Opel topik
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [sziku69:] Fűzzük össze a szavakat :)
- [Re:] [Sub-ZeRo:] Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [bitpork:] 2024 phautós tali ?
- [Re:] [Parci:] Milyen mosógépet vegyek?
- [Re:] [wapee:] Eltávozott a kis angyalom
- [Re:] Olcsó USB WiFi AC adapter
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
GAMEPOD.hu témák
Téma összefoglaló
Hozzászólások
![](http://cdn.rios.hu/dl/faces/m26.gif)
Szada85
aktív tag
Szerintem ez nem -csak- az autóiparra jellemzö, egyszerüen az emberiség intelligenciája/hozzáállása/gondokodásmódja miatt az "egész" szolgáltató szektor olyan mélyrepülésbe kezd átmenni, holott ugye pont "abból élnének", hogy az ember ott van, és "fogyaszt"...
Csak pár személyes élmény offos területröl:
- Már több étteremben tapasztaltuk meg, hogy asztalt pikkpakk kapunk (az étterem közepén, tehát nem egy láthatatlan sarokban eldugva), majd utána 15-20 percig a kutya nem jön oda, hiába mászkál el mellettünk ezidö alatt 3-4 különbözö pincér is, a böven utánunk érkezö 8-10 fös társaságot meg körbeugrálták azonnal. (konkrét példa a VakVarjú Kopaszi-gát).
Volt hely, ahol inkább felálltunk és eljöttünk, mert még kézzel jelezve sem sikerült észrevenniük, olyan helyen pedig nem kívánjuk akkor a pénzünket otthagyni.
- Pár hete bementem itt a közeli plázában egy óra/ékszeres boltba (O+A, Tag, Longines, svájci vonal, bár a márkák nem fontosak, egy Casio, vagy Swatch boltban is "elvárható" lenne, hogy vevöként emberszámba vesznek talán), 2 eladó a pultban, harmadik épp ügyféllel volt, a két pultban álló a köszönést se viszonozta, majd gyorsan beslisszoltak a hátsó helyiségbe, és ott cseverésztek kedélyesen tovább. Elsönek elfogadtam, biztos valamit meg kell nézzenek hátul, addig megnézem a kínálatot, de olyan negyed óra után sem kívánkoztak elökerülni, míg a harmadik lányka többször is rámnézett, ergó láthatta, hogy nem a müködö klíma miatt mentem be hüsölni, de Ö sem szólt nekik, hogy "ügyfél" van, azt pedig azért nem nyelem le, hogy majd én könyörögjek bármelyiküknek is, hogy méltóztassanak szóba állni, mert lehet, hogy otthagynék valamekkora összeget is...
Így onnan is kénytelen-kelletlen kifordultam.