Hirdetés

2024. április 27., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 05:08:16

LOGOUT.hu

LG G2 témaösszefoglaló

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#53501) jani8787


jani8787
tag

Helló! Azt szeretném kérdezni, hogy vki tud linkelni olyan kesztyűt amivel működik?! Mert nekem van érintős kesztyűm Sony Z vel ment is, de ezzel nem akar :( továbbá ha vki tud vmi jó tokot Ő se tartsa magában, de a kesztyű fontos! Köszi :)

(#53502) dzsordzs69 válasza Rickenstein (#53500) üzenetére


dzsordzs69
senior tag

próbáltam, a Cloudy 2.1-et. különösebben nem voltam elragadtatva, annak ellenére, hogy nagyon sokatoknak tetszik. de -ahogy mondtad is- ízlések és pofonok. :)

(#53503) batai15


batai15
félisten

Jó lesz ez . csak oszt ám mien is ilyen legyen. Ha nem akkor remélem cloudyfa hátha dob valamit, bár mondtáktok h váltott gépet.

(#53504) kristof_


kristof_
tag

Teljesen laikus vagyok ilyen téren, de egy dologra válaszoljon az aki annyira fikázza az LG-t, hogy nem adták még ki a Lollipoppot. Félreértések elkerülés végett, iszonyúan várom már én is és abban a pillanatban fogom frissíteni, ahogy megjelenik. DE. Miért érzitek úgy, hogy az LG a piac többi nagy mobilgyártójához képest el lenne maradva bármivel is. A legnépszerűbb/legtöbb emberhez eljutott "csúcskészülékére" kiadta már, ugyan úgy ahogy pl a Samsung is az S5-re (amit megjegyzek, nem hogy jobb lett, de tele volt bug-al)
Akárhogyan nézem még a sokkal több eladott példányszámot megélt Samu S4-en sincs 5.0. Sonyéknál még rosszabb a helyzet.
Kérdezném még egyszer, kihez képest van lemaradva az LG jelenleg, hogy ennyire fikázzátok? A "THC"-hez képest? Kérlek szépen fizess +100.000-et egy telefonért náluk és lesz Lollipopod. A Nexushoz képest? Erre nem írok semmit, mert gyanítom mindenki számára egyértelmű. Moto X?...ő ismételten egy más téma.