Hirdetés
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Brogyi: CTEK akkumulátor töltő és másolatai
- Pitterix: Gyógytorna
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Gurulunk, WAZE?!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- GoodSpeed: Kell e manapság egérpad vagy sem?
- droidic: Windows 11 önállóság nélküli világ: a kontroll új korszaka
Új hozzászólás Aktív témák
-
helixP
nagyúr
válasz
Winchester95
#2981
üzenetére
A cserélt alkatrészekre 2.
-
helixP
nagyúr
válasz
Winchester95
#2979
üzenetére
4 nap.
Ezt is tedd melléje:Kérjük, hogy panaszának kivizsgálása érdekében juttassa el ügyfélszolgálatunkra a készülékhez tartozó vásárlást igazoló számlának és a jótállási jegy azon oldalainak másolatát, amelyen szerepel a készülék típus és imei száma, az eladás dátuma, valamint a jótállási jegy hátoldalának másolatát, ahol a szerviz által kitöltött adatok szerepelnek. (Pdf. vagy Jpeg formátumban.)
-
helixP
nagyúr
válasz
Winchester95
#2977
üzenetére
Mármint a belső kijelző hibásodott meg? Mert amit írtam az arra vonatkozik.
Ki is kérheted a készüléket, és miután lelevelezted, visszaviheted, de akár erre az időre bent is hagyhatod.
Igen, ez az az email cím, Cc-ben rajta hagytam az Oktogon szervízt is.
A levél meg semmi extra, értelemszerű kérvény forma. Kb.:
- Hivatkozás a munkalap számra
- Probléma leírása + szerviz állásfoglalása
- Érvelés a döntés ellen (ismert típushiba a belső kijelző issue + „mechanikai hatás” nem lehet a hiba oka logikusan + a készülék még garanciális időn velül van stb.)
- Kérés megfogalmazása: garanciális, vagy méltányossági szervizelés -
Winchester95
őstag
Most jelenleg a szervizben van a telefonom. Addig ne is menjek érte?
Tudnál esetleg segíteni hova küldjem és hogy pontosan mit írjak?
Találtam egy e-mail címet.
sehsupport@samsung.comGondolom nem az oktogonnak kell küldeni.
Köszi ha segítesz. -
helixP
nagyúr
válasz
Winchester95
#2975
üzenetére
Mindenkinek volt már ilyen

Kérvényt kell írni a Samsungnak, és az esetek közel 100%-ában méltányossági javítást ajánlanak fel. -
Winchester95
őstag
Sziasztok! Fold 3 garancia.
Már ez a 3. eset mikor kijelzőhibás lett a telefonom. Decemberig van rá garancia.
Végig ütésálló tokban volt hordva. De az első kis kijelző fekete keretén volt egy kis horpadás így azt mondta az oktogon hogy nem javítják gariban.
Volt már valakinek ilyen esete?
Én nem akarom annyiban hagyni, mert köze nincs a kettőnek egymáshoz.
Évente viszem vissza a készüléket, már az utolsó évben javítás után 1 hónappal ugyan úgy kijött a kijelzőhiba, nem csukódott fólia feljött stb... már be sem vittem csak most mert elegem volt a folyamatos szervizből. -
Sumptuous
senior tag
válasz
Dr Bubo
#2973
üzenetére
Ez ennél a típusnál elég gyakori hiba. A zsanérban van egy portisztító kefe csík, annak a ragasztása elenged, és a zsanér bekapja az anyagot, amiatt nem nyílik ki teljesen. Ha van még rá garancia és nincs rajta külsérelmi nyom, ami alapján elutasíthatják a garanciális javítást, érdemes beadni. Nagy valószínűséggel kapsz egy új belső kijelzőt, házat. Csak az alaplap és a kamerák maradnak a "régiek".
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Járt már valaki úgy, hogy nem nyílt ki 180 fokban a telefon? Azt garanciában javítják?
Leejtve nem volt. Kívülről nem látszik semmi deformáció. -
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Mik a tapasztalatok a One UI 7-tel?
-
helixP
nagyúr
Amúgy az a lehetőség jól látom, hogy az a feature kikerült, hogyy ha volt egy futó lejátszás egy forrásból (pl. Power amp) amit pause-oltál, majd egy másik forrásból megnyitottál egy másikat (Pl. Spoty), akkor az értesítési sávban tudtál jobbra-ballra simítással váltani a két app gyors vezérlői között?
-
helixP
nagyúr
Amúgy nekem úgy összeomlik a kamera és rebootba löki a rendszert, hogy öröm nézni, amikor kinyitom a telefont, hogy a külső kamerákkal csináljak szelfit és keresőket a külső kijelzőt használjam.
-
Decske
senior tag
Van erről valami infó? Csak azért, mert elvileg a Fold 3 csak 4 "főverzió" + 1 év biztonsági frissítésre jogosult. Az A15 a 4. amit megkaptunk.
Az A15-höz. Eddig nem sokat változást vettem észre, inkább csak bosszankodtam, mert átállított jó pár személyre szabott beállítást és azt túrom, hogy visszaállítsam.
Talán két dolog ami eddig tetszik. A média lejátszó gyors elérése a bal felső sarokban, és nyitott állapotban a tálca felhúzása alulról.
Az "alap" beállítások és kinézet számomra túl iOS-esre sikerült. -
galden
csendes tag
Sziasztok! Megjött az Android 15.
-
Dr Bubo
MODERÁTOR
Tegnap jött frissítés, de még nem a One UI 7.

-
Szia,
Fold fólia cserében én is múlthéten raktam fel egy újat a fold 5-re foldos pályafutásom alatt ha jól számolom már 8 fóliát raktam fel (ismerősnek is nem saját mind). Sosem hagytam nyitva éjszakára a telefont - véleményem szerint pont kinyitva feszül jobban a fólia és összecsukva tapad rá jobban a hajlításnál a kijelzőre.
-
-
helixP
nagyúr
Na, ezt közben felraktam.
Baromi egyszerű volt a felrakás, meglepett.
Este felraktam, nyitva hagytam a készüléket egész este, hogy rendesen meg tudjon száradni.Reggel becsuktam, most kinyitottam, a hajtás mellet fél centi sávban feljött középen, szóval ez egyelőre így nem oldotta meg a problémámat.
Fólia nélkül nekem 3 hónap alatt végigrepedt a kijelző a legutóbbi alkalommal, 2 hetet meg nem tudom nélkülözni, hogy gariban cseréljék.
Szóval kicsit most meg vagyok lőve.Írtam pár mobilszervíznek, hogy van-e fólia és fel is rakják-e, de még válaszra se méltattak.
-
Venyera7
senior tag
-
Decske
senior tag
válasz
Lajmund
#2941
üzenetére
Én 2021 novemberében vettem, 2023 augusztusában biztosításban az alaplapon és a kamerákon kívül mindent cseréltek. A javítás előtt közel egy év után jött fel a fólia, leszedtem, az utg a hajtásnál három hónap múlva megrepedt.
A javítás óta viszont minden rendben van, igaz azóta minél többet hagyom nyitva. Most kezd el megint feljönni a fólia, de most már előrelátó voltam és rendeltem Kínából cserefóliát. Szóval, ha már nagyon gány azonnal tudom cserélni. -
helixP
nagyúr
válasz
Lajmund
#2944
üzenetére
Szia,
Egy év után feljött a fólia, aztán elkezdett repedni a kijelző, 2024 tavasszal gariban cserélték, most már jön fel a fólia.
Akksi elég tré, pedig azt is cserélték tavasszal. Nagyjából reggel 7 és 5 között lemerül, tehát naponta legalább még egyszer rá kell töltenem, pedig nem nyomkodom ész nélkül.Amúgy szeretem, valszeg a következő is Fold lesz.
-
Lajmund
őstag
Köszi a válaszokat ez biztató

-
F40
csendes tag
válasz
Lajmund
#2941
üzenetére
Szia!
2021. decemberében, 37 hónapja vettem a Z Fold 3 telefonomat, azóta hibamentes. A belső fóliát kétszer kellet cserélni: mihelyt elkezdett elválni középen a széli részeknél, azonnal intéztem a cserét. Az elsőt az Oktogon szerviz végezte el, közepes minőségben, a másodikat én tettem fel, ez jobb lett, mint a gyári.
Az akkumulátort 40-80% között használom, így az üzemidő semmit nem változott a kezdetekhez képest. Szoftveresen is ugyanolyan a tempó, mint új korában, folyamatos frissítésekkel.Üdv,
F40
-
Lajmund
őstag
Sziasztok! Fold 5 tulajként érdeklődnék hogy vannak itt olyanok akiknek minden probléma nélkül ment több mint 3 évet a telo?
-
depence
tag
Sziasztok!
Az irodalom azt írja, hogy a fold 3 megkapja az Android15 ös verziót, ez velejárója az OneUI 7 felület is?Köszi!
-
ztibor
senior tag
A nem hivatalos javításhoz annyit, esetleg tudtok olyat aki foglalkozik ezzel a készülékkel? Mert ez idáig mindenki elhajtott Bp-en.
A hibajelenség: amikor kezdődött a hiba akkor ha szétnyitottam nem ment a külső hangszóró, összecsukva ment, mostanra már egyáltalán nem jön hang, összecsukva se.Nem garanciális már a készülék.
-
vilmose33
őstag
-
szalai112
senior tag
Sziasztok
Írtam a TMX-nek levelet, megkérdeztem email-ben hogy fő kíjező esetén újra indul e garancia?
Ha nem, menyi a belső kijező cseréje. -
Decske
senior tag
Boldog Új Évet Mindenkinek.

-
vilmose33
őstag
Sziasztok
Frissítés óta, nem jó a buds+-al a kompatibilitás: ha össze kapcsolódnak ,nem megy a youtube illetve kicsit szagatottan el indul aztán le áll, videa se. Ahogy szèt kapcsolódnak újra jó minden. Buds+már újra raktam,de semmi változás. Telefont nincs kedvem újra rakni, bár lehet, hogy az lesz a vége. Valakinél volt esetleg hasonló hiba? -
amstorm
aktív tag
válasz
Venyera7
#2916
üzenetére
KIJELZŐVÉDŐ FÓLIA FOLIA OCHRONNA WHITESTONE PREMIUM FOIL GALAXY Z FOLD 3 (8809365405404)
én innen rendeltem anno -
Venyera7
senior tag
Sziasztok
Tudna valaki ajánlani a belső kijelzőre fóliát ? Sajnos itthon egy boltban sem találok whitestone fóliát, mással nincs tapasztalatom.
-
Decske
senior tag
válasz
szalai112
#2906
üzenetére
Gazdasági totálkárra. Most nem találom a papírt róla, de amikor az enyémet biztosításon belül javították tételesen felsorolták, hogy mit és mennyiért javítottak, de emlékeim szerint olyan 300k körül lehetett csak a belső kijelző.
Ezzel kapcsolatban had kérdezzek egyet. Éjszakára hogy szoktad letenni a telefont? Nyitva vagy zárva? Illetve akkor gondolom a belső kijelzőn lévő fóliát leszedted?
-
szalai112
senior tag
Sziasztok
A Fold3-am több mint 3 éves, és 1x kapot garanciában új belső kijezőt.
Megint ott tartok hogy zsanér mentén pici repedések.
cseréltete valaki fizetősbe kijelzőt?
Esetleg havlaki tudna mondani kb mire számítcsak?
Új hozzászólás Aktív témák
- Apple iPhone 15 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Nothing Phone (3A) 5G 256GB + ajándék Nothing okosóra
- Apple iPhone 15 Pro Max 256GB Újszerű,Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival! 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 15 Pro 128GB 100% Akku,Újszerű Kártyafüggetlen,Dobozos,Tartozékaival! 1 Év Garanciával!
- Apple iPhone 15 128GB 82% Akku ONE függő,Megkímélt,Tartozékaival! 1 Év Garanciával!
- Azonnali készpénzes INTEL CPU NVIDIA VGA számítógép felvásárlás személyesen / postával korrekt áron
- Bomba ár! HP ProBook 430 G5 - i3-7GEN I 4GB I 128GB SSD I HDMI I 13,3" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- GYÖNYÖRŰ iPhone 15 Plus 128GB Black -1 ÉV GARANCIA - Kártyafüggetlen, MS3355, 100% Akkumulátor
- Apple iPhone 11 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Hp USB-C/Thunderbolt 3 dokkolók: USB-C Universal, G2, G4, G5, Hp Elite/Zbook- Thunderbolt 4 G4
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: NetGo.hu Kft.
Város: Gödöllő






