- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Horvi
őstag
válasz polimorf #67296 üzenetére
Igen-igen gugliztam csak elég sok helyen mintha a Z750 ilyen mostoha gyerek lenne és nem talál rá semmit bezzeg a Z1000-re.
Egyelőre valami ilyesmit találtam. Hátha ez jó lesz. Elvileg ez az én színem: Metallic/Candy Lime Green[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #67293 üzenetére
Megtettem már kb. 2 hete, amikor a szél lefújta a kurva üléspúpomat és találtam javítóstiftet az alapján. Pont olyan formában van nekem is, mint amit polimorf linkelt.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
polimorf
tag
Nem tudom konkrétan milyen szint keresel de próbáld beütni a gugliba " kawasaki color codes" talán megtalálod amit keresel, de szerintem benne kellene lennie a számnak a motorodba is.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
válasz -Mosquito- #67293 üzenetére
Ez nem teljesen igaz az enyémben benne van a szinkód az alapján festettem le a hátsó dobozomat is és teljesen passzol. Sőt a dóvillba is benne volt. Minkettőben az ülés alatt volt a műanygra ragasztva.
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Horvi
őstag
válasz runner 125 #67292 üzenetére
Akkor már csak azt kéne kideríteni, hogy a kawákon hol van és akkor beljebb is vagyok
(#67284) AndrewTdi
Esetleg még rápróbálhatsz a TCX csizmákra az euromotornál. Én onnan vettem az enyémet igaz én ilyen rövid szárút vettem de eddig nekem bevált.[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
-Mosquito-
őstag
válasz runner 125 #67292 üzenetére
Fenéket. Hondánál csak azt jelöli, hogy az a motor milyen színkombinációban jött ki,nem konkrét szín kódot jelent/jelöl. Üsd csak be a keresőbe a szám/betű kombót.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
runner 125
nagyúr
válasz Something_ #67263 üzenetére
Ezt h? Eleve minden motoron rajta van a színkód, enyémen is, mind a fekete, mind a fehéré.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
-Mike-
addikt
válasz AndrewTdi #67287 üzenetére
Motorline-t én is ajánlom, szintén ott vettem a Sidi csizmám kb 5 perc alatt, az eladó csajszi aki egyébként nagyon segítőkész volt csak hüledezett hogy lehet ilyen gyorsan vásárolni más órákat áll benne bent az üzletben. (Nem tudom kik járhatnak még oda )
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz AndrewTdi #67287 üzenetére
A legnagyobb választék motorline.hu-éknál van és oda bemész van típus, méret és színválaszték is. Szentendrei út. De ami valamit abból is ér. 60k+
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
AndrewTdi
addikt
válasz Ferdzsoo #67286 üzenetére
Ez az első bőrruhám, nagyzolás lenne preferációról beszélni részemről. de szinte minden "hozzáértő" meggyőzőtt hogy Dainese legyen. Cölöpéknél van a ruha (Avro D1), elvileg 15-re kész.
Kösz az ajánlást. melyik boltban nézegessek Sidi csizmákat?(a szöszi nem érne meg egy ajtócsapkodást az asszonnyal, de amolyan eyecandy)
[ Szerkesztve ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz AndrewTdi #67284 üzenetére
Holott ruhából daineset preferálom mindenek előtt, csizmában a sidi-k sokkal meggyőzőbbek, így a márkabuziságom ellenére is sidit vettem és nagyon elégedett vagyok...
A szőke hölgy pedig a tulajnak a csaja...
Amúgy szerintem nem nagy eresztés..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#79335424
törölt tag
válasz Lomha 8V #67282 üzenetére
Ahány amerikai piacos cruiser -rel mentem (volt egy pár), mindegyiknek lágyra volt hangolva a futóműve. Fékben eddig a VL1500 -as Intruder volt a "csúcs". Egy 1999 -esem volt, ami még egy tárcsás elöl. Már az 1,4 -esen sem volt vmi acélos a fék. Az 1,5 -ösre ugyanazt tették, a vas viszont alapból 70 kilóval nehezebb volt. Rendesen "előre kellett gondolkodni". Korfun telibe is vertem vele egy szabálytalanul elém kanyarodó kisteherautót. Nem volt fincsi két repedt bordával hazamotorozni.
-
AndrewTdi
addikt
válasz kisninja #67266 üzenetére
Jelen.
más:Voltam ma Karasnánál csizmát próbálni. képről tetszett a Dainese Nexus széria (sport), de felvéve nem annyira jó. ami hosszra, kényelemre jó, abban olyan gumicsizma érzésem van. a lábefejem kb lötyög benne oldalra, érzem, hogy csak a vádlimnál és a bokámnál van rajtam a csizma, a lábfejemnlé oldalt nicns.
A Torque széria (race) már jobb volt, lehet szűkíteni a bélést is fűzővel kényelmes is volt, fogott mindenhol. De az már több mint 90 rudolf, annyit nem szánnék rá. Jó lett volna Dainese csizma a ruhához, de asszem körbe kell néznem még más gyártóét is, mert ezekkel nem nagyon voltam kibékülve.
De a hosszú szőke hajú hölgyért megérte elmenni.[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
válasz #79335424 #67280 üzenetére
Ajándékba, az zsír. Ismerem a Magnát, Veriga barátom Magnával járt 15 évig. Mindig kiosztott minket, hogy ne pattogjunk a szarjainkkal (30 évvel idősebb nálunk, szóval komikus volt, mikor kaptuk tőle az osztást - nem rossz értelemben ) mert neki "pávör krúzere" van és lenyom mindenkit a pi**ába. De szerintem életében nem ment 100-nál gyorsabban az öreg. Jómagam sosem mentem vele, de ezek szerint jobb is, mert szavaidból úgy érzékelem, hogy a futóműve a Kawánál is rosszabb lehetett. Ti meg, hát... fiatalság, bolondság.
-
#79335424
törölt tag
válasz Lomha 8V #67279 üzenetére
Nem kell annyira régre visszamenni. Egyik barátom kapott ajándékba egy makulátlan állapotú, 750 -es Magna -t (Honda VF750 blokk). Elöl egy szál tárcsa, hátul dobfék, a rugózás, meg igazi "Pompomos". Fel, le, fel, le, ahogy
a szellő hintáztatja az ágataz út hintáztatja a motort.Mi anno ezekkel a vasakkal 140 fölött mentünk át az északi összekötőn, 200 fölött az Árpád hídon, stb.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
(#67261) SymbianOS: Működött persze, tavaly júliusban vettem és lenyomtam vele 3500 km-t a szezon végéig. Volt egy kis blokkzaj, hosszabb állás után durranva indult és kicsit gyengébbnek éreztem a kelleténél. De amúgy szépen működött, ez számomra is meglepő a belsejét látva.
(#67270) Mosquito34: Ezekre természetesen ránézünk, ezek alap dolgok.
(#67273) Somatom: Egyszer volt nekem egy "hetvenakárhányas" Z1000, az beteg motor volt. Virsligumikon, ócska fékekkel, tekeredő vázzal. Az a "szar" (nem volt szar, csak szeretetből szarozom) 240kg volt és 200-al tudott menni. Persze pénzem nem volt, így mindenből használt meg "gazdaságos" volt rajta. Nagy csoda, hogy túléltem.
-
ath
senior tag
-
Geresics
addikt
-
#79335424
törölt tag
válasz Geresics #67274 üzenetére
Nem egészen, mert addigra már az egész motor "kacsázott". Biztos láttál már ilyet motorversenyeken. Egy pillanatnyi szitálás, majd kacsázás és már nincs is alatta a motor. Csak ezeknél a régi vasaknál a váz és futómű gyengesége miatt jött elő, nem a kanyarban pillanatnyi megcsúszás miatt. Ezért lehetett egyenesben fékkel kijönni belőle. Ugyanez kanyarban azonnali perec lenne.
-
#79335424
törölt tag
válasz kisninja #67266 üzenetére
A kicsi/nagy relatív, és a köbcenti sem jó meghatározás. A 250 -es ETZ -ről ültem át a 280Kg -os CBX 1000 -re. Egy mai, korszerű 1000 -esen motorozni gyerekjáték egy régi Z1000 -hez, GS1000 hez, vagy egy CBX1000 -hez képest. Ha egy mostani gép úgy kanyarodna, mint azok, akkor biztos lennél benne, hogy defekted van. A CBX -en 140 fölött egy másodpercre sem lazíthattál a kormánytartáson, mert abban a pillanatban olyan szitálásba kezdett, amiből csak egy satu elsőfékkel tudtál kijönni. Ehhez persze először bátorság kellett, hogy ekkora tempónál, egy szitáló motoron satut merjél húzni. Aztán már rutinból ment a művelet, mert kiderült, hogy azokkal az egydugós fékekkel nyugodtan satuzhatsz, mert úgysem történik semmi különös.
[ Szerkesztve ]
-
HSM
félisten
-
Xaels
félisten
válasz kisninja #67266 üzenetére
Troll on: hiába kérdezed ők már nincsenek ittTroll off
Motorotól és embertől is függ. Ha kipróbáltad és biztonságban úgy érzed, hogy tudsz vele bánni akkor egy kis utánképzést javasolnék ugyan, de nem hiszem, hogy baj lenne belőle.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
kisninja
őstag
Volt már itt valaki olyan hülye hogy egyből első nagymotornak 1000ccm est vett ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
#79335424
törölt tag
válasz Something_ #67263 üzenetére
A Ford -nál az évjárat is kell. Nem az autó visszakereséséhez, hanem a színárnyalat "belövéséhez". Átlagos "fakulással" számolnak és ez alapján keverik ki a színt. Egy 10 éves, napon használt jármű színe nem egyezik a gyári színkód szerinti színével.
-
Horvi
őstag
-
Horvi
őstag
Sziasztok,
Egy olyan kérdésem lenne, hogy van olyan táblázat vagy lista amiből ki tudom nézni, hogy mi a mocim színének a kódja? Mert a tankot meg 1-2 műanyag idomot újra kell festeni.
Köszi!
Hello darkness, my old friend...
-
Lomha 8V
addikt
Na, nekiugrottunk a gépnek (Yamaha TDM 850). Kicsit hurutosan harákolt, így szétkaptuk. Látszik, hogy olaszból van szegény, el van hanyagolva. De most kap teljes hengerfej-felújítást, új gyűrűket meg amit menet közben úgy ítélünk meg, az csere. Fájni fog az összeg, de utána nyugodtan motorozhatok és az bőven megéri.
Képek:
[link]Akinek észrevétele van, nyugodtan mondja, több szem, többet lát. Amúgy hihetetlen, hogy kinézetéshez képest, annyira nem volt vészes menet közben, nem is számítottam ilyen rossz látványra.
-
#79335424
törölt tag
válasz mrhero #67252 üzenetére
Szerintem csúzli MZ lehetett, vagy /1 -es. Azoknak a tankja volt lasztigyilkos.
Choppereknél nem nagyon van ilyen gond, mert
-a tank formájából adódóan inkább felcsúsznál rá
-az ülés hátrafelé lejt, amitől nem nagyon csúszol előre
-előre, nyújtva van a lábad, így nem gond kitámasztani, egyáltalán nem kell a tankba "kapaszkodni". Akár az utast is símán meg tudod tartani.[ Szerkesztve ]
-
demars
addikt
Készül hétvégén valaki Győrbe, Győrújbarátra?
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
mrhero
tag
válasz Khaosz55 #67248 üzenetére
milyen motoron sikerült a manőver? fogtad a tankot combbal rendesen? ha létezik is ilyen nem hiszem, hogy az lenne a célja, hogy egy erősebb fékezéskor megóvja a tanktól a szerszámot. Xaels, Somatom, chopperes üléspozinál hogy néz ki egy vészfékezés? Nehezebb a tankba kapaszkodni?
-
Khaosz55
addikt
Hol lehet venni lágyék protektort? Van külön motoros vagy sportboltban kell megnézni. Valaki linkelt egy képet olyan alsó nadrágról amiben van lágyék protektor és comb protektor is. Valami hasonló kéne.
Múltkor hirtelen fékezés miatt előre csúsztam és beütöttem a ... nem mondom nem volt kellemes, ezért is szeretnék a túranadrág alá.
-
BoB
veterán
Kicsit többet írtam mint gondoltam, a nem megyek gyorsan + tudok motorozni témáról, akit érdekel itt olvashatja: [link]
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
canniball
nagyúr
válasz RAiN91 #67242 üzenetére
Ledöntve visszaváltásnál néha alattam is kipörgött. Mondjuk arra nem emlékszem hogy az új gumival is jártam-e így, de a régi sem volt öreg és az oldala nem volt lekoptatva.
Ha egyenesben forgott ki úgy még nem jártam, olyankor az elejét emeli.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Something_
őstag
Na motor a ducatoban, holnap reggel irány a karasna.
Nagyon kíváncsi vagyok a csillagászati összegre ami a papír végén lesz
-
RAiN91
őstag
Ha 1-2 ben nagy gázra kipörög a hátsó kerék a 70 kilóm alatt, akkor már nagyon gázos a gumi? (SV650)
-
Polemius
senior tag
válasz Something_ #67239 üzenetére
Vagy egy mérettel szűkebb bélést tehetsz bele, és akkor utána pont jó lesz?
-
kisninja
őstag
Sziasztok a red baron mennyire áraz túl ? Érdemes ott részletre venni ?
powered by: ®MAJORMÜVEK®
-
mrhero
tag
válasz Something_ #67235 üzenetére
mindehol kitágult egyenletesen? ha nem horror áron van és lehet kapni egy béléscserét megérhet.
@Symbian ha jól látom a tiednek nem kivehető a belseje.
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kolondrum #67232 üzenetére
Most nézem a logouton a bukó moddingot. Nagyon állat!
Amúgy az én Grex G9.1 -ben (Nolan N90) sincs ilyen lötyögés .1 éve használom és nagyon patent.
[ Szerkesztve ]
-
-
Grillo
őstag
válasz Kolondrum #67220 üzenetére
Érdekes, hogy ilyen előfordulhat.
A használtan, de újszerűen vett (szerintem túltárolt volt) Nolan n102-ben nem nagyon változott helyzet. Most már kicsit meg van fáradva, kéne bele vennem új belet, ha még egyáltalán lehet kapni, de 10k körül van, és igazából új sisak kéne, mert lehet akár 7-8 éves is, nálam 4 éve van.
De most nem nagyon van kedvem... -
mrhero
tag
HGabor, Symbian, milyen bukóitok vannak?
-
demars
addikt
Ma vittem szervizre a paripát! Kuplung bowden csere, (lehet kuplungot is cserélik, legalább is a csapágyat, mert hangos), hűtővíz csöppenik alul az egyik bilincsnél, láncon feszíteni kell, illetve lassan cserés, így azt is kértem!
Kíváncsi leszek mit cserélnek végül rajta. Holnap tudják átnézni, ott hagytam. Pár nap és szólnak!Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Xaels
félisten
válasz canniball #67226 üzenetére
Egészen a Döbrenteitől tolhattam vissza [link] Mint kiderült szar volt a gyertya is így új akkuval meg gyertyákkal adtam tovább rajta.
Na voltam ma X-Bike-ban, megjöttek a probolt csavarjaim a lábtartó konzolhoz. Csak próbaképpen behajtottam egyet amihez nem kellett szétkapni az egészet. A menet oké, a feje is rendben tart igaz 14-es helyett 12-es kulcs kell hozzá.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Shad0w
senior tag
Én is túlvagyok a fém fékcső cserén. Idestováig csak a hazaúton próbálgattam és ugyan mintha kicsit hamarabb fogna meg kevésbé kéne húzni adott fékerőhöz, de ez annyira minimális, hogy szerintem csak placebo. Majd egyszer ha pályázom talán feltűnőbb lesz a különbség.
-
canniball
nagyúr
-
BoB
veterán
válasz pityaa23 #67222 üzenetére
Az biztos nem stimmel, én is szemüveges vagyok de ilyan nálam nincs.
Nekem most az a problémám a bukómmal, hogy egy hete leejtettem megint - szerintem a 9 év alatt vagy századjára - viszont most letört mindkét okdalon a plexiről az a pöcök ami a plexiállást hivatott szabályozni.
Most nem tudom rendesen lecsukni mert rés marad alul, mozog mert nem fogja semmi oda, és felnyílik menet közben ha elfordítom a fejem. Azért még lehet ezt a szezont kibírja, új plexit már nem akarok egy ilyen régi bukóra venni
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
pityaa23
senior tag
-
Az én bukómmal meg az a nagy gond, hogy kezdetben nagyon szoros volt, most meg mozog a fejemen. Hiába húzom meg a csatot, egyrészt nem fog rendesen, aztán meg kényelmetlen. 100 felett ha nem lenne csat akkor lerepülne a fejemről. Az is érik, de majd jövőre.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
Ferdzsoo
addikt
-
-
RAiN91
őstag
válasz Gaboman #67202 üzenetére
Tavaly 3-4x kellett tologatnom az SV-t (nyáron, karbis, akkor jól indult). 2-esbe berak, nekifut, ráugrik, és pont jókor kellett kuplungozni, hogy ne csússzon meg a kerék. Elég könnyen ment, pedig a hozzászólásokból nem is nagyon reménykedtem, hogy sikerülni fog, de muszáj volt megpróbálni.
-
Khaosz55
addikt
Hali lesz egy furcsa kérdésem. Ez az első zárt bukóm. Már megvan kb fél éve. Kényelmes minden okés, de az normális, ha csücsörítek elérem az elejét. . Mármint nem lehet hogy kicsi és esetleg esésnél a műanyag sérülést okoz a számban ?
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #67207 üzenetére
én a 660-as, egy hengeres Pegaso-mat próbáltam, de 2 perc után (csurom vizesen) kértem inkább egy bikakábelt kölcsön!
Szerk.:
amúgy még terepen sem lehetetlen, bár nem 400kg a motor![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Xaels
félisten
válasz Kroni1 #67207 üzenetére
Viragoban meghalt az akku, de mennem kellett volna valahova. Akkor még fent laktunk a Gellért hegyen, mondom majd a lejtőn beindul. Na nem jött össze, utána tolhattam vissza
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #67183 üzenetére
Helyes. Velem mindig tök normálisak. Örüljetek,hogy nem az osztrák ellenőriz, mert ott ez akkor egy komplett műszaki vizsgának felelne meg.
TommyGun :
Valami 400kg vezetővel együtt, hárman toltuk kb 3-4m után pöcc röff volt. Mint kiderült indító kapcsoló/konzol a xar,van visszahívás belőle és cserélik majd. Szerencsére vasárnap a szakadó esőben mindig beindult a dög.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz canniball #67206 üzenetére
Még a négyhengeresekre aszondom oké, nade próbáljon meg valaki betóni egy egyhengeres DR750-et vagy DR800-at! na az már férfimunka..
Én a lemerült akksim miatt egyszer próbáltam betolni az 1150-est, hát az sem ment, egy kisebb lejtőig el kellett guritanom, ott hálistennek beindult.
-
canniball
nagyúr
válasz runner 125 #67196 üzenetére
Amikor rosszalkodott az akksija haver úgy tolta be párszor a VFR750-t.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
TommyGun
őstag
Azé ne hasonlítsunk már egy autó betolást egy motorhoz, én is toltam be egyedül az 1300 kilós prelude-ömet 15 évvel ezelött, de azzal nem esel pofára ha megugrik vagy ha vmit szarul csinálsz...meg ott volt 1300 kiló ahhoz hogy ne blokkoljon be a kerék azonnal (vagy hát ne blokkoljon folyamatosan) amikor sebességben megkéne lökni a hengereket...azé ott van kompresszió is amit vmivel kompenzálni kell. Mondom nem láttam még ilyet de nekem nagy motort így sosem jutott eszembe belökni, aztán lehet pofon egyszerű de a TZ óta nem tologatok, még úgy sem hogy segítenek
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
baboss
őstag
Ma munka után beugrottam ide és 3.000ft -ért megcsinálták a kilométer óra spirált, 5 perc alatt meg is volt. A kuplungbovdent nem tudtam kiszedni, mert nemvolt nálam szerszám. A tankot megkellet volna emelnem, hogy kilehessen szedni. Legközelebb viszek szerszámot és kicserélem.
[ Szerkesztve ]
-
Lomha 8V
addikt
Annak az idióta Ghost Rider-nek van (vagy volt) 500 lovas, turbós Hayabusája. 300-al ment a GSXR, ez meg keréken előzte, a beteg állat. Amúgy kapható hozzá komplett plug and play kit is, amivel 430 lovat tud. Potom 5.200- dolcsi, de legalább nem kell számolgatnod, hogy mit hova.
(#67201) bob.zxr: Az autóval sokkal egyszerűbb a dolog. Az tapad 4 keréken és nem akar felborulni. 400 kilós motort egyedül betolni, lejtő nélkül; szerintem közel van a lehetetlenhez.
[ Szerkesztve ]
-
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Fotók, videók mobillal
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Jelszókezelők
- Chieftec nyereményjáték: szerezz egy terméket ingyen!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NBA és kosárlabda topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest