Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Öregszem
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Lacess
tag
Gratula a szép új járgányokhoz!
Lassacskán az én klozetem lesz itt a legöregebb.
Sokan most váltanak Windows 10-re, pedig nekem már a 98 is megvan.
-
veterán
válasz gyenesmartin #188690 üzenetére
Pofás, élném, nem mintha a B7-re panaszom lenne.
Mennyi volt ha szabad tudni?https://tinyurl.com/rasoapro
-
bitpork
nagyúr
válasz gyenesmartin #188690 üzenetére
Egyszerűen nem értem. Enni lehet a belibű de nem fotózzuk mer' koszos!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
válasz gyenesmartin #188682 üzenetére
Mutatós. Lősz majd pár belső képet is?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
Gratulálok az új járművekhez! 👍👍
-
veterán
Kíváncsiságból nézegettem használtautón, hogy mégis mennyit érhet a 2012 Passat Alltrackem, 109e km. Imádom, baromi kényelmes meg számomra luxus az egész, csak kicsit elkapott az a "Megérdemlem én ezt? Nem jobb lenne valami olcsóbb?" érzés.
Csináltam egy kis statisztikát hahu alapján, 2011-2014 Passat évjáratokra szűrtem, mert nem volt kedvem a kései B6 és korai B8-asokat kiszűrögetni. Nyilván azzal, hogy valaki árul egy autót és nem helyesen adja meg a felszereltséget, nem ikszelgeti be az extrákat, azzal nem tudok mit kezdeni, főleg a tetőablak és a xenon volt problémásak, mert ott vannak egymásnak szinte ellenmondó mezők.Szűk 300db 2011-2014 Passat van aprón
82,5% dízel
60,5% szervizkönyves
50% navis
43% van 200k km alatt
33,5% automata
29% xenon
21% vonóhorog
16% 160-200 ló közt (erős nem alap motor de nem is brutál)
15,5% bőrbelső
11,5% van 80k és 150k km közt (nem irreálisan, de alacsony futás)
11% barna
10% üveg/tolótető
9,5% kulcsnélküli
7,5% automata csomagtérajtó (motorost vagy láblógatóst jelent?)
7,5% összkerekes
6% távolságtartó tempomat
4% távfény asszisztens
1,5% táblafelismerő
1% sávtartókombók:
10,5% automata & bőrbelső
5% automata & bőr & 200k km alatti futás
5% automata & bőrbelső & üvegtetőösszkerékkel kombinálni értelmetlen volt, szinte csak a CC-k összkerekesek, 1 darab kombi összkerekes bőrt találtam (350k futás, 2,7MFt) és 2db nem CC automata bőröst 80k és 150K km közt (4 és 4,4MFt)
Így, hogy nekem ez mind benne van és a futás is ilyen alacsony, lehet, hogy 4,5-et is megérhet? Vagy azért nem?
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
yodamester10
őstag
válasz gyenesmartin #188682 üzenetére
Gratula Csakagte
-
Doki16
addikt
válasz gyenesmartin #188682 üzenetére
Így már megvan ki vagy. Láttam a csoportban a posztodat :) Grat hozzá. Ha elmenne már végre a Golf akkor én is ilyet akarok :)
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #188678 üzenetére
Koszi a tanacsot, az aksi uj es a leheto legnagyobb van benne ami belefer! Ha hazamegyek mindenkepp cserelem
-
molnarpeter
nagyúr
válasz BUZZLGHTYR #188677 üzenetére
Nekünk rossz kapcsoló miatt éjjel random világított néha a féklámpa csak azért mondom, hogy ilyen banális dolog miatt is lehet fáradtabb az akku --> nehezebb indulás. Amúgy meg kapcsoló csere minél előbb, YouTube tele van videókkal a témában. Nekünk gyors egymásutánban kétszer is cserélték, a második AutoMega bírja már pár éve.
-
BUZZLGHTYR
senior tag
válasz molnarpeter #188675 üzenetére
Igen igen, azert kerdeztem. Sajnos 2 het mulva megyek haza, ugye napi hasznalos, munkaba jaros auto, remelem kibirja es hata is visz. Amiatt erdeklodtem hogy vajon nekkora a baj. Most minden fasza, nem
villog az izzitas, eg a feklampa, csak olyan mintha nehezebben indulna az auto, de lehet csak szamomra, mivel nem akarok kint lerobbanni![ Szerkesztve ]
-
ngaba
aktív tag
válasz molnarpeter #188675 üzenetére
Na, akkor ez jó hír.
-
ngaba
aktív tag
válasz BUZZLGHTYR #188673 üzenetére
Hát, az Alteámon a villogó izzításjelző az a check engine lámpa... A neten nem találtam Golf4 user manualt, de szerintem ott is...
Nézd meg a könyvében, de szvsz szerelő lesz ebből.
[ Szerkesztve ]
-
BUZZLGHTYR
senior tag
Hello, olyan problemam van hogy vasarnap joztem ki ausztriaba a palyan es a hataron bevillogott az izzitast jelzo lampa, ugye a fek lampam szalt el, mint kiderult elso ranezesre. Munkaba jarok de mostanaba nem villogott ujra a lampa.
kerdesem az lenne hogy mas is elromlott a feklampa kapcsolon kivul? Kiolvasni nemtudom. Ugy veszem eszre hogy reggelente rosszabbul indul az auto! (Lehet csak paranoias vagyok)
golf4 1.9pdtdi 101 le axr -
-
papg79
tag
Sziasztok!
Olyan problémám van az autómmal ( Vw Sharan 1.9 pdtdi asz motorkódos), hogy decemberben kicseréltük a termosztátot, mert az autó sohasem melegedett be. Nem sokkal ezután hátul elkezdte engedni a hűtővizet:
A rövidebb gumicsőnél eresztett. Most ezt is kicseréltük, az alumíniumcső mindkét végéből levágtunk, majd új hűtővízcső ment fel rá, most már itt nem is ereszt. A tegnapi nap viszont volt egy hosszabb autópályás utam, és most elől kezdett ereszteni, de a motorvédő burkolat miatt nem látom. A kérdésem az, hogy vasárnap lesz lehetőségem levenni az alsó motorvédő burkolatot, jól gondolom, ha lazítok a kiegyenlítő tartály sapkáján, hogy ne legyen akkora nyomás, akkor kevésbé fog ereszteni? Köszönöm előre is a válaszokat. -
Bdanyy
addikt
válasz Bdanyy #188634 üzenetére
Sajnos a nagynyomású ment tönkre. Egyelőre most a márkaszervizben (Filepet nem tudtuk elérni, de igazából őket sem ismerjük, úgyhogy ahol eddig szervizelve volt oda került) van, hétfőre tudnak majd valami árat mondani rá.
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
chester99
aktív tag
Üdv
Kis segítséget szeretnék kérni, ma feltették a nyári gumiszettet és akkor szembesültünk vele, ahogy a gumis mondta "könnyeznek" a hátsó lengéscsillapítók.
Ezek szerint cserés?
Milyet rendeljek hozzá, kérlek segítsetek. VW Golf 1,6 bensin, BSE motorkód
Porvédő is pls... -
bitpork
nagyúr
válasz rasotamas #188658 üzenetére
Minden dízel emelt fordulaton indul ha hideg van. Magától visszaesik a motor melegedésével. Ilyenkor a hideg kopás hatványozottan van jelen. Az az általános vélelem hogy nem szabad álló helyben melegíteni - különösen nem 2500-s fordulaton. Ez veszélyes majdnem mint Gyuri bácsi!
Ne csak nézelődj - vedd meg végre a kocsinkat! ;)
-
veterán
Azt hittem elkezdett kényszerregenerálni reggel a parkolóban, mert P-ben 1000-ren tartotta a fordulatot, kicsit nyomtam a gázt úgy 2500-ra hogy segítsek, 1-2 perc után elengedtem, még mindig, aztán megint nyomtam 1-2 percig és utána már nem csinálta. Az olajat kicsit hidegnek érzem hozzá., Ezt a 2 gázadás közt volt, előtte kb 55 fok lehetett.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz vzsryl #188648 üzenetére
Én a dpf-et gondoltam itt a figyelés alatt. A fogyasztás hajszolása meg élvezet nekem Tök jó számomra látni, hogy még utánfutóval is 6 liter alatt maradok, vagy egy sima úton a 4 litert sem éri el az átlag.
Amúgy meg pont az utóbbi időben nem érdekel már az egész a lányom születése után. Állandóan megy természetesen az előfűtés benzinről vagy aramrol. Amikor bent ül mögöttem akkor lassan megyek. Ha még egyedül vagyok mindig élvezem a nyomatékot és akkor peregnek el az elektronok. :)A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
nagyúr
válasz molnarpeter #188652 üzenetére
400k-t engedett még, meg talán ilyen szőnyeg meg hasonló apróságok. Rendes volt csak kicsit sokat beszélt
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
No.01
őstag
válasz Tsebacsi #188650 üzenetére
Konkretan neztuk a Ceedet az Octavia es a Corolla elleneben. Olcsobb, okkal maradjunk ennyiben.
A varakozasi ido meg valoban "vicces" bar amennyire van minimalis ralatasom a kulonbozo autos beszallitokra azert a covid ott is erezteti am a hatasat... kesesek kesesek hatan es ez nyilvan a vegere csak summazva adja ki az meg olyan, mint a koolaj ami igaz, h finomodik, finomodik, de ami a vegen kijon az meg minidg nem finom
-
nagyúr
Jelenleg egy Jól felszerelt Octavia Sytle kombi 1.5TSI DSG mild hybrid 10,5M kedvezményekkel.
Egy jól felszerelt Ceed 8,7M kedvezmények nélkül. Mondjuk látni a difit, de akkor is na...Az iV pedig 12,5M
A másik vicc: 1.5-re 20-30 hét várakozás van, az iV-re 12-20
[ Szerkesztve ]
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
vzsryl
nagyúr
válasz Doki16 #188645 üzenetére
Tényleg nem szeretnék kötekedni, de egyelőre még nem láttam olyan hibrid/plugin hibrid/elektromos autóval közlekedő egyént sem, aki vezetés közben ne egyfolytában a kocsi igényeire figyeljen. Gondolok itt arra, hogy mikor mennyire szabad lenyomni a gázpedált az ECO üzemmód kedvéért, mikor kell motorfékkel menni stb... Ezt úgy nevezik legtöbben, hogy környezettudatos vezetés, de közben mégis fárasztod magad.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
No.01
őstag
válasz Doki16 #188645 üzenetére
A km futas nehez kerdes... es nem csak a jelenlegi helyzetben illetve majd az ebbol esetlegesen kialakulo jovobeniben. Votl olyan ev mikor 30e+ volt / ev, de olyan is, h csak 11e.
Mellesleg ha jol emlekszem akkor a jaraskulturaja is szebb egy nedves DSG-nek ami a tartrosaggal megfejelve azert mar egy komoly elony... De csak ezert nem veszek RS-t mint a szomszed -
Doki16
addikt
válasz No.01 #188641 üzenetére
Inkább kilométert írjál. Azért egy száraz dsg is elmegy 200 körül simán ha odafigyelnek rá. És mivel újonnan venned ezért tudsz rá vigyázni.
Qru: Nagyon nem hiányoznak már ezek a dpf dolgok. Annyival nyugodtabb csöndben ülni vagy suhanni és nem egyfolytában a kocsi igényeit lesni, hogy ne menjen tönkre.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
No.01
őstag
Uj autonal... Jaaah. A kerdes csak, az, h ki mennyi idore tervez azzal az autoval.
Jelen allas szerint ahhoz, h nekunk "megerje" uj autot venni a hasznaltal szemben ahhoz az kell, h minimum 7, de inkabb 8 eveig megtartsuk (sot ha a realitasok talajan maradok akkor ez siman lehet akar 11-12 is)
Ahonnan most jovok/jonnek ott marpedig nincsennek nagy kilengesek. Oszinten mondva egyaltalan semmilyen kilenges sincs igy egy durva felujitas azert tudna meglepetest okozni.Igazabol, ha nem ulok bele a szomszed uj Octaviajaba akkor valoszinuleg fel sem merul a dolog, de azt azert be kell latni, h a Japan az tartos, de a belter az mar egy Skodanal is mas ligaban jatszik.
**iV nem opcio. Ha tudnam tolteni akkor inkabb eleve elektromosat vennek.
[ Szerkesztve ]
-
1stVikman
senior tag
válasz Doki16 #188627 üzenetére
A 3000 sok!
2000-2500 fordulat kötött ideális, és hatékonyabb is.
Többször figyeltem már, magasabb fordulaton azt hiszi gyorsítani akarsz és nem jut elég nafta a dpf-hez. Sokkal tovább tart úgy a folyamat.
És nem kell ezt már 4. - 5. fokozatban csinálni.
Nálam többször előfordult, hogy pont hazaérkezéskor regenerált a kocsi. Kimentem faluból, 3-as 60km/h vagy 4-es 80 tempomat és 8-10km alatt végez. -
No.01
őstag
Sziasztok,
Jol gondolom, h az uj Octavia 1.5T eseseteben is meg mindig csak a szaraz DSG az egyetlen opcio??
-
hun005a
tag
Hello
VW polo 9N-re milyen átmérőjű kormányvédő kell 38-as?
köszönöm
-
Bdanyy
addikt
válasz Bdanyy #187952 üzenetére
Most van épp szerelőnél a kocsi, de sajnos nem vállalja. Nagynyomású környékén szivárog a gázolaj, de szét kéne eléggé szedni, hogy pontosan látszódjon. Filep dízelt vagy márkaszervizt javasolta, hogy oda vigyem majd el. Kiváncsi vagyok mi lesz belőle...
[ Szerkesztve ]
http://href.hu/x/frwq http://www.n95.hu Nokia N95-ös és egyéb S60 telefonos információs oldal http://febazo.hq.hu/ I8910 HD : http://href.hu/x/f1zt
-
buci30
addikt
válasz yodamester10 #188631 üzenetére
Asszem nem itt kérdeztem. De nem beszéltek le csak tovább néztem A4 felé de ott meg a motorok hibák miatt vissza tértem ide
De masik márka nem érdekel köszi, Audit szeretne a párom is tehát csak az játszik.iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
buci30
addikt
Sziasztok
Most tervezek váltani egy '98 as Audi A4 b5 2.4 sedan-rol egy fiatalabbra
Nincs vele semmi bajom őszintén csak 23 éves és esély, hogy lassan innentől már sokba fog kerülni és nem fogja kiszolgálni.
A4 néztem de sok a motor hiba amiket olvastam így feladtam. Aztán A6 meg úgyszintén nem jön be.A3 ba gondolkozom most és mindenképpen az 5ajtos kivitelben olyan 2004-től
Mi az ajánlott típus ami 2misibe belefér?
Köszi előre is.iPhone 11 pro max, iPad Air2, Macbook pro, Apple Watch 44mm, Apple Airpods pro
-
veterán
válasz Doki16 #188627 üzenetére
Köszi, majd kipróbálom. De azért lefulladni úgy sem engedi a motort ugye? 1000 alatt csak levált, 6000-nél meg csak fölvált vagy nem?
Amúgy van az a folyamat hogy hivatalosan regeneráció nem fut csak öntisztulás megy végbe az ideális üzemállapot miatt, ha a rendes regenerálás nem is futott le vagy nem végig, szerintem ettől simán lemehetett bőven 20 alá, 10 környékére.
Vasárnapra próbálok egy hosszabb kirándulást beütemezni, így hogy tizen fokok vannak már vevő rá az asszony. Elvileg van kijárási tilalom, mégis tömve az utca sétáló futó bicikliző fagyizó emberekkel. Vásárolni is lehet menni, mondjuk nem tudom mennyire hihető hogy elmentem 100 kilométerre a lidlibe meg sétáltunk ott sport gyanánt 1-2 kilométert.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188625 üzenetére
Pöccintsd jobbra a váltókart amikor D-ben vagy. [link] Ha jó minden akkor a D helyett a +/- gombnak kell majd világítani, és így nem váltogat el magától. Nem a sebesség a lényeg hanem a fordulat. 3000 körül kell tartani ideálisan regenerálás közben. Vagy mész hatodikban 180-at és le van a gond
Szerezz egy ELM327-et és tudod nézni, ha figyelsz rá nem lesz semmi gond. Nincs sok km a kocsidban. Valószínűleg egyébként megcsinálta a regent.
#188626 bitpork: Ha nem hagytam 20 gramm fölé menni akkor kellett neki kb. 35km nyáron.
Jól mondja bitpork a 25km télen kevés lesz, de VAGDPF hms. értékekkel lehet majd pontosan látni.A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #188614 üzenetére
Reggel fölmentem pályára, kb 25 kilométert tudtam most menni, végig S-ben, dobálta föl néha hatosba de mindig visszatettem 5-be (kivéve mikor 140 környékén mentem akkor már a 6 is nagyon közel van 3000-hez). Ezt a tegyem át manuálba dolgot nem tudom hogy van, márhogy a váltókaron? Még ott sose nyúltam hozzá csak a kormány mögötti füleket pöckölgettem.
Előtte volt még egy 4km bemelegítés a pályáig szintén S-ben, meg egy szűk kilométer a pályától idáig. Sajnos itt a környéken mindenhol 120-as limit van, igyekeztem legalább 125-tel menni, volt ahol 140 is volt, és mindig 2500 fölött tartani, de inkább 3000-hez közelebb.
Mikor megálltam nem tartotta magasan a fordulatot és a ventilátor sem ment, vártam még egy percet kábé hátha lesz valami de nem. Az olaj kb 85°C környékén volt ekkor, mikor lellítottam.
ELM-em nincs, pontosabban ami van az nem működik vagy a kocsival vagy a VAG DPF programmal, bár gyanús hogy előbbi, mert Torque sem olvas ki semmit, bár az ikon átvált connected to ECU-ra.https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz daniel2121 #188622 üzenetére
És ez nem a teljes, az elején van egy modul lista, van ahol írja hogy 0000 OK vagy 0010 Malfunction, és a részletes leírását csak a Malfunction-ösöknek tettem be, ahol nem volt hiba azokat kihagytam, kb 3-szor ennyi volt legalább.
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Tin
veterán
Benzines OPF-ről van infó? Bár tudom, itt sokkal nagyobb a kipufogógáz hőmérséklet.
14e van a kocsiban, soha nem volt meg csak hasonló se, pedig volt, hogy hetekig csak város és rövid táv.
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188617 üzenetére
Nem lehet megmondani. Az kell neked amit fent írt 1stvikman. Élő adat olvasás menet közben, akkor lehet csak biztosat tudni. Amúgy meg használd ahogy jól esik. Egy dologra figyelj oda, ha jár a ventilátor vagy 1100 körül van a fordulat akkor ne állítsd le. Tedd át manuálisba és tartsd 2000 felett a fordulatot. Ne kelljen eljutni odáig, hogy kényszer regenerálódását keljen csinálni. Az nem tesz jót semminek sem. Egy pár alkalomtol nem lesz baja. Én csak az egy éves rövid távú használat miatt inteleket óva ezeketol a dolgoktól.
yodamester10: Amugy igen, csak nem rövid tavokra :)
[ Szerkesztve ]
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz rasotamas #188608 üzenetére
Legolcsóbb a sima fűtőszálas, de létezik szivattyús is. Gyakorlatilag elvágod a csövet, rátolod, bilincs, nameg rögzíteni az egységet és kábelt. Azt nem tudom, adott motorral hogyan zajlik a légtelenítés, ott lehet még nyűg vele. Itthon sima maszek gyártmány kb 15k újonnan, bármilyen átmérőjű csatlakozással, alin is van hasonló.
[link] -
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188611 üzenetére
Nincs pár órája, hogy mondtam neked 20 gramm felett regenerálni akar a kocsi. Megmondtam, hogy ez lesz. Tartsd be amit fent leírtam és akkor egy év alatt nem fogod tönkre vágni a dpf-et. Holnap azonnal irány a pálya és tekerj bele egy nagyobb karikát. Lehet már nem fog újraindulni a regen, de tartós tempónál menni fog a passzív regen is. Németben vagy, keress egy jó szakaszt válts 4-be és nyomasd neki 130-ig. Így menj egy jó darabig.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Érdekes jelenség volt ma:
Leparkoltam itthon, kiszálltam bezártam a kocsit és megy a hűtőventilátor mint az ökör. Mondom én megvárom, de még 1,5- 2 perc mulva is ment. Kinyitottam, gyujtást adok, még mindig. Elinditottam a motort, megállt.
De éreztem is hogy a kocsi alatt tolja a meleget, pedig az olaj még 70 fokos se volt.
És a multkor a lidli parkolóban is csinálta de bementünk vásárolni és mire kijöttünk már nem csináltahttps://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz Doki16 #188606 üzenetére
A plusz 5 kilométer pont annyira elég, hogy S-ben épp eléri a 85-90 fokot az olaj mire hazaérek. De ha D-ben megyek nem hiszem.
Amúgy most havonta nem megy el egy tank gázolaj, úgyhogy olyan mindegy. Az első 5 kilométeren kb 10-et eszik, a másodikon már szerintem 7-et talán 8-at úgyhogy nem kétszer annyi.[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
veterán
válasz molnarpeter #188607 üzenetére
Nem lenne rossz ötlet, a fürdőszoba ablak alatt van 3 parkolóhely, oda kilógathatnám, de névtáblás helyek, az út túloldalán tudok parkolni.
Egyébként hogy néz ki egy ilyen előmelegítő? Olyan bonyolult beszerelni mint egy állófűtést, csak nem kályhás hanem elektromos? Tudsz linkelni valamit?
Itt egy kép, itt parkolok általában a Passattal és a kis 1-es BMW előtt -felett látni a fürdőszobaablakunkat:
[ Szerkesztve ]
https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188603 üzenetére
Bocsi, nem emlékszem mindenkire pontosan
Ez így már tiszta sor akkor. Semmi baja nem lesz egy év alatt ha így mindig kijáratod a rövid utak után. Aztán a 40km már bőven jó felhasználás lesz.
Itt nem tudok más autót javasolni, de ha átnézel a milyen autót vegyek topicba akkor ott beszélhetünk automata váltós kocsikról#188604 rasotamas: Meglepő, de tud segíteni már akár 5km plusz is Akkor az igazi, ha már betud melegedni az olaj. Csak üzemanyagban lesz kétszer annyi, kérdéses melyik éri meg. Most egy évig figyelgetném a DPF-et és az alapján mennék egy regen kört amikor már kell. Ha figyeled és nem engeded 20 gramm fölé nagyon akkor nem lesz gond. Én is így használtam a Passat B7-et. Bár mondjuk én is el is adtam egy év után mert rájöttem, hogy ez nem való az én felhasználásomra. De tudatosan használva a rövid távok ellenére sem romlott semmit egy év és 15000km alatt a DPF.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
válasz Doki16 #188602 üzenetére
Köszönöm a választ.
Leírtam már: Egy éves kiküldetésen vagyok Németországban, és túl közel vettünk ki albit a céghez Októberben kültözünk haza, akkor 40 kilométert fogok egy irányba ingázni az agglomerációból pestre. Arra a felhasználásra mindenképp dízelt akartam és szembejött egy visszautasíthatatlan ajánlat. Eredetileg úgy volt hogy előbb az asszonynak veszünk kocsit és nekem csak ősszel.
Persze addig szenvedős, meg néha meg kell pályáztatni, de már vettem egy biciklit, és ha még ennél is jobb idő lesz (és főként hamarabb lesz világos) akkor majd azzal járok dolgozni.
Nézegetünk autót az asszonynak is már, na inkább neki kéne plug-in vagy villany (faluban minden nap 2-szer 1-2 km, havonta 2-3x 20-40km) de egyszerűen nem akar hallani róla hogy töltögetős autója legyen, pedig mindenképp automata kell. A P2 neki ocsmány (belül sztem is), Yarist nem akar mert a lányunknak van és milyen szar (1-es yaris 500 ezer kilométerrel) meg rövid az orra és középen a műszeregység, Swiftet nem akar mert anyáméknak van, Insight nem tetszik neki (pedig pont jó lenne), Talán egy Jazz-re rá tudom beszélni. De ami igazán igazán tetszik neki kívül belül mert tényleg egy ékszerdoboz az a Lancia Delta 3, sajnos benzines automata csak 1.75 turbó 200ló van belőle, abból is kettő a hahun.https://tinyurl.com/rasoapro
-
Doki16
addikt
válasz rasotamas #188600 üzenetére
Ha kimennél meleg motorral pályára akkor jó eséllyel már regenerálna. Ahogy én észrevettem a
soot mass calculated
alapján indítja. 22gramm a 100%.Az oil ash érték teljesen rendben van. Még van benne pár méter mire megadja magát még a te felhasználásod mellett is. Majd max. 50k km után felújítod a DPF-et.
Én egyébként még mindig azt mondom, hogy a felhasználásodra nem való egy ilyen dízel. Sokkal jobban járnál egy plug-innel.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
veterán
Megkaptam a tegnapi VCDS kiolvasás logfájlját, ami nem tetszik hogy adátumokat rosszul olvassa ki, a tavaly májusi még jó (2020.05.22 102299km tpms kikapcsolva ), az ideieket 2015-nek látja
01-Engine -- Status: OK 0000
02-Auto Trans -- Status: OK 0000
03-ABS Brakes -- Status: OK 0000
04-Steering Angle -- Status: OK 0000
08-Auto HVAC -- Status: OK 0000
09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010
10-Park/Steer Assist -- Status: OK 0000
13-Auto Dist. Reg -- Status: Malfunction 0010
14-Susp. Elect. -- Status: OK 0000
15-Airbags -- Status: OK 0000
16-Steering wheel -- Status: OK 0000
17-Instruments -- Status: OK 0000
19-CAN Gateway -- Status: OK 0000
22-AWD -- Status: OK 0000
25-Immobilizer -- Status: Malfunction 0010
36-Seat Mem. Drvr -- Status: Malfunction 0010
37-Navigation -- Status: Malfunction 0010
42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000
44-Steering Assist -- Status: OK 0000
46-Central Conv. -- Status: Malfunction 0010
4F-Centr. Electr. II -- Status: OK 0000
52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000
53-Parking Brake -- Status: OK 0000
55-Headlight Range -- Status: OK 0000
56-Radio -- Status: Malfunction 0010
57-TV Tuner -- Status: OK 0000
61-Battery Regul. -- Status: OK 0000
62-Door, Rear Left -- Status: OK 0000
65-Tire Pressure -- Status: Malfunction 0010
69-Trailer -- Status: OK 0000
6C-Back-up Cam. -- Status: Malfunction 0010
6D-Trunk Elect. -- Status: OK 0000
72-Door, Rear Right -- Status: OK 0000
77-Telephone -- Status: OK 0000
A5-Frt Sens. Drv. Assist -- Status: OK 0000----------------------------------------------------------
Address 01: Engine (J623-CFGB) Labels:. 03L-906-018-CFF.clb
Part No SW: 03L 906 018 NC HW: 03L 907 309 AE
Component: R4 2.0l TDI H27 9977
Revision: 41H27--- Serial number: 00000000000000
Coding: 001D0032047601080000
Shop #: WSC 50237 186 00000
ASAM Dataset: EV_ECM20TDI01103L906018NC 003006
ROD: EV_ECM20TDI01103L906018NA.rod
VCID: 78A81F4F9257192B6A3-802C
3 Faults Found:
5523 - Engine Start Blocked by Immobilizer
P1570 00 [032] - -
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
17262 - Terminal 30
U140A 00 [032] - Open Circuit
[Terminal 30Open circuit]
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
4629 - ECM Power Relay Load Circuit
P068A 00 [032] - Opens Too Early
Intermittent - Not Confirmed - Tested Since Memory Clear
----------------------------------------------------------
Address 09: Cent. Elect. (J519) Labels:. 3AA-937-087.clb
Part No SW: 3AA 937 087 J HW: 3AA 937 087 J
Component: BCM PQ47 H++ 421 0465
Revision: BD421001
Coding: 0008000000000000041C0088740029F423D50088676D8560E480C7240049
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 41DEB2AB818D98E31DD-8014
Subsystem 1 - Part No SW: 3AB 955 419 HW: 3AB 955 419 Labels: 1KX-955-119.CLB
Component: Wischer 06031 10 0603
Coding: 00B795
Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB
Component: RLS 040412 05 54 0403
Coding: 02302A
1 Fault Found:
02764 - Access/Start Authorization Switch (E408)
012 - Electrical Fault in Circuit - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101100
Fault Priority: 3
Fault Frequency: 1
Reset counter: 51
Mileage: 107526 km
Time Indication: 0
Date: 2015.04.24
Time: 16:01:32
Freeze Frame:
Term 15 On
Voltage: 14.25 V
ON
ON
ON
OFF
ON
----------------------------------------------------------
Address 13: Auto Dist. Reg Labels: 3AA-907-567.clb
Part No SW: 3AA 907 567 A HW: 3AA 907 567
Component: AC201 RDW A 036 0170
Revision: 00036000 Serial number: 00000000543589
Coding: 0010000
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 3828DF4FDE57D92BAA3-806C
2 Faults Found:
00233 - Sensor for Automatic Distance Control Coverage Area Blocked
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 1
Reset counter: 60
Mileage: 108598 km
Time Indication: 0
Date: 2015.06.07
Time: 07:42:22
Freeze Frame:
Count: 38
00532 - Supply Voltage B+
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 6
Fault Frequency: 2
Reset counter: 68
Mileage: 108821 km
Time Indication: 0
Date: 2015.06.12
Time: 05:51:13
Freeze Frame:
Count: 93
----------------------------------------------------------
Address 25: Immobilizer Labels: 3C0-959-433-25.clb
Part No SW: 3AA 959 799 A HW: 3AA 959 799 A
Component: IMMO 083 0402
Revision: 00083000 Serial number: VWZCZ000000000
Shop #: WSC 131071 1023 2097151
VCID: 46D4A1B7A4A3BFDB28F-8012
Subsystem 1 - Part No: 3C0 905 861 J
Component: ELV 029 0380
3C0905861J ELV 029 0380
1 Fault Found:
01176 - Key
008 - Implausible Signal - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00101000
Fault Priority: 1
Fault Frequency: 1
Reset counter: 51
Mileage: 106028 km
Time Indication: 0
Date: 2015.02.23
Time: 10:12:53
----------------------------------------------------------
Address 36: Seat Mem. Drvr (J810) Labels: 3C0-959-760.lbl
Part No SW: 3C8 959 760 A HW: 3C8 959 760 A
Component: Sitzmemory H05 2601
Revision: 00H05000
Coding: 000039
Shop #: WSC 00000 000 00000
VCID: 3332E863CB313A739F1-8066
1 Fault Found:
02331 - Switch for Backrest Adjustment (E425)
003 - Mechanical Failure - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100011
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 41
Mileage: 107871 km
Time Indication: 0
Date: 2015.05.08
Time: 12:55:21
----------------------------------------------------------
Address 37: Navigation (J0506) Labels:. 1T0-035-680.clb
Part No SW: 1T0 035 680 H HW: 1T0 035 680 H
Component: RNS-MID H61 3970
Revision: AB001001 Serial number: VWZ6Z7M6098031
Coding: 06000402040000A02011
Shop #: WSC 05311 000 08193
VCID: 3332E863CB313A739F1-8066
1 Fault Found:
00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52)
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 70
Mileage: 108739 km
Time Indication: 0
Date: 2015.06.09
Time: 12:46:56
----------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv. Labels:. 3C0-959-799-46.clb
Part No SW: 3AA 959 799 A HW: 3AA 959 799 A
Component: 02 KESSY PQ47 083 0346
Revision: 00083000 Serial number: VWZCZ000000000
Coding: 01900A00D2C30E76340C94157E00CFCE705801030434B8
Shop #: WSC 05311 000 00000
VCID: 46D4A1B7A4A3BFDB28F-8012
Subsystem 1 - Part No: 1K0 951 605 C
Component: LIN BACKUP HORN H05 1501
Subsystem 2 - Part No: 3C0 951 171 C
Component: Neigungssensor 004 0611
Subsystem 3 - Part No: 3C0 951 171 C
Component: Innenraumueberw.004 0611
Subsystem 4 - Component: ViP n.mounted
1 Fault Found:
00332 - Control Circuit for Tank Flap
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 114
Reset counter: 60
Mileage: 0 km
Time Indication: 0
----------------------------------------------------------
Address 56: Radio (J0506) Labels:. 1T0-035-680.clb
Part No SW: 1T0 035 680 H HW: 1T0 035 680 H
Component: RNS-MID H61 3970
Revision: AB001001 Serial number: VWZ6Z7M6098031
Coding: 06000402040000A02011
Shop #: WSC 05311 000 08193
VCID: 3332E863CB313A739F1-8066
1 Fault Found:
00862 - Antenna for GPS Navigation (R50/R52)
007 - Short to Ground - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100111
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 70
Mileage: 108739 km
Time Indication: 0
Date: 2015.06.09
Time: 12:46:56
-------------------------------------------------------------------------------
Address 57: TV Tuner Labels: 7L6-919-148.clb
Part No SW: 7L6 919 148 A HW: 7L6 919 148
Component: R0078 TVhybridDVB 0150
Revision: R0H21000 Serial number: 93900500953401
Coding: 0000801
Shop #: WSC 05314 000 00000
VCID: 3A2CC547E05BCB3B5C7-806E
1 Fault Found:
00464 - Control Module with Display for Radio and Navigation (J503)
004 - No Signal/Communication - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100100
Fault Priority: 5
Fault Frequency: 1
Reset counter: 66
Time Indication: 0
-------------------------------------------------------------------------------
Address 65: Tire Pressure (J502) Labels: 3AA-907-273.clb
Part No SW: 3AA 907 273 D HW: 3AA 907 273 D
Component: RDKBERU30 H09 0010
Serial number: 10000000112495
ASAM Dataset: EV_RDKBERU30 003012
ROD: EV_RDKBERU30_003.rod
VCID: 3536D67BC5C52443B15-8060
1 Fault Found:
8402177 - System Switched Off
C106D 00 [009] - -
Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 7
Fault Frequency: 1
Reset counter: 153
Mileage: 102299 km
Date: 2020.05.22
Time: 09:33:36
-------------------------------------------------------------------------------
Address 6C: Back-up Cam. Labels: 5N0-907-441.clb
Part No SW: 3AF 907 441 HW: 3AF 907 441
Component: J772__Rearview 0120
Revision: 00H10000 Serial number: 525PA8-J230963
Coding: 0030007
Shop #: WSC 05311 000 08193
VCID: 73B2286387B17A735F1-8026
1 Fault Found:
00446 - Function Limitation due to Under-Voltage
002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
Freeze Frame:
Fault Status: 00100010
Fault Priority: 4
Fault Frequency: 1
Reset counter: 34
Time Indication: 0
-------------------------------------------------------------------------------
https://tinyurl.com/rasoapro
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Rezsicsökkentés, spórolás (fűtés, szigetelés, stb.)
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Google Pixel 9 Pro XL - hét szűk esztendő
- PlayStation 5
- Milyen videókártyát?
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Path of Exile 2
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest