Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- AuraSync kibeszélő topic
- Digitális Állampolgárság Program
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Ninebot Max G30E II elektromos rollerrel Hajdúszoboszlóról Berettyóújfaluba
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Csalók a Facebookon. De ennyi???
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
etnies
senior tag
válasz Madwe #129991 üzenetére
Európában új az E10, de a világ más pontjain másféle üzemanyagok vannak már régóta. Van ahol nem is 95-s a benzin, mégis elmennek a járművek. Úgy vannak tervezve, hogy kibírják bármilyen üzemanyaggal egy tartományon belül.
Szóval emiatt nem kell aggódni, csak hosszabb álláskor tegyél bele E5-t szerintem, addig meg nyugodtan tankoljál E10-et."önmagam hite vagyok magamban"
-
csongi
veterán
válasz Jakab66[hun] #129996 üzenetére
Igen egy diódát szoktak betenni. De ez még kevés lesz. A tankba a szűrőt és a tankot takarítani kell.
Ha lecsökken a benzin mennyiség akkor folyamatosan klattyog, és leég a tekercs.
Túl sok munkát végez. Ha jó a rendszer, a kellő nyomás elérésekor leáll.
Alig klattyan párat üzemközbe.Jajj de vakarózok.
Találtam egy GS650G- de szeretném is, meg nem is feljavítani.
Ez a tipródás nem egyszerű...[ Szerkesztve ]
-
Somatom
veterán
válasz Jakab66[hun] #129996 üzenetére
Nagyon bosszantó ilyen miatt világgában állni az út szélén. Én biztosan beruháznék rá.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129996 üzenetére
Mosfet.
Nincs tapasztalatom utangyartott fesszabbal. a benzinpumpa is gyenge pont, amit egyszeru atalakitani. Elsporoltak egy kondenzatort, ezert szikrakepzodes lesz az erentezok kozott, ami miatt beeg. Biztos van valami nemet vfr forum, ahol leirjak, mit kell csinalnod.Explosión de dos tiempos
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #129995 üzenetére
Mindenhol azt olvasom, hogy a feszszabályzó gyengepont, és hogy lehet kapni mosFat-es vagy milyen modernebbet, erre megéri beruházni, mielőtt messzire indulok vele?
Gipsz Jakab
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129994 üzenetére
En is annyiert vettem :D
Persze, ha bizonyithatoan volt szervizelve, akkor ezekkel nagyon olcson lehet motorozni sokiag. Es igy semmi kockazat nincs bennuk.
En atepitem az egesz motort sportmotorra, ezert majdnem minden le lesz cserelve. Turazasra nem nyulnek hozza, vagy nagyon aprosagokat.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #129992 üzenetére
Érthető amit írsz. Ezeket a dolgokat lehet rajta upgradelni, a kérdés hogy megéri-e. Én inkább a levél kihordó fajta vagyok, de fékhatás 120-ról is ugyan úgy kell, ha gyorsan szeretne (kell) megállni az ember. Végül ugye elhoztam, nincs rozsda sehol, nincsenek törött burkolatok, nem könnyezik a teló, szépen indul, nem füstöl (hidegen-melegen) egy helyen nem tudtam eldönteni hogy szimering engedi óvatosan az olajat, vagy csak a láncspray csapódik le oda, (a váltókarnak a tengelyénél) fékek gumik jók, emberünk 2 éve vette hondától, meg van a papír, azóta a szervizek is (olaj szűrők lánc) igazoltak, járt hozzá Givi doboz szett, 2 kulcs a motorhoz is és a dobozokhoz is, és végül €1000 lett a megállapodás. Nem tudtam ott hagyni.
szerk.: Ja és 8ezerrel ezelőtt teljes karbi felújítást és beállítást kapott.
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129985 üzenetére
Level kezbesito uzemmodban termeszetesen jo, de ott meg egy etz 250-es is jo. Ami miatt szerintem nem jo, az az, hogy ott van a kortarsa, ugyanabban a szegmensben, tehat a sportturaban, 90-es evek kozepe-vege, a ducati st2 showa felforditott 43-as villaval, ugyanazzal a bremboval, mint ami a 748-916 on van. Azaz kapott egy normalis villat-feket, gyengebb rugoval. Szoval velemenyem szerint nem csak a modern motorokhoz kepest. Persze regebben a japanok meg igenytelenebbek voltak a futomu-fek teren, mint ma. Egyenes uton olyan 180tol az egesz motor elkezd szitalni, kigyozni, olyan 230 a vege, ora szerint ilyenkor 250 el mesz, de mintha 350 el mennel egy normalis motorral. nem rossz egy ilyen oreg motortol, es 100 loerotol, ami raadasul turamotor. Ha tehetnem csak az eroforrast tartanam meg, a futomuvet-feket lecserelnem. Illetve ezt tehetem is, mar kineztem, hogy titannitrides 43as showat kell belerakni brembo nyereggel.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
nagyúr
Kimosnám gépbe a motoros farmerom + cordura kabatom. Farmerbe annyi van, hogy 40 fokon moshato. Kiveszem mindkettobol a protektorokat ofc. Normál mososzert szabad hasznalni? Oblitot ugy remlik, hogy tilos.
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #129969 üzenetére
Futómű - Fék az nincs. Ezt úgy érted egy új modern motorhoz képest rossz, vagy úgy összességében gyenge?
[ Szerkesztve ]
Gipsz Jakab
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #129980 üzenetére
Nalam is be van allitva figyeloben, dobbenet mik bukkannak fel. Hrc kit-es valamikori versenymotor, moriwaki zero vx7 is volt tavaly viszonylag olcson.
Explosión de dos tiempos
-
nagyúr
válasz runner 125 #129980 üzenetére
Szappanos viz eleg jól lehozta. Elrottyant elottem egy e90 320d, nemet turistakkal, szetlocsolta az osszes hutovizét az uton. En persze atmentem rajta, megalltam es a csizmam is olyan lett. Gyorsan segitettem nekik letolni az autot, ha mar a tobbi kozlekedoben csak annyi volt, hogy dudaljanak rajuk Komolyan, nem is Magyarország lenne ...
-
Madwe
nagyúr
Ha már szóba kerültek az e-k: új motor esetén érdemes e5el etetni, vagy elég az e10es 95ös, téliesítésnél e5? (Ha a pénzt teljesen kivesszük a képletből) meghálálja hosszútávon vagy kb semmit nem számít?
-
runner 125
nagyúr
válasz tboy93 #129979 üzenetére
Van nyilván valamennyi "zsírtartalma", a lapát tengely kenés miatt, tehát valami zsíroldó. Szerintem sima ablaktisztító is leviszi, vagy féktisztító, ilyenek. Klasszik konyhai hideg zsíroldóval semmiképp, mert az lúgos és az alu ötvözetetek megmarja.
persu, passz, fel nem hívtam. Csak néha rászűrök h mi a felhozatal kíváncsiságból."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
nagyúr
HELP. Hutofolyadek mivel jon le gumirol? Csizma talpa, labtarto, fek es valtokar is olyan lett.
[ Szerkesztve ]
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #129973 üzenetére
Magánszemélytől vettem itt kint Ausztriában személyesen.
Megtörtént az adás-vétel. Bódogság’ van.Gipsz Jakab
-
dong86
csendes tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni, eltörtem a fékkar rögzítő csavart a motoromon beletört a tokba ahova bemegy. 2019-es honda cbr 500. Mi annak a csavarnak és toknak a szakszerű megnevezése és honnan tudnám a legegyszerűbben pótolni? Előre is köszi!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz runner 125 #129974 üzenetére
En azt nem ertem, hogy arulja, de nem adja el.
Egyertelmuen felegy ezeknek az aruk.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz Topiccsendőr #129973 üzenetére
..baszki, ez az RC30 tavaly még csak 30.000€ volt. Már 50.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129972 üzenetére
A szalontol veszed, vagy egy magyar ember hozza be?
En 97-eset vettem 39e km-el, Nemetben, igy az osszes szervizszamlaja megvolt, es a szervizkonyve is. Ugyhogy lehetoleg ezeket kerd el.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Jakab66[hun]
senior tag
válasz Topiccsendőr #129969 üzenetére
Ausztriában van a motor. (Na nem mint ha ez garancia lenne arra hogy nem tekert) Elvileg Honda szalonban volt évekig, ahol rendbe rakták, és 2019-ben került onnan a mostani tulajhoz.
Mindenkinek köszönöm a válaszokat. Természetesen az alap átvizsgálás az meg lesz, ez érdekelt leginkább, hogy típus hiba van-e, amire érdemes külön odafigyelni.
Gipsz Jakab
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Jakab66[hun] #129962 üzenetére
Ez mar akkor az rc36 2.
Fesszabalyzo, generator, illetve benzinpumpa ennyi km utan barmikor elojohet, ha ez epp nincs visszatekerve, amire eleg nagy az esely Mo-on.Meg ugye a ganyolasok.
Amugy jo motor, fogaskerekes vezerles, futomu-fek az nincs.
Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz FeniX- #129924 üzenetére
Egy normálisan rendbe rakott karbis 500-as bizony nem fog többet fogyasztani normális közúti közlekedés folyamán.
Nekem a 650-as V2 nem eszik többet 5Liternél.
Ugyen ez megkapható naked kivitelben.
Érthető az Injektorhoz való ragaszkodás, de a jelenlegi Elektromos járművek intezív előre tolásával és UNIós szabályokkal , szigorításokkal mindegy lesz.
Egy jó karbis motorral is simán kihúzható a következő 10-15 szezon. De a 10. év után már előre sejthetően az üzemanyag ár annyit emelkedik, hogy nem a fogyasztási különbség fog mérvadó lenni.
A pillanatnyi helyzetben pont nincs sok értelme több millát költeni hosszútávra.
Ezeknek az áruk most sokkal gyorsabban ég el. 5év és brutális mértékbe fognak bezuhanni az áruk. A váltás elkezdődött, és az idei évtől piacra dobott fejlesztésekhez képes érdemben több már nem lesz várható a belső égésű motorral szerelt vasaknál. Reszelések lesznek, óvatosan fogják ezt kezelni.[ Szerkesztve ]
-
Fáraó
őstag
válasz Jakab66[hun] #129962 üzenetére
A Téma összefoglalóban van egy elég jó leírás, azon érdemes végigmenni.
VIGYORRRGAZMUS.....
-
GTVili
tag
válasz #56573440 #129965 üzenetére
... azért ne legyünk eggyire gonoszak.... de ettől függetlenül, teljesen át kell nézni... alaptól a kúpcserépig. Mindent.
Nem azért, mert rossz lenne..... de ennyi idő és km alatt számtalan dolog elkophatott már, illetve ki kéne hogy cserélve legyen...
Például volt, hogy én szedtem ki a hasonló futásteljesítményű motorból a gyári benzinszűrőt..... amit egyébként 20.000-ként kell(ett) cserélni.... -
d@vee
őstag
válasz Jakab66[hun] #129962 üzenetére
"Tudnátok adni pár tanácsot, hogy mit érdemes megnéznem rajta? "
Hogy beindul-eJa
-
GTVili
tag
válasz Jakab66[hun] #129962 üzenetére
Hogy mit érdemes megnézni egy ilyen motoron...? Gyakorlatilag mindent....
-
Jakab66[hun]
senior tag
Sziasztok!!
Ma megyek megnézni és kipróbálni egy VFR 750f RC36-ot, 95-ös évjárat, 70+ ezer kilométerrel. Valamiért nagyon oda vagyok ezért a típusért, és ezt kifejezetten jó áron kínálják.
Tudnátok adni pár tanácsot, hogy mit érdemes megnéznem rajta? Vannak tipushibák, gyengeségek amire figyelnem kellene?Előre is köszönöm a választ!!
Gipsz Jakab
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #129960 üzenetére
Melyik felére?
-
Topiccsendőr
addikt
-
bajnokpityu
félisten
válasz runner 125 #129958 üzenetére
Kemény kis féreg volt. Egész telet hóban jegben attoltam vele. Tavasszal még minden piros stoppy, fekvorendor egykerek...
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
válasz bajnokpityu #129957 üzenetére
Fu az az Aerox de qrva kényelmetlen egy robogó volt. Pedig annyira nem voltak tizenéve sem extrém méreteim, de arra konkrétan emlékszem, h szinte guggolva, előrehajló lábfejjel, feszült bokával kellett ülni rajta, iszonyú kicsi volt a lábtartó - ülőlap közti távolság és a kormány néhány centi fordításnál már elérte a térdem. Hátrébb ülni pedig nem lehetett, mert ott csak valami szivacs szerű izé volt a tanktöltő nyílás körül.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #129955 üzenetére
Az az aerox, amivel még együtt is turaztunk, az f4 után, átlagban ennyit evett. Én állítottam be karbit, olajos legszuro, rezo, vario, stb. Alattam akkor ment GPS szerint 88at, és Peti sr50etol is simán elnyult, pedig Peti vagy húsz kilóval akkor is l könnyebb volt. És gyönyörű ozbarna volt a gyertya.
A km órát körbe tekerte, majd x km után eltort a gyűrű, és kapott új dugót. Majd anya osszetorte, és eladtam...
Fattyu, akkora a lábam, hogy agolf1 amin tanultam, ha felengedtem a kuplungot, egyben kiraktam jobbra az indexet. A roxin terpeszbe ültem, ha kanyarodtam. Stb. És brutal jó volt 800km feletti napi túrán az f4fs.
[ Szerkesztve ]
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz bajnokpityu #129953 üzenetére
6 liternel valami baj van. Az tul sok. Annyit normalisan beallitott robogoval nem lehet megetetni.
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
#31733248
törölt tag
válasz bajnokpityu #129899 üzenetére
F4 nekem is volt, a mai napi jó szívvel gondolok rá, 191 centivel is teljesen rendben volt.
-
bajnokpityu
félisten
válasz Topiccsendőr #129947 üzenetére
Van az 6liter felett is:)
Ami akkor baj, ha 6liternel kapcsol a tartalék :)
Emlékszel még az ötvenes roximra. -
seller007
tag
válasz Topiccsendőr #129947 üzenetére
"mert addigra mindig elloptak."
Ez lett volna a másik kérdésem, csak kitöröltem gondolván, hogy annyira csak nem gáz a pest... lopás casco szükséges lehet? -
Micsurin
nagyúr
válasz Topiccsendőr #129947 üzenetére
Sosem tudtam ennyit menni robogoval, mert addigra mindig elloptak.
Itthon vagy kint?The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz GTVili #129942 üzenetére
Azert olyan sok hengerszettet nem fogyaszt.
Sima vashengeres vizes minarelli ora szerint 88-90 et megy, ami realis 75 korul van. Akkor eszik 4 litert. Ennel tobbel a ditech megy, es kevesebbet fogyaszt.
Eleg sokat elmennek ezek igy, 10e km felett, az biztos. Sosem tudtam ennyit menni robogoval, mert addigra mindig elloptak. De 8000 km alatt nem robbant le alattam egy 33000 kmt futott 50 es aprilia.Explosión de dos tiempos
-
JoinR
őstag
válasz seller007 #129938 üzenetére
Ha csak belváros, simán vállalható. Anno 80kg-mal az 50-es Scaraveóval sem volt gond (Ürömről jártam be, + jó sok rakpart), GPS szerint tudta kb tudta 70-et (szerk: most elbizonytalanodtam, hogy ez szélárnyék volt-e , de a 65 tuti) a 62 kg-val még jobban menne. Az viszont igaz, hogy a 2t sokat iszik (nálam 3.5L volt, kb végig nyélen, +olaj) , és 10 km után már érződik a ruhán, hogy azzal jöttél.
[ Szerkesztve ]
-
Micsurin
nagyúr
válasz Somatom #129943 üzenetére
Amilyen huplis a lehajtó a Szentendrei/11-es felé én ott egy KamAZzal sem érezném magam biztonságban.
The Separatists have no regard for innocent life. They don't care who walks away from war and who doesn't. That's why we move on them now, Commander……and Wolfpack leads the hunt.
-
Somatom
veterán
válasz GTVili #129942 üzenetére
Pont erre gondoltam. Igen hegyes 50 -esnek kéne lennie. A Simsonomon most 60 -as henger van, de nem hiszem, hogy egy 70 -estől biztonságban érezném magam pl. az Árpád hídon. Inkább a hekkelt pedelec. A bringaúton nyugisabb és a belvárosbn nem lassabb, mint egy SMKP.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Topiccsendőr
addikt
válasz duni84 #129936 üzenetére
Emlekeim szerint volt visszahivas ra. ket generacios ugyanilyen generator van. Az egyikben lemez van a magnesek lelazulasa ellen, tehat ki van javitva a hiba. Ha nincs kicserelve a javitott verziora, akkor lesz baj. A motorok szervizbe vitele ezert is elonyos, mert kiderulnek, milyen visszahivasok nem voltak elvegezve.
Explosión de dos tiempos
-
Micsurin
nagyúr
-
runner 125
nagyúr
válasz seller007 #129938 üzenetére
Van külön robogós topik, de én Bp.-re biztosan elengedném az 50-es kategóriát.
Minimum 125. Csinálj B125-ös jogsit, amikor behozták 40-50-ből megvolt ha jól emlékszem és gyorsan lezavarható.
Ráadásul egy 125-ös 4 ütemű még kevesebbet is fog enni, mint az 50 2t, mert nem nyélen mész vele folyton.[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
seller007
tag
Kedves Topik,
Autó mellett szeretnék robogót is buda/pesti belvárosi mozgásra.
50-es kétütemű kistestű robogóval (a 62 kilómmal) vajon lehet tartani a forgalom ütemét?
Köszi szépen -
Xero
nagyúr
[ Szerkesztve ]
-
Steven
addikt
válasz runner 125 #129932 üzenetére
írtam , hogy r1 után nem ilyet vennék tök más kategória még a megnevezés is az egyik sport motor másik meg sport túra vagy mi... inkább fzs1000 meg ilyenek ellen ment . Bár fzs1000 is sokkal jobb motor mint az sv1000s.
(sv650 sokkal! szarabb volt mint az 1000 érzetre mind futómű mind fék )
3000km esként vettem egy Erstes bankos család apától 1,2 misiért anno akkor még neki volt rajta 1,5 milla hitel.
Nem is értem minek vette meg.
[ Szerkesztve ]
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
runner 125
nagyúr
válasz Steven #129931 üzenetére
De ezek te is tudod h futóműben, fékben, komfortban piszkosul gyenge motorok voltak. A népszerűségüket 1 valaminek köszönhették. A kamatmentes hitelnek és h odaadták 1ft-tól. Annó cimborám 650-esét én vittem haza, az egy Simson volt a VFR-hez képest.
ui. A Simo-s hasonlat lehet nem volt túl jó, lassan drágább egy Simo, mint egy SV650.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Steven
addikt
Nekem ugye full idomos k7 sv1000s volt .
átülve r1 re (2006) olyan volt mint egy játék motor (mérete és súlya miatt) ,brutál könnyen lehetett döntögetni, vagy 20-30kg val könnyebb és sokkal rövidebbnek érződött kb mikor átültem olyan érzésem volt hogy nincs eleje a motornak . No meg vagy 50-60 LE vel erősebb R1 után biztos , hogy nem sv1000st vennék . (ezt úgy mondom hogy nagyon szeretem az sv nyesességét) agresszívabb vissza váltásokkal simán be blokkolt a hátsó kerék
Kényelmes meg kinek mi ... én elvagyok mindennel ami vicces és motor.
Valami okosat kéne ide írni ááá : OKOS :D just smile
-
FeniX-
senior tag
válasz tboy93 #129929 üzenetére
Hát, nekem volt szerencsém sokat kipróbálni kicsikből, volt ilyen is, olyan is.
(pont utánaszámoltam, hogy 7. éve van motorjogsim, és műszakira még egy mocit sem vittem, ami átlagosan éventi motorcserét jelent)
nekem sajna az is szempont volt anno, hogy ne kelljen az utcán tárolnom a motort, és mivel társasházban lakom, be kell, hogy férjen a pincefolyosóra, legalább éjszakára.
A honda SH kényelmes volt (bár, a 90 fokos térdszögtől megfájdultak a lábaim) a kymco agility is, a honda cg és a cbf is jó volt, a lábpóz, stb.
Pl. az ybr-nél például a fékező jobb lábamat folyamatosan mozgatni kell, mert ott a bokám nem tud már jobban visszahajlani és a fékpedál is már teljesen alsó pozícióban van. (mert én barom módjára szeretek inkább a tank fele ülni előre)
De a hyosung karion is például nagyon kényelmetlen volt, de nem méretre, hanem ilyen nagyon íves ülése volt.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz bajnokpityu #129913 üzenetére
A puhapöcsözés volt sok ezek szerint. De így utólag elnézést is kérek akkor érte. Én azt hittem ilyesmi itt még belefér De ez egy általános kijelentés volt részemről. Akinek nem inge, az fölöslegesen vette magára...
[ Szerkesztve ]
-
JoinR
őstag
válasz tboy93 #129922 üzenetére
Na ja, meg van ott még 10 év különbség is
#129924 FeniX-:
Csak félkomolyan írtam, szerintem a motortartás költségei mellett +/- 1-2L nem sokat számít, max ha tényleg nagyon sokat mész. Főleg kis motorokon azért sokat kell ülni, hogy gyűljön a km. Viszont ezek az újabb injektoros gépek tényleg alig isznak valamit, az más kérdés, hogy akkora az árkülönbség, amit sose "termelsz ki", szóval csak a fogyasztás miatt aligha éri meg váltani rájuk. Nekem a 390 Adv is 3.6-ot iszik amúgy, és pont 2x olyan erős, mint az YBR.[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
válasz tboy93 #129923 üzenetére
ott is attól függ, mekkora.
Nyogónak pl. a kis keeway-ét a Mackó is tesztelte vidiben és nem nézett ki ormótlanul rajta.
De nekem pl. a cbf 125 kicsi volt, de én imádtam, ahogyan a CG 125-öt is.
Ott nekem csak a vékony (és CST kínai, beton kemény, ruglamatlan) gumikkal volt bajom egyedül.
De én átlagos (vagy mostmár nevezhetjük kissé átlagon aluli) 175-ös magasságú vagyok, meg 80 kiló. (sportos testalkat, barna szem... ja: ez nem társkereső, várjatok! abbahagyom a listát)[ Szerkesztve ]
-
FeniX-
senior tag
-
FeniX-
senior tag
válasz tboy93 #129919 üzenetére
Áh, egy kis (fos) ybr 250-es yamahát.
Tavaly munkábajárásra vettem a 125-ösök után, de igazából tartós H.O. van, úgyhogy utóbb inkább az M0-son megyek Szentendre-Visegrád, Esztergom irányba. Én egy ábszolúte óvatos duhaj vagyok, teljesen elég a 90-100 as tempó. (még a 0-son is, röhögjetek ki nyugodtan)
Viszont, a kicsiket is télen-nyáron szinte kihagyás nélkül használtam mindig.
Gondolkoztam ugye a múltkor, esetleg egy 'valami' 500-ason, de régi karbist már nem akarok (fogyasztás, felújítási költségek) miatt, újat meg milliókért nem 'akarok' ($$) venni.Meg aztán mindig van más hobbi is, most például újra elkezdtem montizni/bicajozni megint.
p.s.: az ybr-en is lenne még mit gatyába rázni, pl. hátsó gátló.
-
JoinR
őstag
válasz FeniX- #129918 üzenetére
Mondjuk ha 1L-rel többet eszik az 500-as és 10 ezret mész egy évben, akkor kb. évi 45k-val megdobja a büdzsét a többletfogyi. Nem tudom ez kinek motiváló tényező a 250-es felé, de ha mégis, akkor érdemes megfontolni a 125-ösre váltást is, ott még lehet faragni a fogyasztáson
[ Szerkesztve ]
-
KrAt
veterán
200 cm vagyok, nagy darab, és SV650-em volt. Nem volt kényelmetlen (tényleg).
-
Pfiucska
aktív tag
válasz yodamastah #129908 üzenetére
Egyebkent erdekes de amennyire kenyelmetlen volt elsore a sportmotor, annyira kenyelmesse valt mostanra. Meg kell tanulni ulni rajta. De azert egy turagep valoszinuleg alkalmasabb az ilyen jellegu igenyekre
iPhone 15, PS5, 18’ cbr500r, 23’ Octavia 2.0 TDI
-
fattyu
veterán
188 cm vagyok. a sportmotor a legkényelmesebb dolog a világon. Nekem. és nem ironizálok.
Az hogy a supermoto nem éppen a kényelem netovábbja érthető.
de a bálna kawa is megterhelőbb ugyanannyi KM alatt mint a gsxr.a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
bajnokpityu
félisten
Yoda mi necces et mondott, amitől picsogas lett?
Kétszer elolvasva se találtam. Én is majd 2m vagyok, 600rr lampajat kB nyeregből elolredolve látom, és mégis, nekem hosszú túrán a sportmotorok ulespozicioja a legkevésbé fárasztó. -
#14787072
törölt tag
válasz yodamastah #129908 üzenetére
Nem a véleménykülönbségről van szó. Természetesen elfogadom, ha más. Erre írtam, hogy mások vagyunk, kinek mi jön be. Csak furcsa volt, hogy egyből puhapöcsöztél meg ex katedra kijelentetted, hogy szarul ül valaki a motoron, azért kényelmetlen......Fárasztó mindig magyarázkodni, hogy bizony kényelmetlen lehet egy motor 190 felett pont azokért a dolgok miatt, amit blackrulz is írt. A magasságoddal 10-ből 9 motor kényelmes, nekem 10-ből 1.
Mindegy, mindenki motorozzon azzal, amit kényelmesnek talál.
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamastah #129906 üzenetére
198...
Nem kézen támaszkodva mész? Mik vannak... Ha ezt tudom lehet a tank éle se zavar pár gépnél amikor combbal megfogtam volna, nem zavart volna ha belelóg a térdem burkolatokba vagy a csuklómba, hogy máskor a plexi akármennyire mögé mennék a torkomba vágja a szelet es esélyem nincs behasalni... Na ezt észben tartom... Valami tipp esetleg hogy a jobb lábánál az a pedál mire való? Nyilván nem kormányon lógunk, de annak se lenne semmi köze ahhoz amit felsoroltam... Mondjuk nem értem miután leirtam, hogy merült ez egyáltalán fel...
Neked a te géped pont kiadja. Nekem amin eddig ültem nagyon nem. Biztos találtam volna olyat amiről nem lógok le semerre de miután te is tudod hogy farasztobb mint egy pl turaenduro ugyanerre a célra... de legalább tudtál egy jót puhapöcsözni meg polírozni picit. Végülis
-
neo81
senior tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy egy ilyen fajta Quad milyen gyártmányú és minőségű, alkatrészeket lehet-e hozzá kapni?:Apollo Commander 200 [link]
[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz #14787072 #129907 üzenetére
Nem kell csendben maradnod. Nincs azzal semmi baj ha más a véleményünk. Erre van a fórum, hogy megbeszéljük.
Én mindig felemelem a hangom ha valaki jön a hasalós/kézenállós kényelmetlen sportmotor jelzőkkel. kb 15 évig jártam sportmotorral napi szinten. Lehet rajta ülni úgy hogy nem kényelmetlen. Nekem kényelemmel sosem volt gondom.
[ Szerkesztve ]
-
#14787072
törölt tag
válasz yodamastah #129906 üzenetére
Nem írtam, hogy a kezén támaszkodott, csak azt, hogy neki kényelmetlen volt. A kézenállósat idézőjelbe tettem, mi így hívjuk a sportmotorokat. Nem, nem degradálom le őket. És igen, tudom, az SV nem sportmotor....
Egyébként evezős srác, nem hiszem, hogy a kondijával gond lenne. Nektek bejön ez a stílus, neki/nekem nem. Ennyi. Amúgy 15 évvel ezelőtti sztorin lovagolunk, de legközelebb inkább csendben maradok....
-
yodamastah
őstag
válasz #56573440 #129904 üzenetére
Igen valszeg szarul ült rajta. Nem a kezeden támaszkodsz, hanem tartod magad combbal háttal. Kondi az kell, nem puhapöcsöknek való. Én 185cm vagyok, de van 190 feletti haver aki 1 év alatt 40ezret tett a k4 1000-be. Ha jól ülsz rajta akkor nem kényelmetlen. Fárasztóbb mint a seggeden ülni, ez nem vitás.
-
#56573440
törölt tag
válasz yodamastah #129887 üzenetére
Van aki magasabb valszeg mint 170 cm, es nem tudja hova hajtogatni magát hasalós vasalós gépeken... Amikor az AT 870-mmes üléséről telitalpasan ér le az ember és hajlítva van még mindig a lába, akkor lehet az utca végén sírva fakad lapos vason, nem fér be a plexi mögé meg ilyenek. Hosszú távon a tank élét szorítani sem éppen kenyelmes, meg egy csomó apróság.
Bár lehet csak szarul ült rajta valóban -
nagyúr
válasz Topiccsendőr #129901 üzenetére
Penze nincs, elvarasok vannak. Nehez neki igy segiteni
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- -60% ÚJ Soflow SO X elektromos roller, BONTATLAN
- Romet Rambler R9.3 MTB Vadi új, 0 perces, Garanciás!
- Secretlab TITAN Evo "Soft Weave"- Regular - 5 év garancia Bontatlan, Új, Számlával
- Volkswagen Passat Variant 2.0 TDI DSG LED facelift, új vezérlés, sérülésmentes
- Secretlab TITAN Evo "Neo Hybrid Leatherette" - XL - 5 év garancia Bontatlan, új Számlával
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest