Vodafone (ex UPC Magyarország Kft.) (analóg / digitálisTV, internet, telefon)
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Ndruu:] Segíts kereshetővé tenni a PH-s arcképeket!
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 Phautós tali zaba táblázat
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma összefoglaló
Hozzászólások
cocka
veterán
Továbbra is el van csúszva az EPG, kb. jelenleg az a helyzet, ha bármit vissza akarsz nézni a visszanézhetők közül, ha az ominózus műsor a lejátszás kezdetekor már a közepén tart, mindig meg kell nézni, hogy előtte milyen műsor volt, az visszanézhető-e (mert ha nem még a műsor elejét is bukod) és előre kell tekerni annak kb. a közepéig, ott fog kezdődni a műsor. Ez akkor cumi, ha RTL csoportos csatornán van, mert akkor végig kell várni legalább 35-40 percet mire elindul a műsor.
Aztán abból ha megnéztél valamennyit, természetesen random ki fog lépni a menübe és folytathatod azzal, amit eredetileg is le akartál játszani és amiben a műsor elejének is lennie kéne!
Plusz továbbra is az történik bizonyos felvett műsoroknál, hogy bár ott a felvétel lejátszása gomb, a lejátszás nem indul el, miközben a visszanézős verzió meg elindul.
Természetesen, hogy még nehezebb legyen bizonyítani, nem minden műsornál jönnek elő ezek a problémák.
Az ügyintézők meg feltehetően továbbra is hülyének nézik azokat, akik ezeket tapasztalják. Hát nem tudom hogy segíthet egy ügyintéző a két fenti esetben, ha még életében nem használt VTV boxot. Mert ha használt volna, tapasztalná a problémákat.
Nekik az a hozzáállásuk, hogy a kedves előfizető állított valamit, bizonyítsa, de csak úgy ex has nem hiszünk az előfizetőnek. Mindez roppant érdekes egy olyan szituációban, amikor maga a szolgáltató is meggyőződhetne arról, hogy bugosak a szerverei.
Hát egy idióta sem dolgozik ennél a trágya cégnél, amelyik magánemberként tapasztalja ezeket a hibákat? Ha saját magánál nem is, akkor rokonnál vagy ismerősnél?
Igen és akkor lehet itt azzal takarózni, hogy de csak a lineáris TV adás működését kell garantálniuk. Igen de ez megint az a mese, mint a garantált netsebesség. Nem hivatkozhat arra, hogy ha megvan a garantált, akkor nem panaszkodhatsz. Mert ha rendszeresen csak ez a garantált van meg és sosem a kínált az már másik kategória, mert te nem a garantáltra szerződtél és nem a garantáltat fizeted!
Ez a felvételek lejátszása mizéria is hasonló. Ha rendszeresen nem tudod a felvételeket lejátszani, talán merhetem azt gondolni, hogy élhetsz panasszal. Mert bár csak a műsorvisszanéző a csomag része, a felvétel elvileg csak ingyenes opció, de ezt mindenkinek eleve beaktiválják. És ha valami opcionális szolgáltatás "ingyen" (tehát a csomagdíjban ez is benne van), annak nem kéne szükségszerűen rossznak lennie.
Az EPG-s cirkuszból meg úgy mosakodják ki magukat, hogy mutogatnak a csatornákra, hogy de ha ők nem tartják az EPG szerinti ütemtervet stb... De ez rendszeres, több különböző csatornán és nem egyedi eset! Akkor aki szolgáltatja nekik az EPG-t az a hibás! De már megint ott tartunk, hogy ezzel miért az előfizetőnek kell foglalkoznia?!
Útvonal
Fórumok » Hálózat, szolgáltatók » Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon) (kiemelt téma)Téma tudnivalók
● Kötbér kijátszására, annak elkerülésére segítséget kérni szigorúan TILOS!
● Olvasd el az összefoglalót!
● Jelszinteket ide írhatsz!
● Díjnet téma ITT!
● Szolgáltatók összehasonlítása ITT!
● Mobil szolgáltatások ITT!