- Az elfelejtett kiberfegyver
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Egy újabb érdekes eset
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Asszociációs játék. :)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- Szólánc.
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Xaels
félisten
válasz baboss #57397 üzenetére
Nekem nincs helyem, meg eszközöm hozzá. Na meg most is jó volt, hogy vittem mert kaptam új leeresztőcsavart a régi helyett ami meg volt gyötörve. Ha magamnak csináltam volna akkor vagy rohangálhattam volna új csavar után gyalog vagy visszaszerencsétlenkedhettem volna a "rosszat"...
Ott lehet lenni a szerelő mellett. Végig látni mindent, ahogy kibontja az olajat is meg a szűrőt is.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, bő 4 hét alatt megjöttek a kínai mókusvakító, puruttya-LED ködlámpáim, és még működnek is. Mondjuk a rájuk írt 30W teljesítmény pöppet túlzás, 12V-os beérik (darabonként) 1A-rel. Még szerencsére.
Amúgy nagyon igényes CNC-forgácsolt alumínium az egész, vízmentes csatival, feketére eloxálva. Postával volt a pár 7300,- forint.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
baboss
őstag
Én mindig magamnak csinálom az olajcserét a motoron és a kocsin is.Az első csere a motoron a szűrővel 9600ft volt,most kicsit olcsóbb lesz mert 3.2 l kel bele és múltkor 4 l-ert vettem,így csak 3l kell meg a szűrő,ez 7600ft lesz.
Nem biztos,hogy azt rakják bele amit te adsz nekik,hanem valami olcsóbbat.
Egy ismerős elvitte a kocsit szervizbe.Elég sokat fizette,mert azt mondták,hogy aksit is kellett cserélni.Erre az ismerősöm odament kivette az aksit aminek az aljára rá volt írva a neve.
Egyből hívatta a szervizvezetőt.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz baboss #57395 üzenetére
Nekem is 19k volt a YamahaWorld-nél. Ahogy néztem ásványi olajat töltöttek bele ennyiért Legközelebb én viszem az olajat, akkor bár nem Yamalube megy majd bele, de tuti megúszom fele annyiból, mert e-mail-ben azt írták a munkadíj 3,500.-.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #57393 üzenetére
A szervizben azt az infót kaptam,hogy 6000km,és kb 20.000ft az olaj csere
[ Szerkesztve ]
-
baboss
őstag
kcsa - Xaels- fattyu- Mosquito34
Papir olajszűrős.
Általában 5-6-7 ezernél nem szoktam jobban pörgetni,9 ezer felett még nem is nagyon ment.
Most Castrol Actevó 4T 10W40 van benne.Ha cserélem akkor ez jó,vagy nézzek mást ? -
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #57388 üzenetére
A 3000km baromira kevésnek tűnik nekem.
-
baboss
őstag
Valaki megtudja mondani,hogy hány kilométernél kell olajat cserélnem a motoron ?
Kawasaki ZR 400 (Zephyr)
Serviz manualban kerestem,de nekem az Angol kínai,nem találtam rá utalást.
6000km-ert mentem idáig kb.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #57385 üzenetére
Jól hangzik. 1-1 alkalommal lehet csatlakoznék. Bár nem tudom a határ túloldalán mennyire szeretnék a motorom.
Más:
Érdekes elgondolás. Mint tömlős gumira itélt és pénteken haver is defektet kapott a belsőjén a Transalppal lehet örülnék egy hasonló megoldásnak motorra is.[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
V.Stryker
nagyúr
Jó reggelt!
Itt a szeptember, a fák levelei sárgulnak, a madarak se úgy csicseregnek és a makett motorosok is téliesítették a gépeket.
Jómagam jobban szeretem a hideget, mint a gatyarohasztó meleget, így terveim szerint az idény java előtt állok.A hétvégi Szlovákiában tett karikám annyira tetszett, hogy komolyabban is szeretném megismerni a motoros útjaikat, ezért egy napos, de viszonylag kemény karikákat tervezek tenni hétvégenként, ha az idő és az anyagiak is engedik. Ezúton invitálnék meg erre vállalkozókedvű, kitartó motorosokat.
Részletek:
Minden túra Budapestről számolva alulról nyalja az 550-600 napi km-ert. A tervezett tempó 90-110km óra maximum. Mivel korán sötétedik már, ezért korai indulással számolok. Ez esetenként azt is jelenti, hogy 9, de legkésőbb 10 órakor a határnál kéne lenni.
A túrákat alacsony költségvetésűnek tervezem, ezért is jön jól a hidegebb idő, mert lehet kaját csomagolni. Tehát a jösztök lesztek és ha hoztok esztek.
A benzinpénz 5 literes fogyasztással számolva 10k-11k körül megáll, de mivel nulláról teli is kell tankolni, így akkor többnek fog érződni. Továbbá mivel a Szlovák oldalon ~400km-ket megyünk, így elkerülhetetlen az ottani tankolás. (Magam részéről kártyával fizetve, nem bajlódok euróval, csak minimálisan lesz nálam.)A fentiek a tervezett túrák mindegyikére igazak, így irányadónak ez számít majd.
És akkor íme az első, amivel érintjük a Magastátrát is:
Az útvonalért köszönet Mosquito34 fórumtársnak.
[ Szerkesztve ]
-
-
Xaels
félisten
Valaki múltkor nézegette a Nolan sisakokat. Most van 20% az Euromotorban. [link]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #57381 üzenetére
Nem, hanem naptári: aug 24-én vizsgáztam, 25-én voltam a vizsgaigazolást leadni az okmányirodában, és szeptember 8-án kaptam kézbe a papírt a postástól.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
NorDezs
senior tag
Megvan a forgalmi vizsga is! Július elején kezdtem a tanfolyamot, viszonylag gyorsan lezajlott minden.
Van lehetőség valami gyorsított ügyintézésre jogsikészítéssel kapcsolatban? Nem szeretném megvárni azt a 3-4 hetet... -
Xaels
félisten
Na elvittem a gépet a festőhöz. Szerdán azt mondta hív, de igyekszik csütörtökre befejezni.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
StoneBridge
senior tag
Múlt heti, 2 napos Tátrázásom útvonala, nagyjából ezt is terveztem: 850 km lett összesen
Tökvéletlen még a Rétságnál pont összefutottam egy ismerőssel, szintén a Tátrába készült, így az első nap együtt motoroztunk.
Hont irányából Zólyom fele sokfelé volt útfelújítás, így inkább az Ipolyságon vezető hazaút Párkány fele tűnt jobb választásnak. Legközelebb is arra megyek észak irányába, amúgy is ritkább forgalmú és príma kanyargós út vezet falvakon át.Rendőrséggel nem volt bajom szerencsére... láttam, hogy ellenőriznek több helyen - civil autóval is kikaptak valakit. A sebességet jobban betartják és betartatják. Fixen telepített sebességmérő kamerák gyakoriak voltak, főleg a falvakból/városokból kivezető helyeken
Motoros nem volt sok, pedig az időjárás adta volna. A Magas-Tátrában is egy csoport magyar motorossal futottunk össze, ők egynapos túráztak.Három meghatározó útvonalat emelnék ki, amit imádtam a fenti úton, persze a táj minden irányba csodálatos:
1. Hermánd-Stubnyafürdő közötti k*rvajó kanyargós szakasz,
2. Liptóújvár és Breznó között a 72-es szerpentines út,
3. Selmecbányától Zsember felé vezető erdei kanyargós.Képek, videók majd feltöltődnek valahova, ha gondoljátok megosztom.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #57372 üzenetére
...és akkor is elhagyod. Vagy az nem te voltál?
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz stereodead #57369 üzenetére
Aham,értem. Helyszínelők azt mondták, hogy rendben vagy akkor nem kéne drámázni. Baleseti bejelentőt gondolom írtatok. Nekem van kamerám de hosszabb/nagyobb gurulásra/túrákra teszem csak fel.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
stereodead
csendes tag
válasz PoLizei #57370 üzenetére
Az autón látszik ahol végigkarcoltam, a motoron is sok dolog sérült, illetve látszik ahol a kormány vége és a kuplungkar végigszántotta az aszfaltot. Viszont guminyomok nincsenek, legalábbis nem voltak láthatóak.
Mindenesetre a helyszínelők azt mondták nem kell aggódnom. Nekem büntetlen előéletem van és sosem okoztam balesetet, az autós brigádot pedig jól ismerik a rendőrök, mert a fél család börtönben ül, és a maradék is gyakran tűnik fel a rendőrségen. Ez persze önmagában nem bizonyít semmit, de azért beszédes információ.
fgsfds!
-
PoLizei
aktív tag
válasz stereodead #57367 üzenetére
Ha szerencséd van, akkor maradt nyoma ennek a farolás szerű bekanyarodásnak az aszfalton, amit rögzítettek a rendőrök (talán emiatt is adott neked igazat a helyszínen). Úgy azért lesznek ellentmondások a tanúvallomásokban
P*L****
-
stereodead
csendes tag
válasz -Mosquito- #57368 üzenetére
Egész konkrétan rámhúzták a kormányt, az autó kb 2 méterrel lehetett előttem amikor befordult jobbra, 45fokos szögben volt amikor belementem. Rátapostam illetve ráhúztam mindkét fékre de 50-es tempónál lehetetlen ekkora távolság alatt megállni.
50-nel mentem, de az itt lényegtelen is. Olyan távolságból és olyan hirtelen fordult be elém, hogy ha irányjelzett volna, akkor sem láthatom, illetve le is lassított hirtelen, lévén kocsibejáróba állt be. Tehát kielőzött majd befarolt elém.
Kamerával is elcsaphatnak, max vissza tudod nezni a felvételt
Ja, meg a rendőr is, és akkor egyértelmű lesz, hogy nem én voltam a hibás. Volt már egy hasonló ügyem, akkor a robogómat törték össze, és az autós lelépett azzal hogy "jelents fel baszdmeg!"
Feljelentettem rendszám alapján, soha semmi nem lett az ügyből, járhattam rendőrségre feleslegesen, meg szórhattam a tízezreseket a szerelőre hogy rakja helyre a gépet. Ha a saját hülyeségemből töröm össze a gépet akkor oké, kifizetem, de más hülyeségére fizettem már eleget.
fgsfds!
-
-Mosquito-
őstag
válasz stereodead #57367 üzenetére
Még mindig nem tudjuk, hogy pontosan mi is történt. Kikanyarodtak eléd és..? Volt helyszínelés, akkor majd be hívnak, illetve kapsz egy határozatot, hogy ez és ez van. Biztosítónak is jelezni kell. Kamerával is elcsaphatnak, max vissza tudod nezni a felvételt. Nem mindegy hogy hová teszed, ha úgy van elhelyezve a kamera a motoron akkor téged sem lát, pl hogy indexeltél,megfelelő sebességel haladtál-e. Stb stb..
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
stereodead
csendes tag
válasz -Mosquito- #57366 üzenetére
Hívtam. A helyszínelők szerint egyértelmű, hogy az autós volt a vétkes, de nem sok jót remélek, tekintve, hogy nekik van tíz tanújuk, nekem meg egy sem. Szép népes roma család farolt be 50-es tempónál előttem a kocsibejáróba úgy, hogy előtte egy másodperccel előztek meg. Előtte még kurvaanyáztak is kicsit, gondolom azért, mert irritálta őket, hogy 50-es táblánál csak 50-nel mentem.
Attól tartok, hogy a rengeteg tanújukkal meg fogják győzni a rendőrséget arról, hogy valójában az történt, hogy ők jóval előttem voltak, szép szabályosan indexeltek és lassan befordultak, a hülye motoros (én) meg nem figyelt meg húzta neki mint az állat, és ezért ment beléjük.
Na ez az ami ellen segített volna a kamera.
fgsfds!
-
-Mosquito-
őstag
válasz stereodead #57361 üzenetére
Rendőrt miért nem hívtál?
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
zeon.hu
nagyúr
válasz V.Stryker #57363 üzenetére
ebayen rengeteg van, én 3K-ért vettem a kocsiba. gyújtáskor azonnal indul, ha onnan üzemeltetem.
arra kell figyelni, hogy akksit nem mindegyikhez adnak. ha rákötöd, akkor nem is kell bele, viszont a dátum és minden egyéb beállítás így mindig ki fog nullázódni (legalábbis az enyémben).
8-10K körül már egész jókat lehet venni, sd kártyát meg Sinceritytrading-tól érdemes rendelni szintén az ebayen.
viszont ha a motoron hagyod, hamar lelopják
keress olyat, amit be lehet pattintani a tartóba.
vannak kimondottan motorra/sisakra valók, ezek persze drágábbak kicsit.#?*@&!
-
bigdady
nagyúr
Bukóra go pro?
-
V.Stryker
nagyúr
válasz stereodead #57361 üzenetére
Én is gondolkodom ilyenbe, de én nem akarom fel le venni, hanem valahogy fixen a motorra rátenni és mikor gyújtást adok, akkor az meg áramot kap és forog, mindig a legrégebbi felvételt felülírva.
Én magamnál nem tartom életszerűnek, hogy minden indulásnál fel le szerelem, kapcsolgatom....
Ha találsz valami jót, akkor tedd közzé.-
-
kcsa
veterán
válasz stereodead #57361 üzenetére
Bíztatásul mondom, hogy ha felrakom a kamerát sosem akartak idáig eltaposni, kamera nélkül átlag napi kétszer (én ingázásra használom kétkerekűt). Szerintem érzik hogy "úú ezt most el ne üsd báz..."
Focus MK2/2.5 Haynes könyv eladó.
-
stereodead
csendes tag
Most pénteken megvolt a második olyan balesetem ahol szabálytalanul és irányjelzés nélkül kifordultak elém. Tanúm egyiknél sem volt, illetve térfigyelő sem látta az esetet, szóval maradt az ő szava az enyém ellen.
Kezd elegem lenni abból, hogy mások hülyesége miatt nem csak megsérülök, te tízezreket költök javításra, szóval úgy döntöttem veszek egy kamerát ami mindig a motoron lesz és forogni fog. Mit javasoltok ilyen célra? Ezt konkrétan erre a célra venném, szóval nem baj ha nem túl jó a képminőség, csak bírja az akkumulátor és ne legyen túl drága. Mindkét balesetem olyan volt, hogy ha van egy kamera a sisakomon vagy a kormányon akkor egyértelmű lett volna, hogy nem én vagyok a vétkes.
fgsfds!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Something_ #57359 üzenetére
Jól van, kipróbálgatom ezeket lassan. Az idei évben még nem jutott idő mindenre.
-
-
HSM
félisten
válasz V.Stryker #57356 üzenetére
Azért bátorkodtam írni, mivel az SV650S-en is ilyen a testtartás, és 400km-t már húztam le rajta csuklófájás nélkül egy nap alatt.
Annyi a trükk, hogy a hátaddal tartod magad, és a tankba kapaszkodsz, nem a kormányba. Egyébként irányváltoztatási szempontból is ez sokkal jobb, ha súly van a kormányon az eléggé megnehezíti az irányítást, és a motor "érzését".Az ilyen "remegések" (amiket én nagyon nem szeretek) ellen is csak az hatásos, ha minél "lazábban" markolod csak a kormányt.
Szerk.: Sőt, ahogy nézem [link], a bocin még kevésbé kell előredőlni, mint az SV-S-en.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
Azé kíváncsi vagyok, hogy egy sportos motoron, amin valamennyire előrehajolt a testtartás hogy ne legyen terhelés a csuklón...
Ülni nem tudok egyenesen, mert messze a kormány. Előre kell hajolnom, de akkor meg nem tudom derékból tartani magam, kicsit tartanom kell kézzel is, mert a szél se tart a túraplexi miatt. Bár ma már gyakoroltam,hogy szinte teljesen ellazítom a kezem és csak úgy rajta van a kormányon.Legközelebb meg a motoros cipőt veszem fel a csizma helyett, kíváncsi vagyok, akkor mi lesz a lábammal.
Amúgy a boci negatív tulajdonsága, hogy 4500-6000 rpm között van egy rossz összerezonálása a blokknak a vázzal és akkor nagyon fárasztja a csuklót a kormányon jelentkező remegés. Minden típustársnál ismert "tulajdonság" ez.
-
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz baboss #57352 üzenetére
Az útvonal a linkelt út volt, ami annó fent volt. Visszafele viszont az E77 nagyon jó út volt a felbontásokat nem számítva. Legközelebb jobban utána nézek és úgy megyek. De eleve a város, Selmecbánya, hát varázslatos. Mondjuk sok helyen én se álltam meg, mert égett a seggem a motorozás miatt.
Forgalom alig volt. Meglepő volt,hogy a településeken se mozogtak a népek. Nyitott boltot meg csak Selmecbányán találtam.
Amúgy nem tudom,hogy a szél miatt-e, de olyan 60km után már fájt a csuklóm, 150km után a seggem...210 után meg a lábam is. Mire a 340km végére értem, minden bajom volt. Nem is tudom,hogy indulnék neki Erdélynek, ami egy seggel 750km és egybe le kell tolni.
vlevi: Hoztam sört is.
[ Szerkesztve ]
-
-
V.Stryker
nagyúr
válasz polimorf #57345 üzenetére
Tanusíthatom, bár odafele a széllel volt gondom rendesen.
Hogy ez a Tátra milyen csodálatos! Mostanában úgy érzem arra fogok járni.
Az utak nagyon tetszettek, bár visszafele a gps úgy bevitt az erdőbe, hogy igazából aszfalt se volt. Ha szembe jött volna egy medve, nem is csodálkoztam volna.Hoztam kofolát.
-
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #57349 üzenetére
Kössz! Én is így gondoltam.
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ujskodas #57346 üzenetére
Persze, hogy jobban terheled, de nincs ezzel semmi gond. Rengeteg alkatresz van meg, amit fel lehetne sorolni, h jobban kopik. Es akkor mi van? Ez egy sportmotor. A vezerlese, minden, nagy fordulatra lett tervezve. Nehany f4 ben meg tud kotlani a feszito 30 e kornyeken, de ez a hullamzo alkatreszminoseg, nem a terheles. Siman okoskodott, eleteben nem forgatta ki pirosig semmilyen jarmuvet? Nevetseges amit mond.
Explosión de dos tiempos
-
vlevi
nagyúr
válasz ujskodas #57346 üzenetére
"a vezérműláncot és feszítőt ezzel teljesen szétgyilkolom."
Nem értek hozzá, a hozzászólásomat tessék fenntartásokkal kezelni, de :Hááát, biztosan nagyobb terhelést kap így, mint novembertől áprilisig a ponyva alatt, ez nem vitás
De szerintem nem a fordulat szokott az ilyen dolgoknak ártani (vagy nem is árt neki, de nagyobb igénybevétel), az a hirtelen terhelésváltás.
Mellékszál, hogy pont most megy a Bold'or 24 órás, vajon ott cserélnek vezérműláncot a futam közben? Pedig egy napon keresztül folyamatosan nyélgázon, tiltás körül hajtják szerencsétleneket. És ezek nem motogp gépek, hanem Superbike, suportstock, ami többékevésbé széria alkaltrészeket feltételez.Viccet félretéve, biztos, hogy jobban terheled, mint 6k körül (leginkább azért, mert 2x annyi fordulatot tesz meg, mint ha hatodikban végigporoszkálnál), de ezeket a motorokat ilyen körülményekre tervezték.
[ Szerkesztve ]
-
ujskodas
tag
válasz Topiccsendőr #57334 üzenetére
persuader : Egy kérdésem lenne: 2006-os Honda CBR600F-emet sokszor használom úgy a Bükkben, hogy 2-es, 3-as fokozatban 8-10-12 ezerig forgatom, majd fék+motorfék. Gyakorlatilag így megyek 80 km-en keresztül. Namármost, okos ismerőseim szerint a vezérműláncot és feszítőt ezzel teljesen szétgyilkolom. De akkor miért kezdődik 14-nél a piros zóna? - kérdem én!
Van-e valóság alapja a "jóismerőseim" okoskodásának?
A motoromban 26500 km van.Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
V.Stryker
nagyúr
Hat reggel nem indultam neki az esöben Szlovákiának, de lehet ebéd után nekiindulok. Ha más nem, csak Selmecbányáig.
Ha nem esik, csatlakozik valaki?
-
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #57339 üzenetére
Nagyon megosztó ez az indián a tankon. Nekem máshol lehet tetszene, de ott nem igazán jön be. Viszont az új festésre nagyon kíváncsi vagyok. Hétfőn reggel viszem. Ezzel szemezek a légszűrőre.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
válasz polimorf #57337 üzenetére
Pedig megnéztem volna a dobozodat hátulra felszerelve
Én ma levakartam a vaskereszt matricát a légszűrőről meg a hátsó sárvédőről. A légszűrő fedélre keresek majd valami mintát ami a festéshez megy, vagy ha veszek gyári légszűrő házat fedéllel akkor arra valami festést.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #57336 üzenetére
Azok tutira, de én nem hiszem, hogy ezzel egy ülésre 300km-t le tudnék nyomni.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #57332 üzenetére
Köszönöm szépen!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Bogyó bá' #57331 üzenetére
sztm ezt nem a gyárban csinálták.
ez inkább valami otthoni hozzáértő.
legalábbis a magyarországi tapasztalataim ezt súgják.én suzuki kereskedésben rendeltem, de mindenképp forgalmi alapján kéne rendelni, mert nem egyszer rossz alkatrészt rendeltek nekem, és a suzuki nem tudja visszavenni.
3 éves fiatal gépekben dexion salgó polc puha csavarokat találtam. hogy miért? nem tudom. az itteni motorok ilyenek. igénytelenség van
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #57330 üzenetére
Igen, közben rájöttem, ezzel izéltem el az egész délelőttöt. Fizu után megpróbálok szerezni 4 db ilyen bigyót. A gyárban féloldalasan, rosszul rakták össze (elfelejtettem lefotózni) aztán izomra húzták a csavarokat. Az összes gumi rész szétnyomva, fém a fémen. Aztán csodálkozom, hogy fél óra alatt rázsibbadok a kormányra.
Márkaszervizből tudok ilyet rendelni?
(#57332) persuader: de miért nyúlhattak egyáltalán hozzá?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #57327 üzenetére
Jelenleg a budaörsi kifelé XD Kimentem a HD nyílt napra, aki tervezi ne menjen, csak megnézni lehet az új szériát egyelőre. Persze a Forty-Eight gyönyörű, de a 7,9L-es tank viccnek is rossz. A Fatboy a másik amire felpattantam volna kapásból. A 883-nak az ülése olyan fura, valahogy nem jött be.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
bigdady
nagyúr
Hali
Szakikat kérdezném, hogy mi lehet az oka annak hogy pl a felmart aszfalton instabilnak érzem a motort? Amúgy semmi gondom vele de ha ilyen útra gurulok egyből érzem. Kormanycsapágy?
-
Nippon
őstag
Sziasztok!
Úgy néz ki, hogy megválok a paripától. Ha valaki esetleg K6-os kék-fehér GSX-R 750-est szeretne, akkor keressen meg a részletekért. Újonnan vettem, szervizkönyves, folyamatosan szervizelt, egyetlen szerelő szerelte.Még nem hirdettem meg sehol.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #57069 üzenetére
Főnök, megint igazad volt!
Nálam a kormánytartó "platnit" gumisan rögzítő csavarok szakadásig meghúzva, a gumik teljesen összenyomva, a fedő csészék fémesen érintkeznek az alumíniummal, na ezért állt a kormányom, mint "Katiban a gyerek", ezért nem rugózik. Valami gyorsjavítás trükköt nem tudsz, mert mire az új gumikat megrendelem, megkapom, addigra vége lesz a szezonnak.Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
válasz Something_ #57312 üzenetére
Dehogy, öröm vele a cikázás a pesti dugóban.
Felszámolok mindent ami motor, csak az képek,videók maradnak. A fórummal kezdem. Ennyi!Kellett 2év és közel 33.000km, hogy el tudjam engedni több időre ezt a hobbyt. Szar lesz a tavasz nekem az már biztos. Viszont öröm a környéknek ebben már biztos vagyok. Hozzám mindent kötnek itt, de nem a nyugis haladást.
Bogyo, nem rágtam be nincs semmi baj meg semmi.[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
-
A topicgazdától vagy egy moditól kérném, hogy az összefoglalóból távolítsa el a nevem és a "motorom" képét!! Azzal együtt ezt a HSZ-t is.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
Xaels
félisten
válasz Grillo #57305 üzenetére
Én hátizsákkal járok, de csak meleg cuccot raktam be. A bőrdzseki helyett max farmert tudtam volna venni, de az a mai bogárinvázió(gondolom a sok betakarítógép felzavarta őket) miatt sem lett volna célszerű.
Ja meg hazafelé totál szembe sütött a nap. Kb. 40km-t bírtam, utána megálltam és szigszalagból csináltam a plexire napellenzőt
(#57306) HSM nekem a térdeim is ki vannak, de azokkal nem volt gond az Eliminatoron sem. Viszont a csípőmmel annál inkább.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zeon.hu #57303 üzenetére
Érdekes, hogy nekem az "előre lábbal" nagyon nem jött be, pedig kinézet alapján csakis csopperben gondolkodtam a Csótány után. Ülhettem Keeway Supershadow-n, Virago 535-ön próbaképpen, és 5 percet nem tudnék rajta eltölteni, nem hogy egész nap motorozni. Így lett naked. Az előretolt lábtartóval pont a rossz helyen terhelődik a gerincem, azonnal fájt.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zeon.hu
nagyúr
válasz Bogyó bá' #57301 üzenetére
ja igen, már említetted.
meg én is, hogy szintén gerinc miatt előre lábbal is, felsőtesttel is találtam meg az optimálishoz közeli megoldást.
szóval keresni/állítani kell, amíg jó lesz. ha a markolat szivacs és a kormány emelés segít, akkor azt kell csinálni. elvégre az ember élvezni szeretné, nem szenvedni rajta#?*@&!
-
Xaels
félisten
válasz V.Stryker #57294 üzenetére
Azért ma is rámrohadt a ruha... Mentem egy Karcag oda-visszát a 4-esen. Odafelé jött haver utassal. A lökött nem szereti ha lent van a plexi, de azért egy víztiszta szemüveget húzott majd le kellett húzódnia mert bogár ment alá... Aztán Kenderes-nél első defektet kapott, szerencsére nem esett el és egy benzinkútnál álltunk le. Betoltuk a defektspray-t de nem segített, mert kikopott a belsőjének az oldala, de Karcagról kijött érte egy gumis, 7k-ból megúszta végül a belső cserét meg a mentést. A fogyim odafelé 4,18-ra jött ki.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz zeon.hu #57299 üzenetére
23 éve van egy gerincporcsérvem autóbalesetből kifolyólag, azon meg nem segít a biciklis alsó. Mostanra kezdem megtalálni a jó testhelyzetet a gépen, bár szerintem a kormányon még emelni kellene vagy 2 centit meg kellene valami vastag szivacsos markolat, mert a nekem legkellemesebb, 110 körüli tempónál vibrál legerősebben a gép. 100 alatt uncsi motorozni, 120 fölött meg nem szeretek tartósan menni, pedig onnantól megint simán jár.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Politika
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- PH!otósok beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Tovább nőtt a Netflix előnye, emelik az árakat
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Vigneau interaktív lokálblogja
- További aktív témák...
- Nespresso Vertuo Next Deluxe Sötét Króm színben eladó. + kiegészítők + kapszulák
- ÚJ Besen BS20 Smart 11-22kW elektromos autó töltők GARANCIÁVAL, számlával, készleten
- Eureka Mignon Specialita 17NX + Eureka knock box
- Egyedi! Mercedes CLA 220 CDI d AMG Sport 7G-DCT.
- Kézzel font, tökéletes állapotú kosár
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest