Hirdetés

2024. április 24., szerda

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2024-04-23 11:57:24

LOGOUT.hu

Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#86601) MadMancs válasza soundsonic (#86600) üzenetére


MadMancs
veterán

Bár nekem VTV boxom nincs, mediacard + TV van ahol úgy jelzi subtitles, van amelyiknél van subtitles és DVB-C subtitles, de legtöbbnél viszont csak DVB-C subtitles. Nem tudom mi a különbség köztük de gondolom DVB-C hiányában ez utóbbi VTV boxon nincs.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86602) rene85


rene85
aktív tag

Yo yo yo.
Ez a vodas topik, de mivel a upc-t megvette a Voda igy gondoltam ide irok.
Szuneteltetve (nem lemondva!) volt a szolgaltatasunk kb 2 hetig (net+tv+telefon upc connect box-szal). Kertem visszakapcsolast, elvileg ma kapcsoltak vissza. A tv mukodik, a net nem, a modem feluleten a netnel azt a hibauzenetet latom felvaltva h letoltes tesztelese, feltoltes tesztelese, ToD lekerese. Mivel a tv remekul mukodik es a modem sem a kabelezes nem volt erintve mar honapok ota, igy azt erzem h az ugyfelszolgalat nem volt a toppon a megoldasi otletek kinalasaban... Nem erik el tavolrol a modemet, nem tudnak segiteni (=szombaton jon a szerelo). Barkinek baemi mas otlete? Mit nezzek meg meg? Kikapcs bekapcs reset es diganosztika (75%-nal megfagy) megvolt.
Elore is koszi!

(#86603) MadMancs válasza rene85 (#86602) üzenetére


MadMancs
veterán

Így elsőre tipp. Itt miket látsz? Config fájt megkapja modem egyáltalán?

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86604) totron


totron
addikt

Voda TV app azt írja, egyazon hálózaton kell lenni a médiabox-szal. Megoldás, hogy mégse? VPN vagy egyéb? Ki hogy oldja meg? Ha már van, legyen is: nyaralóban teljesen életszerű - lenne.

(#86605) soundsonic válasza MadMancs (#86601) üzenetére


soundsonic
aktív tag

Köszi, de nekem ez magas :) Nekem az a furcsa, hogy a hbo és hboHD-n van felirat, a többi HBO max pack-os csatornán nincs. Csak, ha ez igy marad nem éri meg, mert akkor elég csak a hbo go-ra előfizetni amit 1490.

(#86606) rene85 válasza MadMancs (#86603) üzenetére


rene85
aktív tag

A suspended.cfg nem jelez sok jot nekem...

(#86607) #75501312 válasza soundsonic (#86600) üzenetére


#75501312
törölt tag

A felirat részről nincs infóm, de üfsz szerint a programozók folyamatosan dolgoznak a frissítése(ke)n. Egyetlen kérdés, hogy az mikor jön majd.

(#86608) MadMancs válasza rene85 (#86606) üzenetére


MadMancs
veterán

Az pont azt jelenti hogy szüneteltve van a szolgáltatás. Pontosabban suspensed - sip. Azaz net tiltva telefonnak viszont elvileg működnie kell.
Üfsz - Hibabejelentő és mind nekik hogy kéred a net szolgaltatas szüneteltetés végét. Mondhatod hogy CB még suspensed config fájlt kap.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86609) tomp válasza totron (#86604) üzenetére


tomp
félisten

Csak ahhoz kell egyazon hálózaton lenni, hogy az appból irányítani tudjad a boxot.
Azaz az appban nézett műsort átküldjed a boxra, vagy tekerd ide-oda.
De a szimpla app használathoz nem kell ugyan azon a hálózaton lenned. pl felvételeidet, élő adást tudod nézni.

(#86610) totron válasza tomp (#86609) üzenetére


totron
addikt

Ja az más, köszi.

(#86611) rene85 válasza MadMancs (#86608) üzenetére


rene85
aktív tag

Hat... Remelem a reggeli eresztes ugyesebb lesz - dolgoztam 7 evet ugyfelszolgalaton, de a maiak nem eroltettek meg magukat, ket emberrel beszeltem, szerintem nem erik majd, amit mondok. De igyekszem. Koszi!!

(#86612) gduck


gduck
addikt

Esti találós kérdés:

- melyik box képe látható a képeken (a "némítás" feliratot a TV rakta rá) ? :D

TV adás:

Menü:

[ Szerkesztve ]

(#86613) MadMancs válasza gduck (#86612) üzenetére


MadMancs
veterán

Gondolom VTV.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86614) tomp válasza gduck (#86612) üzenetére


tomp
félisten

Vodafone TV box. IP kapcsolati hiba! UTP-t húzd ki várd meg, hogy megálljon majd vissza. Ha nem jön helyre a kapcsolat akkor restart.

(#86615) gduck


gduck
addikt

Nyert :D Csak teljes restart oldotta meg. Amúgy hidegindítás után jött elő.

(#86616) tomp válasza gduck (#86615) üzenetére


tomp
félisten

Ahhoz képest még azt mondtad nekem, hogy "Nekem mindegy, a lényeg hogy így jelenleg atomstabil a NET !" ;)
Ezek szerint mégse... :DDD

(#86617) gduck válasza tomp (#86616) üzenetére


gduck
addikt

Nethez semmi köze se volt, direkt ránéztem :P Egyszerűen csak nem töltődött rendesen be az oprendszer.

(#86618) anglergab válasza gduck (#86617) üzenetére


anglergab
addikt

CSS fájl nem töltődött le a netről vagy a memóriába be.
A görgetősáv vicces :)

[ Szerkesztve ]

(#86619) tomp válasza gduck (#86617) üzenetére


tomp
félisten

Pedig van hozzá köze mivel netről tölti be. Lehet valami miatt visszadobta a kérést a szerver. Nálam pár órája kiírta a box jobb felülre, hogy a box offline üzemmódban van. Viszont ment minden rajta... :DDD
Tuti valamit piszkáltak a szerveren. Éjjel megint leállt a VTV box. Ment a visszanéző aztán hirtelen átváltott "Kérem várjon" animációra és kb 1órán kersztül ez volt.

(#86621) tomp


tomp
félisten

Voda reagálás:
A mediabox tartalmazza a Dolby Digital beállítást, azonban jelenleg nem használható ez a hangsáv. Előzetes információ nem áll rendelkezésünkre, hogy mikor lesz elérhető. Szíves türelmedet szeretnénk kérni!

Ez nem az ügyfél megtévesztése? :F :D
A csatornakiosztásban is szerepel.

(#86622) Ötye válasza tomp (#86621) üzenetére


Ötye
csendes tag

Zuglóban tegnap délután-estefelé másnál is ~2.62 Mbits/sec -al repesztett net vagy csak én voltam ilyen kivételezett helyzetben ? Most hajnali 4 körül újra normális 513 Mbits/sec -ot mérek.

Ennyire csak nem szabadna lezúznia a home office - távoktatás kombónak a hálót. :F

(#86623) LouiS22 válasza tomp (#86621) üzenetére


LouiS22
veterán

Egyébként de, megtévesztő. Hajrá, NMHH-nak hívják, ahol erről bejelentést tehetsz.

Ezzel párhuzamosan simán leadanám hibaként, van 72 órájuk javítani, onnantól meg kötbér. A tempót elnézve szép kis jóváírás jöhet ki belőle.

Mielőtt azért nekifutnál, nyálazd át az ÁSZF-eket, LEHET, hogy valahol elrejtették, hogy jelenleg nem elérhető az 5.1.

Ha itt "hisztizel", az nem fog segíteni :)

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#86624) #75501312 válasza tomp (#86621) üzenetére


#75501312
törölt tag

De az, tegnap gondolkoztam rajta, hogy írok nekik, de aztán hagytam a fenébe.
Viszont a kulcs még mindig a megfogalmazás és ködösítés.
A doboz hardveresen tudja a DD 5.1-et, mert benne van a chip, csak szoftveresen nem működik. Az meg vállvonás a cég részéről.
Nekem is olyan levelet írtak, hogy egyik fele nem igaz, a másik fele meg mellébeszélés. Nyilván azért tartott 1 hónapig megírni, hogy utána hiába kötök bele, ki tudják magyarázni, mert BS az egész.

(#86625) Plebi válasza kabelmania27 (#86578) üzenetére


Plebi
senior tag

Jelszintek csatornánként 1 dBmV-ot nöttek feltöltésnél, letöltésnél 3-t.

Egyébként azóta is vannak időszakok, hogy a ping válasz nélkül van, majd 300-1000 ms között, ezt csinálja 5-6x és utána jó....

Gigabyte B450 Aorus Pro; Ryzen 5 3600; 16GB DDR4 3200 HyperX Predator, Sapphire Pulse 6600, SSD-k+HDD; NZXT H510 Elite; CM Silent Pro M2 620W; NZXT X62 Kraken; Dell 2311H; XSX; PS5

(#86626) DonThomasino


DonThomasino
veterán

Az 500 as NET tel rendelkező városban lakó
kolléga úraknak kb mennyi a mért letöltési sebessége ?

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#86627) MadMancs válasza DonThomasino (#86626) üzenetére


MadMancs
veterán

Jelenleg vagy általában? Általában azt lehet mondani hogy megvan az 500, de itt is írják hogy sok helyen még a 300 se. Terület függő. Függ attól hogy adott helyen milyen a hálózat állapota, illetve mennyire leterhelt a környék.

[ Szerkesztve ]

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86628) Gubu0101 válasza DonThomasino (#86626) üzenetére


Gubu0101
veterán

Én Szolnokon átlagot tudok mondani,hivatalos mérő amit mér az 467 Mbps 21.-től 24.-ig mért átlag,tehát három nap átlaga.Nem látom,hogy lenne 500 érték bármikor is :(

…ASUS ROG Strix G17 2022 (G713RS)…ROG Ally…ROG Cetra True Wireless  MacBook Air M1  iPad Air  iPhone 14 Pro Max  Apple Watch Ultra…Samsung Buds 2/Live...PS5…JBL Charge V…

(#86629) DonThomasino válasza MadMancs (#86627) üzenetére


DonThomasino
veterán

Úgy általában.
Én azt gondoltam, hogy a belvárosban 400 alá nem kéne menjen.
Ehhez képest nekem úgy tűnik mint ha eszköz függő is lenne.
Két gépen más más értéket mértem ugyanazon a helyen.
Ennek mi lehet az oka?

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#86630) MadMancs válasza DonThomasino (#86629) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem kellene az tény. De az 500 csak elméleti max.
Mert eszközfüggő. Ha parancsoros CLI vel mérsz és nem valami ezer éves géped van akkor nagyjából azonos eredményt kapsz, ott nem szólnak bele különböző szoftverelemek.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86631) Brogyi válasza DonThomasino (#86629) üzenetére


Brogyi
senior tag

"Két gépen más más értéket mértem ugyanazon a helyen."
Ha ez alatt LAN network-t értesz akkor a lassabb gép régi, esetleg 2,5" HDD van benne. Meg kell barátkozni azzal, hogy ehhez már a régi hardware nem elég. 1Gbps-nál még rosszabb a helyzet. Az SSD magában kevés.
Minnél közelebb vagy az 1Gbps-hez annál több részlet számít. Ott már a LAN chip gyártója is befolyásolja a biztos/stabil sebességet.

(#86632) tomp válasza LouiS22 (#86623) üzenetére


tomp
félisten

Anno egy szoftverfrissítéssel a Cisco HD DVR boxnál szűnt meg a Dolby hangsáv. Jeleztem nekik. Elismerték, hogy valóban. Akkor jóváírták a DVR havidíját.
Nem hisztizek mivel 1x már jeleztem nekik. Akkor szimplán azt írták vissza, hogy csak bizonyos csatornáknál van Dolby. Azaz full sötét illető írt vissza...

Soul Gem
Szoftveresen is benne van a Dolby Audio opció így aztán nincs kifogás.

(#86633) DonThomasino válasza MadMancs (#86630) üzenetére


DonThomasino
veterán

CB configtól nem függhet ?

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#86634) DonThomasino válasza Brogyi (#86631) üzenetére


DonThomasino
veterán

Nevezzük nevén a gyereket.
Egy dell e6530 al kevesebbet mérek mint egy e5570 mint kettőben ssd van.
A 6530 al van hogy 200 körüli érteket a másikkal meg dupláját 400 at.
Ez így normális ?

" I'm going to make him an offer he can't refuse."

(#86635) lszlogal válasza gduck (#86612) üzenetére


lszlogal
senior tag

Olyan, mintha nem jelent volna meg fullscreenben egy böngésző :DD

(#86636) lszlogal válasza totron (#86604) üzenetére


lszlogal
senior tag

Nekem is ez volt a gondom. Felvették a panaszomat, és nem tudtak vele mit kezdeni, midnent rendben találtak. Lezárták. Én meg leszartam, van nekem sokkal nagyobb bajom is a VTV-vel. Már a 6. boxot cserélték, és ez is lassul.

(#86637) tomp válasza lszlogal (#86636) üzenetére


tomp
félisten

6. box is lassú? Esetleg nem akarnának ránézni az internethálózatra? Mivel nálad ott van a hiba...
Nem a sebesség a lényeg hanem nincs e zaj a hálózatban mivel erre érzékeny a box.

LouiS22
Finoman rákérdeztem fb-on, hogy mi lenne ha jelentenénk ezt hibaként? 72órán belül meg kell történnie a hibaelhárításnak... :)

(#86638) lszlogal válasza tomp (#86637) üzenetére


lszlogal
senior tag

A másik box tökéletesen megy. Már a boxokat is felcseréltem a TV-k nél, és a jó box teljesen jól működik minden tvnél. A másik mindkettőnél belassul. A szerelőnek aki jön (heti szinten) már ez nagyon gyanús, próbál valamit intézni.. Ja, és Telekom hálózaton vagyok.

Az energiatakarékos mód ki van kapcsolva, mert az okozott még egyéb problémát is.

[ Szerkesztve ]

(#86639) MadMancs válasza DonThomasino (#86633) üzenetére


MadMancs
veterán

Nem. Ha 500as netre fizetsz elő 500 As configot kapsz 4 verzióban , sip, no sip, IPv6 , ipv4. De a sebességet egyik se érinti.

Kedvező árú mobil előfizetésekért keress bátran. +36708034865 <-- Tel/SMS/WhatsApp, http://mancsmobiltavkozles.hu , szabo.norbert@mancsmobiltavkozles.hu ,

(#86640) LouiS22 válasza tomp (#86637) üzenetére


LouiS22
veterán

Ne kérdezd, jelentsd be. Mielőtt ötletet adsz nekik és egy ÁSZF változásba berakják,h ogy ez nem bug, hanem feature. Ezzel párhuzamosan pedig NMHH-nál is indítsd el. Hidd el, ha összeér a kettő, akkor majd hirtelen fontos lesz ennek megoldása.

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#86641) #67553024 válasza tomp (#86621) üzenetére


#67553024
törölt tag

Ha minden igaz májustól érkeznek folyamatosan a frissítések a boxra. Még elég kezdetleges a rendszer, vannak hibák.
Reméljük hamarosan bekerül a Netflix és HBO GO integráció is ☺️

(#86642) #75501312


#75501312
törölt tag

ÁPDÉT: megkíméllek most titeket a kálváriámtól, mert az csak "lázadás" lenne, még a tények ellenére is így gondolnák. De szeretném megosztani az üfsz élményeimet. Ugyanis folyamatos kapcsolatban vagyok már a céggel most már hosszú ideje, számtalan ügyintézővel beszéltem és vissza kell vonnom a piros pontot, amit majdnem kiosztottam nekik a segítségért. Ugyanis megint átvertek. Nem adnak megfelelő tájékoztatást, elhallgatnak információkat és szándékosan félrevezetnek. Ezt egy másik cégre is tudom mondani, sajnos a konkrét kérdéseimre nem válaszolnak, kitérő választ adnak vagy mellébeszélnek és olyan információt adnak, ami egyértelműen nem igaz vagy esetleg ez a 2 cég ujjal mutogat egymásra.
Hozzáteszem, mindig nagyon őszinte és udvarias módon kommunikáltam, mindig egyértelmű kérdéseim voltak. Ennek ellenére úgy tűnik az ő hozzáállásuk egyáltalán nem nevezhető őszintének.
Tudom, védik az érdekeiket, tudom, menjek ide meg oda jelentsem őket, nem gondolom, hogy ez a helyes. Azt gondolom, hogy az meg teljesen hasztalan, mert nem vezet sehová és értelme sincs a monopóliumban.
Van az embernek választási lehetősége, a probléma ott van, hogy ha a nem opciót választom, akkor is én járok rosszul, amikor ők szabják a feltételeket.
Nem tudom hogy mérges legyek, szomorú vagy magamra haragudjak. De jelenleg az biztos, hogy nem az én érdekem és megtartásom a fontos, ezért hűségidő végén biztosan megválok náluk néhány szolgáltatástól. Tudom ez az én problémám, de gondoltam megosztom, hogy a tisztességes, őszinte ember itt sem jut sehova sajnos. :(

[ Szerkesztve ]

(#86643) tomp válasza LouiS22 (#86640) üzenetére


tomp
félisten

Nem tudják gyorsan belerakni mivel ugye 30nappal előre be kell jelenteniük a meglévő ÁSZF pontok módosítását.

jtibi9206
Ez még rendben is van. De az alap szolgáltatásokat illett volna kezdésre megoldaniuk. Na de oké. De akkor ne úgy hirdessék az egyik szolgáltatást, hogy megy miközben nem megy.

(#86644) LouiS22 válasza tomp (#86643) üzenetére


LouiS22
veterán

Tisztában vagyok a szabályokkal, de azt is meg tudják tenni, hogy 30 napig hárítanak, nem veszik fel hibára ;)

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#86645) #75501312 válasza tomp (#86643) üzenetére


#75501312
törölt tag

Hát igen, sok éves tranzíciós tapasztalatomból kiindulva ilyenkor hosszú idő van az átállásra, akár 1-2-3 éves projekt is lehet ez, és amikor go-live van, akkor már egy tesztelt és kész terméket kell használatba venni vagy használatra átadni.
Ha így dolgoznék, már kirúgtak volna.
Ehhez képest jelenleg egy félkész terméket árulnak megtévesztő információkkal.
Vagyis bocsánat, az ertéel meg a tévékettő meg a királyi tévé ezen is ugyanúgy fut, csak szebb a felület.

(#86646) tomp válasza LouiS22 (#86644) üzenetére


tomp
félisten

Óóó hát volt már NMHH-s ügyem egy mobilszolgáltatóval. Ismerem az eljárást. Fel tudják venni hibára csak az NMHH-t kell megemlíteni. :D

Soul Gem
Azért érdekes, hogy senki nem jelezte "odabent", hogy fiúk legalább a már eddig is szolgáltatott alap dolgokat kapják már meg az ügyfelek...

(#86647) #75501312 válasza tomp (#86646) üzenetére


#75501312
törölt tag

Több hasonló kérdésre is az volt válasz az üfsz részéről, hogy "eddig ezt még nem teszteltük".
Egy hibát felírt a legutóbbi üfsz-os, mert nem találkoztak még vele.
De az meg külön cirkusz, hogy konkrét kérdésekre a Voda meg egy tv csatorna egymásra mutogat és mellébeszél a válasz helyett. Jelen helyzetben ott tartunk, hogy XY csatorna üzemeltetéséért a kábelszolgáltató a felelős.
A kábelszolgáltató szerint meg nem.
Nekem meg nem ez volt a kérdésem.
Nem értem, akkor most nem a tévéadó / csatorna maga felel a saját csatornájáért?
De mindegy, ez már a hosszú sztori része és a sokadik kérdésemre nem kapott válaszok listáján van.

[ Szerkesztve ]

(#86648) LouiS22 válasza #75501312 (#86647) üzenetére


LouiS22
veterán

Nagyon leegyszerűsítve: a tévécsatorna addig a pontig felel, amíg átadja a jelet a szolgáltatónak (fellőtte műholdra a jelet és az rendben fel is jut, esetleg közvetlenül eljuttatja az adásjelet az operátornak). Onnantól valóban nem a csatorna felelőssége, hogy a vele szerződéses jogviszonyban lévő kábelszolgáltató mit csinál/mit nem csinál.

[ Szerkesztve ]

Mielőtt kérdezel, nézd meg az 1. számú hozzászólást, vagy használd a keresőt, azért van!

(#86649) tomp válasza #75501312 (#86647) üzenetére


tomp
félisten

Igen mikor a Cisco boxnál eltűnt a Dolby és jeleztem nekik nálam is ez volt a reakciójuk. Még senki sem jelezte ők pedig nem találkoztak a hibával. Mondom az érdekes mert én igen.
Oké felírják. Másnap hív a technikus, hogy megnézték a boxot és valóban eltűnt a hangsáv. Vagyis konkrétan PCM-re transzkódolja át a box és azt adja tovább. Akkor a UPC megsürgette a Cisco-t, hogy javítsák a hibát. Javítás után először az én boxom kapta meg a frissítést majd hívtak, hogy jó e. Igen.

LouiS22
Pontosan! pl HBO az HBO2-3-at már csak HD minőségben adja. Az, hogy a Voda abból nekünk már csak SD-t adja tovább nem az HBO felelőssége. Na de ezt is beküldtem a Vodának mint információ kérés.
A Dolby-t pedig jeleztem Hibaként....

[ Szerkesztve ]

(#86650) #75501312 válasza LouiS22 (#86648) üzenetére


#75501312
törölt tag

Tudom.
Ezért tettem fel pontos kérdéseket.
A Vodás sok oldalas panaszlevelemben is volt erről szó, erre ezt a választ kaptam a Vodától:
"Tájékoztatjuk, hogy Társaságunk a digitális műsorterjesztés keretében a műsorszolgálatóktól érkező jeleket (mind kép mind hang tekintetében) módosítás nélkül továbbítja."

Megkérdeztem HBO-t, hogy a csatornákat milyen formában továbbítja Voda felé, ez a válasz jött:
"Az HBO TV csatornák üzemeltetésért a szolgáltatója felelős, ezért bármilyen kérdése, igénye merülne fel csak feléjük tudja ezt jelezni."

Nem ez volt a kérdésem. A kérdésem az volt, hogy milyen formában továbbítják a csatornákat, SD / HD?

Most újra írtam a Vodának, de tudom nem fogok választ kapni, illetve továbbra is azt a mellébeszélést, amit eddig is.
+ kérdés: melyik oldalon nyúlnak bele a minőségbe és miért? Erről miért nincs információ, miért nincs kikommunikálva?

Azt tudjuk, hogy Diginél van HBO - 2 - 3 HD.
Itt nem tudjuk, hogy miért nincs.

Jelenleg Magyarországon több, mint 50 HD csatorna van (állítólag összesen 80, de ez nem megerősített)
Ha tényleg változtatás nélkül továbbítják a jelet, miért nincs Paprika TV HD például?
A UPC csomagban van 7 HD ismeretterjesztő csatorna, a Voda TV-nél ez a szám 12.
Miért?
És ezekre a kérdésekre nem válaszolnak.
Tök egyszerű, nem a technikai megoldás érdekel az eszközökkel, ami üzleti titok.
Egyszerű kérdéseket teszek fel, mert sehol nem kapok tájékoztatást arról, hogy a pénzemért milyen minőségű szolgáltatást kapok.
Márpedig ha fizetek valamiért elvárom, hogy megfelelően tájékoztassanak, mert szeretném én eldönteni, hogy megéri-e és fizetek-e érte.
Nem tudom ezekről van-e infó az ÁSZF-ben, de majd megnézem, ha lesz időm.

[ Szerkesztve ]

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.