Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Notebookok  »  Apple notebookok (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2022-01-31 18:13:27

LOGOUT.hu

Gyakori kérdések és alkalmazás ajánló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#61951) kurion


kurion
senior tag

Macbook vásárlásán gondolkozom, és nem igazán tudok dönteni 300 ezret akartam limitnek megszabni de mikor láttam hogy almás gépem is lehet úgy gondoltam engedek a csábításnak. Az összeg nagyon max 500 ezer forint de inkább kevesebbet szeretnék költeni rá.
Mivel nagyon kezdő vagyok nem értek hozzá iPhone-t használok szóval maga a termék család tudás ismert számomra viszont a telefonok után kifujt a tudásom.

-128GB SSD nagyon kevésnek bizonyul alap esetben? érdemesebb nagyobban gondolkozni?
-Fontos hogy legalább USB legyen rajta nekem.
-Elegendő e a teljesítménye a virtualizációhoz? (Maximum 1 server +1 kliens futtatása)
-külső tárolót tud kezelni vagy csak speciális apple által kaidottat? (telefonból indultam ki)
-Töltőkábel mennyire sérülékeny?(Megegyezik a telefontöltővel ami maximum 1 év után cserére szorul?)
-ha speciális portok vannak rajta azok mennek a nem gyári kábelekkel is?

Válaszotokat előre is köszönöm.

"Csinálni jobb mint beszélni róla" - Magic Gladiator

(#61952) CharlieDrop válasza kurion (#61951) üzenetére


CharlieDrop
veterán

Hát, valami Pro-t kell vegyél mindenképpen, a sima Macbook és az Air felejtős...
De ha virtualizálni szeretnél, akor a 128GB kevés...

lehet ennyiért inkább egy PC jobb választás

Nem használok AD-blockert a PH! oldalain!

(#61953) Ragnar95 válasza kurion (#61951) üzenetére


Ragnar95
nagyúr

-Tárhely kérdés teljes mértékben felhasználási mód függő. A rendszer maga 15-20gigát foglal, a többi szabadon felhasználható. Utólag csak drágán/nehezen bővíthető az SSD maga, tehát érdemes előre kitalálni, mennyi tárhelyre lesz szükséged.