- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- sziku69: Szólánc.
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Szevam: Mennyire tipik Z-gen viselkedés? Tipizálható-e egyáltalán?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- sh4d0w: Árnyékos sarok
-
LOGOUT
Opel topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
blac
tag
Sziasztok!
Astra H az autóm bezárta a kulcsot a csomagtartóba, nem működik egy ideje a csomagtartó világítás, nem érzékelte a nyitást.
A hátsó ajtó nyitásérzékelője a zárban van? mert nem találtam máshol semmit. -
Kolty
aktív tag
Üdvözlök mindenkit.
Opel "tudósok" véleményére lennék kíváncsi.
Eltérőek lehetnek-e, eltérőek-e a C corsák hátsó tengelycsonkjai?
2002.es évjáratú 1.4.es 16V. corsánkon meg van sérülve az egyik tengelycsonk menete.
Ezt szeretném cserélni.
Mégpedig úgy, hogy megveszek egy komplett hátsó futóművet, mert szeretnék építeni egy strapálható kullót is.
Így a sérült tengelycsonk menne a kullóra, a jó pedig az autóra.
Szóval ugyanolyan futóművet kellene vennem mint ami a corsánkban van.
Köszönöm. -
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #100437 üzenetére
Ja, jogos, toyotánál is megvannak a hibás kontruckiók is akár.
-
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #100424 üzenetére
ez egy korrekt srác volt, aki ránézésre konyít a gépekhez... pesti, csongrádon nyaraltak és hazafelé megálltak itt famíliával megnézni: ismerősének kell viszonylag olcsón, normális állapotú gép, napi használatra... úgy vettem ki, hogy őt meggyőzte
vannak a kocsinak apróbb hibái, amiket mondott, de mindre azt mondta, hogy párezres meló megcsinálni, nem kritikus hiba... majd átbeszéli vele és mindenképp hívnak, hogy kell-e nekik
mindenesetre ez pozitív volt, mert ha 1 ilyen stílusú érdeklődő megtalálta, valószínű több is meg fogja
-
Stema
tag
Opel Astra G 1.4-ben (2002, klímás) romlott el a hűtőventillátor vezérlő (relé is rossz volt, az javítva, lehet az rontotta el ezt). Betüjelölés már lekopott, alvázszám alapján ami kell bele: GM24462343.
Egyik bontóban azt mondták ilyen nincs csak GM24462342 (utolsó szám kisebb), ez WG jelölésű, rákeresve a CG jelölés a gyakori, olyanjuk is van (nem tudom milyen gyári számú). Mit rendeljek hozzá? -
ncc1701
veterán
válasz
_seth_ #100434 üzenetére
Igen, nehéz, mert kombit már kb senki nem gyárt. Mindenki csak a nagy suvokat nyomatja, amit én nem értek.
Nálam az insignia harmadik autó, most kissé haragszom rá, mert a swifttel kellett mennem szlovéniába nyaralni, de ez van. Mindenesetre bőven évi 10ekm alatt megyek vele, évente cserélem ősszel az olajat. Van, h 3-4ekm után telik le az 1 év. Nem szokott túl koszos lenni.
-
_seth_
veterán
válasz
ncc1701 #100431 üzenetére
Én próbálom tartani a 10 ezret, jó legutóbb 12e lett belőle.
133e kmnél cseréltettem a szóban forgó tömítést DTE motorkódnál, a koszt leszámítva megegyezett az újjal, sem repedés, sem keményedés nem volt tapasztalható.
Jelenleg a piacon lévő autók közül ha nem insignia akkor én az audi a6 irányába mozdultam volna és kombi. De cél volt az 5 ajtó, ebben az esetben pedig marad a mondeo és octavia, más értelmes 5 ajtós nem nagyon van. -
ncc1701
veterán
válasz
_seth_ #100427 üzenetére
Olajfelszívó cső tömítés a kulcs ennél a mocinál. Lehet bele venni örök élet fém darabot, viszont a gyári gumit 3-4 évente, ~60ekm után illik cserélni, de sajna nem egyszerű az olajteknő levétele, úgyhogy megkérik az árát (3-4 óra munka).
Ja, nálam egy 160 lovas A20DTH van. Dízel Insigniából 2 féle létezik, az első az a fajta, ami már volt bontva, mert elment az olajnyomás a tömítés miatt, meg van az, amin el fog menni. Előzd meg a nagy költséget. Az enyém 180ekm körül hullott szét, akkor volt valami 750eft a javítás.Úgy egyébként én így utólag, ha nem vagy beleszerelmesedve a formába (mert piszok szép darab), akkor inkább mást javasolnék. Például egy szögegyszerű, de nem szép toyota avensist, valami szívó, benzines mocival plö, ha kell a nagy vas. Insignia problémás tud lenni. Enyém kb egy hónapja van már szerelőnél (injektor csúcsok, magas nyomású szivattyú+egyik üzemanyag szelep, generátor csere, akku csere, egr tisztítás), már megint fél milla felett vagyok. De szeretem az autót.
-
_seth_
veterán
válasz
ArthurShelby #100429 üzenetére
Igen, van néhány motorkód, de a lényeg ugyanaz: A20DTx motorknál 1. olajpumpa alsó tömítés csere, 2. minden olajcserekor szűrő alapos vizsgálata, hogy van-e benne fémtörmelék, és ajánlott 10 ezrenként cserélni is. 2013 előttieknél főleg.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
ArthurShelby #100428 üzenetére
Insignia 2.0cdti motorkódok:
a20dt, 20dtc, a20dte, a20dth, a20dtj, a20dtr, a20dtlEzekből gondolom leggyakoribb az általad is említett dth, de a sima dt, vagy a dtc sem ritka.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
_seth_ #100427 üzenetére
2.0 cdti-ből van 165 lovas is, viszont akkor az már a frissített, mint a 131 lovas, kevertem.
"Az alapja mindnek ugyanaz a fiat 1.9 dízel."
Ez igaz, de azért lényeges eltérések vannak, a20dt-vel pl kevesebb gond van. Igazából az insignia fórumon (Ivanits) Ricsinél kell kérdezni, ő eléggé ráállt az insigniákra. -
_seth_
veterán
válasz
ArthurShelby #100426 üzenetére
Tudom milyen motorokkal szerelték
Sajnos a karbantartás sem garancia, van első tulajos, 10 ezrenkénti olajcserés is ami motorcserés lett, ez a része a rulettkerék. Talán csak abban lehet bízni, hogy az FL utániakat nem (illetve csak kis %-ban) érinti.
Ettől függetlenül ha csak az A20DTH-ra rákeres minden információja meglesz, hogy döntsön165 lovas nincs, 160-as van. Az enyém pl 140 lovas. Az alapja mindnek ugyanaz a fiat 1.9 dízel.
-
ArthurShelby
addikt
válasz
_seth_ #100423 üzenetére
A 2.0 cdti-hez ennél több motorkód tartozik (pl a20dt). Lehet jó motor, viszont fontos az előző tulaj hozzáállasa a karbantartáshoz.
A 110 lovasokkal elég kevés probléma van (ellenben pl a 165 lovasokkal aránylag több). Ez a motor 3 teljesítmény szintben volt elérhető (110, 130, 165). Aztán ennek lettek frissített verziói (pl 131lovas).
Illetve a 2.0 cdti-ből volt biturbo is, az olyan 190 ló fele volt (200 alatt), de elég ritka. -
func93
senior tag
Sziasztok,
A környékemen volna egy 2010-es Insignia 2.0 cdti 110 lóerős motorral. Nagyon elgondolkodtam, hogy megvegyem, mert elég rendezett állapotú. Mennyire jó választás ez a motor?
-
mephi666
nagyúr
válasz
AMD Power #100395 üzenetére
holnap jön elvileg egy már bizalomgerjesztőnek tűnő ember megnézni
el volt cseszve amúgy valami a fb-hírdetésnél, mert 1 hónapig nem jelentkezett senki, más profillal próbáltunk rákeresni és nem találtuk
...nem csoda, hogy nem érdeklődtek... visszaraktam kb 1 hete 180ra, azonnal lettek "érdeklődők", akiket inkább gyorsan lekoptattam...
zafirával most tettünk egy nagyobb kört, ami előtt aggódtam azért kicsit, de visszanyerte a bizalmam: hétfő óta kecskemét-szántód-tihany-zánka-sümeg-veszprém-sümeg-keszthely-balatonfüred-kecskemét kör, kb 650km és kicsivel 7 liter fölötti fogyasztás, sok klímával...
semmi aladdin lámpa, vagy check engine... ha dombok közt laknánk, kellene az 1.8-as motor, de boldogultunk így is 1-2 visszaváltással, meredekebb utakon...
-
Petyyyyy
addikt
válasz
Handball94 #100403 üzenetére
Nekem is pont egy hete ugrott le először hátramenet kapcsolása után, volt nagy meglepetés.
A tervek szerint pillanatragasztót fogok nyomni a gomb belsejébe, úgy teszem majd vissza - jobb ötletem nincs. -
totyino77
tag
Hello mindenki adott egy opel astra h caravan 1.6 benzin z16xer, klíma és a belső keringtető ről kérnék infókat vagy csak nálam a rossz vagy gyárilag így kell müködnie, amit észrevettem hogy ha használom a klímát az enyém digitális, tehát ha benyomom a klímát akkor a belsőkeringtetőre állitja a zsalu automatikusan és hiába nyomkodom a gombot nem reagál rá, klíma nélkül meg külső belső keringetés hibátlan oda állítja a zsalu ahogy kell, nálatok is így van vagy valami hiba, hozzáteszem hogy építettem be elektronikát a zsalu mozgató motorhoz hogy ne tőrje el ismét mert ahogy tudjuk gyári hiba,
-
Tikakukac
titán
válasz
diablo1984 #100406 üzenetére
Vagy víz vagy mind a kettő. Nem szépek ezek sehonnan nézve sem.
-
-
Handball94
aktív tag
Sziasztok!
Vectra C váltógombja néha random leesik - főleg ha meleg van. Ez ismert típushiba, van rá valamilyen mód hogy orvosoljam? Ragasszam oda?
Köszi! -
válasz
Szabi29 #100400 üzenetére
Érdekes szindróma. Teljesen laikusként nekem olajnyomás problémának tűnik. De ez oximoron mivel a meleg olaj már jobban tud "közlekedni", nem kellene feszítse a motort. De lehet sok a kartergázod is - szerintem.
Ha erre jár mohabámester majd lehet ráolvas
Én kipuculnám a folytószelepet, kartr csöveket, egr-t. Rosszabb nem lesz -
ncc1701
veterán
válasz
molnarpeter #100396 üzenetére
Ez egy jó link, köszi szépen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Kés topik
- bitpork: Augusztus 2- szombat jelen állás szerint.
- Autós topik
- Nintendo Switch 2
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Mi nincs, grafén akku van: itt a Xiaomi 11T és 11T Pro
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- További aktív témák...
- Eladó ÚJ BONTATLAN Honor Magic6 Lite 8/256GB fekete / 12 hónap jótállással!
- BESZÁMÍTÁS! ASRock FORMULA OC RX 6900XT 16GB videokártya garanciával hibátlan működéssel
- Samsung Galaxy A13 64GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Jo Nesbo: LEOPÁRD (nem olvasott)
- 120 - Lenovo Legion Pro 5 (16ARX8) - AMD Ryzen 7 7745HX, RTX 4070 (48 hónap garancia!)
Állásajánlatok
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged
Cég: PC Trade Systems Kft.
Város: Szeged