Hirdetés
- Ingyen kellene, de tegnapra
- MultiCooker avagy az elektromos kukta. Ötletek, tippek, tanácsok, receptek.
- Asszociációs játék. :)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- 2024 őszi fórum peca
- Itt az új LOGOUT!
- A gépház modding sötét oldala.
- Készíts képet az igazi nevedből!
- Fűzzük össze a szavakat :)
-
LOGOUT.hu
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
_seth_
veterán
válasz Kickass #8839 üzenetére
Amit jó lenne tudni: milyen motorral szeretnél valamint B1 vagy B2-t?
Nekem egy 96-os B1-esem van ami 2.0i 16v és elég jól felszerelt példány
Itt meg is tudod nézni ha érdekel: link
Hibák? Ami mindegyikben előjön olyat nem nagyon tudok csak amik néha előfordulnak:
-érzékelők vacakolnak (check lámpa ég mert nem kap jelet, motor rángat... érzékelőre egy kis WD40 és megy tovább hiba nélkül... mozgás, oxidáció, ez pl jellemző lehet)
-dízelről nem sokat tudok, nekem ugye benzines van, olajat fogyaszt valamennyit de nem vészes, az 1.6-os ecotec kicsit többet mint a többi de ez legyen a legnagyobb baja az autónak
-kaszni hibák nem jellemzőek kivétel ezalól a hátsó ív... az sajnos ennél is rozsdásodik de annyira nem jellemző a b vectrára, hogy szétrohadna szerencsére
-digit klímásnál az előtét ellenállás (30e ft) szokott meghalni viszonylag gyakran valamint a klímás vectráknál fórumból úgy vettem észre azzal szokott gond lenni, tömítés, cső valami előfordulhat meg persze sokan töltetik is mert ereszt a rendszer, én tegnap 1 éve vettem és nyáron sem kellett tölteni és a gomb megnyomására pár mp múlva már jön is a hideg levegő
-középkonzol, ajtóba épített lámpák gyakran kiégnek
-futómű drága és figyelni kell rá, hogy ne menjen tönkre a karbantartás hiánya miatt (féltengely gumiharang (1-2e), stabilizátor (4-5e) ami néha meghal rajta)
-LCD kijelző pixel hibás szokott lenni
-kormány már 100e km felett is eléggé el tud kopni
-fékpofák, féktárcsák kopnak, nagy autó nagy súly... + kézifék a hátul is tárcsás verziókban általában rossz, nekem is az volt de javítása olcsó és ált csak szétesik a dob belseje
Hirtelen ennyi jutott eszembe
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
_seth_
veterán
válasz Kickass #8858 üzenetére
Akkor úgy tűnik 95-től volt
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Gigabyte C301 RGB Black - Arctic Liquid Freezer III 360 RGB Black - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
bambano
titán
válasz Kickass #14797 üzenetére
az első csere az látványos külső nyomok alapján történt: orrán-száján dőlt minden, ami dőlhetett. A másodiknál már nem emlékszem, hogy hogyan nézett ki, de az meg garis csere volt, nem foglalkoztam vele. Megmérték, azt mondták, nem jó, megkérdeztem, mennyi péz, azt mondták nulla, akkor cseréljétek ki.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
bambano
titán
válasz Kickass #14803 üzenetére
Elismerem, nagyon sokáig kerestem márkaszervizt, amiben meg tudok bízni, és további évekbe telt, mire ott mertem hagyni az autót. ez minden autó(márka) sarkalatos pontja, többek között ezért sem járok fóccvágennel, mert ha megáll, nincs, akihez beadjam.
Egy átlagos héten négy hétfő és egy péntek van (C) Diabolis
-
gban
Közösségépítő
válasz Kickass #31386 üzenetére
1. negatív: Szerintem nagyon sok ennyiért, és nem is vennék ennyi kilométerrel, pláne nem ennyiért.
pozitív: valós lehet a km, és magánszemély, talán alkudható, talán rendben tartotta, nem összegányolta mint némelyik kereskedés
2. fekete ló - lehet ilyen is meg olyan is
3. magánszemély lehet, sokkal nyerőbb mint az első - nézd meg a kort, árat, km-t.
+ friss vizsga, szervizkönyv
4. kereskedés, de tetszik, csak fenntartással kell kezelni, ha nem ismered a kereskedést - lehet akár szuper vétel is, de bele is nyúlhatsz nagyon, netről nehéz eldönteni
5. 6. mint a 4.Lehetne még 100 szempontból elemezni, azokat majd a többiek megteszik (dízel / benzin, kisebb / nagyobb motor, kombi / 5 ajtós / sedan, stb.)
Mondjuk nekem a sedanok nem jönnek annyira be, és nagyobb cucc (ágy, szekrény, mosógép, karácsonyfa, stb.) szállításánál sem annyira előnyösek, de ez erősen egyéni szempont már.Postázást nem vállalok.
-
nagyúr
válasz Kickass #31386 üzenetére
Tuning kipufogós autót nem veszünk! Annak biztos kinyomták a szemét már párszor.
A dudanyomókán jól látszik, hogy mennyire igényes volt a gazdája; az enyémet anno 120 ezerrel adtam el és olyan volt mint a gyári. Amelyikben már ki van nyomódva, vagy lyukadva, azokban már 250 elmúlhatott bőven...Telefonszámom: 0️⃣6️⃣7️⃣0️⃣3️⃣3️⃣9️⃣9️⃣3️⃣3️⃣9️⃣ ... Ha nem válaszolok a privátra, akkor hívj fel...
-
-
-
gban
Közösségépítő
válasz Kickass #31436 üzenetére
Sokkal kevesebbet árt az autónak 400e km autópályán, pláne hosszabb etapokban, mint mondjuk Pesten állandó dugóban 50e km.
Aminek többet árt az a szűken vett futómű (kerekek), meg a gumi, de a motornak, a kuplungnak, lengéscsillapítónak, kormánynak, stb. bőven többet árt a város, a dugók.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
-
diablo1984
addikt
válasz Kickass #33532 üzenetére
km mennyi benne? szép recés még a kormány, vagy nem egy széthajtott darab, vagy kormányvédős.
magyar kocsi eredetileg, vagy behozott?
hiányzik egy dízel az életemből egy olyan, amit lehet ütni-vágni és nem egy vagyon hozzá semmi! az a dti motor talán jó lehetne erre a célra, egyszerű, kettős tömegű, injektor, részecskeszűrő még hírből sincs benne, ha jól tudom persze! bár az előző ilyen jellegű autómmal úgy megégettem magam, hogy a jó vectrámtól is féltem, mint a tűztől....
[ Szerkesztve ]
-
-
trassher
addikt
válasz Kickass #33825 üzenetére
Gyári felnikkel kezdtem a keresgélést de ami nekem tetszene az általában 5x110-es. Időm még van keresgélni, sima dísztárcsával meg nem fogok molyolni hogy mikor hagyom el, mikor veszik le. Lehet szétkéne nézni h astra felnik között is, bár amilyen szerencsém azok nem lesznek jók méretben.
Szerk.: H meg 5 csavaros, fuck yeah
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
Declare
őstag
válasz Kickass #33946 üzenetére
Autoknal szerintem a motor altal termelt hö miatt nincs ilyen gondja a klmanak nem? Legalabbis autoban en meg nem tapasztaltam, hogy benyomom a klimat akkor az nem kapcsolna be. Max tenyleg nagy hidegben indulas utan közvetlenül? De nekem ilyen problema soha nem tünt fel
(#33947) gban : Ez igaz, de attol meg a pollenszürö bent van a kocsiban....a para meg kivülröl csapodik le, mert azert a kocsi szigetel ezert nem ertem, hogy tud a pollenszürö annyira vizesedni...mert mondjuk egy hosszu idöszak utan amikor a kocsit nem hasznaljak az ok....de rendszeres hasznalat mellett
-
gban
Közösségépítő
válasz Kickass #34917 üzenetére
Igen, ez is lehet, bennem is motoszkált valami, hogy a csere előtt nem jelentkezett a gond, az is árulkodó lehet, csak ennyire nem vagyok nagy májer hogy ezt tudtam volna így pontosan
Bár az olajos tartalék gyertyák lehet hogy másról árulkodnak.[ Szerkesztve ]
Postázást nem vállalok.
-
Remekelek28
őstag
válasz Kickass #34901 üzenetére
első....4.. második Itt lesz 2 video,most vettem fel.Reggel 1 szerelő előtt töltöttünk bele fél liter vizet,egy része megmaradt a tartály alján .Utána fűtött is.
Egy szerelő se vállalta már el a teljes kivizsgálást,de az egyik,a hengerfej,vagy annak a tömitését rebesgette.
A 2 videó előtt töltöttem bele vagy 2 decit. de utána kis járatásnál megint lement az első videón látható szintig. De most érdekesmód nem tünt el teljesen.
Fater szerint gőz jön ki a kipufogóból és ennél kormosabbnak kellene lenni alapjáraton is. Nekem nem rémlik,hogy alapjáraton ettől sötétebbet lövelt volna ki bármikor is. Ha 2-esbe 3-asba meghúzattam,akkor láttam magam mögött feketébb füstöt.
Az olajszint meg olaj,az rendbe.[ Szerkesztve ]
-
haddent
addikt
válasz Kickass #36346 üzenetére
Köszi így már világos
Volt itt szó a tisztogatásról, és nagyon akartam, úgyhogy elvittem. A KöKi Terminál (Budapest Metro3 végállomás) parkolójában vagy egy új tisztító, 8.200 -ért ilyen lett, kívül belül patyolat, ózonos tisztítás, légkondi tisztítás, waxolás miegyéb ami kell.
[ Szerkesztve ]
-
Declare
őstag
válasz Kickass #37357 üzenetére
Persze ez vilagos . De egyreszt ugye nem ismerem az elöeletet. Masreszt azert örök elet+1 nap turbot szerintem nem latott meg a vilag 150k km fölött nem lehet csodalkozni nagyon ha meghal. 200k km fölött plane, 250k km fölött pedig szerintem total benne van a pakliba a felujitas/csere. Hogy egy laborban, optimalis körülmenyek között 10 evig menne 0-24 oraban az lehet....elhiszem Neked.
ez valtozo geos, most lett szetszedve, pont takaritas miatt....azt mondta a szerelö ennyi idösen, ennyi km, ilyen szep allapotban nem igen latott meg dizelt belülröl. Szoval ez jo Olajbol a Liquy mollyt kapja, meg hütöm fütöm, ahogy kell
Ceges audi az huhog
(#37356) makro Osram az jo. Itt megnezheted milyen kell.
-
haddent
addikt
válasz Kickass #37546 üzenetére
Szerintetek Kleber Dynaxer HP3 mennyire lehet jó vajon? Kaptam 4 ilyen nyárit az autohoz, még 1 centit nem mentem velük nem tudom milyen lehet. Alig kopottak, tehát el tudnám adni/gumisnál beszámíttatni ha jobb lenne valami más valsózínűleg. Amit találtam neten róluk, tűrhetőek-jók.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Autós topik
- Dreame A1 - por helyett a fű is jó
- Nem teljesít túl jól a kasszáknál az aktuális Xbox generáció
- PlayStation 5
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Sorozatok
- Gondoskodik róla az EU, hogy az Apple felnyissa a rendszereit
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen