Hirdetés
- Asszociációs játék. :)
- Szólánc.
- Fűzzük össze a szavakat :)
- Minden hónapban vettem egy sorsjegyet 1 éven át! (2024)
- Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- leslieke farmerzsebe
- Ingyen kellene, de tegnapra
- Drive! - Az utolsó gurulás idén a Quadrifoglio-val
- Grand Theft Auto V - Látványosságok és érdekességek tárháza egy helyen!
-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
TommyGun
őstag
válasz runner 125 #67196 üzenetére
Attól mert nem fejtettem ki bővebben nyílván nem arra gondoltam ahogy a TéZét toltam be hogy ráhuppanok, de én úgy sem merném hogy más tol be, elfér a bikakábel a 3 doboz egyikében. melóban van egy 100 méteres lejtő a mélygarázsba, ott simán meg lehetne tenni egyedül is de kivan csukva hogy erre vetemedjek...
Mondjuk megnézném hányan tolták be azt az 1600os bömöst, meg lehet tolni azt a 400 kilót utassal együtt annyira hogy beröffenjen?[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Gaboman
nagyúr
válasz #79335424 #67179 üzenetére
Ezen szerintem felesleges vitatkoznunk, szívesen megnézném mondjuk pályán, melyikkel lehetne gyorsabban menni.
Bár előre borítékolható hogy a busa jobban motorozható, én nem csak egyenesekre értem a motorozást.
500 lóerő a busa is ami valljuk be eszement, fordulékonysága jobb, súlya sokkal csekélyebb.
Azért megnézném én a félelmet ami kiül az arcodon egy teli gáznál 300 környékén.[ Szerkesztve ]
Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
runner 125
nagyúr
válasz TommyGun #67193 üzenetére
Betolni úgyis be lehet, h te rajta ülsz és valaki tol hátulról..
4-500 ccm feletti motorokot, Simo féle nekifutok, rádobom a kuplungot oszt ráugrok elvvel nem igen lehet tolni."Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
válasz canniball #67192 üzenetére
Mire a szervizbe értem felnyílt annak ellenére, hogy jó volt, ki kellett cserélni, nem olcsóért. Amúgy átírták. Röviden: Ebédidőben némi híres ember képért megmozdultak emberek nekem. Utána azonnal mentem az o.irodába. Ott az utolsó napi sorszámot megkaptam. Bünti elvileg nem lesz, várom a törzskönyvet már elég régóta. Ennyi. Már csak előre tekintek.
De vészes volt, láttam a fehér szövetet.
Pontosan! Meg van egy kopottas hátsóm, egy megszorult, rossz .láncom. Folyamatban...
[ Szerkesztve ]
2db APC BE-700GR szünetmentes tápegység eladó.
-
TommyGun
őstag
válasz -Mosquito- #67063 üzenetére
Betolni? Jesszus én a dóvillt nem mertem betolni inkább bebikáztam, véletlen elvesztem az egyensúlyt vagy megugrik egy lemerült akksiból lakatolás műanyagozás lesz sok sok nullával a végén...
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #67191 üzenetére
Ezt a verebes történetet még nem mesélted (vagy elfelejtettem).
A gumidnál arra gondoltam, hogy miközben intézted a papírozást valami "szépen" felhasítottotta; azt kicseréltetted, az helyett van a R3? Vagy nem volt olyan vészes mint amire emlékszem? Vagy már hülyülök és nem is a tiéd volt?https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
-
TommyGun
őstag
Szerintem ezt méréssel nem fogod tudni, max ha tudod eredetileg mekkora mélyésge volt a gumidnak elöl hátul, mert első hátsó gumik újonnan más más profilmélyésggel jönnek ki, legalábbis eddig a burgin és az NT700on is az új garnitúra gumma elöl hátul más profil mélyéget tudott...
Úgyértem most leméred hátul hogy 5 mili elöl meg 4 akkor az nem azt jelenti hogy az első jobban kopott..[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
-
canniball
nagyúr
Motorosokat ellenőriznek a Dunakanyarban. Most már szezonban havonta!
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
#79335424
törölt tag
Én magammal szállíttatnám. Pl. Vecsés -> Mány -> Vecsés az kb. 120Km. Ha segít valaki fel/le rakni, és nem a legnagyobb csúcsban kell vinni, akkor extrák nélkül (pl. zárt futóban szállítás) én 15 -ért megcsinálnám magamnak.
Tank: sztem Sima Bélánál próbálkoznék először.
[ Szerkesztve ]
-
ath
senior tag
válasz -Mosquito- #67176 üzenetére
egy, vecsés-mány
-
canniball
nagyúr
válasz Kolondrum #67024 üzenetére
Vagy úgy! Hát ha 2 évnél tovább tervezel (márpedig úgy vettem le ezzel elégedettebb vagy mint a GS-sel voltál), akkor azt hiszem most lesz az első. Jut eszembe: a múltkor prezentált sérüléssel mi a helyzet?
https://tinyurl.com/ycoexz4o *** Only the good die young...
-
ath
senior tag
kivel szállíttatnátok motort jó áron?
-
Gaboman
nagyúr
válasz #79335424 #67149 üzenetére
Mondjuk nem hinném hogy nagyobb élményt nyújtana annál a turbós busánál.
Ilyen tengelyhosszúság mire lehet használni, mert hogy kocsik kötött szlalomozni, pályázni, kerekezni sem lehet vele normálisan.
Az hogy tempóba meg elmaradna a busa nem nagyon hinném, ami 300 jön fel kerékre ott van még tartalék bőven.
Igaz értelmetlen eszmecsere, de mégiscsak ha már hasonlítunk!Ha meghalsz te nem tudod hogy halott vagy, csak a többieknek nehéz. Ugyanez a helyzet akkor is ha hülye vagy. ;-)
-
AndrewTdi
addikt
Kukkants rá a másik fórumra! Jött válasz, van egy srácnak mindene.
-
Kroni1
veterán
válasz -Mosquito- #67163 üzenetére
Teljesen rendben van ez az írás, én is sok olyat tapasztalok sajnos az utakon, amiket a szerző is leírt.. Csak a végén láttam, hogy ezt a Nyári Krisztián írta, vele is beszélgettem mielőtt megvettem a motoromat, nagyon segítőkész, jófej srác!
-
Archer
őstag
válasz Geresics #67170 üzenetére
Azért, mert egy autó engedi a váltóból az olajat valamiért, még nem lesz rossz az egész konstrukció. Gondolom ezeket többnyire használtan veszik a tulajok, így ki tudja milyen előéletük volt, nem szabad messzemenő következtetéseket levonni. Terepszög nyilván annyi-amennyi, azon nincs mit vitatkozni.
Samurai-ok rohadnak szét, nagyon kevés a jó állapotú, ami alkalmas lenne hosszú távon napi munkára. A régi G Mercik valóban nagyon jók terepen, de még úgyis baromi drágák, az újakkal meg amilyen irányba elmentek, hát inkább hagyjuk. A többit nem ismerem.Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Geresics
addikt
válasz Archer #67167 üzenetére
A pisibögréket (Pee-Cup) én sem gondolom, hogy egy lapon kellene a terepjárókkal említeni - bár mi tagadás, a tavalyi albán versenyen a D-Max nagyot nőtt a szememben!
Pont ezen a versenyen volt egy Wrangler is. Naponta 2-3x kellett a váltójába olajat tölteni, igaz, úgy indultak, hogy tudták ezt a hibát, csak nem volt idejük megjavítani már a versenyig. Ettől függetlenül imádták.
A Defender és az alkatrészei iszonyat drágák, és sajnos sokat kell szerelni, ráadásul a terepszögei sem túl jók. (Ezt ex-defender-tulaj mondta, amikor az utolsó megmaradt defenderére csorgattam a nyálam.)
Nem véletlen, hogy cél-tereptől függően a Pajerok, 4Runner-ek, vagy épp Samurai-ok tömkelege van ilyen helyeken.
Albániában pl. az orvosi csapat G-Mercivel jött. Na, azokra is folyt mindenkinek a nyála, pláne ahogy meg voltak csinálva...Egy a lényeg! Egyszer mindenki próbálja ki a terepjárást egy akármilyen (jó) terepjáróval, és utána garantált az "akarok még!" érzés!
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz -Mosquito- #67168 üzenetére
Lényegében nem sok újat mondott, de így, rendezetten összefoglalva szerintem is tényleg nagyon korrekt írás. Köszi!
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Archer
őstag
válasz Geresics #67166 üzenetére
Miért, mi a gond mondjuk a 90-es Defenderrel? Azon kívül, hogy kétszer annyiba kerül durván, mint a sokak által terepjárónak hívott pick-up-ok. Most nem a versenyekről beszélek épített autókkal, hanem akik munkára használják télen-nyáron, sok-sok évig. Versenyt ne keverjük már a napi használathoz. X5-tel sem nagyon mennek sarat dagasztani.
Wranglert nem is forgalmazták eddig itthon így gondolom nyilván nem volt egy sikertermék.[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
Geresics
addikt
válasz Archer #67165 üzenetére
A jelek Te sem vagy egy nagy terepjárós!
Nem véletlen, az általad említett típusok nem igazán jelennek meg versenyeken, legyen szó hobbi szintről, vagy annál komolyabbról. Itthoni viszonylatokról beszélek természetesen!Szerk.:
Nem vitaindítónak szántam! Igazából nem is tudom miért írtam ezt egyáltalán, csak úgy kikívánkozott![ Szerkesztve ]
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Archer
őstag
válasz FIREBLADE78 #67139 üzenetére
Hadd menjen, ki nem sz@rja le... Az RR-rel el lehetne kenni az autók kb. 85-90%-át, amik most vannak az utakon de nem óvoda ez, hogy kinek hosszabb... Az X5 amúgy is ilyen városi b.ziság, rendes terepre ha kimegy leszakad róla a fél autó, személyautónak meg feleslegesen nagy. Terepjáró valahol a Defender vagy mondjuk a Wrangler körül kezdődik. Meg azért kanyarban egy jó súlyelosztású, alacsony autónak mindig előnye van a motorral szemben.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
válasz -Mosquito- #67163 üzenetére
Olvasgattam. Sok újat nem mond és még mindig szélsőségekben gondolkodunk...
PSN ID: Lord_Machine_X /// SYMPHONIC POSTAPOCALYPTIC REINDEER-GRINDING CHRIST-ABUSING EXTREME WAR PAGAN FENNOSCANDIAN METAL
-
-Mosquito-
őstag
Olvasnivaló. [link]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
Horvi
őstag
válasz Something_ #67156 üzenetére
Köszi. Kanyarban megcsúszott az első kerék mert retkes volt az út. Meg aztán ilyen 90 fokos kanyar volt így nem is láttam előre a dolgot aztán mikor fordultam már ott volt aztán ment is az eleje. Még az a szerencse hogy viszonylag lassan mentem.
Hello darkness, my old friend...
-
#79335424
törölt tag
Ne érts félre, nem ijesztgetni akarlak, csak azért írom, hogy tudj róla! A vas tankok nem csak kívül vannak felületkezelve, hanem belül is. Törésnél (vagy, a javításnál) ez is sérülhet és onnantól rozsdásodni fog. Együtt lehet élni vele, de oda kell rá figyelni. Szűrőt ellenőrizgetni, télire nem üres tankkal lerakni, stb. Van rá utólagos felületkezelési technológia, csak olyan ember nem nagyon van, aki lelkiismeretesen megcsinálja. Meg, persze fényezés előtt kell megcsinálni.
[ Szerkesztve ]
-
Horvi
őstag
Sziasztok,
A hétvégi túrázás nem úgy alakult ahogy szerettem volna és sikeresen pereceltem a géppel. A kár:
- Bal oldali dekni lehorrzsolva
- Tank behorpadt és lejött a festés
- Oldalidom le lett horzsolva
- kuplungkar, lábtartó lehorzsolvaGondoltam keresek gyári alkatrészt hozzá. Amit ajánlottak az a Kawa OEM parts, hogy itt nézzem meg a gyári számokat meg lehet rendelni is. Viszont a 2007-s Z750 nincs a listában csak a Z1000. A kérdés az lenne, hogy a két motor alkatrészei mennyire csereszabatosak? Vagy van olyan magyar oldal ahol érdemes lenne szétnézni?
Illetve a másik kérdés, hogy tudtok ajánlani valakit aki megcsinálja a tankot és jól is dolgozik? Ki kellene húzni illetve festeni/fényezni. Meg a műanyag idomokat is kellene festeni.
Minden segítséget/ötletet szívesen fogadok!
Előre is köszi!
Üdv,
HorviHello darkness, my old friend...
-
AndrewTdi
addikt
válasz FIREBLADE78 #67139 üzenetére
Ne szomorkodj...mindig van gyorsabb
-
runner 125
nagyúr
válasz FIREBLADE78 #67139 üzenetére
Ne csüggedj, 160-nál a mai autók 90%-a többet tud.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
tboldi
nagyúr
Pénteken hívott az oktató, hogy 11-ére beírna rutinvizsgára úgy, hogy még nem vezettem egy métert sem.
"Korlátozás nélküli „A” kategóriás vizsga esetén, annak a vizsgázónak, aki − a 21. életévét betöltötte, de nem rendelkezik két éves „A1” kategóriás, vagy „Akorl.” kategóriás vezetői engedéllyel BMR 3. számú melléklet II. 1. b.) pontja alapján a járműkezelési vizsga megkezdése előtt az „ALKALMASSÁGI” feladatot sikeresen teljesítenie kell." ([link])
Még csak 20 múltam, de több, mint 2 éve van A2-m. Jól értelmezem, hogy nekem nem kell 8-ast tolnom?
[ Szerkesztve ]
-
BoB
veterán
"Hogyan ne vigyük sportmotorral a pap elé a menyasszonyt": [link]
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Ferdzsoo
addikt
válasz FIREBLADE78 #67139 üzenetére
Nah ezért vettem a vfr-t.
nah jó nem is."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
FIREBLADE78
addikt
Amikor kihúzatod végsebességig (160km/h) és elmegy melletted a x5-ös az de 120-ig nem volt esélye
[ Szerkesztve ]
Macbook pro retina 2013 late, ájfon 14 pro, BMW i4
-
-
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #67133 üzenetére
20k. De nekem csak 24k-nál lett volna csere.
Nekem mondjuk két böszöm beömlő szemből kapja a levegőt, szóval nekem ezért volt tiszta bogár, holott azért van benne 1-2 elvezetés, de megvezeti a bogarakat is ...
Ezeket kifúni nem lehet. A nagyját lefújod róla, az apraja meg a lényeg pontugyanúgy bennemarad. Arról nem is beszélve hogy szétcseszed vele a szerkezetét, ami utána nagyobb szemetet is átengedhet, ami megy a blokkba.
Ezen én nem spórolnék..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Something_
őstag
válasz Archer #67132 üzenetére
En nem erzem ezt az idomot gagyinak, habar lehet en vagyok vak. Dobtam fel par 6000x4000es kepet rola: [link]
Szerintem egy 1 millas motornal kb 10bol 1 ember fizeti meg azt, hogy gyari idom van rajta.Nyilvan, hogyha az uj gyari 300e lenne, mig a kinai 150e, akkor elgondolkodnek a gyarin, de sajna elborult ara van.
[ Szerkesztve ]
-
-
runner 125
nagyúr
válasz polimorf #67131 üzenetére
A szélvédőragasztó _mindent_ fog. Tényleg jó ötlet lehet megkenni a rendszám hátulját, majd úgy betolni a tartóba. Igaz nekem gyári sárfogóval, gyári keretben tökéletesen a helyén van. Általában akkor szoktak a rendszámelhagyós problémák kezdődni, amikor nekifognak mókolni, rövidíteni a gyári nyúlványt, a gyári rendszámtartót.., persze ez nem törvényszerű, de az eredeti tartókeretek jellemzően jól bírják.
Feree
Mennyi km volt ebben a szűrőben? Elég dzsuvás volt a tiéd is, de nyilván ez a dolga.
Azt néztem még egyébként, h nem is a menetszélből szív, sőt, konkrétan a váznyak pont a szűrőház előtt van és egy lefelé konyulú csövön keresztül, menetszéltől mentes helyről szív. Ezért sem értem h került bele fűszál darabka, hajszál, illetve bogarak..Valószínű átállok én is az 5-6k km-es csereperidúsra a légszűrőnél is.
[ Szerkesztve ]
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
Archer
őstag
válasz Something_ #67011 üzenetére
Tény, hogy elég horror a gyári idom ára, de mégis csak úgy teljes a motor. Nyilván senki nem vesz cirka 1 millás motorra millióért idomszettet de mondjuk eladásnál azért sokat befolyásolhat az áron, hogy gyári vagy utángyártott.
Ez az új motorra felrakom a kínai idomot nekem kicsit idegen, tényleg kb. olyan, hogy krva drágán megveszem a bőr ülőgarnitúrát aztán letakarom kockás pléddel, hogy ne kopjon. A magyar használt piac eladásnál nagy valószínűséggel úgysem fogja ezt megfizetni, 1-200k-t esetleg dobhat az áron de cserébe nézegethettem évekig a "gagyi" kínait a motoron. Aki befektetni akarja pénzét, az ne motort vegyen, hanem egy ingatlant jó helyen vagy aranyrudat.
[ Szerkesztve ]
Beszélni már gyerekkorában megtanul az ember. Hallgatni csak sokkal később.
-
polimorf
tag
válasz V.Stryker #67124 üzenetére
Úgy tudom nem lehet fúkálni meg rongálni. Nálunk a lakatosok amit szélvédő ragasztáshoz használnak na azzal szokták a hátúlját beragasztani az tutira tart.
Tegnap összejött 550km, ma meg 250km (gyűlik azért.)[ Szerkesztve ]
Már nem a tükröt nézem, hanem a következő kanyart. A tükörben már csak a mult van. A kanyar után a jövő!!!
-
Polemius
senior tag
válasz Burt1793 #67128 üzenetére
Nem tudom, nem számolgattam forintra melyik megoldás mennyire jön ki, mert korhatár nem akadályozott, így egyből A-ra mentem. Már csak azért is, mert a "nettó" költségek mellé ott van még a ráfordított idő, idegeskedés, papírokkal rohangálás, várakozás. Nem akartam kétszer nekifutni ugyanannak.
-
Burt1793
veterán
válasz Polemius #67127 üzenetére
Ha a korhatár nem korlátozza az embert, biztosan nincs értelme A2-t csinálni A helyett, árban alig van különbség a kettő között, viszont a többször fél napos személyes ügyintézés elég kellemetlen egyszer is.
Az hogyan jött ki amúgy, hogy A2, majd A jogsi árban ugyanott van, mint rögtön az A? Nekem A2 van egy éve, egy év múlva csinálhatom az A-t, mivel ahhoz nem kell már a 24 évet betölteni, érdekelne, hogy hol lehet ezt a kategóriaváltást ilyen olcsón megcsinálni. -
Polemius
senior tag
Np, csak arra próbáltam rávilágítani, hogy vele is előfordulhat, hogy eleinte kisebb gépben gondolkozik, aztán mégis inkább nagyobbra ülne. És kár lenne ezt a lehetőséget elzárnia maga előtt. Fordítva (A jogsival kicsit) meg minden további nélkül választhat.
Ahhoz, hogy kisebbel kezdve gyorsabban tanul-e valaki, nem tudom megítélni, lévén nekem kimaradt a 600 alatti kategória. Nem is kapkodok, vagánykodok, apránként fejlődök (remélem), tréningen, vagy épp szerpentinen. Ugyanakkor nem vagyok meggyőződve róla, hogy 2-3-4 év, 125-250 ccm körüli motorok után 600-1000 ccm-re ülve az átlag sokkal előrébb lenne, mint az egyből 600 körülire ülők 2-3-4 év után.
Nyilván erről mindenkinek legfeljebb szubjektív véleménye van, senki nem vezet statisztikát, nincsenek felmérések, és abból is flame lenne, hogy mitől jobb motoros valaki. Attól, hogy nagyobb sebességgel tud ugyanott kanyarodni, vagy hogy messze elkerüli a balesetveszélyes helyzeteket is, vagy attól, hogy ezer éves, kőkeményre kopott gumikkal, ABS nélkül is bármikor megáll 10 méteren csak hátsó fékkel, mert hegyikerékpáros múlttal megoldja rutinból. ( ). -
Ferdzsoo
addikt
válasz runner 125 #67117 üzenetére
Az én légszűrőcserém is hasonlóan nézett ki, és én is előbb cseréltem majd 4k km-el.
Ez megint egy olyan dolog amit sokan szeretnek elfelejteni, pedig legalább olyan fontos mint az olajcsere..."It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
V.Stryker
nagyúr
Ma elmentünk egy karikára Dobogókő fele. Basszus, lefele elhagytam a rendszámtáblámat.
Szerencsére Symbi jött mögöttem és időbe jelezte, kamerázott is, így vagy másfér óra keresgélés után meglett.
Innentől átmenő csavar, önzáró anyával.... apropó...rendszámot megfúrhatom ugye?
-
-
BoB
veterán
válasz Polemius #67120 üzenetére
Nem sértésnek szánom, de az hogy te 600-as Bandit-al kezdtél semmit sem bizonyít.
Kezdhet valaki TL1000-el is vagy bármi mással is, lassú tempó azzal sem fog gondot okozni.
Bármilyen motorral lehet menni kezdésnek ha lassan megy az ember és nem húzza a gázt. Viszont minél kisebbel kezd valaki, annál gyorsabban tanul motorozni. Már ha akar. Valaki megmarad a nagymama rutin szinten.
Azt aláírom hogy ha valaki ilyen, az tényleg feleslegesen kezd kisebbel mert semmit sem fog profitálni belőle.
[ Szerkesztve ]
You may corrupt the souls of men, but I am steel. I am doom.
-
Polemius
senior tag
válasz HoaryFox #67108 üzenetére
Ahogyan itt többen is, először hasonlóan gondolkoztam, hogy majd valami kisebb masinát veszek kezdésnek.
Aztán 600-as Bandit lett belőle. Kezdő motornak, 40 felett, úgy, hogy előtte robogós rutinom sem volt (ellenben 20+ éves autós gyakorlatom igen). Ésszel kell menni, leszarom, hogy a szerpentinen 2x előz meg ugyanaz a fickó mire leérek (lekörözött ).
Szóval irány az A kategória, aztán majd látod, mit szeretnél venni mire odaérsz. -
RAiN91
őstag
Ezek a kínai okostelefon tartók mennyire bírják a rázkódást, nem törnek el gyorsan?
-
Teasüti
nagyúr
válasz Ferdzsoo #67109 üzenetére
Ezzel a lehet ésszel is dologgal egyetértenék, csak azért vannak fenntartásaim, mert általában mindenki az utakon éli ki magát és mindenki azt hiszi magáról, hogy jó abban, amit csinál.
Sofőröknél szoktam mosolyogni ha beülök vki mellé, hogy mindenki jónak tartja magát. Aztán mikor kérdezem, hogy versenyző-e vagy vezetéstechnikai tréning, vagy csak megnézi néha a vasárnapi F1-et és rögtön Schumacher-nek képzeli magát? Akkor meg megsértődnek.[ Szerkesztve ]
-
runner 125
nagyúr
Hi,
Megcsináltam az olaj, olajszűrő és légszűrő cserét.
Ahhoz képest, h 18.000km-nél írja az első légszűrő cserét, durván nézett ki pont 15.900km-nél.. (01, 02), mindegy, kapott új gyárit.Olajat tekintve maradtam a 300V 10W40-nél. Idei évre pont kitart, 5000 múlva ismét csere.
"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!
-
dugynok
senior tag
" Nem tudom, hogy csinálom, de az első teljesen
tökéletesnek tűnik nekem, és a hátsónak is csak
középen van egy kis "laposabb" sáv, de nekem az se
tűnik vészesnek."Egy guminál nem csak a mintázat mélysége számít. Sőt slick-nél nincs is... De te hozod fel mindíg a vita témáját, ráadásul butaságokat beszél és ragaszkodsz a butaságaidhoz. No offense, de kezdesz kicsit Ludsimon stílus lenni...
-
Ferdzsoo
addikt
válasz dugynok #67110 üzenetére
Pontosan.
A cbfemen is 2 évig egy fos volt pedig az csak 5 éves volt de egyáltalán nem kopott. Pedig volt benne 25k km. És elment volna mégegyszer ennyit.[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
Ferdzsoo
addikt
válasz Teasüti #67084 üzenetére
Azért lehet ezt ésszel is....
11 éve van jogsim 7 éve motor.
Vezetek is folyamatosan mindkettőt.
Még soha nem fizettem büntetést. Semmiért!
Nem vagyok a gyorshajtás mintapéldája, de hazudok ha azt mondom hogy nem megyek trafilövés határ felett olykor olykor. Főleg a vfr-el...
Egyszerűen ésszel kell csinálni, sokáig azt hittem csak szerencsém van, de rájöttem hogy egyszerűen felelősségteljesen szabad csak gyorshajtani.
Sokszor pedig nem véletlen van kint egy korlátozó tábla, ilyenkor mindig lassítok. Ill. a szemben útszélen álló akármilyen autó láttán lassítok ha gyanús. A telepítetteket meg tudom hol vannak. Trafihunterrel megnézem sokszor mielőtt megyek, tudom az útvonalat és leellenőrzöm. Ennyi.A záróvonal, balrakanyarodósáv, forgalom elöl elzárt terület pedig nálam is szent, ezeket mindig betartom. Sokszor le is maradok miatta, de rengeteg csúnya balesetet láttam már ezek be nem tartása miatt...
[ Szerkesztve ]
"It is not the strongest of the species that survives, nor the most intelligent that survives. It is the one that is most adaptable to change."
-
HoaryFox
őstag
válasz Shad0w #67106 üzenetére
és (#67105) Polemius köszönöm a válaszokat!
Egyenlőre még nincs meg a kor, ebben az évben lettem 23, de amúgy is amire összegyűjtök egy kis pénzt (ősszel kocsicserét tervezek), addigra meglesz a kor is, jövő tavaszra fog valószínű csúszni a dolog.
És lehet, hogy akkor tényleg egyből "A" lesz és akkor veszek valami szolid túrasport - túranaked gépet"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
HSM
félisten
válasz Something_ #67104 üzenetére
2mm felett van még mindenhol az első is, szóval még egy kis időre jó lesz.
Nem tudom, hol látod hátul a kockákat, nekem ez a kockás kopás: [link], az enyém szép íves körben végig, nincsenek élek, és csak picivel laposabb középen az ív. Semmivel nem érződik nehezebbnek vele a döntés, mint korábban, teljesen kifogástalanul viselkedik.
[ Szerkesztve ]
-
Shad0w
senior tag
válasz HoaryFox #67099 üzenetére
Ha megvan a korod akkor mindenképp korlátlan A-t érdemes megcsinálni. Lehethogy anyagilag ugyanott vagy két lépcsőben is, de akkor kétszer kell KRESZ vizsgát tenned (ha ki akarsz hagyni két évet a kettő között), kétszer kell rutin és forgalmi vizsgát tenned. Pont kétszer annyit kell izgulni a vizsgákra meg délután/délelőtt eljárni oktatásokra, mintha egyből megcsinálnád a korlátlant.
Aztán ha van korlátlan jogsi olyan motort veszel amilyet akarsz, ugyanúgy meg tudod tartani a lépcsőzetes tanulást mondjuk ha veszel valami 300-as motort (persze azzal akkor fogsz szívni ha mégis 1 év után le akarod cserélni, mert akkor az átiratási költségek fognak fájni...) -
Polemius
senior tag
válasz HoaryFox #67099 üzenetére
Szerintem - ha teheted - csináld egyből az A-t.
Attól még ülhetsz kisebbre, és minek szívatnád magad azzal, hogy majd pár év múlva megint időpontért hívogatni az iskolát, szabadnapot kivenni, hetekig várni a jogsit, stb.
Ráadásul az elmúlt pár évben többször változott a motoros jogsi szerzésének menete. A fene tudja mivel nehezítik addig a dolgod.Na meg, mire kezedben lesz az új jogsi, lehet, hogy már nagyobbra vágynál.
-
Lomha 8V
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Hirdetés
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest