Hirdetés
- GoodSpeed: Segway-Ninebot F3 E elektromos roller.
- sziku69: Szólánc.
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- mefistofeles: Az újkori csalók...
- Kalandor: Habemus papam
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
WP14
őstag
-
HoaryFox
őstag
válasz
_seth_ #75492 üzenetére
"Megtaláltam a zajforrást a B vectrámon: a hátsó fékbetét rögzítő rugó zajolt..."
Erről tudnál mondani nekem pár dolgot? Mert hasonló van nálam is, autó jobb oldalán kis sebességgel hallok súrlódó hangot, mintha a fékbetét beleérne a tárcsába, de persze nem az, mert érezném az autómon. Lehet nálam is ez lesz a hiba, mint nálad?
To all: Tegnap irány a gumis 4 friss gumival, közben megállapították, hogy az egyik kormányösszekötőnek már kotyogása van, szóval még egy kör a szerelőmhöz is.
-
_seth_
veterán
válasz
Petyyyyy #75495 üzenetére
Minden eleme gyári a xenon szettnek, de nem feltétlenül működik pont úgy mint amelyikbe gyárilag ezt építették be.
A helyzetjelző vezetékéről kapja a szintező elektronika a feszültséget, így amikor helyzetjelzőre kapcsolok csinál egy tesztet, előbb lefelé majd felfelé mozdul a projektor. Innen már folyamatosan üzemel a szintező. Ha lenyomom az autó orrát már akkor is hallani, hogy dolgoznak a fényszóró motorjai, hogy ha a hátulját nyomom le szintén. Nem vagyok a xenon fényszórók szakértője, de ESP fejlesztő barátom szerint szépen működik a szintező és a fénye, vetítési képe is rendben van a fényszóróknak.Visszatérve: folyamatosan állítja a fényszórókat, nem csak pl felkapcsoláskor egyszer, ugyanakkor én úgy látom, hogy még így sem elég gyors, egy fekvőrendőrt pl nem tud korrigálni, kicsit mindig le van maradva.
-
WZP
aktív tag
válasz
Petyyyyy #75422 üzenetére
Így néz ki egy gyári xenon ? Én halogén lámpatestet vettem a halogén helyére induló mattulás miatt(foncsor is sérült volt). Nézegettem a füstöset is, de valami kétszer annyiba került. Szóval gondoltam elmennek a francba
Xenonnál is így van ?
Más: dudagomb javítás kulturáltan G Astrában ? A kormány is kezd kopni, lehet hogy érdemesebb lenne együtt cserélni ? Van valami nem veszettül drága aftermarket kormány légzsákkal ? Köszi!
-
w333
félisten
-
_seth_
veterán
Megtaláltam a zajforrást a B vectrámon: a hátsó fékbetét rögzítő rugó zajolt... nem szerepelt az első tippek között, tegnap kezdtem gyanakodni a fékre, ma megbontottam és a belső fékpofa tudott mozogni indokolatlanul. Rendeltem is egy készletet a hátsó fékekhez
A xenon szintezőket is sikerült működésre bírnom, szépen mozgatják a fényszórókat, de élesben még nem teszteltem mindenesetre be lett állítva ismét a már működő szenzorokkal.
Az akku is megkapta a gyári gm borítását, így egész szép lett a motortér, pedig egy varta silver dynamic 72-es akkut takar, az is szép darab.
Ha pedig már gyorsan végeztem a zajforrás megtalálásával rápróbáltam a zender hűtőrácsot az orrára:
[kép]
[kép]
[kép]Jól fog mutatni, és jól áll neki a xenon is, de még a zender lökös nagyon hiányzik a képből, vissza is raktam a régit, majd csak egyben rakom fel a zender cuccokat
-
Doggy dog
senior tag
válasz
KaiotEch #75432 üzenetére
Üdv!
Igenis van jó pár olajevő H!
Ami sokszor előforduló hiba:
CIM modul: duda,ablaktörlő,zenefelhangosítás össze vissza.
pl nyomsz dudát és nincs,de lehet hangosodik a rádió.
Alapvető funkciókat tutira nézd át,hogy minden helyesen működik-e.
Ajtónál beázás szokott lenni,illetve hátsó ajtónál (jellemzően bal) kábelszakadás.Ott nem zár,vagy nem szól a zene..
Gyertyacsere egyből,hogy nehogy régi legyen benne és kinyírja a gyújtástrafót.
Lánvos,ha csörög akkor csere.
Ha jól tudom z16xer motornál szolenoid szelep szokott problémás lenni,erről talán Bodrik tud mondani pár szót.
Z16xep-nél van egy membrán,ami kiszakadhat,hengerfej cserével lehet orvosolni.Ezt elvileg lehet csekkolni,járó motornál nem tudod,vagy csak nagyon nehezen kihúzni a nívópálcát,vagy letekerni az olajsapkát.Körültekintően kell eljárni,én szeretem az 1.6 kombimat.
Ismerősömnek 5ajtós 1.4 van.
Meg van vele elégedve,pályán is használja,de nem 110el (ha érted mire gondolok) és kb 700km-t megy el egy tankkal. -
válasz
AMD Power #75487 üzenetére
Valósan 400-km tettek meg vele, az nem is olyan rossz, ha ez fel menne 800-1000-re akkor elgondolkodtató lenne a dolog. Persze egy gyorsabb töltési rendszer is jó lenne azért. De önmagában tetszik. Igaz szerintem a régebbi Amperra kasznival vagy annak modernebb kialakításával szebb lenne.
-
AMD Power
titán
A nagy áttörés? - Opel Ampera-e teszt
Itt is nagyon jól szerepelt.
-
mr_kickass
tag
válasz
mohabá 007 #75485 üzenetére
Koszi, akkor lehet marad a mostani papirozas...maximum veszek szines papirt, hogy ne usson el a muszerfal szurkejetol annyira...
-
mohabá 007
aktív tag
válasz
mr_kickass #75465 üzenetére
"....Arra gondoltam, hogy alatetet be lehet-e pl. tenni a tengelyre, amin a ventillator forog, hogy osszenyomja kicsit, es ezaltal beszoritsa...."
Gondolom lesz meglepi,ha laza mozdulattal kipattintod a fúvókabetétet a helyéről.
Mivel a tartónak,és a telónak súlya van,csak úgy lesz stabil, ha fixen alátámasztod a tartót.
Nekem is volt ilyen gondom amikor gps tartót bütyköltem rá,cirka másfél napig molyoltam,de győzött az erőszak. -
ArthurShelby
addikt
válasz
AMD Power #75483 üzenetére
Az insignia fórumon az opel gyulait nyomatják. Egész rendesek, de azért nem a legjobbak.
Pl az olacserét 22ezerért csinálták (elvileg azért ennyi, mert még a gm ad támogatást erre, mivel relative fiatal az autó (2012) ), szerelőnél ez 30 körül alakult volna (bár lehet, hogy kamu mese volt, csak be akartak csalogatni/szoktatni).
De aztán karosszéria hibákra, javításokra olyan árakat, ajánlatokat adtak, hogy csak pislogtam (pedig akkor még be sem horpasztottam a hátsó ajtót). -
AMD Power
titán
válasz
Markizmark #75478 üzenetére
Az durva. Sok ilyen "érdekes" story van. Nekem volt egy durva tapasztalom VW márkaszervizzel. De nem tudtak lehúzni. Pedig nagyon akartak.
-
Petyyyyy
addikt
Na, én optimista beszéltem is Gombosék Somodi Árpi kollegájával.
Foglaltunk időpontot csütörtökre egy MID kijelző cserére. Sajna csak Tech2-vel programozható a BC, így még egy szottyos kerékméretet sem lehet megmondani neki OPCOM-mal és társaial.
Ha már ott leszek, ofkorsz megkérdem a CarPass-t is. -
bandi0000
nagyúr
válasz
Markizmark #75480 üzenetére
akkor előbb megnézetem, nekem szerencsére nem szorult be, csak szimplán nem zárja le
lehet rosszul írtam, nem is központi zár vezérlőt akarok venni, hanem csak riasztó távirányítója kezd behalni, és új távirányítós vezérlős cuccot akarok cserélni, de az nem befolyásolja sztem a központi zárat
-
Markizmark
addikt
válasz
bandi0000 #75479 üzenetére
Lehet csak szakadás, de lehet motor halál is. Kb 2000Ft egy új.
Gyári vezérlőnél jobbat nem tudsz venni (illetve már csak bontani), a többi majdnem mind szar.Nekem a jobb hátsó télen halt meg, zárt ajtónál megszorult... Bágerolhattam le a kárpitot csukott ajtónál és felhajtott ülésnél.
-
bandi0000
nagyúr
sziasztok
Ha egy F astrába a központi zár az egyik ajtót nem zárja le, az lehetséges hogy csak érintkezési hiba, vagy kapásból biztosan be szart a motor?
Mert akarok venni most valami központi vezérlőt, de akkor kompletten venném a motorokkal együtt
-
Markizmark
addikt
válasz
AMD Power #75477 üzenetére
Kollégámnak volt egy jó szerviz köre nem rég 1.9-es 150 lovas B zafirával. Eleinte terhelésre, majd alapjárat fölött minden alkalommal leállt, mintha levették volna a gyújtást. 1-ben vánszorgott el a szervizig... Helyi Opel márkaszerviz kijelentette, hogy amíg nincs visszarakva a részecskeszűrő (700ezer pénz) addig nem nyúlnak hozzá.
Majd elvánszorgott még 10 kilométert egy maszekhoz, aki megpucolt pár szenzort és szelepet. Ezután hibamentes lett... 25000Ft volt a hibakeresés és a takarítás. -
AMD Power
titán
válasz
Markizmark #75476 üzenetére
Jézus Mária... beszarás ez nagyon jó duma. De szegény csávó tényleg már a végét járhatja ha ezt igy frankon telibe leírta.
-
Markizmark
addikt
válasz
F_Gergely #75461 üzenetére
Tessék, eladó 120 lovas 1.9 CDTI, érdemes elolvasni.
-
MunezXBK
nagyúr
Jut eszembe.
Alapjáraton néha leáll a gépsárkány.
Mitől csinálhatja?
Kettedik kérdés: ha a kulcsban elemet cserélek, kell utána tanítani?
-
mr_kickass
tag
válasz
MunezXBK #75464 üzenetére
Ugyanilyen professzionalis elven mukodik most is, egy papir van alahajtogatva, de azert valami igenyesebb modszert szeretnek hosszu tavon. Arra gondoltam, hogy alatetet be lehet-e pl. tenni a tengelyre, amin a ventillator forog, hogy osszenyomja kicsit, es ezaltal beszoritsa.
-
MunezXBK
nagyúr
válasz
mr_kickass #75459 üzenetére
Alulra dugj egy gyufaszálat, majd vágd méretre.
-
zolikaDB
veterán
B-L-A-C-K egy kis felni PS-t vallalsz most? Csak ode kellene dobni...
-
válasz
F_Gergely #75461 üzenetére
Hát a motorról nem tudok semmit, de azt tudom neked mondani ahogy a többiek is,hogy a Vectra FB clubban tessék megkérdezni hogy mi a tapasztalatuk. Biztosan van legalább 2-3 személy akinek van ilyen és véleményt add róla. Ez alapján már tudsz mérlegelni jó magad is.
Na meg minden ilyen autóval rendelkező emberkét leszólítani az utcán -
F_Gergely
őstag
válasz
Luck Dragon #75458 üzenetére
Hat igen. De epp most hivom egy szerelo ismerosom (van autokereskedo vonal) mindenaron le akar beszelni, hogy ezek az 1.9 dizelek nem jok, es a srac akie a kereskedes nem is vesz be ilyet mert annyira szarok.
Meg ugye amblokk hogy dizelt ne... Amit nem ertek mert azert havi 2-3 ezer kmt benzinnel, baszki a gatyam is ramenne havonta az uzemanyagra -
opr
nagyúr
válasz
Luck Dragon #75458 üzenetére
-
mr_kickass
tag
G Astra kozepso venti lamellakat hogy lehetne megszoritani kicsit? Nem tudom, ez tipusbetegseg-e, vagy csak azon teljesen laza az egesz, amit en hajtok, de nem tudok egy rendes telefontartot ratenni, mert azonnal lecsuszik az egesz. Hogy tiszta legyen, mire is gondolok, bejeloltem pirossal:
-
válasz
F_Gergely #75444 üzenetére
Egyértelműen az elsőt mondom,
Pozitív az alvázszám megadása a lekérdezés miatt,.A hologramos matrica az első szélvédőn, és hogy itt kis hazánkban helyezték először forgalomba. A belseje is szép és ritka is. Jól felszerelt.Negatív, lassan közeleg a nagy szervize, kettős tömi, kuplung és a dízel nyavalyák, ezt szem elött kell majd tartani, viszont a megbízható 120-pacis dízli.
Második az egyértelműen külföldi, hologramos matrica az első szélvédőn nincs ott, leírás alapján a szerviz könyv nincs fotózva, gondolom német, már csak azért is ,mert a Vectra felírat alatt ott díszeleg a német szavas matricák. Ha már a CB monitor ki van kapcsolva. Ettől eltekintve lehet valós a futása, mert szép állapotban van a belső, egy felmérést megérhet, fejegységből a valós kilométert akkor is kitudják olvasni, ha tekert az autó, ha csak azt is át nem ütötték-.
opr
Mohabá és LaciCRM a te embereid. Nekik is ilyen van, ők megtudják mondani a legmegfelelőbbet , már kitaposták azt a bizonyos ősvényt . -
opr
nagyúr
válasz
Luck Dragon #75456 üzenetére
Azta...
Ugy latom nagyon benne vagy a temaban, ugyhogy rakerdezek:
2002-es vectra b 1.8 sxi (a 123 lovas asszem) motorjarol tudsz valami infot adni? Ugy ertem, hogy mi az, ami esetleg a gyenge pontja, amire nagyon figyeljek, stb? -
válasz
Markizmark #75445 üzenetére
X16XEL motorral nem szereltek H Astrát.
Ezzel a motorral Astra F 1.6i 16v (1994-98); Astra G 1.6i 16v (1998-2003); Zafira A 1.6i 16v (1999-2000);Vectra B 1.6i 16v 1995-2000).
KaiotEch
2007-től van FLDeclare
H Astráknál most végig néztem a topicot és 1.6-ra nem találtam ilyen jellegű dolgot, csak hogy milyen olajat vegyen hozzá az ember fia.Persze a tévedés jógát fen tartom.
Nos H Astrákat 2004-től 2007-ig Z16XEP-Z16XE1- motorral szerelték majd 2007-től 2012-ig Z16XER-2010-2012-ig A16XER. De itt nem az olajokkal van gond. Az első kettő membrán míg az utolsók szolenoiddal és okos kerékkel küzdenek általában. Ügye itt a szívó benzinesekről beszélünk a két turbós csodát most nem vettem ide. 2007-től(Z16LET-A16LET).Itt a hatos váltó az ami tudd meglepit okozni , (csapágy).
Az 1.8/125 2004-2006-ig és Z18XER- 2007-től 2012-ig .2010-től 2012-ig A18XER megbízható szívó banyák.
De azért itt is küzdenek a XER-ek a szolenoiddal meg a vezérlő kerékkel, viszont nincs membrán gond.Meg ott vannak a "nyugger motorok
"2004-től Z20LER motorkóddal indult a csatába, elég megosztó szeretik ha jó, mert megy, de ha baj van vele, akkor méreg drága az alkatrésze. És nyűgös,kényes típus.
Erre gyorsan is léptek Opelék 2005-ben -Z20LEH motorral (240 pacis) OPC-seknek ezt nem kell bemutatni.
Ugyan ebben az időben 2004-től 2006-ig azaz FL- előtti -Z20LEL (170) pacis , ez a motor amit a 2L-ből a leg megbízhatónak tartanak.És van egy kakukktojás a Z22YH- szívó 150 pacis,
Az 1.4-es pedig a feszítő görgők szokták idő előtt megadni magukat és csattog a lánc.
Végszó.
A fentieket csak is jó magam , ismerős,baráti kör és az internet adta tapasztalatokat írtam le, ettől függetlenül lehetnek olaj majszoló H benzinesek. De inkább van más típushibái mint olaj evésük. -
Declare
őstag
válasz
Gergőke88 #75454 üzenetére
Nekem meg pont forditva van
Belsejevel semmi bajom a vizföfokmeröt leszamitva....nekem a J vagy K müszerfala sem tetszik igazabol....közepkonzolon a narancssarga fedelzeti computer helyett a szines led kijelzö persze klasszabb
Hat ez az S-cross...most megneztem
....jujj
-
F_Gergely
őstag
válasz
ArthurShelby #75451 üzenetére
Igen ez a problémám nekem is hogy a facetliftes jobban tetszik, meg nem szeretnék már öreg autót, a 2007-2008 évjárat lenne az ideális.
Persze, nézelődök még, nem akarom elkapkodni, de elég szomorú hogy ennyire tré a piac. -
ArthurShelby
addikt
válasz
F_Gergely #75444 üzenetére
Nem tudom nálad hogy van, de nekem facelift-es eleje sokkal jobban tetszik. Én utána mindig bánkódnék, hogy a másik jobb/szebb.
Szinte 100% szerintem, hogy a facelift-es tekert órás, lehet hogy már benne van a föld-hold távolság 3szor is (én szívesebben venném, ha tudnám, hogy biztosan 250ezer van benne pl)
Meg én utálom, ha valaki kiabál (csak nagybetűkkel) ír a hirdetésben. Keress tovább szvsz.
A tetőablak egy öreg kocsinál nem feltétlen előny (beázás miatt).
Új hozzászólás Aktív témák
- Alfa Romeo 159 SW 1.9 JTD 8v 120Le 2009
- Mamas & Papas Flip XT3 babakocsi szett 3 az 1-ben
- Új, bontatlan FÉLÁRON - LOVI Expert 3D Pro elektromos mellszívó - Még 1,5 év magyar bolti garival! -
- Jó állapotú Kona Shred / Pike 454 dual-air 110mm-140mm / Shimano Deore felszereltség!
- Eladó egy szinte új Kukirin G2 elektromos roller!
- Bomba ár! Dell Latitude 7480 - i7-6GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD Touch I HDMI I Cam I W10 I Gari!
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad L390 - i7-8GEN I 8GB I 256SSD I 13,3" HD I HDMI I Cam I W11 I Gari!
- Lenovo Thinkpad P1 gen1, gen2, P52s FHD, 4K oled touch
- Bomba ár! Dell Latitude 3420 - i5-11GEN I 16GB I 512SSD I 14" FHD I HDMI I Cam I W11 I Garancia!
- Amazon Echo Studio / Vadonat Új / Számlával / 12 hónap jótállással
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest