- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Graphics: OnePlus 13R - Üzemidőbajnok és remek képességek
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- sziku69: Szólánc.
- Graphics: Hello Moto! - Kipróbáltam a Motorola Moto G55 5G-t. (videó is)
- t72killer: Fürdőkád kontra elektromosság: XXI.század
- btz: Internet fejlesztés országosan!
-
LOGOUT
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
stoky #119740 üzenetére
Vannak bubik a csövekben? A szűrő és az adagoló között gyárilag az egyik cső átlátszó, ott látni ha szaladnak a bubik az adagoló felé. Az adagolót nem kell megbontani a beállításhoz, az ellenőrzéshez meg csak diag kell. Az adagoló szíjtárcsáját állítva lehet változtatni az előbefecskendezési értéket.
Ha szerzel diagot, megjrom, hogy mit kell csinálni vele. Fél órás meló, de megéri rendbe tenni.
A szűrőbe be van dugva egy műanag T szelep, egy hajlított mickey mouse fülre emlékeztető acéldrót tartja csak a helyén, azt kihúzva fölfelé kijön a szelep, csöveit nem kell levenni. Elvileg egy kék és egy fekete tömítésnek kell rajta lennie, azokat előtte vedd meg, mert minden szétszedésnél cserélni kellene, meg minden szűrő cserénél is. Minden 3. szűrő cserénél az egész szelepet is cserélni kellene, de ezt sokan hanyagolják.
-
válasz
freaghill #119743 üzenetére
Képhosztra felölteni ősi román szokás
Máskülönben Isten hozott a klubban -
freaghill
őstag
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
stoky #119738 üzenetére
Mindkettő kell az izzításhoz, viszont szerintem nem jó irányba indultál el. Szerintem a relékkel nincs baj, úgy működnek ahogy kell. 109 a fő relé 103 kapcsolja az áramot az izzító gyertyákhoz, viszont a 103-nak motorvezérlő adja neki a jelet, a 109-nek a kulcs kapcsoló . A motorvezérlő 5 fok felett nem ad jelet izzításra, mert nem kell. Egy rendesen beállított adagoló -5 fokig simán indítja a motort izzítás nélkül. Kimérheted nyugodtan, miután beindítod, akkor kapcsol az után izzítás, hogy hamarabb melegedjen és hidegen is teljesítse a kibocsájtási normát. 1-2 percig megy csak az után izzítás és 2500 fordulat felett lekapcsol, hallani, ahogy kattan a relé, miután visszaesik a fordulat, visszakapcsol.
Ha nyáron nem indul jól hidegen, akkor az adagolón kell ellenőrizni az előbefecskendezés értékét. TDI graph(VAG com vagy VCDS, motorvezérlő, basic settings, TDI graph, ). Egy grafikonon megmutatja az adott hőmérséklethez tartozó előtöltés értékét(50 és 55 között ideális). Ott lesz alacsony az érték, azért indul szarul. Ha ez rendben lenne, akkor egyszerűen levegősödik az üzemanyag kör. T szelep tömítései okoznak ilyet az üzemanyag szűrőben.
-
norrberth
addikt
Miért jó a szarrá ültetett autó?
Jól beszél! Egyrészt leveri a vesét, másrészt egy kisebb úthibán úgy elszáll a kanyarban mint a győzelmi zászló hiszen gyakorlatilag nincs, vagy minimális a rugózás, szétveri a kasztnit, a futóművet, mindent.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
stoky #119735 üzenetére
Akkor nem az izzító relét nézted, vagy nem jó az egyik ága. Ha kiveszed a 109 relét nem villan fel az izzítás és nem indul a verda, ha mégis, akkor nem tudok segíteni, mert beletúrt valami kábelbohóc.
Próbáld meg kicserélni a relét, hátha csak az szórakozik veled, de próbáld meg kivenni is, most már kíváncsi vagyok.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
stoky #119733 üzenetére
Az izzító relé(109) ad áramot a motorvezérlőnek is meg a leállító szelepnek is az adagolóban. Ha az nem kap áramot, akkor nem indul a gép és hibakódot sem tárol el az áramellátás hiánya miatt... Erre kötik az összes riasztó immoáját. Az autó saját immo-ja másképp működik.
-
-
Magnum_
nagyúr
válasz
bitpork #119728 üzenetére
szopmbaton került hozzám, nem is tudtam neki ürülni, el kellett rohanni egy esküvőre, vasárnap szétbszatam az agyam, ma államvizsgáztam egyet, 220km-re a lakhelyemtől, örülök, hogy rendbe tudtam még tenni, be kellett vonni a beltéri takarításba a kislányt és hát elfáradtam na.. lesz majd még tutira kép
-
-
Magnum_
nagyúr
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
bitpork #119714 üzenetére
...s a sör nem ital
Másik verzió: fix 12v vinni hátra, úgy relé a jelenlegi vezetékre. Import közben került fel a kocsira a horog, nem ismerem teljesen a gyári bekötést, de amit sikerült találni, az alapján ingerküszöbön felül szét kéne robbantani a belteret. Bontott gyári szettet (horog nélkül) sem láttam még nagyon sajna.
-
pppg
csendes tag
Sziasztok!
Egy ideje követem a topicot read only módban, de most összeszedtem abátorságomat40 HD képet és feltöltöttem. [link]
Március óta egy 2008-as Skoda Octavia (IZ) 105LE tulajdonosa vagyok. BXE motoros, a kicserélt hajtókar csapágyakról is találtok képeket a link alatt , ugyanúgy művészfotókat a felhőkről, esőlepergetős ablak kezelésről videót, vagy nyest nyomokat a motorháztetőn (egyébként ezek ellen valami tuti tipp?)
atos19881101 az elmúlt pár hétben tolmácsolta már pár kérdésemet. Pénteken megjött kínából a vag-com kábelem, egy turbónyomást mértem is pár perce:
A mérés végén barátnőm sikítása is látható, ami egy pillanatra megzavart a gáz padlóig nyomásában(elénkugrott egy körforgalom
).
A mérésnél logolt csv: [link] Ezzel szerintetek minden oké?
Amióta követem a fórumot, sok okosságot tanultam meg, pl hogy 1500-as fordulat alatt nem közlekedünk, városban nem váltunk fel 4-esbe (65 alatt), valamint hogy heti 1x érdemes kitiporni az autó szemét.
Remélemhasznoselfogadható tagja leszek a csoportnak. -
válasz
cbrfireblade #119720 üzenetére
Ezt sajnos nemtom, viszont mindkettő 2.0 TDI 6 gangos.
Nem vagyok otthon dízelben (sem), tippre azt mondtam volna, hogy csak szoftveres különbség van a 110 és a 140 lovas 2.0 TDI között.
-
válasz
cbrfireblade #119710 üzenetére
Az 1.6 TDI asszem 5 gangos, ha lehet, inkább a 2.0-t keresném.
Unokatesómnak Octavia 2 volt 1.6 TDI-vel (5 sebességes), 2x volt komoly váltóproblémája, 2. alkalommal leselejtezte a cég az autót valahol 220-240 ezer km táján.
-
cbrfireblade
aktív tag
válasz
bitpork #119716 üzenetére
A (lány)testvérem akar autót venni a sógoroknál és próbálnék neki utána nézni/kérdezni, hogy milyen motorral vegyen.
Előtte egy 1.6 (102Le)benzin Leonja volt,de ott igencsak kevés volt a motor a kasznihoz...
Én rég nem követem az autókat így nem tudok neki közvetlenül tanácsot adni.
Nekem egy 2004-es 1.9TDI Toledo van, de az addig marad amíg darabjaira nem hullik....megpróbálok mindent elkövetni, hogy ez minél később következzen be -
i-sti
senior tag
válasz
cbrfireblade #119710 üzenetére
Szerintem egy Golf-ba az 1.6 NEM bluemotion elég.
-
válasz
cbrfireblade #119715 üzenetére
A 110LE-snél ne is álmodj csipről- az olyan blúmósön ami nem nagy teljesítményre van kialakítva. Értsd nem csak az ECU szoft a különbség.
-
cbrfireblade
aktív tag
válasz
cbrfireblade #119710 üzenetére
illetve a 2.0TDI-ből van a 110Le és a 140Le.... a vevő ízlése melyiket vagy van esetleg valami ok, amiért valamelyik típust kerülni kell?
-
válasz
molnarpeter #119713 üzenetére
A
medvefék nem játék, ne kösd sehova, semmilyen céllal - szerintem. -
molnarpeter
nagyúr
Féklámpakapcsolót kirelézni mennyire rossz ötlet? Közvetlen van bekötve a horog vezetéke, nem bírja sokáig a kapcsoló. Biztosíték +5A-es lenne bent. Van olyan relé, ami elég gyors ilyen kapcsoláshoz? Rossz felé indultunk a gondolatmenetben?
-
stoky
csendes tag
Üdv mindenkinek!
Segítséget kérek a tapasztalt pilótáktól!
Seat Toledo 1.9tdi 2002 110LE ASV
NINCS IZZÍTÁS
Ameddig eljutottam:
A kormány alatt lévő relék közül az izzításért felelős nem kap jelet.
A relét kivettem, ellenőriztem, az működik.Gyújtásra a 12V-ot megkapja. Ha kézzel rásegítek kimegy az izzítókhoz a 12V.
A vezérlőfesz 8,5V a relé lábain mérve.
Kocsiszekrényhez mérve egyiken test helyett kb 3,5V-ot mérek illetve a másikon akku tápfeszt 12,3V.
A relé kivéve külső tápegységről már 5V-on zár.
Testproblémára is tippelek.
Tapasztalat, okosság valakinél?Van valamikinek teljes kapcsolási rajza az 1.9 tdi toladóhoz?
-
Kiskokó
veterán
válasz
kk831228 #119708 üzenetére
Hát rendben ez tény és való, én se szívesen költenék egy 600 ezres autóra annyi mint egy 4-5 milliósra... de hát az új alkatrész az új.. régen az autó se 600 ezres volt.. csak azé annyi mert tizenx éves.
De persze bosszantó meg értem én... csak én már megbékéltem vele... főleg Audinál.. itt még a név is hozzá jön hogy "Audid van köcsög? akkor fizess még többet" -
cbrfireblade
aktív tag
Üdv!
VI-os Golfot melyik motorral "jobb" venni 1.6 vagy 2.0 CR TDI?
Köszönöm a segítséget! -
Kiskokó
veterán
válasz
atos19881101 #119704 üzenetére
Hát ehhez én már hozzászoktam így 26 éves fejjel is.. ez ilyen..a gyártó megteheti.. vagy viszik vagy nem. de az ára annyi.
ilyenen kár stresszelni magad
Szerinted egy Gyári hátsó légrugóban mi kerül 120ezer ftba ? egy kis gumi meg műanyag... azt csá..
-
Dr.Zoo
őstag
válasz
atos19881101 #119704 üzenetére
-
atos19881101
senior tag
válasz
Dr.Zoo #119700 üzenetére
Hát ezek az alkatrész árak is kissé érdekesek. A mai napig nem értem pl mi kerül majd 100ezerbe egy fékszervón. Egy darab vas ... Fogadni merek más típusnál ahol ez nem betegség ott fele ennyi. De ha tudják hogy valami szét fog esni, akkor annak tripla az ára. Mert a paraszt úgy is megveszi hisz kell neki ...
-
Kiskokó
veterán
válasz
Dr.Zoo #119702 üzenetére
Ja hát igen mert gondolom ez munkadíjjal együtt értik.
Ez amugy 2 éve volt de régebben is ekörül ment az ára.Nem rossz dolog ez az Automata amúgy csak ha egyszer beszívod akkor muszáj rászánni az 5kilot hogy megint fasza legyen 250 ezer KM-ig.
Meg hogy egy rendes szerelő csinálja ne valami faszkalapos
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Robotporszívók
- Villanyszerelés
- Huawei Watch GT 5 Pro - egészség + stílus
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Politika
- Milyen CPU léghűtést vegyek?
- Yepp: korlátlanság és streaming-modell a Yettel adatforradalma
- PlayStation 5
- Milyen autót vegyek?
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- További aktív témák...
- Ülőgarnitúra 3-2
- Genesis HOLM 510 - RGB, 160 x 75cm Gamer asztal + ÁFÁS számla
- Eladó a saját tesztemben szereplő PVY Z20 Pro Evo elektromos kerékpár kiváló állapotban, házhozszá
- Techsend Electric Scooter Cyber Monster elektromos roller 2024, garanciával, eladó!
- AWS 5x108 R17 felni + Bridgestone Potenza Sport gumi
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest