Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:57:53

LOGOUT.hu

Az eBay használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#70601) Watcher45 válasza oke (#70600) üzenetére


Watcher45
tag

(#70602) oke válasza Watcher45 (#70601) üzenetére


oke
senior tag

Köszi, de nem értem mit keres a küldeményen...

(#70603) V/ válasza oke (#70600) üzenetére


V/
Topikgazda

A Posta telefonos Ügyfélszolgálata pontosabb információkkal szolgálhat. 06-1-767-8282
A 04:35-ös bejegyzés az legfeljebb kínai időről átszámolva lenne jó. 8 óra előtt nem kézbesítenek.

(#70604) oke válasza V/ (#70603) üzenetére


oke
senior tag

Köszönöm az infót, felhívtam őket, hát érdekes. Ő is így látja, megnézte másik rendszerben is és ott meg az szerepel, hogy 62-es postán van letétben. kmm. Kérdeztem, hogy akkor kiszállítják? Azt mondta nem. Valamiért az utobbi időben a külföldről jövő küldeményeket innen nem viszik ki. Ezt megtehetik?
Ki veheti át egyébként? Én rendeltem, de a párom nevére és munkahelyére. Mit kell vinni az átvételhez?

(#70605) V/ válasza oke (#70604) üzenetére


V/
Topikgazda

Azonos címen lakó átveheti, főleg hogy hozzátartozó. Itt a probléma egyik oka lehet a céges cím.
Ha könyvelt küldemény (ajánlott) akkor ki kell nekik vinni, azok a nem könyvelt küldemények viszont amik nem férnek be a postaládában nem kerülnek kiszállításra, hanem csak értesítőt visznek ki április 24-től, de céges címek esetén van eltérés.
Valamit elszúrtak illetve nem, mert lehet hogy van a cégnél olyan aki a jogosult a küldeményeket átvenni és nem vette át. A címzett szig számát írják rá az átvételi papírra. De lehet, hogy neki kellene érte menni, nem neked.

[ Szerkesztve ]

(#70606) Botigta válasza Botigta (#70586) üzenetére


Botigta
aktív tag

V/

Esetleg ezt elemeznéd nekem?

[link]

Köszi

[ Szerkesztve ]

(#70607) V/ válasza Botigta (#70606) üzenetére


V/
Topikgazda

Szeptember 29-től kérhetedd volna az eBay közbelépését. November 8-án automatikus zárás volt.
Esetleg PayPal dispute a megoldás.

(#70608) faki_


faki_
senior tag

A még mindig kallódó 2-3 hónapos kínai rendelések ellensúlyozásaként a hétfőn Németországban feladott ajánlott levélpostait szerdán kézbesítette a posta. :)

(#70609) optikus válasza rostiron (#70598) üzenetére


optikus
senior tag

ha megadott returnt akkor kerheti a visszakuldest refund elott. az meg macera, ha pl kinaba kell kuldened akkor siman lehet hogy nem eri meg neked, meg a pp visszateritessel egyutt sem.

Buy books not gear.

(#70610) rostiron válasza optikus (#70609) üzenetére


rostiron
őstag

Szia.

Erre gondolsz? Tehát kérheti hogy küldjem vissza? :F

Már megírtam neki, meglátjuk mit reagál.

[ Szerkesztve ]

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#70611) V/ válasza optikus (#70609) üzenetére


V/
Topikgazda

Miért nem éri meg? 9300 Ft-on belül 2 kg súlyig simán, biztonságosan visszaküldhető bármi.
Egyébként meg az az alap az eBay vásárlói védelemben, hogy vissza kell küldeni a terméket, ha nem kell vagy gond van vele és azután érvényesíthető az újraküldés vagy a teljes összeg visszakapása.
Az eladó lemondhat róla ugyan, de nem kényszeríthető. Viszont ha nincs return, akkor annyi. Úgy vettük meg a terméket, hogy nincs reklamációs lehetőség.
A meg nem érkezés az nem ide tartozik.
Tehát nem a visszaküldés kérése a lényeg, hanem annak nem kérése.
A Fogyasztóvédelmi jogszabályok is ekként szólnak.

Egy levél, csomag feladás nem tűnik macerásnak.

[ Szerkesztve ]

(#70612) gabor9991


gabor9991
őstag

Rendeltem egy eladótól kineziológiai szalagot.Több színt is lehet választani, én vettem tőle két különbözőt.
Az egyik színre valahogy véletlenül kettőt nyomhattam, így az nem vettem meg.
Namost, az eladó, nyitott egy unpaid item case-t, mert azt ugye nem fizettem ki amit véletlenül leütöttem, elég abból is 1 darab.
Írtam neki, hogy láthatja, vettem tőle 2 különböző színt is, a ki nem fizetett szalagot nem kérem köszönöm, kérem törölje a rendelést.Nem is válaszolt rá.
Persze nem törölte, hanem case lett belőle.Nem nagy valami, 2,5 euro, csak arra lennék kíváncsi, mi történik ,ha nem fizetem ki mégsem?

(#70613) V/ válasza gabor9991 (#70612) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha tévedünk vásárláskor, akkor rögtön megpróbáljuk rendezni, ha 1 órán belül jelzed, akkor szó nélkül törlik a vásárlást. Ha azután nem megvárva a 48 óra leteltét a fizetésre, még mindig törölni szokták, ha elmagyarázva a történteket kérjük azt.
Ha nincs kérés muszáj neki a vevő nem fizetett case-t elindítani, mert nem fogják neki törölni az eBay már levonásba helyezett jutalékát, annak ellenére, hogy te még azt nem is fizetted ki.
Ha tíz nem fizetett case-d lesz akkor kapsz egy "fekete pontot" és az eladók az előfeltételeik közt megadhatják, hogy akinek 10 ilyen vásárlása volt az ne vásárolhasson tőlük és persze a vevői minősítéseden is érzékelhető lesz.

[ Szerkesztve ]

(#70614) gabor9991 válasza V/ (#70613) üzenetére


gabor9991
őstag

98 értékelésem van, eddig egyszer sem fordult elő ilyen velem.
Szóval 10 ilyen kell ahhoz, hogy lepontozzanak?Akkor nem izgulom túl :)

(#70615) V/ válasza gabor9991 (#70614) üzenetére


V/
Topikgazda

Most így jártál, legközelebb figyelsz rá.

(#70616) gabor9991 válasza V/ (#70615) üzenetére


gabor9991
őstag

Így van, köszönöm a megnyugtató választ :)

(#70617) rostiron


rostiron
őstag

Október 26.án rendeltem Németországból csomagot. A postánál DHL Paket International volt megjelölve. Nov. 8-at írtak szállítási határidőnek.
Nov. 3. án kaptam levelet, hogy postázták. Még nem kaptam meg, és kicsit furcsának találom hogy a futárszolgálat ilyen lassú lenne. Tegnap írtam az eladónak hogy ha lehet nézzen utána, és ha van csomagszám megadhatná nekem is. Még nem válaszolt.
A levelet angolul írtam, lehet hogy nem értették ? Mi a tapasztalat a DHL futárral ?
Mindenesetre érdekes hogy ugyan azon a napon rendelt kínai csomagom már itt van.

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#70618) V/ válasza rostiron (#70617) üzenetére


V/
Topikgazda

Ezt a Magyar Posta viszi majd, a DHL Express a futáros részleg.
Nekem a DHL Päckchen International kis csomagot a Posta nem hozta ki, be kellett érte mennem. A csomagszám meg nem mutatott semmit.

[ Szerkesztve ]

(#70619) rostiron válasza V/ (#70618) üzenetére


rostiron
őstag

Akkor még nem idegeskedek, azt hittem futár. :R

Gigabyte B55 Aorus elite v2, Ryzen 5600, 32GB DDR4, RX6600, XFX TS-550,

(#70620) nemethchek19


nemethchek19
aktív tag

Sziasztok

Az eladó egy meg nem érkezett rendelésem árát visszafizette. Azóta megjött a termék és vissza szeretném neki utalni a pénzt. Hogyan lehet ezt megoldani?

(#70621) V/ válasza nemethchek19 (#70620) üzenetére


V/
Topikgazda

Több lehetőséged van.
Írsz az eladónak hogy megérkezett szeretnéd kifizetni.
A) Küldjön egy PayPal pénzbekérőt az eredeti összeggel.
B) Amire eredetileg fizettél arra a PayPal címre elküldöd a vételárat a vele történt egyeztetés után.
Az A lenne neked jobb.

(#70622) optikus válasza V/ (#70611) üzenetére


optikus
senior tag

az a baj hogy vannak olyan dolgok amikre siman kernek joval tobbet ezert mondtam felteteles modban hogy utana kell neznie. pl egy horgaszbot lehet tulmeretes, attol fugg mennyire szedhetto szet es mennyire kell vedeni csomagolaskor. kollegam vett egy lezeres lampat, osszetorve kapta meg. visszakuldesre olyan arakat mondott a posta meg a tobbi szolgaltato hogy a haja egnek allt mikozben ide meg par e ft volt. vegul sikerult kialkudni refundot visszakuldes nelkul.

Buy books not gear.

(#70623) peter889


peter889
őstag

Sziasztok!

Rendeltem ezt: [link]
ORDER DATE:Sep 20, 2017
Azt hittem, a 99.2% -os értékelés garancia, de tévedtem.

Sajnos a power adaptere már a legelső nap szétesett, úgy hogy celluxszal kellet összeragasztani. Működik. És amúgy semmi baja. (Nekem kissé gyors a mozgása, de ez nem ide tartozik. )
Mit tanácsolnátok?
Kérhetem az eladótól hogy küldjön egy normális adaptert?
Mert ha megunom és el akarom adni, rosszul venné ki magát egy celluxozott adapter.
(Már korábban akartam volna intézni, csak nem volt rá időm és energiám.)

Köszönettel várom a válaszotok.

[ Szerkesztve ]

(#70624) V/ válasza peter889 (#70623) üzenetére


V/
Topikgazda

Már amikor szétesett akkor kellett volna. Mikor kaptad meg. mert a vásárlás napja itt nem számít. Onnan indul az eBay vásárlói védelme és az eladó visszaküldhetőségi ideje, ami neked iit ennyi: Returns: 60 days, buyer pays return shipping
Hibás, visszaküldöd, kapsz másikat. De az is lehet, hogy az eladó lemond a visszaküldésről.
Képek mellékelve -cellux nélkül- és kéred a korrekciót a return request keretében.
Az idő és energia hiány nem ok, ha kifutsz a védelmi időkből, most még szerencséd lehet.

(#70625) peter889 válasza V/ (#70624) üzenetére


peter889
őstag

Köszönöm a választ. És mennyibe kerülne a visszaküldés? Gondolom, nem érné meg.
Korrekció itt mit jelent? Hogy küld egy hibátlant vagy kártérítést fizet?
Ha bejelentem a problémát, az értékelési határidő kitolódik?

[ Szerkesztve ]

(#70626) cidalain válasza peter889 (#70625) üzenetére


cidalain
veterán

az eladó biztosan nem fog neked csak adaptert küldeni, mert ha ő komplett cuccokat árul, nem fog egyet szétbontani csak azért, hogy kivegyen neked egy adaptert.

én eleve nem full refundra mennék rá, hanem valami részlegesre.
az adapter rossz, de a termék jó, szeretnéd megtartani. kérjél annyit, amennyiből tudsz venni hozzá egy külön adaptert. ebben az esetben nem fogja visszakérni a törött adaptert, mert minek.
szerintem.

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#70627) V/ válasza peter889 (#70625) üzenetére


V/
Topikgazda

Mivel a PayPal a visszaküldés költségét 9300 Ft -ig kifizeti neked és 2 kg-ig a megfelelő módon feladás Kínába 9140 Ft miért lenne veszteség?
De szerintem nem kell visszaküldened az adaptert, ha az lenne a hibás.
A korrekció alatt azt értem, hogy ad vissza neked valamennyi pénzt és veszel itthon adaptert, esetleg küld ő neked egy újat.
Kérni kell és majd ír valami lehetőséget.Én a helyében egy adapter árát küldeném vissza.

1. eBay szabály: ha megérkezik a termék a vevő értékeli a vásárlást, nem a terméket és annak használatát.
2. Nem tolódik semmi, ez az eladó azt adta meg, hogy ha 60 napon belül van probléma akkor azt rendezi.

(#70628) peter889 válasza V/ (#70627) üzenetére


peter889
őstag

Köszönöm a válaszokat.
És mennyi pénzt kérjek pontosan?
Vagy majd nézek egy eBay-es adaptert.

A terméket nem kell értékelni? Ha a terméket nem kéne értékelni, akkor mit takar a vásárlás értékelése?
Éppen a termék a lényeg, és hogy az mennyire felelt meg a tájékoztatóban leírtaknak. Alaposan ki kell próbálni, hogy megfelel-e a paramétereknek. Rosszul gondolom? Nekem az első konnektorba dugásnál szétjött.

[ Szerkesztve ]

(#70629) V/ válasza peter889 (#70628) üzenetére


V/
Topikgazda

Most muszáj linkeltem egy értékelési képernyő?
De legyen, az egész a vásárlási folyamat és a hirdetés értékelése. A leírásnak való megfelelés nem azt hogy 2 hónap múlva működik vagy nem.

Akkor az az elvárás az eladó felé is hogy majd a 2. hónap végén értékeljen a te vásárláshoz való hozzáállásodat, mert te is addig vársz?

De ahogy gondolod, úgy csinálod.

[ Szerkesztve ]

(#70630) peter889 válasza V/ (#70629) üzenetére


peter889
őstag

Azonnal szétesett, mert gagyi. És a termékleírásban nem szerepelt, hogy silány termék. Márpedig a termékleírást is értékelni kell. Azonfelül van a szöveges értékelés, és oda a vásárlók be szokták írni, mennyire elégedettek az árucikkel.
Vásárláshoz való hozzáállásom? Én vagyok a vásárló. Normális helyeken a vásárlónak mindig igaza van (képletesen értendő). Nehogy már a végén én legyek a hibás.

[ Szerkesztve ]

(#70631) V/ válasza peter889 (#70630) üzenetére


V/
Topikgazda

Félreérted. Ha azonnal szétesett az hiba, ennek köze nincs a hirdetésben megadott, leírt dolgokhoz. Gondolom nem írta bele hogy a megvásárolt termék egészben van, de esetleg széteshet szállítás közben.
Lehet mint vásárló igazad, de nem erről van szó.
Az a vásárló aki csak felszólításra hajlandó kifizetni, a megérkezés után egy másik termék képével próbálja igazolni a hibát, letagadja az átvételt, negatív értékelést ad mert nem olvasta el vásárlás előtt a hirdetést, a bankjának azt hazudja, hogy nem ő használta a kártyát, ezért a már feladott és esetleg meg is kapott termékre refund igényt jelent be, úgy hogy erről nem az eBay-n indít probléma rendezést, hanem csak a PayPal pénz visszaküldése után szerez tudomást, mert a banki megkeresésre azonnal megy vissza a pénz az megérdemli a pozitív értékelést?
Az eBay értékelésnek más a hivatalos funkciója.
A szöveges értékelés mező definiciója pedig a vásárlási folyamatra vonatkozik
Van ez:
Milyen volt a tapasztalata?
Értékeld ezt a tranzakciót

Azután
Fejtse ki bővebben!
Tudassa velünk, hogyan ment a dolog.

Rate this transaction
How was your experience?

Tell us more
Let us know how it went

És a végén a magyarázó szöveg:
You can only rate the details that apply to this transaction.
Csak a tranzakcióra vonatkozó adatokat értékelheti.

De írtam te értelmezheted úgy ahogy akarod, én azt próbáltam elmondani, hogy mégis mire vonatkozik a dolog.

[ Szerkesztve ]

(#70632) KISDUCK


KISDUCK
addikt

Sziasztok kedves fórumtársak!

Rendeltem egy kis értékű csomagot (2k HUF Ventilátor + hőpaszta) meg is jött a csomag, de sajnos a paszta nem volt benne. A paszta értékét szeretném visszakérni. Ebayen meg is találtam a "valami bajom van" ötös listát. Ami érdekes számomra az első opció: 1* szeretnék a csomagommal kapcsolatban üzenni az eladónak (I have a question about using my item or I want to send the seller a message) és a 4* nem azt kaptam amit rendeltem (I received an item that wasn't as described), de az utóbbinál nem látok üzenetbeírást és nem akarok rányomni a refundra, mert félig megjött amit rendeltem. Szóval mit tanácsoltok mit tegyek?

üdvözlettel és köszönettel:
KISDUCK

(#70633) atala


atala
addikt

Adott egy telefonra való edzett üvegfólia ami méret hibás volt. Reklamáltam, vissza adták a pénzt.
Ilyenkor hogyan kell értékelni?
Mert ugye jó lenne tudatni a többi vásárlóval, hogy nem passzol jól a telefonra. Viszont ha már vissza adták a pénzt, és nem is kellett vissza küldeni, akkor nem lenne etikus az eladóval szemben, ha rossz értékelést írnák.
Vagy adjam meg az 5 csillagot, de a szövegesnél írjam meg, hogy nem jó a méretezés?

(#70634) cidalain válasza atala (#70633) üzenetére


cidalain
veterán

Mivel az adasvetelt kell ertekelni, idoben megjott e a cucc, normalisan kommunikalt e az elado, ilyenek, ezert en ilyenkor abszolut pozitivan ertekelek.
Van kommentelelesi lehetoseg is, ide be lehet irni, hogy a folia nem volt tokeletes meretu xy telefonra, de az elado korrektul megoldotta a problemat.

Persze ha az elado vonakodik visszafizetni, kicserelni, mellebeszel, szarik a problemamra, akkor negativan ertekelem.

[ Szerkesztve ]

>> GearBest Club Veszprém << >> https://www.facebook.com/gbc.veszprem <<

(#70635) V/ válasza KISDUCK (#70632) üzenetére


V/
Topikgazda

Az Összefoglaló 3. b) eBay-en Case indítás, ha a vásárolt termékkel gond van
A szövegbeíróba írd be hogy mennyit kérnél vissza, majd erre reagál az eladó és majd egyezkedtek.

(#70636) nemethchek19 válasza V/ (#70621) üzenetére


nemethchek19
aktív tag

Ezt írta az eladó:

"Glad to hear that. Could you please kindly find our paypal account in the corresponding transaction and repay us directly? By the way, after you make the payment, please inform us the transaction ID. We need your help to confirm the payment.
Waiting for your fast reply."

Ha a B,-t választom tudok kezelési költség nélkül is küldeni? Próbáltam küldeni az eladónak a "Send payment for your online purchases"-ra kattintva, de fel akart számolni plusz költséget.

[ Szerkesztve ]

(#70637) V/ válasza nemethchek19 (#70636) üzenetére


V/
Topikgazda

Én az alábbit próbáltam
Megkerestem az eredeti vásárlásnál a PayPal-től érkező értesítő e-mail-t. Abban ennél a szövegnél az elején You sent a payment of .... zárójelek közt ott címe, illetve lejebb ahol az eBay rész van Payment sent to ..........

A PayPal-n ezt választva:

arra az e-mail címre elküldve a pénzt (a You are sending résznél $-t válassz, ne HUF legyen az összeg beírva, a Add a note részhez az amit ő is kért az eredeti tranzakció azonosító, mi és kitől -amennyi szöveg belefér- az összesítő oldalon is látszik, hogy részedről nincs jutalék levonás.

(#70638) optikus


optikus
senior tag

1 kerdes: uk, fix aras vasarlas, global shipping. mi lehet az oka hogy a levonas nem ugy tortenik ahogy a tetelnel kiirasra kerult? azaz a cucc ara 20 petak, a fuvare 10 petak. vasarlas pp-vel, utana ket levonas, 17 petak a cucc es 13 petak a pitneybowes. vegosszeg azonos de a bontasa nem egyezik a megadottal. :F

Buy books not gear.

(#70639) V/ válasza optikus (#70638) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló:
11. A GSP (Global Shipping Program) szállításról

Ha GSP-s a szállítás, akkor 2 felé megy a szállítási pénz egy adott vásárlásnál. Az eladó kapja a vételárat és a szállítási költség kisebb részét, a logisztikai cég, a Pitney Bowes pedig a szállítási költség nagyobb hányadát.
A PayPal-n ilyen esetben két terhelés fog megjelenni az adott vásárláshoz és a bankkártyáról is két tétel lesz fizetve.

(#70640) RBJ


RBJ
addikt

Ezer éve nem ebay eztem. Most meg nem találom a leeave feedback részt. Merre is van?
se weben se telefonos app on nem látom.

Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S

(#70641) V/ válasza RBJ (#70640) üzenetére


V/
Topikgazda

Vásárlás sor jobb szélén az a nagy kék gomb, Leave feedback

Maximum 60 napig látszik a vásárlás napjától, amíg nem adod le.

Egyébként meg a belépés után a nevedre állva az egérrel Account settings és a a előkerülő menüben a Feedback menüpont és ott láthatod.

[ Szerkesztve ]

(#70642) RBJ válasza V/ (#70641) üzenetére


RBJ
addikt

Pont azért kerestem mert ott nincs. Elvileg lehet adtam feedback ot de akkor meg minek ír az eladó, hogy értkeljem.

Ubuntu / Realme GT2 / Fitbit charge 6 / Gaggia Classic / Xbox Series S

(#70643) V/ válasza RBJ (#70642) üzenetére


V/
Topikgazda

Szerinted csak úgy kivették az értékelést? Ha elvileg adtál, akkor ott a vásárlásnál nem találhatod meg.
Én ilyenkor azt nézném meg, hogy mikor vásároltam (60 napon belül vagyok--e) azután a Feedback menüpontnál azt, hogy ez a vásárlás szerepel-e Items Awaiting Feedback-nél.
És ezután ha igen akkor adok értékelést, ha már adtam, akkor meg nem foglalkozom az eladóval tovább.
Hogy minek ír? Hiányérzete van. De az eBay is szokott küldeni emlékeztetőt.

[ Szerkesztve ]

(#70644) totyak


totyak
aktív tag

Üdv!

Még szeptember 12-én vásároltam egy mágneses telefontokot. Nem emlékszem pontosan az érkezési idő hogy volt megadva, de valahogy november eleje és december eleje között. Na most ez a vásárlásom már nem látszik a My eBay fülön, csak akkor, ha beállítom, hogy egész évet mutasson, viszont itt meg már nem látom a szállítási időt, nem tudok visszajelzést adni, úgy tűnik, mint ha lezárult volna a tranzakció.

Jól érzékelem, hogy a nagy időintervallum miatt pontosan ez történt, tehát lejárt X idő és törlődött a vásárlás? Ilyenkor megszívtam, nem tudok tenni semmit? Azt hittem, hogy a várható érkezési dátumtól számítva 1 hónapig él a vásárlás. Az eladó direkt állított be ilyen szemét időintervallumot vajon? Mi a teendő, hogy visszakapjam a pénzem?

Köszönöm

(#70645) V/ válasza totyak (#70644) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem egészen világos amit írsz, értékelni a vásárlás napjától számított 60 napig lehet.
Az hogy az eBay Orders listájában az utolsó 60 nap az alap megjelenítés és választhatsz 2017, 2016 és 2015 évek közt, még nem azt jelenti hogy a vásárlás 60 nap után törlődik. Ott van az.

A vásárlói védelem az lenne amit az Összefoglalóban is olvashatsz:
Case-t a (legkésőbbi becsült - Estimated Delivery) érkezéstől számított 30 napon belül tudsz nyitni az eBay felületén keresztül, ha nem egy országban vagy az eladóval, ha azonos az ország, akkor 7 nap.
Ha egy vásárlásnál nincs megadva Estimated delivery, akkor a vásárlás napjától 30 nappal kell számolni a várható szállítási időt, és ha az letelt, attól a naptól 30 napig van vásárlói védelem.

Az hogy az első, vagy a második volt nálad azt nem tudom.

Ha nem érkezett meg, és nem látod az Orders listában, vagy lejjebb görgetve a többi Purchase history részben, (Canceled items, Canceled invoices, Returns and canceled orders) akkor a Resolution Centerben keresd meg a vásárlást, ha még érvényes az eBay vásárlói védelmed akkor nyithatsz itt. Az Összefoglaló, 3.a) eBay-en Case indítás, ha nem érkezett meg a vásárolt termék leírás és benne a 2. módszer.

Ha már nem érvényes, akkor meg a PayPal-n indítod a dispute-t. Ezt már itt is többször leírtuk már.

[ Szerkesztve ]

(#70646) totyak válasza V/ (#70645) üzenetére


totyak
aktív tag

Az az igazság, hogy én sem egészen tudom mit akarok kérdezni, mert nem tudom mi történt.

KATT

A képen látszik a megvett tétel, felette meg egy olyan, ami már megérkezett. Annál szépen látszik a várható érkezési idő, ennél a telefon toknál meg nem. Illetve a kis piktogrammok sincsenek ott, hogy feladva, értékelve, stb. És oldalt a menüben is csak a kapcsolatot tudom felvenni az eladóval.Ahogy látható, ma éppen 2 hónapos a rendelés, de nekem úgy rémlik, hogy november eleje és december eleje közé volt belőve az érkezés. Ezt is csak úgy látom, ha átállítom, hogy egész 2017-et mutassa a rendszer.

Akkor most mi a helyzet ilyenkor?

(#70647) V/ válasza totyak (#70646) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor máshogy fogalmazom. Ha nem érkezett meg akkor tedd azt amit az előző hsz-ben innen kezdve írtam: Ha nem érkezett meg, .......

Ezt a pénz vissza tudod szerezni a PayPal-n, mert ott 180 nap a vásárlás napjától.

Valószínűleg itt nem volt várható érkezési idő és ezért a vásárlói védelem 0-ra futott ma. Kész, ennyi. Lépj tovább a második módszerre.

Ha fentiek szerint a Resolution Centerben azt írja a rendszer hogy már ne indíthatsz requestet, akkor PayPal, keresd meg ezt a vásárlást és indíts ott a meg nem érkezésre dispute-t.

De minden 60 napon túli, akár volt érkezési dátum, akár nem az így néz ki:

Nem veszett el semmi, csak nem látható, mert nincs már jelentősége.

[ Szerkesztve ]

(#70648) totyak válasza V/ (#70647) üzenetére


totyak
aktív tag

Elnézést, nem akarok körülményes lenni, csak nem értem a dolgot. Biztos, hogy volt megadva várható érkezési idő, emlékszem rá. Ha rámegyek a Resolution Centre-re és kiválasztom a "I haven't received it yet" pontot, felajánlja, hogy válasszam ki melyik tételnél van a gond. Ott kiválasztom a tokot és azt írja, hogy a tétel úton van (Your item is on its way) és hogy az utolsó várható érkezési nap december 7. Tehát nekem nem elsősorban az a gondom, hogy nem érkezett még meg, mert mint írtam is korábban, emlékeztem, hogy december eleje volt megadva végső időnek, hanem azt nem értem, hogy miért tűnt el a rendeléseim közül és miért nem tudom ugyanazokat megtenni a rendelésnél, mint másiknál (pl. ha megérkezik, nem tudok majd értékelni, stb.).

Ha én most erre case-t nyitok, az eladó joggal mondja majd, hogy mit ugrálok, még nem értük el az utolsó várható érkezési napot.

Most akkor elvileg érkezik a cucc és december 7 után még van egy hónapom reklamálni, ha nem jön meg? De hogy értékelek majd, miért tűnt el minden?

(#70649) V/ válasza totyak (#70648) üzenetére


V/
Topikgazda

Ha van dátumod akkor oké.
De ahogy a Miffy-t vásárlásnál is látod, 60 nap után archív lesz, akár mi is van vele és nem kerülnek kiírásra az addig látható ikonok és lehetőségek. Ez az oka.
A szeptember 16-i vásárlásod is november 16-al így fog kinézni.
Persze a Resolutiun Centerben minden a rendelkezésedre áll.
Úgy van ahogy írod, december 7 és ha nem jön meg akkor 8-ától mehet a requets 30 napig. Értékelni már nem tudsz, de azt meg a Feedback menüpontban kell keresni.

[ Szerkesztve ]

(#70650) Botigta


Botigta
aktív tag

A mai nap már idegbaj kerülget...
Szeretnék eladásra feltölteni egy terméket (.com). A végén ott kéklik a List Item gomb, amelynek megnyomása után minden alkalommal hibaüzenet nélkül kiteszi Draft-ba, és az úristennek nem listázza. már két órája kísérletezek vele. Mit bénázok el?

[kép]

Útvonal

Fórumok  »  Hálózat, szolgáltatók  »  eBay (kiemelt téma)
Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.