Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67202) Viktor0610 válasza #72445440 (#67200) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

* LátHATja, de jah.

Samsung Galaxy A54

(#67203) tomp válasza Viktor0610 (#67198) üzenetére


tomp
félisten

Ideje lenni okítani a dolgozókat, hogy ha az ügyfél új kártyát KÉR akkor azt KELL adnia az ügyintézőnek. Sajnos e nélkül a legtöbb ügyintéző nem ad új kártyát...

(#67206) simpley válasza tomp (#67192) üzenetére


simpley
őstag

Szia.
Szerintem érdemes lenne másik üzletbe menned ezentúl.. Ajánlom Neked a
Budapest, Károly krt. 3/a, 1075-címen megtalálható üzletet.. Én is ide járok már egy kis ideje és eddig messze Ők voltak a legsegítőkészebbek. Egy karácsonykor volt az, hogy kimentem az üzletből, mert annyira sokan voltak már több mint egy órát álltam sorba..
UPDATE:
Az Astórián biztos fogsz kapni újat, nem olvastam végig.. Ide járok és kb 1 órára lakok innen. :D

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#67207) simpley válasza simpley (#67206) üzenetére


simpley
őstag

És szerintem érdemes lenne mint mondtam, itt intézned az ügyeid. Nekem a partnerüzletekkel mindig akadt problémám...

signed by simpley.

(#67208) tomp válasza #72445440 (#67205) üzenetére


tomp
félisten

Írni fogok online felületen. Van külön ügyintézéssel kapcsolatos visszajelzés kategória.

simpley
Anno én is oda jártam. Ezek szerint vissza kell szoknom. Ott majd megpróbálom a feltöltős kártyás VoLTE-t is. Hátha bekapcsolják... :D

(#67209) simpley válasza tomp (#67208) üzenetére


simpley
őstag

A VoLTE-t ha bekapcsolják is szinte 100%, hogy visszakerül a tiltás, mivel tudja a rendszer milyen telóban használod.. Ha meg támogatott a teló akkor tiszta ügy lesz.. :D

signed by simpley.

(#67210) tomp válasza simpley (#67209) üzenetére


tomp
félisten

OnePlus 5-ön kapcsoltattam be még az induláskor. Azóta is megy pedig már OnePlus 7 Pro-ban van a kártya.:D
Kíváncsi lennék akinek visszakerült a tiltás ő hogyan kérte a bekapcsolást...

(#67211) simpley válasza tomp (#67210) üzenetére


simpley
őstag

Én kértem, hogy kapcsolják be iPhone-ra egy üzletben, de az nem az Astóriai Telenor üzlet volt..

signed by simpley.

(#67212) tomp válasza simpley (#67211) üzenetére


tomp
félisten

De iPhonera nincs még Telenor VoLTE konfig nem? Azaz ott hiába kapcsolják be, nem fog menni.

(#67213) anglergab válasza tomp (#67212) üzenetére


anglergab
addikt

VoLTE iPhone-nal csak a Telekomnál működik.

(#67214) simpley válasza anglergab (#67213) üzenetére


simpley
őstag

Még.. :U

signed by simpley.

(#67215) #08205312 válasza tomp (#67210) üzenetére


#08205312
törölt tag

Hja kérem, könnyű annak, akinek a neve mellett az áll a tnor rendszerében, hogy "buktuk az nmhh bejelentését, ha kér valamit azonnal csináljátok meg neki" ;]

(#67216) tomp válasza #08205312 (#67215) üzenetére


tomp
félisten

Merjék csak nekem visszarakni a tiltást... ;]

(#67217) simpley


simpley
őstag

Lehet már valamit tudni a névváltásról? Esélyes lenne 2020 tavaszán?
Pannon, O2, bármilyen új brand? :U

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#67219) tomp válasza #72445440 (#67218) üzenetére


tomp
félisten

2 eset is volt. Az egyik pont a 4G kereskedelmi indulásához köthető a Hipernet 84-hez. Követeltek plusz díjat a havidíjon felül amit ha nem fizetek be akkor a meglévő hangelőfizetésemet korlátozzák mivel akkor már megszűnt a Hipernet 84 teszt előfizetésem. Befizettem majd kértem vissza de nem adták. Az NMHH megállapította, hogy jogtalanul kérték az összeget így a befizetett összeg kb ötszörösét adta vissza a telenor.
"Ha megfelel az összeg akkor ezt jelezzük azonnal a hatóság felé..."
A másik szintén 4G-hez kötődik. Bugos volt a hálózat amit tagadtak. 118napig volt 4G hibám majd végül javították. Itt csak jeleztem nekik, hogy köszönöm a javítást akkor kérném a kötbért miután kikértem az NMHH véleményét. 1évig nem kellett számlát fizetnem akkora volt a kötbér összege. :D
Azóta kellemesebb a hozzáállásuk felém... :D

(#67220) simpley válasza tomp (#67219) üzenetére


simpley
őstag

Te tényleg nagy arc vagy! :D :C

signed by simpley.

(#67221) nyisziati válasza tomp (#67219) üzenetére


nyisziati
veterán

Ez igen! :C
Alapíthatnál privát fogyasztóvédelmi társaságot. Szerintem többre vinnéd, mint az állami. :))

(#67222) azbest válasza tomp (#67194) üzenetére


azbest
félisten

Sokan mindenképp ingyen szeretnének cserét. Ha mondod, hogy a fizetős csere is jó, akkor szerintem leesik neki, hogy mégiscsak lehet cserélni. Az ötezervalahányas díjért annyiszor cserélheted, ahányszor akarod.

(#67223) tomp válasza azbest (#67222) üzenetére


tomp
félisten

Tudtommal a 2évnél régebbi kártyát ingyen cserélik. Meg is nézte a rendszerben...
Ma mehetünk új kártyát kérni. Meg is volt az első SIM elvesztése a telefonnak. Kérte újra a PIN kódot. Most már hibás kártya indokkal megyünk és megemlítjük ott, hogy tegnap az előző helyen megtagadta az illető az új kártyát...

nyisziati
A fogyasztóvédelem ilyen esetben nem csinál semmit. Átirányítanak az NMHH-hoz.
Alapítsak saját médiahatóságot? TMHH? :D

(#67224) nyisziati válasza tomp (#67223) üzenetére


nyisziati
veterán

Nem rossz ötlet... :DDD

(#67225) Landsmann válasza tomp (#67219) üzenetére


Landsmann
addikt

Nekem annak ideján a Dunakanyar Holdingnál jegyezték meg a pofám. :) Ott is kötbér lett, 18 rugót fizettek ki. A Kalásznet is sokszor fizetett kötbért az elégtelen silány szolgáltatás minőségért. Ott is hagytam őket, már csak a kábeltévé van. Internet, telefon máshonnan.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#67227) tomp válasza #72445440 (#67226) üzenetére


tomp
félisten

Hát még megélni milyen jó volt az utóbbit...
Rendszeresen jött a telenor logós postai levél, az ajánlott NMHH-s levél. Sok email és a rengeteg messenger+telefonos beszélgetés.
Telefonon veszekedés is volt, telenoros hölgy elsírás is. Sajnálom, hogy megtörtént de saját maguk tehettek róla. Mármint nem a hölgy hanem a technikusok...

(#67228) simpley válasza tomp (#67227) üzenetére


simpley
őstag

Az a beszélgetés, amikor a hölgy elsírta magát nem volt szép férfi létedre, remélem tudod.. Műszakissal beszéltél? Mert azzal kellett volna, ha nem.. Ott többnyire urak vannak tapasztalataim alapján, de lehetnek kivételek. Nade ha ott egy pasival állsz le veszekedni, az sokkal megengedhetőbb (szerintem). A nőkkel higgadtan beszélj, mert ez lesz a vége...

signed by simpley.

(#67229) tomp válasza simpley (#67228) üzenetére


tomp
félisten

Tudom, hogy nem volt szép de hónapokon át ugyan azt a sablon szöveget mondogatták így hát felemeltem a hangomat. Kértem technikust de a hölgy állítása szerint ezt nem lehetett. Csak ez után emeltem fel a hangom. Veszekedtem a telefonba de nem vele! Nála csak nyomatékosabban beszéltem amitől egy idő után elpattant a húr. Érdekes miután rám rakta a telefont nem sokkal rá már egy technikus hívott vissza. Na vele veszekedtem mert védte a rendszert, hogy azzal semmi baj.

(#67230) simpley válasza tomp (#67229) üzenetére


simpley
őstag

Igazad volt. Én is így reagáltam volna, csak én a műszaki segítség menüt választottam volna.

signed by simpley.

(#67231) tomp


tomp
félisten

Kártya csere megvan. Kértem a VoLTE-t is. Kérdezte a kedves hölgy, hogy a telefon tudja e. Igen. Már le is vette a tiltást. Feltöltőkártyán net nélkül gond nélkül megy.

(#67234) nyisziati válasza #72445440 (#67233) üzenetére


nyisziati
veterán

Igazából ezzel az a gond, hogy neked kell bizonyítanod (és hónapokon át vitázni velük), hogy náluk van a hiba.
Ha simán csak küldtek volna egy szervízest, fél nap alatt meg lett volna oldva a kérdés. :(((

(#67235) Boborján válasza simpley (#67230) üzenetére


Boborján
tag

Nem szeretnélek elkeseríteni, de a műszaki segítség alatt is sima ügyintézőt kapsz. Nincs HD L1 aki külön ezzel foglalkozik.

(#67236) simpley válasza Boborján (#67235) üzenetére


simpley
őstag

Really? :D Ezt nem tudtam, de ez tényleg elszomorító számomra....

signed by simpley.

(#67237) simpley


simpley
őstag

Valaki tudna esetleg tanácsot adni, hogy merjek-e bevállalni hűségidőt itt, a Telenornál vagy nézzek át a Vodához? 1-2 év alatt várható valamilyen nagyobb mértékű változás, ami negatívan érintene? :U

signed by simpley.

(#67238) nyisziati válasza simpley (#67237) üzenetére


nyisziati
veterán

Nem kell félni. 2014 óta vagyok Telenoros, semmi gond nem volt a hűségidő alatt.
Persze "B" terv mindig van, ezért van dual-sim-es telóm + 1 régi Voda kártyám, de igazából nem volt rá szükség.

(#67239) sfdrakex válasza simpley (#67237) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Szerintem simán aláírhatsz, jelentősebb változás az árakban akkor lesz, ha a Digi nem tesztüzemben, és normálisabb lefedettséggel fut. Ehhez pedig szerintem még kell pár év.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67240) Kuter válasza sfdrakex (#67239) üzenetére


Kuter
senior tag

kb 7 hónap és 97% kész a lefedés.

Mindhalálig Nvidia! mondta egy microelectronic engineer , vagy lehet hogy én?

(#67241) sfdrakex válasza Kuter (#67240) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Talán. Reméljük frekvenciájuk is lesz elég. Szerintem egyébként több idő kell.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67242) simpley válasza nyisziati (#67238) üzenetére


simpley
őstag

Rendben, köszi. Gondolkodok még mi legyen....
sfdrakex:
Pont a Digi miatt félek, meg már így is beelőzte a voda a Telenort és félő, hogy pár hónap alatt a 2. helyról szépen lecsúszik a 4. (utolsó) helyre. Ennek kb hány % esélye van?

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#67243) sfdrakex válasza simpley (#67242) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

A Voda a UPCvel együtt előzte be, nem? Egyébként miért fontos, hogy hanyadik? Nézégettem tavasszal a tarifákat, kb egyformák a 3 szolgáltatónál, készülékek viszont a Telenornál vannak legjobb áron. Így én újabb 2 évre aláírtam áprilisban.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67244) DrBubo77 válasza simpley (#67242) üzenetére


DrBubo77
addikt

Még nem előzte be, csak utolérte. (28% vs 26,4%)

ÉN VAGYOK a feltámadás és az élet. (János 11:25)

(#67245) simpley válasza sfdrakex (#67243) üzenetére


simpley
őstag

Nekem fontos, hogy hányadik.. Egyébként a vodáék azt mondták, hogy 25%-k lesz mobilon, nem? Túlszárnyalták magukat... Na és a Digi, akkor lehet annyi lesz de a Telenornak meg 20%-? Elég kevés lenne és remélem nem így lesz..
A 2 éven még egyelőre gondolkodok.. A hűségidő nélküli tarifákkal meg az a baj, hogy olyan mintha telóval venném, amit most nem is akarok venni, ezért max csak 11 hónapot írnék alá...

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#67246) sfdrakex válasza simpley (#67245) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Miért fontos, hogy hanyadik? És ha fontos miért nem Telekomhoz mész?

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67247) nyisziati válasza simpley (#67245) üzenetére


nyisziati
veterán

Hehe... Én '99-ben vettem az első voda kártyámat, akkor azt írták, a céljuk 5 éven belül 33 %. :))

(#67248) simpley válasza sfdrakex (#67246) üzenetére


simpley
őstag

Az sem kizárt, csak jelenleg sokkal drágább a korlátlan csomagja, mint a másik kettőnek és a lefedettsége sem a legjobb ahogy hallottam..A Savoya Parkban a T-s spanomnak nem volt térerője, míg én max-on toltam.. (és elvileg Ők összekötötték a 4G-ket) a gyakorlatban ez mégis máshogy működik

signed by simpley.

(#67249) simpley válasza nyisziati (#67247) üzenetére


simpley
őstag

Meglett nekik? :D

signed by simpley.

(#67250) nyisziati válasza simpley (#67249) üzenetére


nyisziati
veterán

Föntebb írta drBubo77, hogy 26%-nál vannak (20 év után). :DD

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.