Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
Mert az ember gyarlo es elgondolkodik, hogy meghuzzam magam egy ilyen foskeveroben, vagy abbol a penzbol vegyek egy tankot amiben feszithetek az elso meghibasodasig.
Declare
őstag
Ez az egyik....de most ezt a döntest masok hozzak meg?
A masik, hogy a sfeszitesen kivül azert jelentös különbseg van a kettö auto között az 1.2 clio tök jo lehet varosban, futkosos, bevasarlos kocsinak....a bmw meg egy palyan kruzolo, kenyelmes utazo auto....hat azt csak tudom, hogy en mire hasznalom a kocsit
Markizmark
addikt
Én most pl határozottan úgy érzem, hogy egy 2.2 DTI kombi G astra jó lenne, elektromos ablakokkal (F-embe szombaton építettem be gyárit), elektromos tükrökkel, klímával meg talán állófűtéssel. Évi 24000 km megvan ahhoz, hogy dízelt vegyek legközelebb, kell az ereje meg a pályán 5 literes fogyasztása.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Az milyen motor a 2.2DTI? Kitol veszi az opel?
Markizmark
addikt
Fogalmam nincs, csak azt tudom, hogy az átlagnál nem romlékonyabb motor, elvileg.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Petyyyyy
addikt
Szvsz. a 2.0 DTI nagyobb löketű változata 125 pacival, 280Nm-rel. A 2.0 DTI meg állítólag az 1.7 Isuzu másolata, szintén nagyobb lökettel.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Markizmark
addikt
Márpedig az 1,7 isuzu nem egy rossz dízel. Ha 2 éve találtam volna normálisat akkor azt veszek F-be.
[ Szerkesztve ]
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
n0rbert0
senior tag
Pontosan. Ezért nem is merek nekiállni a javításnak, mert a kárpitot nem merem megbontani.
Petyyyyy
addikt
És akkor még finoman fogalmaztál. Az Isuzu, főleg amelynek a blokkján pirossal szerepel a TURBO felirat, na azok szétüthetetlenek. 2.2 dízelt veszel, muszáj lesz vinned egy karikát.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Markizmark
addikt
Egy 2.2 TDCi van már otthon, 2 tonnás Ford kisbusz, az se rossz játék. 110 LE és 285Nm (1600rpm-től 3500-ig szinte vízszintes nyomatékgörbe) . Ha nyomod neki és az egyik kerék a felezővonalakon fut, vagy egy másmilyen gyengébb tapadású felületen akkor mocorog a kormány a kezemben, mintha ki akarná tekerni a kezemből az a kerék amelyik jobban tapad.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
F_Gergely
őstag
ha egyszer széthullik a verdában a motor 2.2 kerül a helyére, simán bemegy a 2.0 helyére.
Petyyyyy
addikt
És mi a helyzet a papírosokkal? Emlékszem múltkor épp te jártál utána, de arra már nem, hogy mi is lett a törpénet vége. Megaztán én sem fakadnék sírva a 2.2-től, de annyit meg nem járok pályán sajna, hogy rendesen ki tudjam forgatni szegényt. Meg nem is igazán lenne merszem motort venni csak úgy, nagyon bizalmatlan lennék, ha erre kerülne sor. Kivéve egy olyan tulajt, aki akkora zsidó, hogy mindent felír. Minden javítást tud igazolni és olyan tankolás naplót vezet, mint én.
Negyed tankkal indulva megint 200km-nél járok városi forgalomban. Ugyan BC mondja van még 13km - tehát kb 20 - de ez megint 6,5-6,6 átlagfogyinak néz ki.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
F_Gergely
őstag
papírok nem érdekelnek, nálam motorszám ugye nincsen, csak motorkód, az meg max eredetvizsgán bukna ki, de valószínűleg már eladva nem lesz, ha mégis akkor azt majd én intézem.
sziku69
senior tag
F_Gergely
őstag
ez nem a multi timer modulja?
sziku69
senior tag
Ez a biztosíték táblán van a kormány alatt. Ha leveszed a tetejét, a tábla jobb oldalán lehet látni a fekete hosszúkás csatlakozó részt. Ha azt kihúzod, és kiveszed a reléket, akkor a középső box irányába, ki tudod húzni a táblából.
Tegnap délután odagurultam a Sörös-ékhez, és kb 5 perc alatt kiderült a hiba, aztán még 3 perc volt a visszaszerelés.Vettem még egy hangszóró takarót a hátsó ajtóra mert az is hiányzott. Kb negyed órát voltam ott összesen.
trassher
addikt
Elhoztam a négy felújított lengéscsillapítót, az autó már a szerelőnél van. Kíváncsi vagyok milyen lesz a mostani állapothoz képest.
Redmi Note 7
Petyyyyy
addikt
Mindenképp referálj majd.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
trassher
addikt
Írok majd mindenképp. 4 darab gyári felújított csillapítóért fizettem 15K-t úgy hogy amiket kiszerelnek az enyémből azt viszem vissza. Csere nélkül lett volna 20K.
Redmi Note 7
w333
félisten
Ennyiért nagyon baráti ... majd mindenképp számolj be róla !
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Markizmark
addikt
No, eddig a héten minden nap pályáztam, sikerült 1 litert lefaragnom az eddigi rövidtávos fogyasztásból. 7 literre jött ki napi 50km pályával (120km/h 3500rpm) és az addig tartó 40km szakasszal. Jövő héten már tisztán csak munkába járós mérés lesz, akkor meglátjuk mit mutat. Most eléggé visszavettem az eddigi stílusomból, kíváncsi vagyok mennyire tudom lenyomni a fogyasztást. De ez alapján úgy tűnik semmi baja a lambda szondának, hiába dobja be néha a 13-as kódot.
Tegnap az olcsóbbik 95-öst tankoltam a shellnél, hát olyan is. 2 éve nitro+-szal járok, de szerintem maradok is annál.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Petyyyyy
addikt
AMD Power
titán
Az a baj ,hogy 1.5 millióért már nagyon sok jó autó van. De ez nálam maximum csak álom.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Borokafa
őstag
A második tankolásnál járok a nitro+ al, nekem is tetszik
Kickass
őstag
Welcome to the club
ateszka120
újonc
Sziasztok! Van itt egy eladó Astra H 1,8-as 2005-ös. Ami ugylátom elég ritka motor érdemes ezzel venni vagy problémás ez az 1,8-as 125le motor?
trassher
addikt
Igen csak érezhető a különbség csillapító csere után. Természetesen nem egy dupla keresztlengőkaros futómű kényelme de nem is üt semmilyen úthibán. Itt vannak a képek a régiekről. Konkrétan 2 ujjal minimális erőkifejtéssel be tudom nyomni az elsőt, a másik meg alig jön vissza. Mind a négyben rázásra lötyög az a kevés olaj ami megmaradt. A hátsókról lehagytam a porvédőt.
Redmi Note 7
beg
veterán
És jobb kézzel szép nagyot tudsz ütni szerszámmal a bal hüvelykujjadra
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
trassher
addikt
Rácsuktam a kocsiajtót 3 hete.
Redmi Note 7
adorjant
senior tag
Ez az egyik legjobb opel motor, ha betartották az előírásokat az évek során,akkor még sok évig számíthatsz rá.
sziku69
senior tag
A boltos állítása szerint, lehet hogy ez okozza a fordulatszám mérős km óra hibáját. Úgyhogy csinálok még egy próbát azzal is. Már becsukott szemmel is kiszerelem.
F_Gergely
őstag
ez szinte semmi.
Petyyyyy
addikt
Épp csak kezdi. Javíttatom is majd.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
F_Gergely
őstag
én egyenlőre nem foglalkozom vele, van más baja ami jobban zavar
Declare
őstag
Ha jol remlik, Te ugye benzines, kobmi autot szeretnel, viszonylag alap felszerelessel. Egy benzine 1.6 vagy 1.8 H astra szerintem 1M körül kifoghato. Ha kicsit batrabb vagy Nemeteknel nezel, szerveztek egy kirandulast a csaladdal, hazahozzatok a kocsit es meg igy is kijöhet 1M körül.
1,8 H karavan (+wiesbaden gyönyörü ) .
Marmint nem megmondani akarom en, h mit csinalj, vagy okoskodni, csak 1,5M hirtelen soknak tünt egy benzines H astraert
(#56076) ateszka120 1,8 H astra az joo jo motor es azzal mar dinamikus is a kocsi ha jol karban volt tartva nagy riziko nincs benne szvsz
[ Szerkesztve ]
Petyyyyy
addikt
Jó, nyilván nálam is így van, de ez is listára került. Előre félek moket mond majd a futóműves.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
#TOTTI
őstag
1 M-ért a legalját kapja csak, erős jóindulattal, Kolléga mostanában keresett, 1.8 M-ért talált megfelelőt 2009-es évjáratút. Amiben nincs semmi trükk az igenis drága.
goldblum
csendes tag
Azért a gyönyörű 1.8-as Astrának van egy kis kehessége, nem véletlen annyi az ára:
"- Klimaanlage funktioniert aktuell nicht
- Wagen hat einen sehr hohen Ölverbrauch (>2 ltr/1000 km)"
azaz:
- A klíma jelenleg nem működik
- Csöppet magas az olajfogyasztása (több, mint 2 liter / 1000 km)
Így azért már nem olyan csábító...
beg
veterán
"több, mint 2 liter / 1000 km"
Ez már kétütemű keveréknek is elég Trabesz is elmenne vele.
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
goldblum
csendes tag
De legalább elmondja. Itthon megokosítanák eladás előtt valami "minőségi" 20W-50-es olajjal, némi adalékkal, aztán a szerencsétlen vevő meg csak nézne egy idő után, hogy mi van...
Declare
őstag
Jo el nem olvastam csak peldakent dobtam be, kepek alapjan szep volt....de wiesbaden akkor is gyönyörü
Most rakerestem, 2005 töl Astra, kombi, manual valtoval, klimaval 4000 euroig 182db talalat van.... nehogy mar ez mind sz@r legyen
(#56087) tsigalko87 kiraly, akkor felfele megy az aruk vagy nem tudom, de en ennek csak örülök ha egy benzinest 1,8M adnak el, akkor az 1.7 dizelem meg jobban kell, hogy tartsa magat
(#56090) goldblum egyebkent ez is elgondolkodtato igen....az, hogy a klima nem müködik, nem a vilag vege, egy ennyi idös kocsinal...a motor az mas kerdes
[ Szerkesztve ]
#TOTTI
őstag
Nem feltétlenül drágább a dízel, sőt a kis kilométeres benzines drágább, mivel a köztudat eltolódott a sok óra tekergetés miatt, hogy 160e-nél már köhög a dízel, ami nem valós inger sajnos.
Ne a piac legolcsóbbjához viszonyíts, a jó H Astra szerencsével 1,5-1,6M, persze lehet a 10 éveseket is nézni de ott meg állapot, szervizmúlt határeset.
Petyyyyy
addikt
Full extra... [link]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
F_Gergely
őstag
ez hol full extra?
Markizmark
addikt
Azt írja elektromos ablak hátul, erre ott a kurbli. Kitudja még mi nem igaz, ennyiért ...
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Petyyyyy
addikt
Hát ezaz, pont erre írtam azt a fejecskét. #irony
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
Declare
őstag
Mi az hogy jo H astra? kombi/sedan/gtc/dizel/benzin/felszereltseg/evjarat....szvsz ezek hatarozzak meg az arat. Dizel mindig dragabb, az azonos kategoriaban, szerintem ez soha nincs maskent
trassher
addikt
Markizmark
addikt
Ha a gumi a futófelület szélén kopott csak el akkor az nem a csillapító hibája, hanem kevés volt benne a nyomás. A rossz csillapító kagylós kopást eredményez.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.