Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Bambanő háza tája
- Gurulunk, WAZE?!
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Szólánc.
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
Tiguan 1 faceliftben hiányzik a hátsó üléseknél ez a panel. Mi a neve, hogy keressem a bontóban?
.
-
-
-
válasz szilchi #202120 üzenetére
Ezévben eddig ezzel együtt nekem is kb. 700.000 ft megy az autóra eddig, ami nem tudom, hogy ér-e kétmilliót. Nem biztos. Tudtommal becsületes 371.000 km van benne
Gondolkodom egy elektromos autó vásárlásán, de talán nem adom el a Skodát, mert nincs értelme eladni. Tízezrenkénti olajcsere végig, DSG-ben mindig olajcsere, mindig minden a legkisebb jelnél kicserélve végig és az utóbbi ínséges időkig végig prémiumot kapott (most nem ).
Nem akarta elhinni a szervizes, hogy a tandempumpa 365.000 km-et bírt, a gyári volt benne, csak kicsit szivárgott az olaj, úgyhogy csere.De durva, most kikerestem a hahun és pont ugyanilyenem van: [link]
Kétmillióért vettem 2015-ben 171.000 km-el És most 2022-ben ugyanígy 2.000.000 ft. Sőt, az enyém még jobban felszerelt..
-
válasz macilaci78 #202116 üzenetére
Igen, az mindig cserélve volt vezérléssel együtt. Csak ha összeadom ezeket az összegeket egy drága szervízben, akkor az szép össze lesz. De ugye ez van.
.
-
válasz Lacess #202113 üzenetére
Ehhez nem értek
Az EGR egy éven belül volt cserélve, szóval viszonylag új és a környékén nem látszik semmi.Viszont beszéltem az szerelővel, pont letelt a vezérlés megadott kilométere, szerinte 99% hogy a vízpumpa ereszt.
Motor olajcsere, DSG olajcsere, vezérléscsere, motor/váltótartó bakok - nyami
[ Szerkesztve ]
.
-
-
Octavia 2 (1.9 PD, DSG) tegnap este kiírta hogy alacsony hűtővíz. Tényleg a min szint alatt volt és benézve a környezetvédelmi tálca nedves pont valahol a tartály alatt. 20 km-et jöttem vele, ma reggel nézem, tegnaphoz képest 1 cm hiányzik, utántöltöttem.
Ilyen hirtelen azt hiszem, hogy nem az olajba kerül a víz, hanem egy cső valahol ereszt. Van valami tipikus hely benne, ahol hamarabb öregszik el a vízcső mondjuk a meleg miatt?
(eddig nem ette a vizet 7 év alatt 2x2 deci lett rátöltve).
[ Szerkesztve ]
.
-
válasz Kalandor #200439 üzenetére
Vasárnap nem találtam szervizt, ahogy hétfőn sem (a sajátom messze van).
Ma reggel beírtam a google-be a környéken, hogy autóvillamosság, és kora reggel elindultam. Az első 2 szabadságon volt, a 3. egy külterületi ipartelepen volt, olyan helyen, ahol kb. döglött kutyákat ásnak el.
Ki sincs írva hogy szerviz, csak valaki a telepen elmondta, hogy ott van ott a izéné, az az ott jobbra.
Világított a lámpa bent, de zárva és senki se jött ki. Kínomban leültem járó motor mellett, erre megjelent egy fickó. Kérdezem, hogy "autószervíz?" Azt mondta igen.
Mondom mindegy, lesz ami lesz. Verje át a fejem, csak akkor gyorsan most már Elmondtam neki mi a helyzet. Kérdezte van-e hibaikon, mondtam, hogy nem. Megnézte feszmérővel az akkut. Beindítottam, úgy is. Rámért a generátorra, meg is nézte. Kivette a régi akkut, rámért a tesztelővel. Hümmögött. Betette az új akkut. Mondta indítsak. Pöc-röff.
- A régi akku a hibás, a generátor még jó.
- Mennyi lesz?
- 1000 ft.Azt hittem seggreülök. Adtam neki egy ötöst. Talán 3 perc volt az egész.
[ Szerkesztve ]
.
-
válasz Kecsua #200442 üzenetére
Köszi, ez hasznos volt. Nekem 13.7-13.8 V volt amikor odanéztem, nem láttam kihagyást vagy ugrálást. Terhelés alatt nem is nézte, csak üresjáratban.
80.000-ért van AZMT (motorkódhoz passzol, ezt eddig nem néztem meg) utcáról betérve, ami egy óra beszereléssel is 100.000 Ft, de nem 2 napig otthagyom az autót, nem egy felújítottat tesz be és a kedvezmény sincs benne.
.
-
válasz Kalandor #200419 üzenetére
folytatódik...
Szombaton vettem egy zsebbikát (meglepően jól indít, semmi erőlködés nincs), és jól tettem, mert az autó vagy pöccre indul vagy alig tudja forgatni vagy csak cicceg.Vettem egy új akkut is (Banner Powerbull) és elvittem egy idegen szerelőhöz. Odamegyek, rámért az akkura járó motor mellett és megállapította, hogy a generátor kuka. 50.000 ft a felújítás + az ő munkadíja, szerinte 100.000 ft. Ez már önmagában WTF, mert egy bontott generátor tizenpárezer forint, de egy új is 60.000 ft (és a csere maga is számomra egyszerűnek tűnik a videókon).
A másik, hogy ha nem tölt a generátor, megjelenne egy hibajelzés a kijelzőn, de nem volt hibajelzés. Ebből számomra megint az következik, hogy a generátor tölt, az akku a zárlatos.
Nem is cserélte ki az akkut, azt mondta hogy ő ehhez nem fog hozzá, csak a generátorhoz.Nem tudok másra gondolni, mint hogy le akart rántani pénzzel. Szerintetek?
Az külön érthetetlen volt, hogy azzal a dumával kezdte, hogy ahova az autómat egyébként viszem, az Autódokik, az egy szar hely és mindenki onnan hozzá viszi az autókat. Én nem így ismerem őket, és eddig bármilyen véleményt láttam-hallottam róluk, az magasztos volt.
[ Szerkesztve ]
.
-
válasz macilaci78 #200422 üzenetére
Semmi sem volt bekapcsolva (sem tompított [van Osram DRL, de ki is kapcsolja magától is], sem klíma), még a szivargyújtóban sem, a rádió is gyári, utólagos kamera / radar sincs.
2 mókolás van csak: állami autó volt, extra biztonsági kódos immo van benne, de ki van kapcsolva és ha fogyasztana, akkor máskor is, illetve egy autós kamera az ugyan hardwired, de csak gyújtásra indul, leállításkor kikapcsol.
Lehet hogy inkább egy zsebbikát veszek az akku árából. Ha félévente lemerül az akku, az a jobb és a mező szélén is van segítség és legalább másnak is segíthetek vele.
.
-
O2 2007 1.9PD
Exide Premium 64Ah akkut vettem kb 2 éve. 1.5 év után bármi előjel nélkül 1 órával a leállítás után indításkor csak ciccegés volt. Bebikáztuk. Ma, fél évvel később megint 1 órával a leállítás után, előjel nélkül csak ciccegés.Gondolom zárlatos, és cserélni kell. Mit vegyek helyette? Ugyanilyet? Esetleg 72Ah-at? (van annyi hely)
[ Szerkesztve ]
.
-
O2 2007 1.9 PD BXE
Pár hete csinálja azt, hogy hidegindítás (pöccre megy) után kb. 3 másodperccel leejti a fordulatszámot egy pillanatra, de utána azonnal visszamegy, és később sem csinál semmi furcsát.
EGR szelep tavaly volt újra cserélve, turbót is akkor megnézték, minden hibátlan volt.Van valami tippetek ennyiből?
[ Szerkesztve ]
.
-
-
-
Elkezdett búgni-rezegni a bal első kerék környékén, általam eddig sose hallott, teljesen egyedi, nagyon zavaró hang (30-ig halk, 60-70 körül a legerősebb), csak a kerékcsapágyra tudok gondolni így 290.000-nél. Lejtőn lefele is van, nem érzek korrelációt a motor működésével csak a sebességgel.
Sajnos a szerelőm január sokadikáig pihizik, így marad a megveszem az alkatrészt a bárdiba' és beépíttetem a kwikfitbe'.
Mit vegyek ezek közül? Párban kell cseréltetni vagy egy darab is jó lesz?
[ Szerkesztve ]
.
-
-
VW T4-be szerelt 2.8 VR6 12v (kód: AES, évj: 2000) motorról lehet valamit általánosságban tudni?
[ Szerkesztve ]
.
-
válasz Motion_Blur #171494 üzenetére
Egyrészt nyilván francba hogy költeni kell rá, de másrészt viszont 12 év, 284e km, költeni kell rá vagy venni egy másikat.
Sokat gondolkodtam, vegyek újat? De nem akarok vigyázgatni egy új autóra és abban parkoltatni minimum 5 milliót. A fiatal használt autók sem jönnek be, és nem tudom mit fognak azok megérni a jövőre nézve.
Nem azért van meg ez az autó, mert annyira tetszik, hanem mert a többi opció annyira nem. Az EGR szelep az első nem kopó alkatrész, amit cseréltettem rajta (a hajtókarcsapágyakon kívül, de mivel BXE, ezért azt nem is számítom).
[ Szerkesztve ]
.
-
Elhoztam a 2007 1.9 PD O2-t olajcserére + komplett első fékcsere (105.000 km-et bírt), és még jól fog, most volt műszakin, tökéletes. Veszi le a motorvédőt, ijj, olaj, nem is kevés, pedig mindig porszáraz az egész.
EGR@285.000km:
Oké, EGR csere.
Macerálja tovább, iiiij, eltört a jobb első rugó. Legalább jó helyen, a peremnél. Valóban belementem egy kátyúba csattant mint állat, de hibát nem láttam, utána így jártuk meg az Alpokot.
Persze ha már szét kell szedni, akkor már stabok, toronycsapágy, atyaúristen is csere.Na mondom, jó, akkor hátsó rugó is csere, 12 éves. Viszont előre-hátra erősített rugó lesz.
Még macerélja, mutatja, hogy O2 betegsége előjött ennek is: a besütő napfény a víztartályt kieszi. Nézze meg a sajátját, akinek van, körömmel kikaparható az anyag, egy idő után szökik is a gőz.
A jó hír talán annyi, hogy a turbó pontosan a gyári értékeken nyit, így a szerelő szerint nebáncsuk.
[ Szerkesztve ]
.
-
Normális indítókábelt hol tudok venni? Ezek közt van használható?
.
-
2007-es O2 BXE szedánba pontosan ez az akku jó lesz?
(9 éves a Banner benne, télen is pöc-röf, de már inkább lecserélném).[ Szerkesztve ]
.
-
-
-
Octavia 2 2007 1.9 PD BXE
Ezt a borzalmas kattogó-surrogó-csattogó hangot először 1-2 éve hallottam menet közben. Ritkán jön elő, pár kilométerig tart, aztán eltűnik nyom nélkül. Nem tudom mi hozza elő és mitől marad abba, bár ma egy kátyú után jött elő.
Alulról jön, kerék-fék-futómű felől.Mi lehet ez? A szerelők nem tudják, ma 50 m-re a szerelő előtt hagyta abba, de végre egyszer fel tudtam venni.
[ Szerkesztve ]
.
-
válasz Kalandor #159288 üzenetére
365.000-t hagytam ma a szervizben :/
- az indításkori rángás megoldása: önindító-generál volt (a szerelő szerint a csapágy kuka volt, valami műanyag lekopott, a szénkefe szinte maradék nélkül eltűnt, ezért is rángatott, amikor elkapta végre), most pöccre indul, semmi rángatás, a motortartó bakokat nem cserélték ki, azt mondta a szerelő, hogy nincs értelme még
- 60000 km óta éreztem egy klattyanást a hajtáslánc megfeszülésekor, utóbbi időben egyre zavaróbban, mivel most szét lett kapva rendesen, a szerelő a féltengelyek belső csapágyára tippelt, azt cseréltük ki, az eredmény szinte mesés, feszes, azonnali kapcsolódás, azt hiszem, hogy 300.000-hez közel ennél szebben nem fog hajtani. Eredeti porsches alkatrész lett beépítve, nem volt olcsó.
- teljes hátsó futóműcsere: mindent lebontottak (minden csavar berohadva), mindent cseréltek, amit kellett
- teljes olaj és szűrőcsere
- plusz fékek szétszedése-átnézése, fékolajcsere, meg néhány apróság, meg ha már ott volt, kerékcsere és futómű-állítás a szomszéd futóművesnélAz indítás végre nem egy nagy ugrás, hanem finom morajlás mint régen, az úton úgy siklik mint egy bálna, úthibák hátul semmi, cserébe az eddigi tökéletes első futómű finom hibái előjöttek, ahogy hátul csend lett.
[ Szerkesztve ]
.
-
válasz bitpork #162636 üzenetére
Kép nincs, de videón megvan. Nem kell megverni, elismerte.
[ Szerkesztve ]
.
-
válasz Kalandor #160829 üzenetére
Még mindig hiányzik ez a 92000 Ft, de tetszik a meleg olaj reggel és a hó is leolvad.
Amúgy megint belémjöttek hátulról (fék helyett a gázra lépett a pirosnál ), ez a jubileumi harmadik belémjövés. Uniqa biztosítós, remélem rendben lesz (lökhárító, tolatóradar, csomagtérajtó).
[ Szerkesztve ]
.
-
-
válasz Kalandor #159456 üzenetére
Beszereltettem ezt a Defa motorfűtést az Octaviaba (kb. 2 óra volt, megvárható).
Tapasztalatok:
- 2 de inkább 3 óra kell neki a felmelegítéshez
- ha délután hazaérek, de este még megyek valahova, akkor alig csökken a motor hőmérséklete, azonnal mehet az utastérfűtés
- egy wifiről kapcsolható vagy időkapcsolós aljzat kell a kábelnek, a gyári kulcsos-időzítős cucc drága, anélkül meg kézzel kapcsolgatni macera
- a gyári hosszú kábelre árat se mertek mondani, az több tízezer forint, szóval vagy garázsban melegíti az ember vagy a szabad ég alatt rövid kábel (2m) + kültéri hosszabbító + minimum egy ilyen szigetelés.[ Szerkesztve ]
.
-
válasz bitpork #158914 üzenetére
Ilyet rendeltem meg végül. Nincs bontás, kontaktfűtő, vagyis a fémhez, a gyári csavarhelyekhez rögzítik.
91000 ft beszereléssel.
Max. 3 óra a teljes felfűtés.Negyedannyi mint egy rendes állófűtés, annyit tud is, de ez gyakorlatilag gondozásmentes, az meg nagyon nem.
[ Szerkesztve ]
.
-
A Balcsin már beszéltük, hogy mi lehet az oka annak, hogy nagyot ránt indít(óz)áskor a motor a BXE Octavia 2 DSG-ben.
Ma voltam olajcserén (51.000 minden szűrővel, üzemanyagszűrővel, nem akarok róla beszélni ), megnézték a szervizben, és megerősítették, amit Mágus is mondott, 2 darab (ha jól emlékszem) billenésgátló bak lehet az ok, amiatt indul ilyen nagy rántással melegen (hidegen ugye finoman indul). Viszont szerintük ez csak tünet, az igazi ok az, hogy az önindítóban van valami műanyag alkatrész, ami így 265.000-nél kikophatott és ez terhelte a rendszert.
Sem a bakok (amiből kizárólag eredeti Porschet javasol), sem az önindító javítása nem vészes anyagra, szervizelésre annál inkább, a beosztottak már hazatelefonáltak az asszonynak, hogy Egyiptomnál messzebbi nyaralást is nézhetnek a neten.Lehet egy másik oka is annak a rántásnak, de ott megállt az idő, megnyúlt a tér, bepárásodott a levegő, elkezdte játszani a szinkronikus zenekar a Szomorú vasárnapot, és a hangmérnök csilingelő forintok hangját keverte alá az egésznek akárhányszor a szervizes kinyitotta a száját. Az agyam énvédő funkciója bekapcsolt és nem is hagyta az emlékezetben eltárolódni azt az okot, így nem is emlékszem rá.
További jó dolog, hogy a hátsó futóművet a jövőben fel kell újítani, minden szilent, stb. szétmenve van. Van amit tudnak sajtolni, és van, amit nem, kompletten az egész felújítása 170.000 forint kb., de utána jó lesz megint egy negyedmillióra.
Mindenesetre ezekre a szervizekre korán szóljak, mert csak olajcserét tudnak egy hónapra vállalni, ilyesmit esetleg kettőre.
[ Szerkesztve ]
.
-
válasz bitpork #158920 üzenetére
Értem. A merülőforralós mellett ilyen csöves is van, melyik a jobb, üzembiztosabb?
.
-
-
Octavia II-höz (BXE) van ilyen "elektromos előmelegítő"-je valakinek? Egyáltalán létezik? Van értelme?
.
-
Külföldön voltam, több mint 3 hónapra letettem az Octaviat, az akkusaru lett lekötve. Ma visszamentünk, de apám elfelejtette feltöltetni az akkut. Nem akartam visszabuszozni, ezért megpróbáltam indítózni. A 8-9 éves Banner akku 3 pincei hónap után pöccre indította a dízelt, teljesen meglepett.
A kézifék berohadt, csak nagyobb gázzal bírtam kitolatni, a kerekek felől is kilométereken át először surrogás majd nyik-nyak-nyik-nyak hang jött, de füst semmi, motornak szép hangja volt.
[ Szerkesztve ]
.
-
-
A kép, amire nem szívesen mész a kocsidhoz:
Feltehetőleg tolatásból leverte a jobb tükrét az én balommal. Amennyire látszik a hó alatt az enyém nem sérült, az illető pedig "fogát" hátrahagyva repülőrajttal távozott.
Más: Porsche Cayenne-ről itt lehet kérdezni? Lenne egy V8-as benzines (450-es) gázosítva, még a régi (2006 körüli), automata. Mi a vélemény az ilyesmiről?
[ Szerkesztve ]
.
-
-
-
-
-
-
-
válasz Mágus2 #146749 üzenetére
Köszi, x alkalom (rángatás) után elképzelhető hogy már így rángatással se lesz gyújtás?
Persze, ebből csak eredetit, ez nem vicces dolog, még üresbe se lehet tenni az autós gyújtás nélkül.
Nekem is ilyen van az autóban, hogy van egy hely, ahol van egy kis aljzat és oda kell egy biztosítékot betenni, akkor van csak OBD.
bitpork: köszi!
[ Szerkesztve ]
.
-
Épp szombat este dicsértem meg az autót, hogy 7 és 10 év közt a 85000 km-en semmi baja se volt, olajra meg a többire kellett "csak" költeni, vasárnap reggel indítanék és semmi. De úgy semmi, hogy a gyújtás sincs, kulcsot a gyújtásig tartó út felég lehet tekerni és kész, gyújtás nincs, hiszen el se lehet addig a kulcsot tekerni, se hang, se semmi.
A kormányzár nincs beakadva, a kormány tekerhető.Végül a kulcstekerés közben ki-be elkezdtem mozgatni (rángatni) a kulcsot és pár mp után volt egy kis pont, ahol átfordul, gyújtás, indítás, minden hibátlanul ment. Mentünk 60 km-et, kicsit izgultam, de ott is beindult így.
Ilyenkor mi van? Jövő kedd szilentcsere, szóval megy szervizbe, de addig merjem még használni, ha kell?
[ Szerkesztve ]
.
-
-
-
-
Megyek USA-ba, így 2.5 hónapra le kell tegyem az autót. Hogy tegyem el? Felbakolni? Vagy ha néha valaki odébbtolja fél métert, felesleges?
Akkuról leszedjem a sarut? Vagy csak a riasztót kapcsoljam ki?
Pincében, zártan, hűsen lesz. Az akku gondolom lemerül ennyi idő alatt, de van töltő a helyszínen.[ Szerkesztve ]
.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest