-
LOGOUT.hu
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Biqci
aktív tag
válasz zgospel #135399 üzenetére
Nem tudom, egyrészt nincs fészbukom, másrészt a régi olajjal a próbakörön kívül eddig gyakorlatilag néhány 10km-t mentem vele. A mai volt az első, már bementem a hegyekbe is, eddig nem tűnik hangosnak. Imádom a visítását, de teljesen más karakterű mint a Bandit a Remussal...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Biqci
aktív tag
válasz Topiccsendőr #135396 üzenetére
Igen, lehet... Addig jó, amíg koszos és nincs a dreck leülepedve...
A fiam motorján nem is csináltunk, mert az számlával volt igazolt, de ennél csak a Händler által kiállított szervízkönyv van, inkább megcsináltam, biztos ami biztos. Még elviszem szelephézagot ellenőriztetni, a gyári előírás 20 ezrenkénk, most van benne kb. 19k, tehát esedékes.
Köszi, remélem a legjobbakat..."For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
válasz Topiccsendőr #135396 üzenetére
Igen, ez az.
Itthon bizalmatlanság elég erős, mondjuk van alapja. -
Topiccsendőr
addikt
-
Biqci
aktív tag
Kicseréltem a Triumphban az olajat és az olajszűrőt. A légszűrő még nem érkezett meg. Jó retkes olaj jött le, de ment helyette Motul 7100-as. Végre mertem vele menni egy kisebb kanyart, sajnos többre nem volt időm. Hát... a Bandit után teljesen más kategória. Olyan szinten mozgékonyabb és fordulékonyabb, hogy nem is tudom szavakba önteni. Mostmár tudom, mire gondolnak, akik erről beszélnek. A hangja még szokatlan a sor4 után, de hogymár 4000-től ilyen tűz van benne... Eddig életem egyik legjobb döntése volt. Azért az a -40kg és +30Le megteszi a hatását. A futóműről nem is beszélve...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
Somatom
veterán
válasz bacus #135387 üzenetére
Egyszer Saint-Tropez -ba mentünk 2x1 sávos, kanyargós úton. Turnusváltás lehetett, mert eccercsak ráestünk egy végtelen autósorra. 30 fok, beöltözve, megpakolva. Nem volt mit tenni, jeleztem az egyes sort és képeztem egy képzeletbeli harmadik sávot a záróvonalon. Én inkább a szembejövőben, hogy helyet csináljak a többieknek. Nem volt necces, de azért figyelni kellet. Épp borítottam az egyik visszafordítóba, amikor a fizikát meghazudtolva, a hónom alól előkerült egy helyi robogós. Nagyon meglepett, teljesen irreális volt, amit művelt. Később a hangmanünk elnézést kért, nem gondolta volna, hogy ott figyelnie kellett volna a tükröt. Hát ilyen állatra én sem számítottam volna.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoaryFox
őstag
Én már az ilyen "filterezésbe" csak akkor megyek már bele, amikor 100%-ban biztos vagyok, hogy elférek, koccoltam már tükröt a CBF-el, soha többé, nagyon szar érzés volt, semmi kár nem keletkezett, de na :D nem pici nakeden ülök már. Ez a "szembeforgalomban előzgetek álló kocsisort" meg csak akkor, hanem jön szembe senki és látok olyan pontot ahová be tudok sorolni, ha jönnek szembe. Én ilyen szelidebben nyomom, kb. úgy, ahogy én is elvárnám autóban ülve, hogy mit szabad és mit nem, vagy hát mit illik
[ Szerkesztve ]
"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
bacus
őstag
"hogy utána sem nehéz!"
de nem is könnyű, ha nézed a táblákat és betartod (majdnem) a sebesség korlátozásokat.Nem érzetre kell sebességet választani, hanem mindig nézni kell a km órát, amit majd azért ránézés nélkül is tudni fogsz a megszokott motoron. Minden egyéb jelzés hiányában (minden más akadály, felhordott kavics, stb) a kanyart be kell tudd venni az útszakaszon megengedett maximális sebességgel. Ahol nincs korlátozás, ott az a 90 km/h lakott területen kívül. Ha már ki tudod használni egy picit is a sávod szélességét, akkor pedig sokkal többel is!
Ha kint van egy 60 km/h korlátozás és ezt nem léped túl, nem lehet "hú bazd meg érzés".
Sokat fog majd segíteni egy kanyar megítélésében a felfestés is, pl ha nincs záróvonal, hanem továbbra is szaggatott a felezővonal, az enyhe kanyarív, ott sebesség korlátozó tábla sincs.Egyébként a tekintet a legfontosabb, az egyik ilyen trükk, hogy fejet is fordítani kell, nem csak szemmel odanézni, sőt, túl kell fordítani és a szemmel vissza nézni. A normális reakció ugyanis bármilyen váratlan eseményre, hogy az agy "egyenesbe" rántja a szemed és a fejed, (talán azért, hogy ösztönösen előre nézz ?!), ebből a fej sokkal lassabb, a szem meg villám gyors, ezért bármi történik, megijedsz, ha így teszel, akkor még mindig pont a jó irányba fogsz nézni.
A másik trükk, hogy tudatosan gyakorlod az egy kézzel kormányzást. Nem is olyan egyszerű az... Az elején mindig csak azzal a kézzel fogd, amerre kanyarodsz, hogy a kormány "tolást" gyakorold, ez a könnyebbik része, amikor majd fordítva kell, hogy jobb kézzel fogod bal kanyarban, az érdekesebb (idegen) érzés lesz.És persze világbéke !! (akarom mondani tréning)
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Geresics
addikt
válasz goofy85 #135372 üzenetére
Ne törődj a megmondóemberekkel, örülj csak a motorodnak, és élvezd a dolgot!
A kocsisoros előremenésre hamar rá tud állni az ember. A vidéki túrák meg már igazi élményfaktort jelentenek! Azon se lepődj meg, hogy eleinte minden, de minden jó lesz! Ha sokat motorozol majd, ez idővel átalakul, és a közeli helyek már nem jelentenek annyi pluszt, mint most, de addig is élvezd ki! (Én pl. már nem ülök fel a motorra, hogy átmennyek a Mecseken, mert annyiszor megvolt már.)Viszont arra figyelj, hogy az ember egyre bátrabb is lesz! Az első olyanra a mai napig emlékszem, amikor egy egyenesben picit jobban meghúztam a bajszát, majd amikor jött a kanyar, jött a "hú b@szdmeg!" érzés, és a padkát néztem! Nagyon beszartam, de szerencsére volt akkora mákom, hogy levettem a szemem a padkáról, és megpróbáltam elkanyarodni. Természetesen a motor simán elfordult, de az érzés nagyon megmaradt! Amíg az ember nem szerez rutint, addig könnyen kerülhet ilyen szituba, és az az igazság, hogy utána sem nehéz!
Menj el tréningre! Tényleg! Kb. 2 tank benzin ára, és életet/motort ment ilyen helyzetben! Tökmindegy, hogy Drivex, Honda, Dodor, vagy bármi mást választasz, csak menj!*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Biqci
aktív tag
válasz bacus #135387 üzenetére
Sos értettem az olyan embereket, mint pl. ez az MT-s fickó, akik kesztyű nélkül motoroznak, főleg tempóval. Én világ életemben hordtam, még a Kiskőrösi sisakok idejében is, ha mást nem is, sima bőrkesztyűt amikor gyakorlatilag nem is létezett az országban motoros ruházat, védőfelszerelés üzlet. A legfontosabbak egyike, rögtön erre támasztasz rá már a legkisebb dűlésnél is...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
bacus
őstag
A vezetéstechnikai oktató továbbképzés az itt folyik. ::
Hátha még tanulták volna, mi az az ellenkormányzás, meg gyors akadálykikerülés.
Itt meg el tudom képzelni az autósokat, milyen az, mikor 3x sebességgel egykeréken előznek szembeforgalomnál. Én biztos becsokiznék.
És még egy példa, hogy teljesen mindegy hol élsz, mindenhol vannak állatok.
[ Szerkesztve ]
Kössünk egyezséget, megegyezős egyezséget... https://www.paypal.me/engiman/30
-
Somatom
veterán
Tulképp mi ennek a videónak a mondaivalója? Mert én sem láttam benne semmi extrát. Egyedül a lámpánál nem álltam volna be a másik motoros mögé az autó mellett (1:50 -nél), hanem kicsit hátrébb, két autó között álltam volna meg úgy, ahogy azt korábban (0:35 -nél) ő is csinálta.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
-
goofy85
kezdő
-
vlevi
nagyúr
Egyszerkétszer voltam csak motorral Pesten, de nekem az a furakodás már túl sok.
Ha bőven van hely, akkor előrébb megyek, persze, de az, hogy minden centire bemenjek, azt köszi, inkább kihagyom...
Persze egy ha egész nap ott kell tekeregni, akkor a nap végére kicsit merészebb vagyok, de azért közel sem ennyire, mint ezen a londoni videón
[link] -
goofy85
kezdő
válasz zgospel #135376 üzenetére
Mindenki nyugodjon le, volt benne autópályázás (az g_ci unalmas), ingázás a nulláson (igen, jó előre jutni és nem ácsorogni), somogyi négyszámjegyezés (ez volt a legjobb), meg pesti belvárosozás (igen, jó volt, hogy nem álltam a lámpánál 4-5 váltást).
Nem melesleg az újszülöttnek minden új, igen élmény a más dimenzió kocsi, de még bringázás után is.
Majd örömködöm magamnak -
Graphics
Jómunkásember
válasz goofy85 #135372 üzenetére
Pesten motorral menni rengeteg időt megspórol, én máskor még a kis 125-össel mentem fel, igaz szétültem a seggem, de bent konkrétan csúcsidőben is oda mentem, ahová akartam, persze idézőjelesen.
Értem mit írsz, ha ott élnék biztosan valami maxirobogót preferálnék, agglomerációból persze más lenne a szitu.
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
zgospel
őstag
válasz dellfanboy #135373 üzenetére
Most kezdte pár hete, adj már egy kis időt neki megismerni a motorozást
https://www.flickr.com/photos/zpapa/
-
nagyúr
válasz dellfanboy #135373 üzenetére
"tenyleg ez a legnagyobb elvezet? allo kocsisorok kozt elore?"
Pár dugóban eltöltött év után rohadt nagy élvezet előre csorogni, igen Amikor leharmadolod a menetidődet akkor azért az is el tud tölteni egyféle megelégedéssel.
-
goofy85
kezdő
válasz dellfanboy #135373 üzenetére
Nem ez az élvezet, nem írtam ilyet. Ettől kicsit tartottam, de kipróbáltam és nem volt olyan vészes. Versenypálya meg nem érdekel, de valszeg ki fogom próbálni a kanyarodások miatt.
-
dellfanboy
őstag
-
goofy85
kezdő
válasz baboss #135371 üzenetére
Megvolt a héten az első ezres olajcserém és már 1200km fölött járok az 500X-szel és egyre jobban bejön. Megjött a bátorság (nem bevállalóság), mivel többször is be kellett mennem Pestre ezt-azt elintézni. Mondjuk próbálom kerülni a csúcsidőket, így hétvégét, meg hétköznap a 10-15 órák közti sávot preferálom.
Ma már többször előre mentem az álló sorok közt, ha láttam az első lámpán nem érnék át a helyemen maradva Illetve a nulláson a megállt kocsisorok közt is csordogálok.
Egyre jobban tetszik ez a motorozás. -
baboss
őstag
Lejárt a jogsim. 2022. május 31. napjáig lejáró vezetői engedély 2022. június 30. napjáig érvényes. Holnap mennék Szlovákiába, érvényes ott is a rendelet, vagy csak itt ?
Ezt találtam. [link][ Szerkesztve ]
-
vlevi
nagyúr
válasz Graphics #135353 üzenetére
"tudnia kell a tanulónak, mivel van dolga..."
Gondolom van más, kisebb motorotok is a tanulók számára.
Ha csak olyan embert engedtek ráülni a 600-as tanulógépre, akiről biztosan tudjátok, hogy tudja kezelni a kisebb, pl. CB500, GS500 gépet, akkor nem nagyon történhet baja.
Sőt, meg fog lepődni, hogy a kéthengeres után a négyhengeres karakterisztikája miatt talán még könnyebb is kezelni. Ha nem forgatja 6-7e fölé. -
tboldi
nagyúr
válasz HoaryFox #135357 üzenetére
En is Hornettel vizsgaztam, de annak ugy kovalygott a hatulja, hogy 60-nal tobbel nem mertem menni. Szerencsere nem is kellett, ahol lehetett volna, ott pont lemartak a regi aszfaltot, es sebessegkorlatozas volt
Elotte az A2-t meg pont egy ER-5-tel csinaltam.
[ Szerkesztve ]
-
HoaryFox
őstag
Én is Horneten tanultam már, azért jó érzés volt kimenni országútra vele, a várost nem nagyon szerette Slusszpoén meg vizsgán volt autópályás szakasz (oktatásban nem volt egyáltalán), de akkor még nem mertem nagyon gyorsulni, így óvatos 130 volt csak
De tök jó kis kiszámítható motor, nem volt vele problémám. Hiányzott is egy picit az ER-5 nyergében, aztán tavaly váltottam vissza arra a szintre, amivel kezdtem, mondjuk 100 LE 1000 ccm-ből azért más, mint 600-ból"A wikipedia nem tudományos lexikon, hanem egy multiplayer módú notepad." by Pikari
-
Graphics
Jómunkásember
válasz norbert1998 #135348 üzenetére
Egész pontosan:
„A” kategóriába tartozó oldalkocsi nélküli kétkerekű motorkerékpár, legalább 595 cm3 hengerűrtartalommal (amennyiben elektromos motorral van felszerelve, teljesítmény/tömeg aránya legalább 0,25 kW/kg), legalább 180 kg terheletlen tömeggel és legalább 50 kW motorteljesítménnyel
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
Biqci
aktív tag
válasz Graphics #135346 üzenetére
Nekem a Bandit 78Le és tényleg semmit nem csinál 6000-ig. Viszont mikor ráültem a fiam z650-ére, ami 48Le-re van most lekorlátozva, na az majdnem kiugrott alólam, mikor ráhúztam. Sor2 vs sor4 és óriási a különbség. Szerintem nem kell foglalkozni a dologgal, igazat adok Geresicsnek, tudnia kell a tanulónak, mivel van dolga...
"For those about to rock" - "azok számára, akik sziklani készülnek" - Google Translate ... Én már nem iszom, lehet alkoholista lettem... Peter Griffin
-
csongi
veterán
válasz norbert1998 #135348 üzenetére
Ez így érdekes, nekem új
tboy93
Akkor régen vizsgáztam , a fene egye meg.[ Szerkesztve ]
-
norbert1998
nagyúr
válasz csongi #135345 üzenetére
A jogosítványhoz 50 kW, vagyis 68(?) lóerő vagy erősebb motor kell forgalmi szerint. Innentől kedzev nem jó CB500. Ahogy nem volt jó a 650-es V-Strom sem, ezért vizsgáztam ER6-on és Hornet-en.
Mondjuk aki azzal elesik, az tényleg kretén. A Hornet szinte új volt, mégse akart egyáltalán kimenni alólam. Igaz, nem is forgattam 12 ezerig, mert nekem nem hiányzott a nyakleves az oktatótól.
-
Graphics
Jómunkásember
válasz csongi #135345 üzenetére
A CB500-as nem jó tanulómotornak ( CBF500A-t cserélünk épp)
Mivel nincs meg az előírt köbcenti. Nekem pedig A korlátlanra kellene motor
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
csongi
veterán
válasz Graphics #135344 üzenetére
Ha hivatalos megoldást akarsz akkor léteznek korlátozó szettek, amiket számlával építenek be. A régi karbisoknál ez nem egy nagyon komplikált feladat, de otthon ne kezdj neki.
Ez is felemészt pár száz ezer Ft-ot. Még akkor is ha nem vizsgáztatod le.Injektorosoknál, már nehéz ügy lesz. Inkább bele sem kezdenék.
Minél fiatalabb annál értelmetlenebb. A vezérléstől a szelepnyitásig sok mást is változtatni kellene.otthoni megoldás, ha a fojtószelep tengely elfordulását limitálod. leleményesség kérdése.
A nyomaték megmarad, de a LE-t jelentősen el tudod venni.Viszont, ha a CBF600S kezded csökkenteni, akkor a 77Le környékéből le kell menni legalább 50-60Le közé, hogy legyen értelme.
Ebbe a teljesítménybe, meg ott vannak a CB500-ok. A legjobb tanuló motor sztem.
Pont elég az 58 LE. kerekezni nem fele, mire megjön az erő elég sokat kell várni, és az is lineárisan.
Én inkább beaállítanék egy 500-ast, mint kínlódjak a 600-as teljesítmény keresgélésével.Az 500 előnye az olcsóbb üzemeltetés is.
Ezekből van hivatalosan A2 kategóriába illeszkedő.[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Topiccsendőr #135343 üzenetére
Hangban is elég ha szolidabb lesz, ez ami most van eléggé öblös
De ismét köszönöm.
[ Szerkesztve ]
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
-
vlevi
nagyúr
válasz Graphics #135320 üzenetére
Mondom, nekem FZ6N volt a tanulómotor
Azt nem tudom, így tizensok év távlatából, hogy fojtva volt-e.
Műszerfalon, az, hogy 14-től piros, elég ilyesztő volt a Simson után.
De alul nagyon halovány, nem kell forgatni.
Persze, értem a problémádat, a tanuló az tanuló.
Viszont a CBF600 az már egy folytott verzió, mert a közel 100 lovas Hornet blokk van visszafogva 78-ra. -
GTVili
tag
válasz dellfanboy #135315 üzenetére
Persze... ezért is használok biztos-ami biztos alapon, egy régi telefont inkább....
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Geresics #135338 üzenetére
Ezzel egyetértek, és a fokozatosság elve meg is van a tanpályán.
Persze jobban örülök a motoros előélettel rendelkező tanulónak, de míg egy autó esetén tudom fogni a tanuló kezét, a motoron nem.Persze aki akarta, a CBF500A-t is eldobta a pályán. De nem volt jellemző.
Ez viszont annál jóval erősebb.
[ Szerkesztve ]
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
Geresics
addikt
válasz Graphics #135333 üzenetére
Először Neked adtam csendben, magamban igazat, aztán belegondoltam, hogy igazából akik korlátlanra vizsgáznak igenis legyenek tudatában annak, hogy itt már van következménye annak, ha ráhúzzák! Tudatosítani kell inkább (mondom ezt laikusként), hogy legyen észnél, figyeljen oda! Szerintem
*MOTOROS CSATORNA* youtube.com/MotorosVandor
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Topiccsendőr #135332 üzenetére
Erősebb is, csak amikor leírom sokadjára is, és mégse megy át, ott azért el tud szakadni cérna
Pedig ez még írott szöveg is, tehát van lehetőség visszaolvasni. nyugodtan kérj elnézést, nem sértődök meg.
De jogos, sokszor ismétlődő kérdésekre is ugyanazzal a higgadtsággal válaszolok.
[ Szerkesztve ]
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #135330 üzenetére
Ha oktato, akkor egy kicsit erosebb idegrendszerre szamitottam :D
Explosión de dos tiempos
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Somatom #135327 üzenetére
De van, illetve szabalyozva van mit fojthatsz meddig.
kW korlatok vannak, ezek alapjan vannak pl kulon gazkarok, ahol nem tudsz nyelgazt huzni. Vagy szivocsobe fojto korongok, aminek az atmeroje tulajdonkepp pont akkora, amekkora gazt huzhatsz egy utkozovel.
De egy elektromos fojtoszelepes motornal mar szoftver is van, de valoszinuleg egy mas gazkarral megoldhato a fojtas, csak nem legalis.Explosión de dos tiempos
-
norbert1998
nagyúr
válasz Topiccsendőr #135328 üzenetére
Írta, hogy oktató, nemsokkal feljebb.
Szerintem papirozni nem akarja.
Németül drosselkit, amit keresel, Graphics.
Azt néztem anno én is a Pegaso-hoz. Nem olcsó. Célszerőbb lehet a bowden mozgását korlátozni, bár én inkább a folytószelepnél tenném ezt meg, nem a kormányon, ott nagyon kevés a hely. -
Graphics
Jómunkásember
válasz Topiccsendőr #135328 üzenetére
Tanulókat írtam direkt többesbe.
@Somatom neked is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Graphics #135325 üzenetére
Nem volt egyertelmu, hogy te vagy a tanulo, vagy te keresel egy tanulo ala valamit.
Szabalyozva van meddig fojthatod, bizonyos loerot nem fojthatsz le akarmeddig, amennyiben papirozni akarod. A kovetelmenyeket is figyelembe kellene venni az adott kategoriara, tehat nagy A ra mi az also kW hatar.
Es mint lentebb emlitettem, egy gazkarhataroloval alul ugyanakkora ereje lesz a motornak.
Alpha technik arul szetteket, de fugg a motor evjaratatol, hogy kapsz-e hozza, es az is, hogy hazilag be tudod-e szerelni. Minel ujabb a motor, annal rosszabb a helyzet.[ Szerkesztve ]
Explosión de dos tiempos
-
Somatom
veterán
válasz Graphics #135325 üzenetére
Sztem nincs ilyen leírás, kreatívnak kell lenned. A bowden lineális mozgása forgómozgássá alakul a toroknál. Ott kell körülnézned, hogy mivel tudnád korlátozni az elfordulást. Pl. egy dió a bowdenre. Ahol rögzíted, addig tud mozogni a bowden.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Graphics
Jómunkásember
válasz csongi #135323 üzenetére
Akkor úgy kérdezem hogy van erre valami leírás?
@persuader: Megírom megint, mert akkor csak nem olvastad el mit írtam:
"Tanulók alá meg meredek lenne betenni ezt így "
Nem mondom, hogy rossz napom van, de tényleg olvasd már el miért kérdeztem.
Oktató motort keresek, ha tudsz segíteni a témában megköszönöm, de ha ugyanazt leírod újra, hogy nem kell húzni a gázt mert az ingyen van, nem leszünk előrébb... ( vagy csak a meggyengülő idegrendszerem teszteled. )
Szerk: Egy kezdő tanulónak elmondhatom én, hogy ne húzd a gázt annyira... Na mindegy, lapozok, szerencsére kaptam választ is.
[ Szerkesztve ]
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Graphics #135322 üzenetére
Kivitelezheto, a kezeddel ingyen.
Ha ez ennyire megugorhatatlan, vagy felelmetes, akkor 125 ozni kellene, vagy A korl. nehany evig.Annyira lefojtani egy sornegyet, hogy alacsony fordulaton ne huzzon annyira se, ahogy eddig- nem lehet. A gazkar hataroloval csak nyelgazt nem tudsz huzni.
Csak felul lesz fojtva. Alul nem.Explosión de dos tiempos
-
csongi
veterán
válasz Graphics #135316 üzenetére
A leg egyszerűbb ha korlátozva van a gázkar elfordítása. Vagyis a fojtószelepet ne lehessen teljesen kinyitni.
Pttypang:
Szerintem a jogsi legyen az első célpont, aztán, hogy milyen motor, majd kiderül a próbák alatt. Annak eldöntésére kell a legtöbb időt szánni. Nem egyedül fogsz rajta menni.[ Szerkesztve ]
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Topiccsendőr #135319 üzenetére
Picivel fentebb megteszed, hogy elolvasod, miért is kéne nekem a fojtás?
[ Szerkesztve ]
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
Graphics
Jómunkásember
válasz Topiccsendőr #135317 üzenetére
Ez erőre is erős volt
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
Graphics
Jómunkásember
Sziasztok!
Tudom , hülye kérdés, de a CBF600S-t vissza lehet valahogy fojtani?
Nem gyári dob van rajta, lehet ez is dob valamennyit, de most kipróbáltam egyet, és hajletépősen erős nekem.
Tanulók alá meg meredek lenne betenni ezt így
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
-
GTVili
tag
válasz JoinR #135305 üzenetére
De még csak sim sem kell hozzá....
A navigálós telefonomban nincs is.... csak megosztom a wifi-t a sajátomon, azt berakom a zsebembe.... a régi levetett meg megy a tartóba.Pl a Vaze nem is generál külön adatforgalmat (az én előfizetésemben...)....
A tartóhoz kapcsolódóan csak az jutott eszembe, hogy érdekes módon nálam szinte semennyire sem rezeg... Pedig egy gagyi fix tartóm van, nem valami hip-szupi csillapított darab.... az igazsághoz hozzá tartozik, hogy ha lehet, akkor egy régi mobilt rakok bele.... mert azért egy picit én is féltem a sajátom optikáját...
-
Des1gnR
őstag
válasz Geresics #135308 üzenetére
Személyazonosító igazolvány vagy útlevél. A határ mellett ki vannak települve a nagy szolgáltatók, szóval azonnal tudsz venni már belépéskor. Kb 10 perc alatt lezavarják, beleteszik a telefonodba és beállítják.
v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
Des1gnR
őstag
-
Des1gnR
őstag
válasz Sys85 #135302 üzenetére
Épp egy másik fórumba írtam ezzel a témával kapcsolatosan, hogy mivel nem akartam/akarom kivezetni a töltést a kormányhoz, ezért kinéztem egy Ulefone Note 12P-t 7700mAh-s akkumulátorral és 10 órás képernyőidővel. Nem olyan drága és az se zavar ha tönkremegy a kamerája. Még nem vettem meg, de egy M-Style Spine T-t akarok venni a Hornet kormányszárára középre. Szerintem ez élhető lehet.
v+FF2lWBoI8RKD7176twPQoCFN6asdnG4s4NmMBKztabEWaFJmP8G6OCJiCJMWcJXwDrpRYTGyF5/W+spqFwWQ==
-
veterán
válasz V.Stryker #135300 üzenetére
A GPS-re:
A csodás rezgéscsillapított MCBR tartó nálam a boxeren erősen vibrál.Valamennyit fog a vibráción,de ha jellemezni akarnám,akkor valahogy úgy lenne,hogy eddig brutál módon vibrált a korábbi tartóm,az MCBR meg “csak” nagyon.
Lehet hogy egy nagyon finoman járó sornégynél jó lehet ez a tartó,de a vibrálósabb fajtáknál fix hogy megöli a képstabit.
Az iPhone-t a javítása óta fel sem raktam a motorra,még a tartót is leszereltem egyelőre.
A motoros navival annyi a bajom,hogy valós forgalmi helyzeteket nem mutat (lásd Waze),ahogy a nem fix trafikat és a rendőri ellenőrzéseket sem.
Szerintem ebből valami levetett használt telefon lesz előbb-utóbb,vagy valami “filléres” Xiaomi,természetesen a nagyobb motoros túrákra marad a gyári BMW-s navi (Garmin) is. -
Graphics
Jómunkásember
válasz Pttypang #135271 üzenetére
Ezt a kiegészítőt a leírt követelményekkel, mármint a kategóriára vonatkozóan nem lehet teljesíteni az előírt óraszámmal.
Inkább csinálj egy A2-est.
( Oktatóként mondom)
Bármilyen témában szívesen segítek, SSD, Robotporszívó, Xiaomi, Poco mobilok ,de 2025-ben már csak és kizárólag privátban leszek elérhető. :)
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- OLED TV topic
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Xiaomi 12 - az izmos 12
- Elemlámpa, zseblámpa
- Melyik tápegységet vegyem?
- Kormányok / autós szimulátorok topikja
- Genshin Impact (PC, PS4, Android, iOS)
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- További aktív témák...