Hirdetés
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Yoshida
aktív tag
válasz fattyu #30649 üzenetére
Szevasztok, okt. 29-én vettem egy fz6n-t , kresz már megvan, márciustól vez. órák, azt hiszem fogok még párat kérdezni errefelé
Ezúton is kösz Steve, és Persu segítségét a vásárlásban, és hazaszállításban (tárolásban)
@fattyu:
Polgári pert indíthatsz ellene, nem? Kiesés a munkából, vizsgálatokra járás, gyógytorna, minden költséget számon lehet kérni rajta, hiába nem bűncselekmény. Persze nem biztos hogy megéri az egész...
-
Yoshida
aktív tag
Ha már safety:
How and Why Motorcycle Lane Splitting is Safe and Good
Igaz, hogy főleg California vs. USA többi államairól van szó benne, de sok okosat mondanak szvsz.
(pl. hogy ha már vásárra viszed a bőröd a forgalomban, akkor természetes, hogy te akarod irányítani a motorod és autósok közötti mozgást, így a biztonságosabb)
-
Yoshida
aktív tag
válasz Teasüti #32174 üzenetére
Teasüti: Nekem azt mondta az oktatóm, hogy már a rutin vizsga ha megvan, lehet menni az 1. szintre a safety-sekhez, így a forgalmi vizsga előtt már túl vagy egy tréningen.
Nem akarom reklámozni, de a safety-n keresztül jelentkezve az egyik motoros iskolához, az első eseményt fél áron megkapod, ha egyből a jogsi után (illetve ugye akár előtte is) elmész. (még a vizsga előtt le kell fixálni az időpontot, és talán be is kell fizetni előleget)
Én ezzel tervezek élni, de még csak a kresz van meg, amint jön a jó idő, megyek vezetni végre...Bár kicsit parázok, hogy a rutin vizsga "tudás" kevés lesz a safety-hez, de ha így lenne, akkor nem ajánlanák
(szerk: közbe látom hogy nem pesti vagy, akkor ez a kedvezmény kilőve.)
Ezt láttátok már? Az adrenalintól ő is felpattant, de akár még csonttörése is lehet...
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Másik érdekes:
-
Yoshida
aktív tag
A motor bemelegítésére a totalcaron volt egy jó cikk "pár" éve:
"Talán nem kell tovább ecsetelnünk, hogy a hideg motornak akkor jó, ha áll. Ha mégis muszáj elindítani, két dolgot tehetünk:
1. Megpróbáljuk minél hamarabb felmelegíteni
2. Addig is minden lehetséges módon csökkenteni a kopást
A motor akkor melegszik, ha hajtjuk, és minél több üzemanyagot elégetünk benne. (Meg ha bekapcsoljuk az állófűtést, vagy betoljuk egy szaunába, esetleg a globális felmelegedésre bízzuk a dolgot, de most nem erről van szó.) Az egyhelyben ácsorgás, alapjáraton motormelegítés ebből a szempontból tehát a lehető legrosszabb megoldás. Az üzemi hőmérséklet elérése alapjáraton nagyon sokáig, dízeleknél akár órákig is eltarthat (ha elérik egyáltalán), és nem mellékesen Európa és Észak-Amerika nagy részén a környezet védelme és a szomszédok nyugalma érdekében tilos is."Utána írja, hogy az alacsony fordulat se jó, meg a nagyon magas se, amíg hideg a motor Szóval nem egyszerű...
-
Yoshida
aktív tag
válasz csongi #32891 üzenetére
Zello-t nem ismeritek? Androidra, és Iphone-ra is van.
Én vettem 10k-ért egy kínai sisakba való BT headset-et, ami egész jól elfér a bukón/bukóban, de egy kis mókolással akár a mellényzsebbe is el lehetne rakni, akkor nem lógna ki a sisakból se.
Telefont jól kezeli, hátránya hogy intercom-ként egyszerre csak egy másik eszközzel tud beszélni, 3-at lehet összepárosítani, de mindig váltogatni kell köztük. Elvileg ez is tud 800m-t...
Viszont az intercom mehet az utas és vezető kommunikációra, a Zello vagy valami más meg menne a riderek közötti infóra.A zello netet használ, tehát kell mobilnet, de nagyon keveset eszik. Hogy mekkora tempóig bírja, az még a jövő zenéje, ebben a szezonban kiderül A headset szám léptető gombjára rá tudtam mappelni, tehát ha nyomok egy következő számot, akkor tudok beszélni, ha újra megnyomom, akkor megállítja az adást. Hangerőre éledést nem találtam benne. Kamionosok is használják, az mondjuk poén, hogy akár az ország más részében motorozók is tudnak beszélgetni vele, vannak közös szobák, jelszavazható stb.
Van egy másik, "android intercom" a neve, amivel mobilnet nélkül is lehet BT-n de akár AD-HOC wifin is kommunikálni, és ez elvileg pont arra van kitalálva, hogy hang alapon érzékeli ha beszélsz, azt küldi át. Ezt is le akarom tesztelni majd.
-
Yoshida
aktív tag
válasz csongi #32893 üzenetére
Azt nem is tudtam hogy van teamspeak mobilra, viszont az folyamatos kapcsolat miatt talán többet eszik, többet merít is, a zello push to talk üzemmódú, elég neki az edge is. Ez talán a résztvevőktől függ, hogy mennyit akarnak trécselni, de akkor van választási lehetőség.
(nekem 25m-ről is megy egy sima stereo BT füles a mobillal az irodában, de 100m már biztos sok lenne neki )
-
Yoshida
aktív tag
Ilyet hanyas szinten oktatnak?
(nekem hasznos volt ez a sok hsz. a vez. tech. tréningről, 100% hogy megyek rá, a rutin után egyből.)
-
Yoshida
aktív tag
Hátha valaki nem olvasta:
-
Yoshida
aktív tag
Szombaton a Szentendrei úton befelé Pestre volt egy motorbaleset, fél szemmel láttam a bringaútról, talán előzte a kocsikat, és összeért valakivel, vagy lement az útpadkára, csúnya bukfenc lett belőle, motor ránézésre totálkár... Rövidujjú, rövidnadrág, sportcipő... Szerencsétlen fájlalta a bokáját, a cipő le is repült, nagy piros folt volt a bokájánál.
Ma meg motorral követtem egy robogóst a Nagykőrösin, 100-al... Rendszám nélküli volt persze. Vajon hogy lehet megállni egy robesszal 100-ról? Vagy ez egy 125-ös lehetett, komolyabb futóművel, fékekkel? Sima 50-esnek nézett ki mindenesetre.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Something_ #37796 üzenetére
45 percesek az órák... asszem 10 óra a rutin pályán, és attól függ, hogy hány diákja van az oktatódnak, lehet hogy heti 2-3 szor is tudsz menni 2x45percet, nekem volt hogy hétvégén 4x45-öt mentem de már a forgalomban. Viszont ajánlott úgy egyeztetni, hogy menj hétköznap is majd, nagyobb forgalomban, mert a vizsga is hétköznap lesz (az oktatók viszont hajlamosak a hétvégét preferálni ahogy láttam, gondolom az nyugisabb, jobban megy a moci, kevésbé használódik ). 1 hónap alatt meg tudod csinálni, majd vizsga után 4 munkanap mire kiadják a vizsgaigazolást a Petzvál utcában (bizonyítványt kell bemutatni), azzal az igazolással még aznap mehetsz bármelyik okmányirodába (előre foglalj időpontot online!), és kérd hogy a központiba vehesd fel a jogsit (feltéve ha el akarsz menni a Visegrádi utcába). Bár nekem így is 9 nap volt mire az okmányiroda után elkészült a jogsi, és küldtek sms-t. Ha csak bemész az okmányirodába, és postázást kérsz, havernak úgy 3 hét volt mire megjött az új kártyesz...
-
Yoshida
aktív tag
Bázis motor negatív kritika:
Érdemes lenne a másik oldalt is meghallgatni, mert az a munkadíj nem tűnik túl soknak, talán ők ajánlott kisker. árat mondanak a tulajnak, de kedvezménnyel jóval ezen ár alatt veszik meg, ezzel kipótolva a munkadíjat. (legalábbis sok helyen hallani effélét, kocsi alkatrésznél is)
Ettől még persze lehet hogy trehányul szerelték meg.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Something_ #38174 üzenetére
Rutinon többségében 1-ben mész, bólyák közötti lassú után lehet asszem 2-esbe felváltani, meg a 3-as feladatnál kell 3-ig felváltani, és úgy csinálni majd a kikerülő manővert, meg visszafelé a vészfékezést.
Nekem kezdőként az volt fura rutinon, hogy relatíve hidegen a motor másképp vette a gázt, mint amikor rendesen bemelegedett, alkalmazkodni kellett.
-
Yoshida
aktív tag
Ma sikerült blokkolnom az első kerekem szárazon (esőbe voltmá, azt a hideg gumi és a kezdő mivoltom számlájára írtam), nem vágom, én nem tudok fékezni, vagy túl öreg a gumi? DOT08-as, 5.5k van benne, nem töredezett, újkorától végig garázsban tartott egészen most áprilisig.
Ok fékezni biztosan nem tudok de ugye azt mondják hogy egyre erősebben kell húzni, elején össze tudjon ülni a rugózás, majd ahogy megy előre a súly, egyre jobban lehet húzni. Most amikor beblokkolt, már előtte húztam, érzésre össze is ült, és akkor húztam egyre erősebben, de ránézésre egyáltalán nem volt nagy fékezés, fékeztem már erősebbet, ezért nem értem...
(hogy a francba lehet stoppie-zni, ha ilyen kis szar fékezéstől is már blokkol... aszfalt legalább 20-25fokos volt, gumi már ment előtte 30-40km-t, üzemmeleg volt legalább, ja és két ujjal fékeztem csak...)Most semmi bizalmam a gumiba, de ha lecserélem, és nem lesz jobb, akkor:
-
Yoshida
aktív tag
Ez meg mit művel?
-
Yoshida
aktív tag
Miért is kell a tükröt nézni ha sárgánál satuzol? Ezért.
-
Yoshida
aktív tag
válasz canniball #39620 üzenetére
Az már mindegy, hogy miért kell satuzni Ha már elkezdte, akkor még mindig van lehetőség korrigálni, amit írtok azokat is, vagy szimplán kigurulni jobban, lehet hogy 1m-en múlt, és akkor nem kapja el az oldaldobozzal/dobozt.
Nekem pesten bringával volt már ilyen, hogy jobbra rákanyarodva az Üllőiről a Corvin körútra egyből van egy gyalogos lámpa ami sokszor pont piros (és sokan akik nem járatosak arrafelé, van hogy észre se veszik ), én megálltam, mögöttem meg hallom a csikorgást, egyből előregurultam 1m-t sprintből, és bár szerintem pont mögöttem meg tudott volna állni, azért jobb volt hogy csináltam neki helyet.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Kösz mindenkinek, remélhetőleg nem kell vágni semmit, csak pihenni. Sajna telibe vertem a tankot. Jobbról jött a kocsi egy alsóbbrendű útról, a főúton álló kocsik közül. Csak akkor láttam amikor már kibukkant az orra. De ő még akkor se látott... Először satuztan, de 2km után még hidegek a gumik plusz eső, láttam hogy nem fogok tudni megallni, így balról ki akartam kerülni, mert jobbra kocsisor állt az nem tűnt biztonságosnak. De nem kerültem elég nagyot, max fél sávot. Nagyon idióta ívben kanyarodott az biztos... Kb 20-al mehettem már csak amikor össze
Csattantunk, at bukfenceztem a mozorhazteton le a földre. Láthatósági mellény is volt rajtam, de hiába... -
Yoshida
aktív tag
válasz PoLizei #42781 üzenetére
Én szombat, vagy vasárnap akartam elgurulni a céges mélygarázsba téli pihenőre, de állandóan esett, vagy vizes volt minden, inkább maradtam...
Most kint áll a kertben még mindig, igaz, legalább le van takarva. másfél hete mentem utoljára vele, akkor raktam fel a markolat fűtést, és azóta áll, úgyhogy minden adott egy jó kis akksi lemerüléshez De állítólag ez az oxford fajta fűtő nem tudja lemeríteni az akksit, mert 11V alatt kikapcsol, meg nem engedi bekapcsolni, ha nem jár a motor.
Kamera: Nekem a gopro 3+ is béna szürkületben, vagy nagyon erős felhős időben, egyszerűen ha nincs elég fény, akkor a mozgó részek elmosódottak. Ha sisakon van a kamera, akkor még elmegy, de bringán a vázra rögzítve pl. épp hogy csak használható valamire. (nyáron fénybe viszont bringa vázon is tűéles a kép, rendszámok leolvashatóak egész messziről is)
Amivel lehet játszani, hogy nagyobb látószöget beállítani, akkor nem kell annyi fény neki a jó felvételhez. A gopronak ez egy nagy előnye, superview beállításnál kb 170 fokos a látószög széltében, és föl-le is nagyon nagy. Viszont így meg eléggé picik az elötted történő dolgok.Ez talán általános minden kameránál (fizikai törvényszerűség ), de 5-10 foknál már alig felét, 2/3-át tudja felvételi időben, mint melegen.
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
-
Yoshida
aktív tag
válasz pakriksz #45654 üzenetére
Az usb-s változatokkal vigyázni kell, mert az elektronikája mindig eszik egy kicsit, akksinak nem biztos hogy jó. A sima szivargyújtó aljzat az nem eszik semmit. (hacsak nem valami spéci visszajelzős, vagy ilyesmi)
Olyan usb-s aljzatot még nem láttam amin lenne rendes kapcsoló is, pedig az lenne a tuti, az mehetne az akksira direktbe.
-
Yoshida
aktív tag
Egy apró megjegyzés ruhákhoz:
Tavaly néztem akciós Bering Expedition kabátot a Foktban, de nem volt a hozzá való nadrág már, csak a 2014-es (de ugyanúgy Bering) modellek közül valók, és nem lehetett összecipzározni őket a kabáttal Mivel az Expedition vagy 3-4 éves modell már, és azóta változtattak a cipzáron. (asszem a régin rövidebb a cipzár mint az újon)
Emiatt bukták a vételt, az eladó is nézett hogy ez miért volt jó a gyártó részéről... -
Yoshida
aktív tag
válasz StoneBridge #48818 üzenetére
Én már olvastam olyat egy külföldi mocis fórumban, hogy a felszerelt fékkar folyamatosan nyomta a dugattyút, alul meg emiatt jobban hozzáért a betét a tárcsához, és melegítette folyamatosan magát az egész rendszer. Látszódni nem látszódott rajta hogy nyomja, csak egy karika után tűnt fel a csókának. (persze ez lehet hogy 1000 karból egy volt)
-
Yoshida
aktív tag
Mi két éve a motoros oktatóval ezt kiveséztük. Az tuti, hogy a sort balról meg jobbról is előzheted motorral, bringával csak jobbról.
Viszont!Csak akkor ha a sima forgalmi sávban (amiben te mész, meg előtted a kocsik) van elég hely hozzá.
Tehát -szerintem- hiába van záróvonal, ha te a kocsi, és a záróvonal között mész előre, akkor szabályos vagy, ha pl. nem telt el kb. két másodperc a kocsi indexelése (neki már a szándékot is kell jelezni), és a kanyarodása között, akkor védhető lenne az előremenés is. (ezért is jó kamera, visszanézni)Ha viszont átmész a szembejövő sávba a záróvonalon, úgy mész előre, akkor tényleg hivatkozhat arra a kocsi, hogy ő úgy állt, hogy tőle balra egy hajszál se fér el sávon belül, így nem számíthatott rá, hogy egy motoros ott megjelenik. (mondjuk kocsival én akkor is nézem a tükröt, mindegy hogy milyen vonal van)
Nekem az a megoldás, hogy ha nem ismerem a lámpát, és nem tudom mikor vált zöldre, akkor csak az első kocsiig sietek, mert ha közbe zöldre is vált, a második kocsinak idő mire elindul, szóval lehet kalkulálni mikorra érek, és hova.
Még így is látom néha, hogy az első kocsi nem indul el, mert várja hogy még őt is megelőzzem, szóval sokan figyelnek azért a tükörbe is.És ami jó, hogy bármilyen forgalmi okból áll akár már csak 2 kocsi is, ha van hely mehetsz előre tök szabályosan...
-
Yoshida
aktív tag
Ez ugye jó motoros elsősegély csomagnak? (most csütörtöktől van lidl-ben)
Még a 2008-as forgalombahozott eredeti van, gondolom jobb lenne már egy új, és talán ez kisebb is egy picit, így visszaférne az izzókészlet az ülés alá
-
Yoshida
aktív tag
válasz Outlander #49399 üzenetére
De ha ezzel tudok elsősegélyt nyújtani, akkor már nem vagyok büntethető, nem?
Néha érdemes felfrissíteni az elsősegély anyagot, sose tudhatod mikor lesz rá szükség, nekem is igen időszerű...
Közbe találtam 2 ezerért rendes motorosat, jó lesz az akkor. (köszi az infót)
-
Yoshida
aktív tag
Hi,
A Thököly úton két helyen is van olyan buszsáv (pl. Dózsa György, és Keleti között) ahol ugyan az aszfaltra rá van nyomtatva a BUSZ felirat, de az út szélén a táblán van egyszer a sima sáv jelölve, és a busz sáv "BUSZ" felirat helyén egy behajtani minden irányból tilos felirat van, és alatta hogy kivéve BKK.
ITT látszik streetview-n az egyik elvileg.
Most itt akkor lehet menni motorral, vagy sem? (mármint szabályosan)
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz Peczek #49744 üzenetére
Pont látszik egy kis szaggatott vonal, tehát ráhajthatsz a zebra után, és a Lónyai utcánál meg vissza tudsz sorolni a körútra, szerintem teljesen szabályos. Igaz ezt sokan úgy használják főleg Budáról Pest irányba, hogy már a szabadság hídon is a sínen jönnek végig, tovább a sínen a megállóban is, majd a buszsávban a Lónyai utcáig... (én se tudnám kivárni a sort, de szerencsére nekem az Erzsébet híd is jó, inkább arra járok, ott van busz sáv)
Egyszer bringával menve láttam a hídon a sínen előremenő motorost kiszedve egy motoros rendőr által, szóval úgy néz ki arra ugranak a zsaruk.
-
Yoshida
aktív tag
-
Yoshida
aktív tag
válasz V.Stryker #50964 üzenetére
Az Euromotor a forgalmazó, de a rendes "ajánlott fogyasztói áron" árulnak, szóval nem a legolcsóbb... Viszont tavaly még friss jogsisoknak 1 évig 10% kedvezményük volt minden nem akciós termékre, és szinte minden hónapban akcióznak valamit, érdemes kivárni, megvárni stb.
Én ott vettem N86-ot, és elég profinak tűnt a fickó aki méretet nézett nekem, mert amit elsőre felvettem, az is jónak tűnt, de szerinte túl kényelmesen odafért az ujja a homlokomhoz, úgyhogy néztünk egyel kisebbet S-eset, na az szorított már rendesen, azt mondta az lesz a jó
Elején nyomta az arccsontomat, de ez már elmúlt.
-
Yoshida
aktív tag
válasz Bogyó bá' #51158 üzenetére
Én lementem Paksra, de már pénteken lefelé az első 10 percben felbaszták az agyam...
Ott indul a videó, hogy a balra kanyarodó sávban álló autók (meg én) közé bevágott, két sáv között megállva.
Balra bekanyarodás után meg kétszer is meg akart előzni, persze jöttek szemből...
Ahol meg "megelőz", végül is csak záróvonal, zebra, és a szembe jövő kanyarodót is kitúrja a sávjából...Ma visszafelé már nem volt semmi extra.
-
Yoshida
aktív tag
"Közérdekű közlemény", tegnap Pesten a Kálvin és Astoria között a múzeum körúton az Astoria felé két motoros rendőr állt a járdán, és szedte ki a bringasávon motorozókat. Előttem egy robogót szedett ki. (mondjuk szerintem ott pont nem nagyon zavar senkit a motor a bringasávon, és a használatával nem kell centizgetni a kocsik között, mondom úgy, hogy 10-ből 9-szer bringával járok Pesten)
-
Yoshida
aktív tag
Persu szerintem olyasmire gondol, hogy a fickó vesz 30k km-el egy motort, megad mindent neki, aztán 35-nél történik valami váratlan, és nem érti miért ilyen szar (és ez nem lesz egy szélsőséges vélemény). Közben meg lehet hogy az előző -pár- tulaj szart rá cserélni időben ezt-azt, és amiatt indult meg egy helyrehozhatatlan folyamat.
szerk: vagyis helyrehozható, csak nem mindegy milyen költségen
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
Kell egy kamera, bár max ha a sisakodon van, akkor tudtad volna felvenni hogy milyen közel jön, aztán be lehet küldeni a zsaruknak, büntettek már ilyen miatt meg sofőröket... Ok ez a szlovák rendszámmal nem azonosítható könnyen...
Más:
Ez hogy hogy nem szívja meg magát vízzel? -
Yoshida
aktív tag
válasz bigdady #52028 üzenetére
2004-2006 vagy 7-ig gyártották az fz6-ot 98 lóerővel, amikor is kiadták a frissített változatot az S2-t szintén 98 pacival (ez-az változott, szürke vázról feketére, új fék, talán más ülés, már elérhető opcionálisan ABS, más műszerfal (szebb, ford. mérő analóg) ). Viszont még lehetett kapni a régi "eredeti" fz6-ot újként pár évig párhuzamosan az S2-vel, de beraktak egy kis fém határolót a "gázkar" útjába (nem tudom mi a neve annak amit a gázbovden húz), ami miatt 78 lónál vége a mesének.
köt. bizt: van rá opció amikor a neten kötöd, hogy nincs jogsid (rá).
Nekem is előbb volt a nevemen motor, még vásárlás napján biztosítással, minthogy meglett volna a jogsi.[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz tboldi #52846 üzenetére
Mindent írass fel az orvosokkal sérülést, a motort meg dörzsölt szervizeshez kell vinni, bár lehet hogy ránézésre is totálkár, akkor nincs mit tenni, felmérik hogy mennyit érhetett előtte reálisan, és kész.
Ruha, telefon bármi sérült mindent fizetnie kell a biztosítónak, sisak stb.
És ezek után ügyvédet fogadni, és sérelemdíjért megkeresni a biztosítót. Mindent el lehet számoltatni, pl. újságokat amiket vesztek, amíg kórházba vagy, látogatók odautazási költségei stb. -
Yoshida
aktív tag
Ha már helytakarékos pakolás, ezt nézzétek 7 kilós pakk, szinte minden benne van vízen és benzinen kívül
-
Yoshida
aktív tag
válasz runner 125 #53599 üzenetére
Nekem is Jazz-em van, amúgy durva mi belefér két bringa, vagy egy bringa úgy hogy nincs kivéve egyik kereke se
-
Yoshida
aktív tag
Olvassatok kiszamolo.hu-t.
Legyen legalább fél évnyi megélhetés a bankban félrerakva, mit csináltok ha kirúgnak/megszűnik a melóhelyetek?
Gondolni kell a nyugdíjra is, az államiból én (most 33 vagyok) nem tudom látok-e majd valamit, talán egy kis alamizsnát. Elvileg 40 év melóval kell kb. 20 évnyi nyugdíjra félrerakni. (ki lehet számolni, de asszem úgy arányaiban 20%-ot kéne a fizuból félrerakni, ha nem bízol az állami nyugdíjba, hogy jól élj nyugdíjasan is)
Minél később kezdesz el félrerakni, annál többet kéne...Persze ha örökölsz addigra, az is lehet pont jó. Én úgy vagyok vele, hogy azt becsülöm amiért megdolgoztam, és a fater meg anyám költse magára a megtakarított pénzüket, menjenek utazni stb.
-
Yoshida
aktív tag
Elvileg nem volt még:
-
Yoshida
aktív tag
Azért a cikk leírja mi a baj, sokat futott motor, öreg olaj, főleg turbo diesel motor, ahol az olajban a csere ciklus végére már számottevő üzemanyag van/lehet az olajban (itt is a dieselt említi) és így már a kenési tulajdonságok is szarabbak.
"Kedvezőtlen körülmények között a kenőolaj annyira hígított, hogy a kis fordulati nyomás már szinte alig épül fel, tovább tetézve azt a bajt, hogy ez az elegy kenéstechnikai szepontból is problémás... ... Amikor efféle használat után, tömítéscsere miatt levesszük a szelepfedelet, meglepetten látjuk a durva kopásnyomokat a vezérműtengelyen... Persze ehhez sok dolog együttes hatása kell, de a műhelytapasztalat azt mutatja, elég gyakran megtörténik." -
Yoshida
aktív tag
válasz Bogyó bá' #56280 üzenetére
"-a fő különbség, hogy a Monokey rendszerű dobozok kétszer annyira terhelhetők mint a Monolock dobozok"
Szóval a masszívabb rendszer a Monokey, ahhoz kapsz erősebb dobozt, stb.
Ha jól rémlik a kisebb dobozok az inkább monolock-osak, a nagyobbak meg jellemzően monokey-esek. (a fenti magyarázat is ezt erősíti meg)
Más:
tegnap nem adta meg egy utasos robogós a jobbkezest (mi bringával voltunk csajommal), nekem kellett satuzni a kereszteződés közepén, különben nekem jön, így ki tudott kerülni... Még miközben az orrom előtt haladt el elküldtem a k anyjába, és még neki állt feljebb ordítottam neki hogy ájjá meg, de ment tovább... Komolyan összeverekedtem volna vele, hogy lehet valaki ekkora fasz, hogy 50-el áttép utassal rövidnadrág rövidujjú kombóval egy jobbkezes utcán körülnézés, megállás nélkül... Fel is vettem videóra de sötét volt már, alig látszik valami szerintem, este lecsekkolom A vicc hogy a bringámon szerintem erősebb lámpa van mint neki volt...
[ Szerkesztve ]
-
Yoshida
aktív tag
válasz FIREBLADE78 #56834 üzenetére
Ilyen adventure sisakok nem érdekelnek?
Bár gondolom ezek hangosabbak, de egy supermoton se néznek ki hülyén.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fűzzük össze a szavakat :)
- 3D nyomtatás
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- iPhone topik
- Feltörték a PROHARDVER!-es regisztrációmat! (vagy elvesztettem a belépési emailcímemet)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Linux Mint
- Gumi és felni topik
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- Bambu Lab 3D nyomtatók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen