Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:32:40

LOGOUT.hu

Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#146751) Mágus2 válasza Kalandor (#146750) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Megtörténhet, de ha ez megesne, akkor is be lehet indítani...elküldtem privátba, nem akarok itt tippeket adni.

Akár a zárszerkezet része is akadhat, csak akkor derül ki, ha leveszik az elektromos részt. Ha akkor könnyen elfrdul a kulcs, akkor az elektromos dió a ludas, ha akkor is akad, akkor mechanikus zárszerkezet probléma.

[ Szerkesztve ]

(#146752) Kalandor válasza Mágus2 (#146751) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Köszi :D

Nekem érzésre inkább mechanikus dolognak tűnik, mintha valami plusz vacak lenne benne, amit a rángatással félre tudok kotorni.

(#146753) bitpork válasza Kalandor (#146750) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Okozhat gondot sajnos, de ha tudod mit kell bizirgálni , akkor el fog az indulni még jó pár alkalommal.

Elkéstem :)

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#146754) Mágus2 válasza Kalandor (#146752) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Széthullhatott a zár is, az is kivehető.

[link]

(#146755) Extremex


Extremex
tag

Sziasztok!
Audi a6 2002.11.havi.2.5tdi 120kw-os autóról kérdeznék.
A klímát szeretném kikapcsolni.Nincs rajta off gomb,mivel lehetne kikapcsolni ú gy hogy csak a fűtés menjen klíma kompresszor nélkül?

[ Szerkesztve ]

(#146756) bitpork válasza Extremex (#146755) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

ECON gomb.

[ Szerkesztve ]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#146757) K Norbi válasza bitpork (#146756) üzenetére


K Norbi
addikt

Vagy Turbo Boost ;]

(#146758) Extremex válasza bitpork (#146756) üzenetére


Extremex
tag

Köszi,ha világít akkor van kikapcsolva a klíma,vagy akkor be?

[ Szerkesztve ]

(#146759) bitpork válasza Extremex (#146758) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Amikor az AUTO gombot megnyomod, akkor az ECONnak ki kell aludnia (csak a piros háttér). Ebből következik, hogy ha az ECON világít akkor nem kellene mennie a kompresszornak. Természetesen van olyan lehetőség hogy az AUTO és az ECON egyszerre világít, de akkor csak a kinti levegő és motorhő keverékével játszik a beállított hőmérsékletet tartandó.
Sokat nem járasd kompresszor nélkül, mert árt neki.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#146760) Kalandor válasza bitpork (#146759) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

"Sokat nem járasd kompresszor nélkül, mert árt neki."
Mármint ne járassam sokat úgy, hogy az AUTO és az ECON is világít? Nekem szinte mindig úgy megy :Y

(#146761) bitpork válasza Kalandor (#146760) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

A klímakompresszor kenését a gázban porított olaj oldja meg. Ha sokáig nincs használva szimplán berohad és akkor csere :)
Arról nem is beszélve h ilyenkor télen a páralecsapódást rendesen csak a klíma tudja leszedni.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#146762) Kalandor válasza bitpork (#146761) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Havonta el szoktam indítani, nyáron megy ha nem kabriózunk, de amúgy nem használom, csak ahogy mondod, a pára induláskori leszedésére, viszont ez így egyben mondjuk a teljes üzemidő harmada-negyede, amúgy econ/auto.

(#146763) bitpork válasza Kalandor (#146762) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Azt nem tudom hogy mi a járatás minimuma, de én is úgy használom ahogy te. Nem bírom már a klímát, vénségemre :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#146764) [HUN]Dani


[HUN]Dani
őstag

Sziasztok!

Úgy néz ki beállt a turbóm a sok lerakódott koromtól - szerelő(pék) szerint -. Én hajtottam rendesen, szóval gondolom ez még az előző hölgyike miatt lehet, aztán kitudja. Leveszik, kitisztítják, vissza, vagy vegyek inkább egy felújítottat? Passat b5 AFN

Jelenség egyébként: Erőtlen gyenge az autó, padlógáz adásra sem ugrik sehova. Gondolom nem csak a turbóban lerakódott korom lehet az oka.. Valami olyasmit magyarázott, hogy megpróbálta megmozgatni a geometriát :F aztán az állt be a sok koromtól.. mondom oké.. :F

[ Szerkesztve ]

magyarsrac

(#146765) grizlisandor válasza Keef_Lee (#146724) üzenetére


grizlisandor
addikt

Az szuper, köszi! :)

(#146726) focvis:
Köszi, igen mondta ismerős, hogy nézzek inkább kínából/bontóból és 5k körül itt helyben is betanítják.
A multikormány lenne perverzióm, de lemondok róla ideiglenesen, hogy autó legyen. :DDD

(#146766) Mágus2 válasza Kalandor (#146762) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Neked mind1. Állandóan megy a kompresszor.

(#146767) bitpork válasza Mágus2 (#146766) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Gyártási év függő ?

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#146768) Kalandor válasza Mágus2 (#146766) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

Akkor azért nyiffan meg a kortársakéban mindig :)

(#146769) Extremex válasza bitpork (#146759) üzenetére


Extremex
tag

Minek árt,minek lesz baja?
Akkor auto-ra rakom az a legjobb megoldás?
Csak azért kérdezem mert még nem volt klímás autóm.
Fogyasztás megnő ha auto-n hagyom?

(#146770) zsolt19900 válasza Extremex (#146769) üzenetére


zsolt19900
őstag

én azt tudom ehhez véleményezni, hogy én 2-3 hetente bekapcsolom, hogy átjárja a kenőanyag a rendszert stb. a fogyasztás (mármint amit kiír) érdekes, mivel amikor rákapcsolom és bekapcsolódik a kompresszor is a körbe, akkor néha kedvezőbb fogyasztásra kezd el lemászni a kiírás, mint ami addig volt :)
nem tulajdonítok neki nagyobb jelentőséget és a válaszom -nekem legalábbis- a fogyasztásos kérdésedre: valamennyire biztos, hogy nő, mivel általában klíma használatakor nőni szokott a fogyasztás

Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--

(#146771) Mágus2 válasza bitpork (#146767) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Modelltől is függ, de jellemzően 2005 utániakban . G5, Mk2, octavia, Leon2, Passat B6-tól... mind egy platform, ahol már nem mágneskuplungos a klíma, hanem állandóan forog, csak egy szelep van a kompin, amivel kapcsolja, hogy sürítsen is.

Ezért írtam, hogy akinek ilyen fajta klímája van, cseréltessen benne töltetet, akkor is, ha egyébként nincs velel baj, mert a töltet része az olaj, ami a kompresszort keni.

Én is cseréltettem az éven, pedig nem volt vele gond. 550g volt benne, annyi is ment vissza, de új töltet, új olajjal.

[ Szerkesztve ]

(#146772) bitpork válasza Extremex (#146769) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

https://logout.hu/tema/ph_s_skoda_vw_audi_seat_club/hsz_146761-146761.html Igen minden fogyasztó ami a generátorról szerzi az áramot vagy a meghajtásról az energiát, növeli a fogyasztást.

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#146773) t.kristof válasza [HUN]Dani (#146764) üzenetére


t.kristof
senior tag

A sok tatás tempótól képes lekormolódni a geo. Szvsz ha nem lóg a turbó tengelye és nincs szétkopva a két kerék nem muszáj új turbo, egy alapos tisztítás elég..de ha leveszi a szerelő majd csak megtudja mondani, hogy érdemes-e azzal a turbóval foglalkozni, vagy kuka. Egy tisztítás olcsóbb mint egy másikat venni, én azzal kezdeném.

Az élet sz*r játék, de k**va jó a grafikája...

(#146774) molnarpeter válasza joci2000 (#146736) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

Köss 2m-ra [link]

(#146775) Speeedfire válasza molnarpeter (#146774) üzenetére


Speeedfire
nagyúr

Ugyan ez van nekem, eddig szerencsére nem kellett tesztelni, hogy milyen a cég. :B

Fotóim https://fb.com/toth.szabolcs.art || IG: http://instagram.com/_tothszabolcs_ || Weblapom http://szabolcs-toth.com

(#146776) bitpork válasza molnarpeter (#146774) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Ez most azért kicsit idegesít... Mondom viccből kalkuláltatok egyet magamnak.
Nem elég h kötelező játszani (megadni minden marhának az adataimat amit továbbértékesítenek majd ha akarom ha nem, de rendszám alapján minden adatot ki is töltött a kalkulációhoz :U

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#146777) #89874944 válasza Mágus2 (#146771) üzenetére


#89874944
törölt tag

Én töltettem klímát a tehénben, de az olajat nem szívták le, maradt a régi. Mondtam, hogy cseréljék az olajat is, azt mondta csak kompresszor cserénél csinálják. :U Vigyem másik helyre ahol képesek az olajat is lecserélni?

[ Szerkesztve ]

(#146778) havri1 válasza #89874944 (#146777) üzenetére


havri1
félisten

Jó, hogy előkerült ez a téma, engem is érdekelt, sose voltam tisztában ezzel pontosan. Tavasszal én is megcsinálom a cserét, jobb a békesség.

havri

(#146779) Mágus2 válasza #89874944 (#146777) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A klíma töltő gép keveri az olajat a médiumhoz, nem lehet külön cserélni. :U

[ Szerkesztve ]

(#146780) Qru válasza #89874944 (#146777) üzenetére


Qru
MODERÁTOR

Persze mert megvárja amíg az elégtelen kenéstől megmakkan a kompi amiért egy zsák pénzt legombol majd rólad. :D Nekem is ezt tolták, hogy jól hűt nem kell benne cserélni a gázt.

[ Szerkesztve ]

#nincsbennetarcsi

(#146781) havri1 válasza Mágus2 (#146779) üzenetére


havri1
félisten

Ez biztos, mindegyik kompresszorra így van? Egyik szerelő a b5.5-nél azt mondta, hogy annál töltöttek rá külön, mert teljesen száraz volt, és állítólag van nívó is ahol lehet ellenőrizni. Őszintén mondom, én el se láttam odáig, olyan mélyen volt, nem láttam semmit.
Most a B7-ben még nem is néztem. Ebben akkor már a gázzal együtt lehet? Köszönöm

havri

(#146782) bitpork válasza havri1 (#146781) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Nívópálca egy gázos túlnyomás rendszerben? :U Oké én nagyon messze vagyok a mérnöktől (IS többek között), de még csak nem is hallottam ilyenről eddig. :B

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

(#146783) havri1 válasza bitpork (#146782) üzenetére


havri1
félisten

Nem nívó, valami szint ellenőrző nyílás.
Úgy tudom elképzelni, mint a zsiguli diffijénél, ha egyáltalán van.

[ Szerkesztve ]

havri

(#146784) Kalandor válasza Mágus2 (#146754) üzenetére


Kalandor
HÁZIGAZDA
LOGOUT blog

El is küldte a kocsit a szerelőm egy zárlakatoshoz. Elsőre csak néztem de logikus.

(#146785) BigBlackDog válasza Brumi˘ (#146746) üzenetére


BigBlackDog
veterán

+ bitpork: Én is így tudom. :R

Ha már itt tartunk. 2.5 V6 TDI-t elvileg -egyik tábor szerint- nem szabad venni. Kérdés, hogy minden VAGba, amibe ilyen motor van, ugyanolyan "veszélyes". Pl. Superb, illetve a Passat 2.5 V6 TDI-je is kerülendő?

(#146786) MunezXBK válasza BigBlackDog (#146785) üzenetére


MunezXBK
nagyúr

Ugyanazok a motorok.

Szabad venni, csak érteni kell hozzá.

(#146787) Mágus2 válasza BigBlackDog (#146785) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

A B-vel kezdődő motorkódokat szabad belőle. ;)

(#146788) #89874944 válasza Mágus2 (#146779) üzenetére


#89874944
törölt tag

Olajat a médiumhoz? Vagyis a klímagázhoz? Tehát a klímagázba van az olaj belespriccelve? Nincs külön elszeparálva a gáz az olajtól? :F

(#146789) Mágus2 válasza #89874944 (#146788) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nincs. Azoknál a kompresszoroknál, ahol nincs mágneskuplung, hanem mindig forognak, a klímtöltet bizonyos mennyiségben olaj. ;) Ott rontják el az emberek, hogy ezt nem cserélik, amíg megy a klíma. Mikor meg beáll, már késő. Nincs rá tudtomal csere intervallum, de prevencióból 2-3 évente le kell csapoltatni a klíma tartalmát és feltöltetni új anyaggal, akkor cserélődik az olaj is. A klímagép tudja, melyik típusnál mennyi olajat kell keverni a cucchoz.

B5.5 passat pont mágneskuplungos, de abban is aklíma töltettel van az olaj, csak az többet bír, mert csak akkor forog, amikor ténylegesn hűt, egyébként a szíjtárcsája elforog a szabadonfutón, a kompresszor áll.
Ez is veszélyes, mert berohad.

[ Szerkesztve ]

(#146790) havri1 válasza Mágus2 (#146789) üzenetére


havri1
félisten

Tehát esetemben akkor mindig használni az AC-t, ha kell ha nem, had kenje. És mielőbb lecserélni a teljes töltetet.
Ha jól láttam a szakinál, a gép beállítás után leszívja, vákumolja, majd visszatölti. Minden esetben újat tölt rá, vagy a sajátját? Olaj miatt kérdezem természetesen :)

havri

(#146791) Mágus2 válasza havri1 (#146790) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Nem kell állandóan használni, úgy is keni csak néha napján cserélni a töltetet. Esetemben 28 euró volt a csere, és kb 50 percig tartott. Leszívja a gép vákuumal, nyomáspróbázza, és visszatölti az új töltetet.

[ Szerkesztve ]

(#146792) diablo1984 válasza Rick4 (#146725) üzenetére


diablo1984
veterán

Ha tisztában lennèl azzal, hogy egy vasdarab 1000km-en nem kopik fossá, hacsak nem volt kopott. Annyit kis túlzással olaj nèlkül is kibírna függetlenül az olaj szabványoktól. Ez a másik vèglet, mikor valaki ennyire bemagyaráz valamit magának, mintha csiperkèt enne! Azèrt ilyen gyorsan nem hat egyik olaj sem, kopni sem kopik ilyen gyorsan, csak teleszart, elhasznált olajtól, de attól sem 1000km alatt!

(#146793) Mágus2 válasza diablo1984 (#146792) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Biztos rátett egy lapáttal az olaj is, meg az elsőző gazdik gondoskodása is. A PD motorban sokat kap a vezérműtengely, padlógázon a 2000 bar, amit előállít a PD-ben a pumpa, egy görgőn keresztül a tengelyt nyomja, miközben forogni próbál. Szerinted ez mennyire terheli meg a tengelyt és mennyire magas követelményt támaszt a kenési rendszernek? :F

(#146794) molnarpeter válasza Mágus2 (#146787) üzenetére


molnarpeter
nagyúr

B-seknél a vezérmű javított, és az adagoló maradt VP44?

(#146795) Mágus2 válasza molnarpeter (#146794) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Ja. A tengelyek már nem lekvárból vannak.

(#146796) BigBlackDog válasza Mágus2 (#146787) üzenetére


BigBlackDog
veterán

:R Még egy kérdés gondolom a Skodánál (Octavia, Superb) is kerülendő a 2.0 PD, igaz? Eddig mintha csak a Tourannál, illetve Audinál találkoztam volna ajánlott 2.0 PD TDI-vel.

(#146797) diablo1984 válasza Mágus2 (#146793) üzenetére


diablo1984
veterán

De azèrt 1000km alatt akkor sem kopik el. Max ha olaj helyett homokot önt bele....

(#146798) Mágus2 válasza BigBlackDog (#146796) üzenetére


Mágus2
Közösségépítő

Octavia kereszt motoros, abból volt BKD, a superb hosszmotoros, abból mindegyik 2.0PD tabu.

Biztosan nem vennék 10+ éves 2.0 PD-t most már egyikből sem, annyira megy le a CR ára, hogy kicsit hozzádobsz és értelmes motorral is kapható már.

A PD-kbe mára már 400k km van, ha mást is mutat az óra, akkor is. ;)

[ Szerkesztve ]

(#146799) focvis


focvis
veterán

Skacok!
Egy hozzáértő mondja meg plíz, hogy ez AGM-es akku vagy sem. Köszönöm!
[kép]

A Lidlis töltőmön van AGM program, olyankor 14,4 helyett 14,7 Volttal tölt; az autó használatija ellenben azt írja, hogy kíméletes módon szabad csak tölteni az akkumulátort, ehhez szakszervizt javasol.

Szerk: nincs baja, csak prevenció. :)
Sehol nincs ráírva, hogy AGM, pedig az rémlett, az autó start-stopos.

[ Szerkesztve ]

(#146800) bitpork válasza focvis (#146799) üzenetére


bitpork
veterán
LOGOUT blog (1)

Prevenció? Esetedben perverzió ;]

https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.