- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Anya, tudsz segíteni a matekban?....Nem érek rá kisfiam, majd segít a ChatGPT...
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "Egyszerű" Ügyfélkapu+ regisztráció
- Szólánc.
- Win 10 LTSC: hülye vagyok?
- A jövő számítógépei (Reloaded)
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz palfitom #151279 üzenetére
Szerintem felesleges tovabbra is ervkent kapaszkodni abba, hogy mi von el figyelmet, ha egyszeruen nem tud vki motorozni.
Amugy motorszerelokent valoszinusitem a vegetativ idegrendszer nem attol az agyi reszrol von el energiat/figyelmet amivel vezetsz.
De tenyleg meg mindig ebbe az egy dologba kapaszkodsz?Tovabbra is te erted felre- nem a ferfiassagrol van szo, az alapvita nem errol szol. Ezt az ego serulese miatt keverik bele az emberek. Olvasd el az alapvita erveit objektiven.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
zgospel
őstag
válasz palfitom #151277 üzenetére
Nem kell a csúsztatás, a téma kiindulópontja és továbbra is az origója az, hogy köztudottnak lett minősítve, hogy a váltóhasználat figyelmet von el. Erre reagáltam / reagáltunk, hogy ez nonszensz, a motor működtetése nem kellene hogy külön figyelmet igényeljen, ennek zsigerből kell mennie. Ha már ez nem megy külön odafigyelés nélkül akkor egész biztos hogy nem tud az illető megfelelően motorozni. Ettől még lehet hogy hazaér baleset nélkül, mint ahogy valószínűleg a fent leírt 3 motoros is hazaért, csak közben végig eléggé önveszélyes volt amit leműveltek.
Szó nem volt a kuplungolásról.Ha átmész a szembesávba mert nem tudsz kanyarodni és balesetet okozol, az nem egy eltérő vélemény kérdése. Ha beesel az árokba mert nem tudsz motorozni az nem eltérő vélemény kérdése. Ha nekimész az előtted feltorlódott kocsisornak mert nem tudsz megfelelően fékezni vagy kikerülő manővert csinálni, az nem eltérő vélemény kérdése.
Ezek nem olyan kérdések, hogy kinek miről szól a motorozás, hanem a motorozás alapjairól van szó.Ezek a kényelmi és biztonsági fejlesztések mint írtam szerintem tök jó és hasznos dolgok.
Azt pl elfelejtettem hozzátenni, hogy a modern 200+ lóerős sportmotorokat a modern kipörgésgátlók, slide control, stb nélkül nem is nagyon lehetne megfelelően használni, egy nagyon szűk réteg kivételével.Sehol nem írtam, hogy aki nem manuálisan vált az buzi, nem kell a félremagyarázás. Arról volt szó, hogy akinek egy automataváltó biztonságosabbá teszi a motorozást, az valószínűleg nem rendelkezik a motorkezelés más területén sem megfelelő tudással. Azt is írtam, hogy ez még mindig nem lenne probléma, ha az illető venné a fáradságot és gyakorolna, tanulna.
Sportmotorosokra szokták írni, hogy "bezzeg a gázt azt minden hülye tudja húzni" de közben a korábbi példámból hárman, meg a hozzászólásaitok alapján ti is szépen reprezentáljátok ugyanezt a sztereotípiát, csak másmilyen motoron ültök
Négy kerékkel könnyebb lehet adott esetben kanyarodni ha mondjuk racsing van, bár egy motor 200 kg, az autó meg 1,3 tonna vagy több, szóval ha mindketten racsing módban mennek akkor nem, egy átlagautó egyáltalán nem fog jobban kanyarodni.
De azért ha sikerült megérteni amit írtam, itt arról volt szó, hogy tempomat 100-zal kényelmesen fordul el egy nagyon alap futóművel rendelkező autó, sima közlekedő módban. Semmi kapaszkodás vagy billegés.
Egy szinte akármilyen motor is el tud ott fordulni 100-zal kényelmesen, különösebb dőlésszög vagy izgalom nélkül.A helyismeret akkor számít sokat, ha nem belátható, szűk, esetleg változó ívű kanyarok vannak. Amiket írtam hosszú, nyújtott, jól belátható kanyarok.
Az Astra meg a Ducato nem azért autóz körbe, mert racsing módban jön, hanem azért mert te mész kirívóan lassan a nem megfelelő tudásod miatt.
Automataváltós vagy akármilyen extrákkal szerelt motorral is ugyanúgy el kellett volna tudni ezekben a kanyarokban fordulni különösebb kóválygás, fékezgetés és szembesávbaátlógás nélkül. Mondjuk ha megfelelően választottak volna fokozatot és fordulatszámot, akkor a fékezgetésre sem lett volna szükség a kanyar közepén, mert a motorfék pont eleget fog. Nyilván 3 ezernél nyektetve nem lehet ezt kihasználni.
De ezen a ponton kezdem úgy érezni, hogy ti szándékosan nem akarjátok érteni.
[ Szerkesztve ]
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
Petykó78
tag
válasz palfitom #147641 üzenetére
Remek, köszi szépen!
vihartigris
Ja, olyan nekem is volt már 3x -
RAiN91
őstag
válasz palfitom #145167 üzenetére
Szia!
Ennek a Nike Pro Warmnak van esetleg olcsóbb, Decathlonos megfelelője? Jelenleg 2 réteg Lidlset használok, de sajnos kevés. 5-6 fok, és csak város 7-8km munkába járás. a cél, de nem tudok kiigazodni, melyik aláöltöző lehet tényleg meleg.Vagy ilyen időben már csak a sok réteg tud segíteni? -
zgospel
őstag
válasz palfitom #145038 üzenetére
Ez nem szakmai topik, hanem közösségi, aminek régi aktív tagja vagyok. Nem nepperkedem. A hozzászólásom nem hirdetés volt, és az információtartalma kb tízszeresen túlmutatott azon a tényen, hogy épp hirdetem a motorom. Ami egyébként minden motoros életének velejárója (kivéve a csendőr, mert ő csak vesz).
Azt hiszem egy közösségben belefér az, ha valaki megemlíti, hogy épp mi történik a járműparkjával. Engem pl érdekelt, amikor anno geresics is leírta, hogy gondolkozik a KTM eladásán, hogy mi lesz helyette, stb. Most ez csak egy példa, de pár tagot ismerek innen személyesen is, másokat meg nicknévről régóta, úgyhogy igen, érdekelne engem is ha valaki úgy dönt, hogy eladja az aktuális motorját Nem a hirdetés meg az üzlet miatt, hanem mert a témához tartozik.https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
senior tag
válasz palfitom #144185 üzenetére
Köszi, nem figyeltem, hogy van külön topic neki. Ott folytatom
Széles utat!#144182 vendingo
Egyből megjelent a topic bohóca.
Egy szimpla kérdés volt a tapasztaltabb kollégákhoz.Új S23 / S24 / S24+ / S24 Ultra rendelhető! /// People with passion can change the world for the better |||
-
vihartigris
őstag
válasz palfitom #143481 üzenetére
Nekem egy kicsit nehezebben jön fel a fejemre mint szeretném, de utána kényelmes. A sisaknak van zajcsillapítása, de autópálya "+" sebességnél, főleg nagyobb szembeszélnél nem árt egy kiegészítő füldugó hosszabb távon.
A szemüveg behelyezése nem mindig megy pikk-pakk.bármi reciproka a semmi
-
Micsurin
nagyúr
válasz palfitom #143377 üzenetére
A csomi nem szempont, ott az 53 literes kappa a Givi oldaltáskákkal.
Köszi akkor lehet fogok egyet majd próbára és bekerül a pixisbe Ő is, futómű annyira nem zavar azon lehet javítani a fék a kérdéses, hogy maga a nyereg kevés vagy felül a munkahenger mert sokszor egy munkahenger csere sokat hozhat.
Fogyi annyira nem érdekel a CB-t se nézem mikor miért 4,5 vagy miért 5,5.
Nagyon szimpi a forma és a fenntartási költség plusz abs plusz fiatalabb mint azok amiket néztem.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz palfitom #143373 üzenetére
Utassal tartja is-e azt a 130-at
Céges mélyben újabban egy NC áll mellettem és egészen szimpatikus mondjuk úgy hétről hétre egyre inkább mert bogarászva kb tudja azt amit keresgélek ha elengedem az offroad részt, magas építés közepesen élhető nyomaték és olcsó fenntartás.Ha jól tippelem a mostani CB-m dinamikáját hozhatja valamivel nagyobb nyomaték mellett és félúton elvágott görbével -> felül is húz elvész.
Utassal mennyire van el a futómű? YSS azt néztem gyárt hozzá tagot + elől pogácsa ha más nem. (Már ha gyárilag nem elmegy állapot. )
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Micsurin
nagyúr
válasz palfitom #143301 üzenetére
Ugyan ez volt a bajom velük de újabban bőrkabáttal és gatyával is pozitívan csalódtam pedig fura
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
yodamastah
őstag
válasz palfitom #141864 üzenetére
Csináljatok már videót ahogy probléma nélkül felugrál 140re az a tuning mentes (ezt írtad), tmax gyilkos 200as burgman. Elég egy 0-140 gyorsulás. Videón legyen rajta egy telefon ami mutatja a gps végsebességet (140 a hozzászólásodban elhangzott, ez is jó lesz). Ezzel le is zárhatjuk ezt a vitát.
Egy tuning mentes 200as buri kb 10 másodperc alatt lehet 100on, és top speed talán lehet 130.
Várjuk a videót a robogós topicban.
-
palfitom
félisten
válasz palfitom #141712 üzenetére
Bár sajnos az 1 hét hamar elrepült, de rengeteg élménnyel gazdagodtunk, és biztonságban hazaértünk. Sokat mászkáltunk Zalában, Vas déli részén és persze a Balaton-felvidéken. A tavasznak köszönhetően lélegzetelállító, és harsányzöld a táj mindenfelé, őrült szép látvány, és egészen más motorról, mint autóból szemlélve.
A mocim (NC700) még sosem fogyasztott alattam ilyen keveset: általában 5-6 litert etetek meg vele, de rengetegen dicsekednek 3-3,5 literes étvágytalanságával. Most nálam is ennyit evett, alig akartam hinni a számlálóknak!
A "vitatott" 200-as Burgmanról "testközeli" tapasztalat: 110-120-as autópályás utazósebességet tartottunk (gps szerinti adat), de ha előztni kellett, akkor sem okozott neki problémát felugrani 130-135-140-re, s mindezt teljesen tuningmentes állapotban. Néha én is meglepődök milyen jól gyorsul, én egyáltalán nem ezt várnám egy 200-astól.[ Szerkesztve ]
Life is too short to drive boring cars. * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * Szakmai kérdésekkel NE PRIVÁTBAN keress, annak a fórumon a helye! Köszönöm!
-
Micsurin
nagyúr
válasz palfitom #141741 üzenetére
Lassan akkor jöhet a cruiser és a hajdúsító sampon és a hónaljkutya sétáltatás motorozás címszó alatt.
---
csongi csak azt mond meg, hogy az a Monokey platni spiáter-e mert ha igen tudni akarom honnan lehet olyat szerezni a Givi monorack karokra.
persu YSS barátaink képesek voltak az EcoLine gátlók manualjába beleírni, hogy első 50 miles majd 2 havonta ellenőrizzük a krómszár - nyak rögzítő csavart... ez komoly vagy csak jogi önvédelem? Mert, hogy 2 havonta szét nem szedem a teljes csomagtartót, idomzatot az is biztos...
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Geresics
addikt
válasz palfitom #141358 üzenetére
A Pegaso-n én tettem rá a gyári extraként kérhető Akrát. Műszakin kérdezték, hogy "hát ez?" Mondom gyári extra! "Ja, akkor OK!" - ennyi volt. Volt hozzá valami kiskönyv szerű e-jeles tanuúsítvány is, ami mindig a motorban volt, de rendőr soha nem kérte (pedig a DB Killer nélküli 113 dB indokoltá tette volna)
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Biqci
aktív tag
válasz palfitom #141353 üzenetére
Basszus, a németeknél ha benne van az E szám, semmit sem kell csinálni, TÜV-ön is csak megnézik, semmi papírt, semmi engedélyt nem kérnek...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
tboldi
nagyúr
válasz palfitom #141353 üzenetére
Pedig igen, így megy.
Én magam nem jártam végig még ezt a procedúrát, de egy olyan sportkipus Alfa került hozzám januárban, ami már túlesett rajta. Kaptam hozzá az összes dokumentumot, határozatot, pecsétes, nemzeti színű madzagos fordítást (mert svájci), kinyomtatott fotót is, ami ehhez kellett vagy közben keletkezett.
[ Szerkesztve ]
-
Tamás9x
őstag
válasz palfitom #141305 üzenetére
Textilnél a vér miatt én beteszem 50-60 fokra pici fehérítővel protektor nélkül, majd Deca vagy kinek mekkor a a pénztárcája impregnáló spray vagy áztatós. Egy láthatósági mellény a ruhára sok koszt felfog, meg esőben is elég jó.
Internetradio: ESP32 2.8" Touch + Stereo Dac + Rotary Encoder + Távirányitó 15K
-
Geresics
addikt
válasz palfitom #141305 üzenetére
Motorozom esőben is!
Amúgy általában semmit, csak amikor már tényleg gázos. Mivel gagyi Sixgear dzsekim van, nem törődöm az anyag lelki világával, és simán szappan+körömkefe+víz kombóval bebizonyítom, hogy én vagyok az erősebb.
Amikor hosszabb időre teszem le, akkor mosógép (protektorok nélkül).Szerk.
amint elkezdek újra túrázni, veszek egy Alpinestar dzsekit (Bogota), és akkor majd elolvasom életemben először, hogy hogy is kellene bánni vele![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
vlevi
nagyúr
válasz palfitom #141082 üzenetére
Én pont fordítva tudom elképzelni.
Autóban még csak-csak, mert ott tojok a "vezetési élményre", nekem az autó csak egy A-ból B-be elvivő eszköz, motoron viszont, nagyon is sokat számít, hogy abban a fokozatban van a váltó, amiben én akarom, és biztos lehetek benne, hogy soha nem fog pl. egy fékezés, vagy szerpentin kanyar közepén visszaváltani.Kanyargáshoz is jól jön valamennyi motorfék, ill. tartott gáz.
Automatával (és DCT-vel) viszont csak elengeded a gázt, lassul valamennyire, aztán majd alapjárat alatt visszavavált, ha olyan kedve van. Legalábbis, az a néháyn automata váltó, amivel találkozta, így működött, a Honda DCT is megpróbált 4.- fokozatban kijönni a
körforgalmomból, lefulladás közeli fordulaton, de utána 50 fölött már rakta fel 6.-ba.
Tudom, van benne csomó féle sport mód, én inkább elmotorozom azt a többszázezer forint felárat, amibe a DCT kerül, semmint, hogy évekig ott motoszkáljon bennem a kisördög, hogy hátha most egy olyan szitu fordul elő, ami még nem volt, és most fog baromságot csinálni. pl. amikor megérkezel egy parkolóba, és szeretnél megfordulni úgy, ahogy a vez. tréningen tanultad, de a DCT nem hajlandó 2-ből visszaváltani (megtörtént eset ), csak amikor már bedöntötted, és félig vagy a fordulóban. Igen, arra ott van a DCT manuális módja, de ezzel megint vissza az előző ponthoz, hogy minek vegyek DCT-t, ha manuálban használom.Egy Goldwingben talán el tudnám képzelni, de ahhoz is nagyon szoktatni kellene magamat.
De erre is van cáfolat, múltkor jött velem szembe egy YT videó, több év Harley után, kipróbált egy DCT-s goldwinget, és a csajnak is az volt a furcsa, hogy full automata módban, a kanyar előtt nem tudja kiválasztani azt a sebességfokozatot amiben végigmenne a kanyaron (mindezt szédítő 30-40mph tempóval), mert a DCT belevált. -
veterán
válasz palfitom #140674 üzenetére
Annál már csak az rvf jobb
[link]
Vagy ez
[link]
Érdemes az egészet végignézni, és közben koncentrálni 2.30nál...[ Szerkesztve ]
A Harry Potter film egy Die Hard koppintás. A főhős éjnek évadján egy toronyban rohangál össze-vissza, és próbálja elkerülni Alan Rickmant.
-
yodamastah
őstag
válasz palfitom #136080 üzenetére
Vészfékezés közben te nem fogsz motort irányítani. Mint a cövek megy egyenesen ha nem engeded fel a féket. Motoron ABS a pofára esés elkerülését teszi lehetővé.
Ezen felül lehetővé teszi, hogy bármilyen körülmények közt tök nyugodtan gyakorolhatod a vészfékezést. 130al szakadó esőben satufék nem gond. Szerintem ABS nélküli motoron nem sokan tudják valójában mekkorát lehet fékezni vizen (egy jó túra gumival meglepően jól lassul a motor), mivel senki nem mer esőben tempóról nagyokat fékezgetni. ABS-el ez nem gond, lehet nyugodtan próbálgatni.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz palfitom #134440 üzenetére
Engem autóval egyszer azért kurtak meg, mert miért bántom szegény galambok lelki világát!
Pécsett 2x2 sávos főúton mentem, és az egyik kanyarnál valami teherautóról leburulhatott egy rakás mag. A dögök ott csipegették a külső sávban, és nem érdekelte őket, hogy jövök. A belsőben teherautók előzték folyamatosan a béna tanulót, szóval bemenni nem tudtam, ezért gondoltam rádudálok a galambokra, hogy húzzanak már el. Na ez nem tetszett a vizsgabiztosnak, mert szegény galambok. Ma már simán keresztülgázolnék a rohadt szárnyas patkányokon!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
sztanozs
veterán
-
HoaryFox
őstag
válasz palfitom #133563 üzenetére
Tavaly én is f.stam ettől, de a Kiskawát ugyanolyan állapotban találtam tavasszal, mint ahogy télen eltettem. A kulcs szerintem, hogy tényleg motorponyvát kell használni, aminek ilyen jó puha a belső fele.
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
FIREBLADE78
addikt
válasz palfitom #132273 üzenetére
Ezen mit nem értesz? Minimum 125 cm3-es.
Nem tudtam,hogy már motorosoknál is alcsoportok vannak. Anno nem volt külön pl supermotosok topikja
Hm. Kár volt eladni az sm610-et. Már egy millát érne legalább[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
#14787072
törölt tag
válasz palfitom #132039 üzenetére
Én nem ítélem el a szülőket azért, hogy gyászukban próbálnak felelőst találni. Egy gyerek elvesztése kb. feldolgozhatatlan tragédia a szülő részéről. Nagyon nehéz elfogadni, hogy a gyereked, akit az életednél is jobban szeretsz, 19 évesen meghal úgy, hogy ő is hibás volt. Amúgy már márciusban az eredeti cikkben is pedzegették, hogy a mentőautó sofőrje is felelős lehet. Függetlenül attól, hogy a srác "fénysebességgel" csapódott a mentőbe.
Én csak egy kameraállásból láttam az esetet, nem voltam ott, nem vagyok igazságügyi szakértő, majd kiderítik, ki és milyen arányban volt felelős a balesetért. A srácot ez már nem hozza vissza.
-
Micsurin
nagyúr
válasz palfitom #131732 üzenetére
Mea culpa most megy még csak az első kávé, a tegnapi nap kicsivel több mint 29 órásra sikerült.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Hőguta
csendes tag
válasz palfitom #130984 üzenetére
Igen.Ott a GPS is marad a motoron.Mennyivel jobb lenne nekünk is olyan környezetben élni ahol nem kellene mindet zárni.Bár biztos hogy nálunk is vannak kivételek,de én azért zárok mindent.Van amikor azért viszek a hátsó dobozhoz még 2oldaldobozt hogy a ruháinkat be tudjam zárni ha gyalogtúra előtt átöltözünk.A sisak meg szigoruan sisakzárral biztosítva,néha tárcsafékzár.Tudom hogy ez sem garancia ha vinni akarják semmi nem akadály.De a tudat...
-
Fáraó
őstag
válasz palfitom #129008 üzenetére
Az utóbbi pár évben sokat javult a helyzet, szerencsére inkább jár a vonat mint nem, és már pontosabbak is. Telefonon elég ráfigyelni mikor jön a következő szerelvény és lehet kalkulálni meliyket éred el. Plusz reggel és délután is elég sűrűn járnak.
#129009 Econ
Igazad van, ebben (is?) szerencsés vagyok. Ha távolabb laknék valószínűleg kerékpárral mennék az állomásra.VIGYORRRGAZMUS.....
-
runner 125
nagyúr
válasz palfitom #127782 üzenetére
A 99%-uk! A maradék 1%-ot meg elkezdik idővel felülről bsztatni, h legyen kretén. Ilyen ez, amikor bizonyos korszellem bennragad mind a mai napig 1-1 intézményben...
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
runner 125
nagyúr
válasz palfitom #127584 üzenetére
De h kezdesz el felújítást, amikor ehhez a blokkhoz új alkatrész maximum néhány csavar lesz?
Felejtős. Bontott cuccokból tudod újítani. De ha találnál is gyári újakat, ahogy persu is írta, gazdaságilag nem érné meg. Megkockáztatom azt is, h ha elérhető lenne minden alkatrész újonnan, a működő motor piaci ára nem fedezné!Szóval itt nincs sok kérdés. Bontott blokk, ahogy kb mindenki megírta már az első infonál. Ha meg nincs meg a bizalom a beépített bontott blokkal, adja el, de legalább úgy már működőképes lesz.
Ezt csinálná mindenki.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-
hugi0
őstag
válasz palfitom #122997 üzenetére
Aliexpress. - de most mar kapni olcsobbakat is.
- a sajatom a legtobb esetben ugyan azt mutatja amit a benzinkuton a pumpak.
Az olcsobb-rol nem tudok erdemi infoval szolgalniNekem szerencsem volt, mert valaki megvette (ali-n) nem jott be neki, es igy jofogasrol "kukaztam".
- olcsobb is volt egy kicsivel es varni sem kelelt ra.Most is van egy darab TPMS a jofogason 13,000-ert - amit olcsobbkent linkeltem (24 euro).
Megveszi maganak, nem jon be - radob 5000Ft-ot es hulyenek nezi a nepet."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
-
hugi0
őstag
válasz palfitom #121400 üzenetére
Miert van szukseged Lithiumos aksira ?
Felhasznalas szempontjabol (indito akkumulator), nincs jogosultsaga a savassal szemben.
Az ara 4x anyi, ellenben az elettartalma nem eri el ezt az erteket. - raadasul + toltot is kell venned hozza.
Jo dolog a Lithium aksi, de csak 2 helyen - az egyik a kis suly, a masik a kis terfogat."Az arnyekom gyorsabb a noverem fenyenel."
-
Topiccsendőr
addikt
válasz palfitom #121400 üzenetére
Bar nem Delo, Shido LiFePO4. Nagyon konnyu a gyari akkuhoz kepest, es nagyobb a fedelzeti fesz is melegben. 12.8 a 12.3 helyett.
20 fok alatt lathatoan kisebb a nyugalmi fesz. Mindig biztosan indit, csak a hidegre erzekeny. Merulni joval lassabban merul, mint a gyarival. Nagyon hidegben, 0 fok kornyeken nem hasznaltam, de nem hiszem hogy azt annyira szeretne.Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
-
Geresics
addikt
válasz palfitom #119327 üzenetére
ha zsibbad, akkor támaszkodsz a kormányon, ami nem jó. Tankot combbal szorítani, és lábból+törzsből kell tartani. Állítólag. Nem tudom, nekem csak olyan motorom volt eddig, amin ilyen gond nincs
(#119328) norbert1998
Az a dolga, hogy szorítson, de azért annyira ne, hogy fájjon. Ahogy baboss írta, otthon célszerű legalább egy sorozatepizódnyi időt benne eltölteni.szerk.:
(#119335) yodamastah beelőzött[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Geresics
addikt
válasz palfitom #118479 üzenetére
Gratula!
Ha van kedved, akár ezzel a fotóval, akár egy szépen megkomponálttal szívesen beteszünk az összefoglalóba, csak írd meg a részleteket!
Pl.: geresics - KTM 1190 Adventure (2016) - Pécs(#118488) djeperto
Mikor az onroad-nak csináltam a Honda NC750X DCT tesztet, akkor volt alkalmam játszani az automatával, és bevallom, én imádtam! Ha még egy hétig nálam lett volna, akkor a motorozást messziről elkerülő haverom is tuti rá tudtam volna beszélni, hogy egy ilyennel el tud jönni velünk mindenhova!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Micsurin
nagyúr
válasz palfitom #118479 üzenetére
2.4 JTD?
Szépek!Csongi+Polemius: köszi 15k lesz a szimering és porvédő duo.
[ Szerkesztve ]
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Home server / házi szerver építése
- Windows 11
- iPhone topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Láncfűrész topik
- Letiltás - hogy is van ez?
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Politika
- További aktív témák...
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- SZINTE ÚJ, GARIS, 2024 SENCORE S70 400W EROLLER
- Flair Signature
- Fibaro okos radiátor termosztát szett (Fibaro Heat Controller+Temperature sensor) - z-wave