Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] [GoodSpeed:] Windows 11 PRO FPP (Full Packaged Product) - Retail, Box, dobozos
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [ubyegon2:] Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [GoodSpeed:] ASUS ROG STRIX B650E-F GAMING WIFI - Memory Context Restory (MCR)
- [Re:] [attilasd:] A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
dokar
addikt
ez a francos astra alig akar melegedni, túl sok hideg levegőt kapkod be a direkten keresztül. de ellenben úgy megy, mint a golyó. most ezzel az új katalizátorral nagyon el lett találva a tökéletes fojtás. ha lenne pénzem rá, akkor leméretném a verda teljesítményét. tudom rövid a váltó, kicsi a kerék, könnyű a verda és gyors az RPM felfutás, de akkor is csak egy 1.4-es moci van benne és olyan autókat elkap, hogy le se szabad írnom.
extra - SEXRay
KrAt
veterán
Mennyi egy teljesítmény mérés?
fero02
veterán
Igen, így utólag visszagondolva valóban volt egy "hülye" hang, de mivel kb egy hete ültem át egy másik kocsiból, így nekem minden hang új volt benne.
Most azon tanakodom, h érdemesebb lenne venni ~10k körül egy bontottat, vagy ezt széthúzi és kicserélni a csapágyakat.
#TOTTI
őstag
Pécsen 6K de ha 2 autot viszel akkor 5-5... de csak egy tengely hajtásuakat mérnek..
KrAt
veterán
Grat hozzá Szép autód van
Köszi szépen, a kék is szép volt, de sajnos egy őrült Suzukis totálra vágta Az tény hogy ez a piros szebb pedig már ez is 16 éves
_seth_
veterán
Ismét egy F astra gsi? Hmm, szép darab valóban Ha jól látom motorból is jót választottál (C20XE) Kár az előzőért, hogy összetört A kadett nekem is meghalt: [link] így most b vectrám van már X20XEV [link] Nem olyan sportos érzésre mint egy gsi de azért ez a motor és a sportfutómű alatta sokat jelent
[ Szerkesztve ]
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Kár a Kedettért, remélem nem lett semmi komolyabb bajod(tok) B Vectra is nagyon szép, annó mikor a Fordom volt és árultam, majdnem elcseréltem egy ilyenre, abban ha jól emlékszem 1.6 motor volt 101Le ha az emlékezetem nem csal. Végül a Kadettba c20ne moci került?
dokar
addikt
ez a KM óra beállítása GPS-hez érdekelne. megváltoztattad a km órában a spirál utáni áttételt vhogyan? van ott esetleg egy % offset?
extra - SEXRay
Nem, én leszedtem a mutatót és azzal állítottam be, általában olyan 7-10Km/h az amit csal, mikor beállítottam megnéztem 100-nál és 180-nál is, tökéletes lett, persze ez még a kék gsi-nél volt, a piroson még nincs beállítva, az nekem minden tartományban 5km/h csal, az annyira nem vészes.
dokar
addikt
nálam nem egy fix értékkel csak, hanem arányosan. de mondhatni, hogy a
valós sebesség = mutatott sebesség x 90%
extra - SEXRay
Ha gyári a kerékméret, akkor elméletileg nem lenne szabad csalnia, csak fixen, nekem akkor volt ez a jelenség amikor nem gyári volt a kerékméret, pl.. téli guminál. De ha arányosan növekszik, akkor is érdemes beállítani a mutatóval, mondjuk 100Km/h-hoz, még is csak több köze lesz a valósághoz Más megoldás nem nagyon van beállítani
TasiA
senior tag
Nekem állandó 6-7km/h-t csal felfelé 180-ig, 200-körül már 9-et.
DOKOAR. Melyek azok az autók amiket leírni sem mersz?
fero02
veterán
Tud vki egy megbízgató helyet/személyt, ahol tudnék venni bontott szervó szivattyút az Astrámhoz?
Az kb.. a gyári adat, ennyit kell csalni
Szia!
Milyen Astrához kell?
dokar
addikt
minden autó többet mutat, mint a valós. egyébként a km órán a W=1234 szám határozza meg a spirál utáni áttételt. neked mi ez a szám?
(#5814) TasiA: pl a mai 300-400 ccm-el nagyobb motorral rendelkező, de 200-300 kg-al nehezebb autók. mellesleg a mostani kor autóinak a kereke is nagyobb.
extra - SEXRay
fero02
veterán
'94-es F Astra (már G-s motorral szerelt) 1.7 TD
W=1111 azt hiszem!
Abban nem tudok segíteni! Csak C20XE cuccaim vannak!
TasiA
senior tag
Na jól van már?! de úgy mégis melyek azok??
Én az 1.8 90 lovas Vecivel is már elég sok vasat megszorongattam. Az is kb olyan nehéz mint a Te Astrád. Amúgy kevés olyan autó van manapság, ami 10s alatt tud. Hiába 1.6-1.8-2.0, vagy valami hipermegaűber dízel csillivilli ABC-vel a hátulján.
urban racer
senior tag
Itt is reg jartam
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
_seth_
veterán
Az autó totálkár én meg pár napig kórházban voltam de túléltem
Escortod volt a gsi előtt, még emlékszem rá Igen, rengeteg 1.6-os van, talán a 80%-a a B vectráknak 1.6 16V, 1.8 elvétve 2.0 pedig alig van...
C20NE volt benne bizony, szervóval, toronymerevítővel, új fékekkel, új kipuff, zsír új gumi, xenon, alufelni bár a felnik és a xenon nem voltak rajta a balesetnél... költöttem rá nem keveset... egy csüt este történt a baleset és másnap ment volna műszakira...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
urban racer
senior tag
juj lemaradtam, mi tortent?
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
_seth_
veterán
Olvass vissza egy kicsit
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
urban racer
senior tag
sajnalom, de orulj, elsz
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
dokar
addikt
átlag mai családi autókra gondolok, semmi extra. ezeket a régebbi autók könnyedén lealázzák. milyen nehéz a veki? az astra 1 tonna.
de pl a céges ford focus 1.6 turbodiesel, aztán hiába a nagy nyomaték, mert az elveszik a nagy kerekek, a hosszú fokozatok, rövid RPM tartomány és a nehéz gépkocsi által.
sztem a tömeg a legfontosabb, utána a légellenállás, majd a motor teljesítménye.
extra - SEXRay
fero02
veterán
Azért köszönöm, h legalább megpróbáltad.
Találtam most 3 igéretes hirdetést...hnap telefonálok párat.
Sokat költöttél rá, bár ez nem számít, csak az hogy nem lett komolyabb bajod! Nekem is 1.2 millába volt a kék GSI, tavaly December 12.-én volt műszakin és 18.-án lett totál kaptam rá 400 000Ft-ot :S pár napot én is a kórházban töltöttem.
Igazán nincs mit!
_seth_
veterán
urban racer:
-----------------------
Nekem szerintem elég nehéz autóm van mert üresen is majd 1,4 tonna gyárilag, a kerekei sem kicsit bár már nem ritka a gyári 16-17-es kerék sem de nekem csak 15" 195/65 van alatta, motorból van benne 2 liter 188NM és 137LE, gyári adat alapján pedig 10s a 0-100 de nagyon jól megy ha odalépek neki ellenben indulásnál érezhető a nagy súly, gáz kell neki, hogy meginduljon a nagy tömeg ugyanakkor az ültetés, a 4 nagy tárcsa és az ABS-ASR párossal nagyon jól kezelhető autó pedig ismétlen 1,4 tonna üresen, 60L a tank, csak a hifi van vagy 30 + én + egyéb cuccok...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
_seth_
veterán
Végülis visszajött ha úgy vesszük mert az, hogy nem egy rozsdás ócskavas volt sokat jelentett ezt a rendőrségi szakértők is elmondták, a toronymerevítő áldásos hatására is rátértek ami 2 nappal a baleset előtt került be... nekem még nem fizettek de nem is fognak sokat adni...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
urban racer
senior tag
Fel ev kihagyas utan ujra itt De reg volt az a bizonyos esztergomi opel tali
"Egy mágus sosem késik, Zsákos Frodó. És korán se jön soha. Pontosan akkor érkezik, amikor akar."
helkis
addikt
na ok, de nem is eszik annyit mint a tiéd ugyanolyan vezetési stílus mellett!
"Egyedi vagy és megismételhetetlen! Csakúgy, mint bárki más!!!'" - 3Dmarkillers - hwbot.org
dokar
addikt
bazz, ez télen annyit eszik, hogy rettenet, meg nem is melegszik.
extra - SEXRay
Calogero
addikt
meg nem is melegszik
A direkt szívja befelé a hideg levegőt.....
Egy ismerősőm télen azt is cseréli, vissza állítja az eredeti állapotot, tavasszal meg megy vissza a direkt.
dokar
addikt
kellene egy meleglevegő visszavezetés, a direktet direkt nem cserélem, mert nagyon oda van építve
extra - SEXRay
_seth_
veterán
Jobb későn mint soha
dokar: október közepe előtt én is kivettem a direktszűrőt és beraktam a gyárit Nem nagy munka és télen ki szereti a direktszűrőt tisztítani?
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
dokar
addikt
nekem hegesztve, fúrva, csavarozva van oda dsz-t rögzítő szerkezet. a gyári levegőszűrő doboz csatlakozási pontjai is el lettek távolítva. egyébként amúgy sem volt visszavezetve normálisan oda a meleg.
extra - SEXRay
_seth_
veterán
Túl lett akkor bonyolítva Nekem csavaros megoldással volt gumitömítéssel felfogatva, hogy hangtalan és rugalmas legyen ez volt 2 csavar és a gyárit is két csavarral raktam be bár a zsír új szűrőbetétnek annyi ideje sem volt, hogy egy kicsit koszolódjon. Ahogy néztem a vectrába sem lenne nehéz berakni a direktszűrőt de inkább ha ilyesmibe kezdek bele veszek egy K&N betétet a gyári házba bár nem olcsó (18e).
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Nem csak télen, nyáron sem jó a DSZ, csak abban az esetben jó ha a doblemez alá kivan vezetve, vagy gyári dobozba sport betét, én mértem padon azzal és nélküle is (nyáron) rosszabb volt a teljesítménygörbém a DSZ-vel.
dokar
addikt
a doblemez mitől befolyásolja?
extra - SEXRay
Nem a motortélből szívja az oxigénszegény meleglevegőt!
_seth_
veterán
Kadettben is volt lyuknak helye a doblemezen, nekem ugye 1.3 volt alapból de azt ki sem ütöttem onnan, tervbe volt véve de úgysem a direktszűrőtől vártam a megváltást Tudat, hang, kinézet, ennyi elég volt Miután kivettem a sportlégszűrőt annyi időm sem volt, hogy tapasztalatot szerezzek a gyárival (c20ne már alapból a sportlégszűrővel lett beépítve) így nem tudom megmondani, hogy mennyit számít de talán gyorsulásnál mintha jobb lett volna de ezt lehet csak én gondolom így Ez már nem fog kiderülni...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
dokar
addikt
én leteszteltem, a direktszűrő mellé a hővédő pajzs egy parasztvakítás. nem a motor meleg levegőjét kapja. már 30-40 km/h fölött a beszívott levegő hőmérséklete 2-3°C különbséggel megegyezik a külső hőmérséklettel (olyan 80km/h fölött meg már teljesen). lehet, hogy másnál rossz helyen van, de nálam nagyon jól kapja a levegőt.
extra - SEXRay
dokar
addikt
itt a topikban korábban írtam pontos mérési eredményeket, hogy már kis dsz-ről nagyobbra történő váltás során is megnyilvánul a jótékony hatása. az hülyeség, hogy a nagyobb direktszűrőtől fullad a motor (sokan ezt hangoztatják). minél nagyobb, annál jobb. de a felület-fojtás hatásfok exponenciálisan csökken. nálam a legjobb tulajdonsága a dsz-nek az, hogy sokkal gyorsabban reagál az autó a hirtelen gázadásra. a hagyományos papírszűrő a dobozával és járataival nem igazán jó a nagyobb fojtás miatt és azért is, mert lassabb lesz az RPM felfutás, mivel a MAP szenzor később tudja csak érzékelni a kialakult légáramlást.
extra - SEXRay
_seth_
veterán
Nekem a kadettben szellőzött DE pl a légtömegmérő és a direktszűrő közé berakott adapter elrepedt a nagy hőtől mert közel volt a motorhoz így abból már a második volt benne 21e kilométer alatt és már a második is kezdett megrepedni... sajnos nem bírják a hőt ezért akartam oda hőpajzsot is rakni de már úgy voltam vele, hogy majd nyáron, már inkább semmikor De legalább megmaradt a direktszűrő mert nem volt az autóban
Pl a vectrámban már sokkal melegebb a motortér, le is van szigetelve, szűk is, a lökös mögötti dobrész is teljesen zárt, alulról is vannak akkora fémdarabok, hogy megreked a levegő...
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
Persze a hővédőpajzs semmit nem ér, menet közben egy idő után már nem rosszabb a DSZ, persze én csak a c20xe-től tudok beszélni, nyáron a pesti dugóban úgy viselkedett mint egy 1.1 motor most meg kettőben sem tapad Nekem nem jött be, nagy volt a szívó hangja, ami az első két próbánál tetszett, de aztán mindig olyan érzésem volt hogy nagyobb a füstje mint a lángja most meg elől semmi hang csak hátul a kipufba, ez valahogy jobban bejön! Mondjuk 5000Rpm fölött megjön a hangja.
Az útviszonyok miatt nem lehetett 5.-ben nyomni neki, de majd egyszer megnézem a 0-200-at mennyi
[link]
Mai Hardverapró hirdetések
prémium kategóriában
- EDIFIER R1700BTS hangfal makulátlan, új állapotban, 2 év hivatalos garanciával, alkalmi áron
- LG OLED55B23LA 2 Év GYÁRI GARANCIA
- Apple iPhone XR 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Gamer PC , i7 12700KF , RTX 3080 Ti , 64GB DDR5 , 960GB NVME , 1TB HDD
- Intel PC , i5 8500 , 1660 6GB , 32GB DDR4 , 512GB NVME , 500GB HDD