Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#86201) inf3rno válasza kenwood (#86193) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Ezt szerintem a telefonnak kellene eldönteni, nem a cbnek, hogy mire csatlakozik rá és hogyan. Ha a router-ről akarod kényszeríteni, akkor talán úgy lehetne megcsinálni, hogy a vendég hálózat 2.4 a másik meg 5ghz, de nem tudom, hogy lehet e eltérőre állítani a kettőt. Én mindenesetre inkább azt javaslom, hogy androidon keresztül keress valami megoldást, pl: [link] De lehet, hogy külön program telepítése nélkül is ott lesz már a hálózati beállítások között.

Buliban hasznos! =]

(#86202) inf3rno


inf3rno
nagyúr

Port forwarding-nál találtam egy érdekes jelenséget, amit nem tudok mire vélni:

Rajtam kívül itthon senki nem állítgatja a CB-t, mert nem értenek hozzá. Talán az első három, amire azt mondom, hogy lehetett közöm hozzá az évek során, a maradék 19-ről fogalmam sincs, hogy mi. A fele kb. be volt kapcsolva. Van közte 16 UDP és 3 TCP. Lehet, hogy meghekkeltek valahogyan? Esetleg a UPC állította be ezeket valamiért (efelől kétségeim vannak).

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#86203) Peterka31 válasza inf3rno (#86200) üzenetére


Peterka31
csendes tag

@kabelmania27
Köszi, igen eltaláltátok. Ügyfélszolgálat tájékoztatása alapján tudnak róla, a közelben ásnak/építenek valamit és gondolom ott vágták el. Hamarabb is hívhattam volna őket, de mindig úgy vagyok vele, hogy szeretem kizárni, hogy a probléma nálam van mielőtt hibabejelentő. Főleg, hogy az első szakadás után még jópár órára meg is javult, ami nem sima vágásra utal :D
Nyíregyháza, kertváros széle egyébként, ha valaki más is emiatt olvasgatna itt.

(#86204) MadMancs válasza kenwood (#86193) üzenetére


MadMancs
veterán

Nevezd át 5G hálózatot, telefonnal meg felejtesd el 2,4 et. Nekem is így van. Így szépen tudja minden eszköz melyik az övé.

A vendég hálózatost meg nem ajánlom mert akkor meg az lesz a gond miért nem látják egymást eszközök stb.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86205) anglergab válasza inf3rno (#86202) üzenetére


anglergab
addikt

Torrent kliens / UPnP nem állíthat be ilyeneket?
Mind nagyon magas számúak.

[ Szerkesztve ]

(#86206) MadMancs válasza anglergab (#86205) üzenetére


MadMancs
veterán

Az úgy érdekes. Torrent kliens kizárhatjuk mert az csak saját eszközön nyit portot. CB van olyan okos hogy ugyanazt az Ip -t kapja vissza mindig minden eszköz. Legalábbis nálam fix. A torrentkliens csak saját eszközén nyitott portot, és egy portot nyitott upnp vel nyomtató cloud print által. Semmi más nincs ( febr 5 óta vagyok itt akkor volt reset). Régebbi szabályok esetleg lehetnek nalad, viszont upnp lényege az automatikus port forward nyitás és zárás, elvileg ha eszköz ip címe valamiért változik törölnie kellene régi szabályt, kikapcsolni szabályt meg végképp nem fog. Itt az van szerintem hogy vagy Te hoztad őket létre régen. Vagy valaki tényleg garázdálkodik nálad. UPC nem fog nálad portot nyitni. Esetleg még hogy több eszköznek kell még valamiért nyitott port ( nem ismerjük milyen eszközök vannak nálad).

Szerk: Infe3rno forumtársnak akartam válaszolni.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86208) anglergab válasza MadMancs (#86206) üzenetére


anglergab
addikt

A port számok alapján ezek automatikusan lettek kinyitva.

(#86209) MadMancs válasza anglergab (#86208) üzenetére


MadMancs
veterán

Lehetséges.
Én törölnék minden PF et. Upnp áldásos lényege hogy úgy is újra nyit mindent amore szükség van. Így kiderül melyik eszköz nyitja. Egyébként nálam írja CB ha upnp vel lett nyitva. Nem tudom nála miért nem.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86210) woodworm válasza MadMancs (#86206) üzenetére


woodworm
veterán

Ha a kliensben be van kapcsolva a véletlen port használata induláskor és a router nem zárja rendesen a portokat, akkor előfordulhat, hogy több átirányítás is aktív.

(#86211) anglergab válasza woodworm (#86210) üzenetére


anglergab
addikt

Sőt, van olyan bug is hogy nem lehet kitörölni CB-n port forward-okat.

(#86212) beyondthesun


beyondthesun
csendes tag

Sziasztok!

Én egy UPC 300 Mbit internet eléréssel rendelkezem, a kérdésem az lenne, hogy aki ugyanígy UPC-s az tapasztalt mostanság a feltöltéssel stabilitási problémákat? 20 Mbit a max feltöltés a csomagban, és az utóbbi 1-2 hétben random, általában az esti órákban teljesen lehal, még az 5 Mbit garantált sebességet sem tudja hozni, 1-15 között ingadozik. Előtte semmi probléma nem volt, maxon hozta stabilan az értéket, nemrég még UTP kábelcsere is volt.
Elértem tegnapelőtt a UPC ügyfélszolgálatot, ahol több perc után semmi problémát nem észleltek nálam, majd elintézték azzal, hogy valószínű a hirtelen megnövekedett forgalom a ludas, viszont túlterheltséget nem tapasztalt az ügyfélszolgálatos...
Az utóbbi időben gyakran streamelek, és ez ellehetetleníti a folyamatosságot (rengeteg eldobott képkocka, pufferelés, 30 fps alá esés streamen), volt, hogy meg is szakadt közben.

(#86213) MadMancs válasza woodworm (#86210) üzenetére


MadMancs
veterán

Értem. Ennyire nem értek hozzá csak azt írtam hogy kellene :R

Beyondthesun: Itt albiban szintén 300. Feltöltés nonstop rendben van ( ~22mbps), inkább letöltés zuhan meg estére. Napközben lazán megvan, estére sokszor "csak" 40-50 marad belőle. De most hogy rengetegen otthon vannak nem is várok többet. Várpalota.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86214) beyondthesun válasza MadMancs (#86213) üzenetére


beyondthesun
csendes tag

Budapest belvárosi az enyém, az érdekes az, hogy a letöltésemmel semmi gond nincs, folyamatosan pörög 300on a nap minden részén, este is. Csak a feltöltéssel van gond, leginkább random 18:00 - 0:00 között. Gondolom ha az én oldalamon lenne gond, nem csak ilyenkor jelentkezne a probléma, hanem fixen, de nem, teljesen random az egész.
Próbáltam wifi-n is tesztet, rögtön vezetékes teszt után, és ugyanabban a sebesség intervallumban mozog éppen a kettő mindig, tehát kábelgond nem lehet talán?
Erre próbálok magyarázatot találni, mert ezelőtt egyáltalán nem voltak ilyen problémáim..

[ Szerkesztve ]

(#86215) inf3rno válasza anglergab (#86205) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Nem, annál írja, hogy automatically added by upnp, és törli miután bezártam a klienst. Plusz van egy TCP és egy UDP is, nem csak UDP.

Buliban hasznos! =]

(#86216) inf3rno válasza MadMancs (#86206) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Én biztos nem nyitottam, nem foglalkoztam még egyáltalán olyan programmal, aminek UDP-re lenne szüksége, mindent TCP-n szoktam küldeni.

Buliban hasznos! =]

(#86217) MadMancs válasza beyondthesun (#86214) üzenetére


MadMancs
veterán

Ha ciklikusan mindig ugyanakkor száll el up akkor szerintem nem nálad van a hiba ( hacsak nincs valami ütemezve hogy x időpontban tolja fel pl mentéseket valahova) . Érdemes lenne a problémás időpontban zargatni upc-t nézzenek rá. Bár mostanában nappal se nagyon veszik fel telefont nemhogy este. Azt esetleg el tudom képzelni hogy a környezetedben este családok rácuppannak videohívasokra, letöltik az esti filme(ke)t és seed ezerrel míg le nem fekszenek, skype és társai kifektetik nálatok a feltöltést.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86218) Gubek-Einste válasza beyondthesun (#86212) üzenetére


Gubek-Einste
Topikgazda

Nálam az utóbbi pár hétben vannak gondok, többszöri bejelentés és külső hálózati javítás után sem javult meg véglegese de tegnap 10-20 kbyte/s-re lement a feltöltés, weboldalakat sem lehetett normálisan megnézni, szombat óta pörög a hibajegyem.

Egy dolog állandó: a változás - Internet powered by Vodafone Internet 150 with CBN CH7465VF & Asus RT-AC65P

(#86219) Toth_Jani válasza Gubek-Einste (#86218) üzenetére


Toth_Jani
őstag

A feltöltés pedig általában még akkor is menni szokott ha a letöltés komolyan le van lassulva. :F

(#86220) inf3rno válasza beyondthesun (#86214) üzenetére


inf3rno
nagyúr

Az alapján, amit írsz nem random, mert minden nap ugyanakkor jelentkezik. Akár a napi hőmérséklet ingadozással is lehet kapcsolata, pl ha van egy kis szakadás, akkor este összehúzódnak a kábelek, és nagyobb szakadás lesz belőle, nappal meg kitágulnak, és jobb az érintkezés. De ez csak tipp. Be kéne lépni a modemhez, aztán megnézni a csatornákat nappal és este is, hogy mennyi van belőlük, meg hogy mennyire zajos. Nekem amikor hibás koax volt lakáson belül, akkor hiányzott egy csatorna, és írta is a CB hogy valami gond van, meg a hibaüzeneteknél is megjelent a dolog.

[ Szerkesztve ]

Buliban hasznos! =]

(#86221) MadMancs válasza inf3rno (#86220) üzenetére


MadMancs
veterán

Ez nekem is megfordult a fejemben de azt írja 18:00 és 0:00 között van gond. Éjfél után nem igen melegszik annyit a levegő hogy megint jó legyen. :F
Ettől függetlenül valóban árulkodhat CB.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86222) jety91


jety91
őstag

Üdv!

Valaki mondja már meg legyen szíves, hogy az istenverte francba lehet véglegesen kikapcsolni a technicolor modemben a wifit???? Van saját routerem és minden egyes újraindítás után visszakapcsolja nekem a szolgáltató és az örületbe kergetnek ezzel. :W Szakadozik a wifi kapcsolat ettől.

MyUPC-ben nincs bekapcsolva a WiFree opció és mást nem találtam ezzel kapcsolatban.

(#86223) cof válasza jety91 (#86222) üzenetére


cof
veterán

Pedig csak 2 lehetőség van, letiltva és engedélyezve. A szolgáltató nem kapcsolgassa ezt, újraindítás alatt lehet azt kell érteni, hogy alap beállításokra állítsa vissza, akkor be lesz kapcsolva, mert ez az alapértelmezett.

A wifree-nek nincs köze az otthoni wifi-hez.

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

(#86224) Gubu0101 válasza jety91 (#86222) üzenetére


Gubu0101
veterán

Nekem az ipv6 kikapcsolást javasolták itt a többiek,kérd az ügyfélszolgálattól, hogy kapcsolják ki,utána át bírod modemre állítani.
Feltéve,ha van ilyen funkció a routeren neked :U

[ Szerkesztve ]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#86225) fojtviki


fojtviki
senior tag

Sziasztok. Regebben irtam, hogy a hazszamunk nincs a cimlistaban ezert nem tudtam rendelni internetet. Akkor az ugyfelszolgalaton elinditottak egy felmerest, hogy bekotheto e. Azota szerepelunk a cimlistaban, de megsincs elerheto szolgaltatas.Hangsulyozom, hogy Aprilisban lett befejezve itt a rendszer kiepites az utcaban. Jobb es bal oldali szomszedba tudjak kotni, nekunk a ketto kozt nem, ugyan ugy csaladi haz. Ma jott egy level, hogy nem all modjukban a haztartasnak a kabelhalozathoz valo csatlakozashoz szukseges fejlesztest megvalositani :F :F
Mi a fene folyik itt? Mit kellene fejleszteni, hogy nekem bekossek? Itt van a villanypozna a keritesunk vegenel. A 1270-en kivul tudok mashova fordulni, mert gozom sincs mi tortenik :( Koszonom :(

(#86226) Ear001 válasza jety91 (#86222) üzenetére


Ear001
addikt

Lehet, hogy sehogy. Nekem is ezzel kezdődött a Technicolor halála, állandóan az ügyfélszolgálatot kellett hívni, hogy kapcsolják ki. Aztán szépen bekrepált, a Connect Box meg jól működik modem módban azóta is..

(#86227) Gubu0101 válasza fojtviki (#86225) üzenetére


Gubu0101
veterán

Max,az erre hivatalos szervnél próbálj meg panaszt tenni.Nincs lehetősége a szolgáltatónak ott a karónál rákötni?

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#86228) #75501312 válasza fojtviki (#86225) üzenetére


#75501312
törölt tag

Esetleg egy fénykép (vagy több) jelölve, hogy minden ott van?

(#86229) Gubu0101 válasza #75501312 (#86228) üzenetére


Gubu0101
veterán

Szerintem a kivitelező nem akar hozzá leállást csinálni :U

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#86230) MadMancs válasza fojtviki (#86225) üzenetére


MadMancs
veterán

Akkor szokták még megtagadni a bekötést ha nincs szabad hely az oszlopon. És mivel upcvoda nem egyetemes szolgáltató, nincs szolgáltatási kötelezettsége sem. Há ok azt mondják nem akkor nem. Sajnos.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86231) fojtviki válasza Gubu0101 (#86227) üzenetére


fojtviki
senior tag

Gondolom van lehetosege. Tenyleg Aprilis 3.-an lettek kesz a kiepitessel. Nem is fejlesztes, hanem uj kiepites, eddig erre sehol nem volt semmi. Tehat a kepen, szembol jobbrol balra. A bal oldali szomszednal lehet. Szoval o tud kottetni, kozepen mi, ahol nem lehet, azutan a kovetkezo szomszed ahol ujra csak lehet kotni. Szemben pedig mindenkinek :O :W :((( Ki erre a panaszra a hivatalos szerv?

szerk: MadMancs az utcaban meg egyetlen ember sem kottette be. Egyetlen elofizeto sincs az utcaban :(

[ Szerkesztve ]

(#86232) #75501312 válasza fojtviki (#86231) üzenetére


#75501312
törölt tag

Az a kis fekete doboz azmiaz? Abban van 1-2 kivezetés? Nem az lenne a lecsatlakozás?

(#86233) Gubu0101 válasza fojtviki (#86231) üzenetére


Gubu0101
veterán

Pl aki kivitelezte a fejlesztést vagy aki megrendelte.Esetleg távközlésért felelős szerv.Annak pontosan utána kellene nézni.
Mondjuk felénk földbe hozták a kábelezést...
Esetleg addig kell keresni szolgáltatót amíg valaki nem hajlandó rákötni a mostani rendszerre.Aztán idővel cserélni.Mondjuk nem tudom a telefon vonal bent van e,esetleg az Invitel vagy telekom még aki ilyen szolgáltatásokat ad,persze nem voda,de ha nincs más lehetőség akkor ez marad sajnos :(

Pedig valami úton módon csak rá lehet így is kötni,nyilván valami meghatározott terv szerint készítették,meg kell szabvány is aminek meg kell,hogy feleljenek.

[ Szerkesztve ]

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#86234) tomp


tomp
félisten

Érdekesség:
Android YouTube app Cast: "Sagemcom_DxIW387-VFHU-STB"
Na akkor most mivan? :DD

(#86235) fojtviki válasza #75501312 (#86232) üzenetére


fojtviki
senior tag

Szerintem az a lecsatlakozas. Azt tettek fel legutoljara a UPC szerelok. 4 csatlakozot latok, es utana a kovetkezo poznan ugyan ez.

(#86236) Intruder2k5 válasza fojtviki (#86235) üzenetére


Intruder2k5
MODERÁTOR

Üdv!

Nem kérdezted az ügyfélszolgálatot, hogy esetleg nem lenne-e mód valami helyszíni szemlére, bevizsgálásra, küldjenek ki egy technikust, aki a helyszínen megnézi, hogy be lehet-e kötni, vagy tényleg van valami akadálya. Én ezt próbálnám elérni...

(#86237) fojtviki válasza Gubu0101 (#86233) üzenetére


fojtviki
senior tag

Nincs lehetoseg semmi masra :W T-com dobja fel a 40Mb adsl-t de amikor ezelott megrendeltuk, azt mondtak, hogy varni kell, amig valaki az utcaban lemondja es akkor tudjak bekotni. Ohh igen, meg mikrohullam van 100Mb 12900Ft-ert.

Intruder2k5: Nemregen beszeltem veluk, en is ezt kertem, hogy kuldjenek egy szerelot aki megnezi. Azt mondta, hogy megprobal kuldeni szerelot, de szerintem csak le akart razni :(

[ Szerkesztve ]

(#86238) Ghostman78


Ghostman78
senior tag

Mai nap lecseréltem a Horizon HD boxot, Vodafone TV beltérire.
Rá szeretném "hangolni" a Samung led tv távirányítot a Vodára, hogy pl egyszerre kapcsoljon be a tv-vel, tehét 1 távirányítóval lehessen kezelni a tévét és a beltérit.
A HorizonHD boxot simán felismerte a Samsung 8000 series tvm, vodat nem akarja.
Voda menujéből visszanéztem, hogy SAGECOM DCI362-UHD a márka.
SAGECOM típus benne van, de a 362 nincs.
Samsung 8XXX seria 2018-as csúcs led volt.

Melyik SaGECOM típussal lehet kiváltani a 362-est ? Próbáltam 2-3 más számúval de egyiknél sem akart kezelni a tv távirányítója a beltérit.
Az viszont érdekes, hogy a tv kikapcsolásakor kikapcsol a VodaTV is, de a tv bekapcsolásakor nem kapcsol be.

Köszönöm előre is.

[ Szerkesztve ]

(#86239) tomp válasza Ghostman78 (#86238) üzenetére


tomp
félisten

DCI-387 nincs a listán?
Sajnos a HDMI-CEC még nem az igazi. Van olyan is mikor a box kikapcsolja a tv-t de nem mindig.

(#86240) Ghostman78 válasza tomp (#86239) üzenetére


Ghostman78
senior tag

DCI-52 , 622 , 62, 85 van
Egyikkel se megy
Van még DMC, DSR,DXS,DCIW,DS,DT

Kb 50-60 db modell összesen
:((

(#86241) Harkovz


Harkovz
aktív tag

Sziasztok.Miért van az,hogy a leendő címemen elérhető 500-as net,viszont tv,net,telefon csomagban csak 300-as net elérhető?

(#86242) Szuvi


Szuvi
csendes tag

II. kerületben is jelen van a probléma, ma vettem először észre. Napközben még úgy tűnt működik a net.

(#86243) Szuvi válasza Szuvi (#86242) üzenetére


Szuvi
csendes tag


Csak feltöltötte ezt a 14kb-ot

(#86244) Toth_Jani válasza Harkovz (#86241) üzenetére


Toth_Jani
őstag

Biztos a Vodafone (UPC) oldalán nézed, ott meg hibás az ajánlat.

(#86245) beyondthesun válasza beyondthesun (#86214) üzenetére


beyondthesun
csendes tag

Köszönöm mindenkinek a hozzászólást és a tippeket, azóta alakult valami fejlemény a dologban.
Nemrég, 18:00 körül ismét jelentkezett a probléma, és gondoltam megpróbálkozom mégegyszer a UPC-s ügyfélszolgálattal. Az első kollega megint frissíteni akarta modemem távolról, de miután mondtam hogy ezen túlestünk már napokkal ezelőtt, átirányított egy másik kollegához akinek ugyancsak taglalnom kellett a problémát. Mondta, hogy azért biztonság kedvéért ő is frissít egyet modemen, majd ránéz tüzetesebben a gondra náluk is, és 1 órán belül visszahív.
Eközben folyamatosan speedtesteltem, a probléma ugyanúgy fennállt. Majd nemrég, percekkel ezelőtt visszahívott, és (dobpergés, kapszkodni) gebaszt talált az egyik ide tartozó központi egységben, túlterheltséget lát a hálózaton... Nahát... Tegnap előtt persze, amikor ugyanezzel a gonddal hívtam őket, semmit nem tudtak mondani.
Mondta, hogy továbbítja ezt a kérést az adott UPC-s team felé kivizsgálásra akik majd ezután megpróbálják hárítani a problémát, ami persze nem azonnal fog megtörténni. Azonnal értesíteni fognak, ha alakult valami.
Csókolom..

[ Szerkesztve ]

(#86246) MadMancs válasza beyondthesun (#86245) üzenetére


MadMancs
veterán

Akkor jól sejtettem hogy terheléstől hal le este a hálózat és éjfél után mikor megy a nép aludni magáhoztér. De a lényeg hogy ezt már UPC is tudja, és remélhetőleg kezdenek vele valamit.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86247) Harkovz válasza Toth_Jani (#86244) üzenetére


Harkovz
aktív tag

Hol kéne nézni?Minden hol így találtam.

(#86248) petakpa1


petakpa1
őstag

Régebben az alábbi oldalt használtam sebességmérésre, de pár napja nem működik. Lehetséges, hgy a UPC-Voda összeolvadás miatt szűnt meg? Tud valaki esetleg Voda-s megfelelőt?
https://upchungary.speedtestcustom.com/

"... Feltalálom a hidegfúziót oszt reszeltek az amcsiknak...":)))

(#86249) MadMancs válasza petakpa1 (#86248) üzenetére


MadMancs
veterán

Miért nem jó a sima speedtest? Maga az api ugyanaz csak a frontend volt egyedi.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86250) cof válasza petakpa1 (#86248) üzenetére


cof
veterán

Ez soha nem volt hivatalos UPC-s mérő. Most ez megy: [link]

Eladó cuccok: https://bit.ly/cofcuccok

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.