Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Declare
őstag
Nekem is egyböl a Blöff ugrott be, meg Borisz
(#56349) diablo1984 : Az a CTEK, amit linkeltem sz is tök könnyü es megis a legjobb töltök között tartjak szamon, amennyire en lattam. Nekem be van dobva a csomiba mindig...pici, könnyü, ellenallo
_seth_
veterán
Haladj a korral
Teljesen rendben van a kis lidl töltő, faterom zselés akkuit is tölti (jobban mint a gyári töltő!), 44-72Ah között már több akkut feltöltöttem vele. Ez pl túlfeszt nem ad az akkunak mint a többi 5-6e forintos trafós kínai vacak, annyi feszt ad pontosan amennyi az akkunak az adott töltési fázisban szükséges.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
sziku69
senior tag
Ma az iparban például, már nagyon elterjedtek az inverteres hegesztő gépek. Azokban sincs trafó, ami a súlyt képviseli. Nekem már vagy 8 éve üzemel egy inverteres kis hegesztő gép. 3 kg az egész. 140A. Szóval ez az új technika. Megbízhatóak, könnyűek, és nagyon mobilisek.
Van egy több tekercses co gépem is. Az van alaphangon egy mázsa. Van benne aksi töltő, co, bikázó, meg elektródás hegesztési funkció. Már vagy 30 éves. Csak takarítani kellett eddig a belsejét, meg egyszer át lett festve, mert már csúnya volt. De a kerekein is nehéz odébb húzni. Ez az ára.
Emlékszem még a Hetrás időszakra. Kb. ugyanennyit tudott teljesítményben, de ketten lépcsőztünk vele, amikor korlátokat szereltünk anno. Most meg feldobom a vállamra, és futok fel vele a létrán.
Amúgy már a kínaiak is egyre megbízhatóbb cuccokat csinálnak.
Szóval nem kell félni ennyire ezektől az új cuccoktól.
_seth_
veterán
Nekem is mindig bent van a csomagtartóban, praktikus lenne ha menne szivargyújtós 220V adapterrel... feltölthetné önmagát az akku
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Vedro
tag
Üdv, akit esetleg érdekel led izzó írjon priviben (azért spameltem ide, mert nekem régi Astrában van és nagyon jól világít). Vannak képeim, összehasonlítva GE izzóval.
[ Szerkesztve ]
HTC Touch Diamond -> HTC Legend -> Google Nexus -> Samsung Galaxy S -> Acer CloudMobile S500 -> Motorola Moto G-> Google Nexus 4->Wileyfox Swift
sziku69
senior tag
diablo1984
veterán
faternak is hegesztőtrafó és akkutöltő is, hát voltam már 15 éves, mire egymagam odébb tudtam tenni(nincs rajta kerék, csak felemeled és odébb teszed kategória, csak van van 40kg, ha nem több!
Declare
őstag
Igen es a kipufogobol kifolyo viz a tankba visszavezetve, ujra üzemanyagkent müködne mondjuk van mar ilyen hidrocellas kocsi asszem, csak abba nem dizelt tankolnak
Directors
senior tag
Szia!
Nekem is megtetszett ez az aksitöltő. Szerintem be is szerzek egyet.
Milyen időközönként célszerű rátölteni az aksira ? Sajna garázsom nincs így télen nyáron a szabadban pihenget a B Corsam. :/ Most munkába járáshoz is használom a kocsit(Napi 30km), de ha nem ezzel megyek melóba akkor vagy hogy 2-3 hétig sem indítom a kocsit. Vagy inkább a városban 4-5km megyek vele.
Írja azt is hogy nem kell kiszedni a kocsiból az aksit hanem ott is lehet tölteni. Próbáltad, tényleg nem lesz belőle gond ?
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
Directors
senior tag
Szia!
Kicseréltem a tankszellőztető szelepet és azóta rendesen jár a motor. Nincs lefulladás, nem ingadozik össze vissza a fordulatszám. Végül is csak sikerült rájönni a problémára. Megszenvedtem vele míg meglett.
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
mohabá 007
aktív tag
Egy kicsit megnéztem a motortérben lévő reléket,hogy mik is azok.A gépsárkányodban is a klímához annyi relé van,mint égen a csillag Ha ebből bármelyik behal nem fog normálisan működni a klíma,és még az akksit is "leszophatja? "
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
mohabá 007
aktív tag
Örülök,hogy meggyógyult. Bebizonyosodott,hogy a rossz szelep is tud alapjárati problémákat okozni.
/és még lambdaszondát se kell cserélni/
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
w333
félisten
Hát figyelj a kozmetikában legalább vagy 3 éve már biztosan megvan ... nagyon sok akkut feltöltöttünk már vele, soha nem volt semmi gond, szépen teszi a dolgát, én innen ismerem ezt a töltőt persze biztosan van ettől jobb is de én nem találkoztam még semmi hátrányával ennek a töltőnek !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Declare
őstag
Ilyen hasznalat mellet abszolut celszerü egy jo töltö. Szakember en sem vagyok a temaban, neten informalodtam
Lenyeg, hogy egy ilyen "okos" impulzusos töltö erzekeli milyen allapotban van az akkud es annak megfelelöen tölti. Azzal, hogy impulzusosan tölt szulfatlanitja az akkut (ezt a kocsi nem csinalja, mert ott a generator maxon tölt mindig), ezert igy növelhetö az elettartama es üzembiztonsaga.
En 1-2 havonta radugom, gyorsan elkeszül.
Soha nem szedem ki a kocsibol az akkut tölteshez Megvettem hozza a Ledes komfort csatit es a szivargyujto töltöt is. Mivel udvarban all, igy a szivargyujto töltöt nem hasznalom, de müködik es tenyleg tölti a szivargyujton keresztül is....de közben rajöttem, hogy sok ertelme igazabol nincs.
A komfort csatlakozo viszont bitang jo. Rajta van az akkun minidig, igy tölteshez csak egy kis csatlakozot kell összedugni es kesz....nem kell pozitov negativ polusokkal szorakozni, jol ra legyen csiptetve esetleg sarukat csavarozni....azt mindenkepp ajanlom a LED es villogonak megint csak nem sok ertelmet latom igy utolag....500 ft difi miatt, mondjuk kb mind1.
F_Gergely
őstag
Pénteken fél 9-re viszem a verdát w333 kolléga által ajánlott szerelőhöz, remélem rendbe teszi. Vicc hogy már kifizettem lassan 50 ezret és még mindig rossz a generátorom, a szerelő meg asszondja tökéletes, nincsen semmi baja... Meglátjuk ez a bácsika mit mondd...
Petyyyyy
addikt
Még mindig csak javíttatod?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
sziku69
senior tag
Valami biztosan össze vissza van kötözve nálam, mert a rádió sem kapcsol ki, ha kiveszem a kulcsot. Ez pedig nem jó, mert ha bekapcsolva felejtem másnap reggelre nálam is előjönnének az aksi gondok.
Ezen kívül van még egy gomb az ECO mellet, ami mögött el vannak vágva a vezetékek. Nem tudom milyen célt szolgálhatott.
F_Gergely
őstag
nézd alapvetően egy generátor nem egy bonyolult szerkezet, ki lehet cserélni újra de "felesleges" nameg az új ebay-ről is kb 45 ezer lenne, ennyit meg nem szeretnék rá áldozni, plusz az meg idő is.
Elviszem, megnézi aztán mond valamit. Szerintem akkor is a feszszabályzó a tré....
Jobbat nem tudok, muszáj megcsináltatnom mert tönkre megy a zsír új 30 ezres varta akksim, állandóan le van merülve...
(#56368) sziku69:
A rádió bekötése nem relé hiba, inkább bekötés kérdése, igazából elég 2 vezetéket felcserélned és akkor gyujtásra lekapcsol.
Nálam úgy van, hogy gyujtásra kapcsol be (bekapcsol gyujtás nélkül is de akkor külön be kell kapcsolni) ha leállítom az autót még nem kapcsol ki, de ha kihúzom a kulcsot akkor visszaugrik a gyujtáskapcsoló, és ki is kapcsol a rádió.
ott az elvágott vezetékeket viszont meg kéne nézni...
[ Szerkesztve ]
mohabá 007
aktív tag
..".Lenyeg, hogy egy ilyen "okos" impulzusos töltö erzekeli milyen allapotban van az akkud es annak megfelelöen tölti..."
Ha tölti az akkut,minek még hálózatra rákötni,és tölteni ?
Ha csak simán rajta van az akkun,akkor nem tölt,hanem "szulfátlanít. .... 5…20 sec időközönként 80-100 A lórúgásszerű töltőáramot nyom az akkuba,ezzel megakadályozza az akku lemezek idő előtti elszulfásodását.
[link]
[ Szerkesztve ]
Murphy fel lett véve a céghez és keményen dolgozik. Vectra B 1.8 16V ( X18XE )
Petyyyyy
addikt
Persze, értem én, de ha már 50-nél tartasz az új meg 45, akkor nem mindegy hogy részletekben vagy egyszerre locsolod rá a zsét?
Másfelől a feszszabályzót is lehet ellenőrizni, nem? Mármint arra is rá lehet mérni külön?
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
sziku69
senior tag
Persze, nem reléhiba. Csak azért írtam, hogy rendesen hozzányúlt valaki ehhez az autóhoz.
Ha lesz egy kis időm csinálok néhány fényképet.
F_Gergely
őstag
hát igen de most ha megúszom kb 20-ból és jó, akkor nem fizetnék ki 45-öt...
Attól függ mit kell kicserélni. Minden mérhető, ezért is vagyok rohadt mérges, és dühős mert szar, szerelő meg mondja jó, nem-nem jó, mert mérhetően szar... Belefáradtam, inkább viszem máshoz, de elkeserítő mennyire leszarják az embert. Rég megcsináltam volna ha benzines a verda, de ennél nem férek hozzá a generátorhoz, marha macera kiszedni, ha hozzáférnék el se vittem volna szerelővel otthon megcsinálom egy 20-asból cakk pakk...
Directors
senior tag
Köszi!
A hamis barátok olyanok, mint az árnyékunk: miközben sétálunk a napsütésben, szorosan velünk tartanak, de azonnal elhagynak, amikor árnyékba érünk.
w333
félisten
A levegőszűrőt szerintem mindenképp le fogja szedni hogy hozzáférjen, elég nagy cumi lesz ezt le és felszerelni már előre látom
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
F_Gergely
őstag
alulról szerintem jobban hozzáférhető, de ha utcán fog szerelgetni, az mindenhogy szívás...
Declare
őstag
nem igazan ertem amit irtal
"Ha tölti az akkut,minek még hálózatra rákötni,és tölteni ?" ez mit jelent? Mi az ha tölti meg az akkut? Az en akkutöltöm, ugy tölti csak az akkut, ha "halozatra ra van kötve"
A lenyeg, hogy erzekeli, mennyire van lemerülve az akku es annak megfelelöen tölti [link]
Es ahogy irtad, ha vegzett, akkor impulzusokkal szulfatlanit
sziku69
senior tag
Találtam intervallumos ablaktörő bekötéshez instrukciót. Ha valakit érdekel.
[ Szerkesztve ]
F_Gergely
őstag
igen, már egy párszor lelkileg nekiugrottam, (ablaktörlő karom intervallumos) de a relé beszerzése még várat magára. Jó is hogy mondod, berakom a tervek közé
sziku69
senior tag
Anno, volt egy nissan-om. Azon tudtam állítani az ablaktörlő intervallumot. 84-es évjáratú volt. Nissan Cherry
Nemt0m12
tag
Sziasztok.
Adott egy 2003as Meriva Z16SE motorral.
A probléma a következő. Gondoltam kipróbálom ma a klímát, hogy működik van e benne gáz stb.
A klímával nincs is gond viszont, ha benyomom a klímát akkor leesik az alapjárat olyan 550 környékére majd visszaáll a normális fordulatra, de nem is ezzel van a baj hanem ,hogy egy ismétlődik 10mpként kb.
A pirosnál 1 alkalommal annyira beesett a fordulat, hogy a kis olaj lámpa is kigyulladt szóval nem hiányzott sok a lefulladáshoz, hozzá tartozik, hogy ilyenkor érezni a motor beremegését nyílván a nagyon alacsony fordulat miatt.
Én az alapjárati motorra tippelnék, de ha van egyéb ötlet akkor szívesen meghallgatom.
Itt van egy kis videó róla. Benyomott klímával.
[link]
[ Szerkesztve ]
F_Gergely
őstag
elég ha megnézed 80-as években milyen felszereltség volt egy francia autóban. Sok autógyártó a mai napig nem hozza azt a szintet amit anno a franciák tudtak 30 évvel ezelőtt.
Nekem is a vectra full extra, hűthető kesztyűtartó, fűthető ülések, ködlámpa elöl-hátul, ABS, 10 hangszóró, satöbbi.
Sok autóban még ez a szinvonal sincs meg...
Hol van ez attól amikor a franciáknál, minden ajtóban volt egy szivargyújtó például, elektromosan állítható könyöktámasz, kanyarkövető fényszóró,állítható futómű, thermo üvegezés (xm-nél hátsó klíma üveg), szóval jah...
adorjant
senior tag
Ha régóta nem használtad,akkor az "első" használatkor néha nekem is csinálnak ilyet az autók,járasd meg 20-30 percig,és utána már nem lesz gond,ha átjárta minden porcikáját a csíí
Nemt0m12
tag
Köszi most járt egy darabig. Tényleg régen volt beindítva, megálltam itthon ki be kapcsolgattam, vártam és nem jelentkezett a probléma. Lehet tényleg csak be kellett járatódjon ? ODBvel ránéztem 750 alá nem esett be a fordulat.
AMD Power
titán
Ez így is van. Bár sajnos az újabb Renault az a baj ,hogy sokban már 5 évesen van rendesen működő extra.
Ettől függetlenül szeretem őket. Sőt annyira is ,hogy a "látókörömben" ott van a mai napig a Megane II 5 ajtós.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
AMD Power
titán
Ez a cikk azért elég gázos lett.
Na, ki a németebb?
ÖSSZEHASONLÍTÓ: OPEL ASTRA 1.0 TURBO ENJOY – RENAULT MÉGANE 1.2 TCE BOSE
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
F_Gergely
őstag
Nekem a csucs renault a mai napig a safrane, nagyon akartam olyat venni, meg azt is elneztem volna hogy nem.kombi, de nem volt jo dizel a piacon, amikor meg volt , akkor meg penzem nem volt es par nap alatt el is vittek.
De hogy opel is legyen, omegaban gyarilag volt elektromos memorias ules, hozza elektromos kozepso tukor, es ha benyomtad az ules memoriajat hozza allitotta a tukrot is tehat ha ulest allitottal mozgott vele a tukor is. Es ezt mar a B omega tudta 90es evek kozepen!
[ Szerkesztve ]
tixem
addikt
Ezen én már meg sem lepődöm, a TC évek óta ahol tudja lehúzza az Opelt, a franciákat meg tolja, mint állat. Tegyük hozzá azért, ez az új Megane azért tényleg ott van a szeren és néhol valóban átgondoltabb, mint az Astra.
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
sziku69
senior tag
Az ex főnökömnek is ilyen Omegája volt. 3,2 v6. Full extrás. Épp hogy meg nem szólalt, mint Kitt a Knight Riderben.
Aztán összetörte. Pár hétig a műhely udvarán volt leponyvázva. Sirattuk rendesen. Aztán vett helyette egy pár éves Honda accordot.
zolikaDB
veterán
Igy ez a par szo es jelzes egymas mellett (omega 3.2 v6) erdekes nyáladzást okoz nekem is.
F_Gergely
őstag
Mar a 2.5 dizel is olyan hogy gyonyoru szep hangja van, menetzaj szinte nulla, nem zorog a belseje, jol osszeraktak. Es igen, full full extra... az egyik legjobban sikerult opel, igazi zaszlos auto. Volt egy stilusa, egy megjelenese, es ha meglattad nem azt mondtad opel, hanem azt hogy huuu bazzz egy omega! Insignia meg a tobbi csak tucat auto, stilus, jellem es karakter nelkul... hiaba tosszak tele extraval egy omega meg most is tobbet er a maga nemeben. Arrol nem is beszelve hogy hatul is annyi hely volt hogy fekudtel az ulesben, boseges hely van benne!
w333
félisten
Biztosan a Renaultot választanám ... nekem sokkal jobban bejön, valamelyik nap a hátamnál láttam egy UFO -t mondom hé ez meg mi ? csak az új Megane volt ... olyan este mint egy űrhajó tiszta led az egész, nekem nagyon tetszett
De mondjuk egy ilyen RS 01 -t jobban elfogadnék
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
tixem
addikt
Ha már francia akkor c4 grand picasso. Egyik legnagyobb favoritom mostanában
Galaxy S24 Ultra 1TB ||| ( •_•) ( •_•)>⌐■-■ (⌐■_■)
sziku69
senior tag
Pont így nézett ki a műhely autónk. Még a színe is ugyan az. Mondjuk csak 2.0 benzines volt. De azért volt ereje. A tetejére szerkesztettünk egy bazi erős csomagtartót. Vittük rajta a 4 méteres tolókapukat. Négyen alig tudtuk felrakni a tetejére. Bírta a kaszni. Nagyon erős konstrukció volt.
A főnököm autója volt ez is. A bátyjának b vectrája volt. Mindez a 2000-es évek elején. Szóval az is opeles familia.
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Havernak ugyan ilyene volt csak kombiba... batár nagy egy dög volt!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
sziku69
senior tag
Azt hiszem, talán a legkisebb motor 1.8 benzines volt ezekben. De a súlyhoz, amit képes elvinni, azért nagyobb motor az ideális. Igen, a kombi változat brutális.
F_Gergely
őstag
Emlékezzünk 1 perces néma csenddel az autóról ami maga volt az autó
[ Szerkesztve ]
zolikaDB
veterán
Sleeper is meg nem is...
[link]
[ Szerkesztve ]
F_Gergely
őstag
szerintem rossz a link
AMD Power
titán
1999-ben az akkori edzőtársam faterja ugyan ilyet vett újonnan szalonból!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html