Hirdetés
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- RIOS Gépház: Frissültek a felhasználói adatlapok, beállítások, fórumos aláírások
- Kalandor: Te mennyit költesz havonta kajára?
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- kenand: Szaunakályha- Helo Softhot/Havanna fűtőszálcsere
- sziku69: Szólánc.
- Real Racing 3 - Freemium csoda
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- bambano: Bambanő háza tája
- Meggyi001: Vegán? Nem vegán?
-
LOGOUT.hu
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
beno92
csendes tag
Sziasztok,
Találkozott esetleg már valaki a jelenséggel? 2012 Golf Variant 2.0 CR (CFHC) vezérlés csere után előjött egy nyöszörgő hang, nagyjából a magasnyomású környékéről. Kizárólag az emelt alapjárat körül, 900-as fordulatnál hallható. Conti szettet kapott az összes görgővel, feszítővel és vízpumpával. A vezérlés jelen van, a feszítő a jelölés szerint lett beállítva de a túl feszes szíj gyanújából lazítottunk rajta teszt jelleggel, de a hang mértéke változatlan maradt.
Ötlet, hogy merre keresgéljek?
(linkeltem egy videót, nekem ugyanígy szól) -
beno92
csendes tag
válasz
molnarpeter #184025 üzenetére
Megtalaltam, koszonom! Tenyleg elegge kiveseztek. A temat. :)
-
beno92
csendes tag
Sziasztok! G7 es octavia 3 motorvalasztekbol melyek a legmegbizhatobbak? Erdekelne dizel es benzines is. Elso korben a 2.0cr ami izgalmas, de akar az 1.6 is szoba johetne. Mikre erdemes figyelni, koltsegesebb szervizek kb mekkora futasnal varhatoak? Elore is koszonom a segitseget!
-
beno92
csendes tag
Sziasztok!
Volna egy kérdésem a reggeli kávé mellé. 1.9pd kereszt, 6os váltó, 240-es kuplung. Arra lennék kíváncsi, hogy a LUK rendszerű kuplung szett mennyire kompatibilis a Sachs-al. Konkrétan van egy új LUK dmf rep szett az autón, viszont irdatlan kemény lett azóta a kuplung. A kérdés az, hogy a Sachs kinyomó/szerkezet/tárcsa kombó működik e a LUK dmf-el.
-
beno92
csendes tag
válasz
Mágus2 #165329 üzenetére
Igen, de nem árulta el konkrétan, hogy mit állított. Első két próbálkozásnál talán alapjárati alapmennyiséget állított ami nem jött be, aztán a harmadik verzióról fogalmam sincs Ettől függetlenül szerintem valami hardveres hiba lett az elektronikával átverve, kiderül majd ha letöltöm a tartalmat és a gyárival összenézem.
A lényeg h "ölöm é bódottág". -
beno92
csendes tag
-
beno92
csendes tag
válasz
Mágus2 #165322 üzenetére
Értem, akkor mégsem olyan egyszerű a helyzet.
Chipes mesterem ajánlotta az 1.6-ot inkább mint a 2.0-át hosszú távon, a kettőstömegű és a segédtengely hiánya miatt, illetve fogyasztás és tuning szempontjából is.
Nemrég ha jól emlékszem az 1.6-nál az injektorokat hoztátok fel ellenérvként. -
beno92
csendes tag
Sziasztok!
Golf VI 1.6 cr-nél tudni lehet, hogy melyikeket szerelték egytömegű lendkerékkel? Évjárat/motorkód/váltókód függő?
Más megközelítésből a DSG mennyire ajánlott ennél a típusnál? -
beno92
csendes tag
Sziasztok!
Egy barátommal mennénk autót nézni, Golf 6 és A4 b8 a célközönség, elsősorban 2.0CR. Van ezekből hírhedten kerülendő motorkódú vagy kimondottan javasolt verzió? Szóba jöhet az 1.6CR is, a teljesítmény annyira nincs előtérben, inkább a megbízhatóság. Előre is köszönöm a tanácsokat.
-
-
beno92
csendes tag
Sziasztok!
2.0 és 1.9 pd-ből melyik motorkód emészthető? Golf 5 és A3 8PA a célközönség. 1.9-ből úgy tudom, hogy a BKC a legjobb, viszont nem bánnék egy kis többlet powert, ezért inkább a 2.0. A BKD félős a repedős hf meg a balansztengely miatt. Van még a BMM ami 8 szelepes, dpf-es(nem akadály), meg talán már láncos olajpumpás? Viszont ennyi az össz infom. Mit mutat nálatok a tapasztalat?
Köszönöm!
-
beno92
csendes tag
Sziasztok!
Van esetleg tapasztalatotok A3 8pa 2.0 pd-vel kapcsolatban? Létezik belőle kevésbé kehes verzió? Motorkódra lennék kiváncsi. Illetve az sem lenne hátrány ha dsg-s. Pro-kontra javaslatokat megköszönném!
-
beno92
csendes tag
válasz
Mágus2 #163675 üzenetére
Meginfozom akkor az sw cserét, hogy lehet e egyáltalán garázdálkodni a különböző vezérlők és szoftverek között.
Sajnos nem tudom, hogy az indulási problemnek ugyan az e a forrása mint a remegésnek, mert az már nyár végi történt, akkor még pöccre indult ez is és csak a remegés volt. Most télen jött az indítási kehe, de lehet, hogy ez is összefügg a hőmérséklettel, mint a remegés.
-
beno92
csendes tag
válasz
Mágus2 #163673 üzenetére
A hőgombát már próbáltam, nem indul könnyebben és a dadogás is előjön. Ugyanezt próbáltam az üzemanyaghő jeladóval is.
A levegősödés kérdéses lehet, bár egy hét állás után is pont ugyanúgy indul mint 1 éjszaka után. Gondolok itt a tandem vagy elem tömítésnél jelentkező levegősödésre. Próba cseresznye.SW frissítés alatt mit értesz? Van esetleg frissebb tartalmad adott vezérlődhöz?
Kérdés, h más bosch számos vezérlő programját megeszi e az enyém -
beno92
csendes tag
Sziasztok!
Egy ideje húzódik már a problémám, minden tippet, tanácsot örömmel fogadnék.
Az alany egy ASZ motorkódos 2001-es Golf 4. A hiba röviden, hogy indítás után ahogy az utóizzítás abbamarad(kattan a relé), dadogva kezd járni alapjáraton. Ahogy melegszik, a remegés egyre jobban kezd kisimulni. Tejesen bemelegedve szinte hibátlan a járás. Diag szinten: 0-ás közeli korrekció, 20-30 körüli bip, -1 fokos szinkron, hibakód nincs. Ami cserélve lett: pd elemek(hibátlanul működő autóból) és tömítések, veztengely, csapágyak és hidrók, teljes kuplungszett dmf-el, főtengely jeladó, ü.a. szűrő, ecu + sw, izzítók + izzítóhíd. Lett mérve kompresszió, egységesen 30 bar minden hengernél. Az üzemanyagban nincs olaj és az olajban sincs gázolaj. Ami a hidegben még előjött, a nehéz indulás, 2-3 fordításra, nem egyszerre, dadogva kékes füsttel. Terhelésen nincs probléma. Minden beavatkozás nélkül egyik napról a másikra jött elő.
Akinek esetleg van ötlete, nagyon megköszönném a segítségét, én már réges rég kifogytam. -
beno92
csendes tag
válasz
Mágus2 #160113 üzenetére
A képet dadogás közben csináltam. Csak alapjaraton csinálja, amint minimális gázt adok kisimul. Terhelésen hibátlan. Szerintem az ellátó rendszerrel nem lehet gond, de mérve nem voltak. Ilyen korrekcióval is előfordulhat elemhiba?
Amit észrevettem reggel, amíg megy az utoizzitas addig szépen jár. Kattan a relé és egyből elkezdi
-
beno92
csendes tag
-
beno92
csendes tag
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni az alábbi jelenséggel kapcsolatban, hátha találkozott már valaki hasonlóval. Az alany egy Golf 4 PD, ASZ motorkódos. A hiba egyik napról a másikra jelentkezett, miszerint hidegindítás után kb 1 perc normális járás után elkezd rángatva, dadogva járni alapjáraton. Ahogy melegszik csökken az intenzitása, üzem melegen szinte teljesen kisimul. Pöccre indul, teljesítményre sincs panasz. Diag alapján a korrekció és a bip is hibátlan, hidegen melegen egyaránt, szinkronszög -1 és 0 között, hibakód nincs. Cserélve lett üzemagyag szűrő, veztengely+tőkék, kettőstömegű, pd elem tömítések illetve a Liqui Moly féle injektor tisztítót is kipróbáltam. Utolsó lehetőség lehet a pd elem hiba, viszont akkor jelentkeznie kéne diag alapján is ha nem tévedek. Minden ötletet, tippet, tanácsot megköszönnék mert én már kifogytam belőlük.
-
beno92
csendes tag
válasz
Mágus2 #113144 üzenetére
Csináltam két videót az indításról. Most nem jött elő az örökké felhúzós téma, de szerintem gyanús a feszültség esés és a bendix hang. A relére visszatérve, ugyan azt csinálja a gyárival és az után gyártottal is.
első indítás
második indítás -
-
beno92
csendes tag
válasz
Mágus2 #113144 üzenetére
Sziasztok. Enyém a beteg G4. Szóval minden gyújtásra adás után felvillan az izzitas, tudok is az ECUban olyankor kutatni. A fordulatszámot mutatja indítozas közben az óra. Amikor nem akar beindulni, olyankor csapdos össze vissza az óra és világít a kipörgésgátló ikonja. Önindító gyanús is lehet szerintem. Leesik a feszültség és olyankor nem kap eleget a vezérlő, tehát nem fog beindulni. Az izzitas egyébként gyanús mert a legnagyobb mínuszban sem világított 1 másodpercnel hosszabban
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest