Hirdetés

2024. május 4., szombat

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 04:43:10

LOGOUT.hu

Opel topik

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#41801) 7Sony7 válasza mohabá 007 (#41799) üzenetére


7Sony7
addikt

Túrabicikli. :D Hát, konkrétan f asztra, vagy mittomén melyik vectra, amelyikbe tc4ee1 moci van.

Konkrétan: Le kellene húzni a turbóról a szívócsövet, és megnézni, van-e vékony olajréteg a lapátokon, és hogy mennyire könnyen forog a turbo kézzel megforgatva. Nekem,ha megpörgetem, azonnal megáll,mintha egy picit szorulna.

AMD Power: Jó kép. Az enyém is kezd rozsdásodni, de ahogy tudom, kezelgetem.

[ Szerkesztve ]

-

(#41802) F_Zolee válasza AMD Power (#41800) üzenetére


F_Zolee
veterán

Egy ismerősömnek szintén ilyen van. Annak is lassan átlátni hátul, mint ahogy fényképezted nemrég. :F
Tuti állapotban vette meg(2éve kb), gondolom előtte "feltuningolták" de mára már a fele fényezés kifakult plusz rohad rendesen.

(#41803) AMD Power: pfú, mondta, hogy mikori. Talán 1996-os.

Közben helyesbítek, 5 éve vette. :DDD

[ Szerkesztve ]

(#41803) AMD Power válasza F_Zolee (#41802) üzenetére


AMD Power
titán

Mikor évjárat az övé?

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41804) haddent válasza AMD Power (#41803) üzenetére


haddent
addikt

Ha már így belejöttem holnap lebontom csontra az egész hátulját az F -nek, de úgy néz ki egy minimális sárvédő belső ív rohadáson kívül semmi extra nem volt. 14 év után szerintem teljesen elfogadható, semmi lyuk, alig 1-2mm -ert evett meg a rozsda. És hát valljuk be ez a hátsó kerékív az F asztránál egy rendkívül elbaxott konstrukció, direkt nem lehetne ilyen hülye roszda-szar-kosz-sár melegágyat kanyarítani oda :DDD

Egyébként szétszedtük azt a szelepházat, nagyon meglepő módon hóttiszta az egész. Olyannyira, hogy szép acél/ezüst színű csillogó a kis szelepzár maga :Y Talán takarította volna a márkaszervíz legutóbbi vezérléscserénél 1 hónapja? bár kétlem

[ Szerkesztve ]

(#41805) trassher válasza zolikaDB (#41797) üzenetére


trassher
addikt

Mind a kettő kartergáz cső mint kiderült mikor kérdeztem az autósboltban.
Érdekes módon nem lehet kapni fojtószelep ház tömítést így pasztával tömítettem. Király lett, mértem is egy 60-100-at újra. 11,2 sec helyett 11 sec jött ki. Hogy ez most a tisztítás miatt lett jobb vagy múltkor bénán mértem már kérdéses.

Redmi Note 7

(#41806) AMD Power válasza haddent (#41804) üzenetére


AMD Power
titán

Ha oda van/volt rá figyelve akkor szerintem ezek az F semmivel sek problémásabbak sokkal mint a többi hasonló évjáratú gép. Csak sajnos sok ember szari* az ilyenekre. Vagy egyszer megtörik, "rosszul" csinálják meg már ott a probléma melegágya.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41807) AMD Power


AMD Power
titán

Szinte minden tesztben "jónak" tartják az Adamot. Engem ettől függetlenül az Opel napon sem fogott meg. Mondjuk ezek az autók nem is nekem lettek kitalálva. :)

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41808) haddent válasza AMD Power (#41806) üzenetére


haddent
addikt

Persze, hogy nem. Mondjuk a hátsó kerékjárat az tényleg egy borzalmas ötlet szerintem, direkt úgy van behajtva, hogy odaülhessem 3kg sár. De ezen felül teljesen jó, nagyon jó. Csak hát sajnos, főleg az öregebb opelek idejéből még, igaz a sztereotípia bármennyire is fáj, hogy nem igazán törődnek velük.

Az Adam meg egy kis nyomorult, de igazából jó ellenfél lesz majd a Punto meg társainak. Illetve szvsz. messze jobb. Bár van az a méret ami alatt fűnyírónak tekintek valamit nem autónak :DDD De 150 ló biztos repíti a világból ki

[ Szerkesztve ]

(#41809) AMD Power válasza haddent (#41808) üzenetére


AMD Power
titán

Az tuti ,hogy rohadt jól mehet. És biztos egy élmény vele autózni. De ennyi pénzért én autót vennék, nem egy dodzsemet. :B

[ Szerkesztve ]

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41810) haddent válasza AMD Power (#41809) üzenetére


haddent
addikt

Úgy is van :DD Bár ma már elég nehéz megtalálni az ízlésemnek (legalábbis enyémnek) megfelelő hengerűrtartalom - lóerő -kasztni méret és elrendezés kombót. Na nem mintha cserélgetni akarnám a H -át bármikor is, nagyon eltalált kis autó.
Egyébként épp azon gondolkodtam a minap, hogy azért az Astra az valóban egy iszonyú széles körben használt járgány. Lehet belőle kőműves trógert csinálni, karbantartott családi autó, de egy két hülyegyerek tuningdarab is néz úgy ki meg megy úgy mint a szivic megstb :DDD Azért ezt nehezen tudnám elképzelni sok sok autóról.

(#41811) w333 válasza zolikaDB (#41797) üzenetére


w333
félisten

Feloldódik és pezseg, aztán minimálisan folyadék lesz belőle :K

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#41812) Markizmark válasza 7Sony7 (#41801) üzenetére


Markizmark
addikt

Annak nem szabadna azonnal megállnia, szerintem ezért erőtlen a géped.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#41813) zolikaDB válasza haddent (#41810) üzenetére


zolikaDB
veterán

(#41814) hdman válasza zolikaDB (#41813) üzenetére


hdman
őstag

Kutya ül!!

Sopron city :)

(#41815) 7Sony7 válasza Markizmark (#41812) üzenetére


7Sony7
addikt

Ezt nem értem én is. Olyat már hallottam, hogy lötyög, de, hogy mitől tud szorulni?

-

(#41816) gban válasza 7Sony7 (#41815) üzenetére


gban
Közösségépítő

Ami forogni tud, az szorulni is tud, bármitől, ami a tengelyre kerül de nem odavaló.
Pl. ráégett kosz, stb.
Mint a ventik a pc-kben.
Ott is vagy kikopik a forgórész, akkor zajos lesz, vagy bekoszolódik, és beleég a kosz, ekkor szorul, nem forog.

Postázást nem vállalok.

(#41817) adorjant válasza johnny82 (#41796) üzenetére


adorjant
senior tag

Mert nagyon hamar elhasználódik. Az astrában különösen észrevehető,a zafiránál kevésbé,de legközelebb abban is cserélem.
Végül castrol edge 5w-30 lett a befutó,teljes áron nem lett volna olcsó móka,legalábbis a dexos2höz képest :)

[ Szerkesztve ]

(#41818) haddent


haddent
addikt

Vezettem ma (megint) egy dízel berlngót, ugyanaz a tapasztalat mint eddig minden dízellel amiben ültem. Hát mit mondjak, az ülések korrektek, én azt mondanám kényelmesek (de én a H alap üléseire azt mondom hogy kényelmesebb). Oldaltartásuk nulla, zéró semmi tehát még sofőrként is egy kicsit fickósabb kanyarban motoros trükköt dobok be (repülök és csk a kormányt fogom :DDD ). Húzni húz, menni megy, alapból van nyomaték.
Jó, hogy alapjáraton van nyomaték, de borzalmas, hogy egy kövér gáz az úgy néz ki, hogy 1500-2000 -ről indul, 3000 -nél vége onnantól fuldoklik 4000 fölött szerintem lassul 5000 -nél kész vége temetés. Baromira hiányzik az a linearitás és az a szép felpörgés. Ezért biztos nem cserélném be az alsó nyomatékot :N
Van valami rémisztően elborzasztó pocsék leírhatatlan érzés egyébként. Nem tudom, hogy ez francia-szitrojen agyrém, turbo dízel kellék (mert hogy ne öljem meg ezt meg azt nem tudom tényleg feltételezés), vagy mi, de a gázpedál konkrétan ki van simítva. Úgy értem, hogy itt a játékosság az nulla. A szó legszorosabb értelmében teljesen benyomom a pedált teljesen felengedem és ezt sokszor kb 1 ilyen / másodperc és SEMMI nem történik egyenletesen megy az autó semmi nem változik. Kiintegrálja az egészet, kisimítja, nehogymár legyen egy rántás amikor kéne. Elképesztően gusztustalan. Ugyanakkor hihetetlen kényelmes a hétköznapokra ezt bevallom, de ezzel aztán egy kis huncutkodás az szánt szándékkal se :DDD
A másik a váltó, szokásos retek francia lötyögés számomra rémisztő :DDD 15ezer km után lazább mint az F astra 130 ezer meg 15 év után. Gyors váltást azt nem hogy nem szereti, nem veszi be. Amit a H -val simán nyomok, F -fel is akár, az itt úgy néz ki, hogy beveszi, eltelik egy másodperc, ránt egy akkorát hogy azt hiszi az ember valaki belejött hátulról, majd elindul az előbb kitárgyalt "kisimított gyorsulással" :W

Merem remélni, hogy a jövő autói nem ilyenek lesznek, mert ez egy förmedvény, ebből minden bugi kiveszett már, én elhiszem, hogy a 40 kilós kishölgyeknek és a napi 12 órát vezető szállítóknak ez kényelmes és szükséges valamint környezetkímélő, de ez akkor is röviden tömören szar.

(#41819) 7Sony7 válasza haddent (#41818) üzenetére


7Sony7
addikt

Nem minden dízel ilyen szutyok. Az,hogy az 1. másodpercben nem történik semmi,az a turbo miatt van, kis fordulaton kell ennyi idő,hogy reagáljon. Viszont az astrát pont ma próbálgattam. 2500-4500 ig egyenletes, utána már érzik,hogy kívánja a váltást,de simán kiforogja az 5000-et.

-

(#41820) haddent válasza 7Sony7 (#41819) üzenetére


haddent
addikt

Hát ez is kiforgatta de minek... 4000 után halál. De örülök, hogy csak ez ilyen rotty akkor :K
Ez a késés még a turbon felül van, hidd el. Ez ilyen akkor

(#41821) 7Sony7 válasza gban (#41816) üzenetére


7Sony7
addikt

Igen, ezt értem,de pont ilyenkor szokott az lenni,hogy kikoptatja,és elkezd lötyögni.Vagy ez még ezután fog kikopni?

Na, de van fejlemény: Ma bambultam,nézegettem a motorteret, ott volt cimbi is, mondom neki, hogy nem nyom szerintem a turbo. Lekaptam a nyomócsövet,hát érzésre is kevés amit nyom, gázadásra is. Viszont így sem füstöl,pedig elvileg kéne. :F
Húzgáljuk a gázt,(bambán nézve,hogy mi van ilyenkor), egyszer mondja koma: mostmár nyom! És tényleg! Érezhető volt különbség! Visszarakva a csövet, gázadáskor rendesen látszik,hogy dagad a nyomástól.
Hozzá kell tennem, hogy eddig a motor szívása szívta összefele,most meg dagad.
Próbaút: 0-100ig csak 1mp et javult,(15mp), viszont a 60-100 az 16 helyett 12mp :Y lett!
Ez mitől lehet?

Haddent: Akkor az szutyok. :)

[ Szerkesztve ]

-

(#41822) gerisz23


gerisz23
őstag

Sziasztok!vettem egy corsát osztrákból,a agyári rádió helyett vszleg lesz bele hamar egy másik,keretet honnan lehet hozzá szerezni olcsón?Jah 2003-as C-s corsamég most nézik át műszakira meg intézik a paírokat.hasonlót sem találtam itthon ...67000-km van bent,és megvannak a régi műszakis papírjai is:)

Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB

(#41823) gban válasza gerisz23 (#41822) üzenetére


gban
Közösségépítő

Mennyi volt, hogy találtad?
Persze csak ha nem túl indiszkrét a kérdés.

Postázást nem vállalok.

(#41824) Markizmark válasza haddent (#41818) üzenetére


Markizmark
addikt

1500-2000 -ről indul, 3000 -nél vége onnantól fuldoklik 4000 fölött szerintem lassul 5000 -nél kész vége temetés

Miért kell 4000 fölé pörgetni egy dízelt? :W Azért van neki alul a nyomatéka, hogy ne felül keresd. :D Minden kéne egyszerre? :D
1500-tól 3000-ig húz, aztán váltasz, ennyi. :D

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#41825) w333 válasza Markizmark (#41824) üzenetére


w333
félisten

+1 ! én így nyírtam ki a Pug 406 autómat :( pedig a 2.0HDi motorok legendásan jók ... ekkor jöttem rá hogy egyáltalán nem való nekem a diesel autó :DDD

Ezért is vettem meg az 520i -t jó kis soros 6 henger 24 szelep az igazi nyers erő ... zabál mint a disznó, de ugye a lovakat etetni kell :))

Különben meglepő de a Vectra C20NE is van olyan hosszú a váltója mint a bmw -nek, meglepődtem kicsit mikor kettesben 6000 -s fordulaton 100km/h ;] viszont ennek a hosszú váltónak van egy rossz tulajdonsága is, mégpedig városban nagyon ritkán szinte lehetetlen 4 -s fokozatban közlekedni (kéri vissza a 3-t) :D

Ma néztem 5 -s fokozatban 1500 -s fordulaton (90-100km/h) takarékosan :K

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#41826) F_Gergely


F_Gergely
őstag

tegnap hoztam haza a verdát a szerelőtől, sajnos csak egy rész volt ahol szabályosan ki tudtam huzatni 100-ig, szóval 4-esben 60-ról 100ig 9 másodperc.
Kipróbáltam úgyis hogy tempomattal mentem 60-al és úgy nyomtam rá a gázt így kb 10 másodperc de ha lábbal tartom a 60-at és úgy nyomom a gázt akkor 9 másodperc.
Szerintem ez még nem olyan gáz idő nem? Végül is 15 éves szegényke, de elég szépen gyorsult szóval maga az élmény megvolt.

(#41827) deicide válasza w333 (#41825) üzenetére


deicide
veterán

Nem feltétlen rossz a 4-es, csak 100 körül kell utazni városban. ;]
Bár én sem nagyon kapcsolok feljebb 3-nál pl Fehérváron, hadd hallják, hogy jövök. :)
Nagyjából hasonló áttételezésű lehet a váltónk, nálam is olyan 110 körül fogy el a 2-es.

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#41828) gerisz23 válasza gban (#41823) üzenetére


gerisz23
őstag

Használtautó.hu-n,680-ból alkudtam picit,de még műszaki meg a ppapírok,sztem úgy 800 körül lesz a vége.Ithhonit még csak hasonlót sem találtam a közelemben,nomeg megvoltak az előző műszaki papírjai,azokon meg felvan tüntetve a Km:)Futómű miatt mképp kintről behozott gépet akartam,az itthoni utak hamar "rendbe" teszik a gépeket...:/

Asus B560M-K,Intel Core i3 10100F,Pure Power 10 400W,Corsair 2*4GB,Rx 570 4 GB

(#41829) AMD Power válasza Markizmark (#41824) üzenetére


AMD Power
titán

Ezt mondjuk én sem igazén értem. Nekem is volt dízel. Én mondjuk szerettem. Mondjuk első autó volt igy nagy nyomot hagyott bennem. De 3500 fölé is max csak autópályán volt a fordulat.

deicide Nah jó... de a te géped Más! :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41830) haddent válasza Markizmark (#41824) üzenetére


haddent
addikt

Direkt, hamár megszámozták 7000 -ig !!! a fordulatot akkor biztos kipörgi, nem? :F Én azt hittem ;]
1500 -tól ez max úgy húz ha ugyanúgy nyomod neki rendesen nem csak finomkodva. 2000-3000 valóban jó, de

AMD Power első gép amit "vezettem" az itt is egy Renault dízel volt, jó öreg, turbo nélkül. Az bennem is jó mély nyomokat hagyott, pl szilikózist a tüdőmben :DDD De az valahogy szerethető volt.
Mindegy, a lényeg, hogy minden szokható, a modern turbo dízel meg messze sokkal ezerszer kényelmesebb városban meg mindenhol mint egy benzin, 1-2óra után sokkal kényelmesebb már, komolyan mondom. De akkor se kell, hogy ne lehessen pörgetni, az pótolhatatlan :N

Jó igen tudom, nem fair az összehasonlítás, meg ülnék bele egy 6 hengeres bmw/audi dízelbe stb.. Nyilván, az azért jöhetne :DDD ...az első kereskedésig ahol becserélem benzinre :P

deicide azért ez beteg :DDD Mennyi lehet a vége? 300 -at megy nem?

[ Szerkesztve ]

(#41831) AMD Power válasza haddent (#41830) üzenetére


AMD Power
titán

Nekem is Renault volt , Clio I 1.9D. Sima szívó. Jó is volt. Szerettem. Tesómnak Toledo II 1.9TDi Magnus Plus 150Le/300Nm. Az mondjuk bitang egy dög. De ettől függetlenül nálam a benzines a nyerő. Az OPC 270km/h a vége ha jól tudom hivatalosan.

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41832) haddent válasza AMD Power (#41831) üzenetére


haddent
addikt

Hát szerintem az csak elektronikai tiltás lesz, nem?

(#41833) deicide válasza haddent (#41830) üzenetére


deicide
veterán

250-nél tilt az elektronika, de ott még csak 4500-at forog, tiltás nélkül olyan 280 körül lehet a vége. ;]

Live fast - On high - Repentless - Let it ride

(#41834) haddent válasza deicide (#41833) üzenetére


haddent
addikt

Na még egy kis csipsssztuning meg egy jó nagy szpojler aztán lehet felszállásra felkészülni :C

(#41835) AMD Power válasza haddent (#41832) üzenetére


AMD Power
titán

250 km/h felett, 14 millió alatt - az autópiac elérhetőbb száguldógépei

(I)Az Astra OPC mutatja fel listánk legkedvezőbb ár/lóerő arányát. A kétliteres turbómotor 280 lóerős teljesítményét ugyanis már 8,4 millió forinttól elérhetővé teszi az Opel, kedvező árazását pedig egészen kínálatának csúcsmodelljéig folytatja. A frissítés során 330 lóerősre erősödő Insignia OPC 12,3 milliós árába a 2,8 literes turbómotor mellé még összkerékhajtás is került – és felsorolásunk legolcsóbban elérhető hathengeres motorját üdvözölhetjük benne.(/I)

:F

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41836) Spancer RE


Spancer RE
aktív tag

Sziasztok!

Van egy 1.6-os G Astrám és az első féktárcsák már nagyon vállasak, tavaly olajcserénél mondta is a szerelő, hogy lassan csere érett.
Mit ajánlotok, mit vegyek? pl gyári szett Cromax-nál? Vagy megfelelő a Roadhouse is 10e-el olcsóbban?
Ez a készlet dolog egy tengelyre a 2 tárcsa + összes betét, vagy csak egy tárcsa + arra a betétek?
Vagy vegyek a sokféle tárcsa és betét közül valamit?
(nem ragaszkodom a Cromaxhoz, csak most innen egyszerűbb volt linkelni :) )

[ Szerkesztve ]

(#41837) F_Zolee


F_Zolee
veterán

Van jelentősége, hogy a gyertya egy vagy két pólusú? Mondjuk azt se tudom most milyen van benne. :D 25k km-t ment eddig a jelenlegi szett.
Majd ha cserélek akkor legalább képbe legyek. :)

(#41838) diablo1984 válasza F_Zolee (#41837) üzenetére


diablo1984
veterán

én úgy hallottam, hogy a gázos autókban jobb a több pólusú gyertya, de hogy sima benzinben mivel tud többet, az jó kérdés!

(#41839) F_Zolee válasza diablo1984 (#41838) üzenetére


F_Zolee
veterán

Értem, szerintem egy pólusú lehet benne. Gondolom nem akkora baj ha nem GM-st vesz bele az ember.
NGK-t néztem ki.

(#41840) diablo1984 válasza F_Zolee (#41839) üzenetére


diablo1984
veterán

NGK tökéletes bele, AMD Power is megmondhatja, én is csak ajánlani tudom! :K

(#41841) w333 válasza deicide (#41827) üzenetére


w333
félisten

Akkor szépen húzatod te is ... :D

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#41842) haddent válasza diablo1984 (#41838) üzenetére


haddent
addikt

Semmivel. Sőt NGK saját vidije alapján még rosszabb is lehet könnyen. Logikus, ívet csak egy irányba (legrövidebb) tud húzni. Élettartam növelésre jó a több polusú semmi másra. De nem egy anyagi tragédia 4db gyertya főleg ha nem a legdrágábbat veszi az ember szerintem felesleges, főleg hogy biztos drágább is a több pólusú.
Ahogy a vidiben mondták is a végén, a legjobb "tuninggyertya" az egypólusú de valami speciális fémből, márkás gyártótól :K

(#41843) w333 válasza Spancer RE (#41836) üzenetére


w333
félisten

Ferodo tárcsát vennék Ferodo fékpofákkal a lehető legjobb választás :K

Tárcsa 21400 Ft + fékpofa 10690 Ft, gyáritól olcsóbb (viszont sokkal jobb is) :D

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

(#41844) gban válasza w333 (#41843) üzenetére


gban
Közösségépítő

A fent linkelt listában jóval olcsóbb a clubtag ár.

Postázást nem vállalok.

(#41845) Markizmark válasza F_Zolee (#41837) üzenetére


Markizmark
addikt

Hallottam olyan legendát, hogy rotoros elosztóshoz egy pólusú kell, elektronikushoz pedig 2. Hogy mi az alapja (és hogy van-e) azt nem tudom, nekem az X14NZ-ben 2 pólusú NGK van, szerintem jó.

Mérnökök nélkül a tudomány csak filozófia.

(#41846) Spancer RE válasza w333 (#41843) üzenetére


Spancer RE
aktív tag

Klubtagként "csak" 15 926 Ft a 2db Ferodo tárcsa, így egy kicsit barátságosabb. :)
Egyébként ez miben tér el a gyáritól?

+ fékolajból mennyit kér az autó? Abból is Ferodo legyen?

(#41847) Petyyyyy


Petyyyyy
addikt

Na jó, ha már itt tartunk: G Astra dízelhez (bár gondolom minden motorra igaz) a gyári helyett MAN gyártmányú légszűrőt ajánlott a szerelő, mert az sokkal jobb minőségű.

Szemed az úton, pedál a padlón || Whatever, Im the star

(#41848) zolikaDB válasza Petyyyyy (#41847) üzenetére


zolikaDB
veterán

En varosban hasznalom, de egy ev utan alig latszott valami az 1500 forintos valamilyen markaju szuron... Ami nem Mann.

(#41849) AMD Power válasza diablo1984 (#41840) üzenetére


AMD Power
titán

Ez pontosan így van.... :K

Eladó Samsung Watch Active 2. https://hardverapro.hu/apro/elado_mukodokepes_samsung_watch_active_2_40mm_okos/friss.html

(#41850) w333 válasza gban (#41844) üzenetére


w333
félisten

Tényleg ... hogy miért nem a klubtag árat linkeltem azt én sem tudom :B

Pedig én is klubtag vagyok ! :))

(#41846) Spancer RE

Fékolajat minek? azt szvsz. nem kell mindig cserélni :N

Csak azért mondom mert aztán az egész rendszert kilevegőztetni egy rémálom !

Egyébként ez miben tér el a gyáritól?

Ferodo ? a világon a legjobb, és csak ezzel foglalkoznak :K

A gyári nem tudom hogy milyen minőségű, de a Ferodotól biztosan rosszabb !

[ Szerkesztve ]

iPhone 13 Pro Max & iPhone SE

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.