Hirdetés

2024. április 30., kedd

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#64351) V/ válasza tlac (#64350) üzenetére


V/
Topikgazda

Pedig ez a szabályozás nem vonatkozik EU-n kívülre ráadásul USD a fizetés devizája és eddig egyik EU-n kívüli fizetéskor nem volt nekem ilyen.
Van bétaprogramhoz csatlakozás, de az egy kicsit más, mint maga az AliExpress app. Ha szeretsz kisérletezni ilyen témában akkor lehet csatlakozni de béta program tesztelgetésre kinek van ideje.

(#64352) tlac válasza V/ (#64351) üzenetére


tlac
nagyúr

erre gondoltam
[kép]

már mindennel kísérleteztem, hogy sikeres legyen a fizetés

a fizetésnél is ilyen url volt, az abtest-es paraméter miatt lehet beleestem valami tesztbe
https://www.aliexpress.com/p/second-payment/pay-result.html?abtest=...

[ Szerkesztve ]

(#64353) V/ válasza tlac (#64352) üzenetére


V/
Topikgazda

Nekem a Google Play-en ez van:

(#64354) LouiS22 válasza V/ (#64353) üzenetére


LouiS22
veterán

A kolléga arra gondolt, hogy a Google Play-ben bizonyos appoknál lehet csatlakozni előzetes (béta) verziók tesztelésére. Ha ráböksz az Aliexpress feliratra most, majd lejjebb tekersz, akkor a lap alján találod majd a bétához csatlakozást.
Néhány perc elteltével - amennyiben van beta build - akkor tudod frissíteni az appot.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#64355) V/ válasza LouiS22 (#64354) üzenetére


V/
Topikgazda

De megcsináltad ezt? Mert ha azt választod nem jön elő semmi béta oldal letöltés hanem felvesz a bétatesztelők csapatába. Szóval ez nem az. Nálam az Android magyar nyelvű és a Googgle Play-en nincs béta verzió, rákerestem, nem talált.
Első telepítésként ugyan ki csatlakozna bétázni?

[ Szerkesztve ]

(#64356) LouiS22 válasza V/ (#64355) üzenetére


LouiS22
veterán

Meg, és bétára is váltott. Megjegyzem, én angol nyelven használom a telefont. De nem is fog bétát találni: bétát úgy érsz el, hogy csatlakozol a tesztcsoportba :) Még egyszerűbben: nem fogsz új linket, új appot, letöltést kapni, hanem egészen egyszerűen a meglévő app bétára frissül addig, amíg ki nem lépsz a csoportból.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#64357) V/ válasza LouiS22 (#64356) üzenetére


V/
Topikgazda

Oké, te is az AliExpress telepítése után rögtön kérted a csatlakozást? Nekem annyira nem érthető egy mobilon nem a tényleges tartozkodási hely nyelvének a használata, főleg magyar mobilszolgáltatók esetén, de most ebbe ne menjünk bele.

(#64358) LouiS22 válasza V/ (#64357) üzenetére


LouiS22
veterán

Bocs, nem voltam egyértelmű: a telefon rendszernyelve angol.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#64359) hroberto


hroberto
veterán

Nem lehetne valamit kezdeni azzal, hogy ez a tetű posta ne számlázza ki újra az Áfát?! Már a harmadik rendelésem amikor lehúznak. :W
Az elsőnél még benyújtottam minden adatot, számlát stb amit kértek, de még csak válaszra sem méltattak.
A másodikat már inkább leszartam. De most már kezd ebből elegem lenni!
Nem is a pénz, mert nem nagy összeg, de ez az egész minősíthetetlen eljárás, és főleg az, hogy még csak nem is válaszolnak!

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#64360) JóGéza válasza hroberto (#64359) üzenetére


JóGéza
aktív tag

Összefoglaló?

(#64361) spiritex


spiritex
veterán

Most mit csináljak?
Az LT9xxxxxxx5xL számú csomagomat az ország másik végében levő postán kézbesítették... a Posta nyomkövetési oldala szerint 'Sikeres kézbesítés' !!!

Kinek kézbesítették??? Kit hívjak fel, hogy tévedés történt??? Van még remény, hogy ebből a helyzetből megkapom a csomagot?

Ezt most írta nekem a posta, csak mit tudok ezzel kezdeni?

"Az Ön által megadott küldeményazonosítójú küldemény nem az Ön nevére és címére szól.
Esetenként a Távol-Keletről érkező, rendelt árukat tartalmazó küldeményeknél tapasztaljuk, hogy nem megfelelő azonosítószámot adnak meg a címzettek részére, emiatt javasoljuk a helyes azonosítószám egyeztetése érdekében a feladóval felvenni a kapcsolatot."

[ Szerkesztve ]

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#64362) LouiS22 válasza spiritex (#64361) üzenetére


LouiS22
veterán

Szinte biztos, hogy az eladó rossz TN-t adott meg neked. Előfordul. Írsz neki, megkéred, h ellenőrizze.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#64363) spiritex válasza LouiS22 (#64362) üzenetére


spiritex
veterán

Mi az a TN? És ha rosszat adott meg, akkor hogyan tovább?
Egyébként valószínűleg nem azért írja, hogy 'Sikeres', mert valaki másnak adták át, hanem mert a postára érkezett, és addig ott fog csücsülni, amíg nem küldöm el nekik a jó "TN" számot?

Amúgy kinek írjak? Nyomjak rá az 'Open dispute' gombra?

[ Szerkesztve ]

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#64364) Debilon válasza spiritex (#64363) üzenetére


Debilon
addikt

TN azaz tracking number, amit írtál kiikszelgetve LTxxxxxL

Ha azt írja, hogy sikeres akkor kézbesítette a posta

Ez nem biztos hogy a te csomagod száma volt

[ Szerkesztve ]

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

(#64365) spiritex válasza Debilon (#64364) üzenetére


spiritex
veterán

Ja értem, tehát a feladótól kérnem kellene egy jó TN számot, és azt megnézni a nyomkövetés oldalon.

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#64366) LouiS22 válasza spiritex (#64363) üzenetére


LouiS22
veterán

Tracking number, követési szám.

Nem csak te rendelsz Kínából, más is :)

Én először egy sima üzenetben kérdezném meg, hogy biztosan jó számot adott-e meg neked. Majd ha nem válaszol, terel, akkor lehet dispute is.

De ismétlem: szinte biztos, hogy eladói hiba, összekeverte a számokat.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#64367) spiritex válasza LouiS22 (#64366) üzenetére


spiritex
veterán

Köszi, bár nekem még sosem válaszolt a Seller, van olyan üzenetem, ami hónapok óta 'Unread' státuszban van...

Ha te az vagy, akinek képzeled magad, akkor ki az, aki képzeli magát annak a valakinek?

(#64368) LouiS22 válasza spiritex (#64367) üzenetére


LouiS22
veterán

A dispute-ra majd muszáj lesz reagálnia :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#64369) hroberto válasza JóGéza (#64360) üzenetére


hroberto
veterán

Leírtam, hogy a "hivatalos úton" túl vagyok, de válaszra sem méltattak! :U

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#64370) V/ válasza spiritex (#64361) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló?
9. Teendők, ha máshol kézbesítik a nekünk megadott nyomkövetési számú küldeményt.

[ Szerkesztve ]

(#64371) V/ válasza hroberto (#64359) üzenetére


V/
Topikgazda

Összefoglaló, ahogy már írták.
8. Reklamáció módja ha az IOSS kezelésű (kereskedő szedi be az áfát) küldeménynél a Magyar Posta újból felszámolja az áfát és ott ez: 8.1. Az AliExpress-től kérjük vissza az áfát,

(#64372) hroberto válasza V/ (#64371) üzenetére


hroberto
veterán

Magyarul még mindig ott tartunk, hogy a posta bármikor következmények nélkül lehúzhat...

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#64373) stomi61 válasza hroberto (#64372) üzenetére


stomi61
tag

Így van, méginkább ott tartunk.
Következmények nélkül lehúzhat és ellophatják a küldeményedet is.

(#64374) attamb


attamb
junior tag

Vett már valaki vércukormérő tesztcsíkot? nekem az "ideál teszter" csík kellene. de nem tudom mi a kínai megfelelője. tudtok segíteni?

(#64375) ggabor02 válasza hroberto (#64359) üzenetére


ggabor02
aktív tag

Semmit nem tudsz tenni. Beadtam én is az összes dokumentumot. Több hónapig semmi. Írtam nekik, hogy nem történt semmi. Majd írták, hogy 180 nap a benyújtás utáni ügyintézési határidő. Vártam, majd 180 nap után két héttel ismét írtam egy panaszbejelentést. Ekkor kaptam egy választ, hogy az ÁSZF alapján a küldemény feladása után 6 hónapon túl már semmilyen reklamációnak nincsen helye.

Messze el kell őket kerülni.

(#64376) hroberto válasza ggabor02 (#64375) üzenetére


hroberto
veterán

Én kb. egy éve nyújtottam be mindent az első eset után, de nekem sem válaszoltak a rohadékok.
Szállítás esetén azóta próbálom kikerülni ezt a tetű postát, de nem mindig lehetséges.
Csak most már a harmadik eset után érlelődött meg bennem a gondolat, hogy valahol be kellene már panaszolni őket, mert ez szimplán lopás. :W

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#64377) V/ válasza hroberto (#64372) üzenetére


V/
Topikgazda

Én nem azt írtam hogy a Postával foglalkozzál, mert hosszadalmas az ügyintézés.

Nem véletlenül javaslom azt hogy az áfa újbóli beszedése esetén az AliExpress (eBay) által beszedett áfát tőlük kell visszaigényelni és 5 napon belül visszakapod. Az alább leírom hogy van amikor jogosan szedik be az áfát, annak ellenére hogy te kifizetted.
Azt is javaslom hogy olyan szállítással kell rendelni, ahol nincs a posta felé díj fizetési téma, ez is benne az Összefoglalóban.
Az hogy ők valamiért pénz kérnek amiért szerintünk nem kellene, az megint más téma, de megengedték nekik és kérik a kezelési díjat, akkor már nem úgy lehúzás hogy következmények nélkül.
Az sem lehúzás hogy az áfát beszedik, mert azzal a szállítási móddal amivel jött neked nem kapják meg azt az adatot hogy fizettél áfát.
Legtöbbször még az elektronikus elérhetőségi adataidat sem kapják meg, a nem megkapott elektronikus adatból a postai feldolgozó program nem tud dolgozni, ez nem egészen az ő hibájuk.
Most abba ne menjünk bele hogy miért csak 150 € feletti értéknél van emberi beavatkozásos feldolgozás.
Abba se menjük már bele hogy én védeném a postát, nem védem, de néha nem ők hibáznak.

[ Szerkesztve ]

(#64378) hroberto válasza V/ (#64377) üzenetére


hroberto
veterán

Oké, részben elfogadom, hogy nem mindig ők a hibásak. De ha Te, aki 2X fizetett Áfát, veszed a fáradtságot, az ő előírásaik szerint pótolod számukra a hiányzó adatokat, akkor nekik kutya kötelességük lenne valamilyen formában választ adni a panaszodra!
És még egyszer leirom, nem az a párszáz forint dühít amivel megrövidítik az embert, hanem ez a minősíthetetlen hozzáállás.
És még egy érdekes kérdést felvet ez a történet. Mégpedig azt, hogy az Express One esetében miért nincsenek ilyen gondok? Hozzájuk minden adat mindig pontosan megérkezik, csak a postához nem? Kissé furcsa ez nekem...

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#64379) Wolfskin


Wolfskin
őstag

Sziasztok,

úgy látom ez a topik inkább a vásárlási tapasztalatok, jogi, fogyasztóvédelmi kérdéseivel foglalkozik.
Olyat nem tudtok, ahol a termékek, replikák minőségét tesztelik? Egyszer egy késes videót láttam a YouTube-on, ahol egy F1 klón teszteltek, és á-minőségben is vizsgálták.

Az olyan egyszerűbb termékekre gondolok, mint kábelek (árnyékolt, ezüstözött,) vagy csatlakozók (réz test rhodium bevonattal), amiket amúgy is kínában gyártanak, és ahol a K+F és marketing költségek teszik ki a vételár nagy részét, ha márkázottan veszed (tehát a gyártási költségük relatív alacsony), hogy azok milyen minőségűek?

Egy nagyon márkás RCA dugó 30-50. ezer Ft, az alin 2 ezer. Nyilván nem egy súlycsoport, de amit itthon veszel 2000-ért, (jellemzően kereskedők elsőáras, no name, vagy sajátmárkás termékei), az is kínai, csak az alin pár száz Ft. Vagy a neves márkák replikái, ahol benne van az anyag (mennyiség), de nem ismert a minőség.

Ilyen teszteket, tapasztalatokat tudtok valahol, hol osztanak meg?

''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)

(#64380) LouiS22 válasza Wolfskin (#64379) üzenetére


LouiS22
veterán

Személyes vélemény, de két dologgal árnyalám a felvetésed. Az első: az ilyen-olyan youtube tesztek többnyire érdekböl készülnek és ez az érdek anyagi. A készítö vagy burkolt/nem is burkolt reklámot tol, továbbá a video megtekintéséből pénz áll a házhoz. Innentől én fenntartásokkal kezelek minden olyan a review-t, ahol nem jelzi a készîtő, hogy saját pénzből vette a tesztelt terméket.
A második: a kínai qc olyan, amilyen, lehet, hogy egyik nap hibátlan széria készült, a negyedik műszak meg tojt rá. Lehet, hogy amit egy hónappal előtte vettél tökéletes, a következő rendelésben meg kaki a termék.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#64381) V/ válasza hroberto (#64378) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem menjünk már abba bele hogy hogyan működik az import termékek országba hozatala, nem topik téma.
De röviden az Express One már vámolt, címkézett terméket szállít belföldi szállítással, nagyon nem postai szállítási rendszer, a Cainiao logisztika feldolgozása az egész, hozzájuk nem érkezik adat, mert ők kezelik a megvásárlástól kezdve.
A jogszabály leírja hogy miként működik a 150 € alatti értékű termékek behozatal, áfa megállapítása, azon te nem tudsz reklamálni, törvényi szabályozás.
Lényeg az hogy te nem pótolhatod a termék beszállítójának, a kereskedőjének számára előírt okmányokat, ezért nincs utólagos igazolás.
Ők dolgoznak a rendelkezésre álló adatokkal, te pedig ha szükséges az AliExpress-től kéred vissza az áfát mert így van értelme.
Megosztottuk azt is hogy milyen szállítással vásárolj hogy ne legyenek ilyen gondjaid, már hosszabb ideje leírtuk. Szóval van megoldás, lehet ellene tenni.
De azt azért leírom hogy sajnos tűntek el Express One csomagok is és volt akinek összevont csomagról beszélünk és ő sem tud semmit sem tenni, csak az eladótól, AliExpress-től visszakérni a pénz és néha bizony nem igazán sikeres a dolog.

(#64382) Wolfskin válasza LouiS22 (#64380) üzenetére


Wolfskin
őstag

Tulajdonképpen igazad van, márt egy youtube videóbl azért meg lehet állapítani, hogy mennyi a saját vélemény, és menyi a reklám része. Amit konkrétan említettem, az egy bushcrafter volt, és alig várta hogy fikázhassa az ócska hamisítványt, és mikor nem tudta tönkre tenni, beismerte, hogy ár-minőségben verhetetlen? Az eredeti akkor kb 60 ezer volt, a replika meg 6 ezer.
A nagy szórás is jogos, bár a nem kézimunkával készült termékek esetén kisebb a kockázata: akksik, kábelek, csatlakozók, stb

''Irén nem válaszol mert mosni, és főzni kell!'' (CsT)

(#64383) hroberto válasza V/ (#64381) üzenetére


hroberto
veterán

Szóval akkor ez így rendben van, hogy a posta ellopja a pénzem, és ha reklamálok magasról leszarnak.:U

Ráadásul nem minden esetben lehet kikerülni a postát sajnos...

[ Szerkesztve ]

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#64384) V/ válasza hroberto (#64383) üzenetére


V/
Topikgazda

Melyik része nem világos? Kaptak egy EU-n kívüli küldeményt, amelyhez nem volt mellékelve az az információ hogy IOSS rendszerben lett megvásárolva, ami azt jelenti hogy a kereskedő szedte be az áfát.
Ilyen esetekben a küldemény értéke (+szállítási költség) után meg kell állapítani az áfát és azt beszedni a Magyar Postának. Nem lopta el a pénzed senki sem, eljártak a vonatkozó törvény alapján. Amit nem tudnak, nem ismernek azt hogyan vegyék figyelembe?
Ha a Postát nem is lehet kikerülni, de azt hogy gagyi postával jöjjön ahol nem adják át az adatokat azt igen.
A másik dolog az hogy az AliExpress és a Posta is beszedi az áfát, mivel csak egy helyen kell fizetni ezért onnan kéred vissza ahonnan rövid időn belül és gyorsan visszaadják és jelen esetben ez az AliExpress.
Szóval nem igazán értelek, mert egy áfát mindenképp fizetned kell, így ha az a Posta által beszedett lesz akkor az is jó. 2-5 napig van "dupla áfa" azután mivel az első helyen beszedettet megkapod, minden rendben van.
Már tavaly augusztustól azt írtam hogy a Magyar Posta reklamációs határideje 150 nap és a legtöbb esetben (adathiány) ők nem jártak el jogtalanul, ezért elfogják utasítani, de mivel az AliExpress is tud erről a problémáról (nem csak magyar viszonylatról van szó) ezért ők csináltak egy megoldási lehetőséget. Nem kell itt a Postával vacakolni, csináld az egyszerűbb és célravezető módon.

[ Szerkesztve ]

(#64385) hroberto válasza V/ (#64384) üzenetére


hroberto
veterán

És te mit nem értesz azon, hogy nem az a fő probléma, hogy lehúznak. A problémám, amivel kezdtem az egészet az, hogy basznak válaszolni a jogos reklamációra!
Semmit, egy nyavalyás elutasító választ sem képesek küldeni! Ha minden adatot, számlát, IOSS azonosítót, szóval mindent elküldesz nekik amit kérnek, ennek ellenére soha nem kapod vissza a pénzed, és még csak nem is reagálnak! Utasitsák el, vagy csináljanak valamit, de a minimum lenne, hogy válaszoljanak! Szóval ez ebben a formában az én megítélésem szerint lopás!
Rájuk már nem vonatkozik ilyenkor semmi szabály, törvény? Milyen eljárás ez?

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#64386) V/ válasza hroberto (#64385) üzenetére


V/
Topikgazda

Légy szíves itt ne használj trágár kifejezéseket.
150 nap a válaszadási idő. Ha feltöltöd a megadott oldalon a dolgokat akkor kapsz visszaigazolást és onnan számol a 150 nap, ha nem ezt a felületet veszed igénybe akkor nem kell vele foglalkozniuk.
A jogszabály alapján kereskedőnek kell megadni az IOSS azonosítót és a vám-árúnyilatkozatot, te hiába küldöd be, mert nem dolgozhatják fel.
Egyébként nem adnak vissza semmit, mert az eljárásuk jogszerű volt, a kereskedőtől nem kapták meg azokat az adatokat ami alapján nem kell az áfát felszámolni, nem tudnak róla, így ők kötelezettek annak beszedésére.
Részemről befejeztem a témát mert már mindent leírtam.
Ha nem felel meg az eljárásuk akkor fordulj a felettes szervükhöz., de ezt a topikot nem olvassák.

[ Szerkesztve ]

(#64387) headhunter válasza V/ (#64347) üzenetére


headhunter
addikt

Ráírtam, de csak ilyen automata válaszok jönnek.

Tips: Please click to bookmark our shop ( + Follow ) , and get member benefits:
① Monthly membership discounts and promotions
② Get gold coins for deduction
③ US $ 1 ( Unlimited card,first come first served)
④ US $ 1 ( Unlimited card,CHECK IN 7 DAYS TO WIN COINS&COUPON)
⑤ US $ 2 / $ 3 / $ 4 / $ 10 (Limited distribution) Dear, hurry up and enter the website:********

(#64388) V/ válasza headhunter (#64387) üzenetére


V/
Topikgazda

Valamiért nem online, ha nem tudsz vele egyeztetni akkor nem fog menni a dolog.

(#64389) MR ME


MR ME
aktív tag

Sziasztok!

Némileg kicsit off, de ti biztos tudtok segíteni...

Ma reggel kaptam egy sms-t a postától, hogy átvehetem a küldeményem a baross téren, ezzel csak az a gond, hogy nem rendeltem semmit, és 2.kerületi lévén még ha nekem is jött volna a csomag tudtommal a helyi postára kellett volna érkezzen...trackszám alapján a csomagot hollandiában adták fel. Van esetleg vmi oldal, vagy elérhetőség, ahol le tudom kérni, hogy ki adta fel nekem a csomagot? Vagy hogy egyáltalán valóban az én nevemre érkezett e? Vagy mit kezdjek szerintetek ezzel a dologgal, hagyjam a postán?
Válaszotokat előre is köszönöm! :R

(#64390) V/ válasza MR ME (#64389) üzenetére


V/
Topikgazda

Nincs függőben lévő vásárlásod egyik EU-n kívüli webshopnál sem? AliExpress stb.?
Karácsony és a posta bezárások miatt némi rugalmas kézbesítést vezettek be, így ez még lehet tied attól függetlenül hogy aBaross téri postára kell menni érte.
Ha holland az azonosító ezt indulhat Kínából, Hong Kongból, mert van amit így szállítanak. Írtak olyat hogy fizetned kell? Ha nem akkor miért ne vennéd át? Esetleg másnak a küldeménye, de biztos örülne neki ha megkapná.
De egyébként nem egy utolsó átvételi figyelmeztetést kaptál mert automatára tették ezt és az utolsó előtti napon a már átvett küldeményekre is küldi az értesítőt.
Ha megadod a nyomkövetési számot akkor esetleg kideríthetjük az eredeti küldemény azonosítót.
Egyébként a Magyar Posta ügyfélszolgálat 06-1-767-8282 meg tudja erősíteni ha megadod a neved hogy neked van-e címezve, azt ne kérd hogy mondják meg a címzett nevét mert azt nem adhatják meg. De azért ritkán írják el az sms számot.

[ Szerkesztve ]

(#64391) MR ME válasza V/ (#64390) üzenetére


MR ME
aktív tag

Egy függőben lévő rendelésem van, de annak nem ez a tracking azonosítója, és tuti h nem ez, mert máshonnan érkezik...
Jan 18-ig vehetem át, szóval nem utolsó figyelmeztetés, az átvétellel csak annyi a bajom, hogy ha mégsem az én nevemre érkezett, és kérnek személyit akkor puszira másztam be a halál f.....a postára...
A tracking number am:
UR224120459DE (184005_1228_5_101)

Még 1 dologra gondoltam, hogy volt egy megrendelésem ami ali szerint kb 10 napig nem került feladásra, így lemondtam, a pénzt visszakaptam, de lehet hogy közben a csomagot meg feladták?!

Köszönöm a telefonszámot!

[ Szerkesztve ]

(#64392) V/ válasza MR ME (#64391) üzenetére


V/
Topikgazda

Erről UR224120459DE kaptál értesítőt, itt látod normálisan szóval csak menjél el érte, ne hagyd ott. 29 Nov 2022 vásárlás vagy szállítás megkezdés.

[ Szerkesztve ]

(#64393) sunavlys


sunavlys
senior tag

Mi a teendő ha a TCA-ra nem jött reagálás 10 nap után sem? Megismételjem?

ZTE v967s, Redmi 4A, Huawei_p9_lite_2017, Redmi Note 11 Pro

(#64394) MR ME válasza V/ (#64392) üzenetére


MR ME
aktív tag

Köszönöm, bár még mindig nem tudom h mi ez, de akkor érte megyek :)

(#64395) hroberto válasza V/ (#64386) üzenetére


hroberto
veterán

Nekem azért fura, hogy ennyire véded a postát...
Véleményem szerint magasan alulmúlják minden tekintetben az összes többi szállítással foglalkozó vállalkozást.
Elég sokat rendelek belföldről-külföldről egyaránt, de negatív tapasztalatom kizárólag a postával van, és ez folyamatosan...
A teljesség igénye nélkül : többször "felejtettek" már el értesítést küldeni az online fizetés lehetőségéről, persze személyesen már a duplája. Ha szóvá teszem, csak a vállukat vonogatják.
Többször előfordult már, hogy a futáruk elérhetőségeként a nála lévő PDA számát adták meg, amit aztán hívogathatok...
Rendszeres az is, hogy már rég átvettem a csomagot és utána kapok értesítést, hogy csomag érkezett...
Egyszerre rendelt csomagok esetén a posta hetekkel később kézbesít mint pl. az Express One...
De hagyjuk tényleg...

Xiaomi 13, Xiaomi Pad 5, KTM 1290 Super Duke R

(#64396) V/ válasza hroberto (#64395) üzenetére


V/
Topikgazda

Leírtam hogy nem védem, hanem a tények azok tények.
Azt kérheted számon rajtuk amit ők követnek el hibát, de az ami a törvényi felhatalmazás alapján működik náluk, azt nem róhatod fel nekik, csak erre akartam azzal sok szövegeléssel utalni.
A nem áfáztatási dolgokról meg nem igazán írtam véleményt, mert nincs pozitív véleményem nekem sem általánosságban a tevékenységükről, szóval nem igazán róhatod fel nekem.
Ha visszaolvasol posta témában a hozzászólásaim közt, akkor láthatod hogy egyáltalán nem vagyok elégedett.

(#64397) LouiS22 válasza hroberto (#64395) üzenetére


LouiS22
veterán

Két kínzó kérdés: ha olyan sokat rendelsz, akkor miért nem vagy tisztában a vonatkozó szabályokkal? Kettő: ha rossz a tapasztalat a postával, akkor miért választod a postai szállítást?

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#64398) sunavlys válasza LouiS22 (#64397) üzenetére


sunavlys
senior tag

hogy lehet kikerülni a postát?

ZTE v967s, Redmi 4A, Huawei_p9_lite_2017, Redmi Note 11 Pro

(#64399) LouiS22 válasza sunavlys (#64398) üzenetére


LouiS22
veterán

Express One-nal pl :)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#64400) Debilon válasza sunavlys (#64398) üzenetére


Debilon
addikt

összefoglaló, szállítási módok
ott tudsz válogatni, általában ami posta kerülős szállítás az kicsit többe kerül

Suzuki DL650 || life is shit || steam: Debilon || Realme GT Master Edition

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.