Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
- Itt az új LOGOUT!
- A gépház modding sötét oldala.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kickass
őstag
sziasztok!
van valakinek kozuletek `B` Vectraja? esetleg valakinek tapasztalata vele? Igazabol arra lennek kivancsi mi az amire ennel a tipusnal oda kell figyelni, van e esetleg olyan hibaforras ami rendszeresen elofordul veluk (most nem feltetlenul rohado kasztnira vagy egyeb egyebkent jol lathato hibara gondolok). Hasznalt auto vasarlasat tervezem es egyelore ez is benne van a pakliban, van itt helyben is egy nagyon jo ajanlat mielott elvinnek pl szervizbe atnezetni mi is megneznenk h egyaltalan erdemes e szaki altal vizsgaltatni vagy van esetleg olyan speci hibaja ami miatt mehet a levesbe.
valaszotokat elore is koszi
-
-
Kickass
őstag
válasz bambano #14761 üzenetére
'Az új csillapító 100%, 40%-nál kötelező cserélni, magyarul 2/3-ot elveszít 5 perc alatt.'
Ha eddig nem olvastad, egyebkent a csillapitokat csak a meresek alapjan cserelteted vagy van fizikai jele is annak, hogy beszartak?
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz Gergőke88 #31387 üzenetére
Kombi jól jöhet, nem zárkózok el, nyaralás, cuccolás satöbbi.
Éves futás 12000-15000km de az 80%-ban közút/autópálya (még a mostani verdát el nem adtam kevesebb mint egy év után10k km-t mentem abból 3500km 2 nyaralás volt, illetve legalább további 3500km 2x25km ingázás egy másik városba párom rokonaihoz hétvégente, a maradék város) ezért is játszik dízel. 1.7 Isuzuról egyébként is csak jókat hallottam, a 2.0dti-ről viszont semmit.szerk.: a sedan forma jön be legkevésbé
szerk2.: nekem is a 3as fehér 1.6kombi a kedvencem
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
Jelen pillanatban két dologra koncentrálok.
Egyrészről a futómű legyen úgy-ahogy rendben, vagy ha nincs legyen kellően olcsó.
Másrészről a kasztni, fő szerkezeti elemek legyenek épek előny ha nem volt előtte kiflibe hajtva az autó. Persze egy 10-14éves autótól nem feltétlenül kell elvárni hogy teljesen sérülésmentes legyen csak az a nem mindegy mennyire. Illetve hogy ne legyen rozsda! Inkább cserélek 2x motort egy autóban pláne egy kommersz modellben amihez elérhetőek az alkatrészek mint hogy karosszériázni kelljen, már ha egyáltalán lehet. Egy jó karosszériásnál két küszöb cseréje lakatolás festés többe van mint egy komplett motor csere.
Szóval kasztni, fék lehetőleg futómű legyen rendbe. Ezek a fő prioritásokKm lényegtelen úgyis azt hazudnak amit akarnak, az autó általános állapota számít. Úgy tudom én is hogy a duda+váltószoknya egyébként is achilles sarka a beltérnek egyébként is gyenge minőségű.
Azt is tudom, hogy linkről nehéz véleményt mondani viszont egy márka specifikus fórumban lehet már ezekről a képekről is feltűnik valakinek valami olyasmi ami miatt meg se érdemes nézni egy adott autót és ezzel időt esetleg még pénzt is spórolok magamnak.
-
Kickass
őstag
elgondolkodtató, hogy a legtöbb 150-200k km-rel hirdetett társa ugyanígy vagy hitványabbul néz ki...
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Z14XEP láncos motoron mi a hivatalos lánc csere periódus?
-
Kickass
őstag
Sziasztok!
Csatlakoznék a klubhoz.
Ma vettem egy G Astra Caravan-t.
Motor 2.0DTI (Y20DTH), évjárat 2001
manuál klíma, 2légzsák, ABS, tempomat
Megkímélt szép állapotban, töltök majd fel róla képet is.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz diablo1984 #33539 üzenetére
248700km volt benne óra szerint
Nem egy széthajtott darab, karosszéria nagyon egyben van, törésnek nyoma sincs. Két lökös volt fényezve.
Ülés nincs kagylósra kiülve, tényleg megvigyázott darabnak tűnik.
A motor adagolós, kettős tömegű van meg egr, részecskeszűrő nincs.Már lemondtam a G Astrákról rengeteg lehajtott darab van, tipikus melós autó a legtöbb, nem is ezen a vonalon nézelődtem csak elmentünk itt a városban pár kereskedést megnézni, és az utolsó előttiben feltűnt ez a feketeség. Elkezdtük nézegetni, egyre jobban megtetszett.
Hívtam nálam hozzám jobban hozzáértőket, mentünk próbakört aztán megalkudtunk és elhoztam.
-
Kickass
őstag
válasz zolikaDB #33542 üzenetére
Egész jól megy igaz van egy kis turbólyuk + dízelesen rövid a használható fordulatszám tartomány. Volt már szívó benzinesem, turbós benzinesem, és most turbó dízel, egy 144lovas Alfa156 volt közvetlen előtte. Nem érzem gyengének, a próbakört 5személlyel tettük meg, teljesen jól gyorsult úgyis.
Fogyi adatokat két nap alapján csak korlátozottan osztanék meg, 5.8-as átlaggal vettem át, nullázás után most 6.1-en áll, főúton 95km/h óra körül tempomattal konstans 4,7 jelzett a fedkomp pillanatnyi fogyinak.diablo1984: Köszönöm!
tboy93: Én is remélem. Km órát próbaúitg nem is néztem csak a visszajelző lámpák miatt, az autó általános állapota magáért beszélt. Nem esküdözök hogy ebben ennyi van, nem is érdekel, de sokkal könnyebben elhiszem mint a 150-18ezresnek hazudott példányokat szétfeslett kormány/váltószoknya/üléshuzattal, rohadó kerékjárati ívvel. Sok ember aki inkább az ilyeneket veszi meg elsírná magát ha tudná valójában mennyi km van az autójában és azt, hogy tették bele.
Láttam patika állapotú 450.000km-t futott példányt is.[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz trassher #33801 üzenetére
Ez a 16os ültetés nélkül bután nézne ki. A 15ös meg egy legalja bazinehéz vacak, fel nem raknám.
Lökj fel 15ös acélokat fesd le szépen őket feketére, a maradék lóvét meg költsd valami fasza gumira, nem te leszel a menő csávó a diszkó előtt, de egy tempós kanyarban fényéveket versz majd a peresgumis nagyfelnis kollegára aki a kátyúkat meg csatornafedeleket kerülgeti nehogy defektet kapjon.
-
Kickass
őstag
A tied teljesen oké, szerintem a legtöbbünknek ugyanígy áll be, főleg városon kívül ha nem kell araszolni és nincs meleg se.
A gyári osztás sose pontos ha vkinek van infrás hőmérője rá tud mérni, nagy valószínűséggel magasabban lesz az adott hő mint amit a műszerfalon látsz vagy hiszel.Konszern autókhoz egyébként se hasonlítsd, elcsalják a hőmérsékletet, mind fixen beáll középre rövid idő alatt, de az se reális, de ezt eddig még csak náluk láttam illetve olvastam róla, hogy ez direkt így van.
Azt egyébként nem láttam milyen motorral szerelt Astra-d van, nyilván egy kis köbcentis szívó, egy 1,8 szívó és pl az én 2literes dízelem nem egyszerre fog bemelegedni.
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz trassher #34110 üzenetére
Ez továbbra se probléma szerintem.
De ha nagyon meg akarsz nyugodni olvastasd ki a pontos értéket meleg motornál op-commal vagy mérjetek rá ahogy korábban írtam infrás hőmérővel.
Kint a napokban volt 1-2, nagyon max 4-5 fok, főúton ilyenkor elég jó hűtést kap, sokkal feljebb nem is fog menni.
Ha van fűtésed és a vízcsövek melegek (kinyitott a termosztát) én nem bolygatnám. -
Kickass
őstag
válasz Blue Eagle #34285 üzenetére
Szintén Y20DTH, G asztma, most érjük el a 250k km-t, semmi hangja nincs, hozzá nem nyúlok az tuti.
-
Kickass
őstag
Rejtőzködünk a garázsban (hdr..)
-
Kickass
őstag
válasz #81556480 #34535 üzenetére
Eredetileg én is mókolni mentem le, ki akartam cserélni a pollenszűrőt, a kesztyűtartó kivételéig el is jutottam de aztán ott megakadtam, úgyhogy inkább fotóztam
Azért egy ilyen akna nekem is jól jönne.AMD Power: bizony jó dolog a garázs, nálam is ez az első autó ami garázsban pihen, de az ultimate az szerelőaknás garázs mint a cartársnál
-
Kickass
őstag
Ma olajcsere megvolt, Mobil Super3000 5w40 olaj + Mann szűrők.
Átnézték a futóművet, egy darab belső féltengely gumiharangot kell cseréljek. -
Kickass
őstag
válasz Remekelek28 #34873 üzenetére
Az a baj,hogy álló helyzetbe,itthon parkolva tünt el belőle 7 deci viz percek alatt.
Ezt csak én értelmezem úgy hogy álló helyzetben parkolva, motort leállítva is fogy belőle a víz? Mert az akor bizony nem motorikus probléma hanem vhol ereszt a rendszer.
Egyébként ekkora mennyiségnél ha átégett a tömítés vagy gátas elég szépen füstölnie kéne fehéren.
-
Kickass
őstag
válasz Remekelek28 #34943 üzenetére
Debrecenben tudok neked ajánlani nagyon jó maszek szerelőt, mechanikai szerelés terén mindent rá lehet bízni és nem drága. Én ha bármi nem elektronikai jellegű gondom van hozzá viszem az autót, az időszaki szervízekre is. Maximálisan alapos és megbízható.
Ha érdekel priviben átküldöm az elérhetőségét.
-
Kickass
őstag
[ Szerkesztve ]
-
Kickass
őstag
válasz Markizmark #35394 üzenetére
Egy dízelnek sem szabad füstölnie.
A füst az elégtelen égés miatt keletkezik, tehát ha valami konstans füstöl akkor ott valami nincs rendben. Egy sima adagolós dízelnél padlós gyorsításnál max egy pamacsot dobhat. Közös befecsisnél is, legalábbis a Merci CDI se okádja. -
Kickass
őstag
Priviben tud valaki segíteni honnan lehet Opel diag szoftvert 'szerezni'?
Op-Com, vagy ilyesmi.KKL kábelem van amivel elvileg ugyanúgy működne, de az 'ismert' oldalakon nem találom.
Előre is köszi!
-
Kickass
őstag
-
Kickass
őstag
válasz Buster17 #35784 üzenetére
2.0DTi (Y20DTH motorkód) most bő 1500km alapján 6.3 télen, város rövidebb távok főként (20-25km)
Most volt egy Debrecen-Budaörs-Debrecen bő 500km picivel 5liter fölött jött ki, főúton 100 ahol lehetett 110es tempóval.
Nyáron ez bő fél literrel kevesebb lesz illetve hamarabb fog bemelegedni.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen