Hirdetés

2024. április 28., vasárnap

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-02-28 10:49:25

LOGOUT.hu

Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#67701) Somatom válasza aprokaroka87 (#67700) üzenetére


Somatom
veterán

Akkor kié? Nézd meg, hogy milyen köröket futottunk itt a témában! Szted vettem volna tök fölöslegesen mobilnetet, hogy teszteljek, ha tudom, hogy elismert hiba van a Telenor rendszerében? Szted Viktor hagyott volna minket találgatni? Nincs különbség aközött, hogy ez a diskurzus itt, a fórumon, vagy egy Telenor üzletben történik. Ügyfelek vagyunk, akiknek a Telenorral kapcsolatos problémájuk van. Ki másnak a feladata lenne minket informálni, ha nem egy Telenor ügyfélszolgálatosnak? Óriási hiba, hogy őket sem informálják.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67702) aprokaroka87 válasza Somatom (#67701) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Szerinted vasárnap kora este majd valaki felhívja viktort a Telenor központból és elmondják neki mi a helyzet?.
Ha épp nem dolgozik szerintem ez nem is elvárható.

Az hogy ő itt van hasznos dolog, de sajnos ő a létra majdnem alján van.

De ha dolgozik is, lehet hogy kap egy e-mailt amiben tájékoztatják.

(#67703) Somatom válasza aprokaroka87 (#67702) üzenetére


Somatom
veterán

Szted a Telenor ma tudta meg, hogy a rendszerében baj van a roaming -gal? Ha igen, akkor az önmagában is csúf hiba, mivel az ügyfelek hetek óta tapasztalják.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67704) aprokaroka87 válasza Somatom (#67703) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

Sanszos hogy nem.

(#67705) Viktor0610 válasza tomp (#67698) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Félreértesz.
Nem az a baj, ha 10 ember beírja a hibát.

Azzal van a bajom, ha egyvalaki több hozzászóláson át kelti a hangulatot, írja a negatív dolgokat a cégről.

Azt pedig csak remélni tudom, hogy ha valaki beírja ide a topikba a gondját, akkor jelezte a Telenornak IS a hibát.

Samsung Galaxy A54

(#67706) Somatom válasza aprokaroka87 (#67704) üzenetére


Somatom
veterán

Akkor miért is nem tájékoztatta korábban az ügyfelekkel foglalkozó munkatársait? Gondolj bele, hogy ez mit eredményez. Pont azt, amit itt korábban említettünk. Hogy hiába pofázunk az üfsz -nek, csak a sablon válaszokat kapjuk. Mit mondjon a szerencsétlen, ha ő sem kap használható infót? Az ecccerű user meg a válaszok alapján állítgat mindent a telóján, de csak nem lesz használható nete. A végén meg kiderül, hogy a Telenornál volt a hiba. Mit mond erre? Azt, hogy akkor a jó édes anyátokat túráztassátok! Pedig, milyen egyszerű lenne ezt elkerülni!

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67707) simpley válasza Somatom (#67706) üzenetére


simpley
őstag

Ezt nem lehet tudni.., az biztos hogy itt nem Viktor volt a hibás, hiszen ha tudott volna valamit biztos jelezte volna felénk...

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#67708) simpley


simpley
őstag

Ezennel befejeztem a negatívoskodást.. :R

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#67709) Somatom válasza simpley (#67708) üzenetére


Somatom
veterán

Egy szóval sem említettem, hogy Viktor bármiben is hibás.
Attól, hogy a Telenor elismerte a hibát, nekünk még nem lesz normális netünk. Több, mint egy hónapja tapasztaljuk a jelenséget, és a Telenor azóta nem képes úrrá lenni a problémán. Mit is eredményez ez számára? Azt, hogy az ügyfelek nem tudnak nagy adatigényű alkalmazásokat használni, ergo csökken a roaming adatforgalom, ergo a Telenor kevesebb roamingdíjat fizet a partnereinek. A díjait viszont nem csökkenti, kompenzációt nem ad, tehát nő a nyeresége. Szted mennyire igyekeznek elhárítani a hibát?

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67710) simpley válasza Somatom (#67709) üzenetére


simpley
őstag

Nem tudom mennyire igyekszenek, de az is elképzelhető hogy nem rég észlelték a problémát, nem? Mindenesetre én remélem megoldódik az ügy..

signed by simpley.

(#67711) Somatom válasza simpley (#67710) üzenetére


Somatom
veterán

Az is elég nagy baj, ha ekkora fáziskésésben vannak. Ha leégne a székházuk, azt is csak pár hónap múlva vennék észre? Fura, hogy a fizetési elmaradások rögtön feltűnnek nekik.

[ Szerkesztve ]

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67712) simpley válasza Somatom (#67711) üzenetére


simpley
őstag

:F Szerintem biztos nem... De ez más dolog.. nem biztos, hogy közvetlen látják , hogy működik a roaming vagy sem.. A számlázási rendszer meg nyilván azonnal látja ha elmaradás van, nemde?

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#67713) tomp válasza aprokaroka87 (#67702) üzenetére


tomp
félisten

Nyilván nem ma derült ki, hogy rossz ha már hetek óta panaszkodnak az ügyfelek. Tudod a normális szolgáltató ilyenkor szétküldi az infót céges levelezésen. Aztán máris tudja a dolgozó tájékoztatni az ügyfeleket.
Magentánál amikor leállt a VoLTE, kiment az infó a fb-ra és az üzletekbe is.
Telenornál hetek óta rossz az adatroaming. Üzletben totál információ hiány van, gondolom 1220-on közben ment a tagadás. Most is csak véletlenül derült ki a hiba...

Viktor0610
Anno amikor én írtam folyamatosan a 4G hibámat akkor folyamatosan jeleztem nekik is, hogy még mindig rossz és nem, a hálózat nem jó! Tudod amikor tagadták 3hónapig a dolgot. Több mint 30 fb üzenet, rengeteg telefonos beszélgetés, több postai levél is volt és le lettem szólva, hogy miért vagyok ilyen negatív. :(
Ha jogos lett volna a kijelentés akkor az NMHH nem nekem adott volna igazat és a telenor nem fizetett volna nekem 135ezer Ft-os kötbért.
Anno volt a upc-vel is ügyem. Valami miatt szakadozott a sebesség. Jelenlettem. Már másnap kijött egy technikus és mérte a hálózatot. Nem lett meg a hiba oka de ő is látta. Onnantól kezdve 3naponta jött a technikus. Végül meglett a hiba és javították. 1hónapba telt. E után jeleztem nekik, hogy szeretném kérni a kötbért. Teljesen normálisan reagáltak, hogy persze ez jár magának és akkor telefonon kiszámolták az összeget. 1hét elteltével újra hívtak, hogy a javítás óta valóban megszűnt a hiba vagy még mindig megvan e. Nyugtáztam, hogy okés minden. Megköszönték és elnézést kértek.
Na így kellett volna a telenornak is.

simpley
Több hete rossz és nemrég észlelték a hibát? Akkor ott a csapatot ki kell rúgni mert nem végzik rendesen a munkájukat. Nem csak kávézni kellene bemenni...
Nekem is érdekes módon 3hónapnyi tagadás után hirtelen "látjuk a hibát" állapot állt elő... Milyen érdekes...

(#67714) Somatom válasza simpley (#67712) üzenetére


Somatom
veterán

Ha ennyire nem hatékony az önellenőrzési rendszerük, akkor miért nem adják ki egy illetékes kollégának feladatként, hogy figyelje ezt a fórumot és ha panaszt olvas, annak nézzen utána a rendszerben? Sztem elég költséghatékony megoldás lenne.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67715) simpley válasza Somatom (#67714) üzenetére


simpley
őstag

Szerintem nem terveznek ilyet...

signed by simpley.

(#67716) aprokaroka87 válasza Somatom (#67714) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

lehet hogy olvassák is.

(#67717) tomp válasza Somatom (#67714) üzenetére


tomp
félisten

Magát a fórumot olvassa a fb-ot kezelő csapat...
Többször is jelezték nekem, hogy igen olvastuk a fórumon. Engem név szerint ismernek már... :D

[ Szerkesztve ]

(#67718) simpley válasza tomp (#67717) üzenetére


simpley
őstag

Jó hír...

signed by simpley.

(#67719) Somatom válasza tomp (#67717) üzenetére


Somatom
veterán

Én illetékes kollégát írtam. Nem a fb -ot, hanem a rendszert kezelő csapatnak kellene olvasnia és aztán cselekednie. A fb -ot kezelő csapat még egy relét sem kapcsolt át soha.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67720) aprokaroka87 válasza Somatom (#67719) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

csakhogy azt nem tudjuk hogy a rendszerkezelőknek mennyi joguk van tájékoztatást kérni ügyféltől.

(#67721) snooze


snooze
veterán

De jo nektek,hogy 3hónap alatt sikerült megoldani a hibát,nekem 9hónap lett hogy bevallották ahogy irtam is,de pár nap,és kiváncsi leszek tényleg megoldodott-e..

[ Szerkesztve ]

GO Gunners!!!

(#67722) Somatom válasza snooze (#67721) üzenetére


Somatom
veterán

Nekem nem úgy tűnik, hogy megoldódott volna.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67723) sfdrakex válasza Somatom (#67722) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Azt a saját RTL most eszi az adatot problémájára írta.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67724) simpley


simpley
őstag

A 171-es telefonszám mivel mássbb mint a 1220 ? Úgy értem hogy ugyanolyan ügyfsz vagy ők műszakisok?

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#67725) sfdrakex


sfdrakex
nagyúr

Reggel van, még mindenki alszik, hasít a 4G:

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67726) aprokaroka87 válasza sfdrakex (#67725) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

későbbi belassulásra sincs túlterheltségi bizonyiték:D

(#67727) sfdrakex válasza aprokaroka87 (#67726) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Nincs bizonyíték, de nagyon könnyen eltudom képzelni, hogy a terhelés miatt dob vissza 3Gre, és lesz lassabb a 4G is. Majd kiderül napközben, hogy mostmár marad a tempó, vagy lassú lesz mint az előző 2 napon. Rengeteg ember van itt kapja a rendszer a terhelést.

[ Szerkesztve ]

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67728) simpley válasza sfdrakex (#67725) üzenetére


simpley
őstag

Van esély rá, hogy megoldódott a problémátok? :D

signed by simpley.

(#67729) aprokaroka87 válasza sfdrakex (#67727) üzenetére


aprokaroka87
nagyúr

turista frekventált helyen laksz?

(#67730) sfdrakex válasza aprokaroka87 (#67729) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Paralián vagyunk görögben, elég sok itt a turista.

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67731) sfdrakex válasza simpley (#67728) üzenetére


sfdrakex
nagyúr

Lehet, nem tudom. Tegnap később keltem, de akkor is 4Gre csatizott, viszont 5/5 Mbitet ment csak, nappal letett 3Gre, használható volt, képeket is küldözgettünk, lassan de ment. Most 88/11,5 Mbittel rajtolt reggel, majd lesem napközben mi lesz.

[ Szerkesztve ]

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67733) Zeki válasza tomp (#67713) üzenetére


Zeki
nagyúr

Sok helyen keresik az ifjú titánokat kis pénzért, mert az öreg veteránt aki tudja hova, mit, nem hajlandók/tudják megfizetni. Esik a nívó.

(#67734) Viktor0610 válasza tomp (#67732) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Értem én, hogy ez a legjobb topik, de ezt miért is tetted be ide? ;]

Ráadásul onban.

[ Szerkesztve ]

Samsung Galaxy A54

(#67735) sfdrakex


sfdrakex
nagyúr

Terheltség probléma lesz a roaming nettel:

Nobody is perfect, but I'm pretty fucking close!

(#67736) azbest válasza Viktor0610 (#67734) üzenetére


azbest
félisten

mintha ők üzemeltetnék a mytv szolgáltatást is többek közt :)

(#67737) 4Grider válasza sfdrakex (#67735) üzenetére


4Grider
nagyúr

A görög tengerparton július közepén ez nem akkora csoda.

(#67738) simpley


simpley
őstag

Somatom!
Nálad mi a helyzet? Megoldódott?

signed by simpley.

(#67739) Landsmann


Landsmann
addikt

Érdekeseket ír a My tTelenor app. Kint van a widget az elérhető adatforgalomról. Azt írja, frissítve 561 napja. :Y

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#67740) simpley válasza Landsmann (#67739) üzenetére


simpley
őstag

Frissíted manuálisan akkor is azt írja?

[ Szerkesztve ]

signed by simpley.

(#67741) simpley


simpley
őstag

[link] :U

signed by simpley.

(#67742) Viktor0610 válasza azbest (#67736) üzenetére


Viktor0610
MODERÁTOR

Ezt nem tudtam. 😬
Köszi az infót! :R

Samsung Galaxy A54

(#67743) Somatom válasza simpley (#67738) üzenetére


Somatom
veterán

Nem tudom. Ma olyan helyeken rakodok, ahol amúgy is harmatos a net.

Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G

(#67744) simpley válasza Somatom (#67743) üzenetére


simpley
őstag

Értem.. Remélem csak meg oldódik már viszont van egy olyan érzésem, hogy ténylegesen nem régen lett észlelve a probléma ezért sem jelezték senkinek idáig..

signed by simpley.

(#67745) Landsmann válasza simpley (#67740) üzenetére


Landsmann
addikt

40 perce magától észhez tért. :)

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#67746) azbest válasza Viktor0610 (#67742) üzenetére


azbest
félisten

Amúgy én is csak a cikkből vágom :) Bár ismerős volt a nevük.

Sőt, a korábbi nevük még ismerősebb. A Hybridbox korai előd cégük csinált annó olyan szoftvert, amivel pécén, tunerrel és sima kártyaolvasóval lehetett mindigtv extra kártyás adást nézni kb plug and play szinten. Árultak ugyan atomos előtelepített minipécét is, de külön is elérhető volt a szoftverük [link]

Persze annó már akkoriban is volt neten több különböző programmal barkács megoldás erre, de nem ilyen egyszerűen használható, hanem geek faktoros :)

[ Szerkesztve ]

(#67747) simpley


simpley
őstag

Valaki emlékszik még erre a promo-ra? Még most is a szemem előtt van... :)) :D
[link]

signed by simpley.

(#67748) Landsmann válasza simpley (#67747) üzenetére


Landsmann
addikt

Nem ismerős. Maga a partnerprogram igen, még egy forgatható tárcsát is küldtek, amivel kalkulálni lehetett a kedvezményt. Azt hiszem éppen augusztus elsején lesz 20 éves az egyik számom. :) Nem ismerős. Maga a partnerprogram igen, még egy forgatható tárcsát is küldtek, amivel kalkulálni lehetett a kedvezményt. Azt hiszem éppen augusztus elsején lesz 20 éves az egyik számom. :) Volt máér kártyás, majd számlás, most ismét kártyás vagy 5-6 év óta. Ez már így is marad, van másik ami számlás.

Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1

(#67749) #08205312 válasza simpley (#67747) üzenetére


#08205312
törölt tag

Nekem ez volt, és marad a kedvencem....[link]

(#67750) simpley válasza #08205312 (#67749) üzenetére


simpley
őstag

Igen, ezekre is emlékszem...

signed by simpley.

Útvonal

Fórumok  »  Üzlet és Szolgáltatások  »  Yettel topik (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.