Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 03:48:40

LOGOUT.hu

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67001) Zoliee válasza Ear001 (#66997) üzenetére


Zoliee
senior tag

Abban tényleg félreértettelek, hogy úgy értelmeztem az összes ecc82 azonosítójú cső az elektromos gitárorokhoz a legalkalmasabb.
Tényleg abszolút kezdő vagyok ebben a témában.
Nehezen indul a kapcsolatom ezzel a dac/amp-al, de remélem happy end-el zárul.

[ Szerkesztve ]

(#67002) peter100


peter100
csendes tag

Kínából rendelt cuccokhoz ti szoktatok kapni rendes számlát, garanciajegyet, vagy bármit, ami alapján egy esetleges garanciális meghibásodás esetén lehet javítást kérni? Vagy elég, hogy az elektronikus rendelés alapján visszakereshető? Én nem kaptam semmit, Xie Shi Ding Ding úr/hölgy pedig „nem érti” a kérdést :DD :F

Bár belegondolva, a szállítási díj és az átfutási idő igencsak csökkenti egy kínai szerviz jelentőségét :N

[ Szerkesztve ]

(#67003) v1rus válasza peter100 (#67002) üzenetére


v1rus
tag

Alirol az Official Sabaj Store eladotol rendelt Sabaj D4-hez nem kaptam en sem semmi ilyet. Pedig a leirasban szerepel, hogy van ra egy ev gari.

Mindenkinek: