Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Gyorskeresés
Legfrissebb anyagok
- Bemutató Spyra: akkus, nagynyomású, automata vízipuska
- Bemutató Route 66 Chicagotól Los Angelesig 2. rész
- Helyszíni riport Alfa Giulia Q-val a Balaton Park Circiut-en
- Bemutató A használt VGA piac kincsei - Július I
- Bemutató Bakancslista: Route 66 Chicagotól Los Angelesig
Általános témák
LOGOUT.hu témák
- [Re:] [gban:] Ingyen kellene, de tegnapra
- [Re:] [bambano:] Bambanő háza tája
- [Re:] [Szevam:] Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
- [Re:] Elektromos rásegítésű kerékpárok
- [Re:] eBay-es kütyük kis pénzért
- [Re:] [Tüzi:] Geek-hatarozo
- [Re:] [D1Rect:] Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- [Re:] [Luck Dragon:] Asszociációs játék. :)
- [Re:] [sziku69:] Szólánc.
- [Re:] Gurulunk, WAZE?!
Szakmai témák
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
IT café témák
Téma összefoglaló
- Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26
LOGOUT.hu
Hozzászólások
Samus
addikt
Nagyobb fúvókával sem lett fekete a gyertya, egy kicsit sötétebb, de nem "kormos", de valószínű visszakapja a 74-es gyárit, mivel a nagy (82) nem segített, viszont többet fogyasztana miatta, ha pedig így alapjáraton ráhúzom a szívatót, jól megnő a fordulat (majdnem indulunk már), és berezonál az egész motor.
Egyenlőre ott tartunk, hogy kizártuk a gyújtást és az üzemanyag ellátást. Ami maradt, a hengerfej tömítés, mert a gyertyán vízcseppek voltak hajtás után. Ez végül is okozhatja az említett jelenséget. Új gyertyát ma kapok, kipróbálni nem tudom, a tagnál van a hengerfej, a tömítés mérete miatt. Egyébként is szét van kapva a lendkerék felőli oldal is, itt még a szimringeket kell ellenőrizni, és a másik oldalon is. Az a gyertya van benne, ami volt eddig is, ugyanilyet kap, csak újat. É már ara is gondoltam, hogy koszos az elektróda, vagy picit megnőtt a hézag a kopás miatt, és a megnövekedett fordulatnál nem tud megfelelő szikrát adni (már ha ad). Olyan, mintha le lenne fojtva, csak a hangja ráadásul irtózatos, csak alapjáraton és pici gázzal (mikor még nem indul el) szép a motorhang.
Az idegesítő, hogy kevés járatás után már első vagy második rugásra indul, hidegen, hosszú állás után (egy nap) viszont jóval többet kér, úgy ötöt gyújtás nélkül (Simson POWA...), utána a harmadik rúgás felé működésbe lép.
'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!