Hirdetés
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- DeFranco: Tanuljunk angolul játékosan! - Duolingo
- Algieba: Algieba mint kreatív tornádó
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Mentett Pentium 1 alaplapok
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Declare
őstag
válasz
haddent #41345 üzenetére
Ezt egyszer mar ezt kitargyaltuk....nem tehetsz be ledet nem ledes fenyszoroba....az össze vissza vert 3600 lumennel mindenkit megvakitaszt, Te meg nem latsz, ezt mind elerheted egyszerre
(#41346) vebbful söt....egy sima xenon ha rendeled a kocsihoz 2-300k, pont a speci cuccok miatt. Egy LED meg 600k-1M ha rendeled....ugyan csak nem veletlen....persze ebayre felkerül, mert nyilvan hazilag 10-20k Huf bol ugyanez megoldhato
-
haddent
addikt
válasz
Declare #41343 üzenetére
Na ugye..
H7 Led mi a véleményetek? 50$, 13 ezer Forint. Nem kevés, de nem is annyira sok, hogy egyszer ne reszkírozza meg az ember, ha jónak tűnik (aztán soha többet semmit ha szar). Led, 2500 lumen, ami tulajdonképp már xenon erejű, nincs nagyfesz gyújtótrafó, élettartam örökélet + 2 év, nincs hűtőventi mert az a kis vas szoknya hűti elvileg.
Elvben gyönyörű, gyakorlatban?3600LUMEN az konkrétan xenon összepisiltető
De kiváncsi lennék a vetített képre.. ha jó akkor verhetetlen. És nincs xenon nem kell automata szintező rendőrbá
-
Markizmark
addikt
válasz
Declare #41343 üzenetére
Ilyen pattogást, lángolást, szikrázást sikerült produkálnunk sima szívó 1.9D Peugeot kisbusszal is, 1998-as.
Egyszer felkapta az olajat, nem lehetett leállítani és pörgött mint az állat. Negyedikben fullasztottam le.
Televerte a kipufogót és a szívó sort is olajjal. Szétszedtük, generáloztuk, majd mikor először mentem vele, pont este volt, nyáron.
Ha nyomtam a gázt, akkor semmi nem látszódott, de amikor motorféken volt, akkor a felforrósodott olajsár a kipuffban oxigénhez jutott a motoron keresztül és jöttek a szikrák lángok, amíg ki nem égett belőle a retek.
Direkt végigmentem így kétszer a városon este, had lássanak ilyet is. -
Declare
őstag
válasz
haddent #41341 üzenetére
Ez nem a xenon hibaja, ha nem xenon lenne se fernek hozza, mert kicsi a motorter....
dizel es a turbo ennyivel több helyet foglal ezek szerint....na most irhatod, hogy ugye......
(#41342) vebbful Van hütö, az majd lefujja
Nekem multkor allo helyzetben fejezte be otthon a regeneralast, fujt a kocsi, mint egy sarkany, pattogott a kipufogo es jött az egett szag
nagyon kemyeny, olyan volt igy alapjaraton kivülröl, mintha valami brutal sok 100 lovas motor lenne
-
haddent
addikt
Szerintem egy STP benzin és egy STP injektor egyszerre nyugodtan belemehet, meg alapból valami jó 100-as adalékos benzin + a magas fordulat, valaminek csak kell történnie nem?
Declare tudom vicc volt, bár az nagyon gáz, hogy a xenonon kívül se férsz semmihez oda. Sok nyűgöt kell tűrni azért a kék fényért
-
-
Declare
őstag
válasz
Markizmark #41329 üzenetére
Ahoz hogy pucolja nem kell 150 el menni
a fordulat a lenyeg, alapjaraton is pörgetheti....en is ha beindul a dpf regeneracio 2-3. sebessegben szoktam, normal közuti viszonyok között 3-3500 on tartani a fordulatot....sajna ez olyankor jol hazavagja az atlagfogyit a 14-16 l/100 al
-
válasz
haddent #41335 üzenetére
Köszi szépen mindenkinek a válaszokat. Az biztos, hogy nagyon el van lustulva, mert vezettem egy másik, ugyanilyen gépet és sokkal jobban ment, mint az enyém. Amellett, hogy szinte csak városban volt használva nagyon alacsony fordulaton nagyon sokat állt garázsban az autó. Azóta olajcsere, vezérműszíj csere, szelepfedél tömítés csere, ilyesmik voltak és az elmúlt pár évben minden nyáron megtettem vele egy balatont oda vissza, 120-130km/h-s utazóval, utána jobb is volt pár napig, de aztán megint sokat állt és megint ellustult. Én most azokat a cuccokat szeretném kitisztítani belőle amik már évek óta le vannak rakódva, 120-130km/h-s utazó 5ödikben hosszú távon nem volt megoldás, de 4edikben 120-130km/h körül már tényleg nincs baráti hangja, azt se szeretném, ha rosszat tennék egy ilyen gyári állapotú motornak
-
Declare
őstag
válasz
haddent #41326 üzenetére
Ez nem függ össze a xenonnal. Ha parking fenyt kapcsolsz a föfenyszoron kivül minden vilagit. DRL nek az az ertelme, hogy csak elöl vilagit ket oldalon a led. Ha parkingba kapcsolog belül is, hatul is minden vilagit. Ezert kellene az a chipp, ha az tenyleg megcsinalja, hogy csak a ket elsö helyzetjelzö egne
Mondjuk a baj, hogy en szerelö nelkül azt sem tudom cserelni.....
hogy ez a xenon miatt es/vagy a nagyobb meretü motor miatt van, nem tudom, de abszolut nem ferek hozza
-
-
haddent
addikt
válasz
dave93 #41327 üzenetére
Ha 4. ben viszi a 130 -at akko nagy baj nem lehet
Én a helyedben (ha biztos vagy a dolgodban, vezérlés és társai minden okés és rendben mostmár) akkor jól bemelegíteném (biztos ami biztos, még a pályán is mennék egy 10 percet 100-110 -el ötösben), majd visszanégyes aztán nyomnám neki ami a csövön kifér telibe, szó szerint tiltásig. Ha véletlen négyesben túl rakoncátlan lenne és várni kéne a csekket akkor értelemszerűen hármasban.
Majd amikor tudod, hogy megállsz, akkor az utolsó 10-20 km -et ötösben megint lötyögve 100 -al, és még járatnám kicsit utánna a motort.Ha ennyire ismered az ellustult előéletét, lehet, hogy végigmennék így, bár lehet, hogy kicsit süket lesze mire hazértek
Hát lehet, hogy vebbful -nak van igaza és elég a 4000, de ha minden rendben van akkor nem szabad, hogy baja legyen egy kis tiltás (közeli) járatástól szvsz.
Valamikor nekem is el kell vinnem a régi 8szelepes 1.6 F -et, mert mutter az nem hajtja meg
-
AMD Power
titán
Nem nagy az tény. Én a ringen ugyan ezt eljátszottam. Csak én 177cm vagyok. Én saját magam mögött jól elfértem. De ettől függetlenül kívülről valóban nagyobb mint belül. Ezért is nyert nálunk a Zafira Tour.
horvathkrisz Az első ,hogy ez valóban egy Opel topic. A másik meg az ,hogy nem szeretem mint márkát. Nálam az Audi van az élen ilyen prémium szegmensben.
-
#92891904
törölt tag
válasz
horvathkrisz #41295 üzenetére
-
mephi666
nagyúr
válasz
Markizmark #41329 üzenetére
sógornővel volt hogy mentünk még 1-2 éve, amikor ő vezetett és utas voltam... főúton gyorsultunk 90es utazósebességig, de 4es után elnézte a fokozatot.... haladtunk már vagy fél km-t, mire szóltam neki, hogy "hányasban van a gép? nem fura a hangja?"
nem találta furának a hangját, csekkolta a váltót, aztán rájött, hogy 3ba rakta
-
Markizmark
addikt
válasz
dave93 #41327 üzenetére
Ha ötödikben mész 140-el mutató szerint akkor pörög 4000-et. Szerintem tartósan ez is elég a tisztuláshoz.
Negyedikben asszem óra szerint 90-nél pörög 3000-et, ötödikben óra szerint 100-nál 3000-et.
Én negyedikben nem mennék 130-al, elvileg nem lesz baja az 5000-es fordulattól, sőt 6000-től se, de ott már bőven lenne hangja és nyelné is a benzint rendesen.Szóval ha óra szerint 140-el, ötödikben mész tartósan ilyen távra az bőven jó lesz neki.
-
mephi666
nagyúr
-
Sziasztok!
A friss olajcsere (5W-40) és az új szűrők után most családi kiruccanásra megyünk az autóval (1994-es 1.4-es, 60 lovas F Astra, valós 30.000km, igencsak ellustult motorral, hiszen szinte csak városban volt használva alacsony fordulaton), így kb 150km-t kell oda majd pár nap múlva ugyanennyit vissza autópályán mennem az autóval, így szintén a topicban kapott korábbi tanácsokat megfogadva megragadnám az alkalmat és kikormolnám az autót.
Korábban azt a javaslatot kaptam, hogy mivel 5200rpm -en van a max erő leadás, ezért 4000-5000 közötti fordulatszámmal nyomjam neki tartósan kb 20km-t aztán pár km-t menjek 5ödikben, hogy visszahűtsem.
Na most az a helyzet, hogy nincs fordulatszámmérő az autóban ezért kérdezném, hogyha 4edikben 130km/h-val vagy 3adikban 80km/h-val ha megyek az kb megfelel ennek a 4-5ezer közötti fordulatszámnak vagy mi lenne javasolt? Inkább 100 és 140km/h közötti sebességgel mennék, mégis csak pályán vagyunk, kérdésem az, hogy akkor 4edikben mennyivel menjek óra szerint?Köszönöm
-
haddent
addikt
válasz
Declare #41325 üzenetére
Hát annyi baj legyen, nem xenonos vagyok, hogy 30 ezer egy égő, megoldom a hatodából a legmárkásabbat is
Viccet félretéve, igen, nem lenne rossz az a cucc. Pl hőmérséklet stb. Nem tudom, majd egyszer. Ha Te kipróbáltad
Hát a bal oldali (vezetőfelöli) az hozzáférhető, a túl oldalon a légszűrő dobozának megalkotóját szídtem rendesen mert nem fért be a kezem, pedig nincsenek hurka ujjaim -
Declare
őstag
-
Declare
őstag
válasz
horvathkrisz #41320 üzenetére
Miert is?
-
haddent
addikt
válasz
horvathkrisz #41322 üzenetére
KurváranemRá van írva, hogy off-road termék. 6700K az már ilyen szemégetős kék-fehér. Afffeenébe hogy csak ez volt nekik raktáron Osram-ból
De röviden akkor vázolom a tortúrát amit végigjártam: vannak ugye ezek a "2 csík" DRL -ek. Na azt te H astrára sehova nem teszed fel mert nincs olyan hely egyszerűen, nem lehet bezsúfolni. Van az, amit a ködlámpa helyére teszel, az 20 ezer Forint amit CSAK ködlámpa, magyarul nem kapcsol be automatán, neked kell kézzel. 70 ezer Forint ami már kombinált, indexxel is együttműködik stb... de mondom 70 ezer.. elment ezeknek a maradék eszük is. Illetve 50 ezer a Hella ami a ködlámpa pici "rácsával" együtt van. Na jó hogyne...
50 ezer Forintért teljes szett (bal+jobb) tuning lámpatestet veszek, projektorosat, beépített DRL -el.. Nem vicc, keressetek rá, 50 -től indul, 70-ből már nagyon is szép van.. vicc...
Úgyhogy maradt ez, 3 ezer Forintért 3 év garival -
haddent
addikt
Hát nem gondoltam volna, hogy ez lesz belőle
Simán csak beírtam, hogy a kombihoz szvsz. nem való egy sportkupé felnije, ebből jött a kombi nem kombi vita
Na legyen egy kicsit ideillőbb téma is: rengetegszer említettem, hogy az egyszerűségre bukom nagyon.
Nappali menetfény helyett lett egy Osram 6700K -ás helyzetjelző amit ezentúl DRL -nek használok (még jobban). H faceliftre aki nekem talál annyi helyet, hogy a "csík" DRL felférjen azt meghívom egy másik DRL -reNem baj, így egyszerűbb is.
Illetve hátul a "kevesebb több", azaz pá-pá Opel jel és Astra felirat
Kicsit fostam, hogy az opel jel nem csak ragasztva van, hanem pöcök is akad a fémbe, és akkor a lyukat hogy tömöm be hogy festem le ajjajajajaj de nem, ragasztva van csakKövetkező projekt a hátsó lökös karc javítás. Már így vettem, feltöltöttem ragasztóval síkbacsiszoltam érezni már nem lehet (elég mély volt....), de festeni nem tudom hogy lehetne szépen
-
Declare
őstag
Izlesek es pofonok
Ezert szep az elet, Ti megvehetitek a kombitokat, nekem, viszont nem kell buszoznom egy 8 meteres autoval, ami tehetetlenebbül viselkedik, többet fogyaszt es nehezebb vele parkolni....viszont az arányok alapjan mindig lesz keznel egy kombifan, aki elhozza nekem a mosogepet
(#41305) tresh : na ezt adom, hogy jol nez ki
fel kell vennem a listamra ellenpeldakent, ha fikazom a kombikat legközelebb
-
tresh
veterán
válasz
mephi666 #41313 üzenetére
De utána nekem adod
Mert akkor nem reszelgetem az 1.9 tdi-t
Amúgy anno egy srác csinált hullaszállítót a kadettből
lehegesztettük neki suliba a két hátsó ajtót aztán tedihengerrel átfestette matt feketére
Nagyon paraszt volt
(#41314) trassher: jaja nálunk is az lesz hogy a b5 már örök darab marad, majd a mellé ha minden jól megy jön valami kombi
-
mephi666
nagyúr
hahh, de peugeot != opel
házilag mondjuk lehet összerakni sportcombicoupe-t: betenni egy c20let-et egy f caravan kasztniba, átdobni gsi-ből az üléseket, vágni rá napfénytetőt, gsi motorháztetőt, hűtődíszrácsot rá, hátsó ajtókat behegeszteni, fényezni, aztán kijönne egy igazán szép jószág... ha elvisszük hétvégén lottón a kb 5milliárdot, esküszöm összerakatok neked egy ilyet, hogy gyönyörködhess benne minden nap
-
tresh
veterán
Na de valami szép is legyen
(#41311) trassher: b5 öm van nekem is pont ilyen csak fekete és nem kombi és nem rs4
(bánom is hogy nem kombi
)
-
haddent
addikt
válasz
AMD Power #41288 üzenetére
Mindenkit csak leugat ilyen stílusban, nem csak téged
Declare ezt akartam még mondani pontosan. Szép a kombi, tud nagyon szép lenni, de az egy szükségmegoldás. Nem az a zászlóshajó, hogy úgy mondjam, nem arra szabják a dizájnt eredetileg.
tresh na ez nem tudom mi, de ennél ocsmányabb lényt rég láttam
horvathkrisz irodában kérdezted meg, az itt a baj
Néhány kombi úgy néz ki mint egy hosszú hatchback, ettől lehet, hogy sportosabb, mint a szedán/limó, de hát nem tudom... Tényleg semmi baj vele és némelyik gyönyörű, de nem az "az igazi"
-
mephi666
nagyúr
válasz
Declare #41304 üzenetére
"....nem veletlen, hogy nincs kombi cupe"
ezt a rést még nem fedték le az opelnél, írj nekik egy levelet, aztán lesz
ha nagykocsi, akkor nálunk a honda fr-v lenne ideális választás... 6személy+csomagok elférnek szépen... lehajtott ülésekkel meg akár áruszállítónak is jó lenne
41307: lol
-
Declare
őstag
válasz
horvathkrisz #41301 üzenetére
Az hogy ez egy opel forum es van egy altalanositott velemeny, hogy az összes bmw-s, audi-s egy paraszt
(en nem osztom, no offense
)
Rakj melle egy 3 as limuzin kepet....nekem nem szep....de mivel összeraktam mar, hogy Neked akkor egy 318d touring van igy tovabbra is hozzateszem, nem fikazas, csak nem tetszik
Ha a szivedre teszed a kezed, akkor a kombi tetszik jobban (mert szebb, arányosabb), vagy a kombi tetszik jobban, mert befer a szekreny?
mert szerintem minden kombi fanra az utobbi igaz. Ha csak designt nezi az ember, nehogy mar valakinek egy kombi tetszen
....nem veletlen, hogy nincs kombi cupe
-
tresh
veterán
válasz
AMD Power #41300 üzenetére
Az insignia egy remek két emberes autó+1 kis gyerek ... botrányosan kicsi autó beltérre. Pont a ringen próbálgattam ahogy nekem kényelmes úgy állítottam az ülést (190cm vagyok kb).Majd utána alig bírtam bepréselni magamat hátra, plusz a fejemet is el kellett hajtanom hogy ne verjem be amikor ülök..kb annyi hely volt mint az a4.be hátul sőt... Elől tényleg kényelmes faja de egy kb hozzám hasonló embernek 20km-t se kívánnék a hátsó ülésen utazva. Példának okáért a c vectra kombiba táncolni lehet.
-
F_Gergely
őstag
Ebben a szinben mondjuk elég ocsmány de kombiiii és opel
Új hozzászólás Aktív témák
- ÁRGARANCIA!Épített KomPhone Ryzen 5 7600X 16/32/64GB RAM RX 7700XT 12GB GAMER PC termékbeszámítással
- Okosóra felvásárlás!! Samsung Galaxy Watch 6, Samsung Galaxy Watch 7, Samsung Galaxy Watch Ultra
- Apple iPhone 11 / 64 GB / 85% akkumulátor / 12 Hó Garancia
- GENIUS vezetéknélküli, rózsaszín csajos egér
- Eredeti, új Lenovo 330W töltők - ADL330SDC3A
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest