Hirdetés

2024. május 5., vasárnap

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-01-27 18:53:21

LOGOUT.hu

Telekom (vezetékes telefon, IP / kábel / műholdas TV, xDSL / kábel / optinet)

Figyelem! Fontos!
Felhívnánk mindenki figyelmét, hogy, aki hatósági karanténban vagy önkéntes karanténban van, esetleg beteg, köhög, lázas stb, annál sem a hibajavítás, sem a létesítés nem fog megtörténni, hanem halasztásra kerülnek!
Kérlek titeket, csak akkor hívjátok a szerelőket ha tényleg semmi bajotok nincs (bár ez sem garancia semmire)!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#16401) Andie válasza n00n (#16400) üzenetére


Andie
őstag

Nem akartam én bajba keverni - alapvetően jóindulatú ember vagyok. Megoldottam, kész. A félelmetes az, hogy ilyenekkel tudsz csak beszélni, cégtől függetlenül a vodánál, a diginél, az elmünél, mindnekinél. Droidok, akik pártizezer ftért ott ülnek a gép előtt, az irányitja őket előre megirt kérdés-válasz párosokkal, és semmi tudásuk, önálló döntésük, stb. Tipikus: szar a gép - inditsa újra -végtelenitett algoritmus...

Ja! Most hivtak, hogy leghamarabb hétfőn tudnak jönni cserélni. :C

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A50 - Samsung UE46D6100 - BNet Tag: Andie#2999

(#16402) Dot válasza Andie (#16401) üzenetére


Dot
őstag

Pedig a pultos csaj is kap jutalékot kötése után, a minimálbéren felül. Szóval saját magával is kicseszett. :D Illetve a telefonos kolléga kapta meg.

élj a mának! sz@rd le a holnapot! szidd a tegnapot!!

(#16403) joecontra válasza Dot (#16402) üzenetére


joecontra
addikt

Ezért nem árt, ha user pontosan tudja hogy mit is akar és tájékozott is abban amit szeretne, magyarul tudatos előfizető.

Üdv,
J

(#16404) zsozsoooooo


zsozsoooooo
tag

Halihó

Tegnap kaptam egy Cisco EPC3925-ös modemet a THometól.
Érdeklődnék hogy lehet belépni a webes admin felületre? Mert amit a modem leírása ír, hogy hagyjam üresen a user/pass mezőket nyilván nem működik.
Ez gyári firmware ? Vagy a THome flashel rá firmwaret , amiben esetleg megváltoztatja az admin usert?

köszönet!
Zsozso

[ Szerkesztve ]

Zsozso

(#16405) kovacszk válasza zsozsoooooo (#16404) üzenetére


kovacszk
senior tag

3play:3play nem működik?

A jó kolléga nem csak igér, be is tart!

(#16406) zsozsoooooo válasza kovacszk (#16405) üzenetére


zsozsoooooo
tag

nem.

Bár hozzátenném nem vagyok otthon, és WAN oldalról támadok a 8080-as porton.
De gondolom innen is be kellene tudnom lépni, nem csak LAN oldalról.
Ha nem marad más, megpróbálom este otthon LAN-ról.
Ha nem megy, RESET-elhetem a routert ? Az segít, hogy üres USER/PASS -sal belépjek az admin felületre? Félek a resettől, nehogy valami olyan configot veszítsek, ami kell a nethez. (Ezalatt azt értem megint csak, hogy esetleg valami specifikus THOME-nak szükséges beállítás van most rajta, amit megnézni nem tudok, mert hisz nem tudok belépni.)

Köszönet
Zsozso

Zsozso

(#16407) zsozsoooooo válasza zsozsoooooo (#16406) üzenetére


zsozsoooooo
tag

Még egy olyan gyanúm van ezzel kapcsolatban hogy az üres user/pass bejelentkezést csak LAN oldalról engedi a modem , ebben bízok. Efelől nincs infotok, mi ?

Zsozso

(#16408) #78121280 válasza zsozsoooooo (#16406) üzenetére


#78121280
törölt tag

Nekem is EPC3925 van. 8080 port le van tiltva, távolról nem férhetsz hozzá.
user/pass semmit nem kell írni, csak simán a loginra kattintasz és már bent is vagy.

Reseteléstől nem kell félni, letölti a t szerveréről a szükséges beállításokat. 4-5 perc alatt használatra kész a cucc.

[ Szerkesztve ]

(#16409) zsozsoooooo válasza #78121280 (#16408) üzenetére


zsozsoooooo
tag

Amit kihoztak tegnap hozzám azon nicns letiltva hisz a bejelentkező felület a http://[Ip-cim]:8080 -ra bejön.

Sőt a
Telnet [ipcím] 8080
parancs kiadáskor is látszik hogy nyitva van.

Az volt az első dolog hogy üres/üres -sel kipróbáltam, de nem megy.
Remélem majd LAN oldalról menni fog. majd este...
ha nem, akkor reset.

Aztán már csak dyddns és port forwardokat kell állítgatnom hogy elérjem a TPLINK1043ND-met.

csőváz!

[ Szerkesztve ]

Zsozso

(#16410) villamos válasza Andie (#16401) üzenetére


villamos
őstag

Sajnos úgy tűnik, hogy mindegyik pontra jut egy ilyen hiperértelmes dolgozó. Egy ilyen miatt én is szívtam hónapokig, és most is úgy tűnik, mintha nem menne rendben valami, mivel kb egy hónapja raktak rá optikára, de az utolsó számla augusztusi, azóta nem kaptam, pedig a a havidíja nem két forint.
Mindenesetre nyugodtan kérhetted volna az üzletvezető segítségét, nem hinném hogy nagyobb bajba keverted volna a hölgyet...

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#16411) Dávid78 válasza villamos (#16410) üzenetére


Dávid78
tag

Lehet a hölgy másba ügyesebb . :)

Februárba mikor bekötötték hozzánk T-homeot 2 honap mulva kaptam elsö csekket és már felhivtam ügyfélszolgálatot hogy is van ez.

(#16412) alienpapa


alienpapa
senior tag

Sziasztok!
Hogyan tudok belépni a t-homeos e-mail fiókomb?. Igazából nem emlékszek se az azonosítóra se a jelszavamra szóval ezeket is meg kéne tudnom valahonnan.

''Science has failed our mother Earth.'' - S.O.A.D.

(#16413) villamos válasza alienpapa (#16412) üzenetére


villamos
őstag

Szerintem ha a 1412 felhívod, megmondják, illetve készítenek neked egy új jelszót...
Szükséged lesz hozzá az MT azonosítóra, és a jelszóra, amit szerződéskötéskor kaptál...

[ Szerkesztve ]

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#16414) csanee válasza csanee (#16396) üzenetére


csanee
tag

Erre valaki? :F

(#16415) C0d3r válasza alienpapa (#16412) üzenetére


C0d3r
addikt

Most már lehet módosítani a jelenlegi jelszó ismerete nélkül is a My T-Home oldalon. Bejelentkezve az MT azonosító és jelszóval, Internet szolgáltatás beállításánál megtalálod.

(#16416) pedro7 válasza #78121280 (#16343) üzenetére


pedro7
tag

Újraindítottam a modem-et.Vissza is jött a 8db downstream ch.
De iszonyatosan elkezdett megnövekedni a ping idő.
7ms-4000ms -ig változgatott.
Újrainditásra sem változott.Ügyfélszolgálat, nem tudnak vele mit csinálni majd a modem csere megoldja.
Majd kb 3 óra múlva megint leállt 4 downstream channel és most újra stabil a net.

Modem csere lesz, de várható, hogy azután is produkálja a hibát ? Vagy ez egyértelmű modem hiba és valszeg megszűnik a probléma ?

(#16417) zsozsoooooo


zsozsoooooo
tag

Na LAN-ról sikerült belépnem a web gui-ba (Cisco EPC3925).

Hogy lehet beállítani switch módba? Hogy ne ő kapja meg a thome által dhcpn adott IP-t hanem a mögé berakorr tplink routerem.
köszönet!
Zsozso

Zsozso

(#16418) iff válasza zsozsoooooo (#16417) üzenetére


iff
senior tag

Én is ezen filóztam, de szerintem sehogy, mivel két alhálózatod van.192.168.0.? oszt ki a ruternek a routered meg 192.168.1.?. itt többet megtudhatsz

[ Szerkesztve ]

..........""..........

(#16419) Putyin90


Putyin90
senior tag

Sziasztok!
Mostanában készülünk szolgáltatót váltani és a T-Home-hoz szeretnénk átmenni. DSL-es internet lenne, tehát telefonról megy majd, 15/5 Mb/s.
Az lenne a kérdésem, hogy akik régebb óta itt vannak azoknak mi a tapasztalatuk? A jelenlegi szolgáltatónál (kábelnet) sokszor van olyan, hogy elmegy a net (karbantartás miatt) és van hogy fél napokat nem lehet használni. A T-home-nál is van ilyen?

[ Szerkesztve ]

(#16420) joecontra válasza Putyin90 (#16419) üzenetére


joecontra
addikt

Nálam a 15 mega DSL oké. Amúgy 1412-n címre megmondják, hogy mit tudnak adni.

Üdv,
J

(#16421) bul07 válasza Putyin90 (#16419) üzenetére


bul07
nagyúr

Szomszédságba nincs valakinek, hogy rá tudnál kérdezni mert nagyban függ a helyi adottságoktól

( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette

(#16422) joecontra válasza bul07 (#16421) üzenetére


joecontra
addikt

Az előminősítés amit a 1412-n a rendelés felvételekor elvégeznek, az pontos szokott lenni. Ha ott azt mondják neki, hogy mehet, akkor jó eséllyel fog is.

Üdv,
J

(#16423) zsozsoooooo válasza iff (#16418) üzenetére


zsozsoooooo
tag

Kösz,

És az ügyben valami megoldás hogya cisco3925 mögé rakott tplink 1043nd routeremen keresztül hogy tudok-e iptv-zni?
Fórumokon (lehet itt is) többen írogatták hogy nem lehet.

Nem lehet megfelelő port forwardokal mégis működésre bírni valahogy?

Üdv
Zsozso

Zsozso

(#16424) WhiteWalker


WhiteWalker
nagyúr

itt is megkérdezem:

"nem tudom ki hogy van vele,de nálam iszonyat kockás a kép az IPTV-n,gyakorlatilag olyan mintha analóg lenne az adás... :((( ,mintha a480p-s képet húzná fel 1080p-re...vagy tényleg ekkora felbontásban(480p) van a jel? :U

a képminőség az analóg adáséval egyenlő.... :U ,köszönő viszonyba sincs a digitálissal...,de megkérdezem: nem lehet hogy az analóg adás coax kábel helyett most utp kábelen jön??? van erre vmi megoldás???:U

Egyenlőre ez egy kalap sz@rt sem ér eddig :W"

[ Szerkesztve ]

(#16425) kovacszk válasza zsozsoooooo (#16423) üzenetére


kovacszk
senior tag

Biztosan nem fog menni.

A jó kolléga nem csak igér, be is tart!

(#16426) kovacszk válasza WhiteWalker (#16424) üzenetére


kovacszk
senior tag

Állíts az ip-tv menülyében képarányt. Ott megtalálod az 1080p beállítást. Olyan adóknál teszi középre amelyek adása 16:9-ben van de a sugárzás 4:3. A tv2 és rtl klub pl most már teljesen ok ilyen szempontból elkezdték a 16:9-es sugárzást.
Egyébként csodát ne várj a képminőségtől az SD adásoknál. Minél nagyobb a tv annál jobban látszanak a hibák. HD-nál már nincsenek ilyen gondok, sajnos elég kevés adás megy hd-ban.

[ Szerkesztve ]

A jó kolléga nem csak igér, be is tart!

(#16427) WhiteWalker válasza kovacszk (#16426) üzenetére


WhiteWalker
nagyúr

arra van állítva,de az is csak 1080i...na igen van HD csomag a T-nél..persze plussz pénzért,de ezek is jelentéktelen csatornák...a Eurosportot kivéve...
Tehát az egész HD adás nélkül fabatkát sem ér...csak ne futtatnák itt magukat ennyire,mert ilyenkor elszáll az agyam... :W

A HD streamelést mikor akarják bevezetni...?? :U

[ Szerkesztve ]

(#16428) kovacszk válasza WhiteWalker (#16427) üzenetére


kovacszk
senior tag

Figyelj arról nem ő tehet hogy Magyarországon szinte minden csatorna csak sd-ben sugároz. Csinálhatnak neked olyan hálózatot hogy beszarsz de akkor sem lesz szebb a kép, szarból nem lehet várat építeni. Ha tű éles képet akarsz akkor vissza kell térni crt-re azon tökéletes a kép.

A jó kolléga nem csak igér, be is tart!

(#16429) WhiteWalker válasza kovacszk (#16428) üzenetére


WhiteWalker
nagyúr

na akkor hajrá,csinálják meg,fejlesszék,ne csak a pénzt vegyék ki..arról nem is beszélve,hogy mennyire erőltetik nálunk ezeket a nagy felbontású (3d-s) tv-ket,aztán a műsorsugárzás mérföld kövekkel van lemaradva...

(#16430) iff válasza WhiteWalker (#16429) üzenetére


iff
senior tag

Teljesen igazad van! :K
Az m1 HD, m2HD, DunaTv HD ezek "ingyenes" adások és ezekért is fizetni kell az iptv-n pluszba mikor a földi sugárzása "ingyenes" ha bár ott is elég ritka a hd adás.

..........""..........

(#16431) Putyin90 válasza joecontra (#16420) üzenetére


Putyin90
senior tag

Az mit jelent, hogy oké? Kimaradozások vannak? Ha igen milyen gyakran és meddig tart?

bul07: sajnos a legtöbb ismerősünk annál a szolgáltatónál van, ahol mi. :F

[ Szerkesztve ]

(#16432) joecontra válasza Putyin90 (#16431) üzenetére


joecontra
addikt

Az mit jelent, hogy oké? Kimaradozások vannak? Ha igen milyen gyakran és meddig tart?
Az oké azt jelenti, hogy nincs benne hiba. Kimaradozás nincs, a szolgáltatás folyamatos és kőstabil.

Üdv,
J

(#16433) Dávid78


Dávid78
tag

Tapasztaltatok olyat IPTV-nél nincs folyamatos csatornaváltás , mintha sat tv-t néznék.

Délután is elöfordul,de föleg esténként.

(#16434) kovacszk válasza Dávid78 (#16433) üzenetére


kovacszk
senior tag

Hú ilyen hibám volt még a kezdetekkor. Az ideg szétb....ott vele. Ismerősek a szerelők és ők is csak a fejüket vakarták. Végül kicserélték az eszközöket és jó lett. Ha jól rémlik a belső hálóval volt valami gebasz amit a régi vevők nem tudtak normálisan kezelni, de ezeket már rég nem szerelik. Egyébként olyan helyen fordult elő ahol két stb volt.

[ Szerkesztve ]

A jó kolléga nem csak igér, be is tart!

(#16435) Dávid78 válasza kovacszk (#16434) üzenetére


Dávid78
tag

Nálunk is 2 stb van.

2.1 frisités ota van ez .

(#16436) kovacszk válasza Dávid78 (#16435) üzenetére


kovacszk
senior tag

Nálam nem csinál most ilyet. Próbálj meg kábeleket cserélni hátha az sérült, bár ha frissítés óta van nem valószínű hogy az a baj, bár a leállítás és tekerés funkció bevezetése miatt megnött az adatforgalom a két stb között.

A jó kolléga nem csak igér, be is tart!

(#16437) Dávid78 válasza kovacszk (#16436) üzenetére


Dávid78
tag

Központbol csinálnának egy ujrainditást az nem segitene?

(#16438) audi100td


audi100td
nagyúr

Sziasztok,

a héten T-Home-os telefonkábel alapú internetet kötöttek be nálunk. Van egy olyan gondom, hogy nem igazán működik megfelelően a torrent, ugyanis nem igen akar seedelni. Eleinte a kapcsolat sem volt megfelelő utorrent szerint, ezért létrehoztam egy statikus IP címet és nyitottam hozzá egy port-ot utorrentnek, a diagnosztika szerint most már a kapcsolat jó, viszont továbbra sem igen megy a seed, csak néha-néha, max 50-70 kB/s-el. Ezelőtt UPC-s internetünk volt, ha jól tudom és egy TP link router-rel volt megosztva a gépek között, ott bármiféle egyéb állítgatás nélkül ment a le és feltöltés is, wifi-n keresztül kapcsolódtam. Itt viszont olyan modemet kötött be a T-Home, ami egyben router is (Pirelli A225G), másik routert meg nem lehet rákötni, különben gondolom vígan menne minden ugyanúgy a TP-Link cuccommal. Nem jár esetleg valaki hasonló cipőben, mit lehet ilyenkor tenni?

(#16439) joecontra válasza audi100td (#16438) üzenetére


joecontra
addikt

A seedelés az feltöltést kíván. Mennyi a névleges feltöltési sebességed?

Üdv,
J

(#16440) audi100td válasza joecontra (#16439) üzenetére


audi100td
nagyúr

900kbps ha minden igaz, speedtest 0,90Mbps-t mér rá

(#16441) joecontra válasza audi100td (#16440) üzenetére


joecontra
addikt

Annak 110 körül kéne mozognia akkor tényleg kevés az az 50-80.

Üdv,
J

(#16442) audi100td válasza joecontra (#16441) üzenetére


audi100td
nagyúr

értem, pedig ez alapján technikailag jónak kellene lennie, nem? lehet csak nincs kinek seed-elnem :F

(#16443) joecontra válasza audi100td (#16442) üzenetére


joecontra
addikt

Nekem ez alapján jónak tűnik, azt a 90-es korlátot te állítottad be?

lehet csak nincs kinek seed-elnem
Ez se kizárt.

Üdv,
J

(#16444) audi100td válasza joecontra (#16443) üzenetére


audi100td
nagyúr

nem, azt maga az utorrent teszt, ki is szedtem

[ Szerkesztve ]

(#16445) msgt.fubar


msgt.fubar
senior tag

Sziasztok!

Budapest tizennyolcadik gyönyörű kerületében élek, ahova végre valahára elért a Diginet is (első alkalom a köpködésre). Ennek okán, ár-érték arányokat mérlegelve úgy döntöttünk, hogy könnyes búcsút veszünk a T-Online-tól / T-Home-tól, sok év után (második alkalom a köpködésre).

Kérdésem a következő: tapasztalatok alapján egyrészről mennyire szivatnak meg a kikötésnél? Tudom, hogy marasztalni akarnak majd, a Tékozló Homáron épp most olvastam egy múlt év októberi bejegyzést pont ilyen üggyel kapcsolatban. Ha írásban leadom a lemondást, hűségidő lejárta után, modemet visszaszolgáltatva, akkor van-e reális esélyem arra, hogy belátható időn belül szopatás nélkül megszabaduljak ettől a remek szolgáltatástól?

Várom válaszotok, a prohardver hű tisztelőjeként maradva,
G.

gottagofast

(#16446) villamos válasza msgt.fubar (#16445) üzenetére


villamos
őstag

Nekem az a meglátásom, hogy ezt talán személyesen érdemes elintézni. El kell csattogni a legközelebbi t ponba, és imádkozni, hogy egy értelmesebb ügyintézőt fogjál ki, nem pedig egy egybites dolgozót, amelyik mindent elront. Mindent le kell adni, ami a T-é, modemet, boxot, bérelt készüléket stb...

[ Szerkesztve ]

Szép álmokat csillagom! És amíg te csicsikálsz, én hozok neked egy... LÁNGSZÓRÓT TAKAROGGYÁ!

(#16447) sandró60 válasza msgt.fubar (#16445) üzenetére


sandró60
addikt

Én mint volt T-HOME-os.Azt tudom javasolni ha a hűség idő végét megvárod akkor nincs szankció.
Menete:8-nappal a hűségidő vége előtt beviszed a legközelebbi T-pontba azt amit ő tőlük kaptál.Viszed magaddal az eredeti szerződést és viszed magaddal a saját személyi okmányodat is ha a te neveden van kiépitve a vonal.Ha nem akkor annak a személynek is ott kell lenni vagy a meghatalmazás bemutatásával persze szabályosan 2-tanú aláirásával.
Igy mivel te 8-napon belül elintézed, igy nincs csúszás a szerződésben.tehát semmiféle szankció nemér téged :K
A hangsúj a 8-NAPPAL-HŰSÉGIDŐ VÉGE ELŐT inditsd el a felmondást.1-nappal se előbb :K

[ Szerkesztve ]

(#16448) Dávid78 válasza sandró60 (#16447) üzenetére


Dávid78
tag

Ez érdekes ,mert nekem a my t-home mind a 3 szolgáltatásra más napot jelöl meg a hüségidö végére.

Telefon 2012.05.02

Net 2012.05.03

IPTV 2012.05.10

(#16449) C0d3r válasza villamos (#16446) üzenetére


C0d3r
addikt

"...és imádkozni, hogy egy értelmesebb ügyintézőt fogjál ki, nem pedig egy egybites dolgozót, amelyik mindent elront."
Akkor én még a jobbik esettel találkoztam kb. 2 évvel ezelőtt. Nem tudta elrontani a rendelést, mivel megakadt billentyűzeten a felkiáltójel megtalálásánál (szerencsére életmentő kolléga segített). :))
Mondjuk nem T-Pont, hanem T-Partner üzlet volt.

[ Szerkesztve ]

(#16450) sandró60 válasza Dávid78 (#16448) üzenetére


sandró60
addikt

Ha mind 3-rom szolgáltatás egy szerződésen van akkor neked a 2012.05.02 időpontban kell jelezni.Tehát napra pontosan amikor lejár a telefon ami ugye a távolabbi dátum szerint az IPTV-van igy mind a 3-rom szolgáltatást letudod mondani,de ha külön-külön szerződésen vannak akkor értelem szerint a 8-napos határidő érvényes mindegyik szerződésre :K

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.