Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Retro Retro Kocka Kuckó 2024
- Bemutató Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Kenyér
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [patomi:] Alufelni felujítás amatőr módon.
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
trassher
addikt
Első körben a kartertömítés amire gondolok és/vagy a szelepfedél tömítés. Nekem amikor rossz volt a szelepfedél tömítése hiába alig folyt, minden tiszta kulimáz volt, még a karter alja is.
Második próbálkozásra, miután az első "gyártó" benyelte a pénzt csak sikerült megcsináltatni a kulcstartót. 500 forint + 150 postaköltség.
Redmi Note 7
Kickass
őstag
Szelepfedéltömítés most volt cserélve egy hónapja.
trassher
addikt
Akkor kartertömítés szerintem. Mondjuk nem tudom dízelnél hogy van elhelyezve az olajszűrő. Ugye Z-s motoroknál olajszűrő ház van és ha az elreped akkor ott is kitud jutni az olaj.
Redmi Note 7
F_Gergely
őstag
jó hát akinek vannak ilyen uri huncutságai, meg krokodilja, én kérek elnézést
Mosni csak is szárazrongy meg esetleg valami segítő cucc pl brigéc, de slaggal vagy magasnyomásúval ne ess neki. kézzel törölgesd át.
(#55353) trassher:
nekünk dizeleseknek kicsit macerásabb mert mindenhol olaj van, minden csőben az folyik, kisebben nagyobban egyaránt. Ja és a motortérben annyi hely van hogy egy 5-ös anyát még épp hogy be tudsz ejteni a motortérbe de utánanyúlni már nem tudsz, reménykedhetsz hogy valahol lent kiesik
Kickass
őstag
4 évig olaszautóztam, ha nem volt ilyen felszerelésed halott ember voltál.
Slag, maganyomás kizárva, megemelem az elejét és szépen aláfekszek.
trassher: lehet az olajszűrő ház is, az ugyanis a motor előtt van, lehet az oljhűtőnél szivárgás, kartertömítés meg amit F_Gergely kartárs is írt, kb minden más.... ha lekarítgattam remélem utána okosabb leszek és be lehet azonosítani honnan is jön. Szar dolog mert az olaj kurvára szeret terülni....
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Ez mondjuk igaz.
Kickass: Sterimót neki birgéciollal aztán hadd szóljon.
Redmi Note 7
beg
veterán
Azért szoktunk itt cifrán franciázni (magas labda ), de ma a mosóban mellém állt egy tengerkék nyomtávszélesített renault 5 turbó patika állapotban. Azért szépen duruzsolt a kis méregzsák na.
Megkívántam egy pillanatra, mert azért azokban is rendben volt a Le/kg arány.
[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
Kickass
őstag
különös tekintettel pl az adagolóelektronika környékére
Te dolgod, de ebben mi a sporolas? Egyreszt igy normalisan le sem tudod takaritani az aljat, masreszt elfrocsolsz annyi brigot, hogy a mosatas se kerulne tobbe. Es akkor meg tokig retkes meg brigos vagy.
F_Gergely
őstag
motorteret nem mosunk csak kézzel és rongyal. Legalábbis nekem eszembe sem jutna más megoldás, mert utána erősen lehet szopóroller...
Nem also mosasrol van szo? Vagy a motor aljarol, lehet akkor felreertettem. En a motorteret is geppel mosom, persze csak ovatosan es az ecu-t mindig letakarom zacsival. Bar mostanaban nem vettem elo a sterimobot, siman befujom valamilyen motortisztitoval es leveretem. Ha karban van tartva a motorter, nem kell nagynyomasu vizsugar.
[ Szerkesztve ]
F_Gergely
őstag
dizelnél ilyenkor mindent le kell szárazra törölni, mert az olaj könnyen szétterül nehéz megmondani honnan folyik mert minden olajos. én mindig kézzel rongyal törlöm szárazra, nem merem mosni mert bármi lehet, főleg ilyen időben, nem fog kiszáradni.
Kickass
őstag
Azért nem fogom úgy locsolni a brigéciolt mint az egyszeri dorgbáró a kokszot egy eldurvult partin....
Másrészről felsejlett az emlék amikor az első autómnál csináltak ilyen motormosást, nem akart indulni, gyertyáknál, mindenhol víz volt. Franc se fogja keresni utána melyik szenzor kapott vizet esetleg....
Meg szeretek mókolni.
Nem kell letorolni semmit. Leszarad magatol. Persze ugy csinalod ahogy akarod.
[ Szerkesztve ]
F_Gergely
őstag
olajat elég nehéz levakarni, ha csak lötybölném valamivel nem jön le. Féktisztítót ha fújok rá azzal mondjuk lejön, csak ahhoz az meg drága
Kickass
őstag
Még mielőtt eszkalálódna ez a sztori, nekiesek magam, garázs meg ami kell adott, ha nem megy akkor vmit kitalálunk egy 'kímélő' mosásra.
trassher
addikt
Mert az nem vízhatlanul van beszerelve? Nekem sterimóval mossák a motorterem, természetesen nem 150 bar-on, és sosem volt még belőle gond. A 20 éves suzukin is csak a gyújtáselosztó tudott beázni, napon negyed óra alatt kiszáradt, pöcc - röff.
Ismerek olyat is aki megveszi a motormosásra kitalált löttyöt, feltekeri a kifújópisztolyra és keni mint a répát. Utána kis nyomáson lemossa és tökéletes.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Tul van reagalva ez a motormosasos dolog. Dizelnel eleve nem tudsz bemosni neki, mert ahol a gazolaj 150 baron nem jon ki, ott bemenni se fog tudni a viz 80-100 baron sem. A resolajcsoveket szinten nem tudod szetcseszni, csak direkt, de ahhoz is tudomany kell. Elektronikak kornyeket csak esszel, a tobbi mehet telibe. Benzinesnel a gyujtasreszt keruljuk, befecsi kornyeket, tobbinek mehet.
[ Szerkesztve ]
oliwire
őstag
Na meghoztam a kocsit a szerelőtől, és többet nem is hiszem, hogy én hozzá fogom vinni. (Nagy flagman felhív, hogy menjek érte, mert ő már nem hajlandó ezt szerelni tovább) Tegnap délután igaz mondtam neki, hogy ha nem sikerül megjavítani, akkor utána hagyja, csak állítsa vissza ahogy odavittem. Habár nem lett tökéletes, de jobb lett. A sárga lámpa már nem villan fel, ha beindítom, van alapjáratom is hidegen is (kopp-kopp). De azért az alapjárat hajlamos terhelés nélkül 1500 felé kúszni, de a 2000-ret sosem érte eddig el. Megérkezett a diagnosztikai cucc is, csak az Kisvárdán van, szombaton tudom leghamarabb kipróbálni. Amit cserélt benne: lambdaszonda, vízhőfokmérő, gyertyák, meg ami nem befolyásolja a dolgot az olajnyílás záró kupakot. 14000-ret kért el. De a pontos okát az alapjárat ingadozásnak nem sikerült megtalálnia, azt mondta falsot sem szív a motor. Azt is mondta, hogy lehet az ECU fog megdögleni benne. Közben kaptam egy másik szerelő elérhetőséget, amit nagyon ajánlanak, lehet majd hozzá is benézek jövő hónapban, hogy nézzen már rá.
AMD Power
titán
Azért mert egy kontár majom. El kell az ilyet küldeni az anyába.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
AMD Power
titán
Ennyi pénzért jelenleg nem igazán tudunk vonzóbb családi autót ajánlani sem a szegmensben, sem pedig az egész piacon, ami mindenképp óriási dicséret az új Astra Sports Tourernek, és tökéletesen jelzi, hogy mennyire jó autó lett. Minden elismerésünk az Opelé az új Astra kapcsán.
Ez azért nem semmi!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
oliwire
őstag
Nézem a jó oldalát, legalább tudom, kihez ne vigyem
AMD Power
titán
Ennyi. Majd éhen döglik...
Melyik Magyarország kedvenc autómárkája?[/L
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
haddent
addikt
Nagyon szép az új K. De én az új Insigniára vagyok kiváncsi nagyon. Majd egyszer... egy 4x4 meghajtású abból
diegho
nagyúr
Hazafelé megnéztem és megy a klíma kompresszor, tuti azzal van gond, ami azt szabályozza milyen levegő menjen az utastérbe.
Az elejen irtam mar ezt az ecu problemat. Eloszor meg kellene allapitani a hibat, aztan azt kijavitani. 14 ezer a munkadij? Mennyibe kerultek az alkatreszek? Egyaltalan ezek rosszak voltak?
A szerelo csak azt tette, amit kertel tole. Igy nem lehet autot javittatni, hogy megmondod mennyi ideje van ra. A corsammal majdnem 2 napot szivott a szerelo, mire rajott mi a baj es ez csak a hibamegallapitas volt.
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Ez szenzációsan jó! Asszonynak mindjárt meg is mutatom!
Lassan nekem is eljön a nagy szerviz ideje. Olaj,szűrők, komplett első fékek....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
oliwire
őstag
Egy hétig nála volt az autó. Addig azért lehet gondolkozni. Szerintem, de cáfoljatok meg, ha nem. Az ECU problémát mivel lehet biztosra kideríteni?
A lambdaszondat én vettem, az volt 20000. 8000 volt a munkadíj. A vízhőfokjeladó és a sapka meg az egyéb került a maradékba.
[ Szerkesztve ]
Azok a szerelok, akiknel nincs diagnosztikai hatter, csak addig jutnak, hogy csereljuk ezt es ezt mert ez a hibakod. Oroszrulett. Ha szerencsed van, a hiba meg lesz szuntetve. Ha nincs, kidobtal egy csomo penzt az ablakon. Ecu hibat diagnosztikai muhelyben ki lehet deriteni/ahol tudjak tesztelni az ecut.
trassher
addikt
Lambdaszonda csere munkadíj nyolc-ezer-forint?
Redmi Note 7
Az ossz munkadij volt 8000 neki, nem csak a szonda csere. A maradek 6 ezer pedig a tobbi alkatresz amit beepitett.
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Értem, pedig már kezdtem lefőni.
Redmi Note 7
zolikaDB
veterán
Reggel jaro motornal azt vettem eszre, h nem a kipuffcsőből csepeg a víz, hanem vagy 20 centivel "hamarabb", a dobbol. Uh lyukas. Uh csere
oliwire
őstag
Értem. Amugy melegen a motor mar alapjáraton hajlamos 2500-on menni. Nem igazán van igy motorfékem... Még lesz mit ezzel csinálni.
Petyyyyy
addikt
A tanulópénzem összege tovább növekedett. Míg "ülve" kívülről tudom az összes tanácsot, addig élesben egyet sem - persze hogy nem néztem meg van-e valami a bal hátsó rekeszben a csomagtartóban. Persze hogy teljesen üres.
Listára került az égőkészlet, elsősegély doboz és a háromszög. Meg persze az emelő szett.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
M_o_g_y_i
őstag
Az emelőt nem a pótkereked rejti?
Háromszöget nekem is vennem kellett, kerestem "gyári Opel"-t, hogy autentikus legyen...
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
Petyyyyy
addikt
Rejtené, de a pótkerék maga is ótvar darab és nincs alatta semmi.
Hol sikerült találni origi villámos háromszöget? Én is Opeleset akaroook.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
M_o_g_y_i
őstag
Megkeresem, remélem beleférek a szerkesztési időbe...
Van több helyen is, de drágábban (na jó, most ilyen párszáz forint csak a difi, de ha valakinek EZ kell ), és vettem mást is Tőlük, így nem volt kérdés honnét legyen.
[ Szerkesztve ]
4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
F_Gergely
őstag
Sokat nem vesztettel, ha az autoval nincs gond. Nekem pl van emelom (sztem semmit nem er), meg potkerek de khmm hagyjuk... Amugy en se neztem mikor vettem az autot. De egy haromszog, meg tartalek izzo nem nagy tetel. Potkerek meg hiaba van ha semmire nem jo. A gyari emelo szerintem meg egy kalap..., de lehet csak az enyem ennyire tre. Legtutibb az lenne ha lenne hely a csomitartoban egy krokinak
Calogero
addikt
Nem baj kislány majd én megvigasztallak
Kickass
őstag
Az én krokim ott van a csomiban pótkerekem meg teljes értékű, 2012es téli gumma.
sziku69
senior tag
Az a baj ezekkel, hogy az egész nincs 10 deka. Valami súly féle kell a lábaihoz hogy a legelső elmenő autó fel ne borítsa. Apósomnak volt egy retró háromszöge a Wartyogójában. Volt vagy 5 kiló. Sajnos amikor meghalt, és eladtuk az autót, benne felejtettük.
zolikaDB
veterán
Koszi Uh tavaszra: szilentek, kipuff, klima javitas - ami nyarra kell is.
No, ezt el birnam viselni: [link]
Persze, ha ebben megkukul valami...
Petyyyyy
addikt
Köszi.
F_Gergely - Valóban nincs baj vele, de már a tudat sem hagy nyugodni, hogy valami hiányzik az autóból. Amúgy meg a gyári emelő is teljesen használható, nem értem mi a baj vele. Minden évben azzal megy a kerékcsere otthon.
Tegnap esti túrára indulásnál aszondja a bc, hogy 0km van hátra. Na mondom gyere kislány, guruljunk egy kört. A mutató még nem feküdt ki teljesen a második piros csík aljára, úgyhogy nem volt nagy a pánik. Simán kiértem a 3km-re lévő kútra. 225km sikeredett amiben egy Tárnok oda-vissza, a többi csak város. Átlag: 6,6.
PS.: Az én krokim a pólomon van
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
F_Gergely
őstag
Neked hova fér el a kroki? Vagy ez valami bébi állat? Kéne nekem is
(#55395) Petyyyyy:
Lehet akkor csak az én emelőm defektes. De őszintén szólva én nem bízom benne.
Átlagra én is kíváncsi vagyok, most volt benne kb 300 km pálya.
szerk.:
na most hívott szerelőm, generátornál a feszszabályzót cserélte, remélem ez most jó is marad. Megvolt az olajcsere, szűrőcsere stb. Délután viszi klímáshoz, viszont a kopogó hang amit én már hallottam korábban azt mondja első féltengely, csak még nem tudja külső vagy belső...
Ez a féltengely móka mennyire fájós? Valahogy úgy sejtem nem 5-10 ezres történet...
[ Szerkesztve ]
sziku69
senior tag
Az mennyire normális, hogy az 1.6-os Vektrám a reggeli indításnál 3-4 másodperces tekerés után indul? Napközben aztán, hideg motorral is pöccre. Gyárilag előírt, új gyertyák vannak benne.
F_Gergely
őstag
akksira mérj rá hidegen, most azért reggelente erősen -2 és nulla fok között volt.
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Astra H-hoz vadászok jobb oldali visszapillantó tükröt, csak egy műanyag elem kellene belőle, nincs valakinek elfekvőben? Köszi