Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67901) sfdrakex válasza #72445440 (#67900) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Annyira nem szörnyű a helyzet, simán küldök képeket, böngészek. Használható a net. Persze nem a leggyorsabb de használható.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67902) jani071 válasza sfdrakex (#67901) üzenetére


jani071
csendes tag

Irigyellek, mert nekem nem, vf GR abszolut kuka. A Wind hálózatán meg 0.36/0.35 a stabil speed-em. Mivel idegesít ez a lassúság marad a helyi es a Telekomos sim felvàltva.. de újra jeleztem a Telenornak,hogy gáz van, csak most kaptak pár screenshotot is.

(#67903) Essentials


Essentials
aktív tag

Sziasztok! Telenoros online vásárlásnál ha átvétel után meggondolom magam, van lehetőségem visszaküldeni a készüléket? A telekomnál van ilyen opció, és elviekben az ilyen kütyükre törvény írja elő a 14 napos visszaküldés lehetőségét, ha jó tudom ( Nem biztos hogy így van. ) Viszont most felmentem a telenor honlapjára, és ott azt írták h csak modemeket vásárolnak vissza, a 14 napos visszaküldés lehetőségéről pedig mint CSERÉRŐL írnak. Tehát visszaküldheted, de csak azzal egyenértékű, vagy drágább készülékre lehet lecserélned. Ezt pontosítaná valak ? Tényleg csak "levásárolható?" Köszi a válaszokat!

(#67904) simpley válasza sfdrakex (#67895) üzenetére


simpley
őstag

Hát persze, hogy nem gondolom... :DD

signed by simpley.

(#67905) bopeti98


bopeti98
őstag

Annak mi az oka, hogy 2 havidíjas szám van a nevemen, de mind a kettő külön számlán szerepel? A Telenor azonosító, meg a számlázási azonosító ugyan az mindkét számlán de mégis külön van. Olyat nem lehet kérni, hogy 1 számlán legyen a 2 telefonszám?
A másik, hogy a My Telenoron hogyan lehet az aláírt szerződéseket megnézni? Az üzletben azt mondták hogy ott lesz fent minden, de én sehol nem találom.
Számomra ez a My Telenor kissé átláthatatlan az ezerféle szintű regisztrációk miatt. A Telenor azonosítót nem sikerült hozzáadni, mert kiírta hogy nincs beállítva jelszó, ezért a két számot külön-külön adtam hozzá. Most akkor ez így nem jó?

[ Szerkesztve ]

(#67906) Hosssszu válasza bopeti98 (#67905) üzenetére


Hosssszu
őstag

Lehet kérni. Bár már nem emlékszem hogy pontosan mi a neve. Most már csak egy előfizetés van a nevemen és rég intéztem ezt a dolgot, akkor is személyesen, üzletben.

Szóval lényeg a lényeg, meg lehet így csinálni.

(#67907) 4Grider válasza Essentials (#67903) üzenetére


4Grider
nagyúr

https://www.telenor.hu/jogi-kozlemeny/online-szallitasi-vasarlasi-feltetelek

Olvasd el a "Elállás, felmondás az online megrendelésre tekintettel" fejezetet benne.

(#67908) sliderke


sliderke
csendes tag

Mar 1 honapja folyamatosan jelzem, hogy szar az egesz roaming. Folyamat etetnek, hogy nem tudnak rola, biztos nalam a hiba. Nem egy adott orszagban, mindenutt szar minden halozat. Csak ejszaka mukodik. Tegnap mar azt kaptam, hogy tudnak rola dolgoznak a javitasan.. 40 nap utan. Annyira tudatlan idiotak dolgoznak az ugyfelszolgalaton, hogy az mar nekem gaz.

(#67909) tomp


tomp
félisten

(#67910) sfdrakex válasza sliderke (#67908) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nyár van terheltek a hálózatok, főleg ha csak kicsi sávot fizet a telenor külföldön. Ügyfelesek azt tudják, amit elmondanak nekik, és ebből azt mondják el amit engednek nekik. Ettől még nem tudatlan idióták.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67911) snooze


snooze
veterán

Na,csak nem sikerült megoldaniuk még 4hónap alatt,hogy az rtlmost ne fogyassza nálam az adatkeretet..ma lejárt a korlátlan mobilnet,amit adtak,és most megint szépen fogyassza,amit most látok is a mytelenor appba,be is jelentettem, kiváncsi leszek most mit fognak csinálni..egy év alatt nálam nem sikerült nekik rájönni a hibára..👍👍👍

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#67912) Viktor0610 válasza sliderke (#67908) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nana!

Ezt a hangnemet NE erőltesd itt! :(((

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#67913) tomp válasza snooze (#67911) üzenetére


tomp
félisten

Remélem oda írtad, hogy megy a panasz az NMHH felé is. Erre ugranak csak...

(#67915) Somatom válasza Viktor0610 (#67912) üzenetére


Somatom
veterán

Pontosan idevezet az, ha a Telenor nem kommunikálja a hálózati problémákat az ÜFSZ felé. Miért mondja az ÜFSZ, azt hogy nincs semmi probléma, amikor a Telenor tudja, hogy probléma van?

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67916) Viktor0610 válasza Somatom (#67915) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Én értem, de ettől még a szavaimat megválogatom, ha valakiről nyilatkozom.

Samsung Galaxy A54

(#67917) Somatom válasza #72445440 (#67914) üzenetére


Somatom
veterán

Az ilyen tesztelésért mennyit fizet a Telenor? Mert akár melózok, akár nyaralok, egyikbe sem fér bele, hogy a Telenornak tesztelgessek. Én azért fizetek, hogy használjam a netet és ha nem tudom használni, akkor majd veszek olyantól, aki használhatót tud biztosítani. Ezt a véleményt szorozzuk meg párezerrel és gondoljuk végig, hogy ez a Telenor számára hova vezet!

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67918) Viktor0610 válasza Somatom (#67917) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Nem a Telenor kérte, hogy teszteljen. ;]
Nekem azt mondta anno egy hálózatos kolléga, ha a Telenor szerverén mér sebességet valaki a Speedtest appal, az nagy segítség nekik.

Samsung Galaxy A54

(#67919) tomp válasza #72445440 (#67914) üzenetére


tomp
félisten

Én anno konkrétan még a cella ID-t is megadtam nekik és így tagadták hónapokon keresztül a hibát...

Az ügyfélszolgálat informálódását kellene rendbe ráznia a cseh főnöknek mert ami most zajlik az szégyen. Viktor! Te tudtál a roaming hibáról ami hetek óta jelen van? Nem? Milyen meglepő...

(#67920) szepiferi


szepiferi
csendes tag

Sziasztok! Lenne egy kérdésem. A munkáltatóm előfizetett egy hang alapú üzleti mobilnere amit egy meglévő független huawei b525-ben használnak netezésre. A cégnek kellene egy fix IP cím hozzá, hogy külföldről rá tudjanak csatlakozni. Lehetséges fix ip-t szerezni hozzá vagy igényelni a telenortól szerintetek? Elvileg alapból dinamikus...

(#67921) asdf_ válasza szepiferi (#67920) üzenetére


asdf_
veterán

Afaik hang alapuhoz csak natoltat kapsz, a csak netes elofizu kap publikus ip-t (de az sem fixet!, de az mar valami dyndns alternativaval athidalhato).

[ Szerkesztve ]

(#67922) Szokenesz válasza asdf_ (#67921) üzenetére


Szokenesz
senior tag

Ez mar biztosan igy van?
Meg anno dpi flottaskent, MyTelenorban megrendelheto szolgaltatasoknal volt olyan, hogy "NET APN aktivalo", ezt ra is aktivaltam es mukodott is es mikor atvaltottam Hello Datara ott is megmaradt. :D
Igaz, ismerosnek, aki kartyasrol valtott HD-ra, neki nem volt bekapcsolhato, szoval ahhoz tutira nem kerheto.

(#67923) Essentials válasza 4Grider (#67907) üzenetére


Essentials
aktív tag

Köszi, én máshol néztem, és ott erről nem esett szó, csak a cserét "reklámozták" Viszont van még egy buta kérdésem, amit nem értek. A leírás szerinr a felmondásra, és az elállásra is más kondíciók vonatkoznak, de ugyanazokat a dolgokat kell tennem értük. Ki dönti el, hogy elállok, vagy felmondok? Úgy értem, ha felhívom őket, és azt mondom felmondom, azt csont nélkül el is fogadják vajon? Mert a kettő között van egy olyan különbség, h az egyiknél ahogy beteszed a SIM kártyádat aktiválni, és használod, onnantól megköttetettnek tekintik az üzletet, ha jól értem. Van erre egy ilyen rész is, ami nekem homály:

Az Előfizető nem gyakorolhatja elállási jogát, ha kifejezett és előzetes hozzájárulásával a szolgáltatás nyújtását a Telenor a szerződéskötést követő 14 napon belül megkezdte.

(#67924) szepiferi válasza asdf_ (#67921) üzenetére


szepiferi
csendes tag

Köszi! És publikus IP cím van ehhez a hangalapú dologhoz? Az is elég lenne nekik. Ha igen akkor ez is változó?

(#67925) 4Grider válasza szepiferi (#67924) üzenetére


4Grider
nagyúr

Fix ip címet nem kapsz mobilnetre. Publikust is csak akkor, ha az előfizetésre be van paraméterezve. Nekünk a flotta szerződésünk úgy szól, hogy hangalapú sim-et nem tehetünk másba, csakis telefonba. Adatkártyát kell kérjünk, ha routerben szeretnénk netet megosztani. Az adatkártya esetén alapból aktiválva szokott lenni a net apn, ami publikus ip címet ad.

(#67926) asdf_ válasza Szokenesz (#67922) üzenetére


asdf_
veterán

Mindig elfelejtem, de tessék úgy érteni mindent, hogy sima, mezítlábas előfizető sima publikus csomagjára vonatkozik minden általános információ. Ha valami speckó flottásnál érvényes valami, akkor az ott külön meg van emlitve (mivel nekik már megvan az előfizetés, és nem írta, hogy flottás lenne, így erre nem tértem ki, mert már késő).

(#67927) Greybeard válasza Ksix (#67898) üzenetére


Greybeard
tag

Köszönöm a tippet. Ilyesmi eszembe sem jutott, de ha otthon leszek kipróbálom. Időközben felbuzdulva beszereztem az aktuális debranded firmware-t is, csak kiderült, hogy nincs otthon USB A-A kábelem, így este elmaradt a produkció. Reggelre pedig megnyugodva ébredtem, hogy jó nekem a B3 nyújtotta sima 4G is, nem fogok én ezen görcsölni, mikor értelmesebb dolgok is vannak az életben :)

s.k.

(#67929) azbest válasza Essentials (#67923) üzenetére


azbest
félisten

Szeritnem jobb lenne, ha bemennél mihamarabb egy értékesítési pontra. A leírás szerint egyébként is személyesen kell csinálni, ott kell leadni a készüléket és tisztázni, hogy ki kinek, mennyit fizet oda vagy vissza. A 14 napos online vásárlást nem árthat mondani, nehogy sima szerződésfelmondásként kezeljék és úgy plusz díjakat számoljanak fel.

[ Szerkesztve ]

(#67930) sfdrakex


sfdrakex
nagyúr

Vagy csináltak valamit, vettek sávot, vagy mindenki hazament Paraliáról. 😃
Ilyenkor a hét elején már régen 3Gre dobva ment a netem, de ha mégis volt 4G 1-2mbitet ment az is.

[ Szerkesztve ]

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67931) 4Grider válasza sfdrakex (#67930) üzenetére


4Grider
nagyúr

Felkerültél végre a 2600 MHz-es 4G-re.

(#67932) sfdrakex válasza 4Grider (#67931) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Reggelente eddig is azon voltam, de 11-12 körülre már nem. Mindegy is, használható netem volt egész héten, néha gyorsabb néha lassabb.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67933) snooze válasza tomp (#67913) üzenetére


snooze
veterán

Nahh,ma ugrottak..😁😁 hivtak,hogy csináljak egy tesztet a megadott idöpontban,utána megint hivnak..kiváncsi leszek..

GO Gunners!!!

(#67934) Hosssszu


Hosssszu
őstag

Lett új árlista.

(#67935) sfdrakex válasza Hosssszu (#67934) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Tarifák vagy készülékek?

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67936) Hosssszu válasza sfdrakex (#67935) üzenetére


Hosssszu
őstag

Bocs, pontatlan voltam.
Készülék árlista, mai dátummal.

(#67938) sfdrakex válasza #72445440 (#67937) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Így van, de mindig van valaki aki máshogy gondolja, ezért kérdeztem rá. Így pontosabb.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67939) tomp válasza snooze (#67933) üzenetére


tomp
félisten

Ha nem lenne jó akkor jelezd nekik, hogy rendben semmi baj. Akkor a mai naptól igényt tartasz a kötbérre.
"Hibás szolgáltatás esetén a kötbér összeges a havidíjból számított napidíj négyszerese."
Az NMHH szeretné ezt az ügyet. 4hónapja gyakorlatilag akkor nem csináltak semmit a hiba kijavítása érdekében.
"Adjunk neki korlátlan netet 4hónapra. Hátha nem fogja használni utána az rtl mostot." Hát ez nem nyert.

(#67940) snooze válasza tomp (#67939) üzenetére


snooze
veterán

Nem lett jo,szedi le az adatkeretet..lehet arra gondoltak,de nem jött be nekik,mert használom..😁😁

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#67941) sfdrakex válasza snooze (#67940) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Másoknál normálisan működik? Egyszer használtam, de szerintem akkor se Telenoros neten. Neked milyen csomaggal csinálja ezt?

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67942) Szokenesz válasza asdf_ (#67926) üzenetére


Szokenesz
senior tag

Értem :R

Nem tudtam, hogy egy dpi hang alapú más, mint egy teljesen alap előfizetés.

(#67943) 4Grider válasza Szokenesz (#67942) üzenetére


4Grider
nagyúr

A flottás hangalapú előfizetések jó részénél ott a net apn aktiváló. Míg a publikusoknál pont fordítva van.

(#67944) Landsmann válasza snooze (#67940) üzenetére


Landsmann
addikt

Nem lehet, hogy van aktiválva valami kiegészítő szolgáltatás, ami felülírja, hogy az ne számítson bele az adatkkeretbe? Nekem beszédhívásoknál volt olyan, hogy hiába lehetett a havi díjat lebeszélni, a vezetékes számok hívását külön kiszámlázták. Kiderült, aktív volt a vezetékeshívó szolgáltatás.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#67945) bopeti98


bopeti98
őstag

Sikerült ügyfélszinten regisztrálni a My Telenorra. Az mennyire normális, hogy a hordozott szám mellett az ideiglenes hívószám is megjelenik a My Telenoron mint megszüntettet előfizetés? Ráadásul hordozott szám esetén még a szerződéses dokumentumokat sem lehet megnézni, mert ha az ideiglenes hívószámot választom ki egyszerűen visszadob a kezdőlapra, a hordozott számot kiválasztva meg nincs semmilyen dokumentum. A másik, nem hordozott számot kiválasztva megjelennek az adott számhoz tartozó dokumentumok.

A Telekomnál hozzá szoktam hogy mindig van valami nyűgje a Telekom fióknak, úgy látszik ez itt sincs másképp.

(#67946) snooze válasza sfdrakex (#67941) üzenetére


snooze
veterán

Dolgozoi egyéni elöfizetés..állitolag egyedi hiba valamiért,de nem tudják mi okozza..👍👍

Landsmann:nem hinném..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#67947) tomp válasza snooze (#67946) üzenetére


tomp
félisten

Dolgozói és nem tudják?
Akkor fizetés emelés mint kötbér! ;]
Ha egyéni hiba akkor azt nem nagyon fogják tudni kijavítani. Max előfizetés törlése és újra. Sajnos ilyen jó a rendszer.

(#67948) snooze válasza tomp (#67947) üzenetére


snooze
veterán

Nem telenor dolgozoi a félreértések elkerülése végett!ha megint adnak korlátlan netet egy jo ideig,akkor nekem ugy is jo lenne..😁😁
Nekem ne töröljenek semmi elöfizetést,aztán ujra,abbol megint csak a gond lenne..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#67949) tomp válasza snooze (#67948) üzenetére


tomp
félisten

Jaaaa:D
Ha megint adnak korlátlan netet az ügyfél szintén okés. De szolgáltatói részről olyan mintha betörnék az ablakot de nem üveget raknak be hanem bedeszkázzák. Elfedik a hibát.

(#67950) snooze válasza tomp (#67949) üzenetére


snooze
veterán

Persze a korlátlan ingyen volt..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.