítva, de nem vagyok benne biztos, hogy ez mennyire normális vagy nem normális? A dugattyúkat valamelyest visszahúzza a karmantyú, vagy csak a féktárcsa nyomja vissza valamennyit? (ezért picit mindig hozzá ér a betét?) Itt most egy négy dugattyús fékről van szó - tehát mindkét oldalt mozgó dugattyúk vannak, nem pedig úszó az egyik fele.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest