Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63751) LouiS22 válasza djsunstealer (#63750) üzenetére


LouiS22
veterán

Igen, én is most kértem ajtó elé kézbesítést, a futár csak azért hívott fel, mert eltévedt a lépcsőházban :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#63752) lacoka55


lacoka55
aktív tag

Sziasztok
Az UL304514018BE csomagom már több mint 50 napja úton van mikor fog ez megérkezni ?
a posta nem látja még miért van ez a hosszú szállítási idő ?
ez idő alatt már több más csomagom megérkezett

(#63753) LouiS22 válasza lacoka55 (#63752) üzenetére


LouiS22
veterán

Amikor ideér.

Hajóút 35-40 nap. Átrakodják, elautózik Magyarországra. Budaörs, szortírozzák, elviszik hozzád. Reális az 50 nap. Ja és év vége van.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#63754) V/ válasza lacoka55 (#63752) üzenetére


V/
Topikgazda

25-én indulhatott el Magyarországra szóval 2 héten belül megkapod.

(#63755) V/ válasza LouiS22 (#63753) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem hajóval jött, Liege, Belgium az érkezés november 2-án, csak egy folyami kikötője van ami nem igazán van összeköttetésben tengeri kikötővel, mert nagyon nagy kerülővel jönne és nem mindenhol hajózható a Meuse, inkább légi utas szállítás mert a logisztikai központok Liège Airport közelébe települtek, csak a csomagja sokáig porosodott egy raktárban.

(#63756) fairi válasza lacoka55 (#63752) üzenetére


fairi
addikt

Még egy hét és az univerzum hőhalála közt bármi lehetséges. Ám legnagyobb valószínűséggel a 3 héten belül rendelkezik. :K

(#63757) KutyiHU


KutyiHU
tag



Mi ez az ár itt a képen bal alul? 18.99 black friday ár, de valójában 26.41! :F egy csomó terméknél kamu ár szerepel.

[ Szerkesztve ]

(#63758) tupacamaru válasza KutyiHU (#63757) üzenetére


tupacamaru
veterán

Price includes VAT. Ez kínai ár.

Hello, a nevem Inigo Montoya! Megölted apámat, készülj a halálra!!!................................................................... Merek annyit, amennyit férfi merhet; Aki többet mer, nem ember...............................

(#63759) V/ válasza KutyiHU (#63757) üzenetére


V/
Topikgazda

Ott annyi ahol ez a szó használatos Overseas warehouse, neked meg a 26,41.
De ez egy kép amin rajta maradhatott régebbről, mert sehol máshol nem látsz original 24,99-et. Csak 50,79-et.
Lehet hogy megmagyarázzák lejjebb a hirdetésben vagy kérdezz rá, bár 15 perc múlva már nem lesz érvényes.

[ Szerkesztve ]

(#63760) attamb válasza tupacamaru (#63758) üzenetére


attamb
junior tag

Kínai ár? És honn kéne tudni a rendes árát?

(#63761) cof válasza attamb (#63760) üzenetére


cof
veterán

ÁFA nélküli ár, nettó ár.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63762) attamb válasza cof (#63761) üzenetére


attamb
junior tag

Ok.

(#63763) Gézengúz


Gézengúz
addikt

V
Ez már megint micsoda? 6 év alatt nem volt ennyi problémám mint az utóbbi időben.

ECSCCA0004679057

(#63764) V/ válasza Gézengúz (#63763) üzenetére


V/
Topikgazda

Visszaküldték az eladónak még Kínában a kilépési pontról valami miatt és meg is kapta, rá kell kérdezni.
Restricted goods-electrical items = kiviteli vámos probléma szokott lenni.

(#63765) #16155904


#16155904
törölt tag

Sziasztok,

Érkezett ma egy boríték, a 20 db IC helyett egy darab üres tárolórúd darabkával.
Hogy tudok ezért reklamálni? Természetesen videó nincs a kibontásáról.

[ Szerkesztve ]

(#63766) cof válasza #16155904 (#63765) üzenetére


cof
veterán

Így csinálnám, ha írtál már az eladónak és nem válaszol vagy nem kínál megoldást.

És akkor csatolod ezt a képet úgy, hogy valami képszerkesztőben bekeretezed a tárolót és odaírod, hogy nincs benne/hiányzik. Persze angolul.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63767) #16155904 válasza cof (#63766) üzenetére


#16155904
törölt tag

Köszi. A tároló darabnak semmi köze ahhoz, aminek jönnie kellett volna. Tehát nem kimaradtak belőle az IC-k, hanem csak valamit tett a borítékba, hogy tapintható legyen, hogy van benne valami.
Természetesen angolul kommunikálok velük, bár némelyik azt sem érti, vagy csak úgy tesz. :)

(#63768) cof válasza #16155904 (#63767) üzenetére


cof
veterán

Akkor azt írod, hogy csak egy üres tároló volt benne.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63769) Somax_69


Somax_69
csendes tag

Hi Skacok !

Olyan problémám van , hogy visszaküldeném az árut ,de az eladó még nem adott meg postázási címet,pedig kértem tőle, sőt neki kellene állnia a költségeket is ! Már csak 1 nap 8 órám van és az "ali" lezárja a vitát ! Tartok tőle, hogy rám kenik, hogy én nem küldtem vissza ! Hab a tortán, hogy a vitába sem szólt hozzá az eladó és nem fogadta el "ali-pajtás" az érték csökkentő ajánlatomat (nem teljes visszatérítést)!
Ja igen ... újra ezt írja ki ,pedig átvettnek jelöltem : "Awaiting delivery
The system will automatically confirm receipt after 5 days. If there are any problems, you can apply for a refund/return within 15 days of confirming receipt."
"Local Return" nem vonatkozott rá !
Hogyan, hol tudom jelezni ,hogy az eladó nem korrekt és passzív ?

(#63770) lacoka55 válasza #16155904 (#63765) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Vásároltam én is 5db IC-t innen [link] elég alacsony értékelése van az eladónak de 22 nap alatt ideért de csak 4db volt a kis borítékban csak ennél az eladónál találtam meg
írtam az eladónak nem tudom mit fog válaszolni rá említettem hogy 2 dollárt vissza kérnék

(#63771) lacoka55 válasza Somax_69 (#63769) üzenetére


lacoka55
aktív tag

Régebben volt egy vitás ügyem az eladó nem szólt hozzá így az ali a javamra döntött

(#63772) amargo


amargo
addikt

Sziasztok,
AliExpress standard ezt tudom ingyenes, de a Cainiao Heavy Parcel Line-al mi a helyzet, kérdezzem meg a feladót, hogy mivel küldi?

Továbbá bevallom ötletem sincs mi a különbség a két termékben ezen kívül [link] , [link] és az árukon kívűl.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#63773) cof válasza amargo (#63772) üzenetére


cof
veterán

EU raktár nincs? Ez vámolós téma lesz 150EUR felett. Ha rámész a fizetésre kivonja a 27% ÁFA-t és itthon kell megfizetni, plusz vámügynöki díjat.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63774) amargo válasza cof (#63773) üzenetére


amargo
addikt

Megnézem, én is ettől tartottam, hiába tűnik jónak az ajánlat.

“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”

(#63775) cof válasza djsunstealer (#63750) üzenetére


cof
veterán

Jaja, tetszetős, hogy így online lehet variálni. Szerintem alap szolgáltatásnak kellene lennie minden futárszolgálatnál, legalább a kötvetkező napra áttéve, vagy szomszédba leadás, esetleg ha csomagautomatába kéred akkor 1 nap hosszabbítás + díjért.

Nem ám ilyen 20. századi megoldás, hogy csak telefonon lehet ilyesmit intézni.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63776) #95213056


#95213056
törölt tag

ECSCCA0003218714
ECSCCA0003236105
ECSCCA0003234520
Ez a 3 tétel egybecsomagolva eltűnt?
Hol? Van még remény?

(#63777) cof válasza #95213056 (#63776) üzenetére


cof
veterán

Eltűnt. Nyiss ügyet ha tudsz.

- Item not received

- Tracked as returned/canceled/lost/held at customs

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63778) attamb


attamb
junior tag

A 11.11- rendelt cucc ma megjött. És jó. Hogyan kell pozitívat adni a kereskedőnek?

(#63779) V/ válasza attamb (#63778) üzenetére


V/
Topikgazda

Leigazolod hogy megérkezett, Confirm receipt, majd bal oldalt a Feedback menüpont

[ Szerkesztve ]

(#63780) LouiS22 válasza attamb (#63778) üzenetére


LouiS22
veterán

A review menüpontban a megfelelő számú csillagot kiosztod.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#63781) V/ válasza LouiS22 (#63780) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugyan miért nem az Értékelés menüpontnál a Leave feedback gomb?

[ Szerkesztve ]

(#63782) LouiS22 válasza V/ (#63781) üzenetére


LouiS22
veterán

Én mobilappban mindig azt használom, amit írtam. A végeredmény ugyanaz lesz.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#63783) attamb


attamb
junior tag

Köszönöm.

(#63784) V/ válasza LouiS22 (#63782) üzenetére


V/
Topikgazda

Az hogy az AliExpress app fordítói gyengék arról én nem tehetek. A feedback és a rewiew nem azonos fogalmak.
Ott a szöveg To be reviewed, aztán Write a review és a végén meg Submit feedback az sajnos nekem logikai bukfenc.

(#63785) #95213056 válasza cof (#63777) üzenetére


#95213056
törölt tag

Sajnos még nem tudok, várni kell Szentestéig? Egyesével, mind a 3-al?

Open dispute
Item not received
Refund can't be processed right now
Latest tracking is available. If you don't receive your order by 2022-12-24 16:11:24, you can apply for a refund.

A visszatérítést jelenleg nem tudjuk feldolgozni. A legújabb nyomkövetés elérhető. Ha nem kapja meg rendelését 2022-12-24 16:11:24-ig, kérheti a visszatérítést.

[ Szerkesztve ]

(#63786) cof válasza #95213056 (#63785) üzenetére


cof
veterán

Akkor nincs mit tenni. A Cainiao levámolta és utána keveredett el, szóval nem ért oda az Express One raktárába sem hivatalosan, mert nincs szkennelve.

[ Szerkesztve ]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63787) johniee


johniee
senior tag

Sziasztok!
Ha ez a S00000279698378 TN számú csomag kapott
egy új UA499270381AE Tracking Numbert menetközben,
akkor kell-e 800 Ft-ot fizetnem, hogy átvegyem?
Kiderül ez a
End of customs clearance - NPKK Vám
Online payment available - NPKK Vám
bejegyzésekből?
Postásunk nem csöngetett és értesítőt se dobott be...postán átvehető...

"Nekem a paszta szenvedély" by Tesco-Zsömle =)

(#63788) Debilon válasza johniee (#63787) üzenetére


Debilon
addikt

UA499270381AE amúgy már a váci 1-es postán van és átvehetőnek írja, és 800 Ft lesz, mert 25én volt elérhető az online fizetés

[ Szerkesztve ]

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#63789) V/ válasza johniee (#63787) üzenetére


V/
Topikgazda

Az online fizetés lehetőségéről nem a postás értesít, hanem a program küld a beazonosított elektronikus elérhetőségedre, ha nem kapod meg ellenőrizd a levelező programod spam mappáját és a telefonod spam üzenet valamijét.
Azt az értesítőt 25 Nov 2022 18:18 Online fizetés elérhető bejegyzéssel egyidejűleg küldi ki a rendszerük és 48 órán belül lehet fizetni.
Ha látsz ilyen szöveget de nem kaptál értesítőt és munkaidő van (nálad sajnos nem esett bele) akkor fel lehet hívni őket és elkérni a kódot amivel ki lehet fizetni.
Egyébként tegnap délelőtt vagy ma kellett volna kapnod átvételi értesítőt.

[ Szerkesztve ]

(#63790) LouiS22


LouiS22
veterán

Magyar Posta ostobaság level1000. Megpróbáltam igazolást kérni, sokadik levél utána sem értik meg, hogy belföldre feladott kereskedelmi levél, nem releváns, hogy eredetileg Kínából érkezett akármi. Nem jelentős összeg, de azért tanulság, hogy közel sem tökéletes ez az ECSC-s szállítási mód. De legalább végre nekem is van elveszett küldeményem :)

Tájékoztatjuk, hogy a postai nyilvántartásban (belföldi és nemzetközi) kizárólag könyvelt küldeményeket tudunk keresni érvényes, postai azonosítószámokkal.
A megadott ECSCCA0002984134 egy külföldi szállítócég saját azonosítószáma, ez alapján sajnos nem tudunk dolgozni.

A beérkező, nemzetközi, nem könyvelt küldemények nem kapnak belföldi azonosítót a Magyar Postától. A nem könyvelt küldeményeket a posta regisztrálatlanul kezeli, azokról adat nem keletkezik a rendszerben.

Az Ön által említett számokból és alsóvonásokból álló azonosítót (pl.: 123456_1234_12_12) a postahivatalok letétbe helyezéskor rendelik hozzá a nem könyvelt, amorf méretű küldeményekhez, amiket nem tudunk levélszekrény útján kézbesíteni.
Ezekről a letéti azonosítókról nincs nyilvántartásunk, azokat csak az adott postahivatal jegyzi magának.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#63791) Digitalpimp válasza LouiS22 (#63790) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Sajnos így van, én is buktam egy pakkot. "Ezekről a letéti azonosítókról nincs nyilvántartásunk, azokat csak az adott postahivatal jegyzi magának." 2022-ben írják a kockás füzetbe. :C Meg még a Win95?-nél járnak meg a leporellós nyomtatónál. Bezzeg mindig hangos a sajtó, hogy milliárdokat költöttek fejlesztésre. Ja, csak hova, luxusvillára? :(

[ Szerkesztve ]

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#63792) LouiS22 válasza Digitalpimp (#63791) üzenetére


LouiS22
veterán

Nekem ali el is utasította a claimet, mert ugye nem tudok "bizonyítékot" csatolni (hiszen a posta nem ad igazolást, hogy elveszett a küldemény).

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#63793) Digitalpimp válasza LouiS22 (#63792) üzenetére


Digitalpimp
senior tag

Nekem is, mert ők ugye azt látták, hogy a postán van. Aztán hol "veszett el", ki tudja.....Egér, BT füles, meg telefontartó volt benne.

[ Szerkesztve ]

"...a popszakmában sokminden fontosabb, mint maga a zene. Azt a legjobb kikapcsolni." Ford Fairlane kalandjai "Vihar előtti csend, nem jó itt senkinek, csak az a pár szemét érzi jól magát, aki a képernyőről felém integet, az a sok nagy magyar, az a sok jóbarát!" PiCsa

(#63794) V/ válasza LouiS22 (#63790) üzenetére


V/
Topikgazda

Továbbra is el van beszélve egymás mellett, ezekre a küldeményekre az a szöveg amit írtak nem vonatkozik:
A beérkező, nemzetközi, nem könyvelt küldemények nem kapnak belföldi azonosítót a Magyar Postától. A nem könyvelt küldeményeket a posta regisztrálatlanul kezeli, azokról adat nem keletkezik a rendszerben.
Mert ezek Budapesten az 1005-ös Postán lettek felvéve, ezt tudod bizonyítani, így belföldi küldemény, amelynek a kézbesítését a Magyar Posta számlázza a megbízó felé.
Azután hogy ők nem kézbesítik az Üzleti e-kereskedelmi levelet az megint egy másik dolog, az is hogy a helyi posta igazolását a központi ügyfélszolgálat nem tudja kiadni, hiszen a helyi postán tárolják, kézbesítik a küldeményeket.

A Magyar Posta ÁSZF szerint adhatnak igazolást, ha másról nem akkor arról hogy nem került a kezelésükbe, innentől az AliExpress felé igazolódott hogy elveszett.
Ha nincs Magyar Postának kártérítési felelőssége akkor ugyan miért nem ad igazolást a nyilvánvaló tényről, felvetették a küldeményt és nem került a címzetthez.
Ma megint hoztak kettő ilyet, tegnap én mentem be érte, szóval nekem az a meglátásom hogy működik normálisan ez a szállítási opció, ott ahol nem lopnak a postások és ahol az elveszett küldemények száma miatt a vezetőség nem félti az év végi prémiumát.

[ Szerkesztve ]

(#63795) V/ válasza Digitalpimp (#63793) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az a lényeg hogy a postán van, bár ez nem derül ki semmiből, hanem az hogy ha 10 napon belül nincs kézbesítve akkor még sincs ott, nem kapta meg címzett.
Még a kínai posta sem ül a helyi küldeményeken 10 napig, szóval nem nagy újdonság egy AliExpress-es ügyfélszolgálatosnak.

(#63796) LouiS22 válasza V/ (#63794) üzenetére


LouiS22
veterán

Persze, láthatóan nem tudják (vagy nem akarják megérteni), holott leírtam nekik, hogy 1005-ös postán adták fel, irreleváns, hogy előtte honnan, merről jött. Engedelmeddel kicsit átalakítva az írásod, elküldtem válaszként nekik.

Egyébként nekem gyanús, hogy a postai rendszerben valahol rájöhettek arra az élelmesek (talán olvassák a fórumot, nem tudom), hogy kijátszható a rendszer azzal, hogy a Cainiao felé az látszik, hogy kézbesített, de valójában nem fogják sosem megtalálni, a megrendelő meg nem, vagy nehezen tud csak reklamálni és visszaszerezni a pénzét. Azért feltűnő, hogy az utóbbi időben megszaporodott itt is az olyan bejegyzés, hogy csomag sehol, követő szerint feladták a 1005-ösön, de címzetthez végül nem érkezett meg.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#63797) Nagus


Nagus
senior tag

Sziasztok. Postától kaptam emailbe egy értesítőt vámfizetés kötelezettségéről. Küldemény érték 664 forint, már az összeg sem stimmel mert ilyen értékben nem rendeltem. Van küldeményazonosító amiből nem derül ki semmi a posta oldalán (UA499871718AE). Hogyan tudnék rájönni mi lehet ez? [kép] Ez nekem így nem mond semmit.

[ Szerkesztve ]

(#63798) V/ válasza Nagus (#63797) üzenetére


V/
Topikgazda

Onnan hogy az LP000 és S0000 kezdetű küldeményazonosítót szoktak ilyesmi postai azonosítót kapni, ehhez ez tartozik: S00000280640814
Tévedésből nem küldenek kódot de mielőtt kifizetnéd tudod ellenőrizni hogy ez neked címzett küldemény, tehát nem tévedés, ők értéknek azt adják meg amit az azeri posta beírt értéknek, ez nincs köszönőviszonyban a valósággal.
Ez egyébként 1,7 USD érték, de nem számít, ketyeg az időd, inkább fizesd ki, ha a tied.

(#63799) Nagus válasza V/ (#63798) üzenetére


Nagus
senior tag

Köszi, van egy ilyenem S00000280640814, megvan. :) A track szerint még nem is ért ide repülőn csücsül. Ez a számot hogyan varázsoltad ki belőle?

[ Szerkesztve ]

(#63800) V/ válasza Nagus (#63799) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem tudom hol nézed, de javasolt kereső mutatja pontosan, még mindkét azonosítót is.

(#63801) liszi70


liszi70
nagyúr

Körülbelül mennyibe kerül visszaküldeni egy csomagot Kínába?
Arról van szó, hogy az egyik terméknél amit rendeltem, felmerült némi minősőgi kifogás. Jeleztem az eladónak, nem reagált 5 napig. Akkor elindítottam a vitát, az ali hatására írt az eladó, hogy elnézést kér, küldjem vissza az árut és visszatéríti az árát. De hát ez egy 2.500 ft értékű valami, nem éri meg visszaküldeni több ezerért. :D Ilyenkor mi az ügymenet?

[ Szerkesztve ]

(#63802) V/ válasza liszi70 (#63801) üzenetére


V/
Topikgazda

500 g súlyig 5000 Ft, 501-2000 g súlyig 11000 Ft a legolcsóbb, ha nem fizeti az eladó akkor tényleg nem éri meg.

(#63803) liszi70 válasza V/ (#63802) üzenetére


liszi70
nagyúr

Köszönöm. Igen, ilyesmi nagyságrendre gondoltam, nyilván nem éri meg visszaküldeni ennyiért.

"ha nem fizeti az eladó"

Mert van rá esély, hogy ő fizeti? Nekem ilyen lehetőséget nem ajánlottak föl, az oldalon kérik a szállító cég nevét és a nyomkövetési számot. Elcsesztem, hogy elfogadtam az eladó visszatérítésre vonatkozó ajánlatát? Nem gondoltam, hogy abba benne lesz, hogy vissza kell küldenem. :)

(#63804) DrDobos


DrDobos
őstag

Ez nagyon érdekes. 3 csomagot rendeltem kb. egy időben. Mint utólag kiderült, 3 külnböző kínai városban adták fel nekem, az egyik több mint 1000 kilométerre Fenggzhang Towntól. Ennek ellenére mindhárom csomag pikk-pakk bekerült a consolidation warehouse-ba, és az imént kaptam egy emailt az Alitól, hogy 2 csomagomat combined deliverykent összevonták. És mi történt (a gondolom ugyanabban a consolidation warehouseban) lévő 3. csomagommal? Árválkodik szegény? ;] Van esély hogy azt is belevonják a buliba, és a 3 együtt jön?

Samsung Galaxy A55 5G

(#63805) cof válasza DrDobos (#63804) üzenetére


cof
veterán

Ilyenkor már nemigen, ha már megvan az EO szám.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63806) DrDobos válasza cof (#63805) üzenetére


DrDobos
őstag

Az egyik alapból EO/standard shippinges, a másik kettő 'csak' saver shippinges, és az egyik saver maradt egyedül. Na majd meglátjuk, ha elindulnak tracking szerint kétfelé, akkor eldőlt :DDD

Samsung Galaxy A55 5G

(#63807) DrDobos válasza DrDobos (#63806) üzenetére


DrDobos
őstag

És valóban egyedul maradt😂 a combined mar el is indult a warehousebol :DDD

Samsung Galaxy A55 5G

(#63808) envagyok


envagyok
veterán

Az Aliexpress Standard Shippingre mióta kell fizetni kezelési ktg-et?
Most jött 399ft-os számla.

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#63809) V/ válasza envagyok (#63808) üzenetére


V/
Topikgazda

Mi a száma, mert akkor nem azzal küldték vagy egy másik csomagodé, vagy esetleg holland könyvelt postai azonosító volt és a hollandok azt jelezték hogy ők csak tranzit állomás voltak.
Vagy kamu, átverős valamit kaptál.
De nem számlát küldenek, csak egy sms-t vagy e-mailt hogy fizess.

[ Szerkesztve ]

(#63810) envagyok válasza V/ (#63809) üzenetére


envagyok
veterán

Sms jött.
A weboldalukon fizettem be.
:

Nemzetközi küldeményét (UU450278654CN) vàmkezeltük. Online dìjfizetés, bövebb informàciòk: posta.hu/szolgaltatasok/vam Hozzàférési kòd: xxxxxx Magyar Posta

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#63811) V/ válasza envagyok (#63810) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nem AliExpress Standard szállítású volt, megváltoztatta az eladó. Ez kínai postás azonosító. Böngészőben a vásárlásnál rákattintasz a a Track order gombra és jobbra felül a nyomkövetési azonosító felett mi olvasható szállítási módnak?
A legrosszabb esetben holland azonosítót kap, de kínait azt nem.

Az AliExpress standard szállítást a Cainiao intézi és náluk lehet is látni a mozgását. Az enyém látható náluk, a tiedre meg azt írják hogy invalid....

[ Szerkesztve ]

(#63812) envagyok válasza V/ (#63811) üzenetére


envagyok
veterán

Seller shipping method :(
SY-al kezdődik

Keresek 3dfx és régi ATI, Nvidia videókártyákat, Gravis, Creative hangkártyákat!

(#63813) V/ válasza envagyok (#63812) üzenetére


V/
Topikgazda

Szóval az az AliExpress Standard shipping esetén nem kell fizetni továbbra is, 99%-ban az 1-2 hibát leszámítva. De legalább az áfát nem kérték újból.

[ Szerkesztve ]

(#63814) diablo1984 válasza V/ (#63813) üzenetére


diablo1984
veterán

nekem is a múltkor asszem globalal küldte, pedig a standard volt kiválasztva és fizetve.
És még arra az áfát is itthon lehúzták rólam, pedig az árban benne volt az áfa is. De párszáz forintért nem kínlódok vele, de kellemetlen mikor postával egy 1000ft-os vacak egy rossz küldés miatt 1700ft lesz és annyit sem ér, csak kényelmes akartam lenni, meg ráért....

(#63815) ToMy_ válasza diablo1984 (#63814) üzenetére


ToMy_
tag

Járt már úgy valaki, hogy kifejezetten EU-s raktárból rendelt dolgot a szállító - készlethiányra hivatkozással - kínai raktárból akarja küldeni?
BF alkalmából CZ-ből rendeltem egy cuccot (szórakoztató elektronika, 67k HUF értek), rendeléskor még írta a készletet, erre két napja jött egy tracking ID, ami kínainak néz ki, mondjuk még nincs konkrét adat hozzá semelyik tracking site-on, és amikor ráírtam az eladóra, hogy ezt így most hogy, akkor válaszul annyit írt, hogy sorry friend, készlethiány miatt Kínából küldi, vagy kérjek refundot.
A shopban továbbra is mutat készletet a CZ raktárban, és amikor visszaírtam, hogy refund, akkor hirtelen az lett a válasz, hogy EU-ból küldi.
Ilyenkor mi van? Köteles vagyok elfogadni a kínai indulású szállítást? Ha többletköltségem lesz (márpedig lesz, mert azzal biztos játszanak majd a vámosok, plusz még lehet hogy csak januárra ér ide, a CZ-ből jövő meg simán itt lett volna pluszköltség nélkül pár napon belül) akkor a többletköltséget rá tudom valahogy lőcsölni az eladóra?
Vagy tudok ilyen esetben valahogy refundot kérni? Egyelőre nem találtam meg a módját, a rendszer szerint az eladó feladta, ki kell várnom, amíg le nem telik a postázási időszak, aztán utána tudok bármit is tenni.
Szóval most kicsit tanácstalan vagyok.

[ Szerkesztve ]

(#63816) diablo1984 válasza ToMy_ (#63815) üzenetére


diablo1984
veterán

Hát ez jó kérdés. Nem szoktam ilyen nagyobb értékű cuccokat rendelni külföldről, de nem tudom mit csinálnék, ha tényleg úton van akkor a refundal vissza kellene küldeni, de ahhoz át kellene venni? Itt azért már jelentős lehet a vám, plusz még ha esetleg áfát is rátolnak, mert úgy gondolják az is kell... jajj...

(#63817) V/ válasza ToMy_ (#63815) üzenetére


V/
Topikgazda

Ugyan megírnád a nyomkövetési számot mert azzal hogy valami kínainak néz ki az semmi érdemleges információ.
Mert hiába Kínából küldi az még lehet Express One vagy más futáros, lehet hogy nem cseh, hanem más EU-s szállítású azonosító és akkor nincs mit agyalni, feltételezéseket gyártani.

[ Szerkesztve ]

(#63818) V/ válasza diablo1984 (#63816) üzenetére


V/
Topikgazda

Eleve áfás volt az ár, a vám 0% és ha posta akkor van csak kezelési díj, de lehet hogy vaklárma.

(#63819) Imy


Imy
veterán

Most keresek valamit alin, és azt látom, hogy a Free shipping opció máérnem érhető el, nem lehet rá szűrni? :F
Jó lenne, hogy ha úgy működne mint e-bayen, ott rá lehett szőrni ár+postaktg szerint melyik a kedvezőbb.

[ Szerkesztve ]

(#63820) ToMy_ válasza V/ (#63817) üzenetére


ToMy_
tag

KP158612336427CN
Nincs hozza konkret adat, csak azert nyomtak ra, mert lejart volna a "4napon belul shipped vagy refund" opcio.
Aliexpressen igy viszont shipped statuszu, es nem tudom cancelezni a rendelest, vagy refundot kerni.
Uzenetben meg arrol gyozkod az elado, hogy Kinabol akarja kuldeni.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.