Hirdetés

2024. április 19., péntek

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70651) outdoor válasza V/ (#70567) üzenetére


outdoor
aktív tag

Az Ebaytől szerettem volna kérni, hogy az eladó adjon kártérítést.

Végül visszafizette a vételárat, ( két hónapig ő használta a pénzemet. Tudta, hogy nincs áru, tudta, hogy keresni fogom.) Nem zavarta. Közben még kábított is.

Talán bitcoint vett a pénzből, és két hónap múlva drágábban adta el :))

Utána az Ebay lezárta a Case-t.

Fura alak, mert negatív értékelést adtam, és megírta, hogy "Jesus should punish you..."

Szerintem értékelhető, ha egy kínai némi rálátással rendelkezik az európai kultúrára, de erről a viselkedésről valahogy tudomást szerezhetne az Ebay. Hogyan küldhetem el nekik?

A proper digital assistant could be my best friend

(#70652) V/ válasza Botigta (#70650) üzenetére


V/
Topikgazda

A szállítási költségnél az alap 55 és a nemzetközi 33 az így jó? A 22 $ eltérés nem sok?
Erre a kategóriára nincs maximum érték a szállítási költségre?
Esetleg ha Chrome-al mented el nem jelenik meg valami hiba kiírás.
Nincs a hirdetés darabszám limited elérve?

(#70653) V/ válasza outdoor (#70651) üzenetére


V/
Topikgazda

Az hogy a mi értelmezésünkben a Büntessen meg az Úr! szöveget leírta ez még nem igazán tekinthető sértésnek.
Ebben a sorban a Description current Shipping and payments Report item-nél lehet jelezni az eladóval kapcsolatos gondot, de hogy a fenti szöveg melyik kategóriába tartozik, azt neked kell kitalálni, emlékeim szerint nincs ilyen, meg már a negatív értékelésre negatívabb értékelést nem lehet adni.

(#70654) outdoor válasza V/ (#70653) üzenetére


outdoor
aktív tag

Az értékelésben leírtam, hogy semmit nem küldött, és idéztem az ígéreteiből. Szerintem magáért beszél.

Mindenesetre a Bitcoin óta két hónap nagy idő ekkora összegnek.

A proper digital assistant could be my best friend

(#70655) stefi68


stefi68
addikt

eBay-es vásárlással akadt problémám:

Eljutok odáig, hogy fizetési mód -> PayPal -> kis felugró ablakban, hogy Paypal azonosítás, de onnan nem jut tovább. Pörög a kis kör körbe-körbe, de semmi.

Paypal-ba be tudok egyébként gond nélkül lépni, tehát kizárva az hogy nem jól tudom a jelszavam, vagy ilyesmi.

Kipróbáltam már itthon, munkahelyen, mobilról eBay alkalmazásból, de mindig ugyanaddig jutok, hogy Paypal azonosítás.

Kipróbáltam azt is, hogy elírom a felhasználónevem v. a jelszavam. Azt természetesen észreveszi és jelzi.

Találkoztatok már hasonlóval?

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#70656) V/ válasza stefi68 (#70655) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, amikor a böngészőben nem volt engedélyezve a felugró ablak vagy működik egy addblocker vagy a böngésződ privát üzemmódban használatos
Elsőt engedélyezd az középsőt és az utolsót kapcsold ki.
Bontsd az ebay-n a PayPal összerendelést, és a böngésző eBay, Paypal sütik törlése után a böngésző újra indítása után csináld meg újból. Akkor jó a végén vissza tudsz menni az eBay oldalára.
Ez az eBay PayPal kliensének lehet az utóbbi időben feltünt problémája, én ezt ugyan nem érzékelem, de néhány új eBay-s jelezte itt is.

(#70657) stefi68 válasza V/ (#70656) üzenetére


stefi68
addikt

Köszönöm, majd este otthon próbálkozom ...

Gondoltam ilyesmire is, de nem jutottam már el este a megvalósításig.
Egyébként a PayPal-os felugró ablak bejön, tehát tudok azonosítót megadni.

És a mobilon az eBay alkalmazás miért csinálja ugyanezt? Annak viszont elvileg semmi köze a böngészőhöz.

[ Szerkesztve ]

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#70658) V/ válasza stefi68 (#70657) üzenetére


V/
Topikgazda

Az világos hogy feljön, de ez még mindig az eBay által használt PayPal kliens, nem egészen a PayPal teljes oldal.
Annyi még, hogy mindkét helyen az összes visszaigazoló és jóváhagyó e-mail megkaptad és aktiváltad?
Nézd én tudok fizetni, nálam működik.
Biztonság kedvéért mindkettőnek írhatsz, hogy ilyen fizetési problémád van és segítsenek. Az eBay általában rögtön a PayPal-ra mutat, de legtöbbször náluk van probléma.
Én is használom a PayPal fizetési kliens-t, el is tudok rajta rontani dolgot, de nem a PayPal-t cseszegetem, hanem megnézem, nem-e én állítottam valamit be rosszul.

[ Szerkesztve ]

(#70659) domos


domos
senior tag

Na végre, a 10. 23. óta álló csomagom lassan feldolgozódik. Ma egy ilyen bejegyzés keletkezett hozzá:

Hatósági eljárás kezdeményezése
2017.11.13. | 07:52

Ez kb. mennyi ideig szokott tartani?

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#70660) V/ válasza domos (#70659) üzenetére


V/
Topikgazda

Melyik nyomkövető írta, mert a hatósági eljárás kezdeményezése az nem egészen jó tevékenységet jelent számodra.
Ezek a jó mondatok:
Célországban feldolgozva / Processed in the destination country
Belföldi feldolgozásra továbbítva / Forwarded for domestic sorting

(#70661) domos


domos
senior tag

A posta weboldala írta (TN: RS989066597NL), és ha jól értem, ez arról szól hogy meg fogják vámolni/áfázni. Nekem ez nem gond, csak jöjjön már... :W

[ Szerkesztve ]

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#70662) V/ válasza domos (#70661) üzenetére


V/
Topikgazda

Amikor beküldted 8.-án az információkat már akkor egyértelműnek kellett volna lenni, hogy ez vámeljárás lesz. Sima küldeményhez nem kérnek.
De a kérdésedre válaszolva ezután 3-15 nap mire megkapod.

[ Szerkesztve ]

(#70663) domos válasza V/ (#70662) üzenetére


domos
senior tag

Köszi a választ! Nevetségesen lassú ez a Posta :(

[ Szerkesztve ]

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#70664) Tomika86


Tomika86
senior tag

Sziasztok!

Vettem egy terméket ebay-en, tudom valahogy törölni a vásárlást? A terméknél nem találtam ilyet.
A pénzt levonta, de fel még nem adták, legalább is nem jött értesítés

(#70665) V/ válasza Tomika86 (#70664) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig ott van, de csak kérheted a törlést:
Keress ilyet: More actions, Request to cancel this order vagy a Contact seller, Request to change an order

[ Szerkesztve ]

(#70666) Tomika86 válasza V/ (#70665) üzenetére


Tomika86
senior tag

Ja hogy így, ezt nem vettem észre. Én az első választásra mentem, és ott kérdeztem meg, hogy tudja-e törölni.
Volt amit ezelött vettem ott simán üzenet nélkül le tudtam törölni. És jött vissza a pénz

(#70667) cidalain


cidalain
veterán

Egy termeknek meg kellett volna erkeznie 7-en.
Olvastam a teendot, igy eloszor az eladonak irtam 10-en. O valaszolt hogy sajnalja, megprobal utanajarni a csomagnak, kis turelmet ker. Ennek 3 napja.
Meddig varjak, mielott Case-t nyitnek? Beszelgessek meg az eladoval egyaltalan, hogy mit sikerult kideritenie, stb? Vagy kapasbol Case-zel kellett volna nyitni?

Van egy masik termek liciten nyertem, 17-eig kell megjonnie. Idokozben az elado mar nem tagja az ebaynek. Nyilvan ha az nem jon meg, akkor ott egybol Case-t kell majd nyitnom. (Tudom, keves eladasos vevotol ne varjak csodat, de a hirdetett termek csak egy ezres volt, ugy voltam vele ha nem kamu, akkor olcson megcsiptem harmadaron (annyit meg nem szantam volna ra), ha meg kamu, akkor az Ebay ugyis kartalanit)

[ Szerkesztve ]

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#70668) domos válasza cidalain (#70667) üzenetére


domos
senior tag

Szerintem mehet a case, én nem szoktam sz*rakodni, mert addig húzzák az időt, meg hitegetik az embert, amíg kifut az időből.

[ Szerkesztve ]

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#70669) cidalain válasza domos (#70668) üzenetére


cidalain
veterán

Hat annyit nem tudjak huzni, en is nezem a naptarat ;)

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#70670) stefi68 válasza V/ (#70658) üzenetére


stefi68
addikt

Hát nem jutottam előrébb.
Nem volt PayPal összerendelésem.
Töröltem a sütiket, a felugró ablakok blokkolását, letiltottam a Kaspersky weblap védelmet is, csináltam PayPal összerendelést, kipróbáltam Crome, Firefox, Edge alatt is sőt Androidos eBay alkalmazásban is, a végeredmény mindig ugyanaz:

Egyébként az eBay és a PayPal is régi regisztráció, már vásároltam korábban velük.

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#70672) V/ válasza stefi68 (#70670) üzenetére


V/
Topikgazda

Az összerendelésre a Firefox-ot javasoltam volna, de akkor a PayPal-ra történő bejelentkezés után visszaléptetett az eBay-re?
Ez egy fizetéses belépési képernyő?
Próbáld még meg az Internet Explorer-t
Akkor most már az eBay, My Account menüben a PayPal Acount résznél ott az van hogy azzal az PayPal azonosító e-mail címmel fizetsz és unlink van mellette.
Buying on eBay: Your eBay account is linked to this PayPal account for purchases........e-mail cím és Unlink accounts.

A PayPal-on fogaskerék ikon, Security fül és ott a Log in with PayPal -nél ott az eBay?

(#70673) stefi68 válasza V/ (#70672) üzenetére


stefi68
addikt

Akkor sorban...
A PayPal-ra történő bejelentkezéskor úgy emlékszem nem ugrott vissza automatikusan az eBay-re, hanem volt egy gomb: "Return to eBay"

A képernyőképről: Miután kiválasztom a fizetési módot (PayPal), felugrik egy ablak a PP felhasználónevet és jelszót kéri, ezeket megadva jelenik meg az előbb mutatott ablak tartalma, ahonnan nem jut tovább.
Eleve minek kér újból PP azonosítást, ha már egyszer beállítottam a PP összerendelést?

Az eBay-nél ott a PayPal összerendelés ahogy írtad, a PayPal-on a Log in with PayPal-nál viszont nincs ott az eBay.

Az eBay-es PP összerendelés csak kényelmi funkció lenne nem? Csak azért, hogy ne kelljen állandóan belépni a PP-ba. Enélkül is kellen működnie a dolognak nem?

Meg aztán mi van a mobilos dologgal? Ugyanez az ablak fogad ott is a PP azonosítás után és onnan az sem jut tovább...

[ Szerkesztve ]

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#70674) V/ válasza stefi68 (#70673) üzenetére


V/
Topikgazda

A mobilosra nem igazán tudok mit mondani.
A Return to eBay-re gondoltam és ha tényleg vissza is ment, akkor oké halványan az rémlik hogy ír is valamit, hogy rendben a dolog.

Ha a PayPal-n nincs ott az eBay, akkor valami nem sikerült
Nálam így van:

Az összerendelés (és nem az a funkciója, hogy ne kelljen belépni) esetén az a jó ha megmarad a külön bejelentkezés, biztonsági okokból javaslom.
De most hogy említed a PayPal fizetési bejelentkezési képernyőn neked jelölve van-e vagy nincs a Remember me for faster checkout on eBay? Nekem nincs. De esetleg a jelenleginek az ellentettjére váltani.

Nincs belépési védelem a PayPal-n aktiválva? A fiókjaid nem állnak korlátozás alatt?

Körbenézve a neten ilyen problémára nem találtam újabb ötletet, mint amit már leírtam.
Böngésző kipucolás, a privát, anonim böngészés kizárása, mobil app használata -ami most nálad nem működik- ezek jöttek elő és valamelyik megoldotta a problémát. Nekem nincs több javaslatom, írni kellene nekik. Mindkettőnek

[ Szerkesztve ]

(#70675) stefi68 válasza V/ (#70674) üzenetére


stefi68
addikt

A PayPal fizetési bejelentkezési képernyőn nálam nincs ilyen hogy "Remember me for faster checkout on eBay"

Nem tudok róla, hogy bármelyik fiókom korlátozás alatt állna. Azt csak közölné valahogy a redszer, nem?
Piros nagy betűkkel, felkiáltó jelekkel, meg villogó üzenetekkel, stb.

Hol lehetne megnézni a PP bejelentkezési védelmet? A Security résznél nem találtam ilyet. Vagy máshol nézzem?

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#70676) V/ válasza stefi68 (#70675) üzenetére


V/
Topikgazda

A védelmet a PayPal-n te állítod be vagy sms vagy VipAccess védelem.
Most vásároltam Firefox-n keresztül.
Jött az a kép amit te is linkeltél, csak nekem nem Chrome, meg helios van a címsorban és igazad van nincs ott az a jelölhető szöveg. De emlékeim szerint ott volt amikor valamelyik nap fizettem.
Itt következik azután ami neked csak pörög és nem jön be, ami bizony az eBay PayPal klienséhez tartozik, megkérdezi, hogy eltárolja-e a dolgokat a gyorsabb fizetéshez. Ez az lenne ami szöveget hiányoltam. Ennél hasal el neked a rendszer. Hogy ez miért nem kerül elő, dunsztom sincs.

Természetesen a Maybe Later a helyes választás. Ha megszerzi valaki az eBay azonosítóimat, simán tud vásárolni, mert a PayPal-ről -ha van rajta pénz- egyből ki is fizeti. Köszönjük Emese, ebből nem kérünk.

De nézd meg nálam a Chrome címsorát, teljesen más, de nálam Windows 10-en megy a rendszer.

[ Szerkesztve ]

(#70677) V/ válasza V/ (#70676) üzenetére


V/
Topikgazda

Bocsi nem jó az uccsó kép, de nekem is a helios szöveg jön. Innentől már tényleg kifogytam, a Chrome-al is megy nálam a dolog.

(#70678) Botigta válasza V/ (#70652) üzenetére


Botigta
aktív tag

Hát a postaköltségek olyan hasraütősek, annyira nem mélyedtem bele, gondoltam, ha elindul a hirdetés, jobban átlátom, mi mennyi...
De akkor te sem látsz ezek szerint okot, hogy miért nem listázza.?...
Vagy a szállítási költségnél érzed a gyenge pontot? Mondjuk számomra az a legleküzdhetetlenebb akadály egyébként...
Egyetlen termékem van fent egyébként.
Na majd holnap megpróbálom ismertebb böngészőkből...

[ Szerkesztve ]

(#70679) Botigta válasza V/ (#70676) üzenetére


Botigta
aktív tag

Ezt egyébként ha be van kapcsolva, hol is tudom kikapcsolni?

(#70680) V/ válasza Botigta (#70679) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha az eBay-n bontod a kapcsolatot, a Paypal-n törlöd a Security fülnél a Log in with PayPal-nél az eBay és ha a Stay logged in for faster purchases-nél nem ezt olvasod: One Touch™ is turned off for all devices. akkor törlöd. Ránézel a Permissions you’ve given részre is, annak üresnek kellene lenni.
Mind az eBayről, mind a PayPalról kilépve törlöd a sütijüket, böngésző gyorsítótárat a böngészőt újra indítva újból összerendeled az eBay -t és PayPal-t, majd a legközelebbi fizetésnél nem jelölöd azt amelyik ezek közül elő jön: Remember me for faster checkout on eBay? és a képernyős kérdezés esetén meg mindig a Maybe Later-t választod.

(#70681) V/ válasza Botigta (#70678) üzenetére


V/
Topikgazda

Írj be kevesebbet mondjuk 20 $ mindkét helyre. Csak tipp, mert gépjárműalkatrészre nem találtam leírt maximumot, a többi kategóriára meg van. De lehet, hogy rossz helyen kerestem. Átnéztem, de nem találtam hibát, holnap azért még egyszer megnézem.

(#70682) Tomika86


Tomika86
senior tag

Sziasztok!

Tracking number
1Z30W1536842452488

Azt írja ebay hogy UPS, ezt Magyarországon a GLS vagy DHL fogja szállítani?

Amúgy amire megkérdeztem a vásárlás törlését, már fel volt adva a csomag :)

Köszönöm!

[ Szerkesztve ]

(#70683) V/ válasza Tomika86 (#70682) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom, de mintha látnék ilyen feliratú járműveket szaladgálni nálunk.
Nem valószínű hogy átadnák a konkurenciának, akkor ők mégis mit szállítanak?

És van nekik nyomkövetési oldaluk is ahol van nyoma a számodnak.

[ Szerkesztve ]

(#70684) Tomika86 válasza V/ (#70683) üzenetére


Tomika86
senior tag

Én itt a környéken még sosem láttam ilyet, csak a TVben :D

(#70685) Makifeju


Makifeju
tag

Sziasztok!

Nagy kérdés!!
Ebayon vettem pár dolgot,a szállítási határidő viszont lejár 1-2 napon belül többnél is.
Nyitni akartam case-t,de ha rámegyek bármilyen opcióval is,mindenhol csak azt írja hogy a termék még úton van,nincs vitanyitási lehetőség sehol ahol eddig volt. Az idő meg igencsak fogy ugye,utána meg már paxhatom,nem lehet vitát nyitni. :O

Valami ötlet? :((

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#70686) V/ válasza Makifeju (#70685) üzenetére


V/
Topikgazda

Beírva az Összefoglalóba:
Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.

Igencsak időben vagy. a - 1,2 napoddal a 30-hoz viszonyítva.
Ha még ehhez hozzávesszük azt, hogy PayPal fizettél, akkor még ott is él a vásárlói védelem a vásárlás napjától 180 napig.
Én nyugodt lennék a helyedben.

[ Szerkesztve ]

(#70687) Makifeju válasza V/ (#70686) üzenetére


Makifeju
tag

Hmmm...
Kissé lemaradtam az ebayos dolgokkal kapcsolatban,pár éve jórészt az alit használom.
Így viszont egészen más a leányzó fekvése,akkor marad a várakozás meg a méreg hogy mikor jön már. :DD
Köszönöm szépen a gyors és alapos választ! :C

Lehetsz te sikeres-okos-gazdag és szép,de soha nem érhetsz fel hozzám,mert nem lehetsz ÉN!

(#70688) Petike168


Petike168
aktív tag

Sziasztok!

Szeptember 21-én rendeltem ebay-ről (2500 Ft értékben) Kínából. A termék az ebay-es nyomkövetés szerint szeptember 29-én megérkezett Magyarországra, azóta azonban semmi hír. November 3.-a volt megadva mint legkésőbbi szállítási dátum. Kérdésem az lenne, hogyha írok az eladónak akkor Ő fog tudni több információval szolgálni? Vagy hogy működik ez?

Előre is köszi!

Szerk: Időközben olvastam, hogy Case nyitást javasoltok hasonló esetekben, akkor ezt teszem.

[ Szerkesztve ]

(#70689) V/ válasza Petike168 (#70688) üzenetére


V/
Topikgazda

Tényleg az a javasolt, hogy nem érkezett meg request, viszont azt vedd figyelembe, hogy ha ez nem igazi postai nyomkövetési szám volt, csak egy küldeményazonosító, akkor annak megérkezési időre vonatkozó bejegyzése nem igaz. Itt nálunk azt nem írja be senki.

[ Szerkesztve ]

(#70690) Shingen


Shingen
addikt

Hali

Szerintetek ez megbízható eladó?
[link]

Ilyen kinti eu raktáros rendelésnél a garancia hogy van?

風林火山

(#70691) domos


domos
senior tag

Végre ilyen státuszba kerül a csomagom:

Küldés a kézbesítő postára / Postal forwarding resumed
2017.11.14. | 13:27

Szerintetek lehet ebből holnap vagy a héten valami?

(TN: RS989066597NL)

If you don't do it enough, nothing's gonna really happen.

(#70692) V/ válasza domos (#70691) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha nálatok nem vacakolnak már vele akkor a héten megkapod.

(#70693) V/ válasza Shingen (#70690) üzenetére


V/
Topikgazda

Az értékelése jónak tűnik 1 hónapra visszavetítve 948 +, 8 semleges, 9 -.
Garanciát nem említ, 30 nap visszaküldési idő a terméklapon

(#70694) Kakaduku


Kakaduku
senior tag

Amennyiben nem érkezik meg a termék határidőre és szeretném vissza igényleni az összeget. Ez az alapfelállás.

Viszont idő közben bankot váltottam, ezáltal a bankszámlaszámom és a kártyám is megváltozott. Ebben az esetben a visszatérítést elbuktam, vagy visszajön a pénz az új számlára is?

(#70695) V/ válasza Kakaduku (#70694) üzenetére


V/
Topikgazda

A pénz visszamegy a régi bankodba. Az általam ismert bankok Cib és Erste értesítik a régi ügyfelüket, hogy kapott pénzt, az ügyfél befárad hozzájuk, biztonság kedvéért viszi magával az eredeti és visszatérítési tranzakciókra vonatkozó értesítéseket és ott megadja, hogy hova utalják, a pénztári felvételt nem javaslom, annak van költsége.
B verzió amikor a PayPal-n megjelenik az hogy refund vársz 1 hetet, azután az az ügyfél befárad -tól kezdődő dolgokkal lerendezed, erre a pénz megérkezésétől számított 30 napon belül van lehetőséged, addig a nem könyvelt deviza jóváírások számláján van a pénz, majd visszaküldi a küldőnek.

(#70696) Shingen válasza V/ (#70693) üzenetére


Shingen
addikt

értem, köszi

風林火山

(#70697) stefi68 válasza V/ (#70677) üzenetére


stefi68
addikt

Köszi az eddigi segítségedet :R
Írtunk az eBay-nek. kíváncsi vagyok mi lesz a vége ...

Linkeltem nekik egy saját készítésű YT videót a problémáról: [link]

Esetleg ránézhetnél még utoljára ...

◄--- A vaknál is vakabb az, aki nem lát a szemétől ---►

(#70698) Kakaduku válasza V/ (#70695) üzenetére


Kakaduku
senior tag

Köszönöm! :R

(#70699) V/ válasza stefi68 (#70697) üzenetére


V/
Topikgazda

Megnéztem, egyértelmű. De közben lenne egy javaslatom, ha sok meló akkor felejtsd el. Törölni a Chrome-t még a könyvtárát is és egy teljes új telepítés bővítmények nélkül. Majd ezután egy próba fizetés.

[ Szerkesztve ]

(#70700) outdoor


outdoor
aktív tag

Egy kérdésem lenne az Ebay rendelési folyamatról. Annak kapcsán, hogy rendeltem egy újonnan feliratkozott kínai tagtól, és a szállítást megerősítő email nélkül megjelenik az Estimated delivery.

A folyamat ez lenne?

1. Buy now/Bid won
2. Pay now
3. PayPal fizetés
4. PayPal fizetés beérkezése megerősítésre vár (ilyen emailt sosem kaptam még korábban)
5. PayPal fizetés visszaigazolva
6. Order confirmed (megrendelés visszaigazolva)
7. Order shipped (megrendelés elküldve) - na ez nem jött meg
8. Rendelési listában megjelenik az áru és az Estimated delivery, ha megadta a feladó - itt ez megjelent Order shipped nélkül

Eleve furcsa, hogy megrendelek, majd azonnal kifizetek valamit, és egy darabig az sehol sem jelenik meg a rendszerben.
Nekem kell figyelnem, hogy elfogadásra került-e a teljesített fizetésem? Ez elméletben elfogadhatatlan.
Ezek után még nekem kell figyelnem, hogy visszaigazolást kapott-e a megrendelésem? Mintha bármiben bűnös vagy gyanús lennék, és nem léteznének számítógépek a harmadik évezredben?
És ezek után nekem kell figyelnem, hogy méltóztatik-e elküldeni az árut? Ez a része is totál abszurdum.
Én ellenőrizzem, hogy elküldte-e az árut, mielőtt benyom egy Estimated delivery-t? Nincsen erre semmilyen lehetőségem.
A listában ugyanúgy középen tart a csík, a Shipped-nél mint a többi árunál, csak nincsen szállítást megerősítő email. Se tracking no. Semmi jele, hogy elküldte. Az Estimated delivery 5 és 10 nap közt van, ami Kínából ilyen áron hihetetlen.
Egy 100 dolláros márka termék volt aukción, 10 dollárért nyertem meg. Vadonatúj, címkével.

A proper digital assistant could be my best friend

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.