Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [Luck Dragon:] MárkaLánc
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [antikomcsi:] Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- [Re:] [btz:] Internet fejlesztés országosan!
- [Re:] Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [bb0t:] Gyilkos szénhidrátok, avagy hogyan fogytam önsanyargatás nélkül 16 kg-ot
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
7Sony7
addikt
Túrabicikli. Hát, konkrétan f asztra, vagy mittomén melyik vectra, amelyikbe tc4ee1 moci van.
Konkrétan: Le kellene húzni a turbóról a szívócsövet, és megnézni, van-e vékony olajréteg a lapátokon, és hogy mennyire könnyen forog a turbo kézzel megforgatva. Nekem,ha megpörgetem, azonnal megáll,mintha egy picit szorulna.
AMD Power: Jó kép. Az enyém is kezd rozsdásodni, de ahogy tudom, kezelgetem.
[ Szerkesztve ]
-
F_Zolee
veterán
Egy ismerősömnek szintén ilyen van. Annak is lassan átlátni hátul, mint ahogy fényképezted nemrég.
Tuti állapotban vette meg(2éve kb), gondolom előtte "feltuningolták" de mára már a fele fényezés kifakult plusz rohad rendesen.
(#41803) AMD Power: pfú, mondta, hogy mikori. Talán 1996-os.
Közben helyesbítek, 5 éve vette.
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Mikor évjárat az övé?
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
haddent
addikt
Ha már így belejöttem holnap lebontom csontra az egész hátulját az F -nek, de úgy néz ki egy minimális sárvédő belső ív rohadáson kívül semmi extra nem volt. 14 év után szerintem teljesen elfogadható, semmi lyuk, alig 1-2mm -ert evett meg a rozsda. És hát valljuk be ez a hátsó kerékív az F asztránál egy rendkívül elbaxott konstrukció, direkt nem lehetne ilyen hülye roszda-szar-kosz-sár melegágyat kanyarítani oda
Egyébként szétszedtük azt a szelepházat, nagyon meglepő módon hóttiszta az egész. Olyannyira, hogy szép acél/ezüst színű csillogó a kis szelepzár maga Talán takarította volna a márkaszervíz legutóbbi vezérléscserénél 1 hónapja? bár kétlem
[ Szerkesztve ]
trassher
addikt
Mind a kettő kartergáz cső mint kiderült mikor kérdeztem az autósboltban.
Érdekes módon nem lehet kapni fojtószelep ház tömítést így pasztával tömítettem. Király lett, mértem is egy 60-100-at újra. 11,2 sec helyett 11 sec jött ki. Hogy ez most a tisztítás miatt lett jobb vagy múltkor bénán mértem már kérdéses.
Redmi Note 7
AMD Power
titán
Ha oda van/volt rá figyelve akkor szerintem ezek az F semmivel sek problémásabbak sokkal mint a többi hasonló évjáratú gép. Csak sajnos sok ember szari* az ilyenekre. Vagy egyszer megtörik, "rosszul" csinálják meg már ott a probléma melegágya.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
AMD Power
titán
Szinte minden tesztben "jónak" tartják az Adamot. Engem ettől függetlenül az Opel napon sem fogott meg. Mondjuk ezek az autók nem is nekem lettek kitalálva.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
haddent
addikt
Persze, hogy nem. Mondjuk a hátsó kerékjárat az tényleg egy borzalmas ötlet szerintem, direkt úgy van behajtva, hogy odaülhessem 3kg sár. De ezen felül teljesen jó, nagyon jó. Csak hát sajnos, főleg az öregebb opelek idejéből még, igaz a sztereotípia bármennyire is fáj, hogy nem igazán törődnek velük.
Az Adam meg egy kis nyomorult, de igazából jó ellenfél lesz majd a Punto meg társainak. Illetve szvsz. messze jobb. Bár van az a méret ami alatt fűnyírónak tekintek valamit nem autónak De 150 ló biztos repíti a világból ki
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Az tuti ,hogy rohadt jól mehet. És biztos egy élmény vele autózni. De ennyi pénzért én autót vennék, nem egy dodzsemet.
[ Szerkesztve ]
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
haddent
addikt
Úgy is van Bár ma már elég nehéz megtalálni az ízlésemnek (legalábbis enyémnek) megfelelő hengerűrtartalom - lóerő -kasztni méret és elrendezés kombót. Na nem mintha cserélgetni akarnám a H -át bármikor is, nagyon eltalált kis autó.
Egyébként épp azon gondolkodtam a minap, hogy azért az Astra az valóban egy iszonyú széles körben használt járgány. Lehet belőle kőműves trógert csinálni, karbantartott családi autó, de egy két hülyegyerek tuningdarab is néz úgy ki meg megy úgy mint a szivic megstb Azért ezt nehezen tudnám elképzelni sok sok autóról.
w333
félisten
Feloldódik és pezseg, aztán minimálisan folyadék lesz belőle
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
Markizmark
addikt
Annak nem szabadna azonnal megállnia, szerintem ezért erőtlen a géped.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
zolikaDB
veterán
hdman
őstag
Kutya ül!!
Sopron city :)
7Sony7
addikt
Ezt nem értem én is. Olyat már hallottam, hogy lötyög, de, hogy mitől tud szorulni?
-
gban
Közösségépítő
Ami forogni tud, az szorulni is tud, bármitől, ami a tengelyre kerül de nem odavaló.
Pl. ráégett kosz, stb.
Mint a ventik a pc-kben.
Ott is vagy kikopik a forgórész, akkor zajos lesz, vagy bekoszolódik, és beleég a kosz, ekkor szorul, nem forog.
Postázást nem vállalok.
adorjant
senior tag
Mert nagyon hamar elhasználódik. Az astrában különösen észrevehető,a zafiránál kevésbé,de legközelebb abban is cserélem.
Végül castrol edge 5w-30 lett a befutó,teljes áron nem lett volna olcsó móka,legalábbis a dexos2höz képest
[ Szerkesztve ]
haddent
addikt
Vezettem ma (megint) egy dízel berlngót, ugyanaz a tapasztalat mint eddig minden dízellel amiben ültem. Hát mit mondjak, az ülések korrektek, én azt mondanám kényelmesek (de én a H alap üléseire azt mondom hogy kényelmesebb). Oldaltartásuk nulla, zéró semmi tehát még sofőrként is egy kicsit fickósabb kanyarban motoros trükköt dobok be (repülök és csk a kormányt fogom ). Húzni húz, menni megy, alapból van nyomaték.
Jó, hogy alapjáraton van nyomaték, de borzalmas, hogy egy kövér gáz az úgy néz ki, hogy 1500-2000 -ről indul, 3000 -nél vége onnantól fuldoklik 4000 fölött szerintem lassul 5000 -nél kész vége temetés. Baromira hiányzik az a linearitás és az a szép felpörgés. Ezért biztos nem cserélném be az alsó nyomatékot
Van valami rémisztően elborzasztó pocsék leírhatatlan érzés egyébként. Nem tudom, hogy ez francia-szitrojen agyrém, turbo dízel kellék (mert hogy ne öljem meg ezt meg azt nem tudom tényleg feltételezés), vagy mi, de a gázpedál konkrétan ki van simítva. Úgy értem, hogy itt a játékosság az nulla. A szó legszorosabb értelmében teljesen benyomom a pedált teljesen felengedem és ezt sokszor kb 1 ilyen / másodperc és SEMMI nem történik egyenletesen megy az autó semmi nem változik. Kiintegrálja az egészet, kisimítja, nehogymár legyen egy rántás amikor kéne. Elképesztően gusztustalan. Ugyanakkor hihetetlen kényelmes a hétköznapokra ezt bevallom, de ezzel aztán egy kis huncutkodás az szánt szándékkal se
A másik a váltó, szokásos retek francia lötyögés számomra rémisztő 15ezer km után lazább mint az F astra 130 ezer meg 15 év után. Gyors váltást azt nem hogy nem szereti, nem veszi be. Amit a H -val simán nyomok, F -fel is akár, az itt úgy néz ki, hogy beveszi, eltelik egy másodperc, ránt egy akkorát hogy azt hiszi az ember valaki belejött hátulról, majd elindul az előbb kitárgyalt "kisimított gyorsulással"
Merem remélni, hogy a jövő autói nem ilyenek lesznek, mert ez egy förmedvény, ebből minden bugi kiveszett már, én elhiszem, hogy a 40 kilós kishölgyeknek és a napi 12 órát vezető szállítóknak ez kényelmes és szükséges valamint környezetkímélő, de ez akkor is röviden tömören szar.
7Sony7
addikt
Nem minden dízel ilyen szutyok. Az,hogy az 1. másodpercben nem történik semmi,az a turbo miatt van, kis fordulaton kell ennyi idő,hogy reagáljon. Viszont az astrát pont ma próbálgattam. 2500-4500 ig egyenletes, utána már érzik,hogy kívánja a váltást,de simán kiforogja az 5000-et.
-
haddent
addikt
Hát ez is kiforgatta de minek... 4000 után halál. De örülök, hogy csak ez ilyen rotty akkor
Ez a késés még a turbon felül van, hidd el. Ez ilyen akkor
7Sony7
addikt
Igen, ezt értem,de pont ilyenkor szokott az lenni,hogy kikoptatja,és elkezd lötyögni.Vagy ez még ezután fog kikopni?
Na, de van fejlemény: Ma bambultam,nézegettem a motorteret, ott volt cimbi is, mondom neki, hogy nem nyom szerintem a turbo. Lekaptam a nyomócsövet,hát érzésre is kevés amit nyom, gázadásra is. Viszont így sem füstöl,pedig elvileg kéne.
Húzgáljuk a gázt,(bambán nézve,hogy mi van ilyenkor), egyszer mondja koma: mostmár nyom! És tényleg! Érezhető volt különbség! Visszarakva a csövet, gázadáskor rendesen látszik,hogy dagad a nyomástól.
Hozzá kell tennem, hogy eddig a motor szívása szívta összefele,most meg dagad.
Próbaút: 0-100ig csak 1mp et javult,(15mp), viszont a 60-100 az 16 helyett 12mp lett!
Ez mitől lehet?
Haddent: Akkor az szutyok.
[ Szerkesztve ]
-
gerisz23
őstag
Sziasztok!vettem egy corsát osztrákból,a agyári rádió helyett vszleg lesz bele hamar egy másik,keretet honnan lehet hozzá szerezni olcsón?Jah 2003-as C-s corsamég most nézik át műszakira meg intézik a paírokat.hasonlót sem találtam itthon ...67000-km van bent,és megvannak a régi műszakis papírjai is
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
gban
Közösségépítő
Mennyi volt, hogy találtad?
Persze csak ha nem túl indiszkrét a kérdés.
Postázást nem vállalok.
Markizmark
addikt
1500-2000 -ről indul, 3000 -nél vége onnantól fuldoklik 4000 fölött szerintem lassul 5000 -nél kész vége temetés
Miért kell 4000 fölé pörgetni egy dízelt? Azért van neki alul a nyomatéka, hogy ne felül keresd. Minden kéne egyszerre?
1500-tól 3000-ig húz, aztán váltasz, ennyi.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
w333
félisten
+1 ! én így nyírtam ki a Pug 406 autómat pedig a 2.0HDi motorok legendásan jók ... ekkor jöttem rá hogy egyáltalán nem való nekem a diesel autó
Ezért is vettem meg az 520i -t jó kis soros 6 henger 24 szelep az igazi nyers erő ... zabál mint a disznó, de ugye a lovakat etetni kell
Különben meglepő de a Vectra C20NE is van olyan hosszú a váltója mint a bmw -nek, meglepődtem kicsit mikor kettesben 6000 -s fordulaton 100km/h viszont ennek a hosszú váltónak van egy rossz tulajdonsága is, mégpedig városban nagyon ritkán szinte lehetetlen 4 -s fokozatban közlekedni (kéri vissza a 3-t)
Ma néztem 5 -s fokozatban 1500 -s fordulaton (90-100km/h) takarékosan
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
F_Gergely
őstag
tegnap hoztam haza a verdát a szerelőtől, sajnos csak egy rész volt ahol szabályosan ki tudtam huzatni 100-ig, szóval 4-esben 60-ról 100ig 9 másodperc.
Kipróbáltam úgyis hogy tempomattal mentem 60-al és úgy nyomtam rá a gázt így kb 10 másodperc de ha lábbal tartom a 60-at és úgy nyomom a gázt akkor 9 másodperc.
Szerintem ez még nem olyan gáz idő nem? Végül is 15 éves szegényke, de elég szépen gyorsult szóval maga az élmény megvolt.
deicide
veterán
Nem feltétlen rossz a 4-es, csak 100 körül kell utazni városban.
Bár én sem nagyon kapcsolok feljebb 3-nál pl Fehérváron, hadd hallják, hogy jövök.
Nagyjából hasonló áttételezésű lehet a váltónk, nálam is olyan 110 körül fogy el a 2-es.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
gerisz23
őstag
Használtautó.hu-n,680-ból alkudtam picit,de még műszaki meg a ppapírok,sztem úgy 800 körül lesz a vége.Ithhonit még csak hasonlót sem találtam a közelemben,nomeg megvoltak az előző műszaki papírjai,azokon meg felvan tüntetve a KmFutómű miatt mképp kintről behozott gépet akartam,az itthoni utak hamar "rendbe" teszik a gépeket...:/
Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB
AMD Power
titán
Ezt mondjuk én sem igazén értem. Nekem is volt dízel. Én mondjuk szerettem. Mondjuk első autó volt igy nagy nyomot hagyott bennem. De 3500 fölé is max csak autópályán volt a fordulat.
deicide Nah jó... de a te géped Más!
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
haddent
addikt
Direkt, hamár megszámozták 7000 -ig !!! a fordulatot akkor biztos kipörgi, nem? Én azt hittem
1500 -tól ez max úgy húz ha ugyanúgy nyomod neki rendesen nem csak finomkodva. 2000-3000 valóban jó, de
AMD Power első gép amit "vezettem" az itt is egy Renault dízel volt, jó öreg, turbo nélkül. Az bennem is jó mély nyomokat hagyott, pl szilikózist a tüdőmben De az valahogy szerethető volt.
Mindegy, a lényeg, hogy minden szokható, a modern turbo dízel meg messze sokkal ezerszer kényelmesebb városban meg mindenhol mint egy benzin, 1-2óra után sokkal kényelmesebb már, komolyan mondom. De akkor se kell, hogy ne lehessen pörgetni, az pótolhatatlan
Jó igen tudom, nem fair az összehasonlítás, meg ülnék bele egy 6 hengeres bmw/audi dízelbe stb.. Nyilván, az azért jöhetne ...az első kereskedésig ahol becserélem benzinre
deicide azért ez beteg Mennyi lehet a vége? 300 -at megy nem?
[ Szerkesztve ]
AMD Power
titán
Nekem is Renault volt , Clio I 1.9D. Sima szívó. Jó is volt. Szerettem. Tesómnak Toledo II 1.9TDi Magnus Plus 150Le/300Nm. Az mondjuk bitang egy dög. De ettől függetlenül nálam a benzines a nyerő. Az OPC 270km/h a vége ha jól tudom hivatalosan.
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
haddent
addikt
Hát szerintem az csak elektronikai tiltás lesz, nem?
deicide
veterán
250-nél tilt az elektronika, de ott még csak 4500-at forog, tiltás nélkül olyan 280 körül lehet a vége.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
haddent
addikt
Na még egy kis csipsssztuning meg egy jó nagy szpojler aztán lehet felszállásra felkészülni
AMD Power
titán
250 km/h felett, 14 millió alatt - az autópiac elérhetőbb száguldógépei
(I)Az Astra OPC mutatja fel listánk legkedvezőbb ár/lóerő arányát. A kétliteres turbómotor 280 lóerős teljesítményét ugyanis már 8,4 millió forinttól elérhetővé teszi az Opel, kedvező árazását pedig egészen kínálatának csúcsmodelljéig folytatja. A frissítés során 330 lóerősre erősödő Insignia OPC 12,3 milliós árába a 2,8 literes turbómotor mellé még összkerékhajtás is került – és felsorolásunk legolcsóbban elérhető hathengeres motorját üdvözölhetjük benne.(/I)
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
Spancer RE
aktív tag
Sziasztok!
Van egy 1.6-os G Astrám és az első féktárcsák már nagyon vállasak, tavaly olajcserénél mondta is a szerelő, hogy lassan csere érett.
Mit ajánlotok, mit vegyek? pl gyári szett Cromax-nál? Vagy megfelelő a Roadhouse is 10e-el olcsóbban?
Ez a készlet dolog egy tengelyre a 2 tárcsa + összes betét, vagy csak egy tárcsa + arra a betétek?
Vagy vegyek a sokféle tárcsa és betét közül valamit?
(nem ragaszkodom a Cromaxhoz, csak most innen egyszerűbb volt linkelni )
[ Szerkesztve ]
F_Zolee
veterán
Van jelentősége, hogy a gyertya egy vagy két pólusú? Mondjuk azt se tudom most milyen van benne. 25k km-t ment eddig a jelenlegi szett.
Majd ha cserélek akkor legalább képbe legyek.
diablo1984
veterán
én úgy hallottam, hogy a gázos autókban jobb a több pólusú gyertya, de hogy sima benzinben mivel tud többet, az jó kérdés!
F_Zolee
veterán
Értem, szerintem egy pólusú lehet benne. Gondolom nem akkora baj ha nem GM-st vesz bele az ember.
NGK-t néztem ki.
diablo1984
veterán
NGK tökéletes bele, AMD Power is megmondhatja, én is csak ajánlani tudom!
w333
félisten
Akkor szépen húzatod te is ...
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
haddent
addikt
Semmivel. Sőt NGK saját vidije alapján még rosszabb is lehet könnyen. Logikus, ívet csak egy irányba (legrövidebb) tud húzni. Élettartam növelésre jó a több polusú semmi másra. De nem egy anyagi tragédia 4db gyertya főleg ha nem a legdrágábbat veszi az ember szerintem felesleges, főleg hogy biztos drágább is a több pólusú.
Ahogy a vidiben mondták is a végén, a legjobb "tuninggyertya" az egypólusú de valami speciális fémből, márkás gyártótól
w333
félisten
Ferodo tárcsát vennék Ferodo fékpofákkal a lehető legjobb választás
Tárcsa 21400 Ft + fékpofa 10690 Ft, gyáritól olcsóbb (viszont sokkal jobb is)
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE
gban
Közösségépítő
A fent linkelt listában jóval olcsóbb a clubtag ár.
Postázást nem vállalok.
Markizmark
addikt
Hallottam olyan legendát, hogy rotoros elosztóshoz egy pólusú kell, elektronikushoz pedig 2. Hogy mi az alapja (és hogy van-e) azt nem tudom, nekem az X14NZ-ben 2 pólusú NGK van, szerintem jó.
Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.
Spancer RE
aktív tag
Klubtagként "csak" 15 926 Ft a 2db Ferodo tárcsa, így egy kicsit barátságosabb.
Egyébként ez miben tér el a gyáritól?
+ fékolajból mennyit kér az autó? Abból is Ferodo legyen?
Petyyyyy
addikt
Na jó, ha már itt tartunk: G Astra dízelhez (bár gondolom minden motorra igaz) a gyári helyett MAN gyártmányú légszűrőt ajánlott a szerelő, mert az sokkal jobb minőségű.
Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star
zolikaDB
veterán
En varosban hasznalom, de egy ev utan alig latszott valami az 1500 forintos valamilyen markaju szuron... Ami nem Mann.
AMD Power
titán
Ez pontosan így van....
Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html
w333
félisten
Tényleg ... hogy miért nem a klubtag árat linkeltem azt én sem tudom
Pedig én is klubtag vagyok !
(#41846) Spancer RE
Fékolajat minek? azt szvsz. nem kell mindig cserélni
Csak azért mondom mert aztán az egész rendszert kilevegőztetni egy rémálom !
Egyébként ez miben tér el a gyáritól?
Ferodo ? a világon a legjobb, és csak ezzel foglalkoznak
A gyári nem tudom hogy milyen minőségű, de a Ferodotól biztosan rosszabb !
[ Szerkesztve ]
iPhone 13 Pro Max & iPhone SE