Hirdetés

2024. április 25., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-18 13:56:47

LOGOUT.hu

Az AliExpress használatával kapcsolatos információk.

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#63401) tlac


tlac
nagyúr

Aliexpress Selection Saver - Nyomkövetés biztosítva, EU-s postai azonosító.
Cainiao Super Economy - Nyomkövetés nem biztosítva, EU-s postai azonosító.

jól értem, hogy ezeknél nem lesz extra díj?

(#63402) V/ válasza laleeee (#63400) üzenetére


V/
Topikgazda

Amíg nem reagál az eladó addig nincs mit változtatni és a reakció hiányában neked adnak igazat, szóval várj amíg le nem telik az idő, és kiderül hogy az AliExpress mit fog mondani.

(#63403) V/ válasza tlac (#63401) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen mivel az elején azt írtam, Ha a Magyar Posta EU-n belülről kapja meg (EU-s nyomkövetési számmal) akkor persze nincs vámolás téma és díj.

(#63404) tlac válasza V/ (#63403) üzenetére


tlac
nagyúr

köszi
igen, csak a Cainiao Super Economy-nél az van, hogy ott nincs nyomkövetés, ezért nekem kicsit megtévesztő volt, hogy akkor ez beleesik-e "EU-s nyomkövetési számmal" rendelkezőek kategóriájába vagy nem

(#63405) V/ válasza tlac (#63404) üzenetére


V/
Topikgazda

Az a hivatalos álláspont az AliExpressnél, de valójában minden küldemény azonosítót lehet követni valamivel.

(#63406) laleeee válasza V/ (#63402) üzenetére


laleeee
őstag

Annyit reagált az eladó a disputon belül hogy küldjek egy videót, mivel feltölteni nem tudtam ezért elküldtem neki egy YouTube linket, erre megfenyegetett az Ali :D

(#63407) V/ válasza laleeee (#63406) üzenetére


V/
Topikgazda

Köztudott hogy tiltva van náluk annak az elérése. De van kínai hasonmás oda feltöltheted. Eleve a dispute-hoz kellet volna bizonyítékként. De akkor nem értem miért megy számláló hogy vár az eladó reakciójára ha válaszolt?

(#63408) laleeee válasza V/ (#63407) üzenetére


laleeee
őstag

Már úgy értem hogy az első reakciója volt az hogy kért egy videót 0$ refund ajánlattal, azt utasítottam el és most ő jön. Csak az a baj hogy menet közben nem tudok újabb bizonyítékokat feltölteni mint régen

(#63409) phrenetiX


phrenetiX
junior tag

Nézegetem a régebbi rendeléseimet alin. Ha az egyiknél azt látom, hogy Total: HUF 746.42, akkor ez forintban lett fizetve, ha meg ezt, hogy Total: US $94.24, akkor ez meg értelem szerűen dollárban? Jól gondolom?

3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)

(#63410) tlac válasza V/ (#63405) üzenetére


tlac
nagyúr

ahha, köszi

(#63411) V/ válasza phrenetiX (#63409) üzenetére


V/
Topikgazda

Igen, de itt mindig $-ban célszerű fizetni.

(#63412) stomi61


stomi61
tag

Sziasztok!
Tetvedék királyi posta!
Arra van eszük, hogy a sarcukra SMS-t küldjenek, de a nyomkövetőjükbe már nem írják be a küldeményt.
Régebben ott is látható volt az "online fizetés elérhető".

(#63413) tusik


tusik
tag

Üdv.
Ezt kaptam olyan email cimre ami nem szerepel az Aliexpressen. Az Alin más email címmel vagyok regelve. Igaz várok egy csomagot az Aliexpresstől.
Van okom a gyanakvásra?

https://magyar-posta.publiduplo.com/

(#63414) vendingo válasza tusik (#63413) üzenetére


vendingo
veterán

A fogalmazási és helyesírási hibákból fakadóan ez tuti kamu.
Nagyon gyengére sikerült. Nekem sms-ek jöttek napi szinten vám fizetési felszólításokkal, meg csomagvisszaküldési fenyegetésekkel.
Írj nekik vissza, hogy mégse kéred a csomagot. :)

[ Szerkesztve ]

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#63415) V/ válasza tusik (#63413) üzenetére


V/
Topikgazda

Folyamatosan figyelmezett ezekre a Magyar Posta és nem így működik a rendszerük, a kártyás fizetési felület az OTP Simplepay a fizetésre.
Már idéztem hogy mi a hivatalos e-mail címük.
Ha ilyen leveleket kapsz akkor mindig vesd össze a cég honlapján lévő elérhetőségeikkel, ennél is egyértelmű hogy semmi köze hozzájuk.
És semmi köze az AliExpress-hez hiszen egy magyar ajánlott nyomkövetési szám (hiányos) van hozzá, esetleg nézd meg hogy élő-e.
A MP keresője ezt írja: CP49875132HU A megadott küldeményre vonatkozóan a rendszer sajnos nem talált adatot.
Arról nem is beszélve hogy ma Magyarországon sehol nem tudsz 1925,90 Ft fizetni, csak kerek összeget, minden webshop és neten fizethető számla esetén kerekítés van már jó pár éve, eleve az összeg szemet kell hogy szúrjon.

[ Szerkesztve ]

(#63416) Dom3nik


Dom3nik
újonc

Sziasztok! Három csomagot rendeltem amik Combined Delivery-ként jönnek, viszont kb egy hete elakadt a csomag Import clearance exception-el

https://parcelsapp.com/en/tracking/158271900077463973601196 [link]
Gondolom ez azt jelenti hogy a vámon akadt el, de csomagkövetésen kívül nem kaptam semmilyen értesítést, sem email, sem sms. (mint pl hogy a póstai vámkezelési díjat be kéne fizetnem).

Illetve az Express One csomagkövetőjében ugyan ezzel a számmal 11.03-ra az van írva hogy "Címadat a rendszerbe került". (velük legutóbb nem kellet fizetnem a vámkezelésért)

Az lenne a kérdésem, hogy szerintetek hol kéne érdeklődnöm a csomag felől? Vagy eseleg várjak amíg a NAV keres a vámmal?

(#63417) V/ válasza Dom3nik (#63416) üzenetére


V/
Topikgazda

Sokadjára írom. Hétvégén nem dolgoznak sem a futár cégek és a postások
Ezt majd az Express One fogja kézbesíteni. Ez esetben nincs vámos ügykezelési díj.

Megrendeled, a Cainiao ezzel az azonosítóval elküldi Budapestre a régiós központjukba, ott a logisztikai cég levámoltatja általában félórán (max 1 nap) belül, mert 150 € értékig nincs mit vámolni, csak adminisztráció van. De ebbe a folyamatba te nem tudsz belefolyni, nem is kell mert ez még a szállítócég munkafolyamata, nem fognak értesíteni.
Ha ez megtörténik átadják az Express One-nak akik a követő 1-2 munkanap kézbesítik.

Majd itt kell nézni.
Néha van technikai probléma, nálad is ez van, ha megoldják akkor majd jönnek az alábbi bejegyzések
- Import clearance success
- Arrive at transit country or facility
- Received by local delivery company -ennél már látod az Express One követőjében is Központi raktárba érkezett (HU - Budapest)

Nem tudsz jelen pillanatban semmit sem tenni, csak vársz tovább.

[ Szerkesztve ]

(#63418) lacoka55


lacoka55
aktív tag

A csalók dolgoznak nem alszanak megint egy kamu levél semmit nem várok innen az email címük sem jó talán [kép]

(#63419) vendingo válasza lacoka55 (#63418) üzenetére


vendingo
veterán

Most van a szezonja az ilyeneknek. :)
Engem napi szinten bombáznak sms-ben.

Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!

(#63420) phrenetiX


phrenetiX
junior tag

Ez szerintetek megjön holnap, vagy inkább kedd?

3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)

(#63421) cof válasza phrenetiX (#63420) üzenetére


cof
veterán

Általában már viszik másnap ha központi raktárba került. Nyilván itt közbeszólt a hétvége.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63422) V/ válasza phrenetiX (#63420) üzenetére


V/
Topikgazda

Ketten is írtuk hogy hétfő a várható, 7-8 óra közt megy az e-mail vagy megjelenik náluk a nyomkövetésben a kézbesítés ideje.

(#63423) phrenetiX válasza cof (#63421) üzenetére


phrenetiX
junior tag

Akkor jó. Csak ha a nyomkövetési számot nézem, akkor ez most úgy néz ki, hogy péntek óta pesten dekkol és ahhoz, hogy holnap megkapjam még pénteken meg kellett volna valósulni a feldolgozás, átszállítás folyamatának.

3 db Casio óra eladó (2 db G-Shock, 1 db Edifice)

(#63424) V/ válasza phrenetiX (#63423) üzenetére


V/
Topikgazda

Ez nem véletlenül van beírva: Várh. kézb.: 2022-11-14

(#63425) attamb válasza V/ (#63424) üzenetére


attamb
junior tag

11.11-én vásároltam. Kb mikor jelenhet meg a nyomkövetés?

8158009098429565

[ Szerkesztve ]

(#63426) DrDobos válasza attamb (#63425) üzenetére


DrDobos
őstag

Ez a szám szerintem az order number, es nem a track number. A view orderre kattintva a mailben, a tracking infor ha rakattintasz, akkor ott lathatod a tracking numbert

Samsung Galaxy A55 5G

(#63427) attamb válasza DrDobos (#63426) üzenetére


attamb
junior tag

Értem. Akkor még nincsen.

(#63428) cof válasza phrenetiX (#63423) üzenetére


cof
veterán

Éjjelesek már dolgoznak ma, szóval simán leér egy vidéki depoba reggelre.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63429) attamb válasza attamb (#63427) üzenetére


attamb
junior tag

Egyébként mit kéne látnom, ha rákattintok?

(#63430) V/ válasza attamb (#63429) üzenetére


V/
Topikgazda

Track order gomb a vásárlásnál, ez akkor jelenik meg ha státusza Awaiting delivery
Több dolog, ilyesmi látható, ez változó attól függően hogy milyen szállítással rendelted:

De hamarosan látod te is, több nap lesz mire ideér, lesz idő nézegetni.

(#63431) attamb válasza V/ (#63430) üzenetére


attamb
junior tag

Nálam ez látható:

Befejezett
Ha a kapott termék hibás vagy nem a leírtak szerint, a kézhezvételtől számított 15 napon belül vitát kezdeményezhet.

(#63432) V/ válasza attamb (#63431) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem az értesítő e-mailt kell nézegetni. A vásárlási tételsort.
My orders menüpont és az adott vásárlást

Ez a szöveg másra vonatkozik.
Out for delivery = elküldve

De mikor rendelted és mikor küldték el?

[ Szerkesztve ]

(#63433) cof válasza V/ (#63432) üzenetére


cof
veterán

Szerintem Closed és zárta a rendszer a rendelését, kupon vagy ilyesmi miatt. De jó lenne egy screenshot és akkor nem kéne találgatni.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63434) attamb válasza V/ (#63432) üzenetére


attamb
junior tag

11.11-én rendeltem.

Finished
If the item you received is defective or not as described, you can open a dispute within 15 days of receipt.

(#63435) V/ válasza cof (#63433) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem lehetne lezárva ahogy írta 11.11 rendelés volt. Ha nem küldik el és valami hiba miatt lezárták a hirdetést, akkor nem nyögik be a dispute-t, ha valaki a feladás után rögtön rányom a Confirm receipt-re az kaphatna ilyet.
Most egyébként amit visszaigazolunk hogy megérkezett annál Finished van státusznak.
Van még Cancelled és Closed amit 2020-as vásárlásnál láttam, ott nem adta fel az eladó a határidőn belül.
De akkor miért kérdezi hogy mikor jelenik meg a nyomkövetés?

[ Szerkesztve ]

(#63436) attamb válasza V/ (#63435) üzenetére


attamb
junior tag

Rányomtam volna??? Ennyire csak nem vagyok hülye. De ha mégis, akkor most mi van?

(#63437) V/ válasza attamb (#63436) üzenetére


V/
Topikgazda

Nem állítottam. De tedd azt hogy a My Orders menüpontnál jobbra fent kattints a Completed pontra. Akkor megjelenik a vásárlás lista.
Az adott vásárlás Order Id alatt Order details
ez jön elő:

A Track order gomb megmutatja a nyomkövetési azonosítót és rá lehet nézni, jobbra femnt a szállítási mód alatt.

Ezt már leigazoltam miután megjött, akkor kerül elő ilyen.

Ha leigazolod akkor ahogy a szövegben van 15 napod van reklamálni, ha az alatt megérkezne. Azután semmi lehetőség nincs. Ha PayPal-al fizetted ott azért maradt a 180 nap a vásárlás napjától avásárlói védelemre, lényegében az AliExpress-en nem tudsz minőségi kifogást indítani, a meg nem érkezést meg mivel leigazoltad hogy megkaptad nehéz megmagyarázni.

[ Szerkesztve ]

(#63438) attamb válasza V/ (#63437) üzenetére


attamb
junior tag

"De tedd azt hogy a My Orders menüpontnál jobbra fent kattints a Completed pontra"

Már nem értek semmit. Nincs Completed menüpont.

(#63439) attamb válasza V/ (#63437) üzenetére


attamb
junior tag

Nincs ilyenem. De már a fejem is fáj. De egyébként ettől még megkaphatom? Csak ha rossz, nem reklamálhatok?

(#63440) cof válasza V/ (#63435) üzenetére


cof
veterán

Igazad van. Closed akkor lesz ha a rendszer zárja automatikusan. Hibás, bugos kuponnál szokott előfordulni. Akkor ő klikkelt rá véletlenül arra, hogy megérkezett? Azt úgy lehet, hogy még fel sem adták? Bár valami rémlik, hogy más is járt már így, és még írtam is, hogy szép kis rendszer bug.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#63441) V/ válasza attamb (#63439) üzenetére


V/
Topikgazda

Akkor fussunk neki.
Nem mobil.
Belépsz
A főoldalon jobbra neved (Hi,Feri.) alatt van 3 dolog
Account Orders Messages

Neked az Orders kell
Ott lesz ez

A vásárlásodnak ezen menüpontok valamelyikénél látszódni kell:
All Processing Shipped Completed
Gondolom ki van fizetve ezért az Unpaid nem lehet.

[ Szerkesztve ]

(#63442) attamb válasza cof (#63440) üzenetére


attamb
junior tag

Bonyolult.....

(#63443) attamb válasza V/ (#63441) üzenetére


attamb
junior tag

Aranyos vagy, hogy segíteni oróbálsz, de itt valami nagy gubanc van. Mert egyik menüpontban sincs semmi.

(#63444) tusik


tusik
tag

(#63445) attamb válasza attamb (#63443) üzenetére


attamb
junior tag

Megnéztem asztali gépen. A Google Chrome azonnal magyarra fordította. A nyomkövetés azt mutatta, hogy 11.-én megrendeltem, 14.-én, vagyis holnap már megérkezett. Ebből arra lehet következtetni, hogy vagy én nyomtam rá, vagy bug.
Szerintetek egyszer még azért megérkezik? :F

(#63446) V/ válasza attamb (#63445) üzenetére


V/
Topikgazda

Időzóna miatt 14-e, de ide nem érkezik meg ennyi idő alatt, még egy munkanap sem telt el és 11.11 miatt a logisztikáknál, a kínai vámnál torlódás van.
De akkor nem értem hogy eddig miért nem láttad. Van valami nyomkövetési azonosítód, mert ha elküldték akkor azzal majd lehet követni annak ellenére hogy Finished lett a státusza, az csak nyilvántartás nem befolyásolja szállítást.

(#63447) attamb válasza V/ (#63446) üzenetére


attamb
junior tag

Majd asztali gépen nézegetem ezután. Ez az okoszelefonos megoldás nem az igazi.

Köszönöm a segítséget! :R

(#63448) DrDobos válasza attamb (#63447) üzenetére


DrDobos
őstag

Kaptal emailt, miutan rendeltél? Order confirmationnak kellett jonnie

Samsung Galaxy A55 5G

(#63449) attamb válasza DrDobos (#63448) üzenetére


attamb
junior tag

Persze. Kettőt. A másodikban már az van, hogy megérkezett.

(#63450) DrDobos válasza attamb (#63449) üzenetére


DrDobos
őstag

Ha (akar telefonrol, en most arrol nezem hogy van) az emailben ranyomsz a "View your order gombra" geljon egy oldal. Ott a rendelt termek (képe) felett kozvetlen ott van a rendelesi informacio. Oda probalj kattintani, es egy uj oldal fog elojonni, ahol megtalalod a tracking numbert. Nem tudom mennyire kovetheto. Ha nem megy, kuldj kepernyofotokat az egyes lepeseknel ahol elakadtal

Samsung Galaxy A55 5G

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.