- sziku69: Szólánc.
- eBay-es kütyük kis pénzért
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Szoszo94: Xiaomi Mi Router 3G - Padavanra fel!
- btz: Internet fejlesztés országosan!
- Kalandor: Elhunyt I. Ferenc pápa
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
-
LOGOUT
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Chrys_
addikt
válasz
Pttypang #144736 üzenetére
Nekem ez a GORE Windstopper vált be, 4-5 fokban sem volt gáz a motorozás.
-
Chrys_
addikt
válasz
dellfanboy #142906 üzenetére
Még az is lehet, hogy megtámadható az az aláírt jelentés. Majd az ügyvédje kitalálja. Ilyen esetekben sosem hallani arról, hogy az a személy - itt pl. az az idióta nőnek látszó képződmény - , aki hibás döntést hoz és emiatt kár keletkezik, perelve van.
A feljelentő meg szarjon sünt. -
Chrys_
addikt
Igaz, hogy az osztrákoknál a koronavírus miatt a motorozást is korlátozzák?
-
Chrys_
addikt
Más téma:
Csináltatott már valaki kerámia bevonatot a lakkozott felületeken? Mennyibe kerül ez motorra? Tudom, hogy attól függ, hány layer kerül fel a felületre, de egy hozzávetőleges ár érdekelne.
Bogyó bá':
Igen, pont ezért nem passzol a sporttúrához, ott kevés a hely és eléggé döntött a plexi. Persze cserélhető, de akkor úgy néz ki, mint az Aliens-ből a királynő feje, hát szegény elég ronda volt... -
Chrys_
addikt
válasz
Bogyó bá' #113612 üzenetére
Sporttúra motoron viszont nem helyezhető fel ilyen módon, már kitakarná a motor saját kijelzőjét/óráját. Viszont a tiéden valamint etnies motorján ezek valóban jó megoldások.
Autóban is a gyártó saját naviját használom, a telefonon csak a sebességmérő kamerákra figyelmeztető program fut, ami bluetooth-n jelez hanggal. -
Chrys_
addikt
válasz
csongi #113605 üzenetére
Legtöbbször én is csak hallgatom, de idegen városban pl. figyelem a kijelzőt is, kb. merre kell menni és milyen távolságra vannak a következő kereszteződések ahol le kell kanyarodnom. Persze van, aki tényleg csak hallás után megy, én nem. Szerintem jó lenne navit integrálni a gépbe, vagy a kapcsolatot a telefonhoz. Ahogy fentebb már írták, már létezik ilyen megoldás motoron...
-
Chrys_
addikt
válasz
etnies #113593 üzenetére
Köridő, dőlésszög mérés stb. sportmotorra kell, nem túramotorra. Oda én sem gondolom ezt a fejlesztést szükségesnek.
De túrázásnál nagyon jónak találnám. Nekem mindig fent van a telefonom egy por- és vízálló tokban, nincs gond a használatával, még kezelni is lehet nyugodtan motorozás közben (nem 150+kmh mellett persze, a kesztyűket meg könnyen touchpad-képessé lehet tenni hozzá). Ezt váltaná ki a dashboard megoldás, aminél még kisebb szögben kell lenézni rá, mint a telefonra. -
Chrys_
addikt
válasz
-Mosquito- #113571 üzenetére
Szerintem hamarosan eljön az az idő, amikor a motorok nagy digitális kijelzőjére lehet Android Auto-val csatlakozni (vagy az Apple megoldásával).
Esetleg a motorgyártók is belefognak saját navi rendszer fejlesztésébe, akár licence alapján. És hozzákötnek egyéb szolgáltatásokat is, a panel aár touchscreen is lehet. Nekem jól jönne egy sporttúra motorra, nem kellene a navit a telefonon nézni.Egy túramotornál nem is lenne rossz dolog, de sportmotorhoz persze semmi értelme.
-
Chrys_
addikt
Nolan N-COM B3 sokkal jobb, mint a Ejeas TTS, ha hangminőségről és hangerőről van szó. Cserébe nem szerelhető be bármilyen sisakba.
-
Chrys_
addikt
válasz
etnies #103796 üzenetére
Hangszórónak a HJC-kben is van kialakítás, de a héjon nincs beépítési lehetőség.
A Nolan N86-n nekem N-COM B3 intercom van, de ez ugye csak néhány Nolan sisakkal kompatibilis (beépítés szempontjából).
A HJC RPHA 70-hez vettem egy EJEAS TTS-t, ami viszont nem sisak-függő, kb. bármire szerelhető (de kell a hangszóró helyének kialakítása hozzá).
A B3 hangosabb, mint a TTS. Viszont a sisak maga sokkal zajosabb, mint a HJC.
A Nolan sisak nem, vagy csak alig párásodik, a HJC egy nagy szar (mindkettőben van pin-lock), más is panaszokodott ismerősök közül a HJC-re emiatt. Már bánom, hogy megvettem. A Nolan-ben sokkal jobb a látómező, a HJC-n alig egy kicsivel a felső él alatt nézek a motoron. -
Chrys_
addikt
Eladtam a GSX650F-t, levehetitek a képet az összefoglalóból.
-
Chrys_
addikt
Most aztán jól megmondtad neki... ilyen körforgalomban meg bárki elcsúszhat azon a szaron.
-
Chrys_
addikt
válasz
LustaDick123 #103143 üzenetére
megnézem
-
Chrys_
addikt
Van valakinek ötlete, honnan eshetett ez le a GSX 650 FA-ról (2011)?
[link]
Mosás után találtam a földön mellette, de nem találom a helyét -
Chrys_
addikt
válasz
vendingo #97031 üzenetére
Még mindig Interphone.
A belseje valami szilikon, könnyen nagyobbra vágható, mint amihez éppen megveszed. Én pl. Samsung Galaxy Note 3-hoz vettem, most viszont egy Galaxy S9+ van benne Spigen tokkal együtt! -
Chrys_
addikt
válasz
Topiccsendőr #96848 üzenetére
Milyen motorral hasonlítottad össze a Bandit-t? Nekem GSX650FA van (szerintem ABS nem kapcsolható), ez ugye Bandit K5 Gixxer külsővel, szárazon 215kg, feltöltve 245. Szóval ha sportmotorral, nem csoda a hosszabb fékút.
-
Chrys_
addikt
válasz
zgospel #96372 üzenetére
Hivatalosan valóban sporttúra motor.
@beci: ha jól látom, te sem vetted meg hozzá a katalizátort
Azt nem tudom, hogy az én motoromon a kat benne van-e abban a fekete színű csőszakaszban, vagy az eredeti dobban van benne. Most kell vinni TÜV-re, és ha nem muszáj, akkor nem cserélném le a dobot ezért erre az időre sem. -
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
válasz
XFishboneHUN #95466 üzenetére
Vasárnap, ha csak 1 napra is, de megérkezett a jó idő Németországban. Rögtön előkerültek a motorok, sok ismerősöm is útra kelt.
És rögtön meg is lett az év első áldozata itt, egy 32 éves nő dobta el a motort. [link] -
Chrys_
addikt
Aki nem ért németül, gyors összefoglaló:
17 éves srác Ludwigsburgban 32-szer direkt gyorshajtott trafi előtt 3 hónapon keresztül, volt, amikor 43kmh-val gyorsabban ment a megengedettnél.
Végül elkapták, 7000€ + 36 pont és 15 hónap vezetéstől eltiltást kapott. -
Chrys_
addikt
válasz
gabor128 #92740 üzenetére
FullHD felvételhez is érdemes 4K-képes kamerát venni és a rázkódás elektronikus kiszűrését bekapcsolni (ez fullHD felbontásig kapcsolható). Pl. az SJCAM SJ7 Star elég jó képet produkál, de a kamera nem ajánlott, mert a hang még a külső mikrofonnal is gyalázat. GoPro lesz jó. Igaz, hogy drága, de azzal legalább jó lesz a felvétel.
-
Chrys_
addikt
válasz
Bogyó bá' #91249 üzenetére
Én meg rutinpályán blokkoltam az intenzív fékezésnél a hátsó kereket, az nem tetszett olyan nagyon neki, de nem volt gond, fél év kihagyás után ültem rajta akkor. Egyébként nekem tetszett az a motor, mivel az volt az első A-kat gép, amivel mehettem
ABS téma, mivel az hiányzik abból
-
Chrys_
addikt
válasz
z123456789 #90329 üzenetére
persze.
Vannak utólag berakható protektorok, de akármilyen hiperszuper minősítést is kapnak, jóval kisebbek, mint a külön vehető védők.Itt találsz néhány linket.
-
Chrys_
addikt
válasz
z123456789 #90263 üzenetére
Nekem ez van: Ortoma P1 Dynamic. A hivatalos oldalon ORTHO-MAX van helyette.
-
Chrys_
addikt
válasz
z123456789 #90214 üzenetére
Vettél hozzá koptatót? És esetleg gerincprotektort, mert ami ezekben van, az kb. 0.
@Mike: miért csak jövőre? Tönkrement az Aprilia?
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
válasz
McReay #89864 üzenetére
Ha már mehet az A, akkor csakis az, egy 650-s gép. Én ezzel kezdtem, előtte sosem motoroztam, eddig esés sem volt (14k km alatt)
Hagyd a GS500-t meg a többit, mert gyorsan kevés lesz, aztán eladás és újabb motor választás megint idő. Én GSX650F-re ültem (kb. 86LE), persze kezdőként meg messze vagyok ennek a határaitól is, de bizonyos helyzetekben jobb lenne egy erősebb motor.
-
Chrys_
addikt
Németek így mérnek:
- Szabad területen kell a mérést végezni, nem lehet fal sem (vagy egyéb, zaj szempontjából reflektor) a közelben.
- Mikrofon helyzete: A kipufogónyílással egy magasságban (de minimum 20cm-rel a talaj felett), 50cm távolságra, 45+-10 fokos szögben (ez kb. úgy néz ki, ha a kipufogónyílás 6 óra felé mutat, akkor a mérőeszköz 4-5 óra között kell legyen az adott távolságban).
- 5000rpm feletti névleges fordulattal rendelkező motorok esetén a mérést a névelges fordulat felénél kell végrehajtani (Forgalmin a kód: P.2/P.4)
- Max. 5000rpm névleges fordulattal rendelkező motorok esetén a mérést a névelges fordulat 2/3-nál kell végrehajtani (Forgalmin a kód: P.2/P.4)
- A mérés: fordulatot állandó szinten kell tartani, majd a gázt hirtelen elvenni.
- Minimum három mérés kell.
- Eredmény: minimum 3 érték számtani közepe, amely mért értékek közötti különbség nem lehet nagyobb, mint 2dB(A).
- Ha nincs fordulatszám-mérő a motoron, akkor egy mérőeszközt kell a gyújtókábelre csatlakozatni.
Max. érték: A forgalmin lévő érték +5dB(A). Ez az 5 dB(A) csak egy tolerancia, amit a rendőr vagy figyelembe vesz, vagy nem.
-
Chrys_
addikt
Na canniball, válogathatsz, kezdhetsz edzeni
-
Chrys_
addikt
válasz
z123456789 #89034 üzenetére
Tavaly kezdtem, 38 évesen
-
Chrys_
addikt
válasz
Topiccsendőr #89031 üzenetére
Benne van a törés, de én eddig még megúsztam
Első motorom, de úgy voltam vele, veszek egy normálisat. Suzukit
-
Chrys_
addikt
Este kis motorozás, ismerős db killer nélkül. Rendőröknek feltűnt (szerintem már hallották, mert a ringen lámpánál mutatta, mekkora láng jön ki a kipufogón
), és hát nem 50-nel ment városban. Mögöttem volt a járőr, amikor kapcsolta a villogót, gondoltam akkor most én fizetek
De nem, hanem utána mentek. 90€ lett a db killer hiánya miatt, 180€-t is mondtak neki, ha rávarrják azt is, hogy meg akart lépni
De ez utóbbit megúszta. Az R6 még le van szabályozva 34 LE-re
-
Chrys_
addikt
válasz
freelanced #87918 üzenetére
-
Chrys_
addikt
válasz
Kolondrum #87850 üzenetére
Én mindig motoron ülve tankolok, és amikor a töltőnyílásban van már a benzin, akkor kicsit megrázom a gépet, szépen lefolyik a cucc és még megy bele így egy kicsi. Ezt kb. 3-4x el lehet vele játszani
Igaz így sem sokkal több kerül a gépbe, de ha csak az a néhány deci hiányzik a túra végén...
-
Chrys_
addikt
válasz
3psilon #87813 üzenetére
Az a kárérték nem rossz. Autóval mentem neki Mercedes-nek, szerviz szerint a mercin a kár kb. 700€ (németben, lökhárítót kellett újrafényezni, semmi sem deformálódott). Ezt hozta ki a biztosító a végére 3500€-ra (magyar Allianz levele szerint, de ebben benne van a MABISZ is szerintem)
-
Chrys_
addikt
válasz
freelanced #87462 üzenetére
Gerincprotektor: Ortema P1 Dynamic Protector (pdf) 17 protektor tesztje, ez volt az egyik legjobb.
Tárcsazár: ASUS Granit 8077 Scheibenbremseschloss. Elég hangos
-
Chrys_
addikt
válasz
nyogo83 #86557 üzenetére
Én kezdő motorosként is az első dolgok között a számok ellenőrzésével kezdeném a vásárlást. Ha az nem stimmel, nem veszem meg a cuccot, bármilyen is, mert akkor már egyáltalán nem bízok meg az eladóban. Hasonlóan jártam el az autóvásárláskor anno. Kereskedő meghirdette a gépet, 150km-t utaztam miatta, a helyszínen meg kiderült 1-2 dolog, ami nagyon nem úgy volt, ahogy elvártam. Onnan már lehetett akármilyen szuper a gép, otthagytam a picsába.
Ja meg amit a Tasi mutogatott, hogy nézett ki a motor, hát azt meg én mint naív vásárló nem is láthatom, mert minden a tank alatt van. -
Chrys_
addikt
Amikor pályára mentek az utcai motorokkal, le kell ragasztani a lámpákat (és a tükröket, ha nincsenek leszerelve)?
-
Chrys_
addikt
válasz
Topiccsendőr #86464 üzenetére
Nincs is azzal gond, hogy nagyban vásárolt olajjal töltik fel és nem flakonból, a hsz-m is csak amiatt volt, hogy leszarják, mit ír a gépkönyv, azt tesznek bele, ami van, amíg az olaj típusa passzol.
Nem elképzelhetetlen, hogy valami szart nyomnak a gépekbe,mint ahogy emre írta, de nem hinném hogy ez itt általános lenne. -
Chrys_
addikt
Én holnap viszem szervizbe a motort 12k ellenőrzésre. Olajcsere is lesz, azt mondták Total-t raknak bele. A gép könyvében talán más marka van megjelölve, de mivel nem értek hozzá, és a kód elvileg egyezik, igazából nem érdekel.
-
Chrys_
addikt
válasz
Bogyó bá' #86251 üzenetére
Én tavaly szereztem meg a jogosítványt nála, de a rutin 2015-ben volt. Első 2 nap a kis YBR, köv. 2 nap a GS500, utolsó 2 pedig a Gladius. Előtte nem motoroztam
Számomra a Gladius volt jobb, a visszafordítót sokkal szűkebben tudtam vele venni. Egyszer néhány hónap kihagyás után próbáltam a rutinfeladatokat, rögtön blokkoltam a hátsót, az annyira azért nem tetszett neki
Pedig érzésre alig léptem rá a fékpedálra, meg is lepődtem.
-
Chrys_
addikt
válasz
FIREBLADE78 #86022 üzenetére
Amíg valaki pályázik, OK. De pl. Bayernben kurva gyorsan el lehet keveredni a mellékutakon, ha tudatosan kerülöd a Bundesstrasse-kat meg az autópályát. Jó az a GPS.
Meg az ABS -
Chrys_
addikt
Mindegy milyen GPS-t használsz, a tervet itt csináld, és export: motoplaner.de. iGO-val tökéletes. EGyébként egy Android telefon elég rá bőven vízálló tokban (interphone).
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
-
Chrys_
addikt
15 fok alatt én a full bőr alá felveszem a nyári Helly Hansen szettet, majd arra a thermo Vanucci szettet. Meg egy windstopper alsónadrágot is a normálra, mert a bőrnadrág belső fele Gore-Tex, ott meg fúj a hideg szél rendesen
8 fok alatt még egy plusz vékony pulóver is kell (a karjaim fáznak, főleg a könyöknél a belső oldalon), meg a dupla nyakvédő cucc szél ellen.
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OLED monitor topic
- PlayStation 5
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- One otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Saját márkás HDD-ket követel meg az egyes NAS-okhoz a Synology
- Autós topik
- Házimozi belépő szinten
- SDQHD felbontású monitor jött a JapanNext műhelyéből
- Milyen egeret válasszak?
- További aktív témák...
- Bomba ár! Dell Latitude 5500 - i5-8GEN I 8GB I 256SSD I HDMI I 15,6" FHD I Cam I W11 I Garancia!
- Nvidia Quadro M2000/ M4000/ P2000/ P2200/ P4000/ P5000/ RTX 4000/ RTX A2000 / RTX A4000
- Apple iPhone 12 Pro 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Apple iPhone 13 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- iKing.Hu - Honor 200 Pro - Moonlight White - Használt, karcmentes
Állásajánlatok
Cég: Laptopszaki Kft.
Város: Budapest
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest