-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ferdzsoo
addikt
válasz kisninja #72798 üzenetére
Bogyó egyedül akar motorozni, én is felajánlottam már többször hogy megyek vele.
Mivel nem is volt még többedmagával így csak belebeszél negatív dolgokat a csoportos motorozásba amiről nincs is tapasztalata.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
canniball
nagyúr
válasz Teasüti #72795 üzenetére
Nekem is van tőlük csizmám, formára (ééérted, formára ) majdnem olyan mint a tiéd és nekem nincsenek ilyen problémáim, szerintem (a maga nemében) teljesen korrekt.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Teasüti
nagyúr
válasz TommyGun #72793 üzenetére
Nem vagyok elégedett azzal a román márkával. Csizmám van tőlük és nem az igazi. Olyan széles, hogy lötyög benne a lábfejem. Cserébe rövid és nyomja a nagyujjam. Olyan mint a gagyi munkavédelmi bakancs, mintha téglára szabták volna. Jah és majdnem dobtam már benne egy-két hátast is a talpa miatt.
A protektor benne meg kiábrándító. A sípcsontvédő egy 20x70-es műanyag lap vízszintesen betájolva a szárában. Azon kiakadtam, hogy miért nem teljes hosszában keményített a nyelve?!
Ezek a cipők lehet jobb védelemmel bírnak, mint az a csizma.
Szerencsére itt külföldén nem árulják ezt a márkát.Nekem special az a Rev'it tetszik, amit linkeltem.
Annál jobb védelmet pénzért sem kapni cipőben.(#72796) canniball
Még a jogsihoz kellett vennem egyet kapásból. Nem akartam a legolcsóbbat.
De a nehezen megkeresett magyar forintokat azért sajnálom rá. Nem volt jó befektetés nekem.[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Bogyó bá' #72791 üzenetére
Kicsit közelebb laknál elkísérnélek ezekre a túrákra
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
Teasüti
nagyúr
válasz Kolondrum #72790 üzenetére
És szted az mennyire gáz, hogy a hét minden napján ugyanabban a farmerben voltam tavaly nyáron, ha fagyizni kellett menni a városközpontba motorral?
Mondjuk D3O betétes Richa farmerből épp nem volt "kedvem" venni 6 váltást.Amúgy meg nem tudták mondani, hogy nem utcai cucc. Kényelmes is hordani, csak épp motorra ülni benne nem az. Az ülepe kicsit szűk és ha terpesztek, akkor felhúzódik a lábszára és befordítja a térdprotektort is. Úgy kell beigazítanom magam a nyeregbe. Mindenre jó, csak motorozni nem az igazi.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Doki16 #72789 üzenetére
8.00-kor szeretnék indulni, de most felülről (Dombóvár felől) kezdek, mert mindig a fordított irányban szoktam, és egy kicsit már unalmas. Abaligeten a tóparton egy hamburger, majd Orfű, Pécs és a többi. Ha még lesz kedvem többet motorozni, akkor visszafelé cifrázom egy kicsit. Óránként 10 perc pihi, cigiszünet. Magyaregregyen a Máré-vár meglátogatása, Mánfán a középkori templom.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #72786 üzenetére
Dehogy unalmas egyedül. Holnapi programom: [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz demars #72766 üzenetére
Ez teljesen bukósisak-függő, na meg annak is függvénye, hogy milyen a hangszóró...
Ha olyan a bukód, hogy van neki gyári süllyesztés, akkor szinte minden (erre a célra létrehozott) hangszóró elfér úgy, hogy szinte észre sem veszed!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Teasüti
nagyúr
válasz Chrys_ #72761 üzenetére
Halk a kipuff.
Nálam ezen a sebességen a motorhang miatt nem hallottam a szelet.(#72777) SymbianOS
Miért nem veszel egy motoros farmert?
Lábbeliből én motoros cipőben gondolkodok fagyizni járni - azok, amik utcai cipőnek tűnnek elsőre.[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Tavaly év vége óta nem mehetnek gyárilag csutkás motorok, mert minden haláleset azokkal történt. Tipikus amcsi döntés, de attól még ha megnézzük a Ducati-s felvételeket, azért na. Itt mindenki csak álmodik erről legfeljebb, legyen bármilyen motorja.
(#72783) imibogyo: Semmi nem lesz belőle. Rakd rá és érezd jól magad. Ennyiről szól a dolog, semmi másról.
[ Szerkesztve ]
-
imibogyo
veterán
válasz Lomha 8V #72781 üzenetére
Vagy épp neki. Bár az is igaz, hogy ez egy könnyű motor... De mielőtt félreértitek továbbra sem vitatkozom. Lövésem sincs mi sül ki pályán a széles kormányból, de azért látok jópár ilyen kormányos gépet pályán jól szerepelni, szóval annyira nem aggódom. Ha meg a vége egy SM gép lesz akkor meg pláne nem.
(#72784) Lomha 8V:
[ Szerkesztve ]
-
-
Lomha 8V
addikt
Valaki majd a Pikes Peak bajnok Ducati Multistrada-nak is mondja el, hogy pályára csutkakormány kell, mert szerintem nem tud még róla.
-
válasz Bogyó bá' #72772 üzenetére
Sztem nem kivitelezhető rendes ruha annyit vagyok úton és nem gondolom, hogy minden hova motors göncbe kéne bemennem. Azért kérdeztem a lábbelit ami jó ide is oda is és azért lesz protektoros térd melegítő/védőm. A felső ruházat van megoldva.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Tarill
őstag
Üdv! ez igaz lehet vagy kamu oldal?[link] 1.3m ft-ért adnának egy olyan 650-es GT-t?
-
imibogyo
veterán
válasz dellfanboy #72763 üzenetére
+ úgy mindenkinek....
biztos vagy te benne?
NEM! Egyáltalán.... De mentem már átalakított 1000F-el és az nekem sokkal kényelmesebb és jobban vezethető volt úgy, mint amit két hónapja vezettem szinte gyári 94-est. De én utcán vezettem, nem pályán. Hogy pályán milyen lesz, majd kiderül...Pályatapasztalatom nincs, és úgy általánosságban véve sincs túl sok tapasztalatom, de ami van az javarészt széles kormányos típusokkal van, kivéve a gyári 1000F-et (KTM 690 SM (400-500 Km), Yamaha 660XT (~1200 Km), DRZ400 SM (~200 Km), GS500 (~800 Km), Kawasaki Versys 650 (~100 Km), 2 x CBR1000F (~300 Km) és AfricaTwin (~100 Km), ja és Simson + MZ egymás mellett (4-5000 Km )) így lehet nektek van/lesz igazatok..... És akkor mi van?
30-40 perc alatt visszarakom a csutkákat és kész (van tartalék villahidam is, az egyiket kifúrom a másik marad gyári). Mivel alapvetően kanyargósabb pályák vannak a közelemben ezért az eddigi "tapasztalatom" azt mondatja velem, hogy jobb lesz így, mert az 1000F egy bitang nehéz vas, ráadásul szerintem orrnehéz is, így az, hogy valamennyit könnyül az eleje szerintem nem lesz gond, főleg mivel nem a gixxerek köridejének letaposása a cél, hanem csak motorozni, de tempósan. Majd elválik. Simán lehet, hogy tévedek. Akkor sem történt semmi...
ha mar egy low budget palyagep a cel
Szerintem elbeszélünk egymás mellett. Én nem "pályagépet" építek, csak egy olyan vasam lesz/marad, amit máshol nem tudok majd használni és ezért ott fogok "motorozni". Tehát nem a köridővadászat lesz a célom (persze azért szeretnék tempósan menni), csak az, hogy egyáltalán tudjak motorozni. A kormányra pedig nem kell költenem. A kötelezően cserélendő hibás gyári alkatrészeken és javításukon kívül eddig lényegében ingyenben volt a motor.mert van akinek a "képes rá" = "alkalmas rá"
Szerintem ilyet senki sem írt és én sem akartam háborút indítani. Ki fogom próbálni mind a kettőt és amelyik jobb lesz majd az marad. Én csak annyit írtam, hogy motorozás szempontjából nekem a széles kormány eddig mindig jobban bejött. Sem többet, sem kevesebbet. Ha pályán is élhető, akkor marad, ha meg nem, akkor megy a levesbe. Pont. Nem kell ezt annyira túlmisztifikálni.[ Szerkesztve ]
-
M0-án 100-nál darázs vagy méh, nem tudom combon csípett. Nem akart sztem csak ahogy ütközött. Mint a tenyerem akkora a folt és ég. Az első h így kaptam, elég jól megúsztam.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #72768 üzenetére
Szerintem nem ugyanarra gondolunk egyébként.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #72768 üzenetére
Ha arról van szó hogy egy kormány milyen, teljesen lényegtelen az áttétel. Bár igazad van, ne menjünk bele (elvégre egy fórum nem eszmecserére van ), mert van akinek a "képes rá" = "alkalmas rá".
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
dellfanboy
őstag
hello-bello
ebbe szerintem ne menjunk bele. Azert mert Te kiprobaltad (egyszer, tobbszor?) es szerinted csak okorkodni lehet vele az nem azt jelenti hogy csak es kizarolag arra hasznalhato. raadasul nem irtal semmit, a motor mas tulajdonsagairol, pl attetel? vagy csak a kormanyt csereltek es maris alkalmas lett az okorkodesre?
itt eleg sok idomos (kokemeny) sportgepre radobjak es avval turaznak, altalaban az oregebbek mert ugye az ero+futomu kell, de gebedni mar nem akarnak/tudnak..
szoval jo dolog az a kormany, megvan a modja hogy jol lehessen hasznalni, bar le nem cserelnem a csutkakormanyt, hogyha egy rendszam nelkuli palyagep a cel..en inkabb koltenek valami tapados gumira
eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #72765 üzenetére
Én nem a nevéről beszélek hanem a funkciójáról, nem mindegy.
Csutkakormány a jó pályára, felesleges levenni. Mondjuk egy kisebb pályán mint amilyen Kakucs, ott nemtudom akár még jó is lehet nem próbáltam még.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
dellfanboy
őstag
tokmindegy a neve igazabol, de szerintem versenypalyara csutkakormany kell, hogy terhelve legyen az eleje is, nah meg az a kenyelmesebb, de az ilyen kormannyal leveszed az elejerol a terhelest, raadasul ha gyarilag csutka van rajta nem is ertem miert szedi le... ha mar egy low budget palyagep a cel.(de kormanyra meg kolt pluszba?)
en maradnek a csutkanal foleg ha jol emlekszem az 1000f eleg erosen a 250kg+ kategoria.eladó dolgok:mondd az árát és vidd http://hardverapro.hu/tag/dellfanboy#aprohirdetesei
-
BoB
veterán
válasz dellfanboy #72763 üzenetére
Szerintem azok a széles kormányok nem túra, hanem streetfighter kormányok. Amit én próbáltam iszonyat kényelmetlen volt. Csak ökörködni jó.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
imibogyo
veterán
Nekem az AfricaTwin most a legnagyobb álommotor. Ígéretet kaptam a feleségemtől, hogy ha túl vagyunk az építkezésen (és mind a két gyerek legalább ovis), akkor a következő nagy projekt egy "új" motor lehet majd. Egyelőre szinte biztos, hogy vagy (túra)enduró, vagy nagyköbcentis SM kategóriából kerül ki a következő gépem. Amikor ráültem az Africa-ra is egy dolog biztossá vált (ismét) számomra, mindenképp a széles kormány és a magas(abb) üléspozíció, egyenesebb derék az én világom és nem a csutkakormányos (részben) hasalós motorozás, annyira kézre állt minden, sokkal jobb volt a karjaimnak/csuklómnak/derekamnak, természetesebb volt az irányítás (anno 690 SM-en is ugyanezt éreztem). Röviden ez lesz az irány...
MÁS: 1000F
Mostanra már biztos, hogy ez a példány nem fog eljutni közútra. Egyszerűen nem éri meg közúti használat miatt közel gyári állapotra visszaállítani (jelenleg fék- és kuplungkarok, gázmarkolat, kapcsolótömb, légszűrőház és csatlakozásai, nyereg és komplett első fékek cseréjére lenne szükség (alsó hangon is ~100.000 Ft bontókból vadászgatva is)). Ehhez még jönne a nagyon durván 150.000 Ft-os átíratás és forgalomba helyezés költsége. Na meg ugye a hátralévő, mintegy 100.000 Ft-nyi javítás is ott van még. Ha ehhez még hozzávesszük, hogy az ergonómiája sem fekszik nekem túlságosan a motornak a fentebb már leírt okokból kifolyólag, akkor egyértelmű, hogy nem éri ez meg nekem... Ezt a durván 350-400.000 Ft-os összeget inkább beletolom majd az új motorba (vagyis egy részét, ~300 körül).DE:
Mivel "csak úgy" kaptam a motort, hogy kezdjek vele amit akarok, nem került külön pénzbe és elég sok nem gyári alkatrészem is van, amik amúgy tökéletesen passzolnak a motorra csak a forgalomba helyezésnél lennének rizikósak, ezért úgy döntöttem, hogy a blokk sikeres felújítása után (szerelővel egyeztetve a hátralévő és általam nem elvégezhető munkákat őrá bízva, durván 100.000-ben megállhat a dolog a fékek felújításával együtt) ráteszek egy széles kormányt a motorra és lesz belőle "pályamotor", aztán bírja amíg bírja. Addig azért biztosan elleszek vele, amíg meglesz az utcai gép... Az Euroring is 3 perc, Kakucs meg 15 perc, szóval amikor épp ráérek, akkor majd motorozok pályán (a szállítást meg "valahogy" megoldom)... "Ingyen" mókázásra így is több mint jó lesz, nem a "fő" motoromat kockáztatom ha nem adja ki. Ennyit még megéri belefektetem, de sokkal többet nem... -
mm89
őstag
Ja, olvastam mi lett veled..
StoneBridge
Mondták, hogy Pesten az egyik újságíró kissé lezúzta az egyik MT-10 -etA z750 is tud(na) egykerekezni, de ha választanom kéne mit vágjak földhöz: egy másfél millás Z-t vagy egy 800k -s endurot, ami alig tud sérülni, hááát, lehet inkább a másodikat választanám
Persze a legjobb az lenne ha lenne minden felhasználási területre egy motorja az embernek, de nem olyan világban élek sajnos...Mondjuk jövőre esküvő, utána gyerek (van tervben), közben az autót is le kéne cserélni, szóval lehet kell a pénz majd... Viszont ha a Z-t eladom, akkor tuti kimentek az árából annyit, hogy egy DRZ-re fussa
Na de ez már nagyon offvlevi
100-120-ig?
Melyik motoron van szél 120 nál?[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
-
StoneBridge
senior tag
..az MT-10. Na hát az más... úgy kéne ahogy van. Imádtam, pedig minimális huligánkodást sem engedtek a próbakörön. Mondjuk meg is értem, közel 5 misi és csak 2 tesztmotor volt akkor az országban.
Akkor lehet én voltam balfék, és fentebb kellett volna állítani a plexit. Ha legalsó állásban volt, akkor elnézem neki. Kinézetre akkor sem bejövős valamiért a Tracer... A Night Fluo MT-k nagyon eltalált darabok, de én sem tudnék könnyen dönteni, ha ott állna egy Race Blue is. A 07-nél szvsz a legjobban eltalált szín a Race Blue. Egykeróra amúgy már jó a 07 is, nem is kell szupermotyó.
Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-
mm89
őstag
válasz Kolondrum #72735 üzenetére
Hát nekem szerencsém van, itt Szegeden van kereskedés. Mondtam is nekik, hogy dobjanak meg egy emaillel ha lehet próbáni simát és/vagy az MT-10 -et
Volt egy kiállítva, nagyon brutál!StoneBridge
Én is éreztem, hogy a homlokomra teszi a szelet, de kb 5cm -t behúztam a fejem és el volt intézve. Amikor visszaértünk a próbáról akkor mondta az eladó srác, hogy ez a legalsó állás, ha feljebb raktuk volna akkor kb elmegy a fejem felett az egész szél. 183 cm vagyok.Egyébként nekem is inkább az idei modell kéne, mondjuk eddig csak a színe miatt gondoltam rá, azt nem tudtam, hogy más, jobb elektronika is van benne.
A NIGHT FLUO szín iszonyat jó!
Bár a RACE BLUE meg azért tetszik mert ott színes a villaDe egyelőre nekem is csak álom marad, ennyi lóvém nincs egy ideig még motorra.
Most az a "hülye" ötletem támadt, hogy eladom a Z-t és veszek egy superlotyót
Meg kéne tanulni egykerekezni...
Alszok még rá néhányat..vlevi
Azt akarod mondani, hogy a VStrom után az Africa Twinre ülve nem volt szél?
Pedig a Vstromon is akkora plexi van mint egy rendőr harley-n[ Szerkesztve ]
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
Polemius
senior tag
válasz Djuree #72726 üzenetére
Ha csak hallani akarod a telefont, ez is megteszi.
Vagy más hasonló, ami nem nagyon lóg ki a füledből.
Régebben ilyet használtam (ameddig nem vettem Aldis bluletoothosat). Kicsit még a zajt is fogja. -
BoB
veterán
Bakker szerencsétlen, még jó hogy nem vette le a sisakot miután elborult. [link]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
BoB
veterán
Nem ennyire erős, hanem körbeöleli a fedetlen csuklódat, és nem távolodik el tőle (nem úgy mint a zsebedben, ahogy mozogsz hol közelebb hol távolabb vana telefon), ezért érzed jól.
Imy: hát ha még olcsóbb az csak jó.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
KoVee84
senior tag
Annyira istenítve van ezen a fórumon az sv 650, hogy az már tényleg vicc... Emberek, üljetek már fel egy normális motorra, amin van rendes fék meg futómű. A ZX6-ra minden cikkben azt írják, hogy milyen nyomatékszegény, az SV-re meg itt azt mondjátok, hogy milyen brutál nyomatékos lent. Próbáltam direkt sv-t, kettőt is, egy ideig a cimborám Shiverét használtam, de nem tudom mit vagytok úgy oda Egy Tuononál vagy VTR-nél (személyes kedvencem), na ott kijön a különbség, de egy 600 körüli V2 számomra nem is érezhető erősebbnek, sry
-
Chrys_
addikt
Halbőr dzseki bemutató részlet 2015-ből Vauli gyorsan kapcsolt
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz runner 125 #72738 üzenetére
A szalaggal kapcsolatos tapasztalataidat kíváncsian várom, mert nagyon szenvedek a Caberg Duke-kal. A füldugót meg utálom...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
runner 125
nagyúr
válasz V.Stryker #72727 üzenetére
Cimborám ebay-ről vett egy kis akksis, 3,5-es Jack bluetooth adaptert, de kb. 2,5 órát bír folyamatos kapcsolatban, úgyhogy átalakította kábelesre az egészet. Hozatott velem egy Genius PC-s fejhallgatót, majd annak a hangszóróit beintegrálta a gyári kiépítésbe, tök faxa lett neki, így a GPS-t is frankó hallja.
Apropó, pont tegnap ment ki Stuttgart-ba, neki is egy xRider van fent, laza 770km.
Azért panaszkodott reggel, h jól elfáradt, pedig 200km-enként megállt. Főleg a csuklója. Nem hiába, azért a VFR továbbra is inkább sport - túra, mint túra-sport. 2000-es évek előtt kb. ilyen volt egy supersport...
Viszont végig 150-es utazóval, 2 megrakott dobozzal (jövő héten akarja majd gyári színre fújatni őket) 5,4-et evett neki a Viffer, amit több mint korrekt egy alapból 250kg-s vastól, úgy h néha VTEC fölé is húzta.Illetve tegnap megjött a zártcellás (elvileg nem fúj át rajta a szél, igaz kicsit ezáltal keményebb, mint a nyitott cellás) EPDM szalagom a bukósisakhoz, kíváncsi leszek h mennyivel lesz halkabb, vasárnap lesz időm beépíteni, majd beszámolok róla. Kemény 250ft volt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz StoneBridge #72736 üzenetére
Igen, azt mondják amiben még nincs gátló azok veszélyes jószágok. Pedig még abból van több eladó.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
StoneBridge
senior tag
A Tracer nekem felejthető élmény volt. A gyári túra plexi - ha jól emlékszem a legmagasabb beállításon volt - a bukóm felső részére tolta a szelet, emiatt kényelmetlennek ítéltem. A tesztet tulajdonképpen a gyári Akrapovic kísérte durrogások tették emlékezetessé.
A sima 09-nél egyébként finomabb, hangoltak rajta, alapból kipörgésgátló is van benne (akárcsak az újabb 09-ben 2016-tól aminek a gázreakcióján már szintén hangoltak). A 14/15-ös 09 egy vadállat ABS/ASR nélkül. Még azt teszteltem. Mégis, ha döntenem kéne, én naked vonalon maradnék. A 07 azonban még marad, patent városi streetfighter és a hangja mindent visz.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Nekem ugyan ezt mondták, a fejest bármikor de a naked nincs. Hasonlóak, de pl tudom, hogy a trace kicsit finomabbra van hangolva harapósság terén (elektronika) és totál más lehet vele menni. Márpedig engem az érdekel milyen rajta ülni, hogyan kanyarodik és mégis milyen motorikusan valójában. Azért, hogy közelítőleg a blokk harapósságát megnézzem nem megyek 140km-t, inkább várok egy lehetőséget a nakeddel. Abból is jó lenne a 2015-öst kipróbálni, mert abba már tettek kipörgésgátlót. Valószínűleg okkal.
Elmerülve ennek a típusnak a manualjában, az sem egy nagyon gyakran szervizbe vivős téma. Jellemzően 10.000km-es körei vannak, szelepek 40.000km.
Na de majd.2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Geresics
addikt
válasz Djuree #72726 üzenetére
Legolcsóbb, és azonnal elérhető: telefon saját headset-je. Bedugod, nem zavar, ha csörög, hallod, ha a mikrofont a bukó fejpárnájával jó helyre szorítod, akkor még meg sem kell állnod.
Ha többre/jobbra vágysz, akkor vehetsz BlueTotth-os intercomot pár ezer forinttól akár százezer forint feletti összegig. A legolcsóbb csak telefonálásra jó, a drágábbak már zenehallgatásra, másik motorossal/utassal folytatott kommunikációra, a mégdrágábbak már csoportos kommunikációra (konferencia-beszélgetésre) is jók, és a legdrágábbak még FullHD kamerát is tartalmaznak (pl. SENA 10C).
A legfőbb kérdés, hogy mit szeretnél, az határozza meg, hogy mennyibe kerül!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
mm89
őstag
válasz Kolondrum #72695 üzenetére
Én is ilyen céllal mentem be a helyi Yamaha kereskedésbe, sajnos csak a tracer volt próbálható.
Hát az a blokk valami rohadt jó! És a simában még erősebb, még nyersebb!
A Traceren nem a gyári plexi volt, hanem valami nagyobb túraplexi. Hát az biztos, hogy nekem nem kell egy ideig plexi semmilyen motorra: Elkezdtem húzni, amikor úgy éreztem, hogy ez egy kényelmes túratempónak tűnik, ránéztem a kijelzőre. 180!
A futóműve szerintem túl lágy gyárilag, a sima 09 talán keményebb picit, de nem tudom mennyire állítható.
Úgy fordul mint egy bicikli és érzésre is könnyebb mint a Z750-em.A simát szeretném még kipróbálni, aztán már csak 2-3-4 évet kell várnom, hogy az ára és a pénztárcám és a csillagok együttállása is kedvezzen egymásnak
ELADÓ HONOR 8 32GB KÉK | ÚJ AKKUVAL! Ááá, így már nem is eladó!
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Djuree #72726 üzenetére
Ebayről, aliexpressről 12k egy bluetooth-os headset...jó zenét hallgatni, rádiózni, telefonálni, stb. Nekem tök jól bevált.
-
-
Djuree
félisten
haliho mberek, jó rég írtam ide.
kérdésem lenne. a probléma: holnap jó idő lesz és jó volna motorozni, de ügyeletes vagyok és állandó telefonon elérhetőnek kell lennem. mivel motoron nem hallom ha hívnak így ki van zárva a motorozás.
namost. tudtok valami olyan kütyüről amit be tudok dugni a fülembe (és nem nyomja szét a sisak a fülem ha be van dugva) és hallom ha csörög a telefon? nem muszáj nekem rá mikrofon, legalább a csörgést halljam, de ha van mikrofon az sem baj, bár úgyis meg kell állnom ha beszélni akarok gondolom, kesztyűben a mikrofon gombját se tudom megnyomni amivel felveszem a telefont. vagy van olyan h magától felveszi ha hívnak? az lenne a legjobb. vagy ezt a telón is be tudom állítani?LEGO gyűjtő és moc építő (munkát is keresek, bármit ami LEGOval kapcsolatos!), tankász, bringás, WH40k fan, MacGyver
-
demars
addikt
válasz runner 125 #72711 üzenetére
LomhaV8: köszi!
Ha lesz erőm holnap be is ugrok egyet behúzok.
Másik témához: Azért nem kell a "kis" 600-asokat 10.000-ig húzatni. Tény, hogy felül tolnak de 4-5 ezer környékén már érezhetően javul a helyzet. 6. ban 9500-nál 200 -nál vagyokAz áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
HSM
félisten
"ez kb 7000-ig tart nála, onnan már csak forog, de a forgatónyomaték csökken. Ezért nincs a végén "tüzijáték""
Úgy könnyű fenn tűzijátékot csinálni, ha alul nem megy, úgy persze, durvának érzed fenn.
Amúgy nálam az SV650 is még embereset tol 8000 és tiltás között... Jó az. -
vlevi
nagyúr
Azt hiszem, ez egy helyről van :
Igaz, ez R6-os, nem FZ6, de sornégy, és ez a lényeg.A különbség, hogy az R6-os sor4 blokkja (de úgy nagyjából mindegyik sor4), a fordulatszámmal nagyjából együtt nő a nyomatéka, míg a V2-esnek már alacsony fordulaton nagyobb a nyomatéka, és ez kb 7000-ig tart nála, onnan már csak forog, de a forgatónyomaték csökken. Ezért nincs a végén "tüzijáték", mint a sor4-nél, és általában ezért is kisebb a LE-ben mért teljesítmény, mert a fordualtszám felső tartományában már általában kevesebb a NM, mint a sor4-es társánál.
-
Khaosz55
addikt
válasz -Mosquito- #72718 üzenetére
Biztos elmegy mondom 11K és elöl 4mm hátul meg 3.5mm. Hihetetlen... Igaz majd akkor tudok vélményt mondani ha felkerül egy másik rá és lesz összehasonlítási alapom. Igaza BT023-ban is van több féle az enyém M/C első meg M/C F indexel. Mit jelet az nem tudom.
Ja és nem 60-al megyek.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz Khaosz55 #72715 üzenetére
Érdekes, Ő már levezetett több mint 200ekm-t más véleménye van.
"Más: nagyon úgy néz ki, hogy végre megvan a gumi a CT-re, meglepő módon a BT-023. Ahogyan Jim Z6-fetisiszta, úgy vagyok én BT023-buzi. Csendes, jól tapadó síngumi ez, most már csak a futásteljesítménye a kérdés. Ha elmegy min. 10k km-t, akkor nem lesz rajta más többet."
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mike-
addikt
Ha kipróbálsz egy motort ami potenciális jelölt akkor ne tötymörögjél vele, nézd meg mit tud minden tartományban, az ismerős meg bukóban SV-vel a lába között meg nem mondja hogy te most 5ezerrel forgatod vagy 9ezerrel.
De lehet én vagyok rosszul bekötve, de még mindig elég nagy fassságnak tartom ennyi után kijelenteni hogy egy rakás hulladék a moci. -
Khaosz55
addikt
válasz StoneBridge #72665 üzenetére
Szerencsére nekem nincs ilyen gondom. Nekem jól jelez vissza szerencsére. Viszont lehet ledobom a BT023-as gumikat. 11K km és még van 3,5mm profilom hátul. Ez egy betongumi, és nem tölt el jó érzéssel hogy így szerpentinezek.
-
Imy
veterán
válasz -Mike- #72713 üzenetére
Mert ismerős motorja volt, és ő meg jött utánam SV-vel. Vagyis próbált, mert fura volt neki. A két üléspozíció "kissé" eltér. (SV650S)
Egyszer régebben még a régi fazert nézegettem, és ki is próbáltam. Akkor nem tudtam, hogy erős, de nagyon nagy fordulaton... 1-2, majd 2-ben húztam neki egy kövér gázt, és egykerékkel hálálta meg. Az eladó mondta, nem így kellene motort próbálni. Mondtam bocs, igen, de ez nagyon akar menni.
[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
V2 vs. sor 4, pont az általad írt tényező a legfontosabb különbség, hiába szinte Nm-re pontosan azonos a két motor nyomatéka. A V motor már alul is tol, míg a sor4-et (főleg a 600-asokat) 8-10.000-ig el kell húzni, h előbújjon a boogie.
Próbálj ki több azonos típust, annó én egy Fazer-en tanultam, annak a Honda-hoz képest olyan volt a váltója, mintha egy kést rugdalnék, ami egy pekedli vajba van mártva. Ettől függetlenül minden fokoztatot vett, tartott, de a precízség, pontosság kritikán aluli volt.
demars
Ldil féle töltőről több blogban is olvastam, dícsérték, ár/érték arányban jó.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Imy
veterán
Nincs valahol egy görbe, ahol az SV650 és az FZ6 teljesítményét, és nyomatékát összehasonlítják?
Ma mentem egy kört FZ6-al, és nem vagyok tőle elájulva az SV után. Igaz nem húztam neki, csak 5e-ig, és ott iszonyat gyenge, azaz mintha nem is egy 600-ason üllnék. Az SV650 5000rpm-nél is már nagyon meglódul, az FZ6-hoz képest.
Tudom, az FZ6 6-8e környékén kezd élni.Amúgy a váltója is durvább, mint az SV-nek.
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
válasz -Mosquito- #72704 üzenetére
Mit szívtál? Már napok óta vigyorogsz. 1:1
Lomha 8V! Mi a neve?
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #72704 üzenetére
Nagyon jókat ír a gépről, nem hangzik rosszul.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Lomha 8V
addikt
Nekem egész télen Lidl-s csepptöltőn van az akku, jó dolog.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #72701 üzenetére
Elvileg újév napján amnesztiát kaptam.
[link] - de neki már az új, 700-asa volt, nem? Nekem meg csak az öreg 650-esek kerülhetnek képbe. Bár a V-Strom jobban csábít.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
demars
addikt
válasz runner 125 #72694 üzenetére
Néztem én is ctek töltőt, amit te is használsz. De most spáren van, lehet inkább behúzok egy lidliset, haver olyat használ, azt mondta teljesen jó. Az is életet lehelt egy dög akksiba. Azt hiszem 6 k -ért szórják.
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Motoros topic
- Politika
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Spórolós topik
- Milyen monitort vegyek?
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Direct One (műholdas és online TV)
- Gmail
- Miskolc és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...