-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #75470 üzenetére
Természetesen fel vagyok iratkozva a csatornádra, ezért láttam a videóid. Az aszfaltos felvételek engem nem nagyon vonzanak, mégis nem kicsit lepődtem meg, amikor Ausztriában találtatok terepszakaszt!
Volt most két videód, amikben se duma, se zene, csak a gyakorlás terepen, azok szerintem azért szerethetőek mindenki számára, mert pont nem olyan hosszúak, hogy ráunjanak a népek (mint az én 15+ perces videóimra), és elég sűrűn változtattad a kameranézeteket is. Remélem jön még hasonló!Ja, és igen: a videó sosem fogja úgy átadni a táj szépségeit, mint a valóság! Ráadásul a sebességérzet is egész más! Neked GoPro-d van, ott még jobb a helyzet, de nálam a SONY képstabija miatt minden úgy tűnik, mintha poroszkálnék, pedig 70-90 között mentem az utolsó videóban is!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #75458 üzenetére
"...ugyanúgy ismerkedsz a terepezéssel meg a videózással mint én..." - ez nekem is feltűnt már. Kár, hogy kicsi Pécsett lakom, mert Bp. környékén sokkal könnyebb volna találni embert, akinek hasonló az érdeklődési köre, mert így egyedül sokszor inkább ki sem megyek a terepre, mert szerintem egyedül terepezni problémás lehet, és egy nagyobb bukás sokkal komolyabb következményekkel járhat, mint ha van ott más is.
"...mintha te érdemesnek tartanád a videóidat arra, h megnézzék és megosszák..." - biztos bennem van a hiba, de én érdemesnek tartom rá, igen, még ha tudom, hogy csak egy szűk rétegnek jön be, akkor is
"nem pedig olyan helyekre ahol kezdők is simán megfordulnak" - sosem titkoltam, hogy kezdő vagyok, és a videóim inkább a hozzám hasonló, terepen (vagy máshol is) teljesen kezdőknek szól. Hosszú távon gondolkodom, és szeretném, ha mondjuk 5 év múlva visszanézve, és összehasonlítva a videókat, és a tereptudást ég-és-föld különbséget lehetne látni. Mondjuk innen nem nehéz fejlődni!
Ahogy korábban írtam: egyedül nem merek bevállalni helyeket, amiken amúgy simán át tudnék menni, mert ha egyszer baj van, abból nagyobb baj is lehet. Úgy tűnik, ez az anyagokon is érződik..."...nincs meg a kellő érzéked, humorod, tudásod a MotoVLOG dologhoz..." - pont a mostani videóban ecseteltem, hogy nem a klasszikus MotoVLOG lesz az én irányvonalam, mert ahhoz egyrészt rendszeresen kellene postolni, másrészt meg nem annyira jön be az az irányvonal.
Igazából nehéz is meghatározni, hogy milyen irányvonalat képviselek... Talán úgy mondanám, hogy unalmasnak találtam a "közúti" videókat, és azokat, amiben "nem beszélnek a nézőhöz", és ennek megfelelően a saját ízlésem alapján készítem a videókat.
Persze próbálok nyitni mindenféle új irányba, ezért is csinálok majd (pl. bukósisak) "teszt" videókat, és ezért is szeretnék majd "szerelős" videókat is csinálni. A lényeg itt is az lesz, hogy "amatőr mondja amatőröknek". Persze, ezek olyan cél-orientált videók lesznek, amit nem is érdemes majd hirdetni. Aki ilyet keres, az úgy is rákere, vagy YouTube-on, vagy a megfelelő topikban (pl. bukósisak topik)...Tervben van még, hogy csinálok "motorteszt" jelleggel egy videót a motoromról, de rendesen akarom megcsinálni, és még csak körvonalazódik bennem, hogy mi is legyen az anyagban, mert nem egy "elmondom a paramétereket" videót szeretnék...
"...szerényebben, kevesebb felhajtással..." - hogyan legyek szerényebb? Írjam azt, hogy "
ne haragudjatok, ha esetleg lennétek olyan kedvesek, és méltóztatnátok esetleg megszánni egy poroslábú senkit, hogy drága időtöket rabolva kegyeskednétek megnézni..." - jójó, tudom túltoltam...
A kevesebb felhajtást értem, ezen is dolgozom: a korábbi több soros marketing-maszlag helyett pl. utoljára csak 2 mondatot írtam a videó linkelésekor. Eredetileg csak egyet akartam, de szerintem tényleg jól összeraktam a képet, a hangot, és a bevágásokat. A mondandó persze más kérdés"...Ha meg jönnek majd egyszer a pozitív visszajelzések is..." - hihetetlen lesz, de kapok pozitív visszajelzéseket. Igaz, hogy sokkal kevesebbet, mint negatívat, de jönnek azért FB-n is, itt is, csak épp azokat nem nyilvánosan szokták, egy-két YouTube kommentet leszámítva. Gondolom mivel mindenhol kapom az ívet, ezért nem akarják az emberek a "rossz oldalt" képviselni, de ez nem zavar. Tudom, hogy alapvetően mindenki jobban szeret mást leszólni, mint dicsérni. Az emberek szeretnek beszólni, leszólni, fikázni másokat azért, amit csinálnak, ez már csak ilyen. Ha valaki valamit jól csinál, arra meg "nem kell" reagálni, mert az volna az alapértelmezett, nem?
"...jó lenne, ha inkább először jönne a fejlődés és a jó kontentek, és csak utána a csinnadratta..." - a jó kontenteken még dolgozom, de fejlődés azért szerintem látható ahogy haladok előre a videóimban! A motoros tudásom is sokat fejlődött év elejéhez képest, bár tudom ez a videókon nem látszik. Leginkább a Touratech haladó csoportjában éreztem, hogy rengeteget fejlődtem év elejéhez képest, kár hogy ott lemerült a kamerám mire igazán belejöttem - bár így is sokan mondták, hogy túl hosszú lett. Miután kikapartam a sarat az első sárvédőből, utána egyáltalán nem tűntem bénának a többiekhez képest, és ez - ismerve a mezőnyt - már önmagában is nagy szó volt a számomra! Hála égnek jön a tél, és tavaszra azt a keveset is elfelejti az ember, amit idén megtanult...
Köszönöm Neked is, és mindenki másnak is a visszajelzéseket!
Higgyétek el, igyekszem megfelelni ezeknek is, és közben teljesíteni a saját célkitűzéseim is. Természetesen senkire sem haragudtam meg, mert tudom, hogy nem fikázásból írtatok, hanem hogy elmondjátok az igenis értékes véleményetek, és ezt külön köszönöm Nektek, és annak a pár embernek, akik privátot írtak!
A mai legnagyobb tanulság az számomra, hogy nem csak én olvasok több fórumot (még ha csak itt vagyok igazán aktív, és egy másikban talán picit), és ennek megfelelően valóban zavaró lehet, ha valaki 3-4 helyen látja ugyan azt a "reklámot". Erre valamit ki kell majd találnom, de azt is figyelembe fogom venni, hogy a több fórumnak csak kicsi a "közös halmaza", és kevesen vagyunk, akik több helyen is jelen vagyunk...
Nehéz mindenkinek megfelelni, na...[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #73414 üzenetére
Nem adtam ám még fel!
A helyi boltosok kapcsolatban vannak Louis-sal, és ott van, csak épp fekete vagy fehér változat, nem a LUX. Írtam Louis-nak (németül), hogy "látom van náluk ilyen, beszerezhető-e a LUX?" Válasz: "jelenleg a fehér és a fekete elérhető raktárról." Írok megint: "köszi, az érdekelne, hogy a jövőben tudok-e valahogy a LUX-hoz hozzájutni?" Válasz: "köszönjük, hogy írt, fehér és fekete színben azonnal hozzá tudok jutni."
Na, mondom ez (is) zsákutca, hát tegnap írtam a gyártónak (angolul), hogy "magyar importőr nem ad nekem XTRACE LUX-ot, mert 30db-ot nem akar venni 1 db miatt, Louis-nál pedig csak fehér és fekete van, de LUX-ot nem akarnak forgalmazni - gondolom hasonló okokból." Ma már válaszoltak is: "let me check with our distributor and i will let you know in some days." Szóval most várok...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #72927 üzenetére
Írtam a MotorOázis-nak, és ezt a választ kaptam:
"Sajnos ezt a típust nem hozzuk Magyarországra, mert nincs rá igény. Egy kezemen meg tudnám számolni, mennyien keresték idén. Sajnos a gyártól nem tudunk 1 db-ot rendelni. A minimum rendelhető darabszámot (méretenként és színenként 6 db, tehát összesen minimum 30 db) gazdaságtalan, üzletileg indokolatlan megrendelni.
Az ára 59.000Ft lenne."
Azért elmennek a 'csába... 2016-ban, az internetes rendelések világában ne mondja nekem, hogy nem tud 1 db-ot rendelni!
Azt elhiszem, hogy minimum 30 bukót kellene rendelnie a maximum kedvezmény eléréséhez, és így túl kicsi volna a haszna, ezért inkább nem is foglalkozik vele.
Vagy legalább mondaná azt, hogy csak tavasszal rendelnek más típust, és ha akkor még kell nekem a bukó, akkor hozzácsapják...*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Chrys_
addikt
válasz Kroni1 #73103 üzenetére
Néztem ilyen megoldást is, de van olyan visszajelzés némelyikről, hogy darabolt fémszálak vannak a fonalba fűzve, és adott esetben nincs kontakt, nem mindig működik megbízhatóan. Bár biztos vannak jók is.
Az az AnyGlove nem rossz, a gyártó lapját megtaláltam, de USA-ban van. Kérdés, hogy be lehet-e szerezni EU-ban is, vagy legalább szállítanak-e ide. -
demars
addikt
válasz Kroni1 #73100 üzenetére
Néztem, ebayen és amazonon kapni.
Ma voltam lidlibe, de nincs akku töltőjük
Hétvégén rakjuk össze a vasat, szerettem volna néhány napig ilyen okos töltővel tölteni a nullára lemerült akksimat.Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
canniball
nagyúr
válasz Kroni1 #72960 üzenetére
Nekem nincs bajom sem a füldugóval sem a fülessel, csak utóbbi a MS-hez képest nagyon elmarad a (szél)zaj kiszűrésében; ha ez tud annyit mint a MS akkor jövőre (ha el nem felejtem addig ) lehet én is benevezek rá. Köszi az infót!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
canniball
nagyúr
válasz Kroni1 #72947 üzenetére
Jaja, a "gyári" képen teljesen zártnak tűnik; de így már látható. Mennyibe fáj egy ilyen? Esetleg tapasztalat a Motosafe füldugóhoz képest? Nekem inear fülesem van, navigációhoz azt használom, s bár valamennyi zajt kiszűr de közel sem annyit mint a MS.
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #72927 üzenetére
Időközben természetesen néztem videókat az Xtracerről, és az egyiken a csókának látszik a SENA a sisakon, szóval gondolom elfér benne. Innentől kezdve az lett az első számú jelölt!
Sajna árat még nem találtam hozzá, csak külföldön, de napokon belül alaposabban utánajárok!
Megfordult még a fejemben, hogy veszek sima matt színűt, és dekorossal rakarok rá láthatósági csíkokat. Egyik kolégám ezt csinálta a Duke sisakjával, és tök jó lett! Gondolom elég tartós is, mert ugyan azt használják, mint autókon.*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
yodamastah
őstag
válasz Kroni1 #70061 üzenetére
És akkor mivan ha ott van valaki a másikban. Motorral elférsz 1 méter széles helyen. Gázelvétel nélkül nyugodtan balról kikerülhette volna az egész szitut. Sőt ha van valaki a másikban akkor is valószínű hogy elfér 2 autó közt. A gond inkább az lehetett hogy nemigazán látni hogy merre fog elindulni a szivacs ami leesett. Most merre kerülje jobbra vagy balra. Aztán meg csak beleállt a fékbe lesz ami lesz.
Az esettől függetlenül azt mondom hogy kegyetlenül le lehet agyilag blokkolni egy amúgy higgadt állappotban egyszerűen megoldható vész szituban.
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #70042 üzenetére
úúú, azt a kabátot én is néztem magamnak! Egyetlen egy tulajdonsága miatt: ez az egy típus az országban, amiben van hely kialakítva ivózsáknak! De már nem kapni... Ez mondjuk szerencse, mert ennyi pénz a világon nincs összesen!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
válasz Kroni1 #70022 üzenetére
Na azt mondták megmutatják a beszállítónak a hibát, elhoztam hordom mert fizu előtt vagyok és azt javasolták ne cseréljük, mert ilyen futással amit én meséltem nekik nem fogja bírni, mit ajánlatok? Az amit ajánlottatok milyen lehet? Szinte bármit megszereznek és akkor erre ráfizetnék.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kroni1 #69872 üzenetére
Persze, hogy nem mérvadó, csak érdekességképp írtam, ahogy az R nineT-t is.
Eddig a túraendurók vonzottak, és most sem zárkózom el tőlük, de szívem szerint most inkább valami sportosabb járgányt (naked vagy túrasport) választanék.
A kipróbált GS-en alacsonyított ülés volt amúgy. A eladó srác szerintem alulról súrolja a 170-et, neki még így is csak az egyik lába ért le, lábujjhegyen.Az ajánlást meg köszönöm, majd figyelem, hogy mikor/hol mi lesz.
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #69872 üzenetére
Volt alkalmam kipróbálni az R1200GS Adventure-t 1-1,5 órán keresztül (aszfalton, földesúton, és homokos úton is mentem vele). Ahhoz képest minden olyan, mint egy moped! Visszaültem róla a Pega-ra, és azt hittem valaki kicserélte egy robogóra!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
tboldi
nagyúr
válasz Kroni1 #69861 üzenetére
10-10 km-t mentem velük, ennyi fért bele abba a 15 percbe, amit kaptam egy motorra.
Holnap/holnapután terveztem megírni a tapasztalataimat, abban majd kitérek a kettő közti különbségekre is.
Eldönteni meg még bőven ráérek. Sok motor van a kalapban. Szeptemberben lesz a tárgyalás, aztán lehet egyezkedni a MABISZ-szal. Titkon remélem, hogy a köv. szezonban már lesz valami alattam.Az S1000XR sem rossz biztos, de annyira nem mozgatja a fantáziám a korábban leírt okokból. Egyetlen élményem vele kapcsolatban, hogy az AMTS-en nem bírtam a jobb oldaláról felszállni, mert túl magas volt. Akkor még két mankóval jártam, a bal lábamra még nem terhelhettem, muszáj volt a másik oldalról próbálkoznom. Viszont az R nineT egyáltalán nem jelentett problémát.
-
tboldi
nagyúr
válasz Kroni1 #69850 üzenetére
Sornégy annyira nem gyere be, a 2 hengeresek karakterisztikában (legyen az sor, V, vagy boxer) sokkal közelebb állnak hozzám. Nem vagyok az a típus, aki folyton a revlimit közelébe pörgetné a motort. Jobban szeretem, ha alulról húz.
A boxerhez már csak azért is vonzódom, mert imádom az ilyen műszaki különlegességeket, amik eltérnek a megszokottól. -
BoB
veterán
válasz Kroni1 #69725 üzenetére
Ugyanaz történt, mint ezen a videón: [link] csak annyi különbséggel, hogy ő normálisan, egyenesen ment. Én azért nem értem mert ez akkor szokott előfordulni ha a kerék ferdén érkezik az aszfaltra.
Legvalószínűbb, hogy valami volt az úton, mást nem tudok elképzelni. Azt nem figyelte nagyon mert minden nap arra jár, ismeri már mint a tenyerét.
Egyébként az én F800R-emen is van gyárilag, pedig ez csak egy "középkategóriás" roadster. Csak hát a BMW ad ilyenre.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
válasz Kroni1 #69725 üzenetére
Nekem is volt h kimondottan alacsony sebességnél alig maradt a kezembe. Sztem csak megfelelő körülmények meg sebesség kell hozzá. Ugye nekem sincs semmi ez ellen. 11-esen van olyan hely ahol igen igen megcibálja a kezedet, mert nem 90fokban éred a felgyűrődést . Drága bukta volt az biztos.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kroni1 #69553 üzenetére
"Sajnos próbálják abba az irányba PR-ozni a motorozást, hogy az nem egy olcsó közlekedési eszköz, hanem egy drága luxushobbi."
A 250 cm3-nél nem nagyobb motorokat, robogókat leszámítva Európában az is. Legtöbben szórakozásból veszünk (főleg nagyobb) motort, nem a célszerűségénél fogva.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #69551 üzenetére
"elektronikát és komputert mindenhova"
Informaikusként is utálom ezt az elvet járműveknél...
Egy jármű az én szeemben akkor jó, ha csak a feltétlen szükséges mértékben tartalmazza ezeket a cuccokat, mert akkor lesz egyszerűen karbantartható és megbízható.(#69553) Kroni1: A csapágyas példád teljesen jó, viszont a plexi csavaros éppen ellenkezőleg. Az a speciális műanyag csavar úgy van kitalálva, hogyha esésnél eltalálod a plexit, akkor az enged, míg a fém csavar nem, és ebből könnyen sérülés lehet. Drága? Iszonyatosan, ez mondjuk tény.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #69551 üzenetére
Szerintem is ilyesmi a sorrend. De, vannak más szempontok is, amik árnyalják a képet. Az egyik régi ismerősöm szinte a szomszédban nyitott egy műhelyt. Átballagtam hozzá tekercs ügyben. Beszállítótól függően volt 30 -ért, 45 -ért, és 80 -ért (Accel a 80 -as). A középsőt rendeltem. Holland raktárból 3 nap alatt itt van. Hogy is néz ez ki egy japán vasnál? Ilyesmi csak gyáriban létezik, csillagászati összegekért.
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #69549 üzenetére
Olyan motor nincs, amit soha nem kell szerelni. Az eddigi 60 ezer alatt volt egy önindító szabadonfutó cserém (rájöttem, hogy a HD nem városi lótifuti motor), meg nemrég egy karbi felújításom. Sajnos, valamitől elszállt a töltésem. Megtekercseltettem, de csak két fázis kelt életre. Nem kókányolok tovább, tekercs csere.
[ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Kroni1 #69521 üzenetére
F800GS-t évekkel ezelőtt próbáltam, (nem vásárlási szándékkal, csak volt tesztlehetsőg, és kipróbáltam). Motorikusan nagyon tetszett. Szerintem finomabb, mint az SV.
Ami nem tetszett az F800-ban, hogy úgy éreztem, mintha fél számmal kisebb lenne, mint ami nekem jó. Persze, nem V-Stromról kellett volna átülni rá, és akkor nem érezném kisebbnek. Annál a Vara és az Adventure kivételével minden kisebbnek érződikDe az, hogy az SV650 egy kezelhetetlen vadállat lenne?
Nekem inkább azzal volt bajom, hogy a 100 lovas Fazer tanulómotor induláskor le akart fulladni. Mert az SV (és a DL) motorja alapjáraton, és alacsony fordulaton, még, ha darabosabbnak is érződik, nagyobb nyomatékot ad le, mint a sor4-ek.[ Szerkesztve ]
-
tboldi
nagyúr
válasz Kroni1 #69500 üzenetére
Tisztában vagyok vele, hogy kellő alázattal kell kezelni ezeket.
2009-ben kezdtem egy Puch Maxi S-sel, majd 2012-ben jött a 125-ös ETZ, majd 2014-ben a Honda CB500X, és most oldottam fel a 35 kW-os korlátot. Szóval, ha nem is sok, azért valamennyi rutinom van már. A tanulómotorral (2001 Honda CB600F Hornet) csak a legelső elindulás volt olyan "hűha", utána már úgy éreztem, mintha mindig is ilyet vezettem volna. Persze nem is akkora nyomatékgyár, mint a boxerek.
Nem vagyok az az állatkodós fajta, igyekszem ésszel és biztonságosan közlekedni. Ha szem előtt tartom, hogy ez olyan, mint a medve (vagyis nem játék), szerintem nem lesz gondom.
[ Szerkesztve ]
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
bigdady
nagyúr
válasz Kroni1 #69292 üzenetére
Kösz
Kapott az mindenhol csak nem szoktam oldalt letörölni róla, jó helyen van nem lesz baja tőle Amugy pár apró pötty látszik csak a felnin elég jól ragad. A görgőkön több kéne hogy legyen amúgy? Mennyire kell tocsognia?Amúgy tavaly szerzett friss jogsival első! motor szóval persze hogy fosok döntögetni, elején volt hogy még ki is ment alólam majdnem az első kerék alig birtam megfogni mert homokos felhordás volt a kanyarban azóta tisztelem a kanyarokat de legalább már nem derékszögben kanyarodok mint a rollerrel
Pályázás meg körbe körbe menni folyamatosan abszolút nem érdekel pedig Kakucs ring mellett lakom
[ Szerkesztve ]
-
emre
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Horvi
őstag
válasz Kroni1 #68800 üzenetére
Köszönöm a tippet. Amúgy tapasztalatok alapján mikor érdemes menni, hogy kevesen legyenek a pályán?
Akkor ezek szerint ehhez kellene nekem nadrág is meg egy csizma. Mert most jelenleg csak farmerom van meg hozzá térdvédő meg ilyen motoros cipő aminek hosszabba a szára és takarja a bokám.
[ Szerkesztve ]
Hello darkness, my old friend...
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #68776 üzenetére
Nézd meg, hogy honnan indult ez a szál! Ez alapján viszont nyugodtan írhatom, hogy az én HD -m inkább naked, mint chopper, és símán lehet vele pályázni. Ugyanannyira alkalmas rá, mint egy sportmotor a túrázásra.
[ Szerkesztve ]
-
V.Stryker
nagyúr
válasz Kroni1 #68776 üzenetére
Akkor lehet itt az ideje az én fejemben lévő dolgokat is helyre tenni, ami a pályázást illeti.
Szóval, vonzana a pályázás, bár a nagy dög GSX750F-el biztosan nem nagy élmény. De mégsem ez tart vissza. Leginkább az tart vissza, hogy mindig rendben tartom a motort, mindig megkap időben mindent, de nem keresek milliókat, így azért megérzek egy gumicserét, láncszett cserét. És a pályázásról meg úgy gondolom, hogy a drágán megvett túrasport gumit, amivel elmegyek egy szezont, egy pályázással félig kinyírom és egy-két hónapon belül vehetek megint vagyonokért új gumit.... ugyanez a lánccal kapcsolatban is, stb.
-
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #68755 üzenetére
Akkor picit átfogalmazom... Az SV futóműve kényelmetlen sima beton úton is, míg a GSXR-el simán kibékültem volna kényelem terén, pedig semmit nem állítgattam rajta, csak ráültem és mentem, és élveztem... A nagyobb tempó ellenére nem is éreztem az úthibákat, amik az SV-n már kényelmetlenek voltak....
Nyilván a legjobb valami durva futóműves bokorugró, de az meg más szempontok mentén nem olyan kényelems.
-
HSM
félisten
válasz Kroni1 #68750 üzenetére
Ami a futóművet illeti, azért ez nem ilyen egyszerű... Állítom, a GSXR1000 futóműve kényelmesebb volt, mint az SV650-esemé.... Pedig az SV hivatalosan sport-túra, mégis a hitvány olcsó futómű kényelemben is gyenge. Mondjuk más kategóriéban hasonló motoron sincs jobb.... A sportmotorban ha nem hangolod full sportosa, teljesen jó a futómű bármire. Nyilván betonon.
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #68654 üzenetére
Hmm... érdekes-érdekes... Eddig csak jókat olvastam róla...
Protektoring alá mindenképp kell valami, mert az rohadtul irritálja a bőröm önmagában!Szerk.:
voltam kipróbálni egy új BMW R1200GS ADVENTURE-t! 1,5 órán keresztül játszottam vele![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
BoB
veterán
válasz Kroni1 #68435 üzenetére
Nem csak te vagy így vele, én sem viselem el a kemén füldugókat. Azokat csak munkahelyen használom ha ki- be kell rakni. Egész napos használatra, alvásra csakis a puha füldugók.
Egyébként meg 8000 forintért egy kemény füldugót... csodaszerek nincsenek de mindenki arra költi a pénzét amire akarja
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Doki16
addikt
válasz Kroni1 #68435 üzenetére
Igen embere valogatja, hogy kinek jon be a cucc. Nekem apro a hallojaratom ezert a motosafe-el kuzdenem kell egy par percet mire normalisan bekerul a helyere, de szerencsere tobb ora utan sincs semmi bajom vele. Egy ido utan mer fel sem tunik. Nalunk a cegnel ez a neoncitromsarga 3M fuldugo van de attol 1 ora alatt mar faj a fulem.
Egy worksafet meg ki fogok majd probalni, mert a motosafe mar kezd elhasznalodni es azert kicsit draga
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #68021 üzenetére
Persze, hogy lehet!
Volt, hogy zenét hallgattam közben, volt, hogy iGo ment mellette, és nagyon sűrűn fotózom a telefonnal túrák alatt. Van saját fényképezője is, ami a túrához rendeli a képet, koordinátákkal, és a felrajzolt útvonal mentén oda is nyilazza, stb., de ezt nem mindig használom...
Itt egy példa, nézd meg a végeredményt!u.i.: be lehet állítani, hogy mit láthassanak mások. Valamiért nem engedtem neki, hogy a túra során lévő max. sebességet megnézhessék, de én azért látom!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #68017 üzenetére
Ami azt illeti, a motoros csajok esetében elég koncentrált a gerjedés, mivel igen kevés a nem mutáns példány. Ami a motort illeti, nálunk, a társaságban egy kivétellel mindenkinek HD -ja van, és ez nagyon megkönnyíti az alkatrészbeszerzést. Mivel a többi klubban is viszonylag nagy arányban fordul elő a HD, ezért egy körtelefonnal szinte bármihez hozzá lehet jutni. Szvsz. az ugyanolyan típusú motornak van praktikuma.
[ Szerkesztve ]
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #68010 üzenetére
Gumi: DURVA! Nagyon keményen fest, de tényleg kérdés, hogy milyen a közúton, és itt leginkább a féktávokra gondolok, illetve a hirtelen kikerülő-manőverekre...
Mondjuk a videó nem győzött meg! Ezt egy CTA is tudja, ami itt szerepelt!
Ha már gumi-videó-teszt, akkor én jobban szeretem az ilyen zene-mentes, nyers felvételeket, amik ugyan hosszúak, és unalmasak, de érdemes megnézni, hogy hány féle terepen próbálják, és hogy viselkednek pl. a "mud hole"-ban! Igyál egy kávét, mielőtt kattintasz! TKC 70 + két BMW! KLIKK!RetroBiker: sok-sok programot próbáltam ki nyomvonal-rögzítésre, és eddig ez vált be a legjobban! Ráadásul MAGYAR srácok fejlesztik! Írtam nekik anno, és megköszönték az észrevételt, majd 2 hét múlva már rögzített tengerszint feletti magasságot is! Durván jó érzés volt látni, hogy nem csak kukázzák a kapott leveleket, hanem a hasznos ötleteket meg is csinálják!
Viszont az ilyen progiknak egy hátrányuk van: minden este kell tölteni a telefont, ha mész egy nap (amúgy 3 naponta szoktam)! De ez ilyen, valamit valamiért...Összefutás: mivel én pécsi vagyok, így neccesebb a dolog, de benne vagyok! Amúgy egy M-es van egy ismerősömnek, azt esélytelen volt felhúznom sajna.
A Tied mekkora? L-es?[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #67995 üzenetére
Az jófajta gumi!
Osztrák offroad? Azt merre? Azért ott lőnek!
Ha megvan az útvonal, akkor oszd meg velem is kérlek, mert nagyon érdekel!
Ha nincs, akkor kérlek-kérlek-KÉRLEK rögzítsd merre jártál (pl. RBiker-rel), és utólag oszd meg! NAGYON szeretnék én is arra menni, ráadásul a tesóm kint lakik, szóval a szállás megoldott volna nekem!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
válasz Kroni1 #67992 üzenetére
Ez relatív. Olyan dolgokat képesek emberek kikerekíteni a mondataimból, hogy gyakran csak lesek. Lezártam nem érdekel.
V.Stryker! Azért annyira nem mehettem vele. Meg elmondta a tulaj mennyit ér ez az egész fejidomosdi ennél a típusnál.
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #67967 üzenetére
a TKC 80 "street legal" gumi, azaz simán át kell menjen a műszakin.
Nekem az a bajom vele, hogy Africa Twines srácok mondták, hogy 5000 km alatt kopik el. Frissen tették fel az Albán karika előtt, és mire hazaértek már cserélhették is, pedig az max 3500 km volt.
Ezért (is) vettem én a Conti TKC 70-et! Kifejezetten a nagy túraendurokra (BMW 1200GS, KTM 1190, stb.) lett kifejlesztve, és asszem 240 km/h sebességindexe van!
Itt egy jó grafikon a TKC 80, és a ContiTrailAttack-kal összehasonlítva:Szerk.: a hétvégén mentem először az új gumival! Atom jó!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
canniball
nagyúr
válasz Kroni1 #67654 üzenetére
Naná, az ilyen trükkökhöz nem illik a védőfelszerelés, csoda hogy egyáltalán bukó volt rajta. De valószínűleg az is csak azért, hogy az arcát ne lássuk.
bogyo112!
Most már tudjuk milyen a menő elindulás és megállás, mindenki irány gyakorolni!https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #67635 üzenetére
Neked mindenképp javaslom a hungaroringi enduro-s tréningek egyikét!
Kis sz@r 125-ös Yamahákkal oktatnak (ők adják a motort!), de nagyon (NAGYON!) sokat lehet belőle tanulni!
A videómat az első oktatásról (ahol sz@rul volt beállítva a kamera is és a mikrofon is) már láttad szerintem.
Mi jövő hét vasárnap megyünk az egész naposra (29eFt), de létezik fél napos is (14eFt)! Legalább az utóbbit tényleg mindenkinek egyszer ki kell(ene) próbálnia!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Kroni1 #67635 üzenetére
Én egy reumás csiga vagyok, porckorongsérvvel, némi szívbajjal "megáldva", az első taknyolás után soha többé nem bírnék lábra állni szerintem. szerk: ha jobb egészséggel bírnám is csinálni esetleg, a szívem szakadna meg, hogy a milliókért vett gépemen egy-egy délután több százezer forintnyit "értékcsökkentek" Nem szegény ember hobbija. .
Más: valaki nemrégen keresett olcsón jó bukót. Most nagyon akcijós a NOLAN!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #67629 üzenetére
Ismerem Chris Birch több videóját is. Nyilván egy off road oktató, aki erre specializálódott meg tudja oldani!
Amúgy piszok jó videói vannak, és piszok jól nyomja (a piszok ) !u.i.: érdemes elolvasni a videó leírását is!
[ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
BoB
veterán
válasz Kroni1 #67521 üzenetére
Nem is tudtam hogy ilyen van hogy ingyen youtube zene a videóid alá?
Amúgy tökre stimmelne, ha az offroad-ozás afrikában menne és a benszülöttek lándzsával kergetnének. Na de ami késik nem múlik, talán majd oda is eljutsz és megosztod velünk.
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Külpolitika
- Robogó, kismotor
- általános iskolai rendszergazda
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- NVIDIA GeForce RTX 5080 / 5090 (GB203 / 202)
- Apple notebookok
- Ryzen 7 9800X3D processzor: játékosokra hangolva
- A Meta húzása miatt egyre többen keresnek rá, hogyan lehet törölni a Facebookot
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 9***(X) "Zen 5" (AM5)
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- További aktív témák...