- Fűzzük össze a szavakat :)
- Szólánc.
- Asszociációs játék. :)
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Fogadj örökbe egy szervert, avagy hogyan építsünk otthoni labot II. (Avagy miért
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Intel® Core™ i9 14900K Raptor Lake-S Refresh CPU/Processor UV/DC (Optimalizálás)
- PLEX: multimédia az egész lakásban
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- TOTP generátor PHP-ra
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kroni1
veterán
válasz baboss #66394 üzenetére
Az a páros akció legtöbb esetben kb. 1000Ft körüli kedvezményt jelent, ugyhogy annyira nem jelentős tétel szerintem, csak emiatt nem vennék másfajtát mint amit kinéztem/van hátul.
A kékholdban nem igen szoktak ilyenkor szabad időpontok lenni már sajnos, max 1 héten belül vmikor. Ajánlom figyelmedbe még a Strausz gumit a 17 kerületben, lehet ők se érnek rá nagyon, de egy telefont megérhet..
-
Xaels
félisten
válasz baboss #66396 üzenetére
ZRX a típusmegjelölése a Zephyr-nek? Mert arra ilyet találtam.
ZRX400 E1 , E2 , E3 , F1 , F2
Fr. 110/80-17 57H
Rr. 150/70-18 70HZRX400 E4 ,E5 , E6 , F4 , F5 , F6
Fr.110/70-R17 54H
Rr.150/60-R18 67HZRX400 E7 , E8 , F7 , F8
Fr.110/70-R17 M/C 54H
Rr.150/60-R18 M/C 67HFrom my Kawasaki workshop manual.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
baboss
őstag
Ez alapján viszont most az első szélesebb és alacsonyabb. 120/70-17
Front Tyre 110/80-17
Rear Tyre 140/70-18[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz baboss #66392 üzenetére
Amíg nem nedves az út addig ésszel el lehet ezzel kocogni szerintem.
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
baboss
őstag
[link] Kár, hogy páros akcióban nincs csak R17 első/hátsó.
Első 120/70 R17
Hátsó 140/70 R18
Cserélném a hátsót is, habár még elmenne egy pár km-ert.
Horvi BP közelében.Azért köszi.
Mosquito34
Nem veszik fel a telefont.
Xaels
Még elmehetek vele a karikára ?[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz -Mosquito- #66390 üzenetére
Láttam a térképet, de ha valaki arról menne vagy arról jönne haza akkor azért szóltam. Mi sem arra terveztük eredetileg, Sirokon találtuk ki, hogy arra nagykarikában menjünk haza. Hát megbántuk
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Xaels
félisten
-
baboss
őstag
válasz -Mosquito- #66381 üzenetére
Ha megtudom oldani a munkám átszervezését akkor megyek. Priviben jelzem majd.
Az első gumi még nem lett cserélve elég kopott, a mai napom esetleg még megoldható, hogy valahol vegyek és fel is rakják ? Lehetőleg 2016-os gyártású, nem akarok készleten évek óta álló gumit venni.[ Szerkesztve ]
-
Xaels
félisten
válasz -Mosquito- #66381 üzenetére
Asszony bemegy dolgozni így rám marad a gyerekfelvigyázás. Na meg most jártunk arra mi is is, persze nem pont ezen az úton. A 22-esre nehogy rámenjetek Szécsény felé mert több km-es szakaszon fel van marva +40-es meg 30-as tábla orrvérzésig.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz StoneBridge #66382 üzenetére
Nem, Malyinka-Lillafüred kb 5km szakasza lájtos off road, azaz aszfalt helyenként volt/nincs.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz -Mosquito- #66381 üzenetére
Mennék, csak múlt héten pont erre jártam. Hatvanig, illetve vissza szintén pályán.
Amúgy Lillafüredről Szilvásváradra nem valami szar, murvás erdei út visz? Mert valami ilyesmit mondtak... arra nem mentünk el végül, vissza is Bükknek jöttünk inkább.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
-Mosquito-
őstag
Holnap akkor senki? Akkor pályázok 60-ig. [link]
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz Topiccsendőr #66376 üzenetére
Ezt mondtam en is. Sajat es környezetem tapasztalatai, de ettöl függetlenül teljesen felesleges általánositani belőle.. Aki pár ismeretlen ember hsz-ai alapján dönti el hogy mi a szar, annak gratulálok. A varadero, a dl650 meg a KTM 990 volt meg képben, vszleg bármelyiket vettem volna most ugyanilyen boldog lennék..
A sima 1150GS nem, csak az adventure változat kapta meg amugy ezt a benzinfelismerö funkciót..
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #66363 üzenetére
Természetesen nem HD mércével néztem. Attól, hogy HD -m van, még szeretek "őrültködni". Az aszfaltszaggatás annyira nem jön be, az endurozás már inkább. De nem egy ilyennel. Nem tudtam "játszani" vele, mert túl sok erőt és koncentrációt igényelt az egyensúlyban tartása. A hatalmas tankban ahogy lötykölődött a benzin, az is vitte jobbra-balra.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66376 üzenetére
De durva lehet ez az intelligens gyújtás. Ilyen kellene minden gépbe (tömeggyártás esetén nem is kellene drágának lennie).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kroni1 #66375 üzenetére
Errol beszelek.
Egy versenymotorrol beszelunk. 2T? 4T?
En most megkerdeznelek, mik voltak a gondok azzal a motorral? Mikor volt ez, melyik tipussal, es melyik hondaval hasonlitjuk ossze?
Te nem tudsz ezekre valaszolni, de ragaszkodsz az altalanositasodhoz. Ami nem is a.tied, hanem az ismerosode. Nem ismered a konkret sarokpontokat, es aki eleg hulye az elolvassa ezt ugyanugy es megallapitja, hogy szar a ktm
Az ilyen fajta velemenyre semmit nem lehet epiteni.Bob zxr
Oktanszamra gondolt.
A bmw nek es a ktm nek van olyan gyujtasa, amelyik a gyujtogyertyat hasznalja az ionaramlas meresere, ezzel pedig az eges minoseget vizsgalja. Igy a motor tudja, milyen benzint tankoltal bele, es aszerint modositja a motormenedzsmentet. Bar az 1150 ben tudtommal ilyen nem volt, a ktm nel az rc8 nal van ilyen tudtommal[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Kroni1
veterán
válasz Topiccsendőr #66371 üzenetére
Persze, csak mondom.. Korábban évekig hondázott, és nem ment a teljesítmény rovására hogy megbízható is volt a gép! Nyilván nem is lehet összehasonlítani az utcaival, de nekem utcaiban is az a szubjektív tapasztalatom, hogy a Honda nagyon megbízható. Feszszabályzó sok tipuson beszarik, de amugy meg nagyon tartósak, szerethetőek gépeik.
De messzemenő következtetéseket nem vonok le én sem, az olyan lenne mint a user aki vesz egy Sony TV-t ami rossz, és akkor azt mondja, hogy ő ilyen márkát soha többet, mert ez szar.
Tényleg nagy itthon a márkafanatizmus, bár ez nem feltétlenül baj. Én nem tartottam magam eddig nagyon annak, szerettem mindig mást kipróbálni, Yamahám volt a legtöbb, Hondából is kettő, sőt egy darabig kínai csodával is közlekedtem.. Most a BMW-nél én jelenleg azt érzem hogy megtaláltam ami nekem kell, de a Triumph 3hengeresei is tetszenek, lehet lesz egyszer egy jó Explorerem vagy megint Hondám, esetleg más márkám is.. Ki tudja, ha megélem az öregkort még lehet chopperes is leszek!
bob.zxr: Azt tudom hogy nem tesz jót neki, de a GS Adventure-t anno úgy tervezték, hogy ha neadjisten pl. a sivatag közepén vagy és csak nagyon rossz minőségű benyát tudsz venni bele kannából, még azzal is elketyeg gond nélkül. Nyilván jobban szereti a rendes naftát, de amit irtam azt erre értettem.
[ Szerkesztve ]
-
StoneBridge
senior tag
válasz Something_ #66349 üzenetére
Pont egy ilyen 600-as áll mellettem a parkolóban 1 éve, azóta szerintem nem is mozdult.
Amelyiknél a lengőkar ilyen nem festett alu, de fejre állított villás, 2005-2006 évjárat lehet? 2007-től lett a modell frissítve, más egyebek mellett persze, de ott már fekete a lengőkar is, jól tudom? Próbálom belőni, aztán lehet egyszer rákérdezek mi van vele, érdeklődésképp.Marx halott, Lenin halott, és én sem érzem túl jól magam...
-
Topiccsendőr
addikt
Zach allapitotta meg nagyon pontosan, hogy nalunk magyarorszagon iszonyu eros markafanatizmus van. Ezzel csak egyet tudok erteni, ezert is lett sertodott hangvetelu cikk az 1150, ahol nem eppen ugy irja le, mint valami megbizhato igaslo
Megjegyeznem a kornyezetemben a markabuzik mind laikusok, es hozzanemertok, (bar ugyanugy nincs tudataban a szakmai hianyossagainak, mint a hulye ember a hulyesegevel) ami mindent elarul mennyire kell komolyan venni ezt.Explosión de dos tiempos
-
runner 125
nagyúr
válasz -Mosquito- #66365 üzenetére
#csakahonda
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Topiccsendőr
addikt
Hu sracok, ebbe nem erdemes belemenni, aki kivancsi h melyik turaenduro hogyan tud megkotlani, annak az advrider forumot javaslom, ott nem dobaljak meg szarral azt, akinek mas markaju motorja van.
Explosión de dos tiempos
-
Geresics
addikt
válasz Kroni1 #66367 üzenetére
A régi nagy KTM-ekkel (pl. 950) volt is gond, pláne, ha valaki nem tartotta be az időszakos szervizeket (olajcsere pl. 5000-es ciklus)!
A 1190 már egész más világ, bár ezekkel még nyilván nincs 10 éves tapasztalata senkinek!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Kroni1
veterán
válasz -Mosquito- #66365 üzenetére
Persze, ez így igaz! Drága hobbi a motorozás, ha meg már telerakják a gépet elektronikával ami nem is megbízható, de cserébe rohadt drága a javítása akkor meg még drágább lesz!
Én ezért is vettem (az ára mellett) többek között még a régi iskola szerint készüt R1150GSA-t, mert az olyan egy igénytelen teve, hogy még a km számlálót is manuálisan kell tekerni, az ABS-en kívül túl sok elektronikai felesleg nincs benne, cserébe a legszarabb minőségű üzemanyagok sem fekszik meg a gyomrát, és talán kevesebb dolog is mehet tönkre rajta. Na persze ha lenne valami a kardánommal vagy az ABS-el az nekem is fájna rendesen..
geresics: A KTM 1190 is nagyon szuper gép, ha többet használnám terepen lehet most nekem is ilyesmim lenne. Amikor én vettem az enyémet néztem a 990-eseket, de végül a GS mellett döntöttem és nem bántam meg, mert a telelever futómű szerintem rohadt jó dolog. (amikor vettem szempont volt nekem a gyári markolatfűtés és az ABS, meg nem gondoltam még, hogy túl sokat fogok majd terepen is motorozni)
KTM-es ismerősök amúgy szintén nincsenek elragadtatva a megbízhatóságától, volt már szlovéniában trélerezéses tapasztalatunk, az egyik cross versenyző ismerős meg egy szezon után visszaváltott Hondára, mert azt mondta, hogy azzal 3 év alatt nem volt annyi gondja, mint a KTM-el egy szezon alatt. -
Xaels
félisten
Mondjuk engem az a veszély nem fenyeget, hogy BMW-t vegyek a közeljövőben, pláne nem GS-t de azért érdekes ez a sok negatív megnyílvánulás, hogy az öreg kontinensen ők adják el a legtöbb új motorkerékpárt és az elmúlt években felfelé ívelnek a motoreladásaik is. Ezt szerintem azért nehezen lehetne kivitelezni ha annyira rossz lenne a minőség mint ahogy azt beállítják egyesek.
HD-ról is annyi rossz megnyílvánulás van. Kipróbáltam és nekem egyáltalán nem voltak olyan észrevételeim amit sokszor mondanak.
[ Szerkesztve ]
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
válasz Kroni1 #66363 üzenetére
Boxerrel motorikusan tényleg nincs baj de ott van a kardán, elektromos hibák stb. Múlt héten Kakucson 10percig ment a baxkura, hogy beinduljon az 1600Gt,elektromos anomália. Újabb nedves Gs-en csak kompletten lehet már cserélni a kardánt 6-800eft, régi Rt az ABS javítás /csere szintén ennyi. Nekem is tetszik az ADV,csak ezem fájó összegek ha belefut az ember.. Minden márkának/típusnak vannak kisebb/nagyobb betegségei.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Kroni1
veterán
válasz #79335424 #66361 üzenetére
A sima GS-t érezted elefántnak? Én a nála is magasabb, GS Adventure-t érzem jónak, pedig nem vagyok 2m magas, de nagyon élvezetes tud lenni az a 890mm ülésmagasság, szerintem. Az Africa Twin, a KTM-ek 990 Adv és az egyéb nagy túrázók sem kisebbek, nyilván egy HD meg pont az ellentéte ennek, arról átülve nem egy napot kell eltölteni a GS-en hogy rákapj az ízére hanem többet szerintem. Az üléspozició nekem tökély, visszaülve a sporttúra motoromra ma már nem is értem hogy bírtam anno azzal bejárni Európát, pedig be lehetett.. Én nem mondom, hogy mindenkinek az a megfelelő gép, de arra amire én használom (hegyek között két személlyel túrázás, vagy kisebb-nagyobb offroad kalandtúrák közepesen nehéz terepig) arra ez egy tökéletes mindenes. A futóműve, kanyarodási tulajdonságai, és a folyamatos nyomaték nekem nagyon bejön. A mátrában, a szar utakon, ahol a többiek panaszkodnak hogy milyen szar az út ez ott érzi igazán elemében magát! Az új, folyadékhűtéses Boxer az meg.. Egyszerűen szenzációs volt menni vele!
Az elnyűhetetlen Boxer meg nem azt jelenti szerintem, hogy azzal a motorral nem lehet gond, csak hogy maga a blokk az igen tartós tud lenni. Ismerős GS-ében tavaly fordult a mutató 200ezerre, és a blokk hibátlan. Nem ritka a 4-500ezer kilómétert megtett Boxer, sőt! Én láttam saját szememmel rendőr BMW-t 700ezer km-el, amit a rendőrmotoros haverom szerint ütöttek vágtak többen is élete során, de mivel rendesen karbantartották, még mindig ment gond nélkül. Persze kábeltörésem, trafócserém már nekem is volt úgy, h az enyémben most lesz 100ezer.
De nincs olyan motortípus amit ne lehetne szídni, haver mikor hirdette a Thunderbird Stormját hivta egy vérbeli Harley-s, hogy szeretne végre egy megbízható choppert, mert a vadiúj HD-val már nem mer elindulni sehová, mindenhonnan trailerrel utazik haza..
-
#79335424
törölt tag
válasz Kroni1 #66360 üzenetére
Volt három megtévelyedett barátom. Ketten már
HD -rajó útra tértek. Az egyiknek GS -e volt, a másiknak meg valami sportos naked boxere (tán RS?). A GS -sel eltöltöttem egy napot. Olyan volt, mintha a háromajtós kombinált szekrény tetején ülnék. Földúton meg egy elefánton. Mindkettő új motorként lett véve, de vittem már alkatrészt az M5 34 -es benzinkútjához, mert addig jutott az elnyűhetetlen boxer. Nyáron meg egy holland srácot mentettem, mert a garis bömösön letiltott neki az elektronika és setovább. Mázlija volt, hogy üres voltam a 12 tonnás hátfalassal és még víz is volt nálam. mert ott aszalódott szegény a semmi közepén a 35 fokban. A BMW assistance -szal próbálkozott, de attól szomjan halt volna, mire odaért volna hozzá.[ Szerkesztve ]
-
Kroni1
veterán
válasz polimorf #66357 üzenetére
Legszebb öröm a káröröm!
Egyébként tapasztalatból mondom, és nem vitát szeretnék indítani: Ültem én már az elmúlt 15 év alatt yama-kawa-hondától suzukin ducatin, és triumphon át szinte mindenféle motoron, (nyilván a számomra érdekes tipusokon) de a BMW adta meg számomra is messze a legnagyobb vezetési élményt, és szerintem ez a legfontosabb tényező ha motorozunk. Szerintem ezért nyilatkozik minden BMW tulaj ismerősöd saját BMW-jéről elismerően, (vagy ahogy írtad ezért vannak elszállva) nem pedig azért mert annak kisebb lenne a szervízigénye, vagy mert megbízhatóbb lenne mint más márkák.. Megbízhatóságra nekem a Honda viszi a prímet, meg úgy általában a japánok, a sok végén meg a ducati és a KTM van, de ez csak az én szubjektív tapasztalatom, nem is akarnék ebből általánosítani.
-
Archer
őstag
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
polimorf
tag
válasz Topiccsendőr #66356 üzenetére
Nem leirom a márkát csak nekem is van néhány BMW-s ismerősöm akik többsége nagyon el van szállva a márkás motorjuktól, (tipikus BMW-sek) Ezt most szinte jólesett olvasni, mindössze ennyi. Gonosz vagyok
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz polimorf #66341 üzenetére
kicsit szelsoseges lenne leirni a cikk utan egy markat.
a legjobban inkabb ez jellemzi a helyzetet:
"A BMW motorok tényleg nagyon jók, nagyon mások, mint bármi más a piacon, de ez a fajta problémakezelés nem annyira tűnik magas színvonalúnak, mint maga a termék."zach egyebkent direkt bicskanyitogato stilusban irta a cikket az elvetemult markafanok miatt, es ez a fanatizmus nem csak a bmw nel jelenik meg, hanem mas markaknal is. kar hogy a tobbinel nem szuletett ilyen cikk, pedig lett volna anyag hozza boven
[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #66347 üzenetére
ne akard összehasonlítani. 95 ös motor. euratax értéke valami 3 kiló lehet talán
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
FIREBLADE78
addikt
-
Something_
őstag
válasz FIREBLADE78 #66348 üzenetére
Hát szerintem az új színe ilyen lesz:
-
FIREBLADE78
addikt
válasz Something_ #66347 üzenetére
Bosszantó,pedig olyan szép az a motor abban a festésben. Amikor megláttam kiállításon,ááá + itt a jó idő és baszhatod.
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
fattyu
veterán
válasz Something_ #66345 üzenetére
elkeserítselek?
októberben löktek fel kb. asszem valahol ott. novemberen lett leadva szervízbe hogy kárszakért intéz biztosítóz whatever elvégre úgyis tél van. nyilván nem volt nagyon kapkodva és erőltetve részemről. januárig hogy mosmá miafasz van.
február közepére tudták kiverni a pénzt a biztosítóból....
a hülyeséget, az embereket, a dugót, az időjárást, a késést, és a várakozást leszámítva szinte mindent jól viselek
-
Something_
őstag
válasz Kolondrum #66344 üzenetére
Csak az idom miatt horror az ar :-)
Remelem nem jon a fekete leves, hogy muszakilag is nagy a gond. Habar erre kicsi az esely szerintem.Lehet jobban jarnek, ha addig vennek egy robeszt 100k-ert, 1.5 honapot jarnek vele, aztan eladnam 80k-ert, mig nincs megoldva a cbr.
Habar 2 hetig szerintem meg nem lesz okes a labam, addig meg hatha jon a szakerto es lemegy a markaszervizes arajanlat.
Ha ezek megvannak, akkor kell egy tukor es egy bontott labtarto konzol, aztan egy rakat ductape es lehet is hasznalni :-) -
válasz Something_ #66339 üzenetére
GTK nem? Hát ez egy vagyon.
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó + Varta 12V 44Ah (EN350A) akku. 2.5 éves.
-
polimorf
tag
Mekkora fazon az öreg [link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
polimorf
tag
Ennyit a drága BMW-kről...[link]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
emre
veterán
válasz Something_ #66339 üzenetére
Lehet rá gondoltak.http://www.dozsaugyved.hu/
A hegylakok.hu és Sportmotor oldalon Dr Bear-ként hozzászól néha. Egy telefont megér a dolog."Ha minden csődöt mond csak a tényeket tudomásul venni képtelen fafejűség menthet meg bennünket."
-
Yoshida
aktív tag
válasz Something_ #66335 üzenetére
Remélem a tank nem sérült, mert nekem 2 éve az fz6-ra csak az lett volna 300.000.- gyáriból... plusz volt két becsúszószár, egy tárcsa, kormány, lábtartó, plexi, bukócső, pár apróság. GTK lett
A kárszakértő felét se írta fel a hibáknak, és ilyet hogy a féktárcsa üt, meg se tud mondani ránézésre. A szakszerviz meg szépen felír mindent, beküldi a biztosítónak. Nálam ezzel a részével nem volt gond, a K&H-normálisan intézte. -
demars
addikt
válasz Topiccsendőr #66313 üzenetére
Így van! Hidegen nagyon ramatyul jár az enyém is! Bő 5 percet várok, míg elindulok vele!
Az áram alatt lévő alkatrész ugyanúgy néz ki, mint amelyikben nincs áram, csak más a fogása!
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #66335 üzenetére
Nem tudom mi a sikerdija, ezt majd megbeszeled vele.
Otthon -marmint magyarban- van egy papirra felirva, termeszetesen jelenleg nagy erokkel keressuk, mert nem tudom hova lett a koltozesben.
De mosquito is belinkelt neked segitseget ezugyben.
Amint megtalaltuk a szamot elkuldom neked.Explosión de dos tiempos
-
Something_
őstag
válasz Topiccsendőr #66334 üzenetére
Akkor majd ha lesz időd, akkor várom a telszámát annak az emberkének, akit említettél és tényleg nem szenvedek tovább rajta, felhívom. 15% sikerdíjjal dolgozik ugye?
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Something_ #66322 üzenetére
Nem ismered, miert lehetne; mennyi penzt lehetne kerni, igy a biztosito karugyintezoje konnyeden atviszi rajtad a biztosito erdekeit. Mar nehanyszor megemlitettem, h fordulj ugyvedhez, ha nem vagy vergeci pszichopata, nem erdemes veluk leallni veszekedni, mert lekoptatnak, ne vedd magadra, de te ezt nem fogod tudni menedzselni, kiszurjak a szemed vmi vallalhatatlan osszeggel.
Ott tisztavan kell lenni minden szaballyal es szoritani kell a tokuket, es veszekedni veluk mindenert, illetve kizsarolni a teged megilleto penzt.
A helyedben veletlenul sem egy forumbol meritenek ihletet ehhez a torturahoz.Explosión de dos tiempos
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66332 üzenetére
Totálkár az totálkár. Eurotax alapján fognak kifizetni, semmit nem vonnak belőle.
Simán jól ki lehet jönni egy ilyenből. Csak észnél kell lenni.
És mindent kisajtolni belőlük.
Bukót ruhát mindent fényképeztess le vele. Ne csak azt amit ő akar.
Motor trélerezési költséget ha kell a szervízbe, telefonszámlát, munkából való kiesést, MINDENT!
Faternak 4-5x volt már kötelezős esete, mindig plusszosan jött ki.
Persze ezzel foglalkozik tudja mire kell figyelni.Teljesen egyetértek persu felettem lévő hsz-ével.
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #66329 üzenetére
Nem, mivel Kárszakértő nincs tisztában az árakkal és nem látja/tudja esetleg mi sérül/t meg az idom alatt még/máshol. Kb 10-20perc lesz kívülről amit lát és amit elmomdasz/megmutatsz neki azt felírja. Pót szemlén (márkaszervizben) derül ki ténylegesen menyi az annyi.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Something_ #66322 üzenetére
A kárszakértő nem fog 200.000-et mondani.
elküld árajánlatért a márkaszervízbe...
Azt majd ők eldöntik hogy javíttatnak vagy Gtk...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Something_
őstag
válasz -Mosquito- #66328 üzenetére
Ahh, azt hittem, hogy a kárszakértő mond pár nap alatt egy "gyorskár összeget" és ha az nem tetszik, akkor lehet menni a márkaszervizbe.
-
-Mosquito-
őstag
válasz Something_ #66322 üzenetére
Nem teljesen így. A Kárszakértő csak megszakérti mi sérül/het/et, ezt/ezeket felirja. Majd betolod a márkaszervizbe, ott szétkapják a gépet, átnézik mi sérült az idom alatt, máshol ez az stb stb, majd összeírják tételesen mennyibe kerülne, plusz munkadíj. Mivel amit telóban is momdtam ott nem ködölnek/fényeznek az idomba hanem mindenből csak gyári új kerül/het fel a gépre. Na ekkor kapsz majd te és a biztosító infarktust, hogy mennyi az annyi. Ekkor fognak egy x összeget felajánlani, hogy abból te magad megcsinálhatod. 1 körben nevetséges összeg lesz.. Ezért érdemes (is) ügyvédet fogadni, szkanderozzon csak ő a biztosítóval. Esetleg sérelmi díj mert a melóból kiestél xy időre. (Láttam FB kérdeztél/válaszoltak a motor biztosítás csapat) 2,verzió te magad kezded el össze kaparni a használt /új alkatrészeket a géphez számlával,javítasz amit tudsz amit majd a biztosító talán /esetleg ha megfelel neki is akkor kifizeti. És még lehet 3-4 verzió is.
[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Something_
őstag
válasz Shad0w #66324 üzenetére
Hála az égnek most sem gyári idom van rajta, akkor szétbszna az ideg. Amúgy amilyen állapotban van az idom, elég nagy meló lenne megjavítattni, lefényezni, lematricázni :-))
Én is kíváncsi vagyok mi lesz, elég sok időbe fog telni, habár 2 hétig amúgy sem tudnék motorra ülni a lábammal. Napról napra jobban fáj Aznap szinte semmi, másnak már azért éreztem, mára meg már szenvedős a járkálás nagyon, mert be van durranva. (nincs jobban bedagadva, mint a baleset másnapján, csak hát ez ilyen)
-
Shad0w
senior tag
válasz Something_ #66322 üzenetére
Őket nem kérdezted? Lehethogy olcsóbban megjavítják, mint amibe a kínai idomszett kerül. Aztán, hogy javított gyári vagy kínai idomszett lesz rajta sztm már édesmindegy (plusz rakathatsz rá egyéni mintát is).
Nekem most volt csőtörésem, kihívtam vízszerelőt aki felvéste az előszobát (csak egy picit) és elkért érte 25 ezret. Másnap kijött a kárszakértő és adott 26 ezret. Betemetni és járólapozni az előszobát mégegyszer ennyibe fog kerülni, de még nem találtam ki, hogy hogyan fogom ezt előadni a biztosítónak. Úgyhogy majd kiváncsian várom nálad mi lesz.
-
zoltanz
nagyúr
Ismerősömet zsarolta a felesége, ha motort vesz elválik, viszi a két gyereket. Vett motort, elvált a felesége elköltözött a két gyerekkel...
-
Something_
őstag
Hangosan gondolkodok, segítsetek :-)
Következő héten kijön a kárszakértő, mond egy kb árat rá pár napra. Mondjuk 200.000.
Ezután elviszem a motort márkaszervizbe, ahol mondanak rá számlával 500.000-et.
Ezt a biztosító nem fizeti ki gondolom, itt kéne alkudozni, hogy adjanak 300.000-et.
Teszem azt, erre rábólintanak, eltelik mától kezdve kb 1,5 hónap. Jó esetben.Mivel gondolom a márkaszerviz ajánlatát a komplett idomszettre úgy sem fogják elfogadni 1 milla alatti értékű motor esetén, így jól gondolom, hogy tuti felajánlott összeg lesz az egész vége?
Mert ha igen, akkor ennyi erővel akár már most is intézhetem az alkatrészeket, mert úgyis 5 hét mire megjönnek.
Köszönöm a figyelmet
-
Ferdzsoo
addikt
válasz #79335424 #66320 üzenetére
Nekem a tanktáska térképtartójában forrósodott fel a gps.
Akku le is merült. És ezt menet közben! Szóval tényleg oda kell figyelni...[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
#79335424
törölt tag
válasz Geresics #66318 üzenetére
Csak óvatosan! Figyelj az üvegház hatásra! A tanktáskámban van egy külön navi tartó. Álló helyzetben egyszer benne felejtettem a napon a PNA -t. Túlélte, de a műanyag ház eldeformálódott a melegtől és azóta szorul a bekapcsológomb. Nem nagy érvágás, de ha a telómmal történt volna, az jobban fájna.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
Hi,
Az lenne a kérdésem, hogy ti milyen GPS/telefon tartót használtok a motoron? Gondoltam, hogy venni kellene egyet a mocira de annyi féle-fajta van, hogy kb választani se lehet. Van valakinek valami bevált típusa?
Köszi!Hello darkness, my old friend...
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Kroni1 #66311 üzenetére
A ficko tokeletes hogyan-ne-csinaljuk bemutatot tartott. Pontosan a felfestesen markolt annyira a fekre, hogy stoppie lett belole, majd a stoppie kozepen megallt a kerek is. Tokmindegy hova terhel, a motor azert esik ki alola, mert megallt a kerek, nem azert, mert rossz helyre terhel. Az ilyen veszfeknel oruljon az ember, hogy motoron marad, nincs ideje h a sulypontjat arrebb rakja, meg felepitse a fekerot. Az csak egy idealis eset, ami nem letezik. Ahhoz, h erezd az elso kerek csuszashatarat, olyan aszfalton, amit nem ismersz. Meg egy gp pilota is pofaraesik.
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
-
Xaels
félisten
Haver feltöltötte nyersen a videókat. Hát eléggé nem jött össze, túlságosan fent van a kormány és menet közben legörnyedtem így a km óra van középen. [link] 1:30-tól indulunk Sirok felé.
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
Kroni1
veterán
válasz Bogyó bá' #66292 üzenetére
Egyetértek, az ilyen össznépi totyorgások szociális eseménynek elmennek, de nagyon távol állnak attól amit én a motorozásban szeretek.. Ha ilyesmire vágyok elég bemennem a hungária körútra csúcsidőben
A balesethez: Én is egyetértek azokkal akik szerint a hátsó srác bukása menthető lett volna, tudott volna segíteni az ABS. Vagy az is jó lett volna, ha tényleg egy kicsit kisebbet markol a fékre, és nem a kormányra terhel egyenlőtlen erőelosztással (mert ugyebár ettől fordul ki alólunk a motor) De ilyen helyzetben ez tényleg csak a legképzettebb motorosoknak jött volna össze.
Mikor az egyik Vezetéstechnikai tréningen Tóth Zoltán Totti a vészfékezést oktatta, akkor tudatosult bennem, hogy ezt hogyan is kéne. (Nemhogy a korlátlan jogsi megszerzésénél nem esett ennek helyes kivitelezéséről szó, de más tréningeken sem hallottam ilyen jókat a témáról) Itt szembesültem vele, hogy akár az első kereket is lehet blokkolóra fékezni, csak combokkal a tankra kell terhelni, és nem szabad a kormányra. Na már most ember legyen a talpán aki egy ilyen váratlan helyzetben így fékez. Erre itt nincs idő figyelni, ez vagy megy zsigerből, vagy ahogy a motorosok kb. 95%-nak nem. Nekem anno a Fazerrel volt egy 140km/h-nál kutya keresztben átszaladós esetem, ott egy pillanatra nálam is blokkolt az első kerék, de hogy nem estem el azt betudom a szerencsémnek, a mostani motoromat már direkt úgy vettem, hogy mindenképp ABS-el legyen.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Topiccsendőr #66248 üzenetére
Jah, úszószint, bocsi.
Tolómérővel mértem, az ellenőrzést kihagytam. Elég volt nekem, hogy eltűnt a gázra lefullad jelenség.
Tegnapig...Ez az etanol tartalom már globális és általános? Még nem tűnt fel, hogy ilyet tankolnék. Shell 95 többnyire, ebben is van?
Illetve tiszta a benzinszűrő, ami azon átmegy az meg már csak nem tömíti el a karbit! -
Teasüti
nagyúr
válasz Kolondrum #66245 üzenetére
1. Egy hete tökéletes volt. Én is meglepődtem, hogy baszakszik.
2. Ha én motort veszek, már a telefonban úgy kezdem, hogy hideg legyen és még a port se törölje le róla! :-)
Ha meleg motor fogad, azonnal ugrik minden bizalom nálam.3. Ez egy rendkívüli eset volt, ismerős vitte el. Neki meg mindegy volt, mert ahogy ismerem rá se fogok ismerni a gépre. Majd rendbe rakja, ha akarja. De már mielőtt ráült már vmi 750 gsxr blokkról mormogott.
Jah igen. Ő volna a kontár szerelő korábbról. Az ő tanácsára lett kukázva a kipuff.
Nos, még nem ismeri annyira a gépet, mint én. De majd a karma elintézi a többit.
-
Trub
tag
válasz Topiccsendőr #66303 üzenetére
A kipufogó oldali lapkák mind specifikáción belüliek voltak.
A szívó oldalon mindegyiket kellett cserélni. A szervizkönyv szerint 0,15 +-0,03mm. Volt egy 0,08-as, három 0,09-es és még három 0,10-es. Az utolsó majdnem jó volt
Ezek már bőven kint voltak a határon, de hogy vajon kitámasztott-e azt nem tudom.
Vicces volt magyarázkodni a "nagy" motorosoknak, hogy minek vittem el szervizbe, ha nem volt szelephangja
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz Bogyó bá' #66283 üzenetére
Á, ezt kis robogóhoz gondoltam, nem több mázsás motorhoz. Pl. elviszed szerelőhöz az autót és visszajössz a robogóval és nem kell utifutit vinned. A felhúzás tök egyszerű. Kecskeméten gyártanak ilyen sínes motortartót, amire fel lehet húzni a motort, mert az első kerék rögzítője csúszik a sínen.
[ Szerkesztve ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz canniball #66301 üzenetére
A 40km/h-t és a 7m csak viszonyításképp írtam. ABS-nél nem fogsz fejre állni,van tapasztalat/rutin akkor fékez és kikerüli a motorost. Hidd el sok gyakorlás kérdése, nem mondom, hogy mindent meg lehet oldani de nagyobb az esélye, hogy nem fekszel le és túléled az ilyen szituációt.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz FIREBLADE78 #66291 üzenetére
Tudunk mi is,csak nem volt ilyen vidám. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
canniball
nagyúr
válasz -Mosquito- #66286 üzenetére
Az egyértelmű hogy belemarkolt, ezt egy szóval sem vitatom, de egyrészt szerintem a motorosok nagy része (magamat is beleértve) így tett volna, másrészt az ABS csak ez ellen védett volna.
A tempó nem 40 hanem ~110kmph óra volt; szerintem a bukástól sem az ABS sem a több rutin nem védte volna meg, mivel ezekkel sem tudott volna megállni és helye sem igazán lett volna kerülni.https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- NFL és amerikai futball topik - Spoiler veszély!
- Jelszókezelők
- Chieftec nyereményjáték: szerezz egy terméket ingyen!
- Audi, Cupra, Seat, Skoda, Volkswagen topik
- NBA és kosárlabda topic
- Milyen monitort vegyek?
- World of Tanks - MMO
- Anime filmek és sorozatok
- Trollok komolyan
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Marketing Budget
Város: Budapest