Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- "A homoszexualitás természetellenes" 😠
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
válasz Declare #51716 üzenetére
Kipuff kérdéshez: ezt pont nem jól gondoljátok, mivel a turbósban általában a turbó a legnagyobb folytás, persze hangban azért van különbség ha van rajta még egy középdob meg egy sportdob a végén, de pl nekem a turbó benzinen volt a leömlőtől végig egyenes cső és nem volt elviselhetetlenül hangos. Legjobb szemléltető példa az F1-es autók hangja, míg a V12/V10/V8 szívók voltak ordított mind, most arra panaszkodnak milyen halk a turbós V6. Persze a méretezésre így is figyelni kell hiszen egy túl nagy átmérőjű rendszerben nem elég jó az áramlás és ez a teljesítmény rovására megy, de pl egy szívónak mindenképp kell valami folytás, és enélkül vagy nem megfelelő folytás nélkül sokkal hangosabb lesz mint egy turbós.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: HC Pointer Kft.
Város: Pécs
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest