Hirdetés

2024. május 2., csütörtök

Gyorskeresés

Téma összefoglaló

Téma összefoglaló

  • Utoljára frissítve: 2023-12-13 06:51:26

LOGOUT.hu

Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!

Összefoglaló kinyitása ▼

Hozzászólások

(#8851) Topiccsendőr válasza Samus (#8841) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Szerintem matricával ennyit ember nem foglalkozott még. Hőálló feketét neki.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8852) Topiccsendőr válasza runner 125 (#8846) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

szép munka

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8853) runner 125 válasza birdhouse (#8849) üzenetére


runner 125
nagyúr

Az megalol.

..az 500-as gépre évi 16k-t fizetek. :)
Az 50-esre meg kb 4-et.

persu

Köszi.

Jajj, festés kapcsán még; elfelejtettem írni fentebb, h a festéket forró felületre kell felvinni! Úgy lesz tartós ha "rég" a festék. Sokan elkövetik a hibát, s hidegen fújják le, 1-2 hónap múlva el is kezd pattogni.

[ Szerkesztve ]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#8854) birdhouse válasza runner 125 (#8853) üzenetére


birdhouse
csendes tag

ráadásul azért vicces, mert tavaly azért jöttem át a wabardhoz, mer ittvolt a legolcsóbb, vmi 2k. de fateromnak meg vmi 10k-s csekk jött másik robeszhoz pedig neki 30éve van jogsija, és sosem okozott balesetet stb stb. még a 10is elég sok én ugygondolom

..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800

(#8855) Samus


Samus
addikt

Az éves biztosításom az 50es SR-re: 5640 ft. Az a huszon akárhányezer picit nagyon sok...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#8856) runner 125 válasza birdhouse (#8854) üzenetére


runner 125
nagyúr

Mondd le aztán köss máshol.

..én -már nem is tudom- de neten kötöttem meg az enyémre, kb olyasmi volt a portal neve, mint a holtankoljak.hu, az-az a legolcsóbb biztosítót hozta előre.

Arra meg magasról teszek, h az milyen biztosító.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#8857) birdhouse válasza runner 125 (#8856) üzenetére


birdhouse
csendes tag

persze, engem se az érdekel h milyen a biztosító, az a lényeg h. a legolcsóbb helyen kössem, anno még mávos is voltam :DD

..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800

(#8858) Topiccsendőr válasza runner 125 (#8853) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

elég ha fújás után azonnal beindítja, felmelegíti. Hőre polimerizálódik, úgyhogy ha megkapja a meleget, baj nem leeht. nem muszáj melegre felvinni.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8859) Brogyi válasza Samus (#8855) üzenetére


Brogyi
senior tag

Hat a te biztositasod se egeszen jo. 5781Ft fizettem a 182ccm ert..
Ha megtalaltatok azt az oldalt ahol kidobja a legolcsobbat ,akkor belinkelhetnetek.

[ Szerkesztve ]

(#8860) bajnokpityu válasza Samus (#8855) üzenetére


bajnokpityu
félisten

enyém meg 2xxxFt KnH a robira,
és 9xxx a nagymotorra.

[ Szerkesztve ]

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#8861) bajnokpityu válasza runner 125 (#8853) üzenetére


bajnokpityu
félisten

én is elkövettem a hibát,h hidegre fújtam fel.sőt,vártam 2-3 napot biztosan,mire felszereltem,és mentem vele.de szerencsére még nem jött le.egyébként a használatija nem irja,h melegre kell felvinni.de egyébként ezt hogyan kellene kivitelezni?100fok biztos kell ennek a festéknek,de egy 100 fokos vasat hogy a görcsbe festesz le?

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#8862) runner 125 válasza Topiccsendőr (#8858) üzenetére


runner 125
nagyúr

Persu

Ez is egy megoldás lehet, 9/10-en ezt választják. :D
A baj ezzel csupán annyi, h nem egyenletesen melegszik fel, mellesleg soha nem ugyanolyan hőmérsékletre. Legforróbb nyilván a leömlőnél - kipufogótoroknál lesz, ott korrekt módon "rá is sül" a festék, de a végdobnál már jóval kisebb a felforrósodás mértéke. Aki így fújja elsőként általában mindig a dobról kezd pattogni.

Illetve hidegen lefújva, a festék nem úgy köt rá..., felszereléskor sokkal több az esélye, h megkarcolod/megpattintod.

bajnokpityu

A festék dobozára rá volt írva, h hány fok kell neki, baromi rég csináltam már, meg nem mondom.. :F

Annó én úgy csináltam, h a jól megcsiszolt kiput, hátra vittem egy régi mellékhelyiségbe, ott drótra kötve fellógattam, lánggal hevítettem az egészet, majd spray-vel lefújtam.

Nagyon durván égett rá, de semmi veszélyes nem volt benne..

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#8863) bajnokpityu válasza runner 125 (#8862) üzenetére


bajnokpityu
félisten

ahol a legmelegebb,nekem ott már el is szineződött. a többi helyen OK.:)
de a kötés szerintem mindenütt megtörtént.bár,lehet,h csak száradt.mindegy,lényeg,h nem rozsdál.dob meg a ZXen karbon.de azért ez is elég meleg ám.

az a baj,h a dobozra azt irják rá,hogy meddig birja,nem azt,h hol köt.szerintem.

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#8864) Samus válasza Brogyi (#8859) üzenetére


Samus
addikt

Alianz biztosító, az első biztosításom. Kedvezmény annyi, hogy egybe fizetem az éves díjat (8%), telefon és mail címet adtam meg (2+2%). Nincs semmi bónuszfokozatom, se évek, se kor (20 éves vagyok). 6600lett volna, így lett 5600 végül.

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#8865) birdhouse


birdhouse
csendes tag

www.netrisk.hu én itt szoktam kötni, még nyerni is lehet. k&h-t hozta ki legolcsóbbnak nekem.

..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800

(#8866) akos3 válasza birdhouse (#8865) üzenetére


akos3
addikt

Nekem az UNION-t. Vmi 5ezer körüli. Ma fogom lemondani az Allianz-t met az 10re jött ki.. :(((

(#8867) birdhouse válasza akos3 (#8866) üzenetére


birdhouse
csendes tag

én k&h hoz megyek potom 2600ft ért, sokallom tavaly 2200 volt kb :))

..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800

(#8868) Samus


Samus
addikt

Át lehet alakítani egy kézi szívatós motort automatára? Automatánál magán a szívatón van a vezérlés, vagy azt is a motor elektronikája vezérli? Egyáltalán miért kell szívatóval indítani? Erről konkrét leírást nem találtam, csak azt, hogy így van és kész. Tudom, újabb láma kérdés...

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#8869) NINJA_V válasza Samus (#8868) üzenetére


NINJA_V
tag

Igen, át lehet alakítani....de minek? :F Általában az emberek automatáról alakítják kézire....

Two Strokes and Four Jokes

(#8870) birdhouse


birdhouse
csendes tag

na skacok itt egy kéérdés: a gond: leakartam szedni 1x a légszűrőt, de annyira rávolt gyogyulva hogy véletlen lerántottam a karbit, ezek után a karbi mindig kijött, mert a szívócsonkon lévő bilincsben nemvolt csavar. igy használtam amíg ment, egyre gyöngült merthát egyre jobban kicsúszott a karbi, ment be a fals levegő(legalábbis nekem ez a véleményem.) na most raktam másik bilincset a szívócsonkra, karbi megse tud moccanni, de a jelenség még mindig fennáll valamennyire: motor gyengébb mint volt, és van hogy irtó hangos :W na ha valaki erre tudna valamit mondani megköszönném :)

..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800

(#8871) hoby36 válasza birdhouse (#8870) üzenetére


hoby36
senior tag

Nem a légszűrőház jött le?A karbit 2 csavar szokja odaszorítani.

[ Szerkesztve ]

A logikában semmi sem véletlen!

(#8872) birdhouse válasza hoby36 (#8871) üzenetére


birdhouse
csendes tag

légszűrő rendesen rajtavan, most mikor bilincset cseréltem lekellett vennem, utána visszaraktam rendesen

..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800

(#8873) hoby36 válasza birdhouse (#8872) üzenetére


hoby36
senior tag

De a karbikat nem holmi lerántható bilincsel fogatják fel.Az fixen rá van csavarozva a szívócsonkra.Esetleg valami képet nem tudsz csinálni?

A logikában semmi sem véletlen!

(#8874) Samus válasza NINJA_V (#8869) üzenetére


Samus
addikt

Azért mert idegesít: a motor indulás után jó két percig szinte használhatatlan. Elindítom, ma például jó idő volt, megvolt az alapjárat 15 mp szívatás után. Elindulta ki a kapuig, gázadásra elég hangos, hidegen ezt csinálja, nem is lepődök meg, kapunál megállok, mert nyitva van (becsukom, mert különben a kutya akár a világ végére is velem jönne a motor mellett...), motort sztenderre, erre leáll. Rárúgok, elindul. Húzom, érzem, hogy nincs benne erő. Szívatót elengedem, gázt is, majdnem megáll. Szívatót tökig húzom, alapjárat visszajön, motor is húz, de még mindig gyengus. Jó két percig így kellett sakkoznom, ha gázt elengedtem, szívatót kellett húzni, mert különben simán megáll. Viszont ha szívatóval nagyobb gázt húzok, a motorfordulat visszaesik...Körülbelül két perc múlva mikor a hőfokjelző már mérési tartományon belül kerül (megmozdul), a jelenség megszűnik, gázadásra probléma nélkül reagál, hanga szép egyenletes, alapjárat állandó (akárhogy rángatom a gázt), szívató nélkül első gyengébb rúgásra indul, és megy, úgy, ahogy kell Neki.

Anyám Piaggio blokkos gépe nem produkál ilyet (bár nagyon hidegben az induláskor erőtlen motor itt is jelenség, de nem áll meg, bár az enyém sem, ha szívatom...), a másik régebbi, '97es Malaguti Centro sem, bár az levegős, de mínuszokban, hóban, sárban, esőben elsőre indul kétheti állás után is, önindítóval is két másodperc alatt, igaz, nem megy ennyire..., de gyári görgőkkel jobban gyorsul.

Továbbra is várom mi is a szívató, miért szükséges?

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#8875) Topiccsendőr válasza runner 125 (#8862) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

mindenesetre nekem nem jött le az fix.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8876) Topiccsendőr válasza Samus (#8868) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Szerintem ne pörögj ennyire ilyen dolgokon. inkább hozd olyan állapotba azt a robogót, hogy megbízható legyen. az is elég meló.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8877) Topiccsendőr válasza hoby36 (#8873) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Dehogyis. A membránházzal megy a forgattyúsházba. Az meg gumi azon egy bilincs.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8878) Topiccsendőr válasza Samus (#8874) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Nem mondom azt, hogy ha ilyen problémáid vannak egy robogóval, akkor még egy öntöttvas éket sem kellene venned, mert akkor megsértődnél.
Szóval most nem is mondtam semmit. Meg ezek a döbbenet balgaságok nem is rántanak fel.
Ezek a problémák, amikkel neked bajod van simán beállítás és felhasználói hibák. Mondom, fel kellene készíteni először azt a robogót. Nem össze-vissza reszelgetni.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8879) NINJA_V válasza Samus (#8874) üzenetére


NINJA_V
tag

A hidegindítóra azért van szükség mert a hideg motornak dúsabb keverék kell, alaphelyzetben hirtelen elszegényedik...ennyi.... (el lehet érni kevesebb levegővel vagy több üzemanyaggal). De az automata szivató szerinted miért jobb? az megy egy bizonyos ideig aztán ennyi...itt legalább te szabályzod, ha kell használod ha nem akkor nem.

Birdhouse: valszeg elkopott a motorod, ha ott falsot szívot. Mérj egy kompressziót.

Two Strokes and Four Jokes

(#8880) bajnokpityu válasza Samus (#8874) üzenetére


bajnokpityu
félisten

na kezdődik a tipikus...
mindjárt ki lesz kiáltva,h X márka mennyire szar,bezzeg anyám pigije mekkora ász...

eladók: Hifiman HE560V3, Topping DX3PRO+ DX7PRO

(#8881) Samus válasza Topiccsendőr (#8878) üzenetére


Samus
addikt

Most pedig én nem bírom ki, hogy ne szóljak be. Elhiszem, hogy nagyon képben vagy, de ezért még nem kellene leszólni azt, aki számodra értelmetlennek tűnő kérdéseket tesz fel, leírja a tapasztalatait. Nem szakterületem, nem szereltem nyolc évesen Simsont Apámmal, most 20 évesen lett először saját motorom. Kérlek, ha számodra ennyire triviálisak a kérdéseim, röhögj rajta, de olts le mindegy egyes alkalommal. Biztos vagyok benne, hogy Te sem úgy születtél, hogy fejből megmondod mennyi és milyen arányú keverék ideális egy adott blokknak. Lehet, hogy nem kérdeztél semmit úgy "tudatlanul", de én teszem. Igenis megkérdezem, utánanézek. Igyekszem "művelődni". Régebben is tettem fel kérdéseket itt motorvásárlással kapcsolatban, akkor nem voltál aktív tag, és meglepő módon a többiek, akik segítettek (főleg runner 125, birdhouse) egy alkalommal sem szóltak le, pedig ez alapján okuk lett volna. Holnap megyek és veszek is egy öntöttvas éket, jó lesz fát repegetni...

De legalább megtudtam miért van szükség szívatóra...az is valami. A motor pedig az említett (számomra problémától eltekintve) jól van, könnyen indul, szépen jár, jól megy. Összehasonlítva egy majdnem újjal nyilván nem lehet, de korához képest jó a motorja és jól is néz ki, a szerelő szerint is. Legyen felhasználói hiba, feles szívatóval ki lehet húzni az a pár percet, amíg felmelegszik, kár hogy elengedve egy negyedig csúszik vissza magától, ha csak félig menne, nem kellene hozzányúlni sem. De ha ez ennyire alapdolog, akkor nem rinyálok. Nyáron úgyis gyorsabban felmelegszik (remélhetőleg) majd üzemi hőfokra.

Nem mondom, hogy bármelyik márka is szar lenne. Egész egyszerűen eddig azzal (a kettővel) jártam, ahhoz szoktam hozzá. Most mással járok, ahhoz kell hozzászoknom.

[ Szerkesztve ]

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#8882) hoby36 válasza Topiccsendőr (#8877) üzenetére


hoby36
senior tag

Hát nekem suzukim van.Cseréltem márt membránt benne.Nem bilincs fogja oda.Ugyanúgy néz ki mint mondjuk egy simsonnál,de a szívócsonkba van építve.

A logikában semmi sem véletlen!

(#8883) Topiccsendőr válasza Samus (#8881) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

egy bunkó vagyok, ez igaz. Meg eléggé fel tudom rántani magam olyan dolgokon, hogy - ha negyed gázt adok hirtelen, akkor elromlik-e a motor. Na ne mondd már hogy nincs annyi élettapasztalatod, hogy ilyen kérdést egyáltalán fel kelljen tenned? Vagy egy matricát akarsz lekaparni a kipuffról. Ki az anyámat érdekel egy matrica egy kipuffon, ha még be sincs állítva rendesen a karbid, meg olyan dolgokkal nem vagy tisztában, hogy milyen az, ha hideg a motor. Ez egész egyszerűen felületes hozzáálás a témához. Ha ennyire nem érdekel, hogy nem ragadt rád innen-onnan hogy hogyan is működik alapvetően egy belső égésű motor, akkor simán vidd el egy szerelőhöz, de fórumon keresztül ez döbbenetes. Én is egy szélsőség vagyok elismerem. De nekem sok, hogy ennyire felületesek, meg lusták az emberek. ott a fórum, minden lószart beírogatok, megkérdezem, nem keresek rá semmire, majd válaszol valaki valamit. Azt még el is hiszem. Ha meg nem tetszik amit irogatnak, akkor meg kérdezek tovább, amig valaki azt nem írja amit hallani szeretnék és akkor meg leszek erősítve.
Ha van egy kis érdeklődés egy emberben akkor hidd el nem kell hogy ezekkel szülessen. Ha van egy kis talpraesettség, ráragad. Keresi, gyűjti az infót. Olvasgat. Könyveket is. Legfőképp könyveket. Nem rest utánajárni.
De nem így. Srácok húzom egynegyedre a szivatót két másodpercre aztán húzok egy negyedgázt és akkor nem jó, de anyámé az meg jó, meg a haveromé is. Na ezek azé' fejlövésesek, ugye tudod?
A hozzáállással van bajom, de mocskosul. Meg azzal hogy nem te vagy csak ilyen hanem az emberek 80%-a.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8884) Topiccsendőr válasza hoby36 (#8882) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

a legtöbb japán gumis. A rövid minarrellik biztosan.

[ Szerkesztve ]

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8885) Gergello válasza birdhouse (#8870) üzenetére


Gergello
addikt

Nincs kirepedve az a szívócsonk?

(#8886) Topiccsendőr válasza Topiccsendőr (#8883) üzenetére


Topiccsendőr
addikt

Még eszembe jutott valami.
A legnagyobb gáz az, ha ugyanezt egy 80-120 lóerős motorkerékpárral játssza el a paraszt.

Nem menekülsz a csendőrség elől.

(#8887) birdhouse válasza NINJA_V (#8879) üzenetére


birdhouse
csendes tag

hát az gáz lenne ha elkopott vna, van v 600-700km a hengerben. meg mondom hirtelen lett ilyen. talán a szívócsonk a ludas. legkésőbb téliszünetbe kikapom a blokkot, és szétnézek benne, meg kicserélek 1-2 dolgot.
Gergello nemtudom, majd megnézem. most jelenpillanatban az olajvezetékem is elvan törve, de csak akkor folyik ha nincs benne a hátsó teló, és levan a földre engedve a blokk. szal szuper :))

..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800

(#8888) akos3 válasza Samus (#8874) üzenetére


akos3
addikt

Szia. nekem autómata szivatós és a hideg miatt ugyan az van mint amit leírtál! Beinditom és kell hagynom 1-2 percig járatni,mert gázadásra úgy érzem lefuladna! Ilyenkor még a hangja sem az igazi. Ez normális ilyen időben, és sztem örülj, h kézi szivatód van! :K

[ Szerkesztve ]

(#8889) Tothgera30 válasza nLali (#8839) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Én is kiszedtem :DD ... A fényképek még mindig nincsennek készen :( . Nem volt kedvem átballagni 20m-re a másik házhoz :N .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#8890) runner 125 válasza Tothgera30 (#8889) üzenetére


runner 125
nagyúr

Robogóval kényelmesebb lett volna... ;]

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#8891) akos3 válasza runner 125 (#8890) üzenetére


akos3
addikt

:DD :DD

(#8892) Tothgera30 válasza runner 125 (#8890) üzenetére


Tothgera30
Ármester

...Hát még azt is vegyek :C ? Most hírtelen nem volt kéznél :U .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#8893) Brogyi


Brogyi
senior tag

Na, az ilyen marhak miatt lesz rendszamotok 50-esek:
*******************************************************************
2003.05-évjáratú. Kevés Km-el, 500cm-es négyütemű Nagytestű Klasszikus Robogó. Nagyon szép gyári állapotban, Friss szintetikus olajcsere, levegőszűrő és gyertyacsere után, Nyár végén kapott vadonat új Michelin gumikat. Ebben a szezonban 50-es kismotorként volt használva,
*******************************************
...motorja 150-160Km/h sebesség meg sem kottyan neki.
********************************************************************
Mind ezt rendszam nelkul, es egy taknyos nyolcadikos is megteheti. Normalisok ezek? :O

(#8894) runner 125 válasza Brogyi (#8893) üzenetére


runner 125
nagyúr

Jaja, hasonlókba néha én is belebotlok. Utoljára talán pont egy 500-as Beverly-t láttam így. Ez így elég poén, mert szvsz valami gixer volt a vizsgáztatás során, s gondolta a tulaj "akkoeladom50esként".

..mellesleg valóban felelőtlenség, egy ilyen 500-as 180-at megy végre, csúnya tud lenni. :K

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#8895) Samus


Samus
addikt

Én a 125 ccmet még engedném a kismotoros kategóriában, de a két személy szállítását 16 éves korhoz kötném.

Ma lemostam a motort. Elég szépre sikerült. Körbesikáltam mindenhol, ahol tudtam a fém részekről is letakarítottam a szennyeződéseket (első villák például). De újra konstatáltam, hogy ahány csavarhely, annyi csavar...a matricázás is biztosan új (nagyon profi munka), de akkor valószínűleg a színe is. Na mindegy...elöl Aprilia típusú tárcsafék (mint a sokat említett piaggio blokkos SR-en), hátul Grimeca. Továbbá sikerült megtalálnom a CDI hűtését is (nagy sárgaréz borda, ami mögül kábelek jönnek ki), felfedeztem a légszűrőt is, bár elég szerencsétlen helyre sikerült tenni. Követtem a karburátorba csatlakozó legvastagabb csövet, így eljutottam egy dobozig, ami a bal lábtartó hátsó vége alatt van, a küszöb takarásában, így az úttól körülbelül 15 cm magasságban...

Leszedtem a műanyag elemet is a blokkról, azt hittem alatta megcsodálhatom a CVT váltót, de újra kiderült mennyire amatőr vagyok. Nem volt ott semmi, csak a dekni...Csak egy dísz az a burkolat. Viszont a deknin Aprilia felirat díszeleg.

Ma megint szenvedtem az indulás után a saját bénaságom és hozzá nem értésem miatt, szívatóval kell közlekedni...leállt a kereszteződésben, de szerencsére önindítóval pillanatok alatt elindult, utána már a szívatót sem igényelte.

Vicces, de meg tudom azt csinálni, hogy behúzom a hátsó féket (bal kar), majd tökig húzom a gázt. A motor pedig pörög, de egy helyben áll. Ennyire tud csúszni a kuplung, vagy ilyenkor nem is fog?

(kezdő robogós naplója...)

'' Az élet egyszerű. Döntéseket hozol és nem nézel vissza.'' // Tomorrow's just your future yesterday!

(#8896) runner 125 válasza Samus (#8895) üzenetére


runner 125
nagyúr

Fu, azért itt vannak fejlövés szintű, fájdalmas mondatok, már bocs. :DDD

"Vicces, de meg tudom azt csinálni, hogy behúzom a hátsó féket (bal kar), majd tökig húzom a gázt. A motor pedig pörög, de egy helyben áll. Ennyire tud csúszni a kuplung, vagy ilyenkor nem is fog?"

Ez ütött mellbe legjobban. Legközelebb nem kellene így "viccelődni". Lazán elégedheted a kuplungot.

"Kinek a pap, kinek a wlan" :-) • A forum arra hivatott, hogy a kérdéseiteket ott tegyétek fel, s ne privát üzenet formájában felém! Köszönöm!

(#8897) Tothgera30 válasza runner 125 (#8896) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Hú ezen még mindig sírok :O ...

"A pokol nem hely, hanem állapot"

(#8898) birdhouse


birdhouse
csendes tag

á gyerekek nemlesz ez így jó, televan a város rendőrrel, nemlehet 1 rendeset menni :DD
amugy kedden meglesz az uj szívócsonkom. most picit állítottam a levegőt, vége 75 :) és csak henger van rajt

[ Szerkesztve ]

..Samsung GT-S5620 Monte... <- eladva (f¤srakás) // vodafone 225,246,345, sonyericsson k800

(#8899) Brogyi válasza Tothgera30 (#8897) üzenetére


Brogyi
senior tag

Aztan meg jon a velemeny ,hogy milyen sz@r az aprilia. :DD

(#8900) Tothgera30 válasza Brogyi (#8899) üzenetére


Tothgera30
Ármester

Mármint tőllem :U ? Mert én ilyet még nem írtam :( ! Ezt benézted :DDD .

"A pokol nem hely, hanem állapot"

Copyright © 2000-2024 PROHARDVER Informatikai Kft.