Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- Öregszem
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Windows 11 - HP Pavilion – 15 cc516nh (2LE41EA) laptopon Intel I3-7100U TPM2.0
- Még mindig itt tartunk jelenleg...
- Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Szólánc.
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
válasz Kickass #95070 üzenetére
Nekem az van, a 260LE-s. Ugyanaz a motor, mint az OPC, kivéve az injektorokat. De optimalizálással tudja az OPC szintet.
A vezérlés az cserés, ha 2013 előtti az autó. A gyári szett nagyon drága, de van gyári minőségű szett, ami megfizethető. A 4x4 Haldex rohadt jó, de figyelni kell, hogy 60e-ként szűrő és olajcsere meglegyen benne.
Az automata váltó jó konstrukció, nagyon szépen dolgozik, itt is a 60e olajcsere, ami kötelező. Ha nincs öblítés, akkor 30e-ként a ~4 liter, ami lejön.
Ez az enyém, ő egy Irmscher verzió:
Azóta leültettem, ill. pogácsákat is kapott:
Imádnivaló autó, bitangul tud menni. Az enyém alatt van még egy Friedrich Motorsport full szett (turbótól). Így elég szépen szól, még szebben, mint az OPC, de nem túl durva.[ Szerkesztve ]
Declare var, not war. - Alcohol & calculus don't mix. Never drink & derive.
-
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #95074 üzenetére
Neem, nekem "csak" 3.2 V6-os Vectrám volt, az OPC Vectra volt az elsö, amiben gondolkoztam, csak mivel azoknak az ára egy normális darabnál 8e-töl indul, de inkább beleharap a 10e €-ba, ekkor merült fel az Insignia, mivel ennyiért már jópár van közülük eladó, és külsöre azért elsöre eléggé bitang.
Akkor olvastam utána, és bár alapvetöen nincs bajom azzal, ha egy autóval foglalkozni kell, ezt-azt kicserélni, ezek, amiket írtam már túl vannak azon, amit egy ilyen korú autónál nekem"belefér". Pluszban jött a menetteljesítmény/fogyasztás sokk, így inkább más irányba kezdtem nézelödni.
@aero:
A hang szerintem is, ami mellette szól, de pl. szétnézve a piacon 10-15e € körüli sávban azért találni V6-tal alternatívákat, én pl. lehet inkább egy ilyet vállalnék be, ha már úgyis költeni kell mindkettöre: [link] (Off:Audi S4 3.0TFSi). V6 is, jobban is megy, fogyiban is jobb. Csak a piros belsö helyett kellene valami emberibbet keresni. -
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #95070 üzenetére
A legtöbb infót (akár eltántorítót is) az Insignia fórumon tudsz olvasni igen.
Sajnos azért a HF probléma nem annyira egyedi, InsigniaRicsi (aki az otthoni OPC-ket is leginkább szereli) már jópárat szétszedett, aminél HF-ig ért a baj, szük a motortér, és elég combos a motor, plusz ott füt a turbó is mellette, így eléggé ki vannak téve a motortéri dolgok (csövek, vezetékek) a höhatásnak.
Nyilván minden autó háklis a hidegen rugdosásra, de az OPC mocija talán méginkább. A 4x4 Haldex szokott még letérdelni, ott is megfelelö idöközönként folyadékot illik cserélni, a hátsó diffi kezd búgni elöbb-utóbb mindben (német csoportban rendszeresen feljön), illetve ahogy írtad, láncprobléma (bár ez cserével orvosolható végülis). Illetve a leömlö reped el az összesben (elöbb, vagy utóbb, de utoléri mindet), oda akkor már élböl valami aftermarket tuning csövezést szoktak javasolni, az nagyobb eséllyel tartós lesz. Váltóról sok rosszat nem olvastam, hagyományos automata (nem DSG) így azok nyügjei (wandler, dió, szelepkosár) elöjöhet, ez futás függvényében.
Maga az autó is 3,5-4 millió Ft, aminél a fenti dolgok kiadnak még egy jópárszázezres, ha összesen nem milliós javítást akár. Az elsö fék mivel csatornafedél méretü Brembo cucc húzós tétel, a többi alkatrészre nem szoktak sikítani a tulajok.Számomra a fö "no go" volt, hogy hiába gonosz szemböl, a 325 ló ellenére a sárnehéz tömege miatt csalódást keltöen "lomha", cserébe éhes jószág.
Kombináltra írnak 11-12 literes fogyit, városban 16-17 litert inkább. Mellé Zeperfs.com-on megnéztem a számait, egy 100 lóval gyengébb Octi RS kombi fejet, vagy jobbat megy, mint az OPC, és nem eszik 8-10 liternél többet. Kérdés, hogy a V6 brümm-brümm megér-e ennyit az embernek. -
ArthurShelby
addikt
válasz Kickass #95070 üzenetére
A korai szériák insigniából nem voltak túl jók (ez gondolom igaz az opc-kre is).
Ha az autohold alatt a visszagurulásgátlót érted, akkor az az elektromos kézifékkel jön mindig (nem a váltótól függ).A rosszban mindig van valami megtévesztően jó, különben nem választanánk a rosszat
-
_seth_
veterán
válasz Kickass #77499 üzenetére
Ottservice, kelenföld Neszmélyi út, egy ezres volt.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #76529 üzenetére
Igen, az elsö bekezdésben igazad van, mostanában egyre nagyobb divat ehhez hasonló cikkeket írni, TC-n is egyre gyakrabban vannak ilyen " megmondós " témakörben készült írások. A cikkekböl valóban legtöbbször hiányzik a konstruktív megoldás ( amire mondjuk újságíróként pont, hogy törekednie kellene szerintem is ), megint más kérdés, hogy pontosan mindenki tisztában van vele, hogy a felelös szerveknek eszük ágában sincs ebbe az irányba tendálni, talán ezért Sem törekedik senki az ötletadással. Pedig a pályákon egy átlagsebesség-méréses rendszer valóban simán megdobná a költségvetést, az embereket meg kicsit visszafogná.
Bár ez is csak a gyorshajtást fogná vissza, a leállósáv-on elözést, tolakodás, egyebeket kis eséllyel.A többi része a kommentnek nagyjából visszavezethetö arra a 3 jellemzö közül 1-1-re, amit írtam, Én is erre céloztam, hogy a közlekedési morál egyre katasztrofálisabb, és ebben nagyon sok minden belejátszik, bizonyos része az embereknek egyszerüen képtelen helyzetet kezelni, szituációkat megoldani ( márpedig a közlekedés nagy része erröl szól, hogy változó szituációkat oldasz meg sokszor ).
A jobbra tartás pedig nagyon fura, mert szerintem pl. elég sok helyen kinn van ( út feletti infó-táblákon is gyakran olvastam, út menti táblák is vannak sok helyen ), ergo ha nem is tudja, akkor is látja a kiírást.
Csak itt jön be, amit Te is írtál, és vonatkoztatható az " önzö " jelzöre, hogy
" Ehhez adódik még a magyaros fűszer, vagyishogy mindenki szent meggyőződése az ha már kifizette az autópályadíjat akkor ő azt csinál amit akar. 110-el döcög a belsőben vagy középsőben, nem segíti egy átmeneti gyorsítással a gyorsabban haladni akarókat,...", illetve az általam írt feszült/stresszest kiegészítve a komplexusossággal igaz ez:
" Másrészről ott van az indokolatlanul senkit nem kényszerítünk pl. vészfékezésre, tökmindegy ha mögöttem 210el érkezik valaki akkor se hajtok ki elé 130al csak azért hogy na majd én most jól megmutatom lassítson le a paraszt. ".De ugyanez utóbbi megvan akkor is, ha 140-el mész a belsöben, és egy lomhább autó ( lehet furgon, vagy lassabb személyautó, mindegy ) 90-100-al az utolsó pillanatban kicsapja magát eléd, mert neki " joga van elözni "... :/
Illetve nagyjából megvan ez itt Németországban is, sokan itt is gondolkozás, nézés nélkül kijönnek eléd, utazgatnak üres külsö sávnál is a középsöben, ezért is írtam, hogy ez nem hungarikum, úgy ámblokk az emberiség zusammen romlik egyre szomorúbb irányba, viszont arányaiban itt kint egyelöre ritkább, mint otthon, legalábbis amerre én eddig közlekedtem itt.
-
kmarci25
veterán
válasz Kickass #76529 üzenetére
A nagy részével egyetértek. Pár dolog... (Illetve kétszer ugyanaz.)
magyar vezetők nagytöbbsége nem tud autópályán közlekedni
Ehhez adódik még a magyaros fűszer, vagyishogy mindenki szent meggyőződése az ha már kifizette az autópályadíjat akkor ő azt csinál amit akar.
Felesleges önmagunkat ostorozni, így van ez a többi néppel is. Ugyanolyan arányban vannak s*ggfejek az utakon másutt is. Gyakran járok az M0-on M6 és M5 közti szakaszon 2x3 sáv, a legszélső általában üres. A belső és a középső pedig tele, és a legtöbb nem magyar rendszámú. (Ezen a szakaszon amúgy erős a tranzitforgalom.) Ja, és persze a belsőben 110-zel megyünk. Rendszeresen előzők úgy, hogy a legszélsőből 110-zel a belsőben megelőzőm a 90-nel közlekedőt, majd ismét kettős sávváltással vissza a külsőbe. (Persze kellő körültekintéssel.) Néhányan ilyenkor reagálnak és kijönnek a külsőbe, de a nagy részük bambul tovább, és lehet, hogy engem hülyéz le éppen.
Környező országokban autózva sem tapasztaltam, hogy jobb lenne a helyzet. A horvátoknál pl. még súlyosabb szerintem. Nem magyar dolog ez, bőven általános.
Illetve amit még észrevettem az az, hogy nagyon sok vezető a tükröt csak akkor nézi, ha a sérót lövi be. Iszonyatos helyzeteket tud teremteni, mikor látom, hogy nem nézi a tükröt, és még arra is nekem kell figyelnem, amit neki kéne figyelnie a saját tükrében. Párhuzamos közlekedésnél pl. nem úgy van az, hogy csak megyek mellette, mert az ő sávjában lassít vagy áll valaki. Simán áthúzza elém, majd én vigyázzak.
"There must be some way out of here" / Said the joker to the thief
-
-
-
trassher
addikt
válasz Kickass #71607 üzenetére
Azt tudom milyen fajta. Anno mindkét oldal sötét volt nekem, akkor cseréltem az összeset kivéve a km számlálóét mert olyan nem volt a boltban. Ez kell neked, színhelyes kell, de azt úgyis látod ha kiveszed, hogy hova melyik megy.
Km számlálóhoz pedig ezt dobja a cromax.Redmi Note 7
-
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #70034 üzenetére
Az enyém alatt pluszban állítható magasságú gewinde futómű volt, de a gyári OPC futómű is alacsonyabb es keményebb, mint a kisebb motorosoké, ergo a rugó-gátló biztos, hogy más, ezen kívül szerintem megegyeznek. Esetleg még a stabilizátor mérete térhet el, sajnos nem tudom megígérni, hogy alámászok, és megmérem, mert szombat óta már az új tulaj leli benne örömét, az meg hülyén nézne ki, ha csak úgy éjjel stikában alákúszok a házuk előtt.
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #69467 üzenetére
Őszintén szólva fogalmam nincs - és részben ezért sincs még kész. Itthon a mindenhez IS értő szerelőm nézett rá, ő állítótta fel a diagnózist. De úgy éreztem jobb, ha kivárom a március végét, hiába van olyan borzasztó messze. Majd akkor ráncbaszedi a motort a pécsi szaki - akit lehet említettem már 20 éve csak Opel dízellel foglalkozik.
Addig meg kellően sűrűn van nívópálca ellenőrzés.zolikaDB - Pont most láttam. Kiba jól állnak neki a dísztárcsák. Ezt max bontásra.
[ Szerkesztve ]
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
-
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #66443 üzenetére
Egyáltalán nem tutkeráj az infó, mert nem volt még bontva. 10-ből 9 nagyokos - köztük a szerelőm is - azt mondta van benne évjárat és motorkód alapján. Ez majd csak március végén fog kiderülni, akkor kerül az opel-dízel specialista kezei közé.
diegho - Jól hangzik, csak fateromén meg felül van a (papír)szűrő és felfelé is áll. Ha jól emlékszem abban meg alig-alig van olaj.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
trassher
addikt
válasz Kickass #64452 üzenetére
Persze, hogy nem fog mert irreálisan drágán adnak bármit is ami abból fakad, hogy nincs. B5, B5.5 passathoz egy komplett bőrbelső ajtókárpitokkal együtt és gyári könyöktámasszal ami egyben kardánbox is 50-60K, ugyanez g astrához 100-tól indul kartámasz nélkül mert mint tudjuk az sincs.
A suzuki és honda egy szelete a tipikus hülyegyerek autós akinek az a lényeg, hogy hangos legyen. Nekem 6 év suzukizás alatt a legdrágább dolog egy komplett kormánymű volt 24K-ért, bontva ugyanez 10-13K és az is kopog mint amit kicseréltettem. Az is igaz, hogy a 2 szett gumim szereléssel együtt 130K volt, mások meg mondták, hogy minek ilyen drága gumi mikor csak egy suzuki. Nekem meg pont nem volt mindegy, hogy 4-en beleesünk e télen az árokba visszafelé debrecenbe vagy nem.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
M_o_g_y_i
őstag
válasz Kickass #63081 üzenetére
Einstein is megmondta, minden relatív.
Pl. fater Punyeszéhez képest "élmény" a céveki.
De ha pl. az OPC vonalat, vagy a 2.0T motorral szerelteket nézzük, ott már adott a teljesítmény is a mókázáshoz.4db szép állapotú 4x100 6.5x15 ET35 acélfelni eladó!!! - Olyan nincs, hogy valami nem sörnyitó!
-
beg
veterán
válasz Kickass #63059 üzenetére
Nincs. Ezért vagyok fapad párti. Ami nincs benne, az nem romlik el A többi pedig úri huncutság.
Persze, tempomat, automata parkolás, automata váltó, automata sofőrhelyettfigyelekmindenre. De akkor minek vezetni, ha csak beteszem a löttyedt popsimat és azt mondom: gyí. Nem kell sávtartanom, nem kell váltanom, nem kell fékeznem, nem kell semmit csinálnom. Akkor mi értelme[ Szerkesztve ]
You are the result of 3.8 billion years of evolutionary success, act like it. Sarcasm is the body’s natural defense against stupidity.
-
venomka1
aktív tag
válasz Kickass #62770 üzenetére
Mire talalok olyan szerelot aki azt javitja meg amiert rosz az autom, addigra tudnek venni egy masik autot azert a penzert. Ugyan is ott meg all az autoszerelok tudasa hogy olajcsere, es szurok csereje. De ha valoban beteg az auto, es kellene hozza agy is hogy meg talalja a hiba okat, az mar kimeriti a tudasukat.
-
Szada85
aktív tag
válasz Kickass #62323 üzenetére
Igen, jó észrevétel, mondjuk a szinteknél van sima "Astra" is, nem tudom, hogy esetleg az takarja-e ezt. Nem hibátlan az oldal, vannak dolgok, amik hiányoznak, pl az F Astránál is a felniknél több, mint 3 féle volt, szóval biztos sok ilyen apróságot lehet találni, viszont sok érdekesség is van, emiatt osztottam meg.
-
steve1021
csendes tag
válasz Kickass #62138 üzenetére
Fogyasztás 5.2 es 5.7 között van főleg fő úton használom 100/110 haldava.Üzemeltetés:komplett vezérlés vízszivattyúval, lengés csillapitó csere,kézifék kötél,olaj és összes szűrő csere,müszaki vizsga,klímatöltés,futómű beállítás ez volt munkadijal 150.000ft.Cakli pakli szerintem nem vészes.Ami viszont esedékes lesz még az idén az a kettős tömegű csere de hát ez van.
A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
Petyyyyy
addikt
válasz Kickass #62138 üzenetére
Fura egybeesés és ugyan még messze nem is végeztem az Astrával, de ha váltani kéne úgy...5-6 év múlva, addigra ugyan túl öreg lenne az összes C Vectra, viszont jelenleg nem tudnék megnevezni másikat a márkán belül, amibe átülnék.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
-
steve1021
csendes tag
válasz Kickass #62120 üzenetére
2005 évjárat 11 havi Opel Vectra C Caravan 2015 decemberében lett az országba behozva Németországból(Drezda mellől) gyári Gts kivitel(ültett futómű gts lökháritó).273000 KM VAN BENNE.
Extrákkal jól megtömve (ha kell felsorolom).Vásárlás után rögtön egy vezérlés csere volt első lengés csillapító olaj csere szűrökkel,klima töltés,műszaki vizsgáztatás.Fogyasztás nekem 5.2 és .5.7 között.Minap járt porlasztó ellenőrzésen a képen látható eredményeket hozta.Nem tudom mit szeretnél még róla tudni?A chiliszósz nem más, mint határozott fellépésű ketchup
-
trassher
addikt
válasz Kickass #62094 üzenetére
Akkor most kicsit megnyugodtam. Nálam nyiszogó hang van mint amikor egy csapágy már nem 100-as. Azóta van ilyen hangja mióta a kompresszor úgy gondolta, hogy szétesik. Arra tippelek, hogy a kompresszor ékszíjtárcsájának a csapágya égett meg és emiatt adja a hangot.
Ezen mekkorát nevettem
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Kickass #60715 üzenetére
Nem spórolás a cél, ha az lenne akkor netről vásárolnék nem helyben. Egyszerűen csak kíváncsi vagyok, hogy mi van a dolog mögött mert tényleg kb a csapból is az folyik, hogy a mannol.
Aral-ból csak a high tronic g-t próbálnám ki mert az kifejezetten gm-hez való de nem igazán találni sehol. Bezzeg f van mindenhol. Jelenleg is ugyanott lakom csak még munkakeresés fázisban vagyok így nem vagyok debrecenben.odorgg: Keress rá a hozzászólásaimra a topikban és megtudod milyen egy 600K-s g astra nyugdíjas tulajtól.
Petyyyyy: Ugrott egy 100-as
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Kickass #60710 üzenetére
Többen is írták, hogy jó és gondoltam kipróbálnám. Eddig eneos ment bele csak kíváncsi vagyok mással milyen. Fuchs-ot nem ismerem, castrol-t nem igen vennék újra, aral high tronic g nincs sehol. Marad az eneos, mannol. Fuchs-ról mit érdemes tudni (nem Horst-ról )?
Redmi Note 7
-
zolikaDB
veterán
válasz Kickass #59822 üzenetére
Legalább ez nem húzott le... Posta János klíma
-
trassher
addikt
válasz Kickass #59286 üzenetére
Íme a számok:
-mágnestekercs tekercselés: 5.000
-egyik helyen szerelés: 21.000
-másik helyen szerelés: 23.500
-opel magocsa: 3.000
-bontott klímakuplung: 6.000
-hűtő csere + szerelés: 35.000
Ez így összesen 93.500 Ha nem hallgatok a helyi okosokra akkor a 21.000 és a 23.500 szerelési díj nincs, azok csak próbálkoztak de állították, hogy ők értenek hozzá. Persze, mint én a harangöntéshez. Ha azokat leszámítom akkor 49.000 forint. A tönkretett gyári kuplungot és tekercset nem számítom mert annak az árát visszakaptam. Ez a szerelő valóban korrekt, mikor mentem mondta, hogy na akkor üljek be és próbáljam ki. Valóban ideadta az 50%-os kedvezményét, a hűtő magában lett volna 33.000.beg: Jövő héten megy a kasztnishpz, a fél autó fényezve lesz.
lsebestyen: Itt vannak a képek az alsó csík két végéről. Kicsit más mint f astránál de a lényeg látszik.
Redmi Note 7
-
Declare
őstag
válasz Kickass #58977 üzenetére
Nem mondhatod, hogy dizel fikazo lennek , ugyan ugy megvedem a dizelt az indokolatlan negativ velemenyekkel szemben....de a hatranyairol is tudni kell.
Neki sem azt irtam, ha megnezed, hogy add el azonnal! Irtam, hogy nem egyszerü a kerdes, azt is leirtam (ahogy Te is), hogy ha megtartja az olajcserekre figyeljen....
Valoban nem irta, hogy a 6-10k km hogy jön össze, de szerintem kicsi az eselye, hogy havonta 1x 500km föuton
Neki kell dönteni, jövöbe nem lat senki....lehet a következö 5 evben se lesz semmi baja (jo konstrukcio ez az 1.7 cdti, plane ha figyel ra, betartja a praktikakat, hogy kinyomott kuplunggal inditjuk/allitjuk le, nem tapossuk amig hideg, nem löjük le a forro a motor, sürün, jo olajat kap, jo gazolajat kap....), de igenis benne van a pakliban, hogy lehasal valami dizel nyüg es akkor bezony gyorsan kijöhet 6 szamjegyü javitasi szamla.
-
zolikaDB
veterán
válasz Kickass #58968 üzenetére
Tavaly heti 4x jártam meg Pestet 8 hónapon át, plusz a hét többi napján Debrecen és vidék.
Oké, pár alkalommal kollegám autójával jöttünk, meg volt 1-2 alkalom szünet. Így kijött az évi 15e km. Ez még nem indokolja a dízelt, de akkor is barátságosabb felhasználás, mint napi 2x iskolába vinni a gyereket
Ezzel azt akarom mondani, h ésszel hajtva nem kell évi 40e km-t beletenni, csak figyelni rá. Mert a 40e km-t is lehet gyilkolva, meg a 10e-t is lehet "dízelbarátan". -
Declare
őstag
válasz Kickass #58968 üzenetére
Nezd, en a velemenyemet irtam le, ird le Te is a tiedet
Nekem a valto hiba a semmiböl jött, kb par honap alatt kezdtem biztosan hallani a fura hangot, majd kaptam a hidegzuhanyt a nyakamba. Az egr beragadas ugyan csak hirtelen jött, az auto megvetele es atvizsgalasa utan. Baratom 3 as bmw ben a nagyszerviz utan egy nagyobb autopalya temponal pukkant el a turbo, elöjel nelkül (valami lerakodas volt ott is a varosi hasznalat soran, aminek nem volt jele, majd megtekerte a palyan, valami nem tudott ugy hülni vagy szellözni vagy nemtudom es elfüstölt). A kettöstömegünek pedig vitan felül all szerintem, hogy a rövidtavu hasznalat gyorsan kinyirja....motorkodot nem irt ez igaz, ha nincs benne dpf (kicsi az eselye), akkor azt a reszet visszavonom, ha van benne, fenntartom.
Ezen kivül itt a nemeteknel nagyon sok a dizel auto es latom, hogy azok az emberek akik helyijaratban hasznalnak egy modernebb, dpf es dizelt, mennyit hrdjak a szervizbe, legyen az audi, vw, bmw....
Az ado resze ha nincs különbseg (fura, de nem tudom nyilvan), akkor megint csak visszavonva
Ezen kivül sajat tapasztalatbol latom, mennyire nem csipi az autom a varosi pöfögest....ezert irtam, amit irtam. En ilyen felhasznalas mellett, nem hasznalnek egy ilyen autot varosban....regi adagolos, dpf, meg minden nelküli dizelek eseten mas a helyzet, mint ezt regebben beszeltük, ott nem is szoltam volna....de itt (még ha a motorkod nem is egyezik), van tapasztalati alapom....es ezalapjan leirtam a velemenyem...ennyi
(#58973) F_Gergely "Két dolog van amitől minden dizeles retteg, turbó és adagoló" ha adagolos es akkor könnyü az eleted. Ha nem akkor magasnyomasu rendszer, injektor, dpf, kettöstömegü....es ki tudja meg miröl nem tudok az a haverom, akinek a pdtdi passatja volt, ö is lazan 800k fölött költött a motorra....latok nagyon sok remisztö szamot, amit az emberek a dizel autokra locsolnak el (kollegam a 2.7 es ugyancsak varosi A6 audira, most volt nemreg szervizben a Q7 es audi itt a cegnel, mert dadogott a motor, a 2.0 tdi a4 audi, amit most eladtunk ugyancsak többször jart szervizben, mert volt vele ez az....tudnam sorolni....az hogy en 2 ev alatt kb 250 et költöttem dizelesseggel összefüggö problemara, azzal a szerencsesek köze tartozom ugy latom
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Kickass #58962 üzenetére
az hogy 3 eve nincs baja, az nem jelenti azt, hogy fel ev mulva nem fekszik ki a dpf ettöl a hasznalattol, vagy a turbo vagy akarmi....egy turbot mondjuk lehet hallani elöre, de a dpf et nem...az egyszer csak kiirja, hogy csereld ki 300k ert....ha sokat autozik es ezert a kedvezö dizel fogyasztas miatt sok penzt megsporol, akkor ez meg igy is jo üzlet....de evi 6-10k km en, rövidtavokon minimalisat nyer a diselen es adoban is többet fizet.
de ja nem egyszerü kerdes....en ugyan ilyen autot hasznalva mondom azt, hogy ha holnaptol csak itt varosban furikaznek a kocsival, akkor biztosan lecserelnem benzinesre, hiaba nincs baja. (varosi hasznalatkor nekem is 2-300 km enkent elindul a dpf regenalas, illetve ahogy irtam is mar, egy egy ilyen 1000km es autopalyazas utan egesz hatarozottan lehet eszrevenni a különbseget, hogy simabban jar a motor, nincs alapjaraton ingadozas picit sem...stb )
[ Szerkesztve ]
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #58903 üzenetére
hát pesten nem nagyon tudok bontót amit meg tudok az drágábban akarta adni a bontott cuccot mint a cromax zsír újonnan. Mikor mondtam hogy 23-ért árulja azt ami újonnan 16 ezer akkor annyi volt a válasz hogyha nem tetszik nem kell itt vásárolni...
40-ért tuti nem veszek újat az biztos... most találtam már 15-ért újat -
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #58881 üzenetére
Az a gaz hogy ido meg lutri. Ha veszek egy bontottat kell keresni Y20DTH -hoz valot. El kell erte menjek, utana el kell vinnem nyomasprobaztatni ha jo mehet az autoba.
Ez kb 10 korul lenne, az uj meg 20bol megvan. Masfel hete igy is all az auto alkatreszre varva, igy hozza se tudott kezdeni a szerelo.
Inkabb kifizetem a 20at de haladjunk es biztos hogy jo lesz.
Meg erted megveszem bontottan aztan fene tudja meddig lesz jo... -
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #58878 üzenetére
Mert ott folyik el az olajam ...
Mondjuk nem igazan ertem, mert vagy tomites vagy a huto ereszt. Szerelo mondja vigyuk el nyomasprobara, szerintem.meg egyszerubb lenne kicserelni a tomiteseket, es ha ugyan ugy engedi az olajat akkor hutocsere.De majd idovel az intercoolert is jo lenne cserelni mert nagyon tre a bordazata.
-
-
trassher
addikt
-
F_Gergely
őstag
válasz Kickass #55720 üzenetére
Aki nekem csinalta a klimat, mint utolag kiderult keves hutokozegwt toltott a rendszerbe a maradekot meg mas gazzal feltoltotte igy a nyomasertek jo volt, viszont a klima csak 1 ora vagy masfel ora mulva fujt 8 fokos levegot. Persze mire odaertem a panasszal addigra fujt 8 fokos levegot azt meg a szerelo allt feljebb hogy ennek semmi baja. Utana elvittem mashova akkor derult ki...
Ruhellem a szereloket, tokmindegy mi a szakmaja....
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Villanyszerelés
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Orvosi kérdések
- Android szakmai topik
- EA Sports WRC '23
- Házimozi belépő szinten
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- PlayStation 5
- Intel Core i3 / i5 / i7 4xxx "Haswell" és "Haswell Refresh / Devil's Canyon" (LGA1150)
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Axon Labs Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest